شنبه 15 تیر 1392 - 13:34:54 چاپ

مقایسه چهره زنان در 38 کشور جهان

دانش > پزشکی - دو روان‌شناس تجربی با تحلیل رایانه‌ای تصاویر هزاران زن در سراسر زمین توانسته‌اند چهره معمول زنان 38 کشور را استخراج کنند. حاصل کار را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید.

 

 

توجه: برای مشاهده بهتر تصاویر در گزارش تصویری می‌توانید آیکون مربع (Maximize) را در گوشه پایین-راست منوی گزارش تصویری انتخاب کنید.

لیزا دی‌بروین و بن جونز، دو روان‌شناس تجربی هستند که آزمایشگاه تحقیقات چهره را در موسسه علوم اعصاب و روانشناسی دانشگاه گلاسکو، اسکاتلند اداره می‌کنند. آن‌ها با راه‌اندازی وب‌سایت faceresearch.org، واکنش مردم را به تصاویر چهره‌های مختلف بررسی می‌کنند تا بتوانند از راز جذاب بودن یا نبودن چهره انسان‌ها پرده بردارند.

تصاویری که در این گزارش تصویری ملاحظه می‌کنید، حاصل پردازش نرم‌افزاری هزاران تصویر از زنان 38 ملیت جهان است. دی‌بروین و جونز با نوشتن نرم‌افزاری خاص توانسته‌اند چهره متوسط زنان این 38 کشور را با مقایسه تصاویر مختلف استخراج کرده و در ده گروه اروپای مرکزی، اروپای غربی، اروپای شرقی، مدیترانه، آمریکای جنوبی، آفریقا، خاورمیانه، جنوب آسیا، شرق آسیا و اقیانوسیه تقسیم بندی کنند. آن‌طور که به نظر می‌رسد، حاصل کار با واقعیت اختلاف زیادی ندارد.

5353

کلید واژه‌ها : ژنتیک - زنان -
199 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 13:43:50
    پاسخ
    323 18

    باریکلا دیگه چی؟؟!!!!

    • مجید
      شنبه 15 تیر 1392 - 13:51:13
      287 22

      ایرانی هم داشت؟

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 16:36:59
      186 53

      اگر کسی تونست بگه فرق کره ای و ژاپنی و چینی چی بود؟

    • محمد
      شنبه 15 تیر 1392 - 16:43:13
      198 54

      الانه .... بياد گير بده اينا چادر و روسري اشون كو. ها كو ؟ چرا روسري ندارن ؟

    • احسان
      شنبه 15 تیر 1392 - 17:43:37
      271 102

      باز هم جاي زنان ايراني به خاطر ... خاليه ، آخه چرا ؟؟؟؟من يه مردم و جنس مونث مادر منه كه وجود من از وجود مادره و هم مادر بچه هامه اما چرا اين قشر اينقدر .... ميشه چرا در خبر ، جاي گوهر ايراني و آريائي كه به نظر من زيبا ترين چهره رو داره ( با تمام مشكلات و كم توجهي ها) خاليه چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بی نام
      دوشنبه 17 تیر 1392 - 13:35:27
      160 20

      طبق معمول هم که ایرانیا به حساب نمیان!!!

    • بی نام
      چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 15:50:46
      16 33

      واقان

    • پارسی
      جمعه 8 آبان 1394 - 12:00:04
      20 12

      چرا اینقد ایرانیان با هرهنگ رو دارید کوچیک میکنید ایرانیان بسیار زیبا اند

  • زن ایرونی
    شنبه 15 تیر 1392 - 13:44:57
    پاسخ
    425 796

    زنان ایران از همه زنان زیباترند آنجا که زیبایی باطنی مد نظر باشد به لحاظ گوهر عفت و پاکدامنی و وفا زیباترییند آنجا که زیبایی ظاهر ملاک عمل باشد باز هم زیباترییند اصلا از هر نظر زیباند اینکه نیاز به تحقیق نداره

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 13:58:00
      505 70

      با احترام به زن ايروني و فداكاريشون، اما ديدگاه خودبرتربيني را چه در مورد مردان زنان يا ساير مسائل اكتسابي قبول ندارم.

    • مجتبی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:00:02
      165 314

      خواهرم با حرفاتون کاملا موافقم اما متاسفانه زنان شرقی( شامل زنان ایرانی هم می شود ) هم دارن راه زنان غربی رو می رن. البته مردان و در نخستین جایگاه روشنفکران نیز در این پروسه مقصرند که با تعریف و تمجیدهای الکی از ظواهر جوامع غربی، محرکی شدند برای جامعه شرقی که سنت های درستشان را نیز چون سنت های غلطشان دور بریزند.

    • مرد ایرونی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:17:03
      483 45

      خوب زیبایی ظاهر ملاک عمل(جراحی) نبوده چهره طبیعی بوده به خاطر همین ایران رو نگذاشته

    • فرید
      شنبه 15 تیر 1392 - 15:45:27
      187 39

      از آمار عملهای زیبایی به این تیجه رسیدید؟ آبروی ملت رو بردید دک و دهن و دماغ و... عمل میکنید بازم میگید خوشگلیم.

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 16:26:49
      182 28

      با مرد ایرونی موافقم،منظورش زیبایی طبیعی بوده،نه میک آپ و گریم و عمل های رنگو وارنگ!!

    • محمد
      شنبه 15 تیر 1392 - 16:59:48
      237 25

      خانم زن ايروني . چهره هاي ايراني مدت هاست منقرض شده . آدم توي زامبي لند زندگي كنه كمتر قبض روح ميشه تا اينكه بره توي تهران يه چرخ بزنه. خداييش يه مطلب بزاريد اين مدل موي پسرانه ايراني و اين مدل آرايش گونه و لبان زنان ايراني مختص گروه خاصي هست تو خارج . اسم نميبرم . ولي جدي پاشيد بريد خارج آبرو ريزي ميشه خب . والا . فكر ميكنن اون گروهه اومدن.

    • محسن
      شنبه 15 تیر 1392 - 23:36:46
      72 114

      والا راست میگه زنان ایرانی فقط زیر چادر زیبا هستند وگرنه ....

    • بی نام
      شنبه 18 آبان 1392 - 00:54:58
      116 13

      باید عرض کنم انسانیت ربطی به ایرانی و خارجی بودن ندارند هستن زنان خارجی که بسیار وفادار تر از زنان ایرانی و پاکدامن تر هستن آدم باید انسان باشد واین ربطی به ملیت ندارد

    • سجاد
      شنبه 18 آبان 1392 - 01:47:36
      56 8

      زیبایی باید در دیدگان بیننده باشد/ آندره ژید اساتید

    • آزاده
      سه شنبه 1 بهمن 1392 - 08:06:02
      85 24

      والا این همه ادعا از بعضی مردا هم جای تاسف داره ...همه یه جور حرف میزنند انگار واسشون فقط اخلاق و باطن مهمه ولی کامنت های زیر رو بخونید ... نگاه کن ، 4 تا عکس دیدین یکی میخواد بره اوکراین یکی لبنان یکی ...!!! ملاک انتخاب اکثر شماهایی که عمل زیبایی رو زیر سوال میبرید فقط زیبایی هستش. چند نفرتون یه دختر با دماغ بزرگ و ظاهره نازیبا رو انتخاب می کنه ؟ شماهایی که به راحتی به خودتون اجازه میدید در مورد ظاهر آدم ها نظر بدهید، ظاهر طبیعی آدم ها رو هم تا اونجا که جا داشته باشه زیر سوال میبرید. حالا همه نظر میدن که تو اروپا کسی عمل نمیکنه . اونجا آدما اینقدر راحت به خودشون اجازه نمیدهند در مورد ظاهر هم نظر بدهندو به هر دلیلی ظاهره کسی رو زیر سوال ببرند .خوبه منم بگم شعوره یه مرد اروپایی بیشتره ؟

    • بی نام
      چهارشنبه 18 تیر 1393 - 12:30:04
      58 8

      واقعا متاسفم که مردای ایرانی یه همچین کامنت های راجب خانم های ایرانی میزارن خداییش مگه این مردان و زنان ایرانی هردو از یک نژاد و مادر نیستن...پس اگه بد باشن هردو جنس زشت و بد هستن اینکه عمل بین خانم های ایرانی زیاد شده به خاطر همین کارا و توهینای مردای ایرانیست نظر خودم به شخصه اینه که زنان ایرانی و مردان ایرانی هردو زیبا هستن فقط سطح خود باوری مردم خیلی پایین اومده بیشترش هم تقصیر ماهاست که به خودمون اجازه میدیم به هرکسی که حتی شناخت کوچکی هم ازش نداریم توهین کنیم متلک بندازیم ای کاش به جا اینا یکم رو فرهنگمون کار کنیم

    • ی ایرانی
      پنجشنبه 29 آبان 1393 - 12:23:47
      8 2

      واقعا موافقم ولی شاید بخاطر اینکه ما چهره های کاملا مختلفی داریم و نشه ی نمونه از ایرانی های فوق العاده بذارن

    • بی نام
      شنبه 29 اسفند 1394 - 15:36:03
      0 2

      افرین حرف حق و زدی

    • علی رهبری
      یکشنبه 15 فروردین 1395 - 09:23:09
      10 9

      بله داریم روز به روز بیشتر شاهد این زیباییها میشیم.اول در اوردن چادر بعد پوشیدن مانتو ،مانتو کوتاه ،مانتو تنگ و کوتاه ،مانتو تنگ و عقب و جلو باز کوتاه ساپورت ،اول روسری بود بعد تبدیل شد به مقنعه بعد شال بعد شال کوتاه بعد شال توری کوتاه بعد عقب رفتن شال وحالا هم شاهد مد جدیدی به نام لخت شدن در وسط خیابونیم.

  • الی
    شنبه 15 تیر 1392 - 13:47:25
    پاسخ
    178 13

    خب معلوم نشد کدوم زیباتره که

    • مرتضی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:16:22
      138 8

      خوب اون به سلیقه خودت بستگی داره! ...

    • ایران
      شنبه 15 تیر 1392 - 16:17:31
      112 22

      اینها یک چهره بیس رو در نظر گرفتن وچهره مشهور از هر کشور رو روش انداختن. تو واقعیت اینطوری نیست و از جنوب تا شمال هر کشور چهره ها حداقل ۳۰-۴۰٪ متفاوتند. تو خیلی از تصاویر چونه و بینی جراحی شدست.

    • دبیر سرویس دانش
      شنبه 15 تیر 1392 - 16:26:24
      41 8

      همان طور که در توضیح مطلب ذکر شده، پژوهشگران با مقایسه هزاران تصویر از زنان کشورهای مختلف و پردازش آنها توانسته اند الگوی متوسط چهره زنان برخی کشورها را طراحی کنند. این بدان معنی نیست که تمام زنان آن کشور به این شکل هستند؛ بلکه معنی اش این است که چهره معمول یک زن هلندی (مثلا) این شکلی است. هرچه تعداد تصاویر پردازش شده بیشتر باشد و این تحقیق جامعه وسیع تری را پوشش دهد، تصویر نهایی هم به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.

    • امیر
      چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 08:31:50
      8 4

      هیچ کدوم

  • مجتبی
    شنبه 15 تیر 1392 - 13:49:37
    پاسخ
    164 142

    من احساس بدی نسبت به این جور خبرا دارم، یه جورایی تهییج حس تنوع طلبی توسط سرمایه دارهای زن ستیزه. هر زن علاوه بر زیبایی ظاهری باید خصوصیات رفتاری مناسبی داشته باشه و تو اون نظام ارزش گذاری بشه البته توسط طرف مقابلش و البته مردها هم همین طور. در ضمن اگر به عکس ها نگاه کنید، همه چهره های انسانی، یه نوع جذابیتی دارن و نباید، یک الگو برای زیبایی تعریف بشه. ترجیح خودم به شخصه(چه در مورد مردان و چه در مورد زنان) بر خلاف تبلیغات وسیع رسانه ها، چهره های خاورمیانه ای و قفقازیه. چون حس آشناییت باهاشون دارم.

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:01:41
      140 28

      شما ها دنبال چی میگردیدن؟ سرمایه داری زن ستیز؟نه اینکه ما خیلی به جایگاه زن ها اهمیت می دهیم

    • دایی جون
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:29:42
      121 23

      در جواب مجتبی : اقا کار کار اینگیلیساس

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:32:24
      82 21

      درسته سرمایه داری زن ستیز. بهتره بدونید خود فمنیست های غربی با برخی از جنبه های زندگی زنان در در غرب موافق نیستن. اونا میگن تابوی زیبایی باید از سر زن ها برداشته بشه.اونا با هرچیزی که بخواد از طرف فرهنگ مردسالار به زن تحمیل بشه از جمله ملزم دانستن زن به زیبایی مخالف هستن. مشکل هم همینه این آقایون مثلاً دانشمند فکرکردندمقوله زیبایی فقط اختصاص به خانومها داره و کار تحقیقی خودشون رو با این چنین پیش فرضی انجام دادن و این یعنی در امر زیبایی زنان همیشه مفعول هستند و مردان فاعل وناظر!علم تجربی که در خدمت مردسالاریه یعنی همین. درواقع با یه نوع نظرسنجی مردها درمورد زن ها روبه رو هستیم!این هم یکی از مواردیه که فمنیست های غربی با اون مبارزه میکنن ولی متأسفانه صداشون به جایی نمیرسه.

    • مجتبی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:35:27
      25 24

      من گفتم سرمایه دار زن ستیز، ایران هم از این نوع زیاد داره. سرمایه دار می تواند زن ستیز نباشد، این صفتی ایه که برای نشون دادن مخالفتم با این نوعشون بیان کردم. اگر محدودیتی برای قدرت و سرمایه قائل نشیم، جامعه مان نابود خواهد شد چه توسط هیو هفنر چه x , y ایرانی.

    • مجتبی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:38:59
      18 30

      دایی جون دوست عزیز و با نمک من! من گفتم سرمایهدارهای زن ستیز ملیت مشخص نکردم. یه کم تحقیق کنید متوجه خواهید شد که همواره نهادهای قدرت در تمام جوامع، زنان رو برده خود می پنداشتند. حال شما دایی عزیز رو ارجاع می دم به پاسخ های همین کامنت.

    • مجتبی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:41:15
      24 5

      خواهر یا برادر عزیز بی نام 15:32 لپ کلام رو گفتند.

    • سجاد
      شنبه 15 تیر 1392 - 15:01:36
      46 2

      بابا فقط يه نظر سنجي چرا اينقدر پيچيدش مي كنيد زيباييم يك نظر شخصي اينكه آدم از چه چهره خوشش مياد اكتسابي

    • بی نام
      چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 10:09:54
      5 18

      خب اگه احساس بدی داری کسی مجبورت نکرده بیای تو این مطلب.مجبورت کرده؟

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 13:49:58
    پاسخ
    95 9

    ایرانی ها کجان؟

  • رستاخیز عقلی
    شنبه 15 تیر 1392 - 13:51:42
    پاسخ
    65 198

    خداییش زنان لبنانی و ایرانی زیباترین زنان هستند من خودم میرم از لبنان ازدواج می کنم!!!خخخخخخخخ

    • مجتبی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:14:24
      190 63

      اگر واقعا می خواهید ازدواج کنید دیگه خخخخخخ چیه؟؟ یه کم مودبانه تر در مورد خانم ها صبحت کنید.خانم ها اسباب خنده شما نیستند

    • ss
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:27:09
      140 13

      دوست عزیز اون تصاویر رو یه بار دیگه ببین نظرت شاید عوض شد افتخار دادی جای دیگه ازدواج کردی درضمن خانومای لبنانی هم منتظرن تا تو بری باهاشون ازدواج کنی!!!خخخخخخخخ

    • مجتبی
      شنبه 15 تیر 1392 - 14:28:12
      108 27

      آقای خبرآنلاین! نظرمو سانسور نکن! گفتم خانم ها اسباب خنده شما نیستند. تا به حال ندیدید که وقتی مردکی به خانمی جسارت و بی ادبی می کنه، چندتا از همین آقایون متشخص شروع می کنن زیر زیرکی خندیدن؟ من تعمیم به کل جامعه نمی دم اما این مرضی است که شیوع یافته.

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 17:28:12
      39 16

      می گم مجارستانی ها هم بدک نیستنا! اونا رو هم به گزینه هات اضاف کن...

  • اميد
    شنبه 15 تیر 1392 - 13:55:55
    پاسخ
    252 10

    متاسفانه خيابوناى ايران پر شده از چهره هاى مصنوعى چه پسر چه دختر

  • فرهاد
    شنبه 15 تیر 1392 - 14:13:13
    پاسخ
    157 9

    دقت كرديد همه‌مون تا آخرين عكس رو نگاه كرديم تا زنهاي ايراني رو هم ببينيم؟ من احساس مي‌كنم ضايع شدم، آخه زن ايراني بينشون نبود.

    • مهلا
      یکشنبه 16 تیر 1392 - 04:31:38
      30 52

      بسم رب متعال لا مکان لایزال سلام به همگی اول از همه یه جمله در مورد زیبایی زن و مسئله اون در زندگی اقایون از امیر بیان مولا علی ع بیان کنم بعد بریم سراغ موضوعات بعدی چون این عزیزان دست در گنجینه الهی دارن نگفتن از ایشان مارو به گمراهه میبره مولا علی ع در جمله ی قصار و بزرگی می فرمایند برای پسران خود زن زیبا بگیرید من یه مدت تو این جمله غرق بودم اخه مگه اسلام برای زیبایی های باطنی نیومده درسته زیبایی ظاهر مهمه ولی مگه دخترای زشت دل ندارن تا اینکه از یه دانا پرسیدم و به این جواب رسیدم دقت بفرمائید:ایشون فرمودند جالب اینجاست که هیچ زنی زشت نیست هر زنی زیبایی خاص خودشو داره حالا یکی هست اندامش کاملتره به قول خودشون مانکنه(خودشون غربی ها ی سودجو)ولی جمله زیبا و درست مولا رو داری هیچ زنی زشت نیس

  • سعید آقا
    شنبه 15 تیر 1392 - 14:15:19
    پاسخ
    89 9

    اینا که همه مثل هم اند!

  • محمدرضا
    شنبه 15 تیر 1392 - 14:18:06
    پاسخ
    38 2

    خواهش می کنم نظرم رو سانسور نکنید.ولی آدم نباید خودش از خودش تعریف کنه.

  • جواد
    شنبه 15 تیر 1392 - 14:18:41
    پاسخ
    107 7

    بیشترین مصرف مواد آرایشی برای کدوم کشوره؟

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 15:15:42
      97 7

      احتمالاً ايران و كشورهاي عربي!

    • بی نام
      یکشنبه 16 تیر 1392 - 08:20:47
      112 14

      هرکشوری که مردهاش سطحی نگرترند.

    • پرهام
      پنجشنبه 27 آذر 1393 - 09:29:45
      27 9

      بالاخره ما متوجه نشدیم شما دخترها برای مردها آرایش میکنید یا برای دلِ خودتون ;

  • گشت ارشاد
    شنبه 15 تیر 1392 - 14:19:19
    پاسخ
    77 10

    چه جلافتا :)))))))))))))))))))))))))

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 14:49:16
    پاسخ
    83 11

    این جور خبر ها رو بیشتر کنید ؟ :))))))

  • حميد
    شنبه 15 تیر 1392 - 14:59:27
    پاسخ
    83 14

    فتبارك الله احسن الخالقين

  • شايسته
    شنبه 15 تیر 1392 - 15:04:40
    پاسخ
    60 5

    انسان وقتی به دنیا می‌آید سرمایه‌هایی در اختیارش گذاشته شده است که خودش در وجود آن‌های هیچ نقشی نداشته است ( مثل خانواده ، ثروت ، ظاهر زیبا ...) هنر انسان به این است که از این استعدادها و منابع چگونه استفاده کند. مثل همین مساله که اگر یکی زیبارو باشد ، مسلما خودش در این میان هیچ نقشی نداشته و چندان شایسته تقدیر نیست. اما اگر خودش در کسب کمالات انسانی ، سعی و تلاش کرده و به مدارج عالی دست پیدا کند ،‌ شایسته تقدیر است. (واقعا این که کی خوشگل تره هیچ امتیازی محسوب نمیشه ، اما اگر توی مسابقات علمی ، ورزشی و... حتی اگر کسی توی خانواده و محیط کاری به خوش خلقی معروف باشه ، واقعا شایسته تقدیره ...) (در ضمن من خودم خوشگلم!!! صرفا نظرم را گفتم :)) اینو گفتم کسی فکر دیگه‌ای نکنه )

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 15:11:48
    پاسخ
    85 33

    فکر کنم اون قسمت زنان ژاپنی،چینی، کره ای رو از یه عکس 3 تا کپی گرفتن

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 15:34:12
    پاسخ
    44 35

    من دارم ميرم پرو (;

    • محسن
      شنبه 15 تیر 1392 - 17:25:03
      26 20

      من زود تر از تو رفتم

    • محمد
      چهارشنبه 11 دی 1392 - 22:05:51
      14 11

      بیایین با هم بریم دور همی بریم بهتره.....خخخخخخخ

    • بی نام
      پنجشنبه 4 دی 1393 - 10:00:25
      7 5

      به راننده بگو صبر کنه منم دارم میام:

    • دختر شرقی
      سه شنبه 19 خرداد 1394 - 19:16:07
      9 2

      به سلامت

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 15:41:33
    پاسخ
    60 23

    من میرم اوکراین اونجا نشد جمهوری چک

    • sepehr
      دوشنبه 16 تیر 1393 - 10:22:59
      11 14

      اره خدایی از نظر زیبایی خیلی زیبا بود اوکرانیه

  • مریم
    شنبه 15 تیر 1392 - 15:57:31
    پاسخ
    100 11

    پس چرا زنان ایرانی نبود توش؟؟؟!!! افغانستان و ترکیه و لبنان بود اما ایران نبود!!!!

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:04:04
    پاسخ
    19 35

    هشمون لنگه همديگه اند!

  • پسر تهرون
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:06:11
    پاسخ
    44 20

    خانمهای ایرانی اگه خودستایی رو بذارند کنار و انقدر همدیگرو تخریب نکنند زیباییشون بیشتر نمایان و نمود پیدا میکنه!

    • ستاره
      شنبه 2 خرداد 1394 - 12:17:48
      6 21

      کلا ایرانیا خوگشل ترن چه زنا چه مردا اینا چی بودن حالم بهم خورد وویی

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:12:17
    پاسخ
    58 15

    ویژگی مشترک همه عدم برخورداری از حقوق مساوی در خانواده محل کار و تحصیل سیاست اقتصاد... است.

  • تهرانی
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:18:03
    پاسخ
    50 11

    چرا بعضیاشون دارن میخندن ولی تو این اوکراینیه یه چیز دیگس فک کنم فامیل تیموشنکوئه

  • محمد
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:20:43
    پاسخ
    80 4

    ايراني ها روز به روز دارن تيره تر ميشن و چهره ها از فرم افتاده تر (بايد بررسي شه چرا). ايراني ها چهره رسانه اي غربي دارن . چيزي كه غربي ها براي بعد اجتماعي نميپسندن. واسه كسي كه خارج (هرجا به جز دبي) رفته باشه حرف هام كاملاً مشخصه . توي تهران كه ماشالله خيلي ها بيني عمل . گونه پروتز. پيشوني بوتاکس و ... . سن واقعي افراد اينگونه اصلاً قابل تشخيص نيست . دختر هاي 20 ساله با 28 ساله هيچ تفاوت چهره اي ندارن. به شخصه با اينكه فرد نيمه مد گرايي ام چهره واقعي رو ترجيح ميدم.

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:23:54
    پاسخ
    49 1

    غیر از لبنان از هیچ کشور عربی هم تصویر نذاشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:43:43
    پاسخ
    38 30

    آقا لبنان ویزا میخواد یا نه؟! یهو دلم خواست،...

  • حامد
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:47:49
    پاسخ
    192 13

    تو تهران آدم حالت تهوع بهش دست می ده از بس قیافه عملی می بینه. خودشون هم فکر می کنند خوشگل شدن آخه این چه مدل خوشگلیه؟ آدم یاد موجودات فضایی می افته دماغا همه سر بالا لبها پف کرده ... جدا اینا اگه برن اروپا از خجالت آب می شن با این قیافه ها...تو اروپا طرف تو عروسی یه برق لب کمرنگ می ماله اینا می خوان برن بقالی سر کوچه صد قلم آرایش غلیظ می کنند.

    • بی نام
      شنبه 15 تیر 1392 - 16:55:00
      100 6

      آخ گفتی!!!

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:51:54
    پاسخ
    45 14

    آخه این حرفا چه ربطی به این متن داره گفته بررسی کردن دیدن چهره معمول شان اینه نگفته خوشگل اند یا اسباب نظر دهی شما شود یک کم مودب و علمی به این خبرها نگاه کنید این چه وضعشه خبر آن لاین چرا اجازه می دی این جور کامنت ها شان سایت را پایین بیاره

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 16:54:57
    پاسخ
    147 19

    دانشمند ها در تجزیه تحلیل چهره دختر ایرانی واماندند!! از بسکه لایه های مختلف آرایش مانع از دیدن چهره حقیقی او شده

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 17:23:47
    پاسخ
    78 11

    ایرانیا تا سقف آرایشن. هفت لایه بتونه دارن. طرف شبیه .... خودشو مثه مرلین منرو درست میکنه!!

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 17:49:32
    پاسخ
    26 70

    به نظر من،کلیت چهره زنهای ایرانی(یا حداقل تهرانی) متاسفانه یه چیزی تومایه آمریکای جنوبی وبخصوص مکزیک میمونه.

  • بی نام
    شنبه 15 تیر 1392 - 18:24:13
    پاسخ
    63 25

    حالا خوبه بدانید ایرانی خیلی شبیه ایتالیایی ها هستند

  • raa
    شنبه 15 تیر 1392 - 18:32:37
    پاسخ
    28 7

    همه زیبا بودند به چشمم

  • امین
    شنبه 15 تیر 1392 - 21:14:53
    پاسخ
    28 15

    همه خوب هستن!!!!!!!!!من موندم تو انتخابم!!!!!!!!مجارستانیه یا ایتالیاییه!!!!!!! کمکم کنید!!!!!!!!

    • بی نام
      یکشنبه 16 تیر 1392 - 01:11:59
      24 7

      یه سر برو ساموا خوش میگذره ..........

    • بی نام
      یکشنبه 16 تیر 1392 - 12:29:47
      16 8

      من میگم برو لهستان..!!!!!!!!از همشون بهتره!!!!!!!!!!

  • mami
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 08:09:14
    پاسخ
    17 22

    به نظر من عکس ها خوب کشیده نشده چون زن های انگیلیسی که زشت هستند را زیبا کشیده و زنان فرانسوی را با تمام زیباییشان هم سطح انگلیسی ها کشیده و در اصل زنان لبنانی از همه زیباتر هستند

  • بی نام
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 10:39:24
    پاسخ
    32 8

    همه شون عزیزن.لا مصب بد نداره سیاه سفید زرد ابی.......

  • بی نام
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 12:08:08
    پاسخ
    13 37

    این مطلب رو از سایت بردارید. چرا عکس ناموس مردم رو میزارید؟؟؟

  • مجتبی
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 12:13:54
    پاسخ
    45 6

    همانا خداوند به قلب هایتان نگاه میکند و نه به صورت هایتان. (قرآن کریم)

    • بی نام
      پنجشنبه 27 تیر 1392 - 04:59:51
      43 1

      اره ولی مشکل اینجاست که فقط خدا اینکارو میکنه و نه دیگران.بخاطر همین هم من نتونستم تا حالا ازدواج کنم...

    • بی نام
      دوشنبه 29 تیر 1394 - 16:40:50
      1 1

      خوب میکی

  • یاشار
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 17:27:35
    پاسخ
    32 14

    چهره ایرانیها در این گروه بندی زنان جهان باید در گروه ششم (چهره معمول زنان در کشورهای افغانستان، لبنان و ترکیه) جای بگیره ولی شاید بدلیل وجود قومیتها و نژادهای متفاوت در پهنه ایران بزرگ، این کار کمی مشکل باشه اما میتونست چهره زنان ترک ایران را متصور شد که بسیار نزدیک به چهره زن ترکیه ای است.

  • امین
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 18:53:41
    پاسخ
    26 10

    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست * ای خواهر سیرت زیبا بیار

  • بی نام
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 22:08:12
    پاسخ
    24 14

    حجاب ندارن؟چه وضعیه؟(خنده)

  • ایرانی
    دوشنبه 17 تیر 1392 - 00:12:33
    پاسخ
    22 14

    من هم با یاشار موافقم، چهره غالب زنان ایرانی شبیه زن ترکیه ای است تا دیگری ها.

  • بی نام
    دوشنبه 17 تیر 1392 - 00:34:23
    پاسخ
    9 8

    ایتالیا

  • دختر ايروني
    دوشنبه 17 تیر 1392 - 11:46:37
    پاسخ
    18 48

    سلام به دوستان عزيز.خيلي خوشحالم كه زن ايروني رو اينجا نياوردن چون حيفه بخدا.زن ايروني از همه لحاظ بي نظيره. و مقايسه با اين رفتارها و كارا در شأن او نيست.درود بر زنان و مردان غيور ايراني

    • پرهام
      پنجشنبه 27 آذر 1393 - 09:43:52
      29 5

      دقیقاً به چه علت شما دخترهای ایرانی رو برتر از سایر دخترهای دنیا میدونید؟ آیا کسی به جز خدا صلاحیتِ اینو داره که برتریِ یک ملت و قوم رو بر سایرین تعیین کنه؟ اتفاقاً خودبرتر بینی باعثِ منفور شدن میشه ;

  • معین
    دوشنبه 17 تیر 1392 - 17:09:22
    پاسخ
    21 12

    آقا من دارم میرم هلند سوغاتی بیارم کسی چیزی نمیخواد واسش بیارم؟

  • ندا
    سه شنبه 18 تیر 1392 - 17:51:18
    پاسخ
    42 13

    مشکل اصلی مردای ایرونی هستن چون زیبایی رو فقط در صورت زیبا و جذاب میبینند ضمن اینکه توقع بالایی دارند و زن ایرانی مجبوره بخاطر زندگیشم که شده تن به جراحی زیبایی بده ... تو ایران مردا عرف و فرهنگ رو میسازند و زن ها فقط مجبورند خودشون رو با محیط وفق بدن همین ! پس زنان ایرانی رو مقصر ندونید اول خودتون رو درست کنید .

    • پرهام
      پنجشنبه 27 آذر 1393 - 09:49:09
      19 7

      سن جراحی زیبایی رسیده به 16 سال و 17 سال،کدوم اجبار به خاطره زندگی خانمِ محترم؟ بهترین نیست بگیم دخترها این کارها رو میکنن صرفاً به خاطر محقق شدنِ هوس بازیها و اتو زدن ها و پسربازیهای خودشون؟ لطفاً گردنِ مردها نندازید،تقاضا رو خودِ خانم ها در مردها بوجود آوردند وگرنه چرا این جراحی ها در مورد آقایون شایع نشد؟ شما یا محیط دانشگاهی رو ندیدید و یا واقعاً جزو معدود باقیمانده های نسلِ خوبِ دخترهای ایران هستید.

  • بی نام
    سه شنبه 18 تیر 1392 - 18:46:06
    پاسخ
    10 6

    چرا عقده شخصی خودتون را انعکاس میدید

  • بی نام
    چهارشنبه 26 تیر 1392 - 21:21:56
    پاسخ
    15 13

    فقط اوکراین و لهستان!!!!!!!!!!!

  • بی نام
    پنجشنبه 27 تیر 1392 - 13:37:44
    پاسخ
    12 8

    خبر آنلاین نظر منو صبح فرستادم در مورد زیباکردن لب و دهان به صورت شتری نشون بده لطفا

  • مسيح
    یکشنبه 30 تیر 1392 - 14:16:22
    پاسخ
    41 5

    بدبختي ما ايراني ها اينه كه تويه چند هزار سال پيش مونديم، و فقط كارمون شده افتخار كردن به نژادو گذشته اي كه هزاران سال پيش نابود شده، تمام وقت در توهميم كه از همه ي نژاد ها زيباتر، باهوش تر و پاك تريم، در صورتي كه واقعيت يك جور ديگه است، كافيه دوري در خيابان هاي شهر بزنيد و واقع بينانه به مردم و اطرافتون نگاه كنيد، دروغ ، خيانت ، قيافه هاي ناراحت و... اينه چون نقش تو بنمود راست // خود شكن، ايينه شكستن خطاست

  • بی نام
    دوشنبه 31 تیر 1392 - 12:44:04
    پاسخ
    20 31

    آلمانیه خدایی زیبا بود درسته اسمی از ایران نبود ولی آریایی که هستیم.

    • یاشار
      دوشنبه 7 مرداد 1392 - 14:17:14
      31 53

      نژادی به نام آریایی اصلاً وجود خارجی ندارد بلکه گروه زبانی آریایی داریم که تئوری مکس مولر زبان شناس آلمانی بود که فارسها را نیز جزو این گروه زبانی میدانست که بعدها نظریه اش را پس گرفت. بخشی از ایرانیها که نژاد اصیل ایرانی معرفی میگردند از جمله فارسها جزوی از نژاد هندوایرانی هستند که مشخصات چهره شان عبارتست از: پوست تیره ، جمجه یا سرهای تخت و دراز ، بینی بزرگ و غوزدار و... که هم بر نژادهایی چون ترک اوغوز تأثیر گذاشته اند و هم از نژادهای دیگر تأثیر پذیرفته اند ؛ خالصترین و یا کمتر اختلاط یافته ی این نژاد، هنوز در شمال ایران و در گیلکها و طبریها و... دیده میشود.

    • بی نام
      پنجشنبه 19 تیر 1393 - 20:07:44
      21 21

      یاشار من شنیده بودم ترکها نژادپرست هستن ولی حالا به عینه و مصداقی دیدم.

    • یاشار
      پنجشنبه 4 دی 1393 - 01:33:56
      15 9

      از کجا می دونی که آریایی هستین؟ با کدوم مشخصات؟

  • ایرانی
    دوشنبه 31 تیر 1392 - 23:37:36
    پاسخ
    32 34

    آلمانیه هم زیبا بود اما ایرانیا چه ربطی به آلمانیا دارن؟!! واقعاً آدمای ساده چه زود باور میکنن که نژادی به نام آریایی هم وجود داره!!!!!!! و... میشه گفت نژاد "هندوایرانی" ؛ بله، بخش کمتر ایرانیا از این نژادن ولی اکثراً از نژاد "ترک" هستن و به همین خاطر چهره غالب ایرانیا شبیه چهره غالب ترکیه ای است.

    • سهند
      شنبه 5 مرداد 1392 - 11:43:02
      45 31

      جانم؟ اکثرا از نژاد ترک هستن و شبیه زنانِ ترک؟ دوستِ عزیز، نژادِ ترک اصولا متعلق به آسیای میانه ست که دارای پوست های زرد و چشم های کشیده هستن! یعنی قرقیزها و قزاق ها و ازبک ها و مغول ها و... . آذری های ایران، به استثنای ترکمنها و عرب ها، از همون نژاد سایر اقوام ایرانی ان. به همین خاطر چهره شون مو نمی زنه! بیشتر مردم ترکیه هم(به استثنای کُردها) از نژادِ اروپایی - یونانی هستن. در نژاد ترک چیزی به نام پوست بسیار سفید و موی بور و چشم های گرد نداریم! در ترکیه، این حاصلِ ادغامِ ترک های عثمانی با یونانی ها و ایتالیایی ها پس از فتح استانبوله، که زبانِ اونها رو هم به ترکی تغییر داد. دوست عزیز سه خط نوشتی و همه ی علم تاریخ و جغرافیا و زیست و... رو به زیر سوال بردی!

    • م.م
      جمعه 29 فروردین 1393 - 15:16:17
      18 23

      جناب سهند این مشخصاتی را که شما گفته اید مربوط به شرق آسیا و اقوام و مللی چون: ژاپن، چین، کُره و... است. نژاد غالب مردم ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان و حتی ایران از نژاد ترک اوغوز است که به اقتضای هر منطقه و به دلایل تاریخی و سیاسی تحت تأثیر نژادهای همسایه قرار گرفته اند. چه کسی همه ی علم تاریخ و جغرافیا و زیست و... رو به زیر سوال برده؟

    • وطن
      چهارشنبه 13 خرداد 1394 - 15:11:55
      11 9

      اینکه چهره ایرانیها و ترکیه شبیه به هم هست بدلیل این است که ترکها بسیاریشون آریایی هستن .هیتی ها اورارتوها .اصولن چهره ترکها را با چهره مردم ترکیه تطبیق ندید ترکها را با ید با چهره ترکان آسیای مرکزی بدونید

  • مرد ایرانی
    سه شنبه 1 مرداد 1392 - 01:30:05
    پاسخ
    13 12

    متاسفانه ما فقط بلیدیم از خود تعریف کنیم و هیچ چیزی هم برامون نمونده

  • حامد
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 16:54:25
    پاسخ
    5 18

    رنگکینگ من ایتالیا-لبنان-اوکراین

  • یاشار
    یکشنبه 6 مرداد 1392 - 21:40:45
    پاسخ
    21 38

    نژاد ترک اوغوز ؛ نژادیست که دارای مشخصاتی در چهره، چون: پوست سرخ و سفید ، صورت کشیده ، چشمان درشت و کشیده ، بینی متوسط و رینوپلاستی ، لبهای نازک و ظریف و ... بوده است که بنا به دلایلی و طی روندی طبیعی، بطور کمابیش، از نژادهای دیگر، تأثیر پذیرفته و متقابلاً بر آنها تأثیر گذاشته است. بی شک، نژاد مشترک غالب جمعیت امروز ترکان ایران، ترکمنستان، آذربایجان، ترکیه، قبرس، سوریه، عراق از نژاد ترک اوغوز می‌باشد و با وجود اینکه در طول تاریخ با اقوام و ملیت‌های همسایه اختلاط نژادی یافته‌اند، مشخصات نژاد ترک اوغوز را بخصوص مردم ترکیه و آذربایجان در مرکز سکونتگاه ترکان اوغوز در چهره‌ی خود حفظ کرده‌اند...

    • کورش 124
      یکشنبه 26 مرداد 1393 - 04:16:12
      22 17

      مشکل شما اینه که فرهنگ و چهره نژاد ترک اوغوزبه قول خودتون که معلوم نیست اصلا چی بوده و واقعا حقیقت تاریخی دارن یا نه رو با چندتا نقاشی به خورد خودت دادی . نقاشی می کشید همون جور که دوست دارید بعد می گید ایناها اینم ترک اوغوز . در کارتون فوتبالیستها هم ژاپنی ها همین کارا رو می کردن چنان مردمی از خودشون نشون می دادن که کسی اگه ژاپنی ندیده بود فکر می کرد ژاپنی ها اروپایی اند. کلا نژاد ایرانی یکدسته و البته بسیار شبیه به هند و اروپایی ها از جمله آلمان، کرواسی ، ایتالیا و یونانه .نکته خیلی ظریف درباره چهره آلمانیها اینه که همه فکر می کنند که آلمانها همه چشم آبی و مو رنگی هستن در صورتی که چشمان قهوه ای و موی قهوه ای متمایل به مشکی در آلمان بسیار زیاده و خیلی هم شبیه به ما ایرانیها هستن .

    • حامد
      سه شنبه 19 اسفند 1393 - 08:11:39
      4 13

      اصلا چیزی به اسم نژاد در قرن 21 دیگه معنی نداره. مخصوصا در جاهایی مثل خاورمیانه که همه یه جورایی با هم فامیلن... خطاب به کسایی مثل یاشار که همیشه هر بحثی به سمت نژادپرستی پیش میبرن.

  • یاشار
    دوشنبه 7 مرداد 1392 - 14:04:32
    پاسخ
    11 13

    نظر بنده بخاطر مستدل و بسیط بودن در یک باکس جا نشد ، ناگزیر ادامه اش را در باکس دیگر جای دادم؛ ادامه نظر من پس چرا تأیید نشده؟!!!!! این نظر ناقصه.

  • شیما
    سه شنبه 8 مرداد 1392 - 16:46:39
    پاسخ
    11 21

    از همه خوشگلتر اوکراینیه اس. بعدشم انگلیس و لبنان. از همه زشت تر هم ساموا.

  • ترنج
    سه شنبه 9 مهر 1392 - 21:07:36
    پاسخ
    13 11

    لهستانیو ایتالیایی خشگل تره.ولی ایرانی ها تا حدودی شبیه ایتالیاییها هستن

  • پارسانا
    شنبه 4 آبان 1392 - 22:23:23
    پاسخ
    15 5

    ایرانی ها از هر نظر خوبن اما کاراشونه که سطح زیبایی رو پایین می یاره

  • بیگی
    یکشنبه 12 آبان 1392 - 11:56:47
    پاسخ
    16 9

    خانمهای ایرانی اگه آرایش ناهنجار را بگذارن کنار هم زیبائی ظاهر دارن هم باطن فقط باید خودباور باشن . امیدوارم روزی به این باور برسن که آقایان از اینگونه آرایش خوششان نمیاد

  • بی نام
    دوشنبه 11 آذر 1392 - 12:56:06
    پاسخ
    14 7

    تو سایتی که ما این خبرو دیدیم ایرانی و افغانی هم داشت و اصلا 40 تا کشور بودن حالا چرا اینجا حذف شدن نمیدونیم والا. نکنه بازم دارین سانسور میکنین.

  • امید
    سه شنبه 12 آذر 1392 - 21:59:58
    پاسخ
    15 9

    پس ایران کجاست چرا بین کشورها نیست!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نانا
    سه شنبه 19 آذر 1392 - 11:10:27
    پاسخ
    5 11

    زیاد دلت نخواد....درستو بخون

  • شئهد
    شنبه 7 دی 1392 - 16:18:50
    پاسخ
    5 13

    فکر کنم این سایتو پاک کنید بد نباشه

  • بی نام
    یکشنبه 15 دی 1392 - 13:38:51
    پاسخ
    22 6

    ایران همه جووووور چهره داره . نیمه پر لیوان رو نگاه کنید ما همه جور چهره داریم بخواطر همین ما رو نیاوردن

  • زهرا
    سه شنبه 17 دی 1392 - 21:19:08
    پاسخ
    5 10

    سايت رو پاك كنيد

  • هدیه
    شنبه 21 دی 1392 - 20:51:41
    پاسخ
    15 7

    همه چهره هایی ک جراحی نشده قشنگن چون خدا افریده وسلیقه خداست اونایی ک صورتشونوعمل میکنن واسه چی میخوان توکاره خدادخالت کنن خداهمه چیزوباتناسب خاص خودش افریده ولی خب بعضیاروخیلی قشنگ افریده خودشم گفته هرکسی ک بخواد تورحم مادرزیبا پرورش میده.ازنظرمن زیبایی صورت مهمه ولی خب اخرش میخوادیره زیرخاک دیگه زیبایی درون مهم تره.درضمن ایران خوشگل ترین چهره هاروداره همه جورچهره هم توش پیدامیشه

  • نازلی
    یکشنبه 22 دی 1392 - 20:08:38
    پاسخ
    8 16

    برای من فرم و حالت صورت خیلی مهم تره . فرم صورت زن هندی india کاملا استاندارد و بدون نقص بود .

  • محمد
    شنبه 28 دی 1392 - 14:21:15
    پاسخ
    18 28

    زیباترین زن آذری است

  • محمد
    جمعه 18 بهمن 1392 - 11:34:59
    پاسخ
    6 5

    اولا آن تعریف و تمجید مال سالهای قبل بوده است ثانیا ان اکرمکم عندالله اتقیکم ثلثا با این تهاجم فرهنگی دیگر همه زنای دنیا تقریبا دارن مثل هم میشن

  • کیومرث
    جمعه 25 بهمن 1392 - 00:59:56
    پاسخ
    11 23

    ت از همه قشنگ ترنوی دنیا کره ای ها هستند

  • بی نام
    جمعه 25 بهمن 1392 - 23:10:19
    پاسخ
    8 6

    اصلا اینها انقدر. قشنگ نبودند

  • پری
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 17:27:44
    پاسخ
    19 2

    همه جا زشت و زیبا هست چه اروپا باشه چه اسیا البته الان دیگه با عمل و ارایش هر زشتی می تونه زیبا باشه یقینا اون کشوری که از لوازم ارایش و عمل استفاده زیادی می کنه زیبایی کمتری وجود داره !!! ایرانی ها بد نیسن اما اگر می خواین بدونید زیبا هستند باید به عکس های قدیمی دوران قاجار که کمتر از لوازم ارایش استفاده می شد مراجعه کنید و اینو بگم انقد عمل زیاد شد که دیگه زنان دنیا تقریبا مثل هم دیگه دارن می شن

  • بهار
    پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 21:13:52
    پاسخ
    20 21

    دخترای ایرانی از همه خوشگلترن

    • دختر ایرانی
      یکشنبه 23 فروردین 1394 - 16:53:23
      13 2

      دختر ایرانی ی زمانی زیبا بود الانه آمار استفاده از لوازم آرایش و جراحی زیبایی آبرومونو در سطح بین المللی برده...دخترای ایرانی تا سر کوچه میخوان برن گریم میکنن

  • بی نام
    سه شنبه 6 اسفند 1392 - 00:04:28
    پاسخ
    4 8

    مصخرست

  • مریم
    پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 11:29:34
    پاسخ
    16 38

    اتفاقا زنان ایرانی از نظر زیبایی اولا چرا که خارجیها حسرت موی مشکی دارند من با یه امریکایی چت میکردم هم دوست داشتند از مذهب ما اطلاعات داشته باشند وهم زنان ایرانی به زیبایی خطاب می کردند

    • حمید
      سه شنبه 12 فروردین 1393 - 10:45:55
      16 18

      کاملا مخالفم

  • maryam
    پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 11:34:50
    پاسخ
    3 4

    من چه طوری دانلود کنم گریمور هستم می خوام این تصاویر

  • روژانو
    جمعه 15 فروردین 1393 - 18:35:14
    پاسخ
    9 12

    عاقا بى شوخى بعضى از نظرا رو خوندم پوكيدم از خنده! سفر رفتين سوغاتى يادتون نره

  • یک روسی
    یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:17:02
    پاسخ
    11 18

    من خودم روسی هستم ولی از نظر خیلی از روسها اوزبکها زیبا می باشند زیرا اونها نژاد مخلوت با اوروبا و ترک های می باشند. هر نژادی که مخلوت باشد زیبا است. اوزبگیها 20درصد بور هستند که خود نژاد اوزبک بیشترشها معمولا ریش قهوه ای دارند رنگ موی آنها سیاه یا قهوه ای بعزی وقت ها موی آنها بور بلوندی می باشد که در شهرهای تاشکند و اطراف این شهر مردمان جشم رنگی سبک مایل به سبز است ولی تاجیکخا هم در اوزبکصتان زندگی می کنند که شبیه ایرانیها و کاهی اوقات مثل ترک های قغقازی می باشد در روسیه هم زیادند و خیلی دویتر ها و زن ها روس با اوزبک ها ازدواج می شوند چون حیلی دوست دارند اونهارو

    • بی نام
      جمعه 28 اسفند 1394 - 20:48:07
      1 1

      فكر نمي كنم هميشه نژاد مخلوت اين نتيجرو بده،مثلا ايران

  • مطهره
    شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 15:56:19
    پاسخ
    25 4

    آقایونی که میفرمایید ملاک زیبایی طبیعی بوده نه میک آپ و گریم و.... باید بگم کره جنوبی بیشترین آمار جراحی پلاستیک و عمل زیبایی رو داره که بیشتر مربوط میشه به پلک و گونه ولی اینجا تو این گزارش تصویری عکس زنای کره ای هستش پس اینکه زنای ایرانی اینجا نیستن دلیلش چیزی که شما میگین نیست بعدشم شما که اینقدر از دخترا عیب میگیرین باید بدونین توکشور ما پسرایی که مثل زنا ابرو بر میدارن یا مو درست میکننو ..... کم نیست

    • ملیکا
      یکشنبه 7 تیر 1394 - 17:22:55
      5 1

      مطهره جون چونه رو یادت رفت بگی بیشترین جراحی مربوط به چشم و چانه و گونه شون میشه بعد از اون بینی. بماند که گریم و آرایش هم میکنن و کلی هم به پوستشون میرسن لوازم آرایششون که عالیه

  • حامد
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 17:18:44
    پاسخ
    15 21

    سلام همه ی انسانها زیباهستند. من ترکمنم و بیشتر ترکیه یا آذربایجان یا ترکمنستان یا اوکراینو میپسندم در ضمن خودمم شبیه اوکراینی ها هستم.

  • زهرا
    چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 11:54:06
    پاسخ
    28 26

    به نظر من مردم هیچ کشوری اندازهی مردم ایران خوشگلتر نیستن یرانی ها با چشم ومو مشکی از همه بهترن تازه کشورهایی مثل امریکا یا دیگر کشور های اوروپایی با اون چشم های ابی شونکه بیشتر شبیه چشم گربه ست اومدنواسه خودشون نظر سنجی کردن خودشونو جز زیباترین مردم جهان قرار دادن تازه اگه می بینین ایرانی ها اینجه نیستن بخاطر این که براشون افت داره که عکساشون پیش چنین عکس های زشتی باشه

  • مریم
    پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 15:20:35
    پاسخ
    11 14

    یعنی مردم ایران به این قشنگی داخل این عکس ها نیستن

    • ایرانی
      جمعه 27 تیر 1393 - 16:26:42
      22 6

      میگن: آدم اگه خودش رو نپسنده، سکته میکنه میمیره.

  • ناشناس
    دوشنبه 16 تیر 1393 - 15:12:23
    پاسخ
    22 8

    چهره زنان ایرانی توی گروه اسپانیا یونان و ایتالیا قرار می گیره چون بیشتر شبیه اونها هستند

    • ایرانی
      چهارشنبه 11 آذر 1394 - 21:41:40
      4 4

      اتفاقاً پس از تحقیقاتی که درخصوص غالب چهره های زنان ایران در گستره بزرگ کشورمان بعمل آوردیم نتیجه نه در یک گروه، بلکه شبیه به چهر های مختلف و به شرح ذیل بوده است: در شرق و شمالغرب ایران: شبیه چهره زن افغانستان و ترکیه در غرب ایران: شبیه چهره زن هند و لبنانعرب درجنوب ایران: شبیه چهره زن غرب آفریقا و هند در شمال، مرکز و جنوبشرق ایران: شبیه چهره زن هند در شمالغرب ایران: شبیه چهره زن ترکیه و ...

    • ایرانی
      پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 07:09:59
      3 2

      پس از تحقیقاتی که درخصوص غالب چهره های زنان ایران در گستره بزرگ کشورمان بعمل آوردیم نتیجه نه در یک گروه، بلکه شبیه به چهره ها و گروههای مختلف و به شرح ذیل بوده است: در شمالشرق ایران: شبیه چهره زن ترکیه. در غرب ایران: شبیه چهره زن هند و لبنان و عرب. درجنوب ایران: شبیه چهره زن غرب آفریقا و هند. در شمال، مرکز و جنوبشرق ایران: شبیه چهره زن هند. در شمالغرب ایران: شبیه چهره زن ترکیه بوده است.

  • mm
    پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:45:03
    پاسخ
    13 22

    سلام اگه تا حالا کتابهای سعدی و حافظ خونده باشین از دختران وزنان ترک به عنوان پری یاد شده خداییش واقعا زیبا هستند منظور ترکهای اصیل نه ترک های شمال شرق ایران و کشور ترکیه ... کافی کلمه ی پری رو توی اینترنت سرچ کنین که قیافه هایی شبیه قیافه های نژاد هزاره در افغانستان میاد

    • مریم
      پنجشنبه 13 آذر 1393 - 14:22:46
      16 4

      اگر من دانشجوی ادبیات دانشگاه تهران هستم که میدونم درست نیست

  • رقیه
    جمعه 24 مرداد 1393 - 17:09:40
    پاسخ
    13 6

    لطفا ب خودتون بیاید چ مرد چ زن شدید بازیچه ی غربها فقط با یک کلمه مد همین مد پدر هممونو در اورده باطنه ک مهمه ن ظاهر

  • شقایق از رشت
    شنبه 1 شهریور 1393 - 10:51:09
    پاسخ
    16 4

    بچه ها چرا اینقد بحث میکنید /همه زنها زیبایند انهایی هم که زشت به نظر میرسند قدرت نشان دادن زیبایی خود را ندارند وگرنه هیچ زنی زشت نیست

    • علی
      پنجشنبه 15 آبان 1393 - 15:01:40
      7 7

      فمینیستی؟

  • مهدخت
    شنبه 3 آبان 1393 - 15:06:29
    پاسخ
    2 16

    به نظر من زن کره جنوبی هم خیلی خوشگل بود اوناهم مثل ما ایرانی ها هستن دینشون براشون خیلی اهمیت داره مخصوصا مسیحی هاشون اون ها انقدر به اعتقاداتشون احترام میذارن حتی ادم معروفهاشونم خودشون رو قربانی کردن ....

    • حسام
      یکشنبه 20 تیر 1395 - 09:39:01
      2 0

      اتفاقا کره جنوبی بالاترین درصد آتییست ها را در شرق آسیا داره

  • شیرین
    یکشنبه 11 آبان 1393 - 02:04:37
    پاسخ
    13 3

    واقعا برای فرهنگ بر باد رفته و دیدگاه بعضی آقایون متاسفم که ارزش زنای ایرانی که میتونن خواهر مادر همسر یا دخترشون باشن رو پایین میارن و کوته فکرن.شمایی که در دامن چنین زنانی پرورش پیدا کردی در واقع داری خودتو به سخره میگیری... حرف نزنید نمیگن لال نبود.کم گوی و گزیده گوی چون در,تا زندک تو جهان شود پر

  • بهار
    پنجشنبه 15 آبان 1393 - 02:18:14
    پاسخ
    3 7

    اووووووووف😬

  • مهزیار
    دوشنبه 10 آذر 1393 - 00:22:10
    پاسخ
    6 4

    مردها مشکل درست میکنند ولی خب زن ها هم باید توقعاتشونو بیارن پایین بخاطره اینکه هر دو طرف زن و مرد مخصوصا زنها واقعیت دیگه توقع زندگی مرفه و غرق در نعمت رو دارن و به هیچ وجح جفتشون قانع نیستند سن ازدواج در ایران 30 خورده ای سال شده نمونش منه جوون که معلوم نیست چه اینده ای در انتظارمه

  • اسماعيل از رشت
    دوشنبه 22 دی 1393 - 23:32:19
    پاسخ
    11 4

    دوستان عزيز شرمنده كه ميبينم يه چيز خيلي خيلي پيش پا افتاده رو نميدونين و با عرض معذرت بايد به اطلاعتون برسونم كه زيبايي در نگاه انسانهاست نه در چهره ي آنها، شايد اون كسي رو كه شما زيبا ميبينين خيلي هاي ديگه زيبا نبينن، اگه توضيح بيشتر نياز دارين به نزديكترين روانشناس مراجعه كنين، نگران ازدواج هم نباشيد، خدا بخواد جور ميشه، فقط مثل من دست رد به سينه ي خواستگار هاتون نزنين،

  • بی نام
    سه شنبه 19 اسفند 1393 - 03:07:55
    پاسخ
    9 3

    نه اینکه مرد ها حالا همشون به وعده هایی که میدن عمل میکنن.چه ربطی به توقهات زن ها داره.

  • محمد
    جمعه 7 فروردین 1394 - 18:12:49
    پاسخ
    13 1

    اگه دقت کنین توی هر قاب چهارتا عکس هست ولی توی قسمت افغانستان و همسایه های ایران سه تا هست و عکس ها هم بزرگنمایی شدن . یعنی توی اون قسمت یه عکس دیگه هم بوده که سانسورش کردن . حالا به نظر شما اون عکس کدام زنی هست که نشون دادنش تو ایران بدون حجاب ممنوعه ؟ اگه فکرش رو بکنی عین بازی های والیبال که شبکه سه تماشاگرای اونا رو نشون میده ولی دخترای ایرانی بدون حجاب رو اونجا نشون نمیده .

  • الناز
    شنبه 22 فروردین 1394 - 19:43:32
    پاسخ
    11 22

    خوشگل تراز ایرانی ها پیدا نمی شه به افتخار ایرانی ها

  • سجاد از رامسر
    پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 15:04:06
    پاسخ
    12 14

    سلام .تو گوگل هم بنویسید هست زیباترین دختران و پسران دنیا اریایی هستند.یعنی ایرانی و المانی و ایتالیایی و هند و کشور اسکاندیناوی که تاسیس شده توسط ایران هست.بنویسید why iranian is beautiful.روس ها هم با شمال ایران هم نژادند از دوره رضا خان پهلوی وارد رامسر و قائم شهر و جویبار شدند.کلا همه دنیا در 7000سال قبل واسه ایران بود دوره جمشید شاه پیشدادی که تخت جمشید به یاد اون ساخته شد.که روسیه پادشاهش پسرش بود و بقیه رو خودش فرمانروی میکرد.بیشترین تمدن دنیا ما داریم .و زیباترین انسانهارو قشنگ توی ایران بگردین 77میلیون از زیباترین افراد دنیا هم زیباترند.پس ایران رو دست کم نگیریم.راستی امسال 7035امین سال اریایی هست.

  • سیما
    چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 00:04:43
    پاسخ
    6 5

    به نظر من یک زن ایرانی هم باید بود

  • بی نام
    یکشنبه 31 خرداد 1394 - 04:35:10
    پاسخ
    11 1

    من خودمم یه زنم ولی زنان ایرانی تو این چند سال اخیر خیلی خودشونو دست کم گرفتن آخه اینقدر عمل زیبایی واسه چیه..عمل زیبایی واسه کسانیه که که واقعا بهش احتیاج دارن نه دخترایی که هیچ مشکلی ندارن بینیشون قشنگه ولی بازم عمل میکنن لباشون قشنگه ولی بازم پروتزش میکنن و متاسفانه همه یه شکل شدن با قیافه های مصنوعی که دیگه تشخیصشون ازهم مشکل شده

  • یه دختر خووووب
    سه شنبه 2 تیر 1394 - 01:49:09
    پاسخ
    21 5

    آهای اقايوني که ميفرمايين دختراي ایران چهرشون طبیعی نیس و عملی هستن ... با عرض معذرت خود شما دختراي دماغ عملی رو باکلاس تر ميدونين ... فقط تو محيطاي مجازی ادای آدمهای روشنفکرو درميارين...

  • بی نام
    جمعه 5 تیر 1394 - 12:27:22
    پاسخ
    14 10

    همه این قیافه ها بدون آرایش هستند و عمل زیبایی انجام نداده اند بنا براین جایی برای ایرانیها نیست.

    • رها
      چهارشنبه 20 آبان 1394 - 18:18:28
      2 9

      الان به نظر تو اینا ارایش نکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه چشات رو باز کنی می فهمی.

  • دلارام
    پنجشنبه 11 تیر 1394 - 10:33:58
    پاسخ
    8 12

    زنان ایرانی از هر نظر با وقارترند چرا که زیبایی انسان فقط به ظاهر نیست بلکبه به شخصیت و رفتار انسان بستگی دارد اگر زنی زیباترین باشد اما اخلاقش ناپسند و زننده باشد زیبایش خرد میشود

  • مهدی
    جمعه 12 تیر 1394 - 21:50:44
    پاسخ
    12 3

    آریایی هایی که آریایی نیستند

  • هانا
    یکشنبه 14 تیر 1394 - 03:10:09
    پاسخ
    18 12

    از چهره زنان ايرانى خنده ام ميگيرد.البته فقط عملى ها.همه مانند مجسمه اى متشابه به همند.حتى نميشود از يکديگر تشخيصشان داد.

  • vih
    شنبه 7 شهریور 1394 - 15:22:39
    پاسخ
    6 4

    اینا اصلا شبیه عکس نیست بیشتر شبیه نقاشی.

  • امین
    دوشنبه 27 مهر 1394 - 14:21:53
    پاسخ
    3 3

    بهتر بود چهره ی مرد های کشور های مختلف رو بررسی میکردید ولی اینم خوب بود ممنون

  • زهرا
    جمعه 1 آبان 1394 - 16:24:56
    پاسخ
    0 1

    اوه اوه مثل هم اند

  • katty
    سه شنبه 5 آبان 1394 - 20:36:45
    پاسخ
    1 5

    تو کشور های غربی ۸۹٪زن ها و دخترها بورن ولی تو ایران اکثرت رنگ مو ها سیاهه رنگ پوستشونم سبزست من خودم به شخصه مو هام سیاه ولی دوست داشتم بور باشم.

  • زهرا
    دوشنبه 18 آبان 1394 - 19:22:09
    پاسخ
    6 3

    ولی به نظرمن دخترای ایرانی چهره های متفاوتتری از هم دارن .. نمیشه گفت تقریبا همه همین شکلن.. منو خواهرام که از یه خونیم شبیه هم نیستیم.. بخاطر اینکه ایران کوچکتر شده شرق کشور نژادی مثل افغانها دارن..جنوب شبیه عربها.. شمال شبیه شوروی سابق مثلا من تو اقوامم باکویی کم نیستن...

  • زهرا
    پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 12:49:00
    پاسخ
    1 7

    عمل نکردن ملاک نبوده چون تو کره هر فرد حداقل یک عمل زیبایی انجام میده . ملاک زیباییه زیبایی طبیعی هم معنی نداره زیبایی طبیعی یعنی قیافه اولیه که اون موقع همه نوزاد بودن . قیافه با گذشت زمان تغییر می کنه .

  • اسما
    دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 20:23:20
    پاسخ
    1 6

    زیبا ترین چهره رو در میان اسیا ایرانیها دارند. اونوقت ....

    • یه دختر
      یکشنبه 20 تیر 1395 - 13:30:05
      0 1

      زنای اوکراین و رومانی از همه زیباتر هستن

  • هستی
    دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 11:18:00
    پاسخ
    7 0

    حالا که بحث ظاهر شد باید بگم که توی ایران از هر جهت که بخواییم در نظر بگیریم داره به من دختر ایرونی تحمیل میشه که تو بدون آرایش و عمل هیچی نیستی وقتی یه نگا به دورتتون بکنید متوجه میشید که اعتماد بنفس ما دختر ایرونیا کممه بریم از خودمون شروع کنیم و خودمون باور کنیم

    • بی نام
      یکشنبه 17 مرداد 1395 - 23:32:48
      4 0

      به نظر من مهمتر از همه اینه که عزت نفسمون رو تقویت کنیم وخودمون رو اینقدر به خاطر توجه دیگران خوار نکنیم وبه جای جلب توجه مخلوق سعی کنیم توجه خالقمون رو به خودمون جلب کنیم اون همه چیز خود به خود درست میشه وبه اهدافمون میرسیم.

  • بی نام
    پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 20:54:50
    پاسخ
    6 0

    خداهم زیباست

  • فائزه
    یکشنبه 30 خرداد 1395 - 17:11:39
    پاسخ
    2 1

    در جواب کسی که گفته بود فرق کره ای و ژاپنی و چینی چیه باید بگم کره ای ها بین این دو کشور چهره زیباتری دارند و اگه دقت کنید متوجه میشی کره ای ها قد بلندتری نسبت به چینی ها و ژاپنی ها دارن و چشم های کره و ها از ژاپنی ها و چینی ها درشت تره

    • ستاره
      دوشنبه 11 مرداد 1395 - 16:55:04
      0 1

      بله واقعا اینطوره کره ای هاخودشون خیلی خوشگلند درچشم بادامی هاهم زیباترنددرمیان منظورم بودبه نظرمن کره ای هاازایرانی هاهم خوشگل ترندقیافه های بانمکی دارندبهتره اینم بگم که میانگین قدمردهای کره ای وزن های کره ای بیشتربوداوناازایرلنیابلندترندخیلی واضحه

  • زهرا
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 20:55:18
    پاسخ
    4 2

    هرکشوری هم انسنهای زیبا داره هم زشت.هرکسی هم یه نظری داره مثلا یکی از چشم و ابرو و موهای بور وطلایی خوشش میاد واسه همینم کشور های اروپایی رو بعنوان زیباترین انسانها انتخاب میکنه ولی من خودم به شخصه عاشق چشم و ابرو و موهای مشکی هستم چون بنظرم خیلی زیبا و جذابه واسه همینم کشور ایران و نژاد آریایی رو انتخاب میکنم چون درصد آدمای خوشگلش خیلی بالاست.واقعا ایرانی ها خوشگلن

  • مسعود
    جمعه 11 تیر 1395 - 22:16:44
    پاسخ
    3 5

    اون کسی که گفتی اونا حسرت موی مشکی دارن کلی به حرفت خندیدم خخخخخخخخ خودتو مسخره کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه رنگ مویی بهتر از رنگ بور هست؟؟کدوم مو بوری دوس داره موهاش سیاه بشه؟؟؟؟

  • آرتینا
    یکشنبه 13 تیر 1395 - 21:57:25
    پاسخ
    0 6

    اقا ی محترمی که می گین بهترین رنگ مو رنگ بور هست شما یا نرفتین ببینین سلیقه اونجایی ها چه جوریه یا سلیقه ی خودتون را این جا به ما قالب کردین حرف اون فرد درسته بیشتر سفید پوست ها با مو های بودر هم میرن برنزه میکنن و هم موهاشونو مشکی وتازه اونجا عاشق کسایی هستن که چشما ی‌مشکی و پوست سبزه دارن هستن

  • ترک ازبک زرد پوست
    دوشنبه 14 تیر 1395 - 11:57:56
    پاسخ
    4 6

    چقدر نژاد پرست این صفحه رو پر کردن؟برین اروپا بگین ما اریایی هستیم.ببینید چقدر پول کف دستتان میزارن ؟

  • ناشناس
    دوشنبه 4 مرداد 1395 - 10:31:21
    پاسخ
    1 0

    پس امریکایی نداشت؟؟

  • میثم
    جمعه 8 مرداد 1395 - 13:38:52
    پاسخ
    2 23

    ما ایرانیها فقط ادعا داریم.مثل ادعای با فرهنگ بودن که تو ورزشگاهها نشون میدیم.

  • arash
    پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 14:40:49
    پاسخ
    0 3

    ایران رو چرا حذف کردید؟ تو نت سرچ کنید ایرانیا رو هم زدن

  • ناشناااااس
    یکشنبه 17 مرداد 1395 - 11:16:42
    پاسخ
    1 1

    شما خودتون باهم درگیرید برید افکارتونو درست کنین تا بیان رو چهره ی شما هم تحقیق کنن هم وطنان گرامی

  • بی نام
    یکشنبه 7 شهریور 1395 - 13:40:43
    پاسخ
    1 2

    درود بر غیرت شیر زنان ایرانی که سیرت زیبایی دارند مخصوصا شیر زنان کرد

  • بی نام
    شنبه 13 شهریور 1395 - 01:04:36
    پاسخ
    0 1

    زن ایرانی زیباترین زن دنیاستگفتگوی بین چند تا ایرانی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700