۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
جلد سوم اعترافات فتنه88 منتشرشد

جلد سوم کتاب «مجموعه اعترافات فتنه» که مربوط به نقش حزب کارگزاران سازندگی در حوادث سال 1388 است، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وارد بازار نشر شد.

این کتاب در چهار بخش شامل «کالبد شکافی حزب کارگزاران»، «اعترافات»، «آنچه در دادگاه گذشت»، «اسناد و تصویر» در 170 صفحه و بهای 54 هزار ریال وارد بازار کتاب شده است.

سایت این ناشر در معرفی این کتاب آورده است: «فتنه 1388 میدان آزمون گروه‌ها و شخصیت‌های مختلفی بود که میزان پایبندی آنان به ارزش‌ها انقلاب را به مرحله آزمون کشید و عناصر ناخالص را از نظام اسلامی پالود. اکثر احزاب و گروه‌های سیاسی که پیش از برگزاری انتخابات پرچم «نه به احمدی‌نژاد» را برافراشته بودند، با شکست در انتخابات و حضور بی‌نظیر مردم در صحنه، تقلب را رمز آشوب ساختند و به انحای مختلف در کشاندن مردم به خیابان‌ها و تحریک عناصر خرابکار و اتحاد با ضدانقلاب کوشیدند. یکی از احزابی که به شایعه تقلب در انتخابات دامن زد و علناً در مقابل نظام اسلامی قرار گرفت، «حزب کارگزاران سازندگی» بود.

این اثر با بررسی مختصر تاریخچه تأسیس حزب، مشی و فلسفه‌ سیاسی آن (پراگماتیسم)، ابعاد اعتقادی و فکری کارگزاران (لیبرالیسم و تکنوکراسی)، دیدگاه‌های حزب درباره اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی، حکومت اسلامی و اپوزیسیون داخلی و خارجی را توضیح می‌دهد. سپس اعترافات جهانبخش خانجانی از اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب کارگزاران و معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد تبلیغاتی موسوی در تهران درباره نحوه‌ تدارک بلوای بعد از انتخابات 1388 و در نهایت احکام دادگاه آمده است. خانجانی  با شرکت در جلسات مختلف و با راه‌اندازی سایت خرداد نو (زیر نظر ستاد موسوی) و انتشار اخبار و اعلامیه‌های مجعول، خودساخته و برنامه‌ریزی شده و با انجام مصاحبه‌هایی با هدف القای شبهه تقلب در انتخابات و تحریک پایگاه خیابانی به اغتشاش، جهت اقدام علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی اقدام کرده است.»

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    هه!!!!!!!!!!!!
  • میثم IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    خبرآنلاین بیطرفیت رو نگه دار ! مثله سایر سایت ها نشو لطفا
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    خوب فضا را باز کنید به قول آقای عارف تا اگر کسی هم صحبت دیگه ای مخالف این ها دارد بتواند بگوید تا بتوانیم قضاوت کنیم.
  • بی نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    14 14
    اين کتاب را مرکز اسناد انقلاب اسلامي و با تدوين سلمان علوي روانه بازار نشر کرده است.
  • مثبت A1 ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    میگم راستی برای گرفتن مجوز از ارشاد چندماه نویسنده دنبال امضا بوده؟ کاغذ برای اینا هم چند برابر شده؟
  • فرهاد IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    46 40
    اتفاقا خبرآنلاين بيطرف است که اين خبر را به عنوان يک خبر منتشر کرده. و مثل باقي سايت ها آب و تاب نداده به خبر. نوشته سايت ناشر ننوشته به گزارش خبرنگار خودمون و اينا...حسن اطلاع رساني و رعايت بي طرفي با يک ظرافت خاص در نقل خبر.