شنبه 4 خرداد 1392 - 21:13:00 چاپ

اولین مجری انتخاباتی تلویزیون معرفی شد

سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت:

مجری «گفت‌وگوی ویژه خبری» شبکه دو سیما، برای برنامه‌های انتخاباتی نامزدها در تلویزیون مشخص شد.

حسن عابدینی که پیشتر اجرای برخی گفت‌وگوهای ویژه خبری شبکه دو را بر عهده داشت، مجری گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو در ویژه برنامه‌های انتخاباتی می‌شود و هر روز به مدت 45 دقیقه با کاندیداهای ریاست جمهوری گفت‌وگو خواهد کرد.

او مدیر کل اخبار خارجی صدا و سیما، از پیشکسوتان عرصه‌ی خبر و مدرس ژورنالیستم تلویزیونی دانشگاه صداوسیماست.

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما از ساعت 22 و 45 دقیقه شنبه، چهارم خرداد ماه با حضور سعید جلیلی، کاندیدای شماره 15 آغاز می‌شود.

پس از جلیلی، ولایتی، روحانی، قالیباف، عارف، رضایی، غرضی و حداد عادل به ترتیب به شبکه دو سیما و برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری می‌آیند.

/2727

21 دیدگاه
  • بدون نام
    شنبه 4 خرداد 1392 - 22:33:25
    پاسخ
    71 5

    پس كلاه قرمزي چي؟

    • بدون نام
      یکشنبه 5 خرداد 1392 - 13:25:23
      0 0

      فامیل دور هم اطلاعات خوبی داره ...

  • HRK
    شنبه 4 خرداد 1392 - 22:41:36
    پاسخ
    84 1

    مطمئن باشید تو تمام سوالاتش باید یه کلمه ی استکبار باشه

  • مهدی
    شنبه 4 خرداد 1392 - 22:42:33
    پاسخ
    59 2

    بیچاره جلیلی خورده به فینال اروپا :D

  • بدون نام
    شنبه 4 خرداد 1392 - 23:12:26
    پاسخ
    60 5

    مجری غیر جذاب

  • یک رفیق قدیمی
    شنبه 4 خرداد 1392 - 23:16:56
    پاسخ
    93 8

    یادش بخیر خاتمی عزیز در مناظره شما مجری نهاوندیان بود خدایا کشور ما را به آن دوران کم تورم خوب با نشاط دوباره برسان

    • روانی
      یکشنبه 5 خرداد 1392 - 13:07:16
      0 0

      امین

  • علی
    شنبه 4 خرداد 1392 - 23:44:21
    پاسخ
    70 5

    یکیو بیارید که به چالش بکشه نه اینکه یک برگه بهش بدید و بگید همین سوالارو بپرس.مجری های خیلی بهتری هم بودند!!! هیچوقت به فکر مردم نبودید و نیستید!!! اگه بشه که نظر رو پخش کنی خبر جان .

  • بدون نام
    شنبه 4 خرداد 1392 - 23:55:54
    پاسخ
    52 3

    دور هم یک گفت وگو زیبا همراه باشیرنی گل واب ومیوه ومناظره بسیار ارام وخوب

  • میثم
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 00:31:30
    پاسخ
    72 5

    همون که میگه " ....... چه کسانی اروپای امروز را به خاک سیاه نشاندند؟ آیا امریکا بالاخره خجالت می‌کشد؟ ...کارشناسان غربی و شرقی، پاسخ می‌دهند. امشب گفتگوی ویژه خبری...!!"؟؟

    • مینو
      یکشنبه 5 خرداد 1392 - 17:49:33
      0 0

      خیلی باحال بود....ایول

  • بدون نام
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 00:40:57
    پاسخ
    42 6

    خوب نیست.... تسلط ندارد

  • نیما
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 01:19:51
    پاسخ
    46 5

    چهرش خیلی مضطربه. میبینمش استرس می گیرم. خوشم نمیاد.

  • مهدی بندردیر
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 04:29:05
    پاسخ
    32 4

    ای طفلکی عابدینی - مجری خنثی - چش به تمام مسایل ایشون فقط حرفهای در سیاستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  • بدون نام
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 11:46:02
    پاسخ
    0 1

    مجری توانمندیست و مودب . ولی در این گفتگوها بهتر است از مجریانی استفاده گردد که توان چالش گری خوبی داشته باشند . قبلا در نگاه یک مجری معروفی بود که الان اسمشو بخاطر ندارم . اگر اشتباه نکنم اقای دکتر احمدی یا محمودی

  • نادر
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 12:41:50
    پاسخ
    0 0

    من که دیشب این برنامه آقای جلیلی را دیدم چیزی نفهمیدم اصلا برنامه نداشت باز صد رحمت به آقای محسن رضایی که دیشب برنامه اقتصادی خودشو گفت شبکه جام جم تو فهرست کنال تلویزیونی ما اصلا نیست برنامه آقای غرضی رو ندیدم

  • بدون نام
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 12:47:11
    پاسخ
    0 0

    سوالها و جوابها خیلی کلی بودند،آقای جلیلی خیلی کلی و با ابهام جواب دادند که اصلا مشخص نشد برنامشون چیه!

  • پویان
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 12:54:23
    پاسخ
    0 0

    خواهش می کنم به عنوان رسانه یه نقدی داشته باشید به نحوه مطرح کردن سوالات. پرسشهایی که دیشب مطرح می کردند به نحوی بود که جواب آنها در خود سوال نهفته بود! مثلا، در جواب این سوال که "رییس جمهور باید روحیه نقدپذیری داشته باشد، نظر شما در این مورد چیست؟ " معلوم است که مصاحبه شونده در مزایای نقدپذیری صحبت می کند و این نه تنها چالشی نیست بلکه (با عرض پوزش) به تحمیق کشاندن مخاطب است.

  • arman
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 14:47:26
    پاسخ
    0 0

    خیلی داغونه

  • علی
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 15:03:47
    پاسخ
    12 9

    هر نظری که می نویسین فکر کنین همین را در مورد شما نوشته اند چه به حق و چه به ناحق چه واکنشی نشان می دهید؟

  • بی نام
    دوشنبه 6 خرداد 1392 - 18:10:43
    پاسخ
    3 1

    از فواید پاچه خواری

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700