رئیس جمهور چهارشنبه شب در گفت و گوی زنده تلویزیونی به تشریح دستاوردهای دولتهای نهم و دهم و دفاع از عملکرد دو کابینه اش پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در این گفت و گوی زنده تلویزیونی بر خلاف گذشته کمتر با کنایه سخن گفت و بسیار آرام و دسته بندی شده به دفاع از عملکرد هشت سال اخیر پرداخت. 
آغاز مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور پس از آگهی بازگانی/احمدی نژاد: آخرین گفت و گوی تلویزیونی ام نیست
گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهور بر خلاف گذشته با وقفه ای پس از خبر ساعت 21 و بعد از آنکه تعدادی آگهی بازرگانی پخش شد آغاز گردید. مرتضی حیدری مجری مصاحبه با محمود احمدی نژاد است.

گفت و گوی زنده خبری احمدی نژاد که در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود با دکوری متفاوت نسبت به قبل تدارک دیده شده بود.
در این گفت و گو علاوه بر قاب عکس امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که پشت سر رئیس جمهور قرار گرفته است یک گلدان گل نرگس نیز دیده می شد.
در این گفت و گو یک قاب مسی با نوشته «الهم عجل لولیک الفرج» نیز قرار گرفته است.

احمدی نژاد: 5گزارش آماده کرده ام/سال 84 هیچ جریانی از من حمایت نکرد/ با احزاب رابطه خوبی نداشتم
رئیس جمهور در گفت و گو با رسانه ملی عملکرد دولت های نهم و دهم را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد چهارشنبه شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: همانطور که همه مردم می دانند ابعاد کار دولت گسترده است و گزارش را در 5 سطح آماده کرده ایم و گزارشی که امشب ارائه می کنم به تعهدات سال 84 است.

وی ادامه داد: گزارشی یکشنبه در میان مدیران رسانه ملی ارائه می کنم و گزارش تفصیلی را در ماه رمضان در دیدار با رهبری و کارگزاران نظام ارائه می کنم.

احمدی نژاد تاکید کرد: گزارش چهارم بنده به مردم گزارش کارهای اولین بار است و نهایتا گزارش کوتاه تری حدود یک ماه دیگر درباره حلالیت طلبی و خداحافظی از مردم ارائه می کنم.

رئیس جمهور در پاسخ به اینکه چطور شد که سال 84 نامزد ریسات جمهوری شدید با توجه به اینکه قبل از آن تجربه شهرداری تهران را داشتید گفت: پیش از حضور در شهرداری تهران در بخش های گوناگون در خدمت ملت و انقلاب بودم و سطوح مختلف مدیریتی را تجربه کرده ام. از شهرهای دور افتاده تا مدیریت سیاسی. معتقدم که ظرفیت های ملت ایران بی نظیر است و ملت ایران می تواند در بالاترین سطح زندگی کند.

احمدی نژاد ادامه داد: زندگی در بالاترین سطح شایسته ملت ایران است و باور داشتم می توان با سرعت بیشتری پیشرفت کرد و بر همین اساس در سال 84 تصمیم گرفتم وارد عرصه ریاست جمهوری شود.

وی افزود: عده زیادی باور کرده بودند که عرصه ریاست جمهوری متعلق به احزاب و گروه ها است و من رابطه ام با احزاب و گروه ها خوب نبود و آنها نامزدهای خود را داشتند و با ورود من به این عرصه مخالف بودند و برخی فشارهایی وارد کردند که این اتفاق رخ ندهد و هیچ گروه و جریانی از من حمایت نکرد و رئیس جمهور نباید وام دار هیچ احدی باشد.

رئیس جمهور: چند ماه پیش از انتخابات 84 مطمئن بودم پیروز می‌شوم/ به مردم وعده پرداخت پول ندادم
رئیس جمهور می گوید پیش از انتخابات سال 84 مطمئن بودم پیروز می شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در گفت و گو با رسانه ملی در ادامه پاسخ به اینکه چرا سال 84 نامزد ریاست جمهوری شدید تصریح کرد: ملت ظرفیت بالاتر و بزرگ تر از هر گروهی دارد. ادبیاتی که در شهرداری داشتیم به طور گسترده مورد استقبال مردم ایران بود. آقایی تاکید داشت گفت که تو در نظرسنجی رتبه خوبی نداری و از انتخابات انصراف بده و من به شوخی گفتم من روستایی هستم و بگویی نظرسنجی و بنویسید نمی فهمم و باید آن را بکشید!

وی ادامه داد: چند ماه قبل از زمانی که تصمیم گرفتم در انتخابات سال 84 شرکت کنم 100 مطمئن بودم که پیروز خواهم بود. البته به دلیل این که کارها عقب می افتاد این موضوع را اعلام نکردم و به دنبال فعالیت بودم.

احمدی نژاد افزود: سال 84 ما برنامه ای اعلام کردیم که 5 محور داشت و یک قول دادیم. یکی محورهای اصلی برنامه که خیلی تاکید داشتم عدالت رسانی بود و خدمت رسانی و توسعه مهرورزی و پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور و بازگشت دولت به مردم محورهای دیگر بود. تنها قولی که دادم این بود که تمام توان و وجود خود را برای تحقق این برنامه ها به کار بگیریم و قول پرداخت پول به مردم ندادم.

احمدی‌نژاد: مدتی است که در قضیه هسته‌ای دخالتی ندارم
سیاست > دولت - رئیس جمهور تاکید کرد: دولت نهم و دهم در یکی از سخت ترین شرایط تاریخی مستقر شدند.
به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در ادامه گفت و گوی تلویزونی با مردم با اشاره به آغاز دولت نهم افزود: در زمان ما عراق و افغانستان اشغال و آمریکا هر روز تهدید می کرد. دولت نهم در سایه تهدیدهای مکرر آمریکا به پایان رسید. رکود جهانی و بحران اقتصادی را در آن دوران شاهد بودیم.
احمدی نژاد تصریح کرد: تحریم‌های یکسویه و ناجوانمردانه داشتیم و در داخل هم شرایط سختی داشتیم.
وی ضمن اشاره به موضوع هسته ای اظهارداشت: در بحث هسته‌ای هم مباحث مطرح است ولی من مدتی است که دخالتی در این قضیه ندارم.
محمود احمدی‌نژاد در گفتگوی زنده تلویزیونی در ادامه ارائه گزارشی از 8 ساله عملکرد خود در دولت نهم و دهم در پاسخ به اینکه «دولت شما با شعار عدالت شناخته می شود» برای اجرای این شعار چکار کردید با بیان اینکه اجرای عدالت کار سختی است، گفت: عدالت کار سختی است و از سوی همه ادیان وعده داده شده است چرا به سمت عدالت رفتند و آیا توانستید عدالت بهتری در کشور پیاده کنیم و امروز شرایط مردم ایران نسبت به 8 سال پیش عادلانه تر است. عدالت بسیار مهم است، پیامبران الهی برای سعادت انسان و اولین دعوت آنها دعوت به توحید و بلافاصله عدالت بوده است.
رییس جمهور افزود: عدالت ترجمه عملی توحید در زندگی اجتماعی است. عدالت یعنی فراهم کردن محیط مناسب برای رشد استعدادهای انسان، انسان می تواند تجلی خداوند و مظهر اسما الهی باشد. انسان مخزن اسرار خداوند است این همه استعداد و قدرت خلاقیت علم رافت و... همه در شرایط عدالت شکوفا می شود .
اهم اظهارات رییس جمهور در ادامه می آید:
*عدالت نباشد فرصتی برای رشد پیدا نمی شود، کسی که هشت‌اش گرو نه‌اش است و از همه امکانات محروم است چطور می تواند به عظمت و استعدادهای خودش فکر کند و رشد کند. اصلا نمی تواند آروزی بزرگی داشته باشد، چه برسد به اینکه رشد کند. کسی که نمی تواند آرزو کند چطور رشد کند، چقدر انسان ها امروز فرصت فکر کردن به خودشان دارند.خدا انسان را خلق نکرده که در فقر و نکبت زندگی کند.
*عدالت یعنی فرصت‌ها عادلانه توزیع شود، یک دولت هم منابع و هم تصمیم گیری و هم وقت دارد. این‌ها باید عادلانه توزیع شود، باید این وقت و منابع عادلانه توزیع شود. نه اینکه همه عدالت با دولت محقق شود نه قوه قضاییه و دیگر نهادها هم تاثیرگذار هستند اما در محدوده دولت تلاش کردیم به این مهم برسیم. از تمام ناطق کشور در مراکز اصلی تصمیم گیری دولت حضور دارند.
*بسیاری از اختیارات را ما به استان ها دادیم که فرصت تجربه و مدیریت کردن داشته باشند. در گام اول ما تلاش کردیم عدالت اقتصادی و اجتماعی را عملیاتی کنیم.
*از اول معتقد بودم هر کاری دولت می کند باید نتیجه آن برای مردم باشد و منجر به توانمند شدن مردم شود. اینکه مردم بالا بیایند و به لحاظ توانایی و علمی بالا بیایند. ما تعداد زیادی برنامه اجرا کردیم. ما برای اینکه فاصله‌ها را کم و فرصت ها را بهتر توزیع کنیم در اولین گام سهام عدالت را توزیع کنیم، قبلا بنگاه‌ها به برخوردارترها و تواناترها توزیع می‌شد ولی دولت سهام عدالت را توزیع کرد که می گفت همه باید از این سهام برخوردار شود.
*تاکنون 40 میلیون نفر شناسایی و سهام بین آنها توزیع و به نام آنها شده است که البته 8 میلیون نفر دیگر در راه هستند.

رئیس جمهور: دولتم 38 میلیون نامه از مردم دریافت کرد/معوقات بانکی مربوط به بخش خصوصی است
رئیس جمهور می گوید بیش از 38 میلیون پیام و نامه به ریاست جمهوری رسید.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در ادامه گفت وگوی تلویزیونی خود با مردم با اشاره به خدمات انجام شده در دولتهای نهم و دهم، گفت: طرح بنگاه های کوچک در این مدت مطرح شد و 8 درصد تسهیلات را به این بخش هدایت کردیم وحدود 30 هزار میلیارد تومان پخش شد.
وی توجه به مسکن مهر را موضوع دیگری خواند که مورد توجه دولت نهم و دهم قرار گرفته است گفت: یکی دیگر از اقدامات دولت این بود که به همه استانهای کشور توجه کرد و امروز بوشهر، هرمزگان، همدان و کرمانشاه به استانهای صنعتی تبدیل شدند.
رئیس جمهور با بیان اینکه به دنبال این بودیم که فاصله‌ها را کم کنیم ‌و در کشور فرصت‌ها را توزیع بهتر کنیم، افزود: ‌اولین کار دولت توزیع سهام عدالت بود و قرار شد ‌بنگاه‌ها را واگذار کنیم، قبلا اینطور بود که بنگاه‌ها واگذار می‌شد به کسانی که قدرت خرید آن را داشتند و کسانی توان خرید را داشتند که قدرتمندتر بودند اما دولت آمد و گفت سهام عدالت‌ و معتقد بودیم ‌همه آن را واگذار نکنیم یا در بورس ببریم چراکه اینها سرمایه‌های ملت ‌و متعلق به مردم است که آرام آرام روی هم نشسته و باید به جیب همه مردم برود، از این‌رو سهام عدالت را تعریف کردیم که ‌‌بعد تبدیل به قانون شد و به شش دهک تعلق یافت و ما معتقد بودیم ‌باید به هر 10 دهک پرداخت شود، اما چیزی ‌تصویب شد که با جمعیت الان می‌شود 45 و نیم میلیون نفر و تا الان بیش از 40 میلیون نفر شناسایی شده‌اند و سهام تعلق گرفته و سهام به نام آنها شده و الان به آنها تعلق گرفته است و این کار بزرگی است که 45 و نیم میلیون نفر شناسایی شود و الان هم 8 میلیون نفر دیگر نیز در راه است.
وی با بیان اینکه دو دهک از این 6 دهک که تحت پوشش نهادها هستند یا خیلی ضعیف هستند، سهام مجانی می‌گیرند، گفت: به این افراد سهام به قیمت 5 سال قبل یک میلیون تومان به صورت مجانی به هر عضو خانواده داده می‌شود اما بقیه افراد باید آن یک میلیون تومان را به صورت قسط 10 ساله برگردانند. برنامه‌ ما این بود که از اول یک مقدار از برنامه 10 ساله را برای قسط بگذاریم که سال اول را این کار را کردند و بعد یک مصوبه را گذراندند و گفتند تمام اقساط داده شود و بعدا سود تعلق گیرد. گفتند تا قیمت یک میلیون پرداخت نشود، سودی ندهید و طبیعی است تا زمانی که کامل پرداخت نشود، به بورس هم نمی‌رود.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما برنامه‌ای در شورای عالی اصل 44 داشتیم که به میزانی که قسط‌ها پرداخت شده، اجازه دهید ‌به سهام برود و آزاد شود. تا الان 1384 میلیارد تومان سود پرداخت کرده‌ایم که عمدتاً به همان دو دهک درآمدی اولی و دومی بوده است یعنی پایین‌ترین دهک‌های درآمدی کشور. ما ‌40 درصد واگذاری بنگاه‌ها بزرگ ‌که دولت بازار آنها را کنترل می‌کند را سهام عدالت دادیم و 5 درصد را نیز به نام سهام ترجیحی به کارگران اختصاص دادیم که 1241 میلیارد تومان می‌شود.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه برنامه بعد توسعه آموزش عالی که فرصتی برای رشد کشور است،گفت: در این دولت تعداد دانشجو ها دو برابر شد.
وی راه اندازی سفر های استانی دیگر اقدام مهم دولت خواند و گفت:سفر های استانی اجرای عملی آمایش استانی بود و حتی رئیس جمهور به شهرستان ها سفر کرد.
دیگر اظهارات رئیس جمهور به شرح زیر است:
* حقوق بازنشستگان در این دولت افزایش یافت.
* هر سال گندم خرید می شد و برخی از بدهی های دولت سال 72 را پرداخت کردیم و الان چند روزه
یک رقم در بودجه کشور
* بیمه همگانی درست شد و حوادث غیر مترقبه به سرعت بازسازی شد که نمونه اش بازسازی آذربایجان بود.
یک سیستم پاسخی به پیام ها و مکاتبات مردم دولت راه اندازی شد و تاکنون 38 میلون پیام و نامه به دولت رسیده است که به 73 درصد آن پاسخ مثبت دادیم.11 درصد مشخصات نداشته است که کار ما سخت بود. 5 درصد هم انجام نشده است که مشکل قانونی داشته است.
* کار دیگر این دولت عمران روستایی است.
* از دولت تمرکز زدایی شد و ما منابع را در استانها راه اندازی کردیم.
* معوقات بانکی را پیگیری کردیم.بخش کمی مال تولید کنندگان است و اغلب مربوط به کسانی است که در بازار تجارت هستند والبته در این زمینه به دولت فشار آوردند.معوقات بانکی عمده اش مربوط به بخش تجارت و بازرگانی است.
* بدهی های بخش دولتی جزو معوقات نیستند.
پاسخ جالب احمدی نژاد به انتقادهایی درباره افزایش درآمد نفت در 8سال اخیر/زرنگی کردیم و طلا خریدیم
محمود احمدی نژاد تاکید کرد: دولت نهم و دهم دولت پاکی بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در ادامه گفت وگوی زنده تلویزیونی گفت: اصولا وظیفه حکومت چیست؟ آیا مسئولان از خود حقی دارند یا ملت آنها را انتخاب کرده اند؟ در واقع این افراد مسئولیت خدمت گذاری دارند و در تاریخ بوده و الان هم در دنیا است که عده ای مسئولیت قبول می کنند حس می کنند که حاکم مردم هستند و باید این موضوع تغییر کند.

وی ادامه داد: فکر می کنم این دولت توانست در بر انگیختن این حس و باور تا حدود زیادی موفق شد. ما نوکر مردم هستیم و این موضوع توهین به ما نیست و افتخار ما است. ما تلاش کردیم این روحیه و حس را به مدیریت کشور بازگردانیم.

احمدی نژاد افزود: کسی نامه ای داده است و گوشه روزنامه اسم و شماره خود را نوشته و به رئیس جمهور نوشته است. آیا رئیس جمهور باید این نامه را دور بیاندازد؟ ما حس خدمت گذاری را بازگرداندیم و درها باز شد و ارتباطات برقرار شد و دولت با خدمات به مردم معرفی شد نه با تبلیغات، ماشین ها و زرق و برق خود!

وی تصریح کرد: دولت دولت پاکی بود و با تمام وجود در خدمت مردم بود و گاهی اوقات شرمنده همکاران می شدم که شب و روز خواب نداشتند و فشارهای فراوانی روی آنها بود و توقعات سنگینی داشتند.

رئیس جمهور ادامه داد: وقتی احساس نوکری کنیم از فرصت ها برای ثروت اندوزی استفاده نمی کنیم و باید بدهی را پرداخت کنیم. درآمدهای دولت بیشتر نشده است و مثالهای درآمد نفتی ا مطرح می کنند اما ارزش دلار سقوط کرده و عدد نفتی بالا رفت و در غیر این صورت با این درآمد نفتی کالای بیشتری نمی توان خرید.

وی ادامه داد: واردات از نظر وزنی افزایش نیافته است اما کارهایی که در کشور انجام شده است خیلی زیاد است.

احمدی نژاد در پاسخ به اینکه می گویند درآمد نفتی 8 سال گذشته بیش از سال های قبل است، گفت: اگر اینطوری است پس من هم می گویم حقوق شما به اندازه 100 کارمند در 200 سال قبل است! طلا یک کالای ثابت است، اول دولت نهم هر اونس طلا 290 دلار بود که ما زرنگی کرده ایم و مقداری طلا خریده ایم اما الان طلا حدود 1300 دلار است و این به معنی کاهش ارزش دلار است.

وی افزود: زمانی دلار 7 تومان بود اما الان 2500 تومان است. هم اکنون ارزش پول کم شده است و تحلیلی های ساده انگارانه ای از اقتصاد مطرح می شود. به همین دلیل بعضی فکر می کنند می توانند کن فیکون کنند.

احمدی نژاد ادامه داد: در طول دولت های قبل از 57 تا 84 حدود هزار کیلومتر آزادراه ایجاد شده است اما در این دولت بیش از 15 هزار آزادراه ایجاد شده است. مسکن روستایی از 76 تا 84، 1270 هزار تولید شده و در این دولت 13 برابر شده است. برخی چون نمی توانند باور کنند آن را نفی می کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه ورزشی سالن ها و مجموعه های ورزشی فراوان و همچنین استادیوم هایی با ظرفیت 50 هزار، 30 هزار و 15 هزار نفر ساخته شده است.

وی افزود: ما اورژانس جاده ای با هماهنگی نیروی انتظامی و وزار راه و بهداشت و درمان ایجاد کردیم و بر همین اساس سال 91 حدود 18 میلیون خودرو داریم و همه از خودرو استفاده می کنیم و تلفات جاده ای ما کمتر از 19 هزار نفر رسیده است و در این زمینه بهترین کشور دنیا هستیم.

رئیس جمهور افزود: 4 برابر کل دولت های قبل از این دولت شبکه های آبی ایجاد شده است. در آب رسانی به شهرها و روستاها اقدامات مناسبی صورت گرفته است. در این دولت، دولت الکترونیک ایجاد شد و هم اکنون خدمات بانکی کلا دگرگون شده است.

وی تاکید کرد: هم اکنون قیمت سیم کارت 2500 تومان است و در این زمینه اقدامات مناسبی رخ داده است. یک بخش کسی نمی تواند معرفی کند که خدمات این دولت کمتر از دولت های قبل باشد.

رئیس جمهور افزود: این ها خدماتی است که در سخت ترین شرایط ایجاد شده است و بنده اهل گله نیستم.

احمدی نژاد: هیچکس به خاطر مخالفت یا انتقاد از دولت برخورد و برکنار نشد
رئیس جمهور گفت مهرورزی یکی از معیارها برای انتخاب اعضای کابینه بوده است.
به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور امشب در گفتگوی زنده تلویزیونی در ادامه ارائه گزارشی از 8 ساله عملکرد خود در دولت نهم و دهم در پاسخ به سوالی درباره اینکه ترجمان عملی شعار مهرورزی شما چه بود، گفت: اصلا چرا مهرورزی؟ اینها باورهای دینی و اعتقادی ما است، ما معتقدیم روابط انسان‌ها باید با هم براساس محبت شکل بگیرد نه کینه. منشا کینه خودخواهی، زیاه خواهی استکبار، غرور و ... است. کینه ریشه بدبختی‌های بشر است.

وی افزود: کاملترین و سعادتمندترین جامعه آن است که روابط براساس محبت استوار شود، این محبت بالاتر از عدالت است، ما می‌خواهیم یک جامعه دینی، ایرانی، اسلامی و ارزش مدار باشیم روابط باید چگونه تنظیم شود جز با مهرورزی؟
رییس جمهور بااشاره به اینکه در دوره ای می گفتند در مسیر توسعه عده ای از مردم له می شوند، تصریح کرد: در آن زمان تصورم این بود که مفهوم مهرورزی کمرنگ شده است، عده ای به فکر خودشان هستند و دیگرانی که دارند له می شوند. چطور باید بپذیریم که یک انسان له شود؟! دولت باید روابطش در این شرایط چگونه باشد جز بدون مهر و عشق مگر می توان انگیزه خدمت گذاری براساس محبت داشت؟!
احمدی نژاد با بیان اینکه از کینه خیر بیرون نمی آید، تاکید کرد:دولت اعلام کرد مهرورزی یکی از معیارها برای انتخاب همکارهایمان است؛ یعنی اینکه همکاران ما مردم را کوچک و ریز نبینند و عاشق مردم باشند.
رییس دولت ادامه داد: به خاطر مخالفت با این دولت هیچ کس از هیچ حقش محروم نشد برخی می‌گویند به خاطر انتقاد از دولت کنار گذاشته شدیم اما این واقعیت ندارد، باید افراد توانایی شان به برنامه های دولت می رسید و اگر نمی رسید باید کنار می رفتند و این کنار گذاشتن نیست.
احمدی نژاد افزود: ما تو دل مردم رفتیم. ما به یک شهر می رویم یکی از نشانه های مهرورزی 38 میلیون نامه و پیام است. رسیدگی به ایثارگران و محرومین از محبت است حتی رسیدگی به زندانیان. من یادم نمی آید که بد کسی را خواسته باشم. حتی بد دشمنانم را . ما دوست داریم دشمنان بشریت و خدا هدایت شوند یا نشوند ولی بد دشمنان خودم را نخواستم.

رئیس جمهور افزود: بالاترین حد احترام به آزادی به انسان ها در این دولت بوده است. هیچ کس پیدا نمی شود که برای انتقاد به دولت کوچکترین نگرانی در دلشان باشد و کسی نیست که به خاطر انتقاد دولت کنار گذاشته شود.

احمدی‌نژاد:قبل ازهدفمندی،ریاضت اقتصادی بود/به بهانه من یک روزنامه را توقیف کردند
رییس جمهور می گوید دولت هیچ سندی را علیه حقوق ملت امضا نکرده است.
به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور امشب در گفتگوی زنده تلویزیونی در ادامه ارائه گزارشی از 8 ساله عملکرد خود در دولت نهم و دهم اظهار داشت: من یادم نمی آید که بد کسی را خواسته باشم. حتی بد دشمنانم را، ما دوست داریم دشمنان بشریت و خدا هدایت شوند یا نشوند ولی بد دشمنان خودم را نخواستم.
وی ادامه داد: بالاترین حد احترام به آزادی به انسان ها دراین دولت بوده است. هیچ کس پیدا نمی شود که برای انتقاد به دولت کوچکترین نگرانی در دلش بوده باشد و کسی نیست که به خاطر انتقاد دولت کنار گذاشته شود.
رییس جمهور گفت: مهربانی یعنی اینکه در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها خودمان را جای مردم بگذاریم، دولت هیچ سندی را علیه حق ملت امضا نکرده است که حقشان ضایع شده باشد. در برنامه‌ریزی‌ها خودمان را جای مردم گذاشتیم. هدفمندی یارانه ها در این دولت هدفمند شد، قبلا ریاضت اقتصادی بود و می خواستند یارانه ها را حذف کنند.
وی با بیان اینکه بر سر هدفمندی یارانه ها، دعوا زیاد شد و فشار به ما زیاد بود، گفت: یکی از فشارهای سنگین به ما این بود که به مردم پول دادیم. ولی باید می دادیم دولت در تمام تصمیمات خود را جای مردم گذاشت. ما آمدیم به کمک مردم نه اینکه مردم را له کنیم، اینها یعنی مهروزی؛ دولت سوگند خورده که از حقوق ملت دفاع کند ما تا آنجا که توان داشتیم ایستادیم.
احمدی نژاد خاطر نشان ساخت: همین الان نگاه کنید تعداد روزنامه های مخالف دولت چند تا است؟! هیچ تلاشی نکردیم روزنامه طرفدار دولت تشکیل دهیم، یک روزنامه مخالف دولت که بیشترین انتقاد را به دولت دارد حتی بشترین کمک را از ارشاد می گیرد. زمانی در سفر بودیم یکی از روزنامه ها را بستند وقتی برگشتم به وزیر گفتم شما به چه حقی رای به بستن روزنامه دادید چرا بستید باید تذکر می دادید!، با اینکه بهانه‌اش من بودم از من انتقاد کرده بود اما من واقعا مخالف بودم علتش هم این بود که بدون محبت مسائل کشور و جامعه جهانی حل نمی شود.
وی ادامه داد: برخی‌ها وقتی از امام زمان (عج) حرف می زنند حرفشان صهیونیستی است که می گویند امام که بیاید شمشیر بر می دارد و خون راه می اندازد در حالیکه امام با محبت دنیا را فتح می کند مگر پیامبر ما با اندیشه و مهربانی دنیا را فتح نکرد؟

آمار و ارقام احمدی نژاد از پیشرفت/والیبال ما کجا بود؟!/ذخایره ارزی کشور در تاریخ بی نظیر است
رئیس جمهور گفت: تنها دولتی هستیم که در تمام اجتماعات مردمی حضور پیدا می کنیم و همه را دوست داریم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در ادامه گفت وگوی تلویزیونی در پاسخ به اینکه فکر می کنید ایران سال 92 نست به 84 اعتلا یافته تر است، گفت: الان امید و خودباوری بیشتر است یا کمتر است؟ پیگیری امر عدالت و تحولات جهانی بیشتر است. البته تبلیغات و سیاه نمایی خیلی گسترده است.

رئیس جمهور با انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره اینکه این دولت فقیر پروی کرده است، گفت: برخی صحبت ها درباره اقتصاد کمیته امدادی یا عدالت توزیعی حرفهای درستی نیست. ما معتقد به عدالت در حین توسعه کشور هستیم.
دیگر اظهارات رئیس جمهور به شرح زیر است:
*پیشرفت در همه عرصه ها چند برابر دوره های دیگر است و این امر بی نظیری است.
* اقتصاد از رتبه 22 به 17 رسیده است. با اینکه همه در حال پیشرفت هستند. طراز و جایگاه ایران در دنیا بالا رفته است.
*تولید در کشور بیشترین پیشرفت را داشته است
*یک ماجرای بانکی پیدا شد و سرمایه ها به بازار سکه و ارز رفت.
*در تولیدات فولاد ظرفیت 9.7 میلون تن در سال 84 به 24 میلیون تن رسیده است.
* ظرفیت سیما از 33 به 80 میلون تن رسیده است.
* سال قبل 12 میلون تن صادر کردیم . در حالی که سال 85 برای مصارف عمرانی وارد می کردیم.
*در تولید کاشی و سرامیک 176 میلون تن در سال 84 به 380 میلون تن رسیده است.
* ظرفیت پتروشیمی 3 برابر شده است.
*تولید خودروی سواری از 6 میلیون در این دولت به 10 میلون تن رسیده است.
* صادرات غیر نفتی ما یک جهش حسابی کرده است.
*در علم و فناوری تعداد دانشجوی ما 2 برابر شد. و مقالات ما از 5 هزار به 25 هزار مورد رسیده است
*هسته ای شدن، فضایی شدن این اعتلا نیست؟! رتبه علمی ما از 32 به 20 رسیده است.
*در ورزش و المپیک ما صاحب مدالهای فراوان شدیم. اصلا والیبال ما کجا بود؟ الان به لیگ جهانی رسیده است.
*در حوزه فرهنگ 65 هزار عنوان تا پیش از این منتشر شده بود که این رقم به بیش از 365 هزار عنوان چاپی رسیده است.
*اجرای اصل 44 یکی دیگر از اقدامات مثبت دولت بود.
*ذخایر ارزی ما در تاریخ بی نظیر است. حساب ذخیره ارزی بیش از 100 میلیارد دلار است.
*در این دولت بدهی خارجی کشور اول 41 میلیارد دلار بود که به رقم 14 میلیارد دلار رسید.

احمدی نژاد:مردم در فشارند ولی اعتراضی نکردند/ تاریخ ثبت می کند که تصمیمی علیه مردم نگرفتم
رئیس جمهور اقدامات دولت دهم در حوزه اقتصادی را تشریح کرد.
محمود احمدی نژاد در ادامه گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: ایرادهایی که دوستان به حساب و کتاب های بانکی می گیرند[ ایراد] به قانون می گیرند. وی ادامه داد: برای ما عادی شده است هر کار مثبتی که دولت می کند با آن مخالفت می کنند.

احمدی نژاد افزود: با کدام کار دولت موافقت شده است؟ شما بگویید! می گویند سیاست های دولت غلط بوده است. شما مشخصا بگویید کدام سیاست است؟ می گویند دولت بدهکار ترین دولت تاریخ است اما الان دولت بدهی به بانک مرکزی ندارد.

رئیس جمهور در پاسخ به اینکه تکلیف ما به تفاوت فروش ارزهای هزار و 226 تومان چه شد گفت: ما به تفاوت درست نیست و تسعیر معنای درست آن است که کما فی السابق دولتهای گذشته به خزانه واریز شده است. متاسفم که برخی آن را باعث افزایش نقدینگی می دانند در حالی که این اقدام ضد تورم است.

احمدی نژاد تاکید کرد: برخی تعریف نقدینگی را نمی دانند. سیاست های ارزی بانک مرکزی ضد تورمی است. می گویند اقدامات خلاف قانون است. بگویید خلاف کدام قانون است؟ مجلس تصویب کرده از اول سال 92 ارز بانک مرکزی ارز مبادلاتی است. ما از قانون بودجه سال گذشته استفاده کردیم و با ارز 1226 برای واردات کالا استفاده کردیم.

احمدی نژاد افزود: تمام حق عضویت هایی که دولت برای حضور در مجمع های بین المللی پرداخت کند را ما آماده کرده ایم. هم اکنون با ارز 1226 تومان، 4هزار میلیارد تومان کالا ذخیره کرده ایم.

رئیس جمهور افزود: دولت قانون را اجرا می کند و می گویند چرا قانون را اجرا کرده است؟ نمی خواهم به این بحث ها ورود کنم. طبق قانون مجمع بانک مرکزی تمام «بدهی های دولت» را صفر کرده است. کشور بدهی خارجی دارد و مردم به بانک ها بدهی دارند اما دولت بدهی بانکی ندارد.

وی ادامه داد: شرکت های آب و فاضلاب و نفت و پالایش به صندوق هدفمندی بدهکار هستند. و این صندوق تراز مثبتی دارد و این مهم است. این که می گوییم دولت بدون بدهی است و بدهی خارجی را کاهش داده ایم. از سال 84 تا کنون بدهی های خارجی روند کاهشی داشته است. این گزارش مختصری از کارهای دولت بود.

وی درباره باز کردن حلقه بسته مدیریت و باز گرداندن دولت به مردم گفت: تا حد زیادی این اتفاق در این دولت افتاد و درها باز شد و نسل جدیدی از مدیران به جامعه معرفی کردیم و کسانی را آوردیم که اگر 100 سال به روال قبلی می رفتیم کسی به آنها توجه نمی کرد. الان واقعا بین دولت و مردم فاصله ای نیست. هم اکنون مردم در فشارند و قبلا اعتراض های شدیدی رخ می داد ولی مردم دولت را از خودشان می دانند. البته انتقاد وجود دارد اما اعتماد به دولت وجود دارد. یک نشانه آن حضور 40 میلیونی در انتخابات 88 و حضور 36 میلیونی در انتخابات 92 است.

رئیس جمهور افزود: به 400 استان سفر داشته ام. ما جلسات عمومی برگزار می کنیم که علاوه بر این که تا کنون بیش از 900 هزار مواجهه فرد به فرد داشته اند و این رکورد جهانی و تاریخی است.

احمدی نژاد تاکید کرد: در این دولت فاصله ای بین دولت و مردم نبوده است و امیدی در نسل جوان کشور ایجاد شده است و کسی که تحصیل می کند فکر نمی کند که راه برای رسیدن به مدیریت های ارشد و رئیس جمهور شدن بسته است.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت در دولت نهم و دهم به مردم بازگشت و پای آن ایستاده ایم و تاریخ ثبت می کند که تصمیمی علیه مردم نگرفتیم و تصمیمی نگرفته ایم که نتوانیم به مردم اعلام نکنیم و همه را با افتخار اعلام می کنیم.

احمدی نژاد درباره ادامه قانون هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: ادامه هدفمندی برای دولت آینده است و اجرای آن مقدمات می خواهد و البته با این ترتیبی که مجلس تنظیم کرده است قابل اجرا نیست.

احمدی نژاد گفت: هیچ دولتی نگفته است که همه کارها را انجام داده ایم و نباید با آرزوها مقایسه کنیم. ما کشور را در شرایط بسیار سختی اداره کرده ایم و فشار زیادی به دولت وارد بوده است و دشمن مطمئن بوده است که با این شرایط نظام اقتصادی ایران از بین می رود اما این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: ما معتقدیم که در شرایط سخت تر از این هم می توان کشور را اداره کرد و ما خودمان را برای آن آماده کرده بوده ایم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 192
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    ایشون همچین حرف میزد وآمار میداد مثل اینکه در سال 84 یه کشور در حد اتیوپی رو تحویل گرفته 8 سال بعد کشوری در حد ژاپن میخواد تحویل بده!!!!!!؟
    • سامان A1 ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      من به نوبه خودم حلالت نمی کنم آقای احمدی نژاد......
    • فرزاد IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      من اگر اعتماد به نفس ایشون را داشتم حالا رتبم تک رقمی بود توی کنکور!
    • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      یادمه میگفت این پول یارانه ها رو پس انداز کنید خرجش نکنید.وقتی جمع شد زیاد شد برید برای خودتون ماشین لباسشوئی.یخچال از اینجور چیزا بخرین البته فکر کنم منظورش صد سال دیگه بود
    • i A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      اول اینکه هر دولت میخواد کار خودشو بزرگ کنه. این طبیعیه. دوم اینکه درسته که احمدی نژاد در بعضی زمینه ها (یا شاید خیلی از زمینه ها) بد عمل کرد ولی انصافا تو بعضی قسمتا خیلی خوب بود. دیگه بی انصافی نکنید. یعنی جدا احمدی نژاد هیچ نکته مثبتی نداشت؟
    • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      نباید از بیشرفت های دولت در زمینه علم و صنعت گذشت ولی اگر نمره کل را ارزیابی کنیم این دولت دولت ضعیفی بود...
    • nima A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      مثل کسى که جلو ايينه بايسته بگه عجب خوشگلما
    • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      204 5
      مدرسه که میرفتیم داستان حضرت موسی رو که می خوندیم یکی از بچه های کلاس از معلم پرسید :یعنی فرعون خودش می دونست که موسی واقعا پیامبره و باز هم در مقابلش می ایستاد ؟ همه بچه های کلاس و معلم به این سوال خندیدند......... و حالا باید این سوال رو دوباره پرسید که آیا آقای احمدی نژاد واقعا وضع مردم رو می بینه و اینجوری مقابلشون حرف می زنه؟
    • رستاخیز IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      سامان تو کی هستی که حلال کنی؟!!!!!هههههههههه
    • سامان IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      79 6
      کمی مونده تا بفهمید ماااااااااا کی هستیم ما مردم هستیم ما ایرانی هستیم ما کسی هستیم که تو این مملکت مالیات می دیم
    • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      142 7
      یکی که بخاطر دولت احمدی نژاد همه زندگیشو از دست داده
    • مهسا IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      من یکی که حلالش میکنم .چون خیلی دلسوز مردم .در ضمن گرانی هم مسئولش اقای احمدی نژاد نبود مسئولش کسانی بودند که میخواستن ایشون رو خراب کنن .ولی نمیدونن که احمدی هنوز هم تو دل مردم جا داره .
    • ندار A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      74 1
      اومدی بهمون امید دادی گفتی میخوام پول نفت بیارم سرسفرتون ولی... .پسر عمه ام آهن فروشه هرروز به جونت دعا میکنه میگه با کاراش سرمایمو 2برابر کرد ماشین 70میلیونیم شد 150 میلیون تومن... ولی من چی که با هفت تا خواهر موندم چیکار بکنم.وقتی خواستگار در خونمونو میزنه تمام بدنم میلرزه حالا خودم به درک "اصلا فکر تشکیل خانواده به ذهنم خطور نمیکنه". با مدرک فوق لیسانس دانشگاه چمران داشتم تویه کارخونه کار خدماتی میکردم تا بتونم حداقل ماهی 500تومن واسه کمک خرج خونه جور کنم که اونم صدقه سر شما با بازار دلاری که بوجود آوردید ورشکست شد. بخوام از دردم بگم تا صبح باید بنویسم اما میدونم بی فایدس.شما فکر حلالیت باش آقای دکتر
    • بی نام A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      39 4
      اولين كاري كه بايد دولت بعدي انجام بده اينه كه در تمام امور با شفافيت كامل آمار بگيره تا ابتدا هم تكليف ما را با اين آمار و اعداد و رقم هاي احمدي نژاد روشن كنه هم خودش بفهمه كه كجاي كاره
  • بی نام A1 ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    جالبه مردم اميدي به پيدا كردن يه كار ساده ندارن بعد ايشون ميگه مردم اميد دارن رئيس جمهور بشن
    • م A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      گل گفتی گل گفتی
    • علی IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      خب وقتی خودش رئیس جمهور شده چرا مردم امید نداشته باشند
    • محسن A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      206 6
      کاری به بقیه آمار و ارقامش ندارم ولی خداویش این افزایش امبد دیگه خیلی تابلو بود!!
  • wind A1 ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    ﺩﻳﺪﻳﻦ اﻟﻜﻲ ﺟﻮﺵ ﻣﻴﺰﻧﻴ,اﺣﻤﺪﻱ ﻧﮋاﺩ ﮔﻔﺖ ﻫﻤﻪ ﭼﻲ ﺁﺭﻭﻣﻪ,ﺑﺎﻭﺭ ﻛﻨﻴﺪ ﭼﻮﻥ اﺣﻤﺪﻱ ﻧﮋاﺩ اﻳﻨﻮ ﻣﻴﮕﻪ!!
  • ali EU ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    بابا حالا خوبه تا همین چند سال پیش موبایل واسه همتون رویا بودا! خوب تو همین دولت اپراتور خوصوصی اومد! یا سالن ورزشی، الان مدرسه ای نیست که نداشته باشه! دوره ما رویا بود ... خوب معایبی هست ولی در کل کشور پیشرفت داشته این خوبه ... آدم نباید کتمان کنی چیزی رو ... در دورهای گذشته ساست خارجی قوی بود به همین دلیل هم اوضاع اقتصادی خوب بود ولی از لحاظ تکنولوژیک پیشرفتی نداشتیم!
    • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      دوست عزیزدر باره حرفی که درمورد موبایل زدی بگم که 8 سال پیش پیشرفته ترین گوشی موبایل 6630 بود ولی الان پیشرفته ترین گوشی موبایل گالکسی اس 4 هستش! حتما شما میگی این کارم احمدی نژاد کرده!
    • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      192 8
      پایه این پیشرفت رو کی گذاشته؟ احمدی نژاد یه شبه بوجود آورده ؟
    • محمد امین A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      شما کجا زندگی میکنی که مدرست سالن ورزشی داره؟ وارد کننده بودن که هنر نیست دنیا پیشرفت کرده بهترین لب تاپا ساخته میشه شما به استفادش افتخار میکنی؟ الکترونیکی شدن اتفاقی است که تو همه جا افتاده، همه هم متاسفانه مصرف کننده ایم! همون موبایل را که مثال زدی برو ببین چقدر از تکنولوژی اون داخلی بعد پز بده! در ضمن وسایل ارتباطی و رایانه ای تحریم نیست و الا سرنوشت اونم الان مثل ماشین شده بود! امروز رفتم انسولین بخرم یه دفعه از 7 تومان رسیده به 15 تومان. تازه بیمه هم کمتر از نصفشا قبول میکنه. کالاهای اساسی، مسکن، بهداشت، انرژی و ... داغون شده شما چسبیدی به کامپیوتر و موبایل که اونم ما فقط ما هنر وارداتشا داریم؟؟ متاسفم!!
    • الهه IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      من در سی کیلومتری تهران زندگی می کنم و هیچ کدام از مدارس شهر من سالن ورزشی ندارد
    • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      445 9
      علی جان یه جور میگی انگار باید دستآوردهای تکنولوژی و ایفون و ایپد رو هم مدیون این دولت باشیم. همه جای دنیا ۸ سال پیش موبایل لوکس تلقی می شد. مقدونیه گواتمالا و ژاپن هم مثل ایران پیشرفت تکنولوژیک داشتن. گوگل و اپل منت نذاشتنُ احمدی نژاد منتشو گذاشت.
    • رامتين IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      298 6
      عزيز جان تو اين هشت سال تكنولوژي دنيا چقدر پيشرفت كرده و سهم ما از اين پيشرفت چقدر بوده؟ اينطوري كه تو فكر مي كني 30 ساله پيش ماهواره رويا بود!!! و...
    • کاظم A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      172 8
      عزیزم پیشرفت تکنولوژی ربطی به دولت نداره، مثلا یه روزی برق اختراع نشده بود بعد اختراع شد دولتها چه نقشی داشتند!! همون سیم کارتی که میگی برو ببین چقدر ما عقب افتاده ایم الان همه جا نسل4 داره اجرا میشه و موبایل ماهواره ای فعال هست ما از تکنولوژی 20سال پیش استفاده میکنیم.
    • مهدی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      237 9
      یادم نرفته اقای خاتمی هرچی تلاش کرد اولین اپراتور تلفن همراه رو به ایران بیاره همین دوستانتون تو مجلس هفتم چطوره پنبه شو زدند که طرف شبونه عطای کار در ایران رو به لقاش بخشید و زد به چاک!! مردم خیلی چیزا یادشونه دوست نامحترم!!!
    • بی نام EU ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      113 5
      برادر آوردن امکانات و توسعه راهها و تکنولوژی جر برنامه های توسعه پنج ساله هست که مجمع تشخیص تدوین میکنه.اینکه ایرانسل اومد یا نیومد اینکه جاده ساخته شد یا نشد و... اینها هر رو دولتی که میومد موظف بود برای توسعه کشور انجام بده کار احمدی نژاد نیست بلکه سیاست های کلی نظام هست.یکسری برو ترکیه تا بدونی همسایه ما از چه تکنولوژی های استفاده میکنه و چه پیشرفتهایی داشتن تا دیگه دلت به موبایل ایرانسلت خوش نباشه
    • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      142 6
      یعنی اگر دولت دیگری بر سر کار بود مبایل و سالن ورزشی و تکنولوژی و . . . نداشتیم ؟
    • علی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      136 4
      راست میگه بابا، از زمان هخامنشیان تا حالا کسی تبلت نداشته، موبایلائی به این پیشرفتگی نداشته. همش از زمان احمدی نژاد به بعد اومد!
    • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      71 3
      تو اتیوپی هم مردم موبایل دار شدن
    • بی نام US ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      48 2
      اینکه هممون موبایل داریم یا خدمات بانک الکترونیک شده مربوط به پیشرفت جهانی تکنولوژیه ربطی به دولت نداره فیلمای ده سال پیش اروپا و امریکا رو ببینین گوشی ها شبیه گوشتکوب بودن این چه ربطی به دولت داره الان سیستمها توی دنیا پیشرفت کردند
    • amin A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      34 1
      عزیزم تا قبل از احمدی نژاد نفت بشکه ای 17 دلار هم نمیرسید یعنی در 8 سال دولت اصلاحات تقریبا کمتر از 200 میلیارد دلار نفت فروختیم ولی در 8 سال دولت احمدی نژاد حدود 800 میلیارد دلار نفت فروختیم پس 600 میلیارد دلار مازادی که احمدی نژاد فروخته فقط اپراتور موبایل و چهار قلم جنسی که وارد کرده بوده ؟ باید الان کره ماه بودیم با این ارقام
  • بی نام A1 ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    260 7
    شما درست ميگي!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    497 4
    نمى دونم چرا تو آمار مملكت گل و بلبله ولى تو زندگى ما ملت اين خبرها نيست آقاى احمدى نژاد هيچ كس از شما حمايت نكرد يا دوست داريد فراموش كنيد. توليد چى در كشور پيشرفت كرده؟ توليد مفسد اقتصادى ؟ اين دولت اصلا اهل تبليغات نبود؟ شما چند برابر اينكه كار كنيد ومديريت كنيد سخنرانى كرديد و بيشتر از اينكه مجرى مملكت باشيد سخنران ملى بوديد
  • بی نام A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    463 5
    اينطور كه ايشون ميگه آقا ايشان حيف است بگيد برگردند
    • بی نام US ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      40 0
      حتی به شوخی هم این حرف رو نزن
  • کام IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    601 5
    یا من تو ایران نیستم یا احمدی نژاد
  • بی نام US ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    شما گزارشتو بده، من یکی که حلالت نمی کنم
  • بی نام A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    542 9
    اینجوری که ایشون گفتن انگار ما تو سوییس تاحالا زندگی میکردیم خبر نداشتیم
    • کامیار IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      191 9
      شرمنده ، میخواستم مثبت بزنم اشتباهی منفی زدم
  • بی نام A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    553 7
    آقای رئیس جمهور میکروفن دست شماست هرچی میخوای میگی . کسی هم نیست بگه درسته با اشتباه . افزایش آمار تولید سیمان - رتبه تیم والیبال - تولید کاشی و سرامیک - پتروشیمی ........ بر فرض درست ؛ پس چرا بیکاری کم نشد ؟ چرا گرانی زیاد شد؟ چرا سفره های مردم کوچک شد ؟ کمی هم از آمار طلاق - فحشا - سقط جنین - بیکاری - چک برگشتی - دزدی - زورگیری بفرمایید که علت همه آنها مسائل اقتصادیه . اینها برای مردم مهمه نه میمون به فضا فرستادن . و یا طلا خریدن دولت .....
    • مجيد A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      187 5
      من هم با شما موافقم اگه راست ميگه فقط 3 نفر كارشناس بياد و براي آمار و ادعاهاي ايشان دليل بياره كه غلط هستن اونوقت جواب بده الان به مجري ديكته كرده اينجوري سوال كن اينجوري بخند.....
  • lحسن A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    305 5
    ای کاش آمار می داد که چه کارهایی را می شد کرد و نکرده؟ بعضی اوقات آدم باید کارهایی را که نکرده بگه
  • بی نام IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    496 6
    وقتی اقای احمدی نژاد صحبت میکنند و آمار و عدد و رقم میگن ، آدم فکر میکنه تو آمریکا زندگی میکنه !!!!
  • بی نام IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    488 6
    لطفا به آقاي رئيس جمهور يادآوري كنيد كدام يك از دولتهاي قبلي با هيئت هاي 100 نفره و با كل اعضاي خانواده به سفرهاي خارجي رفته‌اند؟؟؟ همسران اين آقايان در آن كشورها چكار دارند؟؟؟؟ هزينه سفر اين آدمها را ملت مي‌دهند و از جيب ماها پرداخت مي شود؟؟؟؟ بعد ايشان مي فرمايند پاكترين دولت؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      16 79
      دولت اقای هاشمی همین اقای غرضی که وزیرمخابرات بود
  • سعید IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    392 8
    داورزنی نتیجه والیبالو به نام خوش نزد اما این آقا !!!!
  • امیران IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    354 7
    به عمل حرف برآید ، به سخنرانی نیست.ایشان این همه آمار را جابه جا کردند و همه رو هم ارتقاء دادند پس یه سوال ساده، خیلی ساده آقای رییس جمهور آمارها چی میگن و واقعیت جامعه و کوچه و بازار و وضع معیشتی و دردهای خیلی از جوانان چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کدام واقعیته؟بامردم تو این نظر همراه میشیم مثبت یعنی آمارها مشکل دارد منفی یعنی وضع مردم خوبه و همه اینا شایعه و دسیسه دشمن است
    • روح اله IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      52 5
      خوب آمار بیکاری و درصد تورم و نرخ طلاق و ... رو که نداد.... اکثزا اون آماری رو داد که مثبت بودند ... چون وضعیت اقتصادیمون الان اینجوریه دلیلی این نمی شه که بگیم آمار افزایش تولید سیمان حتما غلطه که ... شما با ادبیات ایشون آشنا نیستید؟
  • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    377 6
    آتش تحریمها رو خودت شروع کردی و با قدرت در آن دمیدی سرمایه های مملکت رو برباد دادید آخه یکی مثل سنت وینسنت و گرنادین کجای نقشه بود که بهش 7میلیون دلار کمک کردید؟ فایده رابطه با کومور بولیوی پرو حتی ونزوئلا برای ما چی بود؟ خرید دسته بیل از اندونزی از افتخارات است ؟ میشد الان با سود مازاد پولی که از فروش نفت بالای 100 دلار بدست کی آمد بخشی از بودجه دولتهای آینده را تامین کرد مثل کویت و عربستان و.... از شورای نگهبان متشکریم که نگذاشت بهار شما ادامه پیدا کند
    • هاتف IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      عزیزم اینبار کوتاه نمیام آقای بی نام موضوع تحریمها بر می گرده به اواخر یکی از دولتها که با لو رفتن موضوع هسته ای (البته جزئیاتش ) بدست مسئولین و البته جاسوسان ما را تحریمهای بی سابقهای کردند باقی مطالب درست
    • مسعود A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      151 5
      به نظر من هم حق با شماست ایشان در حضور 70 میلیون تحریمها رو کاغذ پاره ای بیش ندونست حالا میگه با وجود تحریمها و اثرات آن این همه پیشرفت کردیم ! آخه پول دادن به این کشور های درجه چندم به چه درد مردم ایران میخوره ؟ دادن اطلاعات به سایر کشورها هم که دوستی اظهار نظر فرمودند هیچگونه اطلاع دقیقی در این مورد وجود نداره و فکر میکنم با وجود این همه ماهواره های بعضا جاسوسی این حرفها خنده دار میرسه .
    • بی نام EU ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      152 3
      هاتف . نگفت شروع تحریم ها که... همه میدونن یکی از بانیان اصلی تشدید تحریم همین حرف های تند و غیر سیاستمدارانه ی ایشون بود
    • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      59 1
      هاتف جان جواب تو رو دوستان دادند. اینکه بقیه یک حرفی بزنند یک چیزه و اینکه خودت بیای جار بزنی یک چیز دیگه آخه چی بگم نه نگفتن از هرگفتنی گفتنی تره الان برگشتن به وضعیت اقتصادی 8 سال پیش برامون شده رویا
  • بی نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    333 5
    هیچ افتخار نیست اگر یک رئیس جمهور در قضیه هسته ای دخالت نکنه! متاسفم رئیس جمهور مملکتم به دخالت نکردن در یک امر بسیار مهم ممکلتی افتخار می کنه...
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    332 5
    يعني آمار مي ده در حد سوئيس.. و همچنان كسي در انتخابات84 از ايشان حمايت نكرد و بالاخره اينكه ايشان مي دانست برنده سال 84 است.. بار پروردگارااااا
  • ماهان IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    327 8
    آقای حیدری که خودشان در برنامه پایش مسائل اقتصادی را بحث می کنند. جالب است ایشان هیچ بحثی نکردند. آمار سازی کاری ندارد. فقط به یک ضرب المثل زیبای ایرانی بسنده می کنم: آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.
  • علي A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    295 6
    كسي هست كه اين آمار و ارقام را تأييد كنه واقعاً اقتصاد ما هفدهم دنياست و دولت به بانك مركزي هيچ بدهي نداره به نظرم آقاي روحاني بايد اين موارد را به طور كامل بررسي و به مردم اعلام كنه تا فردا مشكلي پيش نياد اينجوري كه آقاي احمدي نژاد گفت يعني اينكه دولتي را داره تحويل ميده در حد لاليگا و اقتصادي رو داره تحويل ميده در حد اقتصاد آمريكا
    • امین IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      24 0
      داداش عزیزم دقت کن اقتصاد ما 170دنیاست نه17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    174 5
    ما اوضاع واحوال کشور ببینیم یا حرف های احمدی نژاد را کشور بدهی زیاد به مردم به بانک ها و خارج از کشور ولی او کارهای اشتباه خود را کارهای بزرگ می پندارد زهی خیال باطل
  • بی نام A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    262 7
    به قول یکی از دوستان :ما که کم آوردیم
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    279 6
    اقا واقعا اختلاف طبقاتی کم شده؟؟؟!!!
    • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      188 5
      اره دوست عزیز کم شده.قشر متوسط دارند به قشر فقیر نزدیک شده و منظور استاد بزرگ از کم شده اختلاف طبقاتی این بوده .
    • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      125 4
      آره همه بدبخت شدیم
    • ايمان A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      95 4
      اختلاف بين طبقه متوسط و طبقه فقير خيلي كم شده طبقه متوسط كاملا نزديك به طبقات مستمند گرديده
  • عادل IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    409 7
    جناب دکتر همین شما نبودی که در مناظره سال 88 با محسن رضایی، ادعای ایشان مبنی بر تهدید ایران به حمله از طرف آمریکا را شدیدا رد کردی و گفتی اصلا همچین چیزی صحت نداره، چطور دیشب در مقابل همون مردم گفتی ما در سال 88 از طرف دشمن تهدید به حمله شدیم، فکر کردی حرفات یادمون میره؟
    • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      318 8
      حضرت علی (ع) می فرماید« بیماری دروغ ، زشت ترین بیماری است»
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    محمود جان مشکریم
  • بابك A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    بنده كه از شما راضيم برامم مهم نيست ديگران چه فكري ميكنن و چه انگي ميزنن ... خدا حفظتون كنه
    • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      255 7
      آخه برادر تو از مشکلات موجود در بخش صنعت چی میدونی که همش از بی تدبیری همین دولت بوده یه نگاه ساده به آمار تعداد مشاغل ایجاد شده در این دولت بنداز کاملا متوجه میشی چه بلایی سر صنعت اومده
    • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      246 7
      شوما یا ارز مبادلاتی میگیری یا از سهمیه واردات خودرو بهره مندی یا ....
    • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      177 8
      شما فكر كنم از سيستهاي اقتصادي دولت يه شبه راه صد سالرو رفتي كه راضيي
    • مهدی IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      141 6
      فکر کنم از کسایی هستی که دولت یکماه قبل از اینکه جنسی رو چند برابر کنه بهت آمار میده ،میگه:برو بخر پسر جان،ماه دیگه پولت میشه 5 برابر.........
    • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      84 5
      لابد بهت رسیده که راضی هستی!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    404 7
    از ملا نصرالدین پرسیدند وسط زمین کجاست. پایش را کوبید زمین و گفت اینجاست. گفتند چرا؟ گفت شما ثابت کنید نیست. حالا هم ملت برند ثابت کنند این پیشرفتها کجاست. اگه تونستندددددد.
  • يه همشهري IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    350 6
    روزي روزگاري حاكم شهر از وزير اعظمش پرسيد وضع مردم چطور است ؟ وزير گفت اينقدر خوب است كه پينه دوز شهر وقت پاسخ گويي به مشتريان خود را ندارد ! اين شغل اينجوريه ببين وضع چطوره:) حاكم گفت اي مرد ابله مردم از بدبختي و نداشتن به پينه دوز روي آوردن نفهم نمي فهمي :) سيب زميني 243 درصد نسبت به پارسال گردون شده ما تو فضاي فرستاندن آدم تو فضاييم
  • محسن A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    برای ما عادی شده است هر کار مثبتی که دولت می کند با آن مخالفت می کنند.
    • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      242 7
      شما دوتا شو نام ببر؟
    • احسان IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      2 0
      نام ببر!
  • حسن IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    311 7
    منو این همه خوشبختی محاله .محاله
  • علی نقش A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    زنده باد احمدی نژاد. زنده باد دولت کار و تلاش. امان از وقتی که چشم ها و دل ها کور شود. دلم میخواد ببینم دوسال دیگه آقای روحانی تو این گفت و گوهای خبری چه شکلی جواب میده؟ اصلا حضور پیدا میکنه؟ اصلا از اقتصاد سر در میاره؟ زنده باد احمدی نژاد.
    • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      226 9
      خیلی بهت خوش گذشته تو این 8 سال!
    • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      133 9
      آره شرکت در گفتگوی یکطرفه و خود گویی و خود خندی عجب هنری می خواهد
    • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      61 5
      نه فقط آقای احمدی نژاد هستن که از اقتصاد و مشکلات سر در میارن و بنا به گفته های دور از واقعیتشون فقط ایشون هستن که مملکتو جهنم تحویل گرفته بهشت تحویل داده بابا دیگه مردم آگاهن من طرفدار آقای روحانی نیستم سنگ ایشونم به سینم نمیزنم ولی بهتر آقای روحانی بیاد همونطور که این آقا از کاراش گفته ایشونم بیاد از دولتی که تحویل گرفته بگه تا ایشون دسته بیل خریدنو پیشرفت ندونه
    • مسجدی A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      72 2
      دو سال دیگه سلامت میکنم آقای نقش من که تو رو میشناسم میبینمت
    • محمد IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      19 1
      اقازاده.حتما شما خیلی بهت رسیده
  • علي EU ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    186 6
    ايشان ميگويد در دوره او كسي به خاطر مخالفت يا انتقاد از كار بركنار نشد اما اظهار نظرهاي وزرا، مشاوران و مديران قبلي ايشان چيري غير از اين ميگويد.
  • hesam IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    162 6
    لطفاً یکبار دیگه از این آقا دعوت کنید تا به سئوالات ملت پاسخ بدهند چرا این همه آمار ساختگی تحویل می دهند دولت مهرورزی با حذف آقای متکی ، خانم دستجردی و... ؟؟؟؟؟؟؟ 8 سال پیش کشورهای دیگه رو نگاه کنه و حالا بره نگاه کنه ( دبی ، ترکیه ، روسیه ، حتی افغانستان را )ببینه وضعیت انها چیه و ضعیت ما چیه ؟فکر می کنه که ایران را از فرش به عرش رسونده
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    96 14
    آخه شما قبل از این دولت میدونستین سیم کارت اعتباری چیه ؟ شارژ 2500 تومنی چیه ؟ بوتاکس چیه و ....
    • مینروا A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      2 1
      اشتباه مثبت دادم!
  • --- IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    157 5
    کلام ایشان یکطرفه به قاضی رفتن است مانند تمامی مباحثی که در این هشت سال عنوان کرد . بدون ارائه سند و مدرک تمامی کارهای مثبت گذشته را بنام خود ثبت کردن و...
    • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      115 4
      نه بابا!! فكر بد نكنيد....مداركش موجوده...اما گذاشتن يه جايي كه فقط خودشون بهش دسترسي دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    65 12
    قاب روبروی که حک شده بود اللهم عجل لولیک الفرج با این انگیزه بود آقا امام زمان از ما حمایت می کند و پشتیبان ماست و ما از احدی انتظار کمک نداریم
  • علي EU ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    279 5
    من با مادر و خواهرم زندگي ميكنم و 31 سالمه. امسال 7 ميليون تومان پس انداز كردم (البته با خرج نكردن و مجرد بودن و ...) و اومدم روش براي زندگي آينده ام برنامه ريزي كنم ديدم صاحب خونه همين مقدار پول را به پول پيشمون اضافه كرده و يا كرايه گزافي به جاش ازمون ميخواد. بنابراين پولمو دادم به صاحب خونه:| آقاي احمدي نژاد! اين دقيقاً اتفاقيه كه هرسال داره برام ميفته. حالا حرف شما را باور كنم يا وضعيت خودم را؟
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      88 4
      آقا چجوري تونستي هم اجاره خونه بدي و هم پس انداز كني من اجاره خونه هم نميدم و تو قبض آب و برق و لباس بچه خودم موندم
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    232 7
    من خداروشکر میکنم 8سال پیشم به تو رای ندادم که وجدان درد داشته باشم
  • بیچاره IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    223 6
    گفته بودی با پول یارانه برید حال کنید خونه بخرید ماشین بخرید، و ... ولی الان با اون پول نیم کیلو پسته هم نمی شه خرید. واقعا خجالت داره البته دوستم با یارانه اش تو شمال ویلا خریده!!! همسایمون یه خونه ویلایی تو فرمانیه خریده!!! آیا با این یارانه مردم فقیر پولدار شدند؟؟ اونی که یه ماشین 100 میلیونی داشت شد 250 میلیون، فقیری که چیزی نداشت الان نمی تونه یه دوچرخه بخره. خونه 500 میلیونی پولدار شد 3 میلیارد ولی فقیر و یارانه بگیر دیگه نمی تونه آلونک بخره.
    • باب اتش IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      میخواستی بهش رای ندی مردم نمک نشناس
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    143 6
    امیدوارم سختی های این دوره 8 ساله زود فراموش نشود و با اندک ملایمتی در دولت معتدل جدید سر ناسازگاری پیدا ننماییم و همیشه بخاطر بیاوریم که در چه وضعیتی بودیم و ساختن اینهمه خرابی چقدر برای دولت جدید سخت و زمانبر است انتظار معجزع نداشته باشیم ولی قدردان باشیم
    • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      69 3
      کاملاً درست گفتین، امیدوارم که همه این موضوع رو مد نظر داشته باشند.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    189 5
    وسط حرفای احمدی نژاد من یکی که فکر میکردم دارم تو فضا زندگی میکنم!
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    198 4
    شما درست میفرمایید آقای رئیس جمهور .در آبادانی کشور شما ترکوندی.اما تا حالا آمار و ارقام و باز دهی دانشگاهها و مراکز آموزشی رو بررسی کردید .حتما کردید.آیا روابط کشور رو با همسایگان مرزی چه آبی چه خشکی نسبت به دولت های قبلی بررسی کرده اید ؟حتما کرده اید.آیا به آمار و ارقام خودکشی ها در دانشگاههای مطرح و تراز بالای کشور توجه کرده اید ؟آیا تا حالا در سطح شهر جوون های بیکار رو که دور میدون ها نشسته اند تا کاری گیرشون بیاد دیده اید؟آیا آمار و ارقام فساد های مالی رو دراین دولت با دولت های قبل مقایسه کرده اید؟آیا آمار رشد دلالی و شغل های کاذب رو بررسی کرده اید ؟آیا بر کیفیت ساخت مسکن مهر نظارت کرده اید /؟ |آیا وقتی به شما گوجه پرتاب کردند در صحن سازمان ملل نباید به ما برمیخورد ؟
  • احمد ت IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    247 6
    اجازه میدید من سرمو بکوبم به این میز ؟!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      45 2
      اجازه مام دست شماست
  • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    89 4
    بایدیکی به ایشان یادمیدادراه کنترل وکاهش تورم جمع آوری نقدینگی .ایجادتقاضای ارزباعدم توزیع متعادل آن وبعدفروش آن دربازاربانرخ رشدیافته بعبارتی دیگرکاهش ارزش پول ملی نیست بلکه موجب افزایش قیمت تمام شده بعلت کاهش ارزش برابری .کاهش تولیدبسیاری ازکالاهایی که درآن ظرفیت تولیدوجودداردبعلت کاهش تقاضا.بالارفتن قیمت کالاهای ضروری درسبدخانواروافزایش فقرخواهدشد.ضمنادردوره آقای خاتمی ارزتک نرخی شدوادعای آقای احمدی نژاددرفروش ارز به نرخ آزادصحیح نیست بلکه درمدتی کوتاه این امربرای یکسان سازی نرخ ارز وبسیارمطالعه شده انجام گرفت .
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    194 6
    وقتی تیم فوتبال از رتبه هفدهم دنیا اومده 65 باید خوشحال باشیم.وقتی تیم برزیل حاضر به بازی دوستانه در خاک ایران نمیشه و به جاش امارات رو تایین میکنه باید خوشحال بشم .وقتی کارخانه ها آرد رو نمیفروشن تا گرون تر به نونوای بیچاره بدن نباید نگران باشیم.وقتی هیچ کشوری حاضر به معامله با ما نمیشه و واردات اونقدر کم میشه که صادراتمون ازش بالا میزنه باید بگیم صادراتمون رشد داشته ونباید نگران باشیم و الی ....وقتی ارزش پول افغانستان و عراق و این کشور های جهان دهم از پول ملی ما بیشتر میشه باید خشحال باشیم /وقتی راننده تاکسی تو کشور عربستان ده هزار تومنی ها رو مچاله کرده انداخته تو داشبورد باید خوشحال باشیم.....
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    حقیقت این است که بدنه مردم با وجود کاستی هاهنوز به دولت احمدی نژاد اطمینان دارن. رییس جمهور جدیدهم به لطف حمایت خیلی از بزرگان به سختی رای اورد.انشاالله که موفق باشد
    • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      27 1
      آره یه نگا به نظرات و مثبت و منفی ها بکن، ببین چه اطمینانی دارن!!!!!!!!!!! من موندم اینا واقعاً ....
    • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      13 0
      کدوم بدنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    تولید خودروی سواری از 6 میلیون در این دولت به 10 میلون تن رسیده است.... در ورزش و المپیک ما صاحب مدالهای فراوان شدیم. اصلا والیبال ما کجا بود؟.... واقعا چه باید بگوییم!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    162 5
    فقط قیافه حیدری جالب بود .... نمی دونم می خواستم کمی بهش گیر بده می ترسید .... یا از آمار های احمدی نژاد عصبانی بود .... یا بهش گفته بودن فقط تایید کنه .....؟؟؟
  • آرمان IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    228 4
    عدالت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      147 1
      عدالت و دیگر هیچ !
  • رضا EU ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    106 3
    بنده یک ادم بی سوادم که فقط احساس میکنم وضع ما بدتر شده حالا اگه فیثاغورث هم بیاد ثابت کنه من میگم اقا بی سوادم بی شعور که نیستم
  • محمد A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    98 6
    آقاي احمدي نژاد گفت: چند ماه پیش از انتخابات 84 مطمئن بودم پیروز می‌شوم ولي نگفت آيا چند ماه پيش از انتخابات 88 هم مطمئن بود پيروز مي شود يا چي...
  • فرنام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    104 4
    آخر اعتماد به نفس
  • محمد IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    128 6
    تنها نکته مثبت این هشت سال این بود مردم فهمیدند باید به امثال خاتمی و هاشمی و روحانی برگردند امید وارم فراموش نکنیم تیپ های مثل احمدی نژاد رو تیتر های کیهان رو فراموش نکینم
  • علیرضا آیت اللهی IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    137 7
    سلام . شما که « زبان ملٌت » هستید لطفا" این نامه را آنجا که میبایست منعکس فرمائید . * آقای محمود احمدی نژاد تو از کجا میدانی که آمایش سرزمین چیست ؟. امروز از این که در سال 1384 به تو رای ندادم بسیار بسیار خوشحال هستم . در گفتگوی تلویزیونی 12 تیر که در خبر گزاری فارس نقل شده است گفته ای : « دولت آمایش سرزمین را عینی پیاده کرد؛ هر استان مطالعه می‌شد هر استان و دولت در محل تصمیم‌گیری می‌کرد و به همین ترتیب منابع ملی را به سمت مناطق گوناگون برد؛ حتی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان‌ها و روستاها سفر می‌کرد و این یعنی فشاری از سوی دولت برای توزیع منابع در استانها » آقاجان ! « سفرهای استانی » یعنی « آمایش سرزمین »؟!!!.
  • رضا EU ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    86 5
    یه مطلب دیگه یعنی ما باید بگیم هر هشت نفر کاندیداها دروغ میگفتن و شما راست؟ بنده خدا اقای رضائی دکترای اقتصاد و فرمانده جنگ این کشور 8ساله میخاد ثابت کنه اینجوری نیست.
  • ب A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    135 5
    دلار 4000-پراید 18 -طلا مثقالی 600-سیب زمینی 2500-وام مسکن 25 درصد بدو بیا اینوربازار
  • امیر A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    109 4
    آقای احمدی نژاد ای کاش آمار جوانهایی که بر اثر نا امیدی به زندگی آینده بیکاری و شرمندگی در مقابل خانواده دست به خودکشی زده اند یا افرادی که در سنین جوانی بر اثر سکته ای قلبی مغزی ناکا. و فوت کرده اند رو ام اعلام میکردین و با سالهای قبل از 84 و 8 سال دوران خدمت خودتان مقایسه میکردین. اونوقت آمار حقیقی خیلی چیزهای دیگر هم مشخص میشد.
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    153 3
    اونجاش خیلی جالب بود که میگفت همه دنیا الان عاشق ایران شدن......... آره دیگه همه دوستمون دارن که را به را تحریممون میکنن!!!!!
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    283 4
    به قول یارو گفتنی:از چی بگم؟از بچه های سوخته در کلاس؟از چی بگم ؟از 3000 میلیارد رفته به کانادا؟ از کامیون طلای توقیف شده توسط ترکیه؟از ورشکستگی صنعت؟از بی رونقی بازار؟از بیکاری جوانها؟از عدم توانایی مالی ازدواج تا 40 سالگی بدلیل بیکاری؟ از گشت ارشادی که حتی انتقاد حسنی (مجری) رو هم تحمل نکرد؟ از چی بگم؟ از جنایات خیابانی(حادثه میدون کاج)؟از زورگیری؟از خشک شدن دریاچه به اون بزرگی ارومیه؟ از نابودی جنگلها؟ از فساد و رشوه زاید الوصف در ادارات بخصوص شهرداریها؟از تورم 110 درصدی (به گفته استاد برجسته تورم دنیا)؟از مرغ 7000 تومنی؟از سیب زمینی 2500 تومنی؟ از گوجه محله شما؟ از مالیات ارزش افزوده ؟از قطع سوبسیدها؟از نابودی کشاورزی و دامپروری؟ از گرانیهای ساعتی؟از دلار 3600 تومنی؟از ماشینهای میلیاردی؟
    • جبار IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      46 2
      باید این حرفاتو طلا گرفت
  • مقدسی A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    53 4
    مردم از درستی و صحت آمار و ارقام اطلاعی ندارند ای کاش یک کارشناس مطلع حضور داشت و از رئیس جمهور سوال می کرد و جناب رئیس جمهور به این همه انتقادات و اعتراضات پاسخ میداد اون وقت مشخص می شد که حرف رئیس جمهور واقعی است یا خیر . داد اطلاعات و آمار و گزارش یک جانبه چیز ساده ای است
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    103 4
    وقتی ایشون ریس جمهور شدن من 26 سالم بود 8 سال از بهترین روزهای زندگی یه جون که میتونه داشته باشه که خوشحال باشه جوونی کنه وقتی جونای دیگر کشور ها رو میبینم چطور اینقدر خوشحالن از ته دل میخندن از کشور که توش دارن زندگی میکنن راضی حسرت میخورم یه بار یه مرد میانسال به من گفت وقتی جون بوده آبادان کار میکرده جونی کرده به عبارتی خوش گذرونده من و امسال من چی اصلا این جونا اگه نبودن هم هیچ اتفاقی نمیوفتاد
    • بهنام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      56 1
      جانا سخن از زبان ما می گویی 8 سال من هم ار 26 سالگی تا 34 سالگی در همین اوضاع بود. تازه در کارم ثابت شده بودم. شاگردی هام را کرده بودم و می خواستم زندگی م را بسازم. برنامه ریزی کرده بودم تا 35 سالگی آپارتمان کوچکی بخرم و کارم را توسعه دهم. تورم را حدود 20 درصد گرفته بودم. تفریحات به کنار، در این هشت سال، نه کتاب هایی که می خواستم را خواندم، نه فیلم هایی که دوست داشتم، نه پس اندازی قابل توجه کردم.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    112 5
    آقا من دیشب که حرف های ایشون رو میشنیدم احساس میکردم تو سوئیس زندگی داریم میکنیم! واقعا فضایی بود!
  • رضا IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    باید منصفانه نگاه کرد ، یعنی فقط این دو سال آخر رو نبینیم. مثلا، مثلا ، تا قبل از این دو سال که مشکلات اقتصادی بروز کنه هر بچه ای ماشین میخرید یادم نرفته که خریدن همین پراید قبل از دولت ایشون یک آرزو بود ، مثل این دو سال. یا اینکه لپ تاپ و گوشی یک کالای لوکس بود اما تبدیل به یه کالای معمولی شد و کیسه برنج تا دو سال قبل قیمت بسیار مناسبی داشت. و............. لطفا منصفانه نظر بدهید. سیاه نمایی نکنید.
  • مهدی IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    117 4
    وقتی ایشون یه آدم سیگار فروش یا اسفند دود کن سر چهار راه ها رو شاغل طلقی میکنن باید آمار بیکاری پایین باشه....به قول دوستمون از بس وارداتمون کم شده و هیچکی هیچی بهمون نمیده،خب مسلما آمار صادراتمون میره بالا(اینم یه نوع آمار غلط دیگه)...بقیه آمار و ارقام هم همینطوریه....
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    64 3
    آخرش گفت یا نگفت؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    به خاطر سیاست ها غلط خیلی از کارخانه ها ورشکت شدن ،منجمله خودم هم تعدیل شدم اقتصاد رو هم که فی امان الله رها کردن ولی خوب نامردیه اگر بگم کلا خوب نبود ،حداقل داریم از مسکن مهر خونه میگیریم
  • منصور IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    از کارهای خوب دولت هدفمندی یارانه ها بود. کاری به اجرای درست و غلطش ندارم اما این مصیبتی برای تمام دولتها بود. درسته که تورمش بدلیل بدی مدیریت یا چوب لای چرخ دولت گذاشتن مردمو بیچاره کرده اما بلاخره هر کسی این کار رو میکرد همین مشکلات پیدا میشد. درست میگی که تاریخ در مورد همه قضاوت میکنه آقای احمدی نژاد. قطعا اشتباهات زیادی هم کردی. آزمون و خطاهای نابجا که ضرورتی نداشته یا جریانات اتفاقات سال 88 که صحبتهای درستی نکردی. اما به هر حال جلوی گذشت زمان و قضاوت آینده رو نمیشه گرفت.
  • پسر ایرانی A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    113 3
    با این توصیفاتی که اقای احمدی نژاد دادن ما الان داریم تو کشور سوییس زندگی میکنیم.ایشون واقعا در مورد ایران حرف میزد ؟
  • ریحانه A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺗﻮ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺘﯿﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﺰﺍﺩ ﺑﺎﺷﻪ .ﻣﻨﺼﻔﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﮐﻨﯿﻢ .بذارﯾﺪ ﺍﻭﻥ ﺗﻮ ﺍﺧﺮﺕ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﻪ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ بﺧﺎﻃﺮﻩ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ .
    • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      45 4
      نترس اون به ما بدهکار هیت. ولی اگر جلوی ظلم ساکت باشی خیانت کردی سکوت هر مسلمان. خیانت است به قرآن
  • مجيد ح A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    95 2
    اقاي دكتر مي فرماييد مردم در فشارند ولي اعتراضي نمي كنند !!!!!!! جاي تعجب است از اين همه اطلاعات شما بهتر بود كمي در ميان مردم باشيد تا با هئيت 100 نفره برويد روسيه تا اعتراضات مردم را ببينيد مردم زير بار تورم تركيدند حالا شما نشستيد از عمل كرد دولت 9و10 دفاع ميكنيد !!!!!! شما اكر به فكر مردم بوديد ............بماند
  • محمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    131 2
    چرا آقاي رئيس جمهور در مورد اينكه مرغ 1400 بود الان شده 6800 چيزي نگفت. چرا در مورد اينكه پرايد بوده 6 ميليون الان شده 14 ميليون چيزي نگفت. در مورد بليط اتئبئس كه 10 تومن بود شده 500 تومن چيزي نگفت. در مورد بليط هواپيما - قطار- چيزي نگفت.. اين آقا چيزايي كه به نفع خودشه ميگه.. اگه خيلي ادعاش مي شه در مورد گروني هم صحبت كنه..
  • مهدی IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    81 3
    کاری خوبه که همه چیزش خوب باشه...یکی از عوامل افزایش قیمت مسکن و اجاره بها و کاهش ساخت و ساز،همین ساخت مسکن مهر بود....کار باید اصولی و طی یه پروسه زمانی مشخصی انجام بشه.نه اینکه توی 5 یا 6 سال ناگهان چند ده هزار واحد مسکن مهر بسازین....شروع ساخت یکدفعه ای مسکن مهر موجب کاهش مصالح ساختمانی و افزایش ناگهانی قیمت مصالح شد...حالا خونه ای که توی بدترین جای شهر میگفتن 50 میلیون ،حالا با200 میلیون هم نمیتونی بخری...
  • ماهرخ A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    147 2
    باورکنید دیشب داشتم نون و نفت میخوردم یکمم اورانیوم برا دسر رو سفره داشتیم شکرخدا بد نبود یه سفرهی سادهی ایرانی
  • جوان ایرانی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    66 5
    احمدی نژاد: امید به زندگی و آینده در جوانان افزایش پبدا کرده. خدایش آقای احمدی نژاد کدوم جون امید داره به ما هم نشونش بدید.؟ ما که هیچ امیدی نداریم نه به شغل نه به ازدواج نه به زندگی بابا یک نگاهی به دوربرتون بندازید.
  • احمد IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    150 4
    یادمه در مناظرات سال 88 هر سه کاندیدا و بخصوص آقای محسن رضایی در تمامی مناظره هاشون بالاتفاق گفتن:این آقا اقتصاد رو نابود میکنه.حالا دیدید همین شد(مدارکش موجوده).
    • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      38 1
      درسته اما اون سه كانديدا نظرشون نزديك نبود!
    • بی نام EU ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      14 0
      یه لایک گنده واسه بی نام
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    75 3
    چرا مثل کشورهای دیگه چند تا اقتصادان دعوت نمیکنن ایشون هم بشونن وسط ازش سوال کنن کجای دنیا ریس جمهور با یه مجری درباره کارایی که کرده حرف میزنه
  • علی IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    145 2
    خدمات دولت : حذف سازمان برنامه و بودجه کاهش ارزش پول ملی تورم وحشتناک قطع رابطه با اکثر کشور های دنیا غافل شدن از منابع مشترک نفتی و گازی مثل پارس جنوبی و حوزه های مشترک نفتی و به با دادن میلیاردها دلار پول که به جیب همسایگانی مثل قطر و عربستان رفت ارسال پرونده هسته ای به سازمان ملل (قطعنامه کاغذ پارست) ورشکستگی تولید ، صنعت و کشاورزی واردات دسته بیل و غذای سگ با ارز مرجع (سخنان دکتر دستجردی وزیر بهداشت) نابودی محیط زیست مثل دریاچه ارومیه و ... بازم بگم ، بگم بگم
    • ساسان IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      2 12
      تو وقتی خدا رو داری چه احتیاجی به کشور های دیگه داری اگر هم ک نه پس حق با توئه.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    5 325
    حرفی دیگه ای ندارن این مردم. احمدی نژاد تاریخ خواهد گفت که تو ایران را به سمت آزادی هل دادی حالا هرچقدر هم عوام بخوان توهین کنن جک فیسبوکی بسازن توی واقعیت تاریخی فرقی نخواهد کرد .
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    114 2
    اینطوری که ایشون فرمودن با وضعیت عالی فعلی ما باید آمریکا رو تحریم کنیم. تو بعضی از قسمت های فرمایشات ایشون من احساس می کردم از سال 84 در خارج از کشور زندگی می کنم.
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    115 2
    احمدی نژاد باید از مردم ایران عذر خواهی کند.
    • مجيد A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      34 1
      آخه با عذر خواهي حقوق از دست رفته ملت برميگردد؟؟؟؟؟
  • بابك A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    8 202
    شك نداشته باشيد 4سال ديگه اين آقا با راي بالاي مردم دوباره ريس جمهور ميشه ميدونيد چرا؟وقتي مردم دوره اقاي روحاني رو ببينند ارزوي برگشتن احمدي نژاد رو ميكنند،اندكي صبر فقط
  • شهریار A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    50 3
    خوشم از اون حرفش اومد مجری پرسید:"چند درصد احتمال ریاست جمهوری میدادین در سال 84؟" احمدی نژاد گفت:"100 درصد".یعنی واقعیتو گفت .تو این دو دوره 100 درصد مطمئن بوده رای میاره آخه شب انتخابات تا صبح بیدار بوده و مثل بعضی ها نرفته یه چرتی بزنه!!!!
  • کسری A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    46 2
    دوستان ما تو سوئیس زندگی نمی کنیم ولی حتما ایشون توسوئیس زندگی میکنن.تازه دارن خودشون رو برا مدیریت جهانی اماده میکنن.ولی یه چیز جالب قبلا همین سایت حاضر به نشون دادن همچین اظهار نظرها نبود ولی الان همش به نمایش گذاشته شد.خوبه جرات شما هم زیاد شده
  • مصطفی A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    46 2
    مفت از دستشون دادیم !!!با عداد و ارقامی که ایشون ارایه کردن من که قانع شدم !!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    55 8
    الان آقای ر وحانی در چهار سال آینده تمام شهرارو با طلا بازسازی کنه و همه بودجه رو بده واسه پروژه های عمرانی و ولخرجی کنه مثل احمدی نژاد بهش میگین رئیس جمهور خوب؟؟!!یعنی واقعا ولخرجی کردن تو مسائل غیرضروری در شرایط تحریم و فشار اقتصادی افتخاره برای رئیس جمهور؟؟؟!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    84 2
    به آقای احمدی نژاد پیشنهاد میکنم یه نگاهی به نظرات این صفحه و آرای مردم به نظرات داده شده بندازه3 تا میزان رضایت مردم رو از عملکرد 8 سالش ببینه.
    • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      5 141
      متاسفم برات با اين طرز تفكر! شما مطمئني كه همه مردم ايران خصوصا روستاييان به اينترنت دسترسي دارند!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      3 1
      عزیزم مگه نمیگه سیمکارت شده 2500 تومن!!! پس اون روستایی شریف هم اینترنت داره یا باز هم میخوای با ادبیات همین 8 سال بحث رو به بیراهه بکشونی. یه نگاه به نظرات بنداز و سر مبارک رو از برف بیرون بیار
  • محمد حسن IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    41 2
    بیکاری چی بود چی شد..
  • بی نام GB ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    38 2
    در کل تهران حتی اگر ازهر همسغر ایشان به مسکو یکنفر استقبال میکرد مبشد 100 نغرجمع استقبال کنندگان در خوشبینانه ترین حالت 82 نفر بوده است تا مرد سخن نکفنه باشد عیب و هنرش نهفته باشد
  • بهنام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    163 3
    کاش یه نفر از ماها به جای اقای حیدری نشسته بود روبه روتون تا میفهمیدید سوال پرسیدن یعنی چی!!!!!!!!!!!!!ا
  • احمد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    212 5
    می خواستم اگه میشه آقای احمدی نژاد آدرس خونه شونو بدن تا بتونیم سری به محله ایشون بزنیم جهت خرید مایحتاج روزانه! فکر کنم اینقدر ارزانی دور و بر آقای احمدی نژاد هست که از محله های دیگه خبر ندارن . خبر ندارن مرغ بیرون از محله شون چنده ؟ ، خبر ندارن کره تو بازارای دیگه و محلات دیگه نایابه ، خبر ندارن مردم از نداری تنها برای بچه شون در ساندویجی ، یک ساندویج می گیرند و پدر ومادرا لذت آن را در دهان بچه شون حس می کنند. خبر ندارن کفش پاهای اکثر مردم از بس پینه خورده ، دیگه جای پینه خوردن نداره ، خبر ندارن تفریح های ساده برای خانواده ها تنها شده روی یک چمن نشستن و سرسره بازی کردن خیل عظیمی از بچه ها بر روی آن چون این یکی رایگانه. خبر ندارن قبض های سرسام آور تلفن ، برق ، گاز مثل آوار شده برسر مردم...
    • مهدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      71 4
      حیف که یک رای مثبت بیشتر ندارم،وگرنه تا فردا بهت مثبت میدادم
    • مجید A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      10 3
      احمد جان حرف دل مردمو زدی اما برادر خدا با ماست درست میشه انشاالله
  • بی نام EU ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    28 2
    با احمدی نژاد پی به ضرب المثل قدیمی افتادیک که قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید. امیدوارم دولت بعدی این مصیبت رو بخوبی بهبود بده
  • کلید ساز A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    ما کاشتیم تا صنف کلید سازان بخورن
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      32 6
      اشتباهی مثبت دادم:(
  • ياحق A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    17 0
    بسمه تعالي ملاک اصلي پيشرقت و رفاه جامعه ميزان رفاه و قدرت خريد مردم تو کشوره نه نوشته‌هاي روي کاغذ.
  • majid A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    10 2
    تواین2 سال آخر به خاطر لجاجت های ایشون مردم یک کشور واقعا له شدند اگه بخواهیم6سال زحمات ایشون رو نادیده گرفت بی انصافی هست ولی اینقدرمیگن حق الناس حتی یه نفر من نمیدونم ایشون چطورمیخوان جواب حق مردم رو درپیشگاه خدا بده اگه ایشون همین رو بفمند هم کافی نیست. نمیدونم بعداتمام دور ه هرجاکه باشه آیاوجدانش راحتش میذاره که به مردم این کشوز به خاطر لج بازیش تحمیل کرده مگه کم داریم زوجهایی که همین الان فقط به خاطرفشار اقتصادی دارن طلاق میگرن خدایا خودت کمکمون کن . یا صاحب الزمان بیا
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    0 116
    خوشم میاد همتون دارید میسوزید
  • غمدار IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    14 1
    خبرآنلاین خواهشا کامنت من رو بزار : من تو خودروسازی کار میکنم.این دولت در بهمن 91 30% قیمت خودرو را با دستور بالا برد تا برای کسری بودجه ،خودرو ساز بریزه تو خزانه! بعد که دیدن ماشین خیلی گرون شد،دستور دادن از سهم سود خودرو ساز قیمت ارزون بشه! این در حالی است که به خاطر تورم و تحریم کمر خودروساز شکسته شده بود و امکان کاشه قیمت نداره !الان درحال ورشکستگی هست.این یعنی افتخار نابودی صنعت در دولت ایشان!!!
  • مصطفی NL ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    58 6
    اقای احمدی نژاد در زمان مهندس موسوی موبایل تو مملکت نبود در اواخر ریاست جمهوری اقای هاشمی اومد ،ای ن جزو افتخارات اقای هاشمی است؟در زمان اقای هاشمی یک میلیون میدادی سال بعد بهت سیم کارت میدادند زمان اقای خاتمی 500 هزار تومان 6 ماهه این جزو افتخارات اقای خاتمی است؟برادر گرامی در زمان مهندس موسوی یک مرکز مخابرات به ادازه یک اتاق 10 در 10 جا میگرفت بعد در زمان خاتمی فیبر نوری اومد یه بسته 20 سانت در 20 سانت کار همون اتاق رو میکنه این هم جزو افتخارات اقای خاتمیه؟ اخه برادر من این حرفا رو که میزنی در مورد موبایل یا ناآگاهی یا میخوای عوام فریبی کنی که من به شخصه دومی رو قبول دارم
  • ali IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    16 0
    اقای احمدی نژاد برای یک بارم شده اعتراف کن که رئیس جمهور خوبی نبودی !!!!!!!!!! در دوره شما خیلی ها یک شبه پولدار شدن خیلی ها به نون نوا رسیدن خیلی از مردم روز بهروز فقیرتر شدن !!!!!!!!!! متاسفم برا شما که فکر میکنید با دادن یارانه و سهام عدالت تونستین ضریب جینی رو بیارین پایین !!!!!!!!!! آقای احمدی نژاد راه توانمند کردن اقشار ضعیف فقط ایجاد کار است نه دادن پول به مردم که فقط باعث میشه مصرف گرایی تو جامعه رواج پیدا کنه
  • راد IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    18 1
    خوب پس از این به بعد نون پنیر سیمکارت میخوریم:)
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    58 4
    محمود احمدی نژاد: من به بیش از 400 شهرستان ایران سفر کرده ام ! سایت ایران (سایت رسمی کشور ایران) : ایران دارای 264 شهرستان
    • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      22 3
      خخخخخخخ ای وووووول چه نکته خوبی گرفتی
    • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      3 15
      طبق آخرين تقسيمات كشوري در خرداد 91 تعداد شهرستانها 402 تا هست از سايت زير نگاه كنيد: http://fa.wikipedia.org به اين كار شما ميگن سياه نمايي!
    • آرمان IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      3 9
      تعداد شهرستانهاي كشور بيش از 400 عدد است من نميدونم شما از كجا اين آمار را درآوردي و مردم را گول ميزني!
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    13 7
    دقت كردين كه مدتيه كه خبرآنلاين تقريبا نظرات مخالف احمدي نژاد رو منتشر ميكنه!!! من تا حالا اين همه كامنت نوشتم منتشر نكرده عجيبه!!!!
  • یاسین IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    18 2
    این حیدری فقط سرشو تکون میداد به نظر من بود و نبودش هیچ فرقی نداره
  • نازنین A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    22 2
    همه یه طرف.. چهره ی مجری موقع خوندن آمارهای احمدی نژاد از دولتش جالب بود... نمی دونست باید بخنده یا یه جورایی با حرص نگاهش می کرد که مرد حسابی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است آن هم از این نوعش... فاصله طبقاتی رو کم کردیم، اقتصاد ایران در جهان رشد کرده و به رتبه 17 جهان رسیده!!!!...
  • مجید زهرائی A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    21 3
    طرف تو رویا داره سیر میکنه.پارسال پدرم پنکه گرفته بود 130 هزار امسال همان مدل را واسه خودم گرفتم 250 هزار.نان واب و بدیهی دولت به پیمانکارا به کنار.تمام راه های ساخته شده را به پیمانکارها بدهکاران .من نمونه طلبکاراشونم
  • بی نام IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    25 2
    دروغ حس غریبی نییست حس قریبی است در این گفتگو
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    13 2
    نظر منو چرا نزاشتین؟
    • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      1 1
      حتما چیز بدی نوشته بودی
    • بی نام IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      3 0
      کارشون همینه...60 تا نظر گزاشتم 2 تاشو درج کردن خبرجان تحریم نشیااااا
  • بی نام A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    1 0
    واقعا قیافه مجری دیدنی بود
  • مجید IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 0
    از نظر گرانی و تورم باید اسم آقای احمدی نژاد در کتاب رکورد های جهان ( گینس ) ثبت شود من یک معلم هستم و اصلاً از عملکرد دولت احمدی نژاد راضی نیستم چون در این دوره خیلی سختی کشیدم
  • شهروند IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 1
    در عین حال زحمت کشیده اما همه زحمات خود را با دو مورد حرف نامربوط به باد داد یکی هلوکاست ودیگری نابودی اسراییل هلوکاست برا ما شد بحران وگرانی انزوا نابودی اسراییل هم که میبینید لج بازیهای هسته ای تحریمها وبیچارگیهای بعدی عده ای هم لج باز تر از ایشون با نام امریکاولجاجت با او دارن کاسبی میکنن مردم در فشار و بیچارگی