+ A - شنبه 15 تیر 1392 - 14:33:54 چاپ
امتیاز به مطلب 81 نفر

مقایسه چهره زنان در 38 کشور جهان

دانش > پزشکی - دو روان‌شناس تجربی با تحلیل رایانه‌ای تصاویر هزاران زن در سراسر زمین توانسته‌اند چهره معمول زنان 38 کشور را استخراج کنند. حاصل کار را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید.

 

 

توجه: برای مشاهده بهتر تصاویر در گزارش تصویری می‌توانید آیکون مربع (Maximize) را در گوشه پایین-راست منوی گزارش تصویری انتخاب کنید.

لیزا دی‌بروین و بن جونز، دو روان‌شناس تجربی هستند که آزمایشگاه تحقیقات چهره را در موسسه علوم اعصاب و روانشناسی دانشگاه گلاسکو، اسکاتلند اداره می‌کنند. آن‌ها با راه‌اندازی وب‌سایت faceresearch.org، واکنش مردم را به تصاویر چهره‌های مختلف بررسی می‌کنند تا بتوانند از راز جذاب بودن یا نبودن چهره انسان‌ها پرده بردارند.

تصاویری که در این گزارش تصویری ملاحظه می‌کنید، حاصل پردازش نرم‌افزاری هزاران تصویر از زنان 38 ملیت جهان است. دی‌بروین و جونز با نوشتن نرم‌افزاری خاص توانسته‌اند چهره متوسط زنان این 38 کشور را با مقایسه تصاویر مختلف استخراج کرده و در ده گروه اروپای مرکزی، اروپای غربی، اروپای شرقی، مدیترانه، آمریکای جنوبی، آفریقا، خاورمیانه، جنوب آسیا، شرق آسیا و اقیانوسیه تقسیم بندی کنند. آن‌طور که به نظر می‌رسد، حاصل کار با واقعیت اختلاف زیادی ندارد.

5353

کلید واژه ها: ژنتیک - زنان -
نظرات 136
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 14:42:50
    275 9 پاسخ به این نظر
    باریکلا دیگه چی؟؟!!!!
    • مجید شنبه 15 تیر 1392 - 14:50:13
      231 15
      ایرانی هم داشت؟
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:35:59
      121 30
      اگر کسی تونست بگه فرق کره ای و ژاپنی و چینی چی بود؟
    • محمد شنبه 15 تیر 1392 - 17:42:13
      137 28
      الانه .... بياد گير بده اينا چادر و روسري اشون كو. ها كو ؟ چرا روسري ندارن ؟
    • احسان شنبه 15 تیر 1392 - 18:42:37
      169 54
      باز هم جاي زنان ايراني به خاطر ... خاليه ، آخه چرا ؟؟؟؟من يه مردم و جنس مونث مادر منه كه وجود من از وجود مادره و هم مادر بچه هامه اما چرا اين قشر اينقدر .... ميشه چرا در خبر ، جاي گوهر ايراني و آريائي كه به نظر من زيبا ترين چهره رو داره ( با تمام مشكلات و كم توجهي ها) خاليه چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام دوشنبه 17 تیر 1392 - 14:34:27
      73 6
      طبق معمول هم که ایرانیا به حساب نمیان!!!
    • بی نام چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 16:49:46
      4 17
      واقان
  • زن ایرونی شنبه 15 تیر 1392 - 14:43:57
    322 661 پاسخ به این نظر
    زنان ایران از همه زنان زیباترند آنجا که زیبایی باطنی مد نظر باشد به لحاظ گوهر عفت و پاکدامنی و وفا زیباترییند آنجا که زیبایی ظاهر ملاک عمل باشد باز هم زیباترییند اصلا از هر نظر زیباند اینکه نیاز به تحقیق نداره
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 14:57:00
      424 50
      با احترام به زن ايروني و فداكاريشون، اما ديدگاه خودبرتربيني را چه در مورد مردان زنان يا ساير مسائل اكتسابي قبول ندارم.
    • مجتبی شنبه 15 تیر 1392 - 14:59:02
      133 274
      خواهرم با حرفاتون کاملا موافقم اما متاسفانه زنان شرقی( شامل زنان ایرانی هم می شود ) هم دارن راه زنان غربی رو می رن. البته مردان و در نخستین جایگاه روشنفکران نیز در این پروسه مقصرند که با تعریف و تمجیدهای الکی از ظواهر جوامع غربی، محرکی شدند برای جامعه شرقی که سنت های درستشان را نیز چون سنت های غلطشان دور بریزند.
    • مرد ایرونی شنبه 15 تیر 1392 - 15:16:03
      393 28
      خوب زیبایی ظاهر ملاک عمل(جراحی) نبوده چهره طبیعی بوده به خاطر همین ایران رو نگذاشته
    • فرید شنبه 15 تیر 1392 - 16:44:27
      114 25
      از آمار عملهای زیبایی به این تیجه رسیدید؟ آبروی ملت رو بردید دک و دهن و دماغ و... عمل میکنید بازم میگید خوشگلیم.
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:25:49
      146 16
      با مرد ایرونی موافقم،منظورش زیبایی طبیعی بوده،نه میک آپ و گریم و عمل های رنگو وارنگ!!
    • محمد شنبه 15 تیر 1392 - 17:58:48
      174 15
      خانم زن ايروني . چهره هاي ايراني مدت هاست منقرض شده . آدم توي زامبي لند زندگي كنه كمتر قبض روح ميشه تا اينكه بره توي تهران يه چرخ بزنه. خداييش يه مطلب بزاريد اين مدل موي پسرانه ايراني و اين مدل آرايش گونه و لبان زنان ايراني مختص گروه خاصي هست تو خارج . اسم نميبرم . ولي جدي پاشيد بريد خارج آبرو ريزي ميشه خب . والا . فكر ميكنن اون گروهه اومدن.
    • محسن یکشنبه 16 تیر 1392 - 00:35:46
      38 61
      والا راست میگه زنان ایرانی فقط زیر چادر زیبا هستند وگرنه ....
    • بی نام شنبه 18 آبان 1392 - 01:53:58
      46 4
      باید عرض کنم انسانیت ربطی به ایرانی و خارجی بودن ندارند هستن زنان خارجی که بسیار وفادار تر از زنان ایرانی و پاکدامن تر هستن آدم باید انسان باشد واین ربطی به ملیت ندارد
    • سجاد شنبه 18 آبان 1392 - 02:46:36
      26 3
      زیبایی باید در دیدگان بیننده باشد/ آندره ژید اساتید
    • آزاده سه شنبه 1 بهمن 1392 - 09:05:02
      19 12
      والا این همه ادعا از بعضی مردا هم جای تاسف داره ...همه یه جور حرف میزنند انگار واسشون فقط اخلاق و باطن مهمه ولی کامنت های زیر رو بخونید ... نگاه کن ، 4 تا عکس دیدین یکی میخواد بره اوکراین یکی لبنان یکی ...!!! ملاک انتخاب اکثر شماهایی که عمل زیبایی رو زیر سوال میبرید فقط زیبایی هستش. چند نفرتون یه دختر با دماغ بزرگ و ظاهره نازیبا رو انتخاب می کنه ؟ شماهایی که به راحتی به خودتون اجازه میدید در مورد ظاهر آدم ها نظر بدهید، ظاهر طبیعی آدم ها رو هم تا اونجا که جا داشته باشه زیر سوال میبرید. حالا همه نظر میدن که تو اروپا کسی عمل نمیکنه . اونجا آدما اینقدر راحت به خودشون اجازه نمیدهند در مورد ظاهر هم نظر بدهندو به هر دلیلی ظاهره کسی رو زیر سوال ببرند .خوبه منم بگم شعوره یه مرد اروپایی بیشتره ؟
    • بی نام چهارشنبه 18 تیر 1393 - 13:29:04
      6 2
      واقعا متاسفم که مردای ایرانی یه همچین کامنت های راجب خانم های ایرانی میزارن خداییش مگه این مردان و زنان ایرانی هردو از یک نژاد و مادر نیستن...پس اگه بد باشن هردو جنس زشت و بد هستن اینکه عمل بین خانم های ایرانی زیاد شده به خاطر همین کارا و توهینای مردای ایرانیست نظر خودم به شخصه اینه که زنان ایرانی و مردان ایرانی هردو زیبا هستن فقط سطح خود باوری مردم خیلی پایین اومده بیشترش هم تقصیر ماهاست که به خودمون اجازه میدیم به هرکسی که حتی شناخت کوچکی هم ازش نداریم توهین کنیم متلک بندازیم ای کاش به جا اینا یکم رو فرهنگمون کار کنیم
  • الی شنبه 15 تیر 1392 - 14:46:25
    161 11 پاسخ به این نظر
    خب معلوم نشد کدوم زیباتره که
    • مرتضی شنبه 15 تیر 1392 - 15:15:22
      124 7
      خوب اون به سلیقه خودت بستگی داره! ...
    • ایران شنبه 15 تیر 1392 - 17:16:31
      92 14
      اینها یک چهره بیس رو در نظر گرفتن وچهره مشهور از هر کشور رو روش انداختن. تو واقعیت اینطوری نیست و از جنوب تا شمال هر کشور چهره ها حداقل ۳۰-۴۰٪ متفاوتند. تو خیلی از تصاویر چونه و بینی جراحی شدست.
    • دبیر سرویس دانش شنبه 15 تیر 1392 - 17:25:24
      31 6
      همان طور که در توضیح مطلب ذکر شده، پژوهشگران با مقایسه هزاران تصویر از زنان کشورهای مختلف و پردازش آنها توانسته اند الگوی متوسط چهره زنان برخی کشورها را طراحی کنند. این بدان معنی نیست که تمام زنان آن کشور به این شکل هستند؛ بلکه معنی اش این است که چهره معمول یک زن هلندی (مثلا) این شکلی است. هرچه تعداد تصاویر پردازش شده بیشتر باشد و این تحقیق جامعه وسیع تری را پوشش دهد، تصویر نهایی هم به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.
  • مجتبی شنبه 15 تیر 1392 - 14:48:37
    147 127 پاسخ به این نظر
    من احساس بدی نسبت به این جور خبرا دارم، یه جورایی تهییج حس تنوع طلبی توسط سرمایه دارهای زن ستیزه. هر زن علاوه بر زیبایی ظاهری باید خصوصیات رفتاری مناسبی داشته باشه و تو اون نظام ارزش گذاری بشه البته توسط طرف مقابلش و البته مردها هم همین طور. در ضمن اگر به عکس ها نگاه کنید، همه چهره های انسانی، یه نوع جذابیتی دارن و نباید، یک الگو برای زیبایی تعریف بشه. ترجیح خودم به شخصه(چه در مورد مردان و چه در مورد زنان) بر خلاف تبلیغات وسیع رسانه ها، چهره های خاورمیانه ای و قفقازیه. چون حس آشناییت باهاشون دارم.
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 15:00:41
      118 24
      شما ها دنبال چی میگردیدن؟ سرمایه داری زن ستیز؟نه اینکه ما خیلی به جایگاه زن ها اهمیت می دهیم
    • دایی جون شنبه 15 تیر 1392 - 15:28:42
      104 15
      در جواب مجتبی : اقا کار کار اینگیلیساس
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 15:31:24
      62 15
      درسته سرمایه داری زن ستیز. بهتره بدونید خود فمنیست های غربی با برخی از جنبه های زندگی زنان در در غرب موافق نیستن. اونا میگن تابوی زیبایی باید از سر زن ها برداشته بشه.اونا با هرچیزی که بخواد از طرف فرهنگ مردسالار به زن تحمیل بشه از جمله ملزم دانستن زن به زیبایی مخالف هستن. مشکل هم همینه این آقایون مثلاً دانشمند فکرکردندمقوله زیبایی فقط اختصاص به خانومها داره و کار تحقیقی خودشون رو با این چنین پیش فرضی انجام دادن و این یعنی در امر زیبایی زنان همیشه مفعول هستند و مردان فاعل وناظر!علم تجربی که در خدمت مردسالاریه یعنی همین. درواقع با یه نوع نظرسنجی مردها درمورد زن ها روبه رو هستیم!این هم یکی از مواردیه که فمنیست های غربی با اون مبارزه میکنن ولی متأسفانه صداشون به جایی نمیرسه.
    • مجتبی شنبه 15 تیر 1392 - 15:34:27
      16 18
      من گفتم سرمایه دار زن ستیز، ایران هم از این نوع زیاد داره. سرمایه دار می تواند زن ستیز نباشد، این صفتی ایه که برای نشون دادن مخالفتم با این نوعشون بیان کردم. اگر محدودیتی برای قدرت و سرمایه قائل نشیم، جامعه مان نابود خواهد شد چه توسط هیو هفنر چه x , y ایرانی.
    • مجتبی شنبه 15 تیر 1392 - 15:37:59
      13 28
      دایی جون دوست عزیز و با نمک من! من گفتم سرمایهدارهای زن ستیز ملیت مشخص نکردم. یه کم تحقیق کنید متوجه خواهید شد که همواره نهادهای قدرت در تمام جوامع، زنان رو برده خود می پنداشتند. حال شما دایی عزیز رو ارجاع می دم به پاسخ های همین کامنت.
    • مجتبی شنبه 15 تیر 1392 - 15:40:15
      19 5
      خواهر یا برادر عزیز بی نام 15:32 لپ کلام رو گفتند.
    • سجاد شنبه 15 تیر 1392 - 16:00:36
      38 1
      بابا فقط يه نظر سنجي چرا اينقدر پيچيدش مي كنيد زيباييم يك نظر شخصي اينكه آدم از چه چهره خوشش مياد اكتسابي
    • بی نام چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 11:08:54
      0 2
      خب اگه احساس بدی داری کسی مجبورت نکرده بیای تو این مطلب.مجبورت کرده؟
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 14:48:58
    83 7 پاسخ به این نظر
    ایرانی ها کجان؟
  • رستاخیز عقلی شنبه 15 تیر 1392 - 14:50:42
    52 160 پاسخ به این نظر
    خداییش زنان لبنانی و ایرانی زیباترین زنان هستند من خودم میرم از لبنان ازدواج می کنم!!!خخخخخخخخ
    • مجتبی شنبه 15 تیر 1392 - 15:13:24
      145 51
      اگر واقعا می خواهید ازدواج کنید دیگه خخخخخخ چیه؟؟ یه کم مودبانه تر در مورد خانم ها صبحت کنید.خانم ها اسباب خنده شما نیستند
    • ss شنبه 15 تیر 1392 - 15:26:09
      112 7
      دوست عزیز اون تصاویر رو یه بار دیگه ببین نظرت شاید عوض شد افتخار دادی جای دیگه ازدواج کردی درضمن خانومای لبنانی هم منتظرن تا تو بری باهاشون ازدواج کنی!!!خخخخخخخخ
    • مجتبی شنبه 15 تیر 1392 - 15:27:12
      82 24
      آقای خبرآنلاین! نظرمو سانسور نکن! گفتم خانم ها اسباب خنده شما نیستند. تا به حال ندیدید که وقتی مردکی به خانمی جسارت و بی ادبی می کنه، چندتا از همین آقایون متشخص شروع می کنن زیر زیرکی خندیدن؟ من تعمیم به کل جامعه نمی دم اما این مرضی است که شیوع یافته.
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 18:27:12
      32 7
      می گم مجارستانی ها هم بدک نیستنا! اونا رو هم به گزینه هات اضاف کن...
  • اميد شنبه 15 تیر 1392 - 14:54:55
    201 7 پاسخ به این نظر
    متاسفانه خيابوناى ايران پر شده از چهره هاى مصنوعى چه پسر چه دختر
  • فرهاد شنبه 15 تیر 1392 - 15:12:13
    122 6 پاسخ به این نظر
    دقت كرديد همه‌مون تا آخرين عكس رو نگاه كرديم تا زنهاي ايراني رو هم ببينيم؟ من احساس مي‌كنم ضايع شدم، آخه زن ايراني بينشون نبود.
    • مهلا یکشنبه 16 تیر 1392 - 05:30:38
      14 34
      بسم رب متعال لا مکان لایزال سلام به همگی اول از همه یه جمله در مورد زیبایی زن و مسئله اون در زندگی اقایون از امیر بیان مولا علی ع بیان کنم بعد بریم سراغ موضوعات بعدی چون این عزیزان دست در گنجینه الهی دارن نگفتن از ایشان مارو به گمراهه میبره مولا علی ع در جمله ی قصار و بزرگی می فرمایند برای پسران خود زن زیبا بگیرید من یه مدت تو این جمله غرق بودم اخه مگه اسلام برای زیبایی های باطنی نیومده درسته زیبایی ظاهر مهمه ولی مگه دخترای زشت دل ندارن تا اینکه از یه دانا پرسیدم و به این جواب رسیدم دقت بفرمائید:ایشون فرمودند جالب اینجاست که هیچ زنی زشت نیست هر زنی زیبایی خاص خودشو داره حالا یکی هست اندامش کاملتره به قول خودشون مانکنه(خودشون غربی ها ی سودجو)ولی جمله زیبا و درست مولا رو داری هیچ زنی زشت نیس
  • سعید آقا شنبه 15 تیر 1392 - 15:14:19
    73 8 پاسخ به این نظر
    اینا که همه مثل هم اند!
  • محمدرضا شنبه 15 تیر 1392 - 15:17:06
    32 0 پاسخ به این نظر
    خواهش می کنم نظرم رو سانسور نکنید.ولی آدم نباید خودش از خودش تعریف کنه.
  • جواد شنبه 15 تیر 1392 - 15:17:41
    94 4 پاسخ به این نظر
    بیشترین مصرف مواد آرایشی برای کدوم کشوره؟
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 16:14:42
      71 4
      احتمالاً ايران و كشورهاي عربي!
    • بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 - 09:19:47
      68 7
      هرکشوری که مردهاش سطحی نگرترند.
  • گشت ارشاد شنبه 15 تیر 1392 - 15:18:19
    67 10 پاسخ به این نظر
    چه جلافتا :)))))))))))))))))))))))))
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 15:48:16
    69 6 پاسخ به این نظر
    این جور خبر ها رو بیشتر کنید ؟ :))))))
  • حميد شنبه 15 تیر 1392 - 15:58:27
    70 7 پاسخ به این نظر
    فتبارك الله احسن الخالقين
  • شايسته شنبه 15 تیر 1392 - 16:03:40
    46 5 پاسخ به این نظر
    انسان وقتی به دنیا می‌آید سرمایه‌هایی در اختیارش گذاشته شده است که خودش در وجود آن‌های هیچ نقشی نداشته است ( مثل خانواده ، ثروت ، ظاهر زیبا ...) هنر انسان به این است که از این استعدادها و منابع چگونه استفاده کند. مثل همین مساله که اگر یکی زیبارو باشد ، مسلما خودش در این میان هیچ نقشی نداشته و چندان شایسته تقدیر نیست. اما اگر خودش در کسب کمالات انسانی ، سعی و تلاش کرده و به مدارج عالی دست پیدا کند ،‌ شایسته تقدیر است. (واقعا این که کی خوشگل تره هیچ امتیازی محسوب نمیشه ، اما اگر توی مسابقات علمی ، ورزشی و... حتی اگر کسی توی خانواده و محیط کاری به خوش خلقی معروف باشه ، واقعا شایسته تقدیره ...) (در ضمن من خودم خوشگلم!!! صرفا نظرم را گفتم :)) اینو گفتم کسی فکر دیگه‌ای نکنه )
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 16:10:48
    60 20 پاسخ به این نظر
    فکر کنم اون قسمت زنان ژاپنی،چینی، کره ای رو از یه عکس 3 تا کپی گرفتن
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 16:33:12
    40 23 پاسخ به این نظر
    من دارم ميرم پرو (;
    • محسن شنبه 15 تیر 1392 - 18:24:03
      19 12
      من زود تر از تو رفتم
    • محمد چهارشنبه 11 دی 1392 - 23:04:51
      4 3
      بیایین با هم بریم دور همی بریم بهتره.....خخخخخخخ
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 16:40:33
    48 13 پاسخ به این نظر
    من میرم اوکراین اونجا نشد جمهوری چک
    • sepehr دوشنبه 16 تیر 1393 - 11:21:59
      1 2
      اره خدایی از نظر زیبایی خیلی زیبا بود اوکرانیه
  • مریم شنبه 15 تیر 1392 - 16:56:31
    78 8 پاسخ به این نظر
    پس چرا زنان ایرانی نبود توش؟؟؟!!! افغانستان و ترکیه و لبنان بود اما ایران نبود!!!!
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:03:04
    11 28 پاسخ به این نظر
    هشمون لنگه همديگه اند!
  • پسر تهرون شنبه 15 تیر 1392 - 17:05:11
    33 9 پاسخ به این نظر
    خانمهای ایرانی اگه خودستایی رو بذارند کنار و انقدر همدیگرو تخریب نکنند زیباییشون بیشتر نمایان و نمود پیدا میکنه!
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:11:17
    46 13 پاسخ به این نظر
    ویژگی مشترک همه عدم برخورداری از حقوق مساوی در خانواده محل کار و تحصیل سیاست اقتصاد... است.
  • تهرانی شنبه 15 تیر 1392 - 17:17:03
    43 4 پاسخ به این نظر
    چرا بعضیاشون دارن میخندن ولی تو این اوکراینیه یه چیز دیگس فک کنم فامیل تیموشنکوئه
  • محمد شنبه 15 تیر 1392 - 17:19:43
    59 3 پاسخ به این نظر
    ايراني ها روز به روز دارن تيره تر ميشن و چهره ها از فرم افتاده تر (بايد بررسي شه چرا). ايراني ها چهره رسانه اي غربي دارن . چيزي كه غربي ها براي بعد اجتماعي نميپسندن. واسه كسي كه خارج (هرجا به جز دبي) رفته باشه حرف هام كاملاً مشخصه . توي تهران كه ماشالله خيلي ها بيني عمل . گونه پروتز. پيشوني بوتاکس و ... . سن واقعي افراد اينگونه اصلاً قابل تشخيص نيست . دختر هاي 20 ساله با 28 ساله هيچ تفاوت چهره اي ندارن. به شخصه با اينكه فرد نيمه مد گرايي ام چهره واقعي رو ترجيح ميدم.
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:22:54
    37 0 پاسخ به این نظر
    غیر از لبنان از هیچ کشور عربی هم تصویر نذاشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:42:43
    31 19 پاسخ به این نظر
    آقا لبنان ویزا میخواد یا نه؟! یهو دلم خواست،...
  • حامد شنبه 15 تیر 1392 - 17:46:49
    157 9 پاسخ به این نظر
    تو تهران آدم حالت تهوع بهش دست می ده از بس قیافه عملی می بینه. خودشون هم فکر می کنند خوشگل شدن آخه این چه مدل خوشگلیه؟ آدم یاد موجودات فضایی می افته دماغا همه سر بالا لبها پف کرده ... جدا اینا اگه برن اروپا از خجالت آب می شن با این قیافه ها...تو اروپا طرف تو عروسی یه برق لب کمرنگ می ماله اینا می خوان برن بقالی سر کوچه صد قلم آرایش غلیظ می کنند.
    • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:54:00
      77 5
      آخ گفتی!!!
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:50:54
    39 9 پاسخ به این نظر
    آخه این حرفا چه ربطی به این متن داره گفته بررسی کردن دیدن چهره معمول شان اینه نگفته خوشگل اند یا اسباب نظر دهی شما شود یک کم مودب و علمی به این خبرها نگاه کنید این چه وضعشه خبر آن لاین چرا اجازه می دی این جور کامنت ها شان سایت را پایین بیاره
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 17:53:57
    121 10 پاسخ به این نظر
    دانشمند ها در تجزیه تحلیل چهره دختر ایرانی واماندند!! از بسکه لایه های مختلف آرایش مانع از دیدن چهره حقیقی او شده
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 18:22:47
    60 7 پاسخ به این نظر
    ایرانیا تا سقف آرایشن. هفت لایه بتونه دارن. طرف شبیه .... خودشو مثه مرلین منرو درست میکنه!!
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 18:48:32
    16 47 پاسخ به این نظر
    به نظر من،کلیت چهره زنهای ایرانی(یا حداقل تهرانی) متاسفانه یه چیزی تومایه آمریکای جنوبی وبخصوص مکزیک میمونه.
  • بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 19:23:13
    41 15 پاسخ به این نظر
    حالا خوبه بدانید ایرانی خیلی شبیه ایتالیایی ها هستند
  • raa شنبه 15 تیر 1392 - 19:31:37
    23 3 پاسخ به این نظر
    همه زیبا بودند به چشمم
  • امین شنبه 15 تیر 1392 - 22:13:53
    23 8 پاسخ به این نظر
    همه خوب هستن!!!!!!!!!من موندم تو انتخابم!!!!!!!!مجارستانیه یا ایتالیاییه!!!!!!! کمکم کنید!!!!!!!!
    • بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 - 02:10:59
      19 4
      یه سر برو ساموا خوش میگذره ..........
    • بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 - 13:28:47
      11 3
      من میگم برو لهستان..!!!!!!!!از همشون بهتره!!!!!!!!!!
  • mami یکشنبه 16 تیر 1392 - 09:08:14
    9 11 پاسخ به این نظر
    به نظر من عکس ها خوب کشیده نشده چون زن های انگیلیسی که زشت هستند را زیبا کشیده و زنان فرانسوی را با تمام زیباییشان هم سطح انگلیسی ها کشیده و در اصل زنان لبنانی از همه زیباتر هستند
  • بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 - 11:38:24
    19 4 پاسخ به این نظر
    همه شون عزیزن.لا مصب بد نداره سیاه سفید زرد ابی.......
  • بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 - 13:07:08
    10 25 پاسخ به این نظر
    این مطلب رو از سایت بردارید. چرا عکس ناموس مردم رو میزارید؟؟؟
  • مجتبی یکشنبه 16 تیر 1392 - 13:12:54
    26 3 پاسخ به این نظر
    همانا خداوند به قلب هایتان نگاه میکند و نه به صورت هایتان. (قرآن کریم)
    • بی نام پنجشنبه 27 تیر 1392 - 05:58:51
      21 1
      اره ولی مشکل اینجاست که فقط خدا اینکارو میکنه و نه دیگران.بخاطر همین هم من نتونستم تا حالا ازدواج کنم...
  • یاشار یکشنبه 16 تیر 1392 - 18:26:35
    15 7 پاسخ به این نظر
    چهره ایرانیها در این گروه بندی زنان جهان باید در گروه ششم (چهره معمول زنان در کشورهای افغانستان، لبنان و ترکیه) جای بگیره ولی شاید بدلیل وجود قومیتها و نژادهای متفاوت در پهنه ایران بزرگ، این کار کمی مشکل باشه اما میتونست چهره زنان ترک ایران را متصور شد که بسیار نزدیک به چهره زن ترکیه ای است.
  • امین یکشنبه 16 تیر 1392 - 19:52:41
    18 8 پاسخ به این نظر
    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست * ای خواهر سیرت زیبا بیار
  • بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 - 23:07:12
    17 10 پاسخ به این نظر
    حجاب ندارن؟چه وضعیه؟(خنده)
  • ایرانی دوشنبه 17 تیر 1392 - 01:11:33
    10 8 پاسخ به این نظر
    من هم با یاشار موافقم، چهره غالب زنان ایرانی شبیه زن ترکیه ای است تا دیگری ها.
  • بی نام دوشنبه 17 تیر 1392 - 01:33:23
    6 4 پاسخ به این نظر
    ایتالیا
  • دختر ايروني دوشنبه 17 تیر 1392 - 12:45:37
    9 29 پاسخ به این نظر
    سلام به دوستان عزيز.خيلي خوشحالم كه زن ايروني رو اينجا نياوردن چون حيفه بخدا.زن ايروني از همه لحاظ بي نظيره. و مقايسه با اين رفتارها و كارا در شأن او نيست.درود بر زنان و مردان غيور ايراني
  • معین دوشنبه 17 تیر 1392 - 18:08:22
    13 7 پاسخ به این نظر
    آقا من دارم میرم هلند سوغاتی بیارم کسی چیزی نمیخواد واسش بیارم؟
  • ندا سه شنبه 18 تیر 1392 - 18:50:18
    25 6 پاسخ به این نظر
    مشکل اصلی مردای ایرونی هستن چون زیبایی رو فقط در صورت زیبا و جذاب میبینند ضمن اینکه توقع بالایی دارند و زن ایرانی مجبوره بخاطر زندگیشم که شده تن به جراحی زیبایی بده ... تو ایران مردا عرف و فرهنگ رو میسازند و زن ها فقط مجبورند خودشون رو با محیط وفق بدن همین ! پس زنان ایرانی رو مقصر ندونید اول خودتون رو درست کنید .
  • بی نام سه شنبه 18 تیر 1392 - 19:45:06
    6 6 پاسخ به این نظر
    چرا عقده شخصی خودتون را انعکاس میدید
  • بی نام چهارشنبه 26 تیر 1392 - 22:20:56
    11 7 پاسخ به این نظر
    فقط اوکراین و لهستان!!!!!!!!!!!
  • بی نام پنجشنبه 27 تیر 1392 - 14:36:44
    9 7 پاسخ به این نظر
    خبر آنلاین نظر منو صبح فرستادم در مورد زیباکردن لب و دهان به صورت شتری نشون بده لطفا
  • مسيح یکشنبه 30 تیر 1392 - 15:15:22
    18 2 پاسخ به این نظر
    بدبختي ما ايراني ها اينه كه تويه چند هزار سال پيش مونديم، و فقط كارمون شده افتخار كردن به نژادو گذشته اي كه هزاران سال پيش نابود شده، تمام وقت در توهميم كه از همه ي نژاد ها زيباتر، باهوش تر و پاك تريم، در صورتي كه واقعيت يك جور ديگه است، كافيه دوري در خيابان هاي شهر بزنيد و واقع بينانه به مردم و اطرافتون نگاه كنيد، دروغ ، خيانت ، قيافه هاي ناراحت و... اينه چون نقش تو بنمود راست // خود شكن، ايينه شكستن خطاست
  • بی نام دوشنبه 31 تیر 1392 - 13:43:04
    11 14 پاسخ به این نظر
    آلمانیه خدایی زیبا بود درسته اسمی از ایران نبود ولی آریایی که هستیم.
    • یاشار دوشنبه 7 مرداد 1392 - 15:16:14
      10 17
      نژادی به نام آریایی اصلاً وجود خارجی ندارد بلکه گروه زبانی آریایی داریم که تئوری مکس مولر زبان شناس آلمانی بود که فارسها را نیز جزو این گروه زبانی میدانست که بعدها نظریه اش را پس گرفت. بخشی از ایرانیها که نژاد اصیل ایرانی معرفی میگردند از جمله فارسها جزوی از نژاد هندوایرانی هستند که مشخصات چهره شان عبارتست از: پوست تیره ، جمجه یا سرهای تخت و دراز ، بینی بزرگ و غوزدار و... که هم بر نژادهایی چون ترک اوغوز تأثیر گذاشته اند و هم از نژادهای دیگر تأثیر پذیرفته اند ؛ خالصترین و یا کمتر اختلاط یافته ی این نژاد، هنوز در شمال ایران و در گیلکها و طبریها و... دیده میشود.
    • بی نام پنجشنبه 19 تیر 1393 - 21:06:44
      2 2
      یاشار من شنیده بودم ترکها نژادپرست هستن ولی حالا به عینه و مصداقی دیدم.
  • ایرانی سه شنبه 1 مرداد 1392 - 00:36:36
    9 16 پاسخ به این نظر
    آلمانیه هم زیبا بود اما ایرانیا چه ربطی به آلمانیا دارن؟!! واقعاً آدمای ساده چه زود باور میکنن که نژادی به نام آریایی هم وجود داره!!!!!!! و... میشه گفت نژاد "هندوایرانی" ؛ بله، بخش کمتر ایرانیا از این نژادن ولی اکثراً از نژاد "ترک" هستن و به همین خاطر چهره غالب ایرانیا شبیه چهره غالب ترکیه ای است.
    • سهند شنبه 5 مرداد 1392 - 12:42:02
      24 11
      جانم؟ اکثرا از نژاد ترک هستن و شبیه زنانِ ترک؟ دوستِ عزیز، نژادِ ترک اصولا متعلق به آسیای میانه ست که دارای پوست های زرد و چشم های کشیده هستن! یعنی قرقیزها و قزاق ها و ازبک ها و مغول ها و... . آذری های ایران، به استثنای ترکمنها و عرب ها، از همون نژاد سایر اقوام ایرانی ان. به همین خاطر چهره شون مو نمی زنه! بیشتر مردم ترکیه هم(به استثنای کُردها) از نژادِ اروپایی - یونانی هستن. در نژاد ترک چیزی به نام پوست بسیار سفید و موی بور و چشم های گرد نداریم! در ترکیه، این حاصلِ ادغامِ ترک های عثمانی با یونانی ها و ایتالیایی ها پس از فتح استانبوله، که زبانِ اونها رو هم به ترکی تغییر داد. دوست عزیز سه خط نوشتی و همه ی علم تاریخ و جغرافیا و زیست و... رو به زیر سوال بردی!
    • م.م جمعه 29 فروردین 1393 - 16:15:17
      5 6
      جناب سهند این مشخصاتی را که شما گفته اید مربوط به شرق آسیا و اقوام و مللی چون: ژاپن، چین، کُره و... است. نژاد غالب مردم ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان و حتی ایران از نژاد ترک اوغوز است که به اقتضای هر منطقه و به دلایل تاریخی و سیاسی تحت تأثیر نژادهای همسایه قرار گرفته اند. چه کسی همه ی علم تاریخ و جغرافیا و زیست و... رو به زیر سوال برده؟
  • مرد ایرانی سه شنبه 1 مرداد 1392 - 02:29:05
    6 5 پاسخ به این نظر
    متاسفانه ما فقط بلیدیم از خود تعریف کنیم و هیچ چیزی هم برامون نمونده
  • حامد چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 17:53:25
    4 7 پاسخ به این نظر
    رنگکینگ من ایتالیا-لبنان-اوکراین
  • یاشار یکشنبه 6 مرداد 1392 - 22:39:45
    8 12 پاسخ به این نظر
    نژاد ترک اوغوز ؛ نژادیست که دارای مشخصاتی در چهره، چون: پوست سرخ و سفید ، صورت کشیده ، چشمان درشت و کشیده ، بینی متوسط و رینوپلاستی ، لبهای نازک و ظریف و ... بوده است که بنا به دلایلی و طی روندی طبیعی، بطور کمابیش، از نژادهای دیگر، تأثیر پذیرفته و متقابلاً بر آنها تأثیر گذاشته است. بی شک، نژاد مشترک غالب جمعیت امروز ترکان ایران، ترکمنستان، آذربایجان، ترکیه، قبرس، سوریه، عراق از نژاد ترک اوغوز می‌باشد و با وجود اینکه در طول تاریخ با اقوام و ملیت‌های همسایه اختلاط نژادی یافته‌اند، مشخصات نژاد ترک اوغوز را بخصوص مردم ترکیه و آذربایجان در مرکز سکونتگاه ترکان اوغوز در چهره‌ی خود حفظ کرده‌اند...
    • کورش 124 یکشنبه 26 مرداد 1393 - 05:15:12
      0 2
      مشکل شما اینه که فرهنگ و چهره نژاد ترک اوغوزبه قول خودتون که معلوم نیست اصلا چی بوده و واقعا حقیقت تاریخی دارن یا نه رو با چندتا نقاشی به خورد خودت دادی . نقاشی می کشید همون جور که دوست دارید بعد می گید ایناها اینم ترک اوغوز . در کارتون فوتبالیستها هم ژاپنی ها همین کارا رو می کردن چنان مردمی از خودشون نشون می دادن که کسی اگه ژاپنی ندیده بود فکر می کرد ژاپنی ها اروپایی اند. کلا نژاد ایرانی یکدسته و البته بسیار شبیه به هند و اروپایی ها از جمله آلمان، کرواسی ، ایتالیا و یونانه .نکته خیلی ظریف درباره چهره آلمانیها اینه که همه فکر می کنند که آلمانها همه چشم آبی و مو رنگی هستن در صورتی که چشمان قهوه ای و موی قهوه ای متمایل به مشکی در آلمان بسیار زیاده و خیلی هم شبیه به ما ایرانیها هستن .
  • یاشار دوشنبه 7 مرداد 1392 - 15:03:32
    4 5 پاسخ به این نظر
    نظر بنده بخاطر مستدل و بسیط بودن در یک باکس جا نشد ، ناگزیر ادامه اش را در باکس دیگر جای دادم؛ ادامه نظر من پس چرا تأیید نشده؟!!!!! این نظر ناقصه.
  • شیما سه شنبه 8 مرداد 1392 - 17:45:39
    4 10 پاسخ به این نظر
    از همه خوشگلتر اوکراینیه اس. بعدشم انگلیس و لبنان. از همه زشت تر هم ساموا.
  • ترنج سه شنبه 9 مهر 1392 - 22:06:36
    5 6 پاسخ به این نظر
    لهستانیو ایتالیایی خشگل تره.ولی ایرانی ها تا حدودی شبیه ایتالیاییها هستن
  • پارسانا شنبه 4 آبان 1392 - 23:22:23
    5 2 پاسخ به این نظر
    ایرانی ها از هر نظر خوبن اما کاراشونه که سطح زیبایی رو پایین می یاره
  • بیگی یکشنبه 12 آبان 1392 - 12:55:47
    6 8 پاسخ به این نظر
    خانمهای ایرانی اگه آرایش ناهنجار را بگذارن کنار هم زیبائی ظاهر دارن هم باطن فقط باید خودباور باشن . امیدوارم روزی به این باور برسن که آقایان از اینگونه آرایش خوششان نمیاد
  • بی نام دوشنبه 11 آذر 1392 - 13:55:06
    8 3 پاسخ به این نظر
    تو سایتی که ما این خبرو دیدیم ایرانی و افغانی هم داشت و اصلا 40 تا کشور بودن حالا چرا اینجا حذف شدن نمیدونیم والا. نکنه بازم دارین سانسور میکنین.
  • امید سه شنبه 12 آذر 1392 - 22:58:58
    8 5 پاسخ به این نظر
    پس ایران کجاست چرا بین کشورها نیست!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نانا سه شنبه 19 آذر 1392 - 12:09:27
    3 8 پاسخ به این نظر
    زیاد دلت نخواد....درستو بخون
  • شئهد شنبه 7 دی 1392 - 17:17:50
    3 7 پاسخ به این نظر
    فکر کنم این سایتو پاک کنید بد نباشه
  • بی نام یکشنبه 15 دی 1392 - 14:37:51
    10 2 پاسخ به این نظر
    ایران همه جووووور چهره داره . نیمه پر لیوان رو نگاه کنید ما همه جور چهره داریم بخواطر همین ما رو نیاوردن
  • زهرا سه شنبه 17 دی 1392 - 22:18:08
    2 5 پاسخ به این نظر
    سايت رو پاك كنيد
  • هدیه شنبه 21 دی 1392 - 21:50:41
    5 5 پاسخ به این نظر
    همه چهره هایی ک جراحی نشده قشنگن چون خدا افریده وسلیقه خداست اونایی ک صورتشونوعمل میکنن واسه چی میخوان توکاره خدادخالت کنن خداهمه چیزوباتناسب خاص خودش افریده ولی خب بعضیاروخیلی قشنگ افریده خودشم گفته هرکسی ک بخواد تورحم مادرزیبا پرورش میده.ازنظرمن زیبایی صورت مهمه ولی خب اخرش میخوادیره زیرخاک دیگه زیبایی درون مهم تره.درضمن ایران خوشگل ترین چهره هاروداره همه جورچهره هم توش پیدامیشه
  • نازلی یکشنبه 22 دی 1392 - 21:07:38
    4 6 پاسخ به این نظر
    برای من فرم و حالت صورت خیلی مهم تره . فرم صورت زن هندی india کاملا استاندارد و بدون نقص بود .
  • محمد شنبه 28 دی 1392 - 15:20:15
    9 10 پاسخ به این نظر
    زیباترین زن آذری است
  • محمد جمعه 18 بهمن 1392 - 12:33:59
    2 1 پاسخ به این نظر
    اولا آن تعریف و تمجید مال سالهای قبل بوده است ثانیا ان اکرمکم عندالله اتقیکم ثلثا با این تهاجم فرهنگی دیگر همه زنای دنیا تقریبا دارن مثل هم میشن
  • کیومرث جمعه 25 بهمن 1392 - 01:58:56
    6 8 پاسخ به این نظر
    ت از همه قشنگ ترنوی دنیا کره ای ها هستند
  • بی نام شنبه 26 بهمن 1392 - 00:09:19
    5 1 پاسخ به این نظر
    اصلا اینها انقدر. قشنگ نبودند
  • پری چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 18:26:44
    8 1 پاسخ به این نظر
    همه جا زشت و زیبا هست چه اروپا باشه چه اسیا البته الان دیگه با عمل و ارایش هر زشتی می تونه زیبا باشه یقینا اون کشوری که از لوازم ارایش و عمل استفاده زیادی می کنه زیبایی کمتری وجود داره !!! ایرانی ها بد نیسن اما اگر می خواین بدونید زیبا هستند باید به عکس های قدیمی دوران قاجار که کمتر از لوازم ارایش استفاده می شد مراجعه کنید و اینو بگم انقد عمل زیاد شد که دیگه زنان دنیا تقریبا مثل هم دیگه دارن می شن
  • بهار پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 22:12:52
    7 6 پاسخ به این نظر
    دخترای ایرانی از همه خوشگلترن
  • بی نام سه شنبه 6 اسفند 1392 - 01:03:28
    3 2 پاسخ به این نظر
    مصخرست
  • مریم پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 12:28:34
    4 21 پاسخ به این نظر
    اتفاقا زنان ایرانی از نظر زیبایی اولا چرا که خارجیها حسرت موی مشکی دارند من با یه امریکایی چت میکردم هم دوست داشتند از مذهب ما اطلاعات داشته باشند وهم زنان ایرانی به زیبایی خطاب می کردند
    • حمید سه شنبه 12 فروردین 1393 - 11:44:55
      4 7
      کاملا مخالفم
  • maryam پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 12:33:50
    2 1 پاسخ به این نظر
    من چه طوری دانلود کنم گریمور هستم می خوام این تصاویر
  • روژانو جمعه 15 فروردین 1393 - 19:34:14
    2 6 پاسخ به این نظر
    عاقا بى شوخى بعضى از نظرا رو خوندم پوكيدم از خنده! سفر رفتين سوغاتى يادتون نره
  • یک روسی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 00:16:02
    3 6 پاسخ به این نظر
    من خودم روسی هستم ولی از نظر خیلی از روسها اوزبکها زیبا می باشند زیرا اونها نژاد مخلوت با اوروبا و ترک های می باشند. هر نژادی که مخلوت باشد زیبا است. اوزبگیها 20درصد بور هستند که خود نژاد اوزبک بیشترشها معمولا ریش قهوه ای دارند رنگ موی آنها سیاه یا قهوه ای بعزی وقت ها موی آنها بور بلوندی می باشد که در شهرهای تاشکند و اطراف این شهر مردمان جشم رنگی سبک مایل به سبز است ولی تاجیکخا هم در اوزبکصتان زندگی می کنند که شبیه ایرانیها و کاهی اوقات مثل ترک های قغقازی می باشد در روسیه هم زیادند و خیلی دویتر ها و زن ها روس با اوزبک ها ازدواج می شوند چون حیلی دوست دارند اونهارو
  • مطهره شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 16:55:19
    7 0 پاسخ به این نظر
    آقایونی که میفرمایید ملاک زیبایی طبیعی بوده نه میک آپ و گریم و.... باید بگم کره جنوبی بیشترین آمار جراحی پلاستیک و عمل زیبایی رو داره که بیشتر مربوط میشه به پلک و گونه ولی اینجا تو این گزارش تصویری عکس زنای کره ای هستش پس اینکه زنای ایرانی اینجا نیستن دلیلش چیزی که شما میگین نیست بعدشم شما که اینقدر از دخترا عیب میگیرین باید بدونین توکشور ما پسرایی که مثل زنا ابرو بر میدارن یا مو درست میکننو ..... کم نیست
  • حامد چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 18:17:44
    4 5 پاسخ به این نظر
    سلام همه ی انسانها زیباهستند. من ترکمنم و بیشتر ترکیه یا آذربایجان یا ترکمنستان یا اوکراینو میپسندم در ضمن خودمم شبیه اوکراینی ها هستم.
  • زهرا چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 12:53:06
    9 3 پاسخ به این نظر
    به نظر من مردم هیچ کشوری اندازهی مردم ایران خوشگلتر نیستن یرانی ها با چشم ومو مشکی از همه بهترن تازه کشورهایی مثل امریکا یا دیگر کشور های اوروپایی با اون چشم های ابی شونکه بیشتر شبیه چشم گربه ست اومدنواسه خودشون نظر سنجی کردن خودشونو جز زیباترین مردم جهان قرار دادن تازه اگه می بینین ایرانی ها اینجه نیستن بخاطر این که براشون افت داره که عکساشون پیش چنین عکس های زشتی باشه
  • مریم پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 16:19:35
    2 1 پاسخ به این نظر
    یعنی مردم ایران به این قشنگی داخل این عکس ها نیستن
    • ایرانی جمعه 27 تیر 1393 - 17:25:42
      3 1
      میگن: آدم اگه خودش رو نپسنده، سکته میکنه میمیره.
  • ناشناس دوشنبه 16 تیر 1393 - 16:11:23
    6 1 پاسخ به این نظر
    چهره زنان ایرانی توی گروه اسپانیا یونان و ایتالیا قرار می گیره چون بیشتر شبیه اونها هستند
  • mm پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 20:44:03
    4 1 پاسخ به این نظر
    سلام اگه تا حالا کتابهای سعدی و حافظ خونده باشین از دختران وزنان ترک به عنوان پری یاد شده خداییش واقعا زیبا هستند منظور ترکهای اصیل نه ترک های شمال شرق ایران و کشور ترکیه ... کافی کلمه ی پری رو توی اینترنت سرچ کنین که قیافه هایی شبیه قیافه های نژاد هزاره در افغانستان میاد
  • رقیه جمعه 24 مرداد 1393 - 18:08:40
    1 0 پاسخ به این نظر
    لطفا ب خودتون بیاید چ مرد چ زن شدید بازیچه ی غربها فقط با یک کلمه مد همین مد پدر هممونو در اورده باطنه ک مهمه ن ظاهر
  • شقایق از رشت شنبه 1 شهریور 1393 - 11:50:09
    0 0 پاسخ به این نظر
    بچه ها چرا اینقد بحث میکنید /همه زنها زیبایند انهایی هم که زشت به نظر میرسند قدرت نشان دادن زیبایی خود را ندارند وگرنه هیچ زنی زشت نیست
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.