رئیس سازمان صدا و سیما پیش از آغاز مناظره اظهاراتی درباره نحوه نقد نامزدها مطرح کرد و از تغییری در آخرین مرحله مناظره ها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عزت الله ضرغامی پیش از آغاز سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری گفت: موضوع مناظره امروز مسائل سیاسی است و باید دیدگاه های یکدیگر را نقد کنند.

وی ادامه داد: نامزدها می توانند در زمانی که یک نامزد در حال سخنرانی است جمله ای را برای نقد اعلام کنند و در این زمینه با مجری برنامه هماهنگ شده است اما در این زمان نامزدها نباید بیانیه قرائت کنند. وی گفت زمان ذخیره شدن نامزدها در انتهای دور اول فقط 5 دقیقه را منظور خواهیم کرد.

همچنین سراج نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر صدا و سیما در جمع نامزدهای ریاست جمهوری قبل از آغاز مناظره گفت: به سود نامزدها است که کسی وقت خود را ذخیره نکند چرا که 15 دقیقه آخر مناظره زمان برگزاری دیدار والیبال ایران و روسیه است.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی علوی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    26 1
    جلیلی میخواست با پرونده سازی و عوام فریبی خراب کاریهای بین اللملیشو بپوشونه مسیری که احمدی نزاد انجام داد و دیگه تکراری شد .. دیگه از یه جا 2بار گزیده نمیشم ... درررررررررررررررود بر روحانی و عارف