مدیران باشگاه پرسپولیس گزینه‌های اندکی برای سرمربیگری فصل آینده خود دارند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها بعد از ظهر امروز رسما با استعفای یحیی گل‌محمدی موافقت كردند تا دوباره داستان «انتخاب سرمربی» در این تیم شروع شود. آن‌ها فصل گذشته پیش از آنكه مانوئل ژوزه را به عنوان سرمربی خود معرفی كنند، مدت‌ها وعده می‌دادند كه به زودی سرمربی خود را معرفی خواهند كرد اما معرفی سرمربی سرخپوشان دائم به دلایل مختلف به تعویق می‌افتاد. حالا دوباره پرسپولیس وارد مرحله انتخاب سرمربی شده و آن‌طور كه سایت رسمی این باشگاه نوشته، سرمربی تا 48 ساعت آینده انتخاب می‌شود.
پرسپولیس در حال حاضر 3 گزینه جدی برای نیمكت خود دارد كه هر سه گزینه، نام‌هایی آشنا هستند. درسی كه مدیریت باشگاه از سختی‌های انتخاب سرمربی در فصل قبل گرفته این است كه باید به سراغ گزینه‌هایی بروند كه با فوتبال ایران آشنا هستند و زود موافقت یا مخالفت خود را اعلام می‌كنند.
برانكو ایوانكوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یكی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس است. او البته یك بدهی مالیاتی 600 میلیون تومانی دارد كه اگر پرسپولیسی‌ها بخواهند با او قرارداد ببندند باید علاوه بر رقم قرارداد، این بدهی را هم پرداخت كنند. از طرفی مذاكره با برانكو حداقل یك هفته زمان می برد و این با وعده پرسپولیسی ها مبنی بر معرفی سرمربی در 48 ساعت آینده، جور درنمی آید.
گزینه دوم كرانچار سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان اصفهان است كه فصل قبل این تیم اصفهانی را قهرمان لیگ برتر كرد و امسال هم با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید. البته پرسپولیسی‌ها تجربه خوبی از كار كردن با كرانچار ندارند و اگر از او تجربه تلخی نداشته باشند، حداقل خاطره شیرین هم ندارند. از طرفی رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان كه استعفا داده بود، سال آینده هم مدیرعامل باشگاه اصفهانی خواهد بود و حاضر نمی‌شود به این راحتی كرانچار را از دست بدهد.
گزینه سوم پرسپولیسی‌ها هم زوج «مایلی‌كهن – جلالی» است. محمد مایلی‌كهن و مجید جلالی كه رابطه خوبی با هم دارند، می‌توانند سهل الوصول ترین كادر ممكن باشند. جالب است كه این دو نفر با اینكه تا حالا در تیم‌های مطرح داخلی سرمربیگری كرده‌اند، هیچ وقت نتوانسته‌اند سرمربی پرسپولیس شوند. محمد مایلی‌كهن كه همیشه انتظار رسیدن به این جایگاه را داشته و بعضا در مصاحبه‌هایش به این نكته اشاره كرده است. مجید جلالی هم سال‌ها قبل تا یك قدمی سرمربیگری پرسپولیس پیش رفت اما در آخرین دقایق با علی پروین كه آن زمان همه كاره پرسپولیس بود به توافق نرسید. مجید جلالی پیش از این هم گفته بود برای پاكسازی فوتبال باید از تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس شروع كند كه هواداران زیادی دارند.
حالا باید تا پایان این 48 ساعت صبر كرد و دید آیا امسال هم وعده‌های پرسپولیسی‌ها در مورد انتخاب سرمربی دائما به تعویق می‌افتد یا اینكه رویانیان امسال باتجربه شده و به سرعت سرمربی تیمش را انتخاب می‌كند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =