ایسنا نوشت:

مشاور حقوقی سازمان سینمای اعلام کرد: پیگیر هستیم تا حکم صادر شده برای منع تشکیل خانه سینمای جدید توسط وزارت ارشاد را لغو کنیم.

بهزاد ابتهاج  بیان کرد: آنچه به عنوان حکم منع تشکیل خانه سینمای جدید مطرح شده یک دستور موقت است که هر ذی‌نفعی می‌تواند برای دریافت آن از دادگاه، درخواست بدهد.

او گفت: خانه سینما هم 20 میلیون تومان به دادگستری پول فرستاده که در صورت اثبات کافی نبودن اسناد به عنوان خسارت برداشته خواهد شد.

ابتهاج درباره‌ی اینکه دادگاه حکم داده که وزارت ارشاد نمی‌تواند خانه سینمای جدیدی را تشکیل دهد، گفت: این دستور موقت بوده که از سوی دادگاه صادر شده است و پیگیر لغو آن هستیم.

جمال خندان کوچکی، وکیل و مشاور حقوقی خانه سینما خبر داد: دادگاه مانع تشکیل خانه سینمای جدید از سوی وزارت ارشاد شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باربارا IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    32 0
    چرا شمقدری برای نابودی سینما این همه خودش رو به در و دیوار می زنه؟ یعنی واقعن متوجه نیست که بیست روز دیگه یک شهروند عادی هست؟!
  • بهمن A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    17 0
    واقعاً حیف نیست که آقای شمقدری با این کارهایش کام مردم ایران را که از انتخاب آقای روحانی اعتدال گرا ؛ شیرین شده بود را تلخ می کند . بیچاره این اهالی فرهنگ و سینما چه گناهی کرده اند که امروز که شاهد موفقیت سینمای ایران در عرصه بین المللی هستیم ؛ بایستی اینگونه دنبال احقاق حقوق اولیه خود باشند .
  • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    3 0
    دستور موقت نیست آقای حقوقدان، دستور توقف حکم است که تا برگزاری دادگاه هم طول می کشد. دادگاه هم انشاالله 2-3 ماه دیگر که شما رفتید منزل استراحت برگزار می شود.