مثل این می‌ماند که یک پزشک‌ که عمل ختنه انجام دهد از هزار ختنه 999 تا را درست انجام دهد و در یک مورد اشتباه کند که شما الان همان یکی را می‌بینید. شما باید همه ختنه‌ها را با هم ببینید. آقای دکتر مرتضوی آن ماجراها را مدیریت کرد.

چگونگی استدلال مخالفان سعید مرتضوی و اینکه با چه ادبیاتی نقد و مخالفت خویش را با دادستان سابق تهران بیان می دارند، بر کسی پوشیده نیست چه اینکه منتقدان گاهی از دایره انصاف خارج شده و اوضاع را کاملا سیاه یا سفید می بینند.

در موافقت و حمایت سعید مرتضوی اما رخدادی عجیب بوقوع پیوسته و آنهم دفاع یک نماینده مجلس شورای اسلامی از سعید مرتضویست.

دفاعی که ادبیاتش بیشتر به حمله و تخریب سعید مرتضوی می ماند و اگر آقای سعید مرتضوی همین یک دوست و مدافع را داشته باشد  دیگر نیازی به دشمن ندارد!

گاهی اوقات که به نحوه عملکرد یاران و حامیان دولت دهم می نگریم ، می بینیم که چقدر همین دوستان نمک بر زخم ایشان می پاشند و ظلمی مضاعف در حقشان روا می دارند.

عبدالرضا عزیزی"رییس کمیسیون اجتماعی مجلس" یکی از موافقان محکم مرتضوی است.

جملات زیر نمونه ای از این حمایتهاست ...

 او درباره اتفاق مثبت در جنایت کهریزک می‌گوید: مثل این می‌ماند که یک پزشک‌ که عمل ختنه انجام دهد از هزار ختنه 999 تا را درست انجام دهد و در یک مورد اشتباه کند که شما الان همان یکی را می‌بینید. شما باید همه ختنه‌ها را با هم ببینید. آقای دکتر مرتضوی آن ماجراها را مدیریت کرد. تا آن‌جایی که من خبر دارم در جریان وقایع سال 88 کسانی بودند که 700‌هزارتومان برای هر 24ساعت می‌گرفتند که فتنه کنند.

وی درباره خانه خوابی لیدرهای فتنه می گوید: لیدرهایشان این کار را می‌کردند. شاید هم آن‌قدر پول داشته باشند که به همه بدهند اما خیلی از فتنه‌گران رفتند خانه‌‌شان خوابیدند و جرات نکردند ابراز وجود کنند.
آقای مرتضوی جلوی فتنه بزرگی را گرفته است. با قاطعیتی که به خرج داد جلوی فتنه بزرگ را گرفت، چه بسا که این‌ها آمده بودند نظام را ساقط کنند، شما این را نمی‌بینید؟

وی همچنین می افزاید: مرتضوی در زمان وقایع انتخابات ریاست‌جمهوری یک رایی صادر کرد. بالاخره در آن شرایط بسیار بحرانی تصمیم گرفتن کار سختی بود؛ همیشه با سرعت بالا تصمیم گرفتن آن هم در وضعیت قرمز کار سختی است. ایشان آن‌جا حتی اگر در اتخاذ بعضی از تصمیماتش اشتباه هم کرده باشد خیلی مهم نیست؛ از نظر مدیریتی ما می‌گوییم 20 تا 30 «فیلر» طبیعی است." فیلر" یعنی مثلا اگر 20 تا 30 نفر از دانشجوهای یک استاد نمره قبولی نگیرند، ایراد از استاد نیست، اگر بیش از این باشد ایراد از استاد است.

این نماینده مجلس در ادامه درباره مورد وثوق بودن نظام وتعلیق از قضاوت وناجی ایران بودن مرتضوی می گوید:

تعلیق شده باشد؛ چه اشکالی دارد. همین دکتر مرتضوی که در نجات ایران موثر بوده آیا می‌تواند در خیابان تنهایی راه برود؟ نمی‌تواند! باید برای او محافظ بگذارند. اگر مرتضوی مورد وثوق نظام نیست چرا سه، چهار نفر اسکورت برای ایشان گذاشتند؟ حتی اگر رییس سازمان تامین اجتماعی هم نباشد سه، چهار نفر از ایشان محافظت می‌کنند و حقوق‌شان را هم نظام پرداخت می‌کند.

و البته ایشان در حمایت از سعید مرتضوی از واژه های دیگری نیز بهره برده اند که از آن می گذریم.

حال اگر سعید مرتضوی خدمتی به جامعه کرده باشد بنظر شما این ادبیات مناسب در دفاع از ایشان است؟

مصطفی ترک همدانی

وکیل دادگستری

منبع:

http://www.entekhab.ir/fa/news/87598

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    39 1
    همه میدانند علت بعضی تشکیک ها به وقایع88 خود آقای مرتضوی است