حسن روحانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید شیرودی تهران تاکید کرد: اگر ملت انتخابم کنند برخی مسائل را توضیح خواهم .

به گزارش خبرآنلاین، این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه از همان روزهای آغازین زمستان هشت سال قبل وضع ناهنجار و فقر و گرانی را پیش‌بینی می‌کردم، گفت: می‌دانستم بیراهه رفتن، شعار دادن و از شعور فاصله گرفتن چه سرنوشتی را در انتظار مردم خواهد گذاشت.
وی افزود: برای ما روشن بود که از بین بردن وحدت و انسجام و از هم گسیختن چارچوب‌های اقتصادی و اجتماعی، تصمیمات فردی، خودشیفتگی و کنار گذاشتن دانایان جامعه و توهین به بزرگان کشور نتیجه‌ای جز وضع فعلی را به همراه نخواهد داشت.
حسن روحانی گفت: با بزرگان کشور و آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی پای در این راه گذاشتم اما امیدم به شما جوانان است. بیایید به افراط‌گری پایان دهیم، ‌بیایید به خودسری‌ها پایان دهیم. می‌خواهم از طرف شما یک جمله بگویم اگر آن را قبول دارید، تأیید کنید؛ آقایانی که کشور را به این روز انداخته‌اید، دیگر مردم شما را نمی‌خواهند! (همراه با تشویق حضار و شعار الله‌اکبر)
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه اقتصاد ما امروز نیاز به نجات دارد، گفت: من به کمک شما غیورمردان به دنبال بازگشت ثبات و آرامش به اقتصاد کشور هستم و این کار با تدبیر و برنامه امکان‌پذیر است.
این سخنان روحانی با شعار «دولت گازانبری نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» روبرو شد.
روحانی در ادامه گفت:‌ کشور را به تحریم انداختند و افتخار کردند. این تحریم‌ها ظالمانه است اما مگر نمی‌دانستید این شورای امنیت ظالمانه در کشور و جهان ما تأثیرگذار است؟ چرا برنامه‌ریزی نکردید؟ چرا گفتید تحریم‌ها کاغذ پاره است؟

اگر ملت بزرگوار مسئولیت را بر دوش من گذاشتند برخی مسائل را توضیح خواهم داد
وی افزود: کشاورزان ما با مشکلات فراوانی روبرو بودند. به جای حل مشکل آنها، به مشکلات دیگران پرداختیم. کارگران ما بیکار بودند اما برای کارگران چینی کار درست کردیم. به جای اینکه از دولت سازندگی و اصلاحات تشکر کنیم که کشور را از جنگ و شورای امنیت دور کردند، وقیحانه به آنها تهمت زدیم. اگر ملت بزرگوار بار مسئولیت را بر دوش من گذاشت، برخی مسائل را توضیح خواهم داد.
روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر بار مسئولیت بر دوش من افتاد، کرامت به دانشگاه و دانشجو بازخواهم گرداند و به منزلت را به زنان باز خواهم گرداند.
این سخنان روحانی با شعار حضار مواجه شد که می‌گفتند: «زندانی سیاسی آزاد باید گردد».
روحانی در پاسخ به حضار گفت: چرا فقط زندانی سیاسی؟! کاری کنیم همه زندانیان آزاد شوند. اگر اعتدال در کشور حاکم شود، نیازی نیست که در کشور عدل و اعتدال کسی در زندان باقی بماند. من به کمک پلیس کاری خواهم کرد که امنیت واقعی باشد و دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند و نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سئوال کند. دختران خود حافظ حجاب و عفاف هستند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از آنهایی نیستم که از آبروی رزمندگان و ایثارگران برای خود رأی کسب کنم. من در برابر همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران تواضع می‌کنم اما نه در پشت سر رزمندگان خودم را پنهان خواهم کرد و نه پشت سر دین. از ملت بزرگ درخواست کمک خواهم کرد اما با نام مدیریت این معصوم یا آن معصوم مدیریت ضعیف خود را توجیه نمی‌کنم. راه نجات، قانون اساسی است. رئیس‌جمهور آینده با رأی شما تعیین خواهد شد. همه دست به دست هم خواهیم داد و نخواهیم گذاشت راه هشت سال گذشته ادامه پیدا کند. من فصل 3 قانون اساسی را که حقوق ملت است، تدوین خواهم کرد و به مجلس می‌فرستم تا به صورت قانون درآید. در حقوق شهروندی زن و مرد برابرند. ترک و لر و بلوچ و عرب و فارس با هم برابرند. این سخنان روحانی با این شعار حضار روبرو شد: «زن، مرد، تساوی، شیخ حسن روحانی».
وی در پایان سخنان خود گفت: سیاست آشتی و صلح را پیش خواهم گرفت، آشتی با همه احزاب و گروه‌ها و جناح‌ها. ما نیازمند وحدت و اتحادیم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 41
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک دختر! IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    آقای روحانی من طرفدار شما هستم و امیدوارم این پیغام من رو بخونید: من امیدوارم شما رئیس جمهور شوید، اما به عنوان یک دختر نمیخوام دختران عزیز و عفیف جامعه به این حرف شما در مورد "اذیت نشدن در خیابان ها توسط مامورها یا مزاحم ها "دلخوش شوند، چون متاسفانه کنترل این مورد در حوزه وظیفه ریاست جمهوری نیست. ایکاش راهکار دیگری بدهید. اما زنده باد روحانی!
  • علی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    "اگر ملت انتخابم کنند برخی مسائل را توضیح خواهم" ===="بگم؟بگم؟"
  • صابر A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    یا روحانی یا هیچکس!
  • میثم IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    اقای روحانی چه جوری میخواهید جلوی چماق به دستان و کسانی رو بگیرین که دستورات خاص از جانب کسانی رو دارند که زیر نظر شما نیستند؟؟
    • بی نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
      اگه همه کمک کنن و یک اقبال عمومی پشت یک خواسته باشه میشه کارهایی مثبت انجام داد. همه بایستی در هر تغییر مثبت به هم و به مسئولین مربوطه کمک کنن.
    • بی نام IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
      6 3
      فراموش نكنيد ايشان 16 سال دبير شوراي امنيت ملي بوده وراه مقابله با چماق بدستان را بلد هشتند
  • ایرانی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    به امید ایرانی اباد و زیبا...
  • بی نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    زنده باد روحاني روحاني مرد عمل
  • عاشقان روحانی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    روحانی روحانی روحانی روحانی روحانی
  • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    انسانی روشن فکر و عالم
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    ملت ازادی می خواهند،فقط اقای روحانی
  • amir IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    سنگ بزرگ نشونه ی نزدنه !!! رای جمع کردن به چه قیمتی ؟
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    درود بر تو ای مرد نترس اقای روحانی
  • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    ای کاش ماموران نیروی انتظامی در صورت برخورد علی السویه رفتار کنند و با پسرها هم برخورد بشه. معمولاً پسرها مزاحم میشن. کسی نیست به طرز پوشش شلوارهای پسرها هم رسیدگی کنه
    • جواد EU ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
      78 14
      برخورد باید تعطیل بشه چه با دختر چه با پسر.امید رو از جوان های مردم گرفتن و با خشونت تنگ نظری میخوان همه چیز رو درست کنن.برای برخورد خشن هم همیشه حجت شرعی دارن.
    • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
      3 0
      خوب شما که گفتی برخورد باید تعطیل بشه... قبول حالا با یک راهکار و بدور از شعارهایی نظیر «باید فرهنگ سازی شود» بگو در مقابل ناهنجاریهای رفتاری در جامعه چکار باید کرد؟
  • sadegh A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    متاسفم برای صدا وسیما که جمعیت چند هزاران نفری از شیرودی تا میدان هفت تیر را ونیز جمعیت داخل سالن را نشان نداد ولی در عوض آقای جلیلی با سه تا دوربین در هر شهر همراهی میشوند.
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    3 6
    متاسفم برای شمارای اولیها که نشناخته شیخ حسن روحانی راحمایت می کنید که درتمام حرفهایش فقط ازسران فتنه یعنی خاتمی وغیره حمایت می کندواصلاحرفی ازمقام معظم رهبری تابه حال نزده ونگفته ایشان برای مملکت زحمت زیادی کشیدند ویاامام راحل برید روشن ترفکرکنید
  • Reza A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    من امروز شيرودي بودم اصلا جاي سوزن انداختن نبود تا بيرون ورزشكاه هم وايستاده بودن. اين جمعيت و سخنراني حقشه تلويزيون نشون بده. ولي ممنون از خبر آنلاين كه كاملا متن سخراني آقاي روحاني رو گذاشت بي كم و كسر.......
  • جواد سلیمانی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    76 22
    امیدوارم هرکس به سهم خود به نزدیکان و آشنایان تفهیم کند که روحانی متفاوت از سایرین است و میتواند ایران را از ورطه تحریم و جنگ و فلاکت نجات دهد
  • ناشناس A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    مگر خواب ببینی که رئیس جمهور شوی
  • خلیج فارس IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    16 67
    آقای روحانی ما هم نمی دانستیم که اگر کسی با شما وکسانی که با شما هم پیمان شده اند در بیفتد نتیجه اش اینه که اکنون بسر مردماومده شاید مافیایی در کار است که مردم به اون زاویه نگاه نکرده اند... به هر حال شما اگه راست میگید ، شعار های بعضی ها رو که هشت سال پیش سر دادن خالا به خور مردم دوباره ندین به فکر حل مشکلات باشید و مردم نیز الحمدالله دیگه بر همه چیز واقفند
  • بی نام EU ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    99 12
    گذاشتن دو تا عکس از این مراسم اینقد برات زور داره خبرآنلاین؟ تقصیر روحانی چیه که مردم بهش علاقه مند هستن
  • حامد از تهران IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    آقای روحانی به ظاهرتون نمی اومد برای رای جمع کردن مردم رو به هیجان زیادی وادار کنید
  • غضنفر A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    3 1
    آقاي روحاني با يك استاديوم سر پوشيده پر از مردم مثل موسوي فكر نكني كه همه راي ها به تو هستش و مثل موسوي به خودت قول رئيس جمهور شدن بدي! بعد بگي تقلب شده! از رويا در بيا ! در ضمن با احساسات دختران و پسران بازي نكن و با كلماتي همجون آزادي و ... اين جونهارو گول نزن و با اين طرفند راي جمع نكن و اين همه هم من من من نكن. شما مرحمت كرده ما را مس كنيد .
  • خاكپور IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    2 0
    فرمايشتان سرشار از پارادكسه اگه دختر خانم ها بخوان احساس امنيت كنند بطور طبيعي با يد زندان ها پر بشوند آهان نكنه اول ميخاين زنداني ها رو آزاد كني بعدش اراذل واوباش رو بكني تو زندا اينم ميشه
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    0 1
    متاسفانه بعضی از شعار های کاندیدا ها را حتی پرنگ تر شنیدیم . سوال این هست چرا ما ایرانی ها از ابتدای ترین حقوق خود محروم هستیم تغذیه وتحصیل خوب واشتغال و.. باید میوه را 10 هزار تومان بخریم باید کسی بیاد کشور را از نظر اقتصادی نجات دهد اینا اکثرا می خواهند رئیس جمهور شوند
  • محمد IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    1 0
    اقای روحانی لطفا به نفع دکتر عارف کناره گیری کنید
  • مریم IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    1 0
    آقای روحانی، زنان کشور ما هیچ افق روشنی را برای آینده خود نمیبینند. چراکه زنان به خود هیچ امیدی ندارند. اعتماد به نفسشان را از دست داده اند. به آنها هیچگاه میدان داده نشده است. لذا با وجود استعداد و پشتکار فراوان در زمینه شغلی و مالی پیشرفت چندانی نصیبشان نمیشود. و دست آخر تمام امیدها و آرزوهایشان را در داشتن همسری موفق خلاصه میکنند.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    1 0
    بهترین راه شرکت در انتخابات و رای دان به فرد باسواد اگاه و جهان شناس و معتدل است
  • سيد IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    6 17
    اقاي روحاني همه را ازاد كن اصلا چه نيازي به زندان ولي بدان با ااين جور حرفا راي نمي توني جمع كني اقا با حرفاي تو همه خلافكارها احساس امنيت ميكنن احسن!!! اگر خبر انلاين پخش كنه
  • شهروند ایرانی IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    9 11
    زن، مرد، تساوی-شیخ حسن روحانی
  • علي IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    9 7
    درود بر روحاني
  • اکبر A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    7 12
    از همان روزهای آغازین زمستان هشت سال قبل وضع ناهنجار و فقر و گرانی را پیش‌بینی می‌کردم! و برای همین هسته ای را تعطیل کردم و با سران اروپا مخصوصاً جک استراو انگلیسی جلسه گذاشته و میخندیدیم! الان هم برای سر و سامان دادن به زندگی تجملی خودم پا به صحنه گذاشته ام و از برخی مردگان سیاسی یاد میکنم.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    12 1
    دكتر عارف راحتتر با دو جناح كنار مياد ا فقط دكتر عارف لطفا روي ايشان اجماع كنيد جون هم محبوبيت و هم راي و هم سواد و برنامه بهتري نسبت به دكتر روحاني دارند
  • بهنام EU ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    13 9
    سلام بر روحانی درود بر هاشمی و خاتمی
  • بابک IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    5 6
    روحانی برنامه های خوبی داره و مطمئنم میتونه اقتصاد رو نجات بده. کسانی مثل جلیلی قبلا ازمون دادن و قبول نشدن.قالیباف هم نظامیه و مثل بقیه سیاست رو نمیدونه همینطور رضایی. دکتر روحانی و عارف میتونن نجات بدن اقتصاد کشور رو
  • ش IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    12 9
    زنده باد آقای روحانی..مطمئنم آقای روحانی پیروز انتخاباته
  • دانیال IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    11 22
    این همون شعارهایی که در حیطه مسئولیت رئیس جمهور نیست. رأی جمع کردن به قیمت بازی با مردم؟
  • میثم A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    10 11
    روحانی یا ولایتی . زنده باد اصلاحات
  • امیر نیا A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    1 0
    باسلام خدمت تمامی ایرانی ها ما ایرانی هستیم وباقی میمانیم ولی این عذت از دست رفته ما ایرانیان باید برگردد با وجود ریس جمهوری دلسوز این مرز وبوم نه با شعار بلکه با عمل با سیاستی درست نه با تبل تو خالی / حال ریس جمهور روحانی باشه و یا فردی دیگر