اهالی خانه سینما صبح روز پنجشنبه ۲۷ تیر در مقابل ساختمان شماره یک این تشکل صنفی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از پلمپ ساختمان شماره یک خانه سینما، تعدادی از سینماگران ایرانی مقابل این ساختمان جمع شدند و اعلام کردند که ‍۴۸ ساعت به وزارت ارشاد برای حل این مشکل وقت می دهند.

با پایان یافتن مهلت اعلام شده سینماگران ایران از صبج امروز در مقابل این ساختمان تجمع کرده‌اند. محمد مهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما در این  تجمع از حاضران خواست تا آرامش خود را حفظ کنند . او گفت که پرویز پرستویی و فرهاد توحیدی به وزارت ارشاد رفته‌اند تا با جواد شمقدری ریس سازمان سینمایی دولت دهم مذاکره کنند.

جواد شمقدری نیز روز سه شنبه پس از پلمپ این تشکل صنفی گفت که این ساختمان به اصنافی تعلق دارد که مجمع عمومی خود را برگزار کرده‌اند. او ۴۸ ساعت به اهالی خانه سینما فرصت داد و اعلام کرد پس از گذشت این زمان طبق قانون ساختمان خانه سینما به اصناف قانونی شده واگذار می‌شود.

سال گذشته و پس از تشدید اختلاف سازمان سینمایی با خانه سینما،  مسئولان سازمان سینمایی زمینه‌ای را برای شکل‌گیری اصناف جدید فراهم کردند. آنها به دنبال این بودند که اصناف ساخته شده را جایگزین  خانه سینما کنند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    9 76
    آقای پرستویی. لطفا به قانون تمکین کنید. رئیس جمهور فرمودند بزودی پلمپ باز میشه.لطفا به قانون و نیروی محترم انتظامی احترام بگذارید
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    8 63
    خیلی جالبه.قبلا اصلا اسمی از خانه سینما نبود.حالا که پلمپ شده همه شدن کاسه داغتر از آش.از آقای پرستویی بعید بود.راستی،واقعا چی کار میکنند تو این خانه سینما؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    57 5
    آقاي شمقدري اين آخري كمي خجالت بكش
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    39 5
    این اعضلای صنوف چه نسبتی با آقای شمقدری دارند که ایشان می خواهد این ساختمان را به آن ها بدهد
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    30 5
    امید وارم که بعد از یک مدت این ساختمان فروخته نشود به