پنجشنبه گذشته، دومین سالروز درگذشت ناصر حجازی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناصر حجازی دوم خرداد 1390 درگذشت. پنجشنبه گذشته دومین مراسم سالروز درگذشت او در بهشت زهرا برگزار شد. هواداران حجازی در دومین سالروز درگذشت این اسطوره فوتبال نشان دادند دلتنگ او شده‌اند. کاربران خبرآنلاین با کامنت‌هایی که در مورد حجازی نوشته‌اند نشان داده‌اند هنوز هم دوستدار او هستند. کاربری که خودش را «طرفدار پرسپولیس» معرفی کرده در مورد حجازی نوشته: « یک فوتبالیست دوست داشتنی . یک مرد واقعی .همیشه در دل فوتبال دوستان خواهد ماند.»
کاربر دیگری که خودش را معرفی نکرده نوشته: « خدا رحمت کنه ناصر خان رو. ایشان یک اسطوره واقعی هستند که هیچ‌گاه در مقابل زور و پول سرخم نکردند و مثل بعضی اسطوره نماها تا دوزار پولشون دیر بشه زود به کمیته انضباطی و فیفا و فلان و فلان شکایت می‌کنند و آخر سر هم ادعا می‌کنند ما عاشق فلان رنگیم.» کاربری دیگر با نام مرتضی در مورد حجازی نوشته: «ناصرخان حجازی فقط برای استقلالی ها نیست .فکر کنم همه فوتبال دوستان عاشقش بودن. دیگه مثل حجازی ها رو نمی‌تونیم در این فوتبال ببینیم،آدمای از جنس مردانگی و بی ریا مثل بازیکنای امروزی نبودن که به خاطر پول هرکاری بکنن.»
بسیاری از کاربران هم به همان بیت معروفی اشاره کرده‌اند که مورد علاقه ناصر حجازی بود: «من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی / ولی با ذلت و خواهش پی شبنم نمی گردم.»
نظرات کاربران خبرآنلاین در مورد ناصر حجازی را می‌توانید ایـــنـــجـــا بخوانید.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =