خانه ملت نوشت:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد ادامه کاندیداتوری علی اکبر ولایتی٬ تصریح کرد: همانطور که خود ولایتی نیز اعلام داشته تا پایان برگزاری انتخابات در این عرصه حضور خواهد داشت.
علا الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت٬با ابراز خوشنودی از ادبیات کاندیداهای ریاست جمهوری در زمینه لزوم تمکین از نظر شورای نگهبان در زمینه تأیید صلاحیت‌ها٬تصریح کرد: این اقدام مطلوبی از نظر التزام نامزدهای ریاست جمهوری٬ به قانون بود که امیدواریم خروجی شورای نگهبان در زمینه تأیید صلاحیت‌ها نیز به نحوی باشد که زمینه تحقق حماسه سیاسی را آورد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی٬همچنین با استقبال از حضورطیف‌های مختلف جناح‌های درون نظام در انتخابات٬ افزود: حضور همه گروه‌های سیاسی در انتخابات، جامعیتی مطلوب به نقش سلایق مختلف سیاسی در شکل‌دهی حماسه سیاسی خواهد داد.
بروجردی در مورد چیدمان مطلوب نیرو‌های اصولگرا در انتخابات پیش‌رو٬ گفت: هر چند تکثر کاندیداها در مقطع فعلی بیانگر توجه به همه سلایق اصولگرایی در کشور است اما اصولگرایان برای استمرار خط اصولگرایی در کشور باید به جمع‌بندی برای حضور یک یا حداکثر دو نفر چهره شاخص اصولگرا در انتخابات برسند که بتوانند در مصاف سیاسی با رقبا موفق باشند.
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ همچنین در مورد ادامه کاندیداتوری علی اکبر ولایتی٬تصریح کرد: فکر نمی‌کنم وی از ادامه راه در انتخابات اعلام انصراف کند و همانطور که خود وی نیز اعلام داشته تا پایان برگزاری انتخابات در این عرصه حضور خواهد داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی٬ همچنین در مورد حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات و حمایت احتمالی برخی از اصولگرایان از وی٬ تصریح کرد: وقتی که اصلاح‌طلبان اعلام می‌کنند که در کنار هاشمی رفسنجانی قرار می‌گیریم طبیعی است که این نگاه با دیدگاه اصولگرایان در زمینه رسیدن به چهره شاخص اصولگرایی در اداره کشور متفاوت خواهد بود.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    14 31
    با توجه حضور آقای هاشمی قطعا افرادی مانند آقای ولایتی که از وجاهت بیشتری نسبت به سایر کاندیداها دارند بسیار برای نظام مفید هستند و بااینکه آقای ولایتی با تجربه سیاست خارجه که در دولت دفاع مقدس و سازندگی نقش ارزنده ای داشته اند برای آقای هاشمی که از ارکان نظام هستند جالب میباشد و در صورت شکست هم هرگز مانند سال 84 گلایه نخواهند داشت از طرفی گمانم این است که هاشمی رای آوردن آقای ولایتی بسیار خرسند هم خواهد بود.
  • ظهور IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    3 2
    اگه ايشون به حمايت از آقاي جليلي كنار برن، ميتونن بهتر به نظام و انقلاب خدمت كنن .
    • عماد IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      0 2
      اتفاقا برعکس اگر دکتر جلیلی به نفع دکتر ولایتی کنار برن بیشتر به نظام خدمت کردن!! بالاخره دکتر ولایتی یه سابقه ی مشخصی دارن و البته ایشان ظرفیت رو دارن که همه اصولگراها روی ایشون اجماع کنن اما دکترجلیلی با اینکه بسیار خوب هستن اما هنوز تجربه کافی ندارن و ظرفیت اجماع رو ندارن