در سه سانحه رانندگی که طی بیست و چهار ساعت گذشته در کشورمان رخ داد، 3 نفر کشته و 13 نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ خسروجردی، جانشین پلیس راه استان سمنان به واحد مرکزی خبر گفت: این حادثه ظهر امروز جمعه براثر تصادف یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه پیکان در سه راهی فولاد محله کیاسر دامغان رخ داد که طی آن راننده پیکان و یک دختر سه ساله جان باختند. در این حادثه سرنشین دیگر پیکان و یک عابر پیاده هم مجروح شدند که در بیمارستان بستری هستند و حال عمومی آنها خوب گزارش شده است. 

خسروجردی علت حادثه را انحراف به چپ کامیون بنز اعلام کرد.

3کشته و مجروح در تصادف شبانکاره دشتستان
محمدعلی دهقان، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان به فارس گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه خودروی پژو 405 در شبانکاره در دشتستان یک نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند. این حادثه ظهر امروز جمعه در نزدیکی روستای بویری رخ داد و یکی از سرنشینان پژو 405 در نخستین لحظات حادثه جان سپرد. بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس جاده‌ای به محل وقوع حادثه اعزام شدند و افراد آسیب‌دیده را به بیمارستان برازجان اعزام کردند.

تصادف خونین پژوها
معصومه گلزاری، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل از تصادف خونین دو دستگاه سواری پژو 405 در این شهرستان خبرداد و به ایسنا گفت: برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو405 با یکدیگر در ساعت 8:20 صبح روز پنجشنبه در محور زابل - زهک محدوده روستای بزی، به اورژانس 115 اطلاع داده شد و به دنبال آن سه واحد امدادی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای زهک و بنجار، به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که در جریان این حادثه 9 تن مصدوم شده‌اند. مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) زابل و سیدالشهدا (ع) زهک منتقل شدند. خوشبختانه این حادثه مورد فوتی نداشت.
45282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    1 0
    خدا ... فط تعداد کشته های این ماه را از میان اخبار پی بگیرید تا بدانید ما چه میزان خسارت جانی و مالی داشتیم