۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲

ایسنا نوشت:

از این پس بدهکاران مالیاتی به جای یک میلیون تومان با 500 میلیون تومان ممنوع‌الخروج می‌شوند.

احمد پورفلاح، رییس کمیسیون فضای کسب و کار اتاق بازرگانی ایران از افزایش سقف بدهی فعالان بخش خصوصی در ممنوع‌الخروج کردن آنها خبر داد و گفت: پیش از این ممنوع‌الخروج کردن بدهکاران مالیاتی تنها با یک میلیون تومان انجام می‌شد و در راستای مشکلات عدیده‌ای که برای فعالان بخش خصوصی پیش می‌آمد ما در اتاق ایران در طرح حمایت از تولید پیشنهاد رساندن این سقف به دو میلیارد تومان را داده بودیم.

وی ادامه داد: هرچند روندی که این لایحه در مجلس طی کرد با فراز ‌ و فرودهای زیادی همراه بود، ولی قرار است در سال جاری پس از انتخابات کابیته دولت یازدهم این لایحه مورد تصویب مجلس قرار گیرد.

پورفلاح با بیان این‌که با این وجود کمیسیون‌های مجلس تعدادی از خواسته‌های بخش خصوصی که در طرح حمایت از تولید آمده بود را در قانون بودجه لحاظ کردند، خاطر نشان کرد: از این‌رو مجلس در قانون بودجه تصویب کرد که بدهکاران مالیاتی با 500 میلیون تومان ممنوع‌الخروج شوند.

رییس کمیسیون فضای کسب و کار اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: امیدواریم طرح حمایت از تولید تصویب شده و سقف بدهی مالیاتی برای ممنوع‌الخروج شدن به دو میلیارد تومان برسد.

وی در پایان با تاکید بر این‌که هم‌چنین براساس قانون بودجه مقرر شد به جای این‌که بدهکاران مالیاتی در فرودگاه متوجه ممنوع‌الخروج شدن شوند، کتبا به آنها اطلاع داده شود خاطر نشان کرد: از این پس کتبا به دفتر یا محل کار بدهکاران مالیاتی ممنوع‌الخروج شدن آنان اطلاع‌رسانی می‌شود تا در فرودگاه غافلگیر نشوند. 

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    29 15
    اینجانب مدیر یک شرکت راهسازی هستم برای سه میلیون تومان بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شدم این مورد را نیز پس از اقدام برای تعویض گذرنامه متوجه شدم در حالی که پرسنل شرکت تحت مدیریت اینجانب سه ماهه که حقوق نگرفته اند و سال گذشته قریب به 100 نفر نیرو را به علت عدم تخصیص اعتبار تعدیل نمودیم
  • am A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    15 11
    واقعا متاسفم برای این قانون!!!!!!!!! را فرار بدهکاران به کشور بازتر شد!!!!!!!!! از این به بعد مالیات فوتبالیست ها هیچ میشود!!!
    • ایرانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      2 0
      ما نفهمیدیم منظور شما از اینکه مالیات فوتبالیستها هیچ می شود یعنی چه اطلاعات شما از قوانین مالیاتی کم است مالیات بر قراردادها جز مالیاتهای تکلیفی است که پرداخت آن جز بدهی نضامنی فوتبالیست و باشگاه است باشگاه از هر پرداخت باید مالیات مذکور را کسر و پرداخت کند شما بگید مدیر یک شرکت چرا باید بابت بذهی شرکت ممنوع الخروج گردد
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    27 9
    باید قانون ممنوع الخروجی زن توسط همسر که فقط با مراجعه به اداره گذرنامه و بدون اطلاع زن ظرف چند دقیقه انجام می شود لغو گردد. زن یک انسان است و با خانه و ماشین مرد فرق دارد.
  • بانکی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    22 0
    آقا وضع تولید و کسب و کار در همه زمینه ها اسفبار است.بنده کارمند یک بانک خصوصیم باور می کنید در عرض یک ماه گذشته حجم پولی که برداشت شده و حسابهای بسته شده توسط صاحبان حساب خیلی بیشتر از افتتاح حساب یا افزایش موجودیها بوده! از رئیس آموزشگاه معروف کنکور و تاجر فرش و زرگر و رئیس فلان شرکت تجاری و...خلاصه اینجور مشتریها هم کم کم کفگیر به ته دیگشون خورده و تقاضای وام با درصدهای بالا کردن تا کمبود نقدینگیشون رو جبران کنند و اموراتشون بگذره و البته بعد از دریافت وام هم در برگشت پول به مشکل میخورند.خلاصه رئیسمون میگه اینجوری پیش بره تا چند ماه آینده بانکمون نمیتونه از عهده مخارج و حقوق کارمندانش هم بربیاد ! آنقدر مشتری و برو و بیا کم شده که پشت میزمون خوابمون میگیره!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    20 2
    500 میلیون تومان هم کمه.... باید 5 هزار میلیارد تومان بشه!!
    • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      3 0
      3000 ميليارد!!!
  • الف IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    بهترین راه حل اعلام بدهی در پایان هر سال و هر مقدار است که در چند نوبت اعلام گردد .ایجاد مشاور جهت راهنمای نیز مفید است .امید است مسئولین این مورد را اجرایی نمایند.