ایسنا نوشت:

علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات پس از انجام مراحل ثبت‌نام در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در نشستی خبری اظهار کرد: آقای هاشمی هم گفته بودند که نمی‌آیند پس اگر بعد از این به صحنه بیایند، عذر ما موجه است، چون طرفداران زیادی از ما قول گرفتند که به نفع کسی کنار نرویم و هیچ‌کسی راضی نیست که ما خلاف وعده کار کنیم.

وی در جواب این سوال که مرجع تقلید فقهی و سیاسی شما کیست؟تصریح کرد: ما عضو مجلس خبرگان رهبری هستیم و این سوال از ما معنادار نیست، اما در مسائل سیاسی همه از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنیم.

فلاحیان از مردم شریف ایران خواست تا پیرو دستورات مقام معظم رهبری در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان این‌که شعار من اسلام، پیشرفت و ایران قدرتمند است و در این راستا 11 برنامه زیر مجموعه دارم، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌هایم تثبیت قیمت‌ها، تثبیت بنیان خانواده، توسعه روابط با همسایگان و کشورهای جهان و دستیابی به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به این‌که ایران در مرحله حساس تاریخی قرار دارد، اظهار کرد: سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه شکست خورده و دچار مشکل اقتصادی شده است، پس خطر مهم‌تری برای خود در منطقه احساس می‌کند و امیدواریم ایران در آینده در منطقه برای بیرون کردن استکبار نقش موثرتری ایفا کند و برای تامین امنیت، ثبات و پیشرفت منطقه تاثیرگذار باشد.

وی همچنین در جواب سوالی مبنی بر این‌که برنامه‌های هسته‌یی شما چیست، تصریح کرد: ما آمده‌ایم با غرب در مورد تعلیق غنی‌سازی بیش از 20 درصد و تعلیق تحریم‌ها از سوی آنها به توافق برسیم.

فلاحیان در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی‌نژاد در کابینه شما حضور خواهد داشت، گفت: رییس جمهور دو دوره گذشته در کابینه ما چه می‌کند؟ و معنا ندارد روسای جمهور گذشته که دو دوره در این جایگاه بوده‌اند، در کابینه ما باشند یا نباشند، بلکه وظیفه دولت‌های جدید است که از تجربیات گذشتگان استفاده کنند.

خرازی: با برنامه آمده ام

سید محمد باقر خرازی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری پس از انجام مراحل ثبت‌نام در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، در نشستی خبری چند جزوه از 10 جلد برنامه "دولت متقین"دولت احتمالی خود را به خبرنگاران نشان داد و گفت: برای تمام شهرهای ایران برنامه داریم و این از ابتکارات بزرگ ماست.

وی با اشاره به این‌که 25 سال است که برنامه‌ریزی می‌کنم، گفت: باور نداشتیم که باید خود به صحنه بیاییم و این برنامه‌ها را برای نسل بعد از خود گذاشته بودیم.

خرازی با بیان این‌که ما برای چهار هدف بزرگ پیشرفت حماسی، آرامش، رفاه ثروتمندانه و سلامتی منجر به ستایش خدا آمده‌ایم، گفت: آمده‌ایم تا مام میهن خود، یعنی ایران را تبدیل به تمام میهن بزرگ خود کنیم و فرهنگ قدسی خود را به مرزهای پارس بزرگ اسلامی که از مرزهای چین شروع می‌شود و تا آفریقا ادامه دارد، برسانیم و حقایق ولایی غیبی منجر به ایجاد تقوا را بیان کنیم تا شرط لازم برای ظهور حضور حضرت حق تحقق یابد.

وی با بیان این‌که راه سختی در پیش رو داریم، تصریح کرد:آمده‌ایم چهره غباراندود شده حزب‌الله را بزداییم و باری از روی دوش رهبری نظام ولایی برداریم و همه ایرانیان از داخل و خارج را دور هم جمع کنیم و به دنیا اعلام کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام اقتدار به سوی قله‌های عظمت رهنمون خواهدشد.

 

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =