+ A - شنبه 4 خرداد 1392 - 22:12:00 چاپ
امتیاز به مطلب 97 نفر

اولین مجری انتخاباتی تلویزیون معرفی شد

سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت:

مجری «گفت‌وگوی ویژه خبری» شبکه دو سیما، برای برنامه‌های انتخاباتی نامزدها در تلویزیون مشخص شد.

حسن عابدینی که پیشتر اجرای برخی گفت‌وگوهای ویژه خبری شبکه دو را بر عهده داشت، مجری گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو در ویژه برنامه‌های انتخاباتی می‌شود و هر روز به مدت 45 دقیقه با کاندیداهای ریاست جمهوری گفت‌وگو خواهد کرد.

او مدیر کل اخبار خارجی صدا و سیما، از پیشکسوتان عرصه‌ی خبر و مدرس ژورنالیستم تلویزیونی دانشگاه صداوسیماست.

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما از ساعت 22 و 45 دقیقه شنبه، چهارم خرداد ماه با حضور سعید جلیلی، کاندیدای شماره 15 آغاز می‌شود.

پس از جلیلی، ولایتی، روحانی، قالیباف، عارف، رضایی، غرضی و حداد عادل به ترتیب به شبکه دو سیما و برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری می‌آیند.

/2727

نظرات 21
  • بدون نام شنبه 4 خرداد 1392 - 23:32:25
    71 5 پاسخ به این نظر
    پس كلاه قرمزي چي؟
    • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 14:24:23
      0 0
      فامیل دور هم اطلاعات خوبی داره ...
  • HRK شنبه 4 خرداد 1392 - 23:40:36
    84 1 پاسخ به این نظر
    مطمئن باشید تو تمام سوالاتش باید یه کلمه ی استکبار باشه
  • مهدی شنبه 4 خرداد 1392 - 23:41:33
    59 2 پاسخ به این نظر
    بیچاره جلیلی خورده به فینال اروپا :D
  • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 00:11:26
    60 5 پاسخ به این نظر
    مجری غیر جذاب
  • یک رفیق قدیمی یکشنبه 5 خرداد 1392 - 00:15:56
    93 8 پاسخ به این نظر
    یادش بخیر خاتمی عزیز در مناظره شما مجری نهاوندیان بود خدایا کشور ما را به آن دوران کم تورم خوب با نشاط دوباره برسان
    • روانی یکشنبه 5 خرداد 1392 - 14:06:16
      0 0
      امین
  • علی یکشنبه 5 خرداد 1392 - 00:43:21
    70 5 پاسخ به این نظر
    یکیو بیارید که به چالش بکشه نه اینکه یک برگه بهش بدید و بگید همین سوالارو بپرس.مجری های خیلی بهتری هم بودند!!! هیچوقت به فکر مردم نبودید و نیستید!!! اگه بشه که نظر رو پخش کنی خبر جان .
  • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 00:54:54
    52 3 پاسخ به این نظر
    دور هم یک گفت وگو زیبا همراه باشیرنی گل واب ومیوه ومناظره بسیار ارام وخوب
  • میثم یکشنبه 5 خرداد 1392 - 01:30:30
    72 5 پاسخ به این نظر
    همون که میگه " ....... چه کسانی اروپای امروز را به خاک سیاه نشاندند؟ آیا امریکا بالاخره خجالت می‌کشد؟ ...کارشناسان غربی و شرقی، پاسخ می‌دهند. امشب گفتگوی ویژه خبری...!!"؟؟
    • مینو یکشنبه 5 خرداد 1392 - 18:48:33
      0 0
      خیلی باحال بود....ایول
  • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 01:39:57
    42 6 پاسخ به این نظر
    خوب نیست.... تسلط ندارد
  • نیما یکشنبه 5 خرداد 1392 - 02:18:51
    46 5 پاسخ به این نظر
    چهرش خیلی مضطربه. میبینمش استرس می گیرم. خوشم نمیاد.
  • مهدی بندردیر یکشنبه 5 خرداد 1392 - 05:28:05
    32 4 پاسخ به این نظر
    ای طفلکی عابدینی - مجری خنثی - چش به تمام مسایل ایشون فقط حرفهای در سیاستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 12:45:02
    0 1 پاسخ به این نظر
    مجری توانمندیست و مودب . ولی در این گفتگوها بهتر است از مجریانی استفاده گردد که توان چالش گری خوبی داشته باشند . قبلا در نگاه یک مجری معروفی بود که الان اسمشو بخاطر ندارم . اگر اشتباه نکنم اقای دکتر احمدی یا محمودی
  • نادر یکشنبه 5 خرداد 1392 - 13:40:50
    0 0 پاسخ به این نظر
    من که دیشب این برنامه آقای جلیلی را دیدم چیزی نفهمیدم اصلا برنامه نداشت باز صد رحمت به آقای محسن رضایی که دیشب برنامه اقتصادی خودشو گفت شبکه جام جم تو فهرست کنال تلویزیونی ما اصلا نیست برنامه آقای غرضی رو ندیدم
  • بدون نام یکشنبه 5 خرداد 1392 - 13:46:11
    0 0 پاسخ به این نظر
    سوالها و جوابها خیلی کلی بودند،آقای جلیلی خیلی کلی و با ابهام جواب دادند که اصلا مشخص نشد برنامشون چیه!
  • پویان یکشنبه 5 خرداد 1392 - 13:53:23
    0 0 پاسخ به این نظر
    خواهش می کنم به عنوان رسانه یه نقدی داشته باشید به نحوه مطرح کردن سوالات. پرسشهایی که دیشب مطرح می کردند به نحوی بود که جواب آنها در خود سوال نهفته بود! مثلا، در جواب این سوال که "رییس جمهور باید روحیه نقدپذیری داشته باشد، نظر شما در این مورد چیست؟ " معلوم است که مصاحبه شونده در مزایای نقدپذیری صحبت می کند و این نه تنها چالشی نیست بلکه (با عرض پوزش) به تحمیق کشاندن مخاطب است.
  • arman یکشنبه 5 خرداد 1392 - 15:46:26
    0 0 پاسخ به این نظر
    خیلی داغونه
  • علی یکشنبه 5 خرداد 1392 - 16:02:47
    12 9 پاسخ به این نظر
    هر نظری که می نویسین فکر کنین همین را در مورد شما نوشته اند چه به حق و چه به ناحق چه واکنشی نشان می دهید؟
  • بی نام دوشنبه 6 خرداد 1392 - 19:09:43
    3 1 پاسخ به این نظر
    از فواید پاچه خواری
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.