تسنیم نوشت:

محمدباقر قالیباف صبح امروز به دیدار آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله ناصری در این دیدار، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب کبری(س)،گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه سنگینی بر دوش همه ماست و ان‌شاءالله خدا در این مسیر به شما توفیق دهد. نکته ای که حتما شما هم به آن توجه دارید، این است چنین مسئولیت‌هایی یک امانت الهی است. در نظام جمهوری اسلامی هر کس وارد صحنه می‌شود، باید هدف اصلی‌اش اسلام و انقلاب باشد. در کشور ما مهم‌ترین مسئولیت حفظ اسلام و انقلاب است.حاکمان نیز باید بر همین مبنا حرکت کنند.

وی گفت: من شما را از مدت‌ها قبل می‌شناسم؛ چه در دوره دفاع مقدس و حضور درجبهه ها و چه فعالیت‌هایی که بعد از آن داشته اید. هدف و مبدا حرکت شما نیز برای حفظ اسلام و انقلاب بوده است. انشاءالله اگر خداوند اراده فرمود و مردم توجه کردند، برنامه شما بر این باشد که از حمایت کنندگان اسلام باشید و کمال الهی و رسیدن به خدا را به عنوان هدف اصلی خلقت بشر در نظر داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در یزد،تاکید‌کرد: در دنیا هم باید بتوانیم اسلام و مسلمین را به این سمت و سو بکشانیم. این هدفی است که امام زمان(عج) نیز برای تحقق آن می آید. امروز اقتصاد موضوع مهمی است و برخی آقایان به عنوان موضوع اصلی از آن یاد می‌کنند، اما باید مراقب باشیم که اقتصاد ما را از فرهنگ و اعتقادات مردم غافل نکند.

آیت الله ناصری با اشاره به سوابق قالیباف در انجام فعالیت‌های دینی،گفت: سوابق کاری شما در شهرداری و همچنین اقدامات شما را در تاسیس خانه های قرآنی و مساجد دیده ام. احساس می کنم اگر شرایط محقق شود،‌حرکت بزرگی خواهید داشت و تحول بزرگ فرهنگی، اقتصادی و همچنین حرکت زیر ساختی برای تحول درآموزش و پرورش و فرهنگ صورت می گیرد تا فرزندان جامعه ما از ابتدا مومن، متعهد، عالم و فکور بار بیایند.

وی در پایان اظهار داشت: انشاءالله موفق باشید و خداوند نیز به شما توفیق دهد تا زمینه فراهم شود و بتوانید این کارها را انجام دهید.

همچنین محمد باقر قالیباف طی سخنانی با اشاره به اینکه همه تلاش ما این است تا یک زندگی رحمانی به عنوان زندگی مد نظر اسلام وجود داشته باشد،‌گفت: قصد اصلی نظام اسلامی تعالی انسان‌هاست و مسائل معیشتی و اقتصادی وسیله محسوب می‌شود. اگر نتوانیم نیازهای اولیه جامعه را با یک تدبیر درست حل کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود:‌واقعیت آن است که کشور ما دارای منابع اقتصادی و انسانی مناسبی است و امید می رود بتوانیم با تدبیر مناسب و مدیریت صحیح به این منابع جهت دهی کنیم. آن وقت می‌توانیم کمک شایانی به مردم کرده و زمینه زیست مومنانه را فراهم کنیم.

عضو ائتلاف پیشرفت در پایان خاطرنشان کرد:اگر فقر و تنگدستی در جامعه وجود داشته باشد، آسیب های اجتماعی و مشکلات بزرگ به وجود می‌آید. در چند سال اخیر برنامه ما این بود که شهرداری را از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم، با این هدف که بستری برای عبادت خدا از سوی مردم فراهم شود. ان‌شاءالله با دعای شما و کمک مردم شرایطی برای خدمت بی منت به مردم فراهم شود.ش
/17220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    0 0
    ايشون واقعا ثابت كردند مدير اجرائي قوئي هستند.
  • آیلار CZ ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    0 0
    باز هم کلی گویی......................
  • مهدی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    0 0
    اقای دکتر من یک کارمند 16 ساله شهرداری هستم .در این 8سالی که در شهرد اری بودید برای کارمندان چه کاری انجام دادید ایا در این زندگی رحمانی مدنظر شما من باید بعد از گذشت این همه سال مستاجر باشم .وکسی که بیشتر از 6ماه سابقه بیمه ندارد جایگزین مدیر 17 سال خدمت شود؟