رسول خطیبی در همان نخستین هفته لیگ یکی از استقلالی ها را متهم کرد که تمرکز بازیکنش را به هم ریخته اند. اتفاقی که واکنش تند میرشاد ماجدی سرپرست استقلال را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ میرشاد ماجدی اتهام تماسش با بازیکن گسترش فولاد را با قدرت تکذیب می کند و می گوید از باشگاه استقلال خواسته تا از او به دلیل حرفهایش شکایت کنند چون با این حرف ها هم به ماجدی هم به استقلال و کادر فنی اش اتهام زده است. سرپرست استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ از شکایت خود از مربی گسترش خبر می دهد و می گوید:« تعارف ندارم. او به من اتهام زده. بار اولش هم نیست. قبل از صعود تیمش به لیگ برتر هم چیزهایی گفته بود که بار قبل گذشت کردیم اما در این فوتبال این قدر از این حرف ها زده شده و کسی دنبال شکایت نرفته ، همه یاد گرفتند به دیگران توهین کنند و اتهام بزنند. این بار اما من پیگیر می شوم تا او حرفش را ثابت کند و مشخص شود 300 هزار بار را چه کسی به بازیکن تیم او زنگ زده و این چه ربطی به تیم ما داشته است. »
ماجدی ادامه می دهد:« ایشام باید یادبگیرد بر اساس قواعد صحبت کند. من حتی وقتی آقای علی دوستی گفت بازیکن گسترش را می خواهد گفتم باید نامه بزنیم و همین کار را هم کردیم ، آن وقت این بحث را پیش می کشند. با حرف شان بعد از یک باخت هم به من توهین می کنند هم به استقلال و شان یک تیم را زیر سئوال می برند. بنده خدا چون چند نفر گفتند تیم خوبی دارد ، احساسش این بوده که باید 3 تا گل هم به استقلال بزند. حالا چون باخته این حرف ها را می زند!»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =