خدا کند گشت ارشادی ها این تصاویر را ببینند/عکس

حضور مردم خداجو در اولین شب قدر(نوزدهم) ماه مبارک امسال مانند همه شبهای قدر در سالهای قبل پرشکو برگزار شد.فارغ از هر پوشش معقولی ،اینجا دلها به سمت خدا رفته است... عکس هایی که در ذیل می بینید از خبرگزاری های مختلف و با ذکر امانت گردآوری شده.آنچه بیش از هر چیز در این تصاویر جلوه گری می نماید حضور جوانان و خلوص دل هااست.

 

فارغ از هر نوع پوششی ،اینجا دلها به نزد معبود رفته است.جوانی که اهل راز و نیاز با معبودش باشد محال است دل به شیطان بدهد.اگر به او کمک شود،درک شود،فهمیده شود و به حساب بیاید او همیشه دستش در دستان خداوند تبارک و تعالی باقی خواهد بود.

2 یادداشت قبلی با عنوان های از اعلام مصادیق بدحجابی تا کشیده شدن چادر آمر به معروف و حمله به چادری های آمربه معروف؛از تکذیب پلیس تا ورود مجلس بازتاب های فراوانی داشت.

عمده نظرات مخاطبین بر این مبنا بود که هر شهروندی که گشت ارشاد به بهانه ارشاد و توبیخ به داخل ون هدایت می نماید و بدتر از آن آنهایی که از ساختمان معروف خیابان وزرا سر درمی آورند،لاجرم کسانی نیستند که گشت ارشادی ها تصور می کنند.عمده این افراد دختران و پسران  همین شهرند و با عقاید ناب نسبت به دین و اعتقادات قلبی بزرگ.

نیروی انتظامی هنوز تفاوتی بین بی حجاب ،مانکن (اعم از پسر و دختر) و بدحجاب و همچنین خانمی که  روسری به سر می کند و جوانی که پیراهن آستین کوتاه و یا جین غیره و ذلک می پوشد ،قائل نیست.همه را به یک چوب می راند.عکس ها گویای همه چیزند.دلهای پاکی که در ماه مهمانی خدا به درخانه حضرت احدیت رفته اند و بندگی می کنند.باور کنیم لباس ظاهر،باطن دل ها را نمی نمایاند. دو نکته:

الف-عکس ها مربوط به جلسات احیا در نقاط مختلف تهران از امامزاده صالح تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع می باشد.

ب-برخی در بسیاری از جلسات به دلیل کثرت جمعیت،به طوری که مرسوم است در داخل کوچه ها و خیابان های مجاور حرم یا محل برگزاری بیتوته کرده اند.خیابان یا کوچه ای که با همین پوشش اگر در روز یا شب و در زمانی غیر از این شب عزیز تردد یا بیتوته می کردند ممکن بود به همان ون سبز رهنمون می گشتند! 

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

شب احیا نوزدهم ماه مبارک رمضان 1392 تهران

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 561
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    قبول باشه.خدا پشت و پناه همه جوون ها باشه.در ضمن گشت ارشاد عزیز:دقت کن!
    • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اتفاقا گشت ارشاد اگر می خواد حقیقتا کارش رو انجام بده باید اینارو شناسایی کنه.این ها منافق هستن
    • محمد IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بی نام خیلی خیلی خدا شفات بده...
    • بی نام US ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بی نام وقتی میبینم آدمایی با تفکر تو تو شهر آزادن میترسم برم بیرون
    • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      نقد یکطرفه ای بود. همه ی گشت ارشادی ها اینطور نیستند. همه ی مردم هم در چنین اجتماعات پرشکوه و افتخار آفرینی شرکت نمی کنند. بنظرم این مطلب، کمی از انصاف به دور بود و بیشتر احساساتی بود.
    • احسان A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      آقاي بي نام اگر اينا منافق هستند اون هايي هم كه براي شركت در انتخابات با همين تيپ ميرفتند سر صندوق ها وراي مي دادند رو هم بايد اسمشون رو گذاشت منافق.آره ه ه ه ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      به خدا درکش سخت نیست. خداوند می فرماید اگر مرا دوست داری، حجابت را رعایت کن.
    • میم IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      سیر داغ بابااا این ها منافق هستن , الان فقط مشکل ما 8 سانت روسری که عقب رفته ؟؟!!!!
    • بی نام GB ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      چجاب بهانه ای است برای حکومت برای اعمال کنترل بیشتر بر مردم و گرنه حجاب و متانت واقعی الزاما با حجاب فیزیکی بدست نمی آید.
    • زهرا IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      تیتر این مطلب اینست: "خدا کند گشت ارشادی ها این تصاویر را ببینند". من گشت ارشادی نیستم اما یک موافق امر به معروف و نهی از منکرم. من این عکسها را دیدم و چندین دقیقه در موردشان فکر کردم. حالا یک سوال دارم و خواهش می کنم شما هم بهش فکر کنید. سوالم اینه: "آیا خدای صاحب شب قدر و پیامبر بزرگوار و حضرت علی که شب ضربت خوردنشان بود، بیشتر از این خوشحال می شوند که در شب قدر، یک بدحجاب واقعا تصمیم بگیرد باحجاب و محجبه شود و یا بیشتر از این خوشحال می شوند که یک بدحجاب بیاید و قرآن به سر بگیرد و برود و همچنان بدحجاب بماند؟"
    • بی نام EU ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      دولت عشق از همه دین ها جداست. خدا به دل ما نگاه میکنه نه به چهره ما
    • هدی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      من نمی دونم چرا ما ایرانیا دم از فرهنگ بالای غربیا می زنیم اما نمی تونیم مثل اونا با هر طرز تفکری، با هر اعتقادی، هر تیپی کنار هم با آرامش زندگی کنیم؟! ( حالا جدای بعضی هاشون که نژاد پرستن) اسلام دین محبت و اخلاقه نه حجاب زوری
    • علی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      به خدا درکش سخت نیست.خداوند دریکی ازمهم ترین آیات قرآن کریمش(که البته همه آیات قرآن مهم هستند)که به آیه الکرسی معروف میباشد فرموده:لا اکراه فی الدین.....
    • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      ای کاش روزی بفهمیم ملاک ظاهر دیگران نیست بلکه نوع پوشش ابتدایی ترین حق و حقوق فردی یک انسان است. از نظر من نوع پوشش خیلی از همین هموطن های گشت ارشادی مورد پسند نیست یا سیاه و سفید می پوشند یا لباسهای با مدل و رنگهای افسرده کننده .... آیا من می توانم نظر شخصی خود را به آنها تحمیل کنم ؟؟؟؟؟؟ بخدا دچار افسردگی شدیم از پس که دیگران نظرشان را بر ما تحمیل کردند
    • سرو IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      زن منم نه دین داره نه ایمون نه حجاب نه خدا نه پیغمبر. دیشبم از سر جوگیری و مریضی مامانش نشسته بود قران میخوند بیاد قدیما. نه برادران من دین این نیست
    • سرو IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      آقای لا اکراه فی الدین . منم همینو میگم دین ندارن مجبورن با این وضع فجیع قران سر بگیرن؟ مثل من بگن ندارم
    • arash IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      یه مسیحی اهل کتاب هست و حجابم جزو قوانین دینشون نیست و همینطور که یه مسلمون هم اهل کتاب هست ولی حجاب جزو قوانین دینشون هستو خوب گفته شده که رعایت بشه... یه مسیحی یا یه یهودی حتما مناجات و دردل داره با خدای خودش و این اصلا جالب نیست که ما فک کنیم راز و نیاز با خدا فقط مختص مسلموناست، ولی این نوع عبادت تو این شب خاص مخصوص دین اسلامه و ادیان دیگه فک نکنم واسه امشب برنامه ای داشته باشن! پس کسی که میاد باید حجاب رو تو این مراسم لاقل داشته باشه با خودش به نظرم، یعنی کلا منظورم این بود که یا زنگی زنگ باید بود یا رومی روم!(خبر نچاپ مثل همیشه نوشتم فقط خودت بخونی!)
    • صدیقه IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      سرکار خانمی که در عکسها لاک زده اند، یا در حالت اول عذر شرعی دارند و نماز نمی خوانند؛ پس نمی توانند قرآن را باز کنند و به بدن بزنند و یا در حالت دوم نماز می خوانند که اگر می خوانند دیگر لاک زدن چیست؟ وضو چگونه می گیرند؟
    • سرو IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      انقدر بدم میاد از نماز خوندن با ارایش . دعا با مو از همه طرف بیرون.نماز نخوندن روزه گرفتن. در یک کلام خوددرگیری .....
    • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بی نام عزیز اینها ایمان دارند درسته ظاهرشون کمی به دور از موازین اسلامیه ولی ایمانشون از بعضیا هم بیشتره اینو به یاد داشته باش
    • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      انشا... تو که میگی گشت ارشاد اینارو بگیره خودتو بگیرن تا بفهمی دین به این چیزا نیست و گرنه شیطان هم هزاران سال عابد بود!!!
    • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بی نام عزیز که گفتی خدا گفته اگر مرا دوست داری حجابت رارعایت کن ... می شه دقیقا بگی کجا کی و به کی گفته ... نکنه شخصا به شما گفته ؟!... در هیج جای قران چنین عبارتی وجود ندارد .
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بله از نظر شما 75 میلیون منافق !!!!
    • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اسم خدا عوض شده، شده سرو که شاکی شده قرانشو چجوری دست گرفتن ! چه اسمیم گذاشتی سرو که آزاده هست به قول یکی از بزرگا افراد همیشه ادعای چیزی که ندارن رو می کنن !
    • امیر IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اینهایی که ایراد میگیرند به نوع پوشش و آرایش و حجاب خانومهای کم حجاب و بد حجاب تو این تصاویر و نظر منفی میدند خوبه که جای خدا نیستند. گیریم که اینا مسلمون نباشند. بابا اصلاً واسه دل خودشون رفتند و با زبون خودشون با خدای خودشون رازونیاز می کنند. شما چرا ناراحتی؟!!!شمارو که با اینا تو یک قبر نمی گذارند که؟ مگه بخاطر من و شما اومدن مراسم؟
    • بی نام NL ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      34 18
      نه عزیزم اینها منافق نیستند! اینها دلهای شفاف و با خلوصی دارند. خبرآنلاین منافقه که رویه اش تو همه خبرها قبل بعد از انتخابات از زمین تا آسمون فرق کرده!!! راست میگید این نظر رو بذارید!!!
    • مهران IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      من کاری ندارم قدر منفی بخوره .نه که من با گشت ارشاد موافق باشم.ولی با بی حجابی مخالفم آخه عزیزان بی حجابی یه گناهه که به هر حال میتونه جوونای دیگه را هم به گناه بکشه گناه در هر شرایط گناه محسوب میشه مثل اینه که طرف بیاد بره زنا کنه بعد بره قرآن سر بگیره و گریه کنه.بعد تو دادگاه عکسشو ببریم بگیم ببین چه دختر/پسره خوبیه!!!!
    • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      منافق واقعی شمایی بی نام که به مسلمون توهین میکنی !
    • بهاره A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      از خوندن نظرات صدیقه و زهرا و سرو واقعا شوکه شدم!!شماها نشستین جای خدا؟!!رمضان ماه مهمانی خداست.به شما چه که مهمان خدا با چه وضعی رفته در خونش؟ منم حالم از اون عده ای به هم میخوره که فکر میکنن چون دو متر پارچه به اسم چادر میپیچن دورشون خدا فقط مال اونهاست و بقیه حقی ندارن.شماها کاسه داغتر از آشین؟!! خدا خودش بلده و اگه بخواد اینارو راه نمیده تو مجلسش..یعنی چی که لاک داره؟!!دلش میخواد با لاک بره دردش رو به خدا بگه شما چیکاره ای که نذاری یا ایراد بگیری؟!از کجا میدونی توی لاک نزده محجبه از اون عزیزتری پیش خدا؟!! متاسفم واقعا برای طرز فکرتون.خدا رو مصادره کردین و راه بهشتم فقط خودتون بلدین؟!از همون خداتون!!نمیترسین واقعا؟؟!چرا قضاوت میکنین؟!!شما نگهبان در خونه خدایین؟!!!!!!1
    • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      چون این خانم ها دلشون پاکه باید ارشاد بشن البته نه با این متد فعلی
    • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      کامنت گذار دارای منفی زیاد .لطفا حرف نزن.به خدا طاعات بدون ریا بیشتر قبول درگاه احدیت میباشد
    • شعله IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      درجواب زهرا: فكر كنم خداوند بيشتر از اين موضوع خوشحال شود كه ما قضاوت را به خود خدا محول كنيم وبنده ى او را عذاب ندهيم. يك موضوع ساده كه اغلب فراموش مى كنيم: " ما خدا نيستيم !"
    • بی نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اون دوستی که فرمودن خدا در قرآن می فرماید: لا اکراه فی الدین پس... باید توجه کنن که در ادامه آمده قد تبین الرشد من الغی یعنی باید تلاش کنیم تا عقایدمان را تبیین کنیم. در واقع تفسیرش این میشه اگه شما تونستید با بی دینی یا دین دیگری اسلام را نفی یا مورد انتقاد قرار دهید اونوقت قسمت اول آیه اصظلاحا بولد میشه.
    • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      51 15
      خبر آنلاین جان تیتر و یادداشت عالی بود.دمتون گرم
    • مصطفی IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      71 16
      آقایان و خانمایی که کامنت دادین به جای خدا میگید اینا کاراشون قبول نیست یا این درسته اون درست نیست ........... من فقط میگم لطفا به جای خدا حرف نزنید خود خدا میدونه بهتر از کی قبول کنه از کی نه......همچین حرف میزنند انگار مامور ارزیابی اعمال مردمند
    • حسام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      54 9
      خدایا تو این شبای عزیز امثال بی نام شفا عاجل عطا بفرما الهی امین
    • سرو IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      اولا بنده مدتی ایران نبودم و در اون مدت زنم بدون حجاب هر جور میخواست می گشت. ثانیا بنده خودم اولش گفتم برادران و خواهران من دین ندارن ثالثا نه کاسه داغتر از آشم نه تعصبی دارم ولی ولی ولی اگر کسی دین داره بخ دستورات اولیه دینش احترام میگذاره و عمل میکنه. اینقدر پیچیدست؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مرتضی IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      99 27
      آقایی که میگی اینا منافق هستند: خودت منافقی!
    • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      ایه حجاب قابل توجه کسانی که میگن کجای قران گفته حجاب ضمنا معنای لا اکراه فی الدین اون نیست که این مسلمونای شناسنامه ای اینجا نوشتن اقا سواد نداری اول برو دوخط بخون بعد بیا از قران مثال بزن زشته «يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ ِلأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنينَ يُدْنينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلاَبِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كانَ اللّهُ غَفُورًا رَحيمًا؛ اى پيامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو چادرهای خود را بر خود فروتر گيرند اين براى آنكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند نزديكتر است و خدا آمرزنده مهربان است». (احزاب، 59) اقای خبرانلاین نمیدونم با چه ملاکی کامنتهارو رد میکنی ولی اینو چاپ نکنی خدا الهی ببرت قعر جهنم
    • علی IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      48 91
      بسم الله حرام خدا و رسول تا ابد حرام است تبرج زن حرام است حالا قرآن به دست یا باده به دست
    • بی نام EU ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      92 17
      خدا از حال بندگانش کاملا آگاه هست نه اونی که حجاب کامل داره با ایمان واقعی هست نه اونی که مثل این تصاویر حجاب نداره بی ایمان. حجاب اجباری مورد تایید اسلام نیست
    • بی نام KW ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      88 8
      منافق تویی که بی نام و نشون افترا می زنی
    • آرش IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      12 39
      يادداشت به جايي بود .شروع كننده اين بداخلاقي خود گشت هاي ارشاد بودند كه در موارد بسيار بسيار زيادي رفتاري زننده ای خودشان نشان داده اند.این بحث در باره برخورد با جوانان توسط گشت های ارشاد هست نه منکر شدن حجاب و ارزش های آن.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      50 34
      منافق خودتی
    • نادر IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      منافق تو بی بصیرتی که تو شب ۲۱ خودتو میزنی چه جوری ولی ۱ ساعت نگذشته از مراسم دختر پسر مسلمون مملکتو بدنام و بی دین می نامی.
    • مهرناز A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
      182 4
      اونايي كه دين و خدا و پيغمبر و فقط وفقط از روي ظاهر آدما تشخيص ميدين شما جاي خدا نشستين كه بخوايين درباره بنده هاي خدا قضاوت كنيد اگه خيلي به دينتون اهميت ميدين خودتونو درست كنيد نه اينكه تا يك خانوم با آرايش مي بينيد كه داره دعا ميكنه بهشون تهمت منافق بودن بزنيد... منافق اون كسيه كه خودشو پشت دين و اسلام قايم كرده نه اون كسي كه ادعايي هم از دين داري نداره ولي براي خداي خودش گريه ميكنه قرآن به سر ميگيره چه با آرايش چه بي آرايش... تشخيص خوب و بد بودنش با ما نيست.
    • سروناز IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
      6 15
      جالب هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • elnaz IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    سلام ممنون واقعا تصاویر زیبایی بود. بفرستین واسه کسایی که فقط بدنبال برخوردهای قهری با جوون ایرانی هستن
    • بی نام A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خدائیش خودمونیم، این درسته که بیشتر موهای آدم بیرون باشه، آستینش تا بالای آرنج رفته باشه بالا، آرایش کل صورتشو پوشونده باشه و قرآن هم به سر بگیریم؟ اصل کاری را که رها کرده اید عزیزان. حضور در مجالس شب قدر خیلی خیلی عالیه ولی اصل قضیه را فراموش نکنید.
    • فاطمه IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      ما یا قبول داریم که بی حجابی و بدحجابی گناهه و یا خیر. اگر گناه است، انسان نباید مرتکب شود. در هیچ حالی هم نباید مرتکب شود. شرکت در مراسم شب قدر و شب زنده داری، زیباترین کار است ولی مستحب است و واجب نیست. از آن طرف، رعایت حجاب، واجب است و مستحب نیست. قضاوت با شما.
    • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      . مگه ظاهر آدم ها چیزی رو ثابت میکنه !!!!!!!!!!!! همه به خدا نزدیکند و بنده خدا هستند و ایشالا همه جوونای ایران از این همه مشکلات بیرون بیان و برن سر خونه و زندگیشون. .
    • هادی A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خانم الناز واقعا فهوای کلام تون متین هست ، تا کی بدنبال برخورد قهری با جوانان مسلمان ایرانی
    • یه ایرانی A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      درود به فاطمه خانم گرامی. فاطمه خانم عزیز لطفا درباره اینها هم فکر کن که آیا گناه های خیلی خیلی بزرگ تر از حجاب توی این کوشر هست یا نه؟ آیا اعتیاد توی دنیا اول هستیم یا نه؟ اگه بله چرا هیچ کاری نشده؟ آیا دزدی های کلان تو جامعه وجود نداره و باعث افزایش بیکاری و رواج جرم و فحشا داره یا نه آیا باعث نشده حتی مرد راضی به تن فروشی زنش بشه؟ اینها حقایق جامعه ماست که یک جامعه رو کمرش رو می شکنه و اگه به اینها و خیلی از مشکلات بی سر و ته این جامعه که ریشه بسیاری از ویرانی های اجتماعی هستند رسیدگی بشه دیگه وقتی برای حجاب نمی مونه چرا به اجبار به پوشش ایرانیان عزیزی که دینهای دیگه دارند اعتراض نمی کنید؟ آیا در باورهای دینی شما این یک گناه نیست؟
  • بی نام EU ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خدا قبول کنه از همه.راستش نمی خوام بگم همه خوب یا همه بد.آدم ها عقاید مختلفی دارن.اما یه چیزی که واقعا خون منو به جوش میاره اینه که وقتی میری با این افراد درباره حجاب بحث میکنی که مثلا چرا حجابتو حفظ نمی کنی جواب میدن این اسلام آخوندا و حکومت و نمیدونم از این جور حرفاست.در حالی که خدا خودش تو قرآن گفته حجابشوتو رعایت کنند.فقط یه سوال ازشون دارم .فزض کنید همین الان قراره با حضرت فاطمه (س) رو برو بشید انوقت بازم همین حرفو تکرار میکنید؟.اما یه چیز دیگه.همه ماها تو خیابونا از صبح تا شب از این جور صحنه ها می بینیم حالا چند شبو که آدم میاد مثلا از شر این چیزا خلاص شه بازم نمی شه چون حضرات خانمهای خیلی با حجاب انجا حضور دارن.حداقل این چند شبو لطفا دست از سر پسرای مجرد بیچاره بردارید.
    • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      الان کُنه سخن شما چه بود؟
    • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      واقعا برات متاسفم دوست عزیز .. واقعا
    • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما که اینقدر جوش می زنی چرا با آنتی فیلتر وصل شدی؟
    • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما خیلی مسلمون تشریف داری. والبته خیالاتی
    • علی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اتفاقا خوب گفت دمش هم گرم
    • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما این شب خونه بمون تنهایی عبادت کن اینا همین جوری اینجا نیومدن اینا رو خدا خونده... چه خوشت بیاد چه نیاد مهمون خدان...این همین حرفیه که همین آقایون روحانی میگن ....تا خدا دعوت نکنه کسی لیاقت حضور پیدا نمیکنه ... دین بخشیش حجاب هرکس بنا به استعدادش دینداری میکنه آیا خود شما به خاطرخدا همه اعمالت درسته؟! این غرور مذهبی خودش گناه نیست ؟! این قضاوت چی؟ شما همین الان با خود مولا علی رو به رو بشی برای روندن کسی که به دعوت علی ع اونجاست اصلا زبونت باز میشه حرف بزنی؟!!! در ضمن اگر مجبوری بری بیرون سرت بنداز پایین سعی کن تزکیه نفس رو هم تمرین کنی چون بخشی از دین
    • ارکیده IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما نمی تونید یک زن رو انسان ببینید پس در مراسم شب قدر شرکت نکنید. قرآن نمی خونید تفسیر رو می خونید (بر اساس همه تحقیقات هر تفسیری از هر متنی با جانبداری است) در قرآن واضح اومده زنان پیامبر حجاب داشته باشند پس امر به حجاب همه می کنید. کاش نمی گذاشتند آنان که اندیشه نمی کنند سواد بیاموزند، زیرا از هر شیظانی برای جامعه دینی و اخلاقی و انسانی خطرناک تر ند.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      پسرای مجرد میتونن چشماشونو درویش کنن، هر چی محدودیت واسه ما دخترای مجرد!! پس پسرا چی؟!!!
    • بی نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      104 4
      رابطه ما با بزرگان دین و آفریدگارمان به هیچ انسان دیگری ربط ندارد.شما حق الناس را رعایت کن و به حق الله کاری نداشته باش. خدا خودش می دونه با بنده هاش. یا می گذره یا تنبیه می کنه.
  • یاسین IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    برای خدا تفاوتی نداره. هر چیز خوب محبوبه مثل حجاب و هر چیز بد منفوره مثل بدحجابی حتی در شب قدر. گرچه خدا بلاتشبیه بلاتشبیه مثل مادر یک دختر بدحجاب از این وضعیت بدحجابی بنده اش رضایت نداره ولی هرچی باشه اینا بنده هاشن مگه تا حالا دیدید یک مادر ، دخترشو بخاطر بدحجابی از خونه اش بیرون کنه؟! قطعا خدا از حضور اینا در مراسم شب قدر خوشحاله چون برای گناه نرفتند. ناجا هم بهتره که در موارد سازماندهی شده بدحجابی ورود کنه نه در اینجور موارد.
    • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      هیچ کس نمیگه تمام بدحجابا بی دین و ضدخدا هستند. تمام حرف دلسوزان اینست که چه از دید دینی، چه از دید شرعی و چه حتی از دید قانونی (قانون اساسی) ما موظفیم حجابمون رو کامل رعایت کنیم. هیچ کس، کسی را مجبور نکرده که حجاب برتر (چادر) داشته باشه، بلکه می گویند اگر میخواهید مانتویی هم باشید، باید حجاب را بدرستی رعایت کنید و موهای خود را بپوشانید. حضور در مجالس شب قدر هم که شما تصاویرش را گذاشتید، عالی است ولی مطلب اصلی اینست که در درجه اول حجاب دارای اهمیت است و بعد از آن، چنین اجتماعات خوب و باشکوهی.
    • طاهره IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      این تصاویر خوب و زیبا هستند اما بدحجابی بدحجابان و بی حجاب ها را توجیه نمی کند. هر چیز جای خودش. بدحجابی گناه است. حضور در مراسم شب قدر، مستحب است و بسیار خوب. مسائل نباید با هم قاطی شوند.
  • amir IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    همین شما ها هستید که مملکت را به این روز انداختید . مسلمونی به این نیست که قران بگیری به سرت گریه کنی .اول خودت را از نامحرم بپوشون بعد بیا این کارا را بکن. برای این نویسنده باید متاسف بود که با چنین تیتر هایی از این جور افراد ها حمایت می کنه. حالا اگه می تونی به زار تو نظراتت.
    • حسین A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      افرین به امیر اقا من هم با نظر شما به شدت موافقم
    • امیر A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      تو که هستی که از طرف خدا دستور میدی که کی اول چیکار بعد چیکار ؟؟؟همین الان استغفرالله بگو ....
    • بی نام A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      امير خان ، رابطه مردم با خدايشان يك رابطه دو طرفه است و خدا هم وكيل و مترجم نميخواهد، داستان موسي و شبا ن يادت رفته؟ دلش ميخاهد براي خدايش قران بسر بگيرد و فقط خداست كه ميتواند قبول كند يا نكند. هركي هم فكر كنه بهتر از بقيه ميفهمه اشتباه ميكنه
    • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      نه . مملکت بخاطر وجود امثالهم است که به فلاکت افتاده .
    • ش A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اتفاقا کی گفته به اینیه که تو میگی ؟؟؟بنده ی خدا مهم اینه قلب این قلبت کجاست ؟؟یعنی اونایی که چادر میپوشن یا ریش دارن خدا فقط با اوناست ؟؟؟هنوز نفهمیدی به ریش نیست به ریشت فقط میتونم بگم خدا از تو وامثال تو که جای خدا صحبت مبکنن بگذره فقط همین بترس از خدا بترس
    • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      یاد بگیرید تو حریم خصوصی مردم وارد نشید.
    • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      دوستان عزیزم، اصل دین و مغز دین می گوید حجاب، حجاب، حجاب... این عکسها خیلی زیبا بودند و به من یادآوری کردند جوانان کشورم حتی با این تهاجم فرهنگی شدید و این اشاعه ی بدحجابی، باز قرآن به سر می گیرند ولی باور بفرمائید بزرگان دین از ما می خواهند زن ، اول حجابش را خوب رعایت کند و بعد در اجتماع و اینگونه محافل حضور پیدا کند.
    • بهنام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اگر بدش را گفتی خوبش را نیز بگو!پوششم به منو شمام هیچ ربطی نداره بخ خود فرد ربط داره
    • رضا IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      17 14
      این دل که باید پاک باشه نه روسری یا چادر
    • بی نام GB ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      47 29
      آقاي خاوري و همدستان و همكارانش با ریاکاری دزدي هم ميكردن , ظاهر و ريا كاري و ملاك قرار دادين كه مملكت به اين روز افتاده
  • بی نام EU ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    یه سوال :آیا خدا فقط بنده های خوشگلشو می بخشه؟ اگه نه پس این خانم ها چرا اینقدر آرایش کردن؟؟؟ مگه شما امشب نمی خواین با خدا راز و نیاز کنین؟پس چه نیازی به این آرایش های غلیظه؟؟؟ من فقط دارم یه سوال منطقی می پرسم.لطفا اوناییکه نظر میدن یه جواب قانع کننده به من بدن تا بدونم که دارم اشتباه میکنم. در ضمن یکی از شرایط توبه انجام ندادن دوباره گناهه.درسته؟؟؟نیست؟؟؟ ولش کن الانه که دیونه شم.
    • ساغر A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما از کجا آرایش غلیظ این خانمها را دیدی ؟؟؟؟؟ اونا هم بنده همان خدایی هستند که شما هستید .....گر مسلمانی به این است که شماها دارید ....وای اگر از پس امروز بود فردایی ..(العاقل بالااشاره)
    • محمدعلــی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      به خدا قسم در همان قرآنی که این عزیزان به سر گرفته اند، آیه های زیادی در مورد حفظ و رعایت حجاب هست. اگر مراجعه ی ما به قرآن، فقط به همین شب های عزیز، ختم نشود، خواهیم فهمید که خدا در اصل از ما چه می خواهد. من به نوبه ی خودم فکر می کنم اگر یک دختری که همیشه محجبه است و در این شب فقط دو رکعت نماز بخواند از آن عزیزی که بدحجاب است و کل شب را نماز بخواند، اجر بیشتری می برد. خدا از ما حجاب می خواهد.
    • ستار DE ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      17 39
      آره خدا بنده های خوشکلشو می بخشه. این خانوم ها هم برای همین آرایش غلیظ با غلظت خیلی زیاد کردن. خدا بت آرامش بده. ما رو هم مبرا کنه تو این شبای عزیز از بخل و کینه. الهی آمین
    • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      محمد علي خان اشتباه ميكني. ضمنا خدا صراحتا در قران كفته حجاب بهتر است و اجبار نكرده و جايي هم نكفته كه بي حجاب بايد مجازات بشه. اين مسايل كمتر از ٢٠٠ ساله كه وارد مملكت ما شده و من و شما زمان صدر اسلام نبوديم كه از واقعيتها با خبر باشيم. ضمنا از جانب خدا نظر نديد تا به عذاب الهي كرفتار نشيد. قطعا اينطور نيست كه بهشت فقط مملو از شيعيان ايراني و فقط اونم ريش دارها و جادري ها باشد و بقيه خلايق برن جهنم!! قطعا اينطور نيست. الله اعلم!
    • حوری A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      2 2
      ببینم دیوونه شدی یا نه؟ حتما خبرشو بده.دوستان گرامی متوجه شدین که چه قدر برداشتهایمان از اسلام و دین متفاوته! ولی خدایمان یکی است یادمان نره.پس بیایید در دیدگاهمان نسبت به خدا تجدید نظر کنیم. روح امانت خدا در قالب جسم در دست ماست بیایید امانتداران خوبی باشیم. حکم صادر کردن مخصوص خداست.
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    12 26
    نباید از حریم خصوصی عکس گرفت
  • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خلاصه همین قرآنی که به سر گذاشتن این حجابو قبول نداره
    • مولوی A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      وحی آمدسوی موسی ازخدا : ...................بنده ما را زما کردی جدا تو برای وصل کردن آمدی.........................نی برای فصل کردن آمدی ما برون را ننگریم و قال را........................مادرون را بنگریم و حال را ملت عشق ازهمه دینهاجداست.......عاشقان راملت ومذهب خداست لعل راگرمهرنبود،باک نیست...........عشق دردریای غم غمناک نیست چونکه موسی این عتاب ازحق شنید.........دربیابان، درپی چوپان دوید برنشان پاک آن سرگشته راند.......................گرد از پربیابان برفشاند عاقبت دریافت و او را بدید..................گفت مژده ده که دستوری رسید هیچ آداب و ترتیبی مجوی...................هرچه میخواهد دل تنگت، بگوی
    • بی نام A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خوبه حالا به آقای مولوی نگفتی مولانا! ببین اول کدام یک از مراجع تشیع، مولوی رو قبول دارند، بعد ازش شعر بیار. مولوی انصافا از نظر ادبی کارش درسته و آدم بزرگیه اما از نظر دینی و شرعی، تقریبا مقبول هیچیک از بزرگان نیست.
    • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      جناب بی نام مولوی برای تائید نیاز به هیچ کس نداره. همین که چندین قرنه اسمش برده میشه کافیه
    • نكته سنج IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اصلا جايي از قران نكفته حجاب اجباري. و نكفته بدحجابها و حتي بي حجابها بايد مجازات بشن. حتي در ايه ٥٩ سوره احزاب كفته حجاب براي زنان " بهتر" است و اين يعني نفي اجبار اونم به اين شكل! كمي تحقيق كن دوست عزيز
    • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      1- اگه می فرمایید مولانا رو هیچ بزرگی قبول نداره که بنده خودم قطعه فیلمی از سخنرانی رهبری دیدم که مثنوی معنوی رو کتاب اصولِ اصول دین می دونستن. 2- تشبیه داستان مثنوی با این وضع آرایش جوونها قیاس مع الفارغه. تنها تشابه این دو به هم عدم شناخت صحیح محبوبشونه. مسلماً به هر کسی اندازه ظرفش طعام می دن. هر چه شناخت قوی تر باشه ظرفیت بیشتر می شه. 3- طبق کلام صریح وحی عبودیت از عبادت بالاتره. عبودیت یعنی اجرای فرمان مولا بدون هیچ شک و شبهه ای. قرآن به سر گرفتن عبادته نه عبودیت.
    • بچه تهرون A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      20 9
      اشتباهی منفی دادم
  • رضا A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    بياييد به هم احترام بذاريم براي هم تعيين تكليف نكنيم
    • بی نام RO ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      15 7
      تعیین تکلیف نیست امره به معروفه
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    47 13
    منتاسفانه گشت ارشاد قربانی سیاست ها یب غلط بعضی ها شده.که دکتر احمدی نژاد هم مخالف این جور برخورد.ولی خدا از همه قبول کنه
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    چقد مردم دوست دارن نقش خدا را بازی کنند...
    • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      21 18
      و چقدر شما نقش شیطان را
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خدایا چه آرایش های وحشتناکی
    • حسن IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      رفیق قدیمی برو چشماتو آب بکش یه کمی مرام داشته باش
    • الی A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خدایا چه تفکرات وحشتناکی
    • مجید A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      یه رفیق قدیمی تر هم گفت : حجاب زنان من چشمان پاک مردانم هست!
  • mj A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    35 5
    دوستان در مورد حجاب تحقیق کنید بعد نظر بدهید در همین اینترنت هم پیدا میشه.
  • سارا GB ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    به نظر من حجاب اجباری کلن از ریشه مشکل داره آدم باید ذاتش خوب باشه حجاب مهم نیست چه بسا خیلیا حتی با چادر و حجاب سنگین از بی حجابها بدتر هستن!
    • بی نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      مجبوری حرف بزنی؟چرا هذیان میگی؟
    • سارا IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      به نظر من خيلي از بي حجاب ها از خيلي از با حجاب ها بدتر هستن. البته استثنا هم وجود داره.
    • سیامک IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما میگی حجاب مهم نیست . اگه مسلمان باشید که قران رو هم قبول دارید . تو همین قران حتی نوع پوشش رو هم فرموده . میگید مولانا میگه :عاشقان را ملت و مذهب خداست . مذهب خدا چیه ؟ قران قران چی گفته ؟ حجاب حجاب واجب ، قران سر گرفتن مستحب .
    • هادی A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      7 66
      سیامک جان برادر دینی من چرا بی ربط میگی
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    143 9
    موافقم. من احیا نمیرم دیگه. اما به اونا که میرن میگم که دعا کنند برای همه و درخواست دارم که از فرداش مواظب دل و زبونشون باشن. دل کسی رو نشکنن. به مردم احترام بگذارند. به آفریده های خدا احترام بگذارند. به انسان ها کمک کنند. اینا از فرداش یادشون نره.
    • یه معتقد A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      16 12
      چرا نمی رید؟ برید. حتماً شرکت کنید. شرکت در این مراسم و توبه باعث نزدیکی به خدا و کمک خداوند متعال برای نزدیکی هر چه بیشتر به دین هست. ان شاالله که همه خانم ها و آقایون ما حجاب رو رعایت می کنن همانطور که باید دروغ نگن، تهمت نزنن، ریا نکنن، کم فروشی نکنن، با هم با مهربونی صحبت کنن. به هم دیگه احترام بذارن. ان شاالله روزی برسه که همه ما دینمون را کامل رعایت کنیم. برای ظهور آقامون امام زمان (عج) صلوات.
  • بی نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    کسانی که با افراطی گری سعی دارند جوانها رو از خدا دور کنند منافق هستند.من بارها به چشم خودم دیدم که گشت ارشادی ها اخلاق یک مسلمان واقعی را رعایت نمیکنند.اگر کسی مجرم است دستگیرش کنید چرا دیگه فحش ناموسی میدی؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      9 35
      مجرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رستگار A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    199 7
    واقعا تا حالا از خودتون پرسیدید آیا اون چندن میلیارد آدمی که فقط در حال حاضر روی زمین زندگی می کنند و اغلب یکتا پرست و شریف هستند و اما دین مسلمانی ندارند و پدیده حجاب مورد نظر یک طیف از مسلمان ها در دین و فرهنگ شان جایی ندارند عاقبت شان چه می شود. نکند اینجور ی که اینها می گویند بعد از مرگ به خاطر نداشتن حجاب باید مستقیما بلیط جهنم را تهیه کنند. مثلا یکیش مادر ادیسون که چنین فرزندی تقدیم بشریت کرد هم وقتی توی این معادله قرار می گیرد باید جهنمی شود چون حجاب نداشته است. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من که معتقدم خداوند به درون ما نگاه می کند و از ما پرهیزکاری می خواهد و خدمت به خلق و رعایت حق الناس
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      7 53
      در تایید حرفت تو قرآن چندین آیه هست که از اهل کتاب هم که پرهیزکار باشند بهشتی خواهند بود ...اینا چه جوری هر ماه رمضون ختم قرآن میکنن من متوجه نمیشم آقا یه نگاه هم به معانی قرآن بندازید خوبه به خدا ...
    • جلیل GB ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      3 3
      عزیز دلم شمائی که این حرفها را زده اید . اینکه خداوند چه کسی را به جهنم می برد فقط خودش می داند و اما من پیشنهاد می کنم به آیه 14 سوره نساء مراجعه کنید . درضمن آیات 30و 31سوره نور راجع به حجاب را هم بخوانید . درضمن اگر توانستید به خطبه معراج حضرت رسول نیز مراجعه کنید . اگر کسی راجع به گناه نکردن صحبت می کند درحقیقت سخن خدا و پیغمبر را می گوید . حالا خدا فردای قیامت حرف خودش را هم قبول ندارد همه را چه آنکه حرف خدا راقبول کرده در این دنیا به خودش سخت گرفته و چه آنکه به حرف خدا اعتنا نکرده همه را به بهشت می برد این دیگر مطلبی است که فقط خدا خودش می داند .
  • امير IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    كسي كه اينقدر بي ظرفيته كه با ديدن ١آرايش دلش بلرزه ايمانش به درد خودش ميخوره،اصلا چرا نگاه ميكني تو كه ظرفيت نداري؟بقيه هم خودشون جوابگو اعمالشون هستند.
  • ashkan IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    139 6
    خدا قبول کنه از همه ولی یادمون باشه خیلی از همین عزیزان که تصویرشون میبینید قلبشون از خیلی از من امثال من صاف تره
  • مصطفی A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    گریه برای امیر المومنینی میکنن ک همسرش برای اینکه کسی تو تشییع جنازش حجم بدنش رو نبینه پیشنهاد تابوت کرد................... حدیث داریم اون دنیا به ازای هر تار مو که معلوم باشه اون مو براش حکم طناب داره گشت ارشاد ما نفس سرزنش کنندمونه نه چند تا پلیس ان شاالله همه به راه راست هدایت بشیم حالا شما از اینا حمایت کن..
    • بی نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      شما اونموقع بودي؟ تشييع جنازه ان بانو كه كاملا مخفيانه بوده كي اين كزارشات رو ان موقع مكتوب كرده؟. راستي شما نعوذ بالله خدا هستي؟ ملاك تقوي فقط تو همين مسايل جزييه؟. مهمتر از اينا وجود نداره براي افريدكار اسمانها و زمين؟.
  • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    بابا بی خیال اینا بدون آرایش شبیه.... میشن واسه همین آرایش نکنن نمیتونن بیان بیرون
    • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      49 10
      سیرداغ بابا...تو خودت شبیه چه موجودی هستی؟
  • یک دوست IN ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    166 3
    دوستان عزیز خبرنگار و عکاس! شما را به خدا بیایید و در این شبها و در چنین اماکن مقدسی که مردم به دنبال وصل شدن به خدای خودشان"حتی برای یک دقیقه" هستند،خلوت و حضور قلب آنها را با دوربین هایتان مخدوش نکنید.شما چه میدانید که این خانمهای توی عکسها راضی بودند که چند میلیون نفر عکس گریه کردن یا قرآن سرگرفتن آنها را در سایتهای مختلف ببینند...برای اینگونه حریم ها که نزد خدا حرمت خاصی دارد خواهشا احترام بیشتری قائل باشید...
  • بی نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    از کوزه همان برون تراود که در اوست ........ من موافق گشت ارشاد نیستم ولی این ظاهر و آرایش با تعلیمات همین قرآن روی سر سازگاری نداره . لطفا کمی منطقی باشید
    • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      ممكنه همين ها نزد خدا به مراتب عزيزتر از كساني باشن كه فكرش رو هم نميتوني بكني. الله اعلم
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      8 101
      داداش حرف دل منو با جملات زیباتر نوشتی مرحبا
    • رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      32 15
      ان شاالله که این عزیزان که عکسشون رو زدید خیلی دلشون صاف و با صفاست. اما فقط قرآن به سر گرفتن چیزی را ثابت نمی کند. بلاتشبیه بلاتشبیه دشمنان هم جلوی حضرت علی که در همین شب قدر ضربت خوردند، قرآن سر نیزه کردند و علی(ع) فرمود من قرآن ناطقم ولی گوش فرا ندادند. نمی خواهم مقایسه کنم چون این جوانان که عکسشان را انداختید خیلی باخلوص و باصفا هستند. فقط میخواهم بگویم صرفا قرآن به سر گرفتن چیزی را ثابت نمی کند. همین حضرت علی دهها حدیث در مورد حفظ حجاب فرموده اند و همین قرآن آیه های زیادی در این مورد دارد.
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اسلام آمریکایی که میگن همینه
    • بی نام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      33 12
      این اسلام امریکایی هم از اون ترکیب های بی معنی است که دستاویز عده ای تهی مغز شده!
    • ali IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      14 99
      آفرین.گل گفتی.موافقتم.
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    مرام دارم برادر ولی از قبر شب اول عذاب قبر ومنکری را دیدی حتما بگو و رد شو دینو سبک نکنیم هرچه در کوزه است همان تراوش می کند اسلام مساوی حجاب کامل شتر سواری دلا دلا نمیشه
  • محمد صالح IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    24 15
    عکسات دریچه جدیدی برام باز کرد.زاستی راستی اصل دله.منم گنه کارم .منم بدم اما اینجا شماها خوب نیستید.ریش و تظاهرات ملاک خوبی ها نیست.خوبی دل پاک میخواهد .این دخترا بوی بهشت میدهند .وای چه خدای مهربانی.کاش من را هم مثل اینا پاک و خالص کنی.کاش
  • بی نام US ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    الان مثلا اینا بد حجاب بودن؟؟! عادی بودن که یعنی انتظار دارید همه چادر بزنن؟
  • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خاک تو سر این مریضای ذهنی
    • بی نام A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      16 13
      شما نمی تونی محترمانه صحبت کنی؟ وقتی شما اینجوری توهین می کنی باید انتظار جواب مشابهش رو هم داشته باشی. خبر شما چرا این نظرات توهین آمیز رو تأیید می کنی. مگه اون پایین ننوشتی که نظرات توهین آمیز تأیید نمیشه؟؟!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    بی حجابی با خدا جویی در تناقض است چون خدا گفته که حجاب داشته باشید همین طور که بیت المال هم مهم است و نمی شود هم بیت المال رو حیف و میل کرد و دم از خدا زد!
  • بی نام A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    21 6
    حجاب‏ ‏یک‏ ‏فکراست‏ ‏یک‏ ‏فرهنگ‏‏‏.حجاب‏ ‏یک‏ ‏موضوع‏ ‏فردی‏ ‏واجتماعی‏ ‏است‏ ‏.هم‏ ‏منافع‏ ‏فردی‏ ‏دارد‏ ‏وهم‏ ‏اجتماعی‏ ‏.خدایا‏ ‏خودت‏‏ ‏همه ‏جوان‏ ‏ها‏ ‏را‏ ‏کمک‏ ‏کن‏ ‏چون‏ ‏‏جوان‏ ‏ها‏ ‏را‏ ‏خیلی‏ ‏دوست‏ ‏داری.
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    46 17
    قبلا كفتم كسي جواب نداد باز هم ميكم. قران كتاب ما مسلمانان در ايه ٥٩ سوره مباركه احزاب فرمودند حفظ حجاب براي زنان " بهتر " است خيلي هم صريح كفته و اصلا نكفته بايد. حتي كسي كه واجبي مثل نماز رو هم رعايت نكنه نبايد حكومت مجازات كنه، از سويي جواني كه اينطور خالصانه و بدون حجاب مورد نظر شما به دركاه خدا رو مياره قطعا خالصانه تر و بي رياتر از خيلي از محجبه هاي مورد نظر شما هستن
    • جوینده-1 A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      18 11
      «خبر لطفاً تأیید کن». این شخص تو خیلی از خبرها یه آیه از قرآن عزیز می ذاره و تفسیر خودش رو می کنه. جناب من قبلاً جوابتون رو دادم. شاید ندیدید! باز هم می ذارم. «اولاً که سؤال تخصصی مذهبی رو می رن از اهلش می پرسن نه در یک سایت غیرتخصصی، همانطور که سؤالات علمی رو می رن از دانشمندان می پرسن. ثانیاً من رفتم و با اطلاعات ناقص خودم این قسمت رو خوندم با ترجمه چندین مترجم. در این آیه گفته «جلباب بر خود فرو پوشند ... » بهتر است. در خیلی جاها هم متخصصین جلباب را چادر امروزی معرفی کردند. بنابراین در این آیه گفته میشه که چادر فرو پوشند بهتر است. همون حرفی که امروز زده میشه. یعنی می گن حجاب برتر چادر هست ولی حجاب های دیگر هم که بدن نما نباشن و بدن رو پوشش بدن کفایت می کنه».
  • بی نام GB ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    23 53
    من کاری به حجاب و غیر حجاب ندارم ولی وجدانا اونی که لاک زده و آرایش کرده شایدم حتی وضو نداره موهاشم بیرونه(اعمالی کعه خدا میگه اشکال داره)دلیلی برای توجیه این عکس ها نمیشه
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    همه روبكشين
    • بی نام IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      101 1
      شما از طالبان نیستی؟
    • مهدی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      16 0
      دادش فیلم وسترن زیاد دیدی ها ! " دارش بزنید ! "
  • يك جوان IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    افرين به اين جوانهاي عزيز و زيبا و باخدا كه بدون ريا به دركاه معبود روي اوردن.
  • سینا IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    91 1
    سلام-البته توجه کنیم خانومها در محوطه خواهران هستند و خیلی ها کنار محارمشان ولی این دوربین است که به اینجا سرک کشیده و به حریمها وارد شده-در غیر اینصورت مشکلی نبوده ما مشکلات را داد میزنیم...
  • شهاب A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    20 10
    به قول یه بنده خدای با خدایی که سخنران قابلی هم هست(حاج آقا کریملو): خدایی که همه چیز ازوست به بنده هایش بدیش را یادآوری نمیکند پس ما هم نکنیم... همه آنهایی که ظاهری آراسته و شاید کمی متمایز دارند انسانهایی هستند که حتما خدا نگاه خاصتری به آنها دارد و بندهء خدا نمیتواند قضاوت کند که کیستند و چیستند. خداست که از دل آدمها خبر دارد..............
    • احمد A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      عجب حرفی می‌زنی شما هم ها! عذر می‌خوام، دیگه یه من (6 کیلو) لوازم چینی آرایشی که تو هر شهر و روستایی پیدا می‌شه رو به صورت مالوندن و لباسای تنگ و آن‌چنانی پوشیدن هم عرضه و استعداد می‌خواد که می‌گید شاید خدا آن‌ها را خاص‌تر کرده؟! فکر کردید دخترخانم‌ها و خانم‌هایی که تو این گرمای طاقت‌فرسای تابستون با مانتو و روی اون چادر مشکی می‌اندازن و آزار گرما و سنگینی لباس زیاد رو به عزتشون می‌خرن، نمی‌تونن از این آت-آشغال‌های چینی و تخریب‌کننده‌ی بافت پوست و لباس نازک و سبک بپوشن بیان بیرون؟! درست مثل خیلیای دیگه؟! فکر کردین این جور آدما عذر می‌خوام امل هستن یا از رو بی‌سوادیشون چنین اقدامات سخت و استعدادخواهی رو نمی‌کنن؟! (خبر مدیونی اگه سانسور کنی حرف دل و منطق بنده رو)
    • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      10 5
      عجب مهملاتی!!!!!!!!!
  • نكته سنج IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    20 16
    سايت خبرانلاين! واقعا ممنون از روشنكري هاتون. خدا بهتون خير بده. دو ماهه از طرفداراي حسابي تون هستم و همه رو دعوت به خواندن سايتتون ميكنم. خيلي با مرامين. بااينكه اصولكرايين اما منصفين. هندونه زيربغل نميزارم اما كمتر سايتي اينطور دل اقشار مختلف مردم رو به دست مياره. خبر متشكريم
    • یک رفیق قدیمی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      6 1
      موافقم
  • علی A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    آخه به کسی چه مربوطه که کی چی می پوشه ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    34 12
    عکس جلیلی اونجا چیکار میکنه؟(عکس سوم)
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    15 3
    عکس مار کشيده اي آقاي تهراني
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    48 13
    من نه این چهره ها را تائید می کنم و نه تکذیب. اصلا به من چه ارتباطی دارد. به شما چه ارتباطی دارد. دوستانی که در کامنت های بالا در جای خدا نشسته اند و حکم می دهند و از قرآن می گویند، در همین قرآن بارها و بارها آمده که در کار مردم تفحص نکنید و صراحتا عنوان شده دین و عمل به فرائض آن اجباری نیست. چرا باور نداریم که در جهانی که هرکس تنها به اعمال خودش و فقط خودش بیندیشد راحت تر و بهتر می توان زندگی کرد؟!
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    مرگ بر بي حجاب. قران حرمت داره خبر انلاين خيلي بي شرمي خيلي
    • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      130 3
      زنده باد جهان سوم
    • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      149 1
      کسی که برای هممیهن و خواهر مسلمان خودش ارزوی مرگ کند شایسته مرگ است
    • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      117 1
      مرگ بر جهل مرگ بر افراط مرگ بر ظاهر بین مرگ بر خود محق پنداری از نوع جاهلانه
    • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      24 5
      من نمیگم مرگ بر افراطیون؛ چون من مثل شما نیستم، از خدا میخوام به شما بصیرت بده
    • بی نام US ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      11 3
      زنده باد مخالف من
  • مهدی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    22 9
    این مطلب احساسی چیه گذاشتید؟ درک این مطلب خیلی سخته که بدحجابی بده و شرکت در مراسم مذهبی خوبه؟ خوب یه آدم هر دوی این‌ها را دارد و به خاطر کار خوب، نمی‌توان از کار بدش چشم‌پوشی کرد. یک چادری دروغ بگوید، مجوزی بر خوب بودن دروغ‌گویی است؟ این‌ها همه از ذهن‌های بسته‌ای نشات می گیرد که همه چیز را صفر و صدی و خیر و شر می‌بینند.
  • تعادلم خوب چيزيه IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اينكه اين تيپي بري شب احيا تا صبح دعا بخوني توبه كني خوب نيست هر چيزي جايي دارد و مكاني.استغفرالله عروسي كه نيست.اگه يه نفرم واقعأ بخواد توبه كنه قيافه خودش يادش ميره چه برسه به ارايش يه تني.
  • امین RS ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    31 7
    یاد موسی و شبان افتادم
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    98 10
    دغدغه های پوچ که انرژی و وقت مردم ما رو هدر میده.
  • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    22 2
    يادمه مقاله اي خونده بودم كه طبق تحقيق يك دانشكاه بين المللي ميكفت از نظر رفتار و اعمال نزديكترين كشور و مردم و جامعه به دستورات و خواسته هاي اسلام واقعي كشور نيوزيلنده و كشورهاي اسلامي اغلب اخراي ليست بودن
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    14 2
    بابا همین رو هم باید خدا را شکر کرد یه جاهایی حرف بی نام درسته ولی نباید سخت گرفت خدا عاقبت همه رو بخیر کنه
  • حسن A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    17 98
    کاش یه کم به این قرانی که به سر گرفتیم عمل کنیم. البته اول خودم رو میگم بعد دیگران. خداوند در قران در مورد حجاب هم گفته.....
  • سعید A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خبر آنلاین کنن که داری همچین چیزی رو فرهگ سازی میکنی . این خانما با این نوع لاک زدن چطور میخواد الفبای دین که نمازه رو بخونن ؟! ببین مثلا بشکه بشکه اشکم که بریزن فایده نداره کاری به خوب و بد و حجابشون ندارم حرفم اینه که این خانم چطور میخواد نماز بخونه ؟! ما تو دین اسلام کسی که نماز نمیخونه رو با کافر یکسان میدونیم. فاصله بین ایمان و کفر ترک عمدی نماز است . میدونی این سخن کیه ؟! میدونم این نظر رو نمی ذاری فقط گفتم که بخونید یکم فک کنید فقط دنبال کامنت گیری نباشید.
  • مهدی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    12 17
    بنده هر چند که با اجباری بودن حجاب از جانب حکومت موافق نیستم و با شیوه اجرای گشت ارشاد مخالفم، اما ذکر این نکته رو لازم میدونم که خیلی از ما با دین و آموزه های قرآن و اهل بیت همانگونه رفتار می کنیم که به فرموده قرآن بین اسراییل رفتار می کردند. ( نؤمن ببعض و نکفر ببعض) یعنی به بعضی از آموزه ها اعتقاد داریم و عمل می کنیم و به بعضی دیگر نه. این خواهران بزرگوار هم قرآن سر گرفتن را که یک عمل مستحب است و نهایت هزینه آن چند ساعت بیداری است انجام می دهند اما حجاب که یک واجب اجتماعی بسیار تاثیر گذار است به علت هزینه زیاد آن ( سختی و جلب توجه نکردن ) ترک می کنند. اسلام یک پکیج کامل است که نباید با آن سلیقه ای برخورد کرد. البته همین ارتباط با خدا در شب قدر هم بسیار ارزشمند است و انشالا یه روز دستمونو
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    فرق مولام شکافته اینا ارایش میکنن امام حسین به دادمون برس
    • جواد EU ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      10 0
      قربون مولاو امام حسین برم ولی نگران نباش اونا کریم تر از این حرفا هستن
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    98 2
    دم همتون از اون کامنت اول تا این کامنت آخر گرم !!! این شبای قدری خوب افتادین تو پوستین بنده های خدا................... از همه شما نمایندگان خدا قبول باشه انشاالله !!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    بابا اینا دنبال شوهرن شما چه ساده اید دارید تحلیل می کنید
  • بی نام US ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    7 96
    اینهمه فرآن گذاشتی بالا سرت ، یکم وقت میذاشتی توشم میخوندی میدی خدا چیه گفته در مورد مومن ، ولی باز همین که وصلی خودش خیلیه آفرین
  • محمودي A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    گشت ارشاد كارش مقدس.امااين تصاويرنشاندهنده عمق اعتقاد همه خانمهاييكه تصويرشان را عليرغم صورتهاي ظاهريشان به اسلام وشب قدر ومولايمان علي(ع) ميباشد.اما اين عزيزان بايد بدانند كه دستور حجاب درهمان قرآن مقدسي ميباشد كه بر سر كرده اندشمارا به قرآن آنرا جهت حفظ دين خودتان رعايت كنيدو خبرآنلاين هم وسط دعوا نرخ تعيين نكند وبه گشت ارشاد گير ندهد.
    • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      19 14
      این آقای تهرانی (نویسنده همین پست) چه دل پری از گشت ارشاد داره. گشت ارشاد تموم شد و رفت و جمع شد، ولی ایشون هنوز دو روز یکبار داره در مورد گشت ارشاد، تیترهای احساسی می زنه.
  • سیروس US ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    100 4
    همین جوون ها دلشون هزار برابر از خود اسلام پندارها صاف تر و پاک تره و اشکی که از چشمشون میاد از آگاهیه نه جهل و سنت، اسلام واقعی اینه نه شما افراطی ها که حاضرید سر هر کسی مثل شما فکر نمیکنه هر بلایی بیارید و هر چیزی خواستید بهش ببندید، چه بخاید چه نخاید اینا نسل های آینده و دورنمای ایران هستن شما هم یا خودتون رو همراه کنید یا بیشتر از اینی که تو مثبت منفی ها مشخصه تو اقلیت قرار میگیرید چون دیگه بجای 20 نفر نظر گداشتن هم چیزی رو عوض نمیکنه
  • بی نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    30 39
    تو اسلام به هیچ وجه نوع پوشش افراد رو تعیین نکردن.من حتا یک آیه پیدا نکردم که درمورد نوع پوشش افراد تعیین تکلیف کرده باشه.بلکه فقط توصیه به حفظ عفاف کرده که یک مساله کلی است.نه اینکه در مورد تار موی بیرون رفته از روسری مظهر عدم رعایت عفاف باشه.این یک مساله سیاسی برای کنترل جامعه است که رنگ و بوی مذهبی بهش دادن.
  • مهدی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    از این عکس تنها چیزی که گیرم میاد سردر گمی و دوگانگی که نه چند گانگی هست که جوونامون گرفتارشن مردمی که نمیدونن چی هستن و چی میخوان از یک طرف میل به زندگی مدرن و از یک طرف خرافه های مذهبی و امید به حل شدن مشکلاتشون از این طریقی که میبینیم متاسفام واسه این بیهویتی
    • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      42 11
      خرافه رو خوب اومدی:)))
    • احسان IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      من هم متأسفم برای اونا و برای تو که دین رو خرافه میدونی...
  • بی نام A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    من از شما میپرسم :آیا مشکل الان جامعه ما چند تار موی بیرون افتاده جوانان است؟
    • حمید IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      ببنین هر کاری که مخالف فرمان خدا باشه مشکل اصلی ما هست !!!! مشکل ما شکم و یا دلار نیست مشکل ما این هست که می دونیم قرآن کلام خداست و حق هست ولی بهمونه می یاریم که خدا با دل کار داره نه عمل در صورتیکه که وظیف داریم احکامش رو انجام بدیم. اگر واقعا به این اعتقاد داشته باشیم که خدا همه کارست یقین کن دلار و خیلی چیزهای دیگه هم حل مییشه.زور بزنیم با این وضع آخرش می شیم آمریکا ببین آمریکا و یا اروپا بدهکار ترند یا ما !!!!! باورش کن
  • فریادکش A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 22
    کار بد، بده. گناه، گناهه. چی بدحجابی این خانوما باشه، چه دروغ و تهمت و غیبت و دزدی و کم فروشی و اختلاس و . . . که خیلی از مردم از جمله مذهبی ها انجامش میدن. اینکه این خانوما تو این مجالس حاضر می شن هیچ توجیهی بر بدحجابیشون نیست. اما باید توجه داشت همین حضور نشون می ده صرفا به خاطر یک کار اشتباه نباید در مورد افراد قضاوت کرد. حضور این خانوم ها نشون دهنده عظمت و بزرگی خداست. اینکه در های بخشش خدا به روی بنده هاش بازه. چه بدحجاب باشه مثل این خانوما و چه اهل دورغ و دغل و غیبت و تمسخر و مال مردم خوری باشه مثل خیلی های دیگه از جمله مذهبی ها. همین که کسی تو این جور مجالس شرکت کنه، خودش توفیقیست بزرگ. کما اینکه منه به ظاهر مذهبی چندین سال توفیق حضور تو چنین مراسمی رو نداشتم.
  • عارف US ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    109 2
    به نظر شما کی باید گشت ارشاد و ارشاد کنه؟؟؟
  • بی نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 94
    آقای تهرانی، نویسنده ی محترم این مطلب، سخنی با شما دارم. در این مطلب، به پست قبلی تان یعنی "حمله به چادری های آمربه معروف" لینک داده اید و در کمال تعجب چنین نتیجه گیری کرده اید که "عمده نظرات مخاطبین بر این مبنا بود که هر شهروندی که گشت ارشاد به بهانه ارشاد و توبیخ به داخل ون هدایت می نماید و بدتر از آن آنهایی که از ساختمان معروف خیابان وزرا سر درمی آورند، لاجرم کسانی نیستند که گشت ارشادی ها تصور می کنند" اما فقط یکبار مطالعه ی نظرات این مطلب و دفاع جانانه ی مردم از نهی از منکر، چیز دیگری را ثابت می کند. اصلا مگر مساله گشت ارشاد بود که حضرتعالی چنین نتیجه گرفتید؟ مساله نهی از منکر بود.
  • mj A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    93 6
    هر کس به زبان دل خود ...
    • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      15 91
      عزیزجان، میدونم قصدی نداری ولی اینا که میگی میشه تفسیر عارفانه و صوفیانه از دین، که کاملا مردوده. نمی تونی بگی من هر جور دلم میخواد و به هر زبانی دلم میخواد، میخوام نماز بخونم. نه؛ نماز آداب و قوانین داره. خدا هم یه قانونی داره به نام "حجاب". اگه دوستش داریم، باید به قوانینش هم احترام بذاریم.
  • سعید A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 7
    مکن فکر آرایش و رنگ را بکن فکر آن منزل تنگ را این افراد رو نمیشه مومن فرض کرد ولی درکل این افراد مسلمان هستند وباید با تمهیدات درست و خواسته شخصی خودشان به سمت وسو یک فرد مومن هدایت شوند نه با اعمال زور وتصمیمات طالبانی به امید ظهور حضرت ولی عصر
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    5 90
    خوب این عکسها و بی حجابی ها از قرآن و گفته هاش جلو افتادن انگار وقتی قرآن میگه حجاب برای زن هستش باید رغایت بشه قرار نیست با سر گرفتن قران بگیم گشت ببینه همون خانمهای بی خجاب قرآن به سر باید قران رو ببرن تو قلبشون خونشون و جامه عمل بپوشانن و سوره مومنون رو هزار بار بخونن تا بفهمن که به قران باید عمل کرد نه ..... ولی به هر حال خدا شفاعت کنه و گریه به علی چشماون رو بشوره تا با حجاب بشن به حرف خدا و قران گوش کنن نه شیطان
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    16 3
    سلام از اینگه حجاب یک توصیه الهی است شکی نیست وچه خوب بود بجای اینکه وجدان درد میگریم در انجام ندادن این توصیه الهی قدری هم به فکر این همه بی عدالتی و بریز و بپاش بی حد و حساب از بیت مال مردم هم بودم و نگران می شدیم
  • جلال IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    98 10
    اینکه جوانان ما با این تیپ و ظاهر به این مجالس میرن نشون دهنده اینه که نباید با ظاهر مردم در موردشون قضاوت کرد . خداوند عالم و بیناست و اعمال و درون قلب بنده هاش رو میبینه و قطعا قضاوتی عادلانه خواهد داشت . زیر چادر هم میشه خیلی خلاف ها رو پوشاند و ظاهری فقط و فقط آراسته نشون داد .
  • آقا رضا A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    5 0
    ... گشت ارشاد دقت کن
  • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    می خواهید دخترها را کلا به محض تولد زنده به گور کنید تا بزرگ نشوند و حیال آقایان راحت شود!
    • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      مغلطه ممنوع. زن در حجاب همانند گوهری است درون صدف.
  • بی نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    37 9
    دارن میگن خدایا مارا از شر گشت ارشاد محفوظ بدار .خدایا سردار رادان را به راه راست هدایت بفرما
  • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 94
    ما فقط بلدیم مقلته کنیم و هیچ وقت نمیخوایم حرفهای هم را بفهمیم والا بقول امام خمینی دین خیلی سادس ولی اینقدر بد رفتاری و سختش کردند که وضعیت مملکت اینه و یا از این ور بوم می افتیم یا از اونور به هر حال می افتیم به نظر من اولا حجاب باید رعایت بشه اونم کامل یه وجب و دو وجب نداره . دوما مانباید دینمان را از زمان بگیریم دین محمد از اول تا اخر یکیست و تغییر نمیکند سوما تعریف حجاب و پوشش مناسب هم مشخص است چرا بی خودی به اخوند و غیره می چسبانیم این حرفا را چهارما خانم ها و اقایان محترم قران سر گرفتن مهم نیست قران را له نکردن مهمه و عمل به دستوراتش مهمه . خدا کند همه ما مثل الاغه نباشم که بارش قرانه ولی هیچی از ان نمی فهمه
    • علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      24 5
      محمدجان بنظرم زیباترین جمله ی کل نظرات را خودت گفتی: "قرآن را له نکردن مهمه و عمل به دستوراتش مهمه. خدا کند همه ما مثل الاغه نباشم که بارش قرانه ولی هیچی از ان نمی فهمه".
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    123 7
    من موندم این خارجیا که حجاب ندارن دینشونم اسلام نیست اونطور که به ما گفتن همشون جهنمی هستند. با این حساب توی بهشت ایرانیا هستن با چند تا کشور دیگه؟؟یه نفر به من جواب بده خب
    • مریم IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      این سوال شما نشان دهنده این است که نه شناخت درستی از خدا دارید و نه از دین با 700 کارکتر می شه جواب سوال شما رو داد صادقانه مطالعه مجددی درباره دین بکنید تا سوالاتتون حل بشه بعد هم مسیحی ها الزاما به جهنم نمی روند
    • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      54 4
      مریم خانوم من بگم مسیحی هستم دیگه کاری به کارم نداری؟! البته بعدش برام دردسر نمیشه؟!
    • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      95 2
      مريم خانوم سوال اساسي كرده درست و اساسي جواب بده. مشكل شما اينه كه شديدا خودتون رو برحق و خدايي ميدونين درحاليكه نه من و نه شما زمان صدر اسلام نبوديم و كل قران رو هم كه زيرورو كنين جايي نكفته بدحجاب بايد مجازات بشه حتي تارك واجباتي مثل نماز هم مجازات نداره. انسان بايد خدايي باشه رفتار و كفتار و عملش خدايي باشه و مردم از دست و زبانش در امان باشن. اينا رو به خودم هم ميكم. اينا اصله نه جادري بودن يا ريش داشتن
    • بی نام US ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      19 2
      خانم مریم خانم شما که خودت هم از دین چیزی نمیدونی. جواب این سوال رو حداقل بده: انسان در خدمت دین یا دین در خدمت انسان؟
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      6 3
      می خواهی فرق ایرانیها با خارجیها را بدانی؟خارجی های مسلمان حجاب کامل دارند حتی در قلب اروپا و به دینشان افتخار می کنند اما ایرانی ها که ادعای مسلمانی هم دارند وقتی پا به یک کشور دیگر می گذارند حجاب را بر می دارند جهنم برای خارجی ها و بهشت برای ایرانیها نیست هر کس مخالف دستورات دینش (اسلام مسیحیت زرتشتی و ...)و از روی عقل و با اگاهی کامل نافرمانی خدا را کردجهنم برای اوست مطمئن باش همین خارجی هایی که گفتی اگر مسلمان بودند و حجاب جزو هنجارهای اجتماعی شان بود محال بود مذهب و قانون کشورشان را زیر پا بگذارند.نظرات را بخوانی می بینی چقدر ایرانیها پایبند به دین و مذهبشان هستند پس خیلی به بهشتی بودن ایرانیها امیدوار نباشید
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    87 4
    اگر از اول برخوردهای سلیقه ای،تفاسیر من در آوردی از دین و مصادره به مطلوب اون انجام نمی شد، میزان دید داری و علاقه مندی جوون های این مملکت به دین و مذهب خیلی بیشتر از این حرف ها بود.... خدا از سر تقصیرات همه کسانی که با برخوردهای زشت، زبون بد و حرف های الکی یه سری رو بی دین کردن، نگذره که مقصر اصلی هستن
  • محدثه IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    19 90
    این تصاویرفقط جو گیری یه عده ای رو نشون میده عمق نداره دین اگر عمیق باشه منجر به تغییر رفتار میشه تعدادی از ما فقط درگیر جو مکان و زمان میشویم میریم عروسی میبینیم جو یه چیز دیگه است هر نوع حرامی رو به خاطر اینکه عروسیه حلال میدونیم شب قدره به خاطر جو جامعمون زیر منبر هر نا متفکری میشینیم و گریه میکنیم ولی کاش اون شبم به خاطر اینکه شب قدره حداقل حرام رو حرام میدونستیم خلط مبحث نکنید نوشیدن شراب حرامه و اگر در مسجد باشه حرام تر حرمت مکان و زمان رو حداقل نگه داریم هر چیزی آدابی داره عبادت هم آدابی داره من نمیگم همه محجبه باشیم ولی نماز رو نمیشه بی حجاب خوند
  • آرش A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    25 6
    بابا شما چقدر ساده این........گشت ارشاد که اینجور موقع ها کاری نداره.......
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    13 99
    اول از همه خدا به عکاس مریض شما شفا بدهد. دوم اینکه قرآن به سر گرفتن گاهی با قرآن بر سر نیزه زدن فرقی ندارد. سوم اینکه این بی حجابی و بد حجابی ها نشانه بی خبری افراد ساده دل از مبانی دینی و تصور اینکه قرآن به سر گرفتن و گریه کردن جایگزین اعتقادات اصلی است. اگر شما غذا نیاز ذاشته باشی آب نوشیدن مشکل را حل نمی کند. بالاخره زنها انسانند یا عروسک بزک کرده؟
    • حامد IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      66 2
      انتشار نظر جنابعالی حاکی از این هست که دموکراسی تو خبرآنلاین بیداد می کنه!!! یه شعر از رضا صادقی بود که می گفت قربــــــــــــــــــــــــــــــــــونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین برام تداعی شد !!
  • محمد IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    97 4
    خدایا دوستت دارم
  • امیر A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    10 97
    خبر جان این تیپ خبرا جالب نیست
  • وحید IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    2 88
    اینارو نشون دادین تا حس ترحم گشت ارشادیا رو بیدار کنین؟!!
  • مهرداد A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    13 12
    خداو ند همه ما را به راه راست هدایت فرما در مقامی نیستم که قضاوت کنم قاضی بزرگ خداوند متعال هستند
  • آوین A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    4 98
    اینکه این عزیزان با هر پوششی اومدن و با این حال و هوا مشغول دعا و عبادت هستند نه منافق هستند و نه پیرو اسلام آمریکایی. قطعا اگر به اندازه ی که از شب قدر فهمیدند، از حجاب و اینکه مسلمان هستند و تبعیت از حکم خدا و قرآن واجبه، حجاب را هم رعایت میکردند. بزرگواری که آیه شریفه آیت الکرسی را از قرآن شاهد آوردند، در همون قرآن آیات سوره نور و سوره احزاب هم هست که راه اصلی را نشونمون میده در مورد نحوه پوشش مسلمان...!!! ضمنا قطعا اروپایی و غربی سربرهنه هم اگر چه حجاب براش واجب نیست ولی نسبت به حکم دین و آیین خودش گردن گذاشته مگر اینکه مثل خیلی از هم کیشان مسلمان ما فقط اسمی از آیین و دینش را یدک بکشه...!!!
  • sepide IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    108 6
    زندگی کنید .اجازه دهید دیگران هم زندگی کنند. فقط میدونم هر جا ومکانی پوشش مخصوص به خودش رو میخواد.اما دلی که برا خدا تنگ میشه فقط میدونه که تنگه همین.آرایش این دوستان از سر عادته نه خوشی شب شهادت.بسه دیگه ما که خدا نیستیم.
  • ایرانی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر فرمودند؛ اگر کسی رو شب هنگام حین گناه دیدی، فردا با اون دید بهش نگاه نکن، شاید توبه کرده باشه! اما ایشون نگفتن خانم ها بد حجاب تو اجتماع بیان. ما یه زندگی خصوصی داریم و یک زندگی اجتماعی. چرا خدا میگه از حق خودم میگذرم، از ظلم به خودتون میگذرم، اما از حق مردم نمیگذرم؟؟؟ تو اجتماع نسبت به مردم حق داریم. گاهی حجاب بد من، میتونه دیگری رو تحریک کنه؛ بعضیا میگن سرشو بندازه پایین. خوب یه جور دیگه تحریک میشه!!!! امر به معروف و نهی از منکر، قسمتی از دین ما هستش. کار دوستان گشت ارشاد و نوع برخورد رو تایید نمیکنم، اما قبول کنیم داریم در بحث حجاب به بد جایی میریم. به خدا مردم ایران قبل از اسلام یزدان پرست بودن. غیرت داشتن، زن هاشون حجاب داشتن.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    13 7
    اگه کسی یه گناه میکنه کلاً دیگه کافره ؟ باید از هرنوع کار خوب محروم بشه ؟ یا اگر مثلاً بچه ای نمره ی ریاضی کم گرفته ولی نمره ی فارسییش خوبه باید بابت نمره ی خوب تشویقش کرد و بابت نمره ی بد نصیحت ؟ چرا ما یا افراط میکنیم یا تفریط ؟ حجاب خوبه مراسم احیا و دعا هم خوبه اگر کسی در یکیش کوتاهی میکنه باید بگیم کلاً بره بمیره ؟ روش پیامبر این بوده ؟
  • محمد US ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    115 3
    هرکسی حق دارد تا جایی که به کسی آزاری نرسد،آن گونه که میخواهد بخورد،بیآشامد و بپوشد واعتقاد داشته باشد. البته میدونم خیلی ها هستن که سعه ی صدر خوندناینچین نظری را ندارن.!
    • احمد IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      21 43
      حاجی این قانون رو از کجا آوردی؟ قانون دینه که هرکی میخواد هرجور بپوشه و هر جور بگه و هر کاری بکنه و...یا قانون این آیین های من درآوردی انگیلیسه؟
  • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    93 6
    داستان موسی و شبان را همه در مثنوی خوانده ایم .هر کسی از زوایه ای و از دریچه چشم دلش خدا رو می بینه. چرا بعضی ها خودشون رو برتر و به حق تر وبهتر از دیگران میدانند و به باطل فکر میکنند تمام حق با آنان است و عین دین و ایمان هستند. مثل فردی که در کامنت ها این خانم ها را منافق خوانده. باید به ایشان گفت تو کی هستی و چه حقی داری که دیگران رو قضاوت کنی. اگرهم اینها کارشان درست نباشه چون از ته دل و با خلوص هست خدا میپذیره
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    103 5
    اون هایی که همه شون گناه این زن ها رو شستن مثلا دیشب توبه کرده بودن واقعا براتون متاسفم برید اعمالتون رو بسنجین ببینین شما که ولضالین رو که میکشین تا جماعت بفهمن اعمالتون پیش خدا بهتره یا این خانم هایی که عکسشون گرفته شده و خبر انلاین تو تیتر گذاشته
    • بی نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      102 5
      بعضی ها خودشون رو نماینده تام الاختیار خدا روی زمین میدونن ،قضاوت میکنن رای صادر میکنن و اکثریت به سمت جهنم و خوشون و چند تایی دیگه هم راهی بهشت میکنن
  • محمد A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    8 90
    کاشکی خدا ببخشه ما را واین آقایون وخانوما را.///اللهم عجل الولیک الفرج///
    • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      5 0
      محمد دعا کن تو این شبا...ان شالله خوب میشه!!!!
  • مهدی A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    91 8
    انسان برای راز و نیاز به خداوند و خداوند برای قبول طاعات و عبادات ، نیاز به تایید برادران گشت ارشاد ندارد. انسان خدا را دوست داشته باشد / خدا هم او را دوست دارد. قلب پاک مظهر سنجش اعمال است / نه ظاهری که دوستان گشت ارشاد مشخص می کنند. بیایید برای آزادی که خداوند داده است به حقوق همه انسان ها احترام بگذاریم.
  • مصطفی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    40 7
    وقتی عقل آدمیزاد بشه ملاک دین ... من اگر خوبمو گر بد تو برو خود را باش
  • meisam A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    110 3
    قربون همه دل های پاک ........................
  • بی نام GB ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    19 1
    خبر انلاین واقعا مردمیه ,اگه بعضی وقتا چیزای عجیب قریب میزاره,خووووووب............... مجبوره
    • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      6 1
      «غریب»، «میذاره»
  • حسین A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    3 101
    چه فایده دارد که صدها جوان را بااین قیافه ها گمراه می کنند
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    103 6
    لا اكراه في الدين! مردم خودشون بلدن خوب و بد رو تشخيص بدن، همونطور كه پوشيدن لباس نا متعارف دال بر بد بودن آدمها نيست، اينكه اين جوونها اين لباس رو مي پوشن دال بر حق بودن گشت ارشاد نيست، تو رو خدا بذارين مردم خودشون راه بهشت رو پيدا كنن، نه اينكه عده اي حقوق بگير باشن تا راه حق رو به مردم نشون بدن و به شيوه فوتسالي هدايتشون كنن
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    8 6
    اینهمه نظر برا این خبر؟!!!!!
  • محمد A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 8
    آقا چرا دعوا میکنید؟ همتون مسلمون هستید درست . عقایدتون فرق داره درست. ولی بخدا ما اشتراکاتی داریم که ارزشش خیلی بیش از این حرفاس. همه شما با حجاب ها و بی حجاب ها حضرت علی(ع) را دوست دارید خوب آقا برید سخنانش را بخونید ببینید چه نصیحت هایی کرده. بیاییم دل علی را شاد کنیم. بخدا خیلی غریه آقامون حتی از زمان خودش غریب تره
  • ماهان IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 89
    آیه 31 سوره نور و آیه 59 سوره احزاب به طور صریح به این بحث پرداخته
  • بی نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 98
    عجب ديني داريم ما! يك سري كارهاي حرام را بدون هيچ ترسي انجام ميديم از اون طرف به دنبال كارهاي مستحب و نه واجب ميريم. البته اين خانمها احتمالا تو قسمت زنانه هستند و مشكلي بابت حجاب ندارند ولي نبايد با اين حجاب در جامعه حاضر شوند البته اگر ادعاي مسلماني دارند.
    • بی نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      27 10
      كي كفته حرامه؟. كجاي قران و كدام حديث كفته بدحجابي و جادري نبودن در اسلام مجازات داره؟. تقصيري نداري. تاحالا فكر نكردي
    • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      7 12
      آقاي "بي نام" شما حالت خوبه؟!!! شايدم تمام علماي اسلام و مسئولين به نكته شما پي نبردند!
  • mostafa IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 98
    به نظر من اینکه ایه حجاب رو یه شب بزاری رو سرت فرداش بزاری زیر پاهات کار بی معنییه
  • بی نام US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    5 105
    قرآن بنفش رو توجه کردین؟!
    • بی نام US ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      9 12
      من خودم این نظرو گذاشتم الان میبینم منظورمو بد رسوندم به خودم منفی دادم! :)
  • همشهری A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    16 0
    نماز روزه هاتون قبول. دعاهاتون مستجاب. یه سوال دارم: اگه شبهای قدر برای آمرزش گناهان نیست, پس برای چیه؟ پیامبر خدا(ص) فرمودند: «هر کس شب قدر را احیا بدارد و مؤمن باشد و به روز جزا اعتقاد داشته باشد، تمامی گناهانش آمرزیده میشود.»
  • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 5
    کلا ما اهل نمایشیم! هر کی به رنگی و شکلی و نقشی...
  • ترسا A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    109 8
    چه ايرادي داره دعا هاي اين افراد از صدتا ادم مومن هم قبول تره
    • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      20 14
      خدا میخواد دعای آدما رو قبول کنه قبلش با شما چک میکنه ؟ شما کی هستید بگید دعای کی قبوله کی قبول نیست ؟
  • هادی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 93
    در جنگ صفین سپاه معاویه قرآن برسر نیزه کرد اما حق با علی بود نه قرآنی که بر یر نیزه شده...نتیجه: عمل به قرآن مهم است نه قرآن به سر گرفتن و یا به سر نیزه کردن...حق با علی بود چون عامل به قرآن بود....قرآن به سر بذاری و به آیات اون عمل نکنی چه فایده....شب ضربت خوردن حضرت علی، ناخن لاک زده و آرایش کرده و روسری وسط سر به نظر شما عمل به قرآنه...!!!! در ضمن بدونید که یزید( لعنت ا... )حافظ کل قرآن بود.ولی جایگاهش در قعر جهنم است.
  • علی طورانی A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    10 97
    برادر من بی حجابی خلاف قانونه ربطی به شب قدر نداره. مثلا من بگم چون من شب قدر کلی گریه کردم میتونم چراغ قرمز و رد کنم. واقعا عجیبه
  • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 96
    اینکه یک سال گناه کنیم و در یکی دو شب جبران و توبه کنیم و این برای هر سال ما یک روند بشود چه معنایی دارد .
  • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت
  • مينا IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    90 6
    ب سلام اگه همه اينايي كه كاسه داغ تر از اش شدند و فكر مى كنند نماينده خدا هستند وجاشون توي بهشته واز قضيه ه خيلي مطمىن هستند يكبار معني قران را خوانده بودند وبه ان عمل مي كردند انقدر راحت در مورد بقيه اظهار نظر نمي كردند واز خدا مي ترسيدند. خدا از سر تقصيرات همه بگذره بعضي ها چادر سر مى كنند ولي خيلي كارهاي ديگر رو هم انجام ميدند
  • بی نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    30 5
    هفت شهر عشق را عطار كشت. ما هنوز اندر خم يك كوجه ايم. ( سه هزار ميليارد بار هم طلب بخشش كنيم هممون بازم كمه)
  • محمد EU ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    5 85
    یه بی نامی همون اول خیلی تند رفت و انگ منافق رو زد به این هموطنان! اما تا اونجایی که من می دونم ، معرفت درجات داره ، یعنی نمیشه گفت که این دوستان هیچ بویی از هیچی نبردند . اما در سطح بالایی نیست . اخه بعضیها از خودشون حکم صدر می کنن و می خواهند کلا نسخه ی حجاب رو بپیچند! " مگه ظاهر آدم ها چیزی رو ثابت میکنه !!!!!!!!!!!! همه به خدا نزدیکند و بنده خدا هستند" . خوب پس چرا در سیره ی حضرت فاطمه ، جز عفاف نمی بینیم ؟ چرا یه کلمه هیچ کس نگقته (از جمله خدا) که بی خیال حجاب برید دلتون رو پاک کنید ! به نظر من هر چیزی به جای خودش . در ضمن روی صحبت من اصلا با کسانی مثل ایشان فکر میکنند نیست :"دولت عشق از همه دین ها جداست." دولت عشق دولت مرتضی علی بود که اسلام ناب را جاری کرد و ما اندر خم یک کوچه ایم
  • بی نام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    97 6
    چرا یه عده دوس دارن همه عین خودشون باشن؟ به شما چه ارتباطی داره ملت با ارایش عبادت میکنن؟ یعنی اون باید تو این گرمای بالای 50 درجه بره زیر یه چادر مشکی که تو به گناه نیفتی؟ اگه خیلی مردی خودت دین خودتو حفظ کن. واقعا متاسفم برای اون عده ای که از طرف همه حتی خدا نظر میدن. گنه کار شمایین برادر نه اونا...
  • خانم A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    79 7
    اقا هادی اونی که به ناخنش لاک زده اگه توجه کنی قلبش شکسته وگریه میکنه اینو بدون تا قلب نشکنه اشک نمیاد تو چی تو هم دلت شکست دیشب ؟
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    11 6
    واقعا متاسفم براي كسي كه اين تيترو زده هر كس اعتقادي داره خوب كسي كه روسريش عقب خدارو قبول نداره واقعا كه
  • بی نام US ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    108 3
    همینه که به هیچ جا نمیرسیم تو رو خدا ببینید داریم درباره چی بحث میکنیم دنیا داره به چی فکر میکنه بابا 75 میلیون نفز یعنی 75 میلیون نظر - سلیقه - اعتقاد، چرا بعضی اصرار بیهوده به یکدست سازی دارن؟؟!
  • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    7 96
    چه خوبه وقتی توبه میکنیم واقعا گناه کردن رو دور بریزیم
  • حامد IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    10 86
    والا به نظر من این تصاویر بیشتر نشون میده که ماها یه خورده اصل و فرع رو با هم اشتباه گرفتیم! یه خورده اعتقاداتمون قاطی شده و بی حساب کتاب!
  • هادی US ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    85 5
    هر انسانی با هر شرایط و ظاهری حق راز و نیاز با معبودش رو داره کجا خدا گفته که حجابتونو برای رازو نیازبا من رعایت کنید؟!!! لابد خدا فقط مال مسلمونا و محجبه هاست؟ آدم هایی رو دیدم که از 100 تا چادری سالم تر و معتقد ترن
    • ایرانی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      12 5
      بنده هم صد برابر افراد بد حجاب رو دیدم که دنبال فحشا بودن. چه ربطی داره!!!! خدا میگه با من راز و نیاز کنین. اما نمیگه توی خیابون روسری برداربن منو صدا بزنین! سوال من اینه: آیا لباس شما توی اتاق خواب، با لباسی که جلو مهمون میپوشین یکیه؟! هر جایی یک نوع پوشش رو میطلبه. زندگی در منزل فردی هست. اما حضور در اجتماع فردی نیست، اجتماعیه. دین میگه پوشیده باشین هم مرد هم زن. حجاب یعنی پوشش. حجاب کامل چادره. بی حجاب یعنی کسی که هیچ لباسی بر تن نداره. بد حجابی هم پشت کردن به اصوله اسلام هست و هم قانون جامعه. والا ما داریم توی این جامعه زندگی میکنیم. اگر به قانون پشت کنیم چه اتفاقی میافته؟ مشکل اینه همه چیو در حد نوک بینی داریم میبینیم و قضاوت میکنیم.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    8 94
    که چی؟ یعنی بریم لاک بزنیم قرآن بسرکنیم با آستین تا ارنج و نصف بدن معلوم تا نشون بدیم به ما ظلم میشود آیا؟ هرکسی در قبرخودش میخوابونن . اقایون سینه چاک نظربدین لطفا حیا از نظرشما چیست؟ آقا پسرایی که موقع زن گرفتن دختر شیک و با حجاب و با کلاس میخوای .مرد متعفنی که زن داری و میمیری .... بگید کدامیک از دخترکان بالا از نظر شما با کلاس تر هستند؟
  • خانم A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    7 158
    آقایون چه طرفداریــــــــــــــ میکنن. مطمءنم اکثراین بی نام های موافق، هم اقا هستن روشون نشده اسم بزارن.هههههه
  • مصطفی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    6 3
    این از قماش فرهنگ است اگر قرار است این تصاویر رامصادیق بدحجابی و..... بدانیم باید به خودمان متولیان امور فرهنگ بنگریم واین سئوال را مطرح کنیم کدام یک ازعوامل باعث دوری ورانده شدن به سمتی که حضرات واحیانامارامیآزاردشده ومالک الرقابانه برای مردم خط ونشان میکشیم امیدوارم تاچیزی به مردم ندادهایم وایشان از مانپذیرفته اند چیزی نطلبیم انشاءا....
  • منصور نوین A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 93
    دوستان خبرآنلاین من خودم عاشق این صحنه هام عاشق جوانان مو از پشت بسته ای هستم که در عاشورا سینه و زنجیر میزنند... این صحنه ها نشانه خوش طینتی آنهاست ولی دلیل نمیشود که وقتی در جامعه مرتکب خطایی میشوند کسی چیزی به آنها نگوید گرچه آن خطا الزاما به معنای بد بودن یا بد ذات بودن انها نیست که اگر بود این صحنه هایی که درذ بالا نشان داده اید را بعضی از آنها خلق نمیکردند انتظار دارید گشت ارشاد یا هر سازمان مسئول دیگری در زمینه مثلا بدحجابی اینها چه بگوید؟ بگوید خوب شما چون بچه های گلی بودید شب قدر قرآن گذاشتید روسرتون اگه بدحجابی کردید اشکالی ندارد؟ هر چیزی سر جای خودش مساله برخورد با خطا هایی که در اجتماع رخ میدهد مثل بدحجابی که طبق قرآن(آیه ۳۱ سوره نور و آیه ۳۳ و ۵۹ سوره احزاب) و قانون کشور جرم است به خوش ذات بودن یا بد ذات بودن یا رفتن به مراسم احیا یا سینه زمینی برای سید الشهدا(ع) ربطی ندارد وقتی جرمی رخ داد صرفنظر از اینکه طرف کیست یا چکاره است باید با آن برخورد شود.... هر چند اگر صحبت هایی که در مورد طر برخورد گشت ارشاد با مردم میشود صحت داشته باشد خود گشت ارشاد هم نیاز به برخوردی اساسی دارد...
    • بی نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      3 55
      من هم با دوستمون موافقم. اعتقادم به اینه که بحث حجاب کاملا فرهنگی و باید در موردش مردم و گروههای فرهنگی تصمیم سازی کنن و مردم تصمیمات رو پیاده کنن. اگرچه وقتی چنین خلوص نیتی رو در بین دوستام میبینم غبطه می خورم و براشون آرزوی خوب می کنم اما وقتی در قرآن میخونم که ما مسلمونا رو به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بهترین امت جهان نامیده به نظرم میرسه که نباید از این اصل دور بشیم البته با قول لین و از طریق درستش. ما اگر به تعلیمات قرآن اعتقاد داریم بایستی سعی کنیم که صفات پسندیده رو در خودمون افزایش بدیم. این به معنی این نیست که هر کسی ظاهر خاصی داره میشه در موردش حکم کرد اما این یه اصل مقبول که ظاهر آدما اولین چیزی که دیده میشه. با آرزوی هدایت اول برای خودم و بعد برای همه‌ی بشریت.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    10 99
    یاد اونایی افتادم که تبصره میارن و ماه رمضان مشروب نمیخورن
    • بی نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      13 11
      زدی تو خال، خیلی هم خوب زدی تو خال
  • بی نام DE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    88 9
    وحی آمد سوی موسی از خدا ـ بنده ی ما را زما کردی جدا ؟! تو برای وصل کردن آمدی نی برای فصل کردن آمدی تا توانی پا منه اندر فراق ابغض الشیاء عندی الطلاق هر کسی را سیرتی بنهاده ایم هر کسی را اصطلاحی داده ایم در حق او مدح و در حق تو ذم در حق او شهد و در حق تو سم در حق او نور و در حق تو نار در حق او ورد و در حق تو خار در حق او نیک و در حق تو بد در حق او خوب و در حق تو رد ما بری از پاک و ناپاکی همه از گرانجانی و چالاکی همه من نکردم خلق تا سودی کنم بلکه تا بر بندگان جودی کنم هندیان را اصطلاح هند مدح سندیان را اصطلاح سند مدح من نگردم پاک از تسبیحشان پاک هم ایشان شوند و دُرفشان ما برون را ننگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را
  • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    98 2
    کلا عادت دارن مردم ایران به بحثای خاله زنکی
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    111 7
    به نظرم خدا فقط واسه افراد باحجاب نیست شایدحجابشون جزي مورد داشته بباشه امااانها هم واسه خودشون خدای دارن اینقدر بدبین نباشیم و تهمت نزنیمو
  • علی زضا A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    31 2
    این که شب قدر دعا کنند تا خدا از گناهان ما وخودشون بگذره خوبه ان شاء الله خدا همه ی مارو هدایت کنه
  • لاله US ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    89 8
    جناب سرو كه از نيايش با آرايش بدت مياد تو نبايد نظر بدي مگه واسه تو عبادت ميكنه ؟اوني كه اون بالاست خودش ميدونه بنده هاش از سر نياز بسوي اون اومدن مطمئنا بي جواب نميذاردشون!!!
  • شعله IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    86 1
    يك نكته؛ ايا افرادى كه در عكس ها ديده مى شوند از اين موضوع اطلاع داشته اند؟ ايا راضى هستند؟ مخصوصا انهايى كه دسته جمعى نيست.يادتان باشد هدف وسيله راتوجيح نمى كند.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 87
    انشالله خدا اول از همه حاجات همه جوانان و زنان مملکت ما را به دین خودش و حفظ حجاب هدایت کنه..به جا این حرفا همگی فقط دعا کنیم....
  • علی A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    1 10
    مواظب باشیم که شیطان بعضی مواقع نظری بیان میکند که به ظاهر خدایی به نظر میرسد ولی همه نظرات محترم اما همه میدانیم خدا از ما چه میخواهد پس با خودمان لجبازی نکنیم خواهشن کسی لایک نکنه میخوام شیطان بدونه خدا بالاخره مارو میبخشه چون دوستمون داره ولی اونو نه
  • رضا IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    100 5
    خیلی ازنظراتو خوندم فقط اومدم بگم ای ادمها،ماه ماه خداست فقط بزارین خود خدا تصمیم بگیر که کی خوبه کی بده چی خوبه چی بده!بخدا خودش خیلی بهتر میدونه حتی بهتر از ...!ما خلق شدیم باهم زندگی کنیم نه مقابل هم دشمنی کنیم
    • ایرانی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      15 7
      برام جالب هست که ما اصل رو که خدا گفته مرد و زن محجوب باشید رو رها کردیم، چسبیدیم به یه سری مسایل که مارو در جهت لذت بردن دنیوی سوق میده که البته در چارچوب دین نیست. اسمش رو میذاریم دینداری. قرار نیست اسلام رو منه نوعی تعریف کنم یا هرچی برداشتم هست اجرا کنم!! چارچوب دین ما یعنی اسلام مشخصه.قسمتی از این چارچوب میگه مرد و زن باید حجاب داشته باشند تا به انحرافات نیفتن و آسیب نبینن. حالا طرف میگه آدمای جامعه مریضن که به من نگاه میکنن!! ما خلق شدیم در اجتماع با هم زندگی کنیم در کنار هم به دور از هرگونه دشمنی. دین هم قوانین اجتماعی خودشو داره. چرا سر خودمون رو شیره میمالیم. از دین هر چی رو که حال میکنیم انجام میدیم و هر چی هم حال نکردیم انجام نمیدیم. این همون اسلام انگلیسی هستش.
  • محمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    92 7
    همین خانمها وآقایان محترم که در عکس دیده میشن از بعضیا که ظاهر به اصطلاح مخلصو مذهبی دارن پاکترو مسلمونترن،به قول یارو گفتنی مگه به ریشه، به ریشس.
  • بی نام US ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    117 8
    به حرف آقای روحانی رجوع کنین که گفت حجاب رو مساوی عفاف قرار ندید حالا بعضی کلا حجاب رو مساوی اسلام و فرا تر از اون مساوی یکتاپرستی میزارن! بعضی اعضای ایرانی طالبان هم که حکم مرگ میدن!
  • مشکات A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    94 1
    ما باید بلند نظر باشیم و با تنگ نظری بندگان را از خدا دور نکنیم خدا که مثل بعضی از ما آدم های تنگ نظر نیست، هر کس که یک قدم به سویش بر دارد او دو قدم بر می دارد...
  • عباس A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    6 87
    که چی حالا مثلا؟ ظاهربینی تا چه حد؟
  • سعید IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    2 17
    کارناوال، این صحنه ها رو در سایر مراسم مذهبی هم دیدیم. جوانها آنقدر محدود هستند که برای دور هم نشستن و ... کاری به اصل موضوع ندارن.
    • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      17 0
      سعید خدا شفات بده.
  • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    87 7
    ممنون از تیتر زیبای که برا این خبر انتخاب کردی خبر جان . بسیار بجا بود.
  • روزبه IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    93 5
    ما زبان را ننگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را فکر نمی کنم خدای بزرگ ظاهر بین باشه و آدما رو صرفا با ظاهرشون بسنجه.... یا ارحم الراحمین
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    47 7
    درسته که یکی از واجبات اسلام حجاب است من خودم یک خانم محجبه هستم ولی نمیشه با زور آدمها رو چه زن چه مرد وادار کرد حجاب داشته باشن انسان مختار آفریده شده و با دیدن این عکسا مطمئن به ذات خداجوی آدما میشیم
  • بی نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    قران سر گرفتن ابنها بيحجابي شان را توجيه نميكند. حجاب از ضروريات دين است
    • سونیا IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      3 6
      حجاب واجب هست ولی به هیچکس هیچ ارتباتی نداره ک کی رعایت میکنه ککی رعایت نمیکنه.
  • هادی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    14 89
    اینه اسلامه ناب محمدی؟شما با این مطالبی که مینویسی اسلامو بد داری جا میندازی،آخه برادر من این کار اینا درسته؟شب قدره،شب خوب شدنه،شب درست شدنه.متاسفانه مردم ما دچار سردرگمی شدن، اینجور اشخاص وقتی شش دنگ آرایش کرده میان چنین مجالسی بیشتر جلب توجه میکنن،بعد که گریه میکنن بشترتر جلب توجه میکنن تا جایی که تو سایتها عکساشونم پخش میشه و...خلاصه معروف میشن. برادری که این مطلبو، همچین خوشتم اومده، نوشتی، کار شما باعث کج فهمی از اسلام میشه
  • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    22 2
    مسلمانی ما به سه شب قدر و دو روز تاسوعا و عاشورا خلاصه شده است .
  • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    3 6
    راي ما دكتر جليلي!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 12
    نظرات بالا و عکس‌های بالا نشان می‌دهد که مثل سایر بخش‌های فرهنگمون، دین رو هم ناقص به مردم ارائه دادیم. یعنی مردم توسط حکومت بخوبی تربیت نشدن. هم کسانیکه اهمیت و جایگاه حجاب رو نمیدونن و هم کسانی که عبادت بندگان خدا رو به خطر حجابشون رد میکنن. انشالا با ظهور آقا تمام مشکلات و کاستی ها و بی تربیتی هامون رفع بشه. انشالا
  • حسین رضائی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    96 2
    سلام از همه هم وطنانم تقاضا دارم برای سلامتی این جوانان دعا کنند . خدا کند همیشه توی چنین مجالسی حضور داشته باشند. همه باید این چنین جوانان را تشویق کنیم . وخوده بالای بقیه کارها را درست میکنه.
  • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    3 2
    دین و ایمون رو از مردم نگیرید.به جای این کارا باعث بشین جوونها به سمت دین و اسلام تمایل پیدا کنن. اسلام دین خشنی نیست.
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    16 0
    خبر انلاين لطفا براى نظرات شماره قرار دهيد وامكان جواب دهى را براى همه ى نظرات فرآهم نماييد
    • بی نام A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      4 1
      کنار علامت های سبز و قرمز که می بینید یه گزینه گذاشته شده به اسم «پاسخ به این نظر» روی اون کلیک کنید و پاسخ هر نظری رو که خواستید بدید.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    51 59
    به نظر من حجاب یک امر شخصی است. حجاب ناقص با بی بند و باری و لاقیدی تفاوت دارد.
  • بی نام US ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    95 8
    واقعا بعضی ها چقدر پررو و بی منطق هستن اصلا به شما چی که قرآن میخونن اگه به شما باشه اینا رو بازداشت میکنین به اتهام قرآن خوندن آقا اینا این تفکرات منحرف شما که به اشتباه اسمشو میزارید دین رو قبول ندارن دین واسه کمک به انسانها اومده نه ذجر دادن یارو میبینه دختره داره قرآن میخونه اشک میریزه میگه لاک ناخن زده هر چی از دهنش در میاد میگه، تو آدمی؟ مسلمونی رو اصلا ول کن، آدمی؟
  • دانش جو IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    8 109
    خوارج هم همينطوري بودن
    • بی نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      130 8
      متحجرین هم مثل شما هستن
  • ایرانی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    13 78
    اصل رو رها کردیم، چسبیدیم به فرع! داشتن حجاب واجبه؛ اما شرکت در مراسم شب قدر مستحب. اول حجاب بعد صدا زدن خدا بعد الهی العفو. کسی از خانم ها چادر سر کردن نمیخواد، اما پوشیدگی رعایت شه.
  • امیر A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    10 80
    همون خدایی که این عزیزان دارن باهاش ارتباط برقرار میکنن گفته حجاب واجبه و همون حضرت زهرایی که پشتیبان ولایت بودند حجاب یکی از بزرگ ترین یادگاریانوشه و اگه این عزیزان دارن برا مصائب امیرالمومنین گریه میکنن باید از دستوراتشونم پیروی کنن،چون وظیفشونه گشت ارشادیام مظلومم،چون میخوان از یادگاری ام ابیها محافظت کنن اما شماها... شاید بدونید کاراتون اشتباس اما به خاطر دل و نفستون حقیقتت خلقتتونو نادیده میگیرین پس برین دنبال دلتون یازهرا(س)
  • بی نام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 87
    من کاری به این عکس یا شبیه اینها ندارم ولی زیاد میبینم ادمهایی که بدون علم و از سر عادت یه کارایی میکنن مث همین اعمال شب قدر...البته اونی که باید راجع به ادمها قضاوت کنه یکی دیگست نه ما ...ولی من ادم میگم این یه جور بی احترامیه...کاری به بحث حجاب ندارم ولی خودم زیاد دیدم ادمهایی که شب قدر اشک میریزن و هنوز یه هفته نشده یه گناه بزرگ میکنن ..گناه ها نه این چیزای ساده مثل نوع پوشش و امثال اون
  • شهروند ایرانی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    84 2
    ببین تو رو خدا ما هنوز درگیر چه مسائل پیش پا افتاده ای هستیم و بعد انتظار پیشرفت و ترقی هم داریم!
  • حافظ قرآن از شیراز EU ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    در آیه 32 آل عمران می فرماید اگر خدا را دوست دارید پیامبر را اطاعت کنید...در سوره ی نور و احزاب هم آیات حجاب موجود است و در دستورات پیامبر هم حجاب آمده...حالا اگر خدا را دوست دارید پیامبر را اطاعت کرده و حجابتان را رعایت کنید.
    • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      139 8
      بیشتر یه نظر میاد حافظ قرآن باشید از اتحادیه اروپا!
  • بی نام A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    38 1
    سلام عزیزانم همه در جایکاه قاضی نشسته اید هر کسی خدا را به روش خودش نیاز و دوست داره فقیه یجور هنرمند یجور انسان بی شواد یجورخداوند مخلوق خودش را دوست دارد و از هر کسی به اندازه وسعش توقع داره در اصل اساس خلقت بر مبنای پرستش خداوند است به هر طریقی وهر ائینی حتی لخت وعریان خدا قبول میکند ولی بنده خدا میگوید قبول نیست
  • بی نام A1 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    70 1
    عکس آقای جلیلی تو عکس آخری و یکی مونده به آخری جالبه!!!!!
  • علی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    12 82
    این تصاویر منو یاد تعالیم منحرف مسیحیت میندازه که گناه کردی یکشنبه بیا کلیسا خودتو خالی کن. این خانمای بدحجاب اومدن که وقت بگذرونن شبیه رفتن به یه پیاده روی تو پارک! کسی که ادعای دین میکنه باید کلیه جوانب رو رعایت کنه .... اسلام یه فرهنگه اسلام از الف تا یای زندگی رو نسخه پیچونده نباید موقع وقت گذرونی به یادش افتاد. به خدا اگه بخوام بنویسم تا صبح وقت میبره اما امیدوارم مردم احساسی قضاوت نکنن ( خبر آنلاین لطفا عکسا رو پاک کن بعضیاشون مناسب نیستن به خدا) «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛
  • مهدی گلاب A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    82 8
    تنها خداوند از درون دل انسانها آگاه است و ما حکم به ظاهر می کنیم، حجاب پسندیده باریتعالی ست ولی اصل ایمان نیست. در این شبهای عزیز از خودش بخواهیم دلهای ما را به نور ایمان روشن گرداند و از ظلمت و گمراهی نجات دهد، آمین یا رب العالمین.
  • مجتبی A1 ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    13 92
    همین الانشم که قران روی سر گذاشته در حال گناه است.....
  • amin IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 143
    ان کنتم تحبون الله فاتبعونی یحببکم الله.اگر خدا را دوستدارید او را تبعیت کنید و کم من قارئ القرآن و هو یلعنه.و چه بسیار قاریانی که قرآن او را لعنت میکند
  • سید A1 ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    13 1
    این افراد هم مثل بقیه اومدن برای زدودن غبار دل، هیچ کس هم نمی تونه بگه که کی از کی بهتره. اینا هم دلای پاکی دارن و فقط شاید حقیقت حجاب براشون خوب جا نیفتاده که إن شاء الله به برکت همین شبا این اتفاق براشون بیفته. اما نکته ای که باید بهش توجه شد اینه که مبادا بعضیا فکر کنن فقط دل مهمه و ظاهر مهم نیست. انسان نمی تونه به بعضی از قسمتهای دین پایبند باشه و به بعضی دیگه نباشه. خود این نوعی نفاقه. نؤمن ببعض و نکفر ببعض از صفات منافقینه. خدا به هممون راه هدایت رو نشون بده.
  • محسن IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    168 9
    مهم اینه که قلب کی پاک تره وکی به خدا نزدیکتره .
  • موسی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 126
    هر كسى از ظنّ خود شد يار من وز درون من نجست اسرار من‏ سِرّ من از ناله من دور نيست ليك چشم و گوش را آن نور نيست‏ قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُم بِالاخْسَرِينَ أَعْمَلًا* الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِى الْحَيَوةِ الدُّنْيَا وَ هُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا. یک عده را معرفی میکند که اعمالی را انجام میدن در ظاهر خوب و فکر میکنند بهترین کار رو انجام دادند ولی گمراهند و سعی و تلاششون پوچ پوچه ایمان در عمل نمایان میشود هر شخصی حتی معاویه هم میتواند بگوید من قلبا مؤمن هستم ولی آیا راست میگه ؟ وقتی معلوم میشه که تقوا داشته باشه اونم ملکه تقوا یعنی موهاش بیرون نباشه، تن نازی نکنه، عفیف باشه و ... اینها معیارهای قرآنی داره
  • محمد رضاصادقی A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    2 89
    باسلام تمامی نظرات را شنیدم ولی مطلبی که مشخص است این است که شخص ویا گروهی که این تصاویررا ارسال کرده هدف رضای خدای نداشته این عکسها فقط حنجارشکنی را ترویج می کند با نام دین ومذهب
  • عماد A1 ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    91 8
    خدا متعلق به همه ی انسان هاست .... و همه ی انسان ها متعلق به خدا هستند .... قبول باشه
  • سيما IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 95
    بيا ما هم براشون دعا كنيم . خدايا حالا كه دلاشون صاف ،قلبشون پاك، اومدن شب قدر دست به دعا شدن حضرت علي ميشناسن كمك كن كه حجابشون هم رعايت كنند. .....امين
  • نجم A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    9 86
    من از بعضیا در عجبم که میگن این اینا ایمان دارن ولی حجاب ندارن--خب ایمان باید در عمل باشه وگرنه خود شمر و یزید هم ایمان داشتند.خواهشمندم یه کم تعصب رو بذاریم کنار.کینه توزی رو بذاریم کنار.
  • مهدی IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    11 7
    واسه ما هم دعا کنید ... حتما قبول میشه.. چون شما همینی هستین که هستین.. نه مثل بعضیا.....
  • hero IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    45 1
    عکاس نبایدحریم خصوصی مردم رو به خطر یندازه
  • علیرضا IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    125 8
    ... تو اگه دین داری اول از خودت شروع کن و چشمت رو پاک کن.
    • الهه A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      5 11
      مرسی از حرفت.کسایی که نمی تونن چشم خودشونو کنترل کنن برای خودشون قانون گذاشتن که بقیه لباش درست بپوشید تا ما گناه نکنیم. این نه درسته نه منطقی. آدم باید تو یه کشوری که ادعای دموکراسی می کنه بتونه هر چی که می خواد بپوشه و هر جور می خواد رفتار کنه نه به میل بقیه
  • علیرضا IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    1 86
    فقه شمشیر امام صادق است/ هر که بی شمشیر شد نا لایق است / فای فیض و قاف قرب و های هو/ میدهد بر اهل تقوا آبرو/ گر چه تعلیمات مردم واجب است/ تزکیه قبل از تعلم واجب است/ تربیت یعنی که خود را ساختن/ بعد از آن بر دیگران پرداختن... اول آدم به خودش میرسه بعد دیگرن اول ببینید خودتون پاک و مطهر هستید بعد به دیگران حرفی بزنید. هرچند برخورد های غیر اخلاقی گشت به اصطلاح ارشاد از دید بسیاری عین بی تقواییست و نمونه آبرو بریست.
  • میلاد IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است......ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.
  • محمد IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    11 13
    نظر شخصی من اینه: 1- حجاب مساله شخصی است،حفظ یا عدم حفظش به کسی ربط ندارد. 2- با پوشش مستهجن باید برخورد شود. 3- کسی که به امر مستحب اسلامی مانند احیا می پردازد باید واجبات مانند حجاب کامل،نماز و روزه خود را به صورت کامل داشته باشد و با انجام ناقص آن به دینش بی توجهی کرده. 4-اگر این عکسها از محیط بانوان گرفته شده عکاس حق انتشار آن را ندارد،چرا که محیط مخصوص خانمها بوده و نیازی به حفظ کامل حجاب نیست.
  • ali IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    85 9
    اونایی که ادعاشون مسلمون واقعی شون میشه و از حجاب این خانوما ایراد میگیرن ، میشه بگین تا حالا چند بار دروغ گفتین یا غیبت کردین یا دل شکوندین؟ نگین که نکردین چون دروغ میگین ، دوم اینکه شمایی که ادعات میشه مسلومنی واقعی هستی و بقیه مسلمون نیستن، میشه بگی به چی حقی به زن و دختر مردم زل زدی توی عکس و درباره حجابش نظر میدی؟ آایا خدا بهت این حق رو داده؟ کدوم ایه این حق رو بهت داده که ما هم یاد بگیریم، سوم اینکه در زمان پیامبر هم همه مردم و زنان حجاب نداشتند ، شاید شما بالاتر از پیامبر باشی که ایراد میگیری
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    14 76
    -«وَقُل لِّلْمُؤْمِنَـتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَـرِهِنَّ وَیَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلاَ یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاَّ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَی جُیُوبِهِنَّ وَلاَ یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ ءَابَآئِهِنَّ...»(نور/31)؛ و به زنان با ایمان بگو: چشم‌های خود را (از نگاه هوس آلود) فرو گیرند و دامان خویش را حفظ کنند و زینت خود را جز آن مقدار که ظاهر است، آشکار نکنند و (اطراف) روسری‌های خود را بر سینه خود افکنند (تا گردن و سینه با آن پوشانده شود) و زینت خود را آشکار نسازند، مگر برای شوهرانشان یا پدرانشان و... .
  • من A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    53 9
    یه ایه از قران یا یه روایت بیارید که حجاب عمومی باید قانون باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    10 7
    كسي كه برميگرده به دامان اسلام بايد بهش فرصت داد تا كاملا تمام ابعاد دين را درك كنه و آرام آرام و در آرامش كافي آنها را بپذيره و عمل كنه و پله پله انشاءا... به مسلماني رو كند ! يك شبه مسلمان شدن محال است ! اونهايي كه مدعي اند مسلمان هستند در اظهار نظراشون بايد خيلي دقت و تجديد نظر كنند !
  • هادی حسینی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 82
    با سلام و آرزوی قبولی طاعات. خواهش بنده این است که عزیزالن با دقت بیشتری به این گونه مسائل توجه کنند و از روی احساس قضاوت نکنند. اگر همین خانم های بدپوشش واقعا به خدا و قرآنی که بر سر گرفته اند اعتقاد داشتند چنین نمی کردند. حکم صریح و قطعی حجاب در سوره نور و احزاب آمده و بی اعتنایی به آن به اعتنایی به قرآن و دستور خداست. اسلام خط و متن نیست که به ظاهر اکتفا کنیم. ایمان و عمل در کنار هم معنا دارد. قرآن می فرماید: امنو و عملو الصالحات مطلب بعد اینکه اسلام از ما مستحبات نخواسته آنچه مهم است انجام واجبات و ترک محرمات است. اسلام از ما گریه نخواسته بلکه تسلیم خدا بودن را خواسته است نه این که تسلیم نفس و خواسته های خودمان شویم.
  • aseman A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 10
    نمیدونم دوستان تا چه اندازه حکایت موسی و شبان رو یادشون میاد.(ادبیات 4) همانطور که شنیدیم مشکله ما جسم جوانان نیست بلکه با طرز تفکر اونا مشکل داریم.که اونم حاصله تهاجم فرهنگیه تو دهه اخیر...من که با طرز تفکره سنتی مخالفم چون اعتقاد دارم هر کسی به زبانی خدای خودشو ستایش می کنه.
  • وحیــــــــــد A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    خبرآنلاین اگه منصف باشی و انصاف داشته باشی و عدالت داشته باشی، عکس از دخترخانم‌ها و خانم‌هایی میذاری که تو این گرمای طاقت‌فرسای تابستون با چادر مشکی میان و آزار گرما و سنگینی لباس زیاد رو به عزتشون می‌خرن. خبرآنلاین، رها شو از این بحث های پوپولیستی. چرا اینقدر به گشت ارشاد گیر دادی؟ گشت ارشاد که جمع شده. چرا اینقدر تیترهای احساسی در مورد حجاب میزنی؟ من کم کم دارم شک می کنم که این حملات و توهین ها به گشت ارشاد، در واقع دروازه ی توهین به حجاب شده. لااقل کامنت هایی که به حجاب و اسلام توهین میکنه رو تایید نکنید.
    • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      13 10
      کسی مگر منکر ارزش حجاب و بانوان با حجاب شده ؟ مشکل شما اینه که همیشه همه چیز با هم قاطی می کنید ....مشکل از ذهن بدبین شماست ...حرف خبرآنلاین یک کلامه "اون کسی که گشت ارشاد به وزرا هدایتش میکنه الزاما در تضاد اعتقادی 180 درجه نیست و این به استعدادش در دینداری بر میگرده که تو بعد حجاب ضعیف تره .... "همین ... آخه همچین دختر مردم با لگد و تحقیر کشون کشون سوار این ماشینا میکردند که انگارمشرک گرفتن ... بابا اینا هم خدا رو میشناسن علی رو میشناسن ....
    • رسول IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      5 81
      بی نام عزیز می تونم بگم یکی از بهترین نظرات رو گفتی.موافقم.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      13 6
      خبرآنلاین نباید هر کامنتی رو تایید کنه. من نمیگم که مخالف، اصلا صحبت نکنه و نمیگم فقط ما حق مطلقیم و هرچی ما میگیم درسته.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      9 6
      آقای بی نام که گفتی: "مگه کسی منکر ارزش حجاب و بانوان با حجاب شده؟" مثل اینکه اصلا نظرات بالا را نخوانده ای که ببینی یه عده ای چه جوری سواستفاده کردن و هرچی تونستن توهین به حجاب و باحجاب ها کرده اند. تیتر احساسی خبرآنلاین هم بی تاثیر نبوده، البته اگر نقدپذیر باشد...
    • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      4 14
      من آقا نیستم..اونچه که من از کامنتهای بالا فهمیدم این بود که اول یکی مثل شما اومده نوشته اینا رو چه به دین اینا بمونن خونه اینا اعمالشون قبول نیست و عبادت این دسته رو به سخره گرفتن. بعد اون ورو هم در جواب اومده اعمال تو رو برده زیر سوال! اکثر کامنتهای بالا همین بود یکبار دیگه بخونی متوجه میشی.وقتی به یه نفر به خاطر ضعفش، استعداد کمش در یک بخش از دین میگی بی دین. توقع نداشته باشه اونم بگه تو راست میگی!از اعتقادش دفاع میکنه و دین تو رو که داری قضاوت میکنی بقیه اعمالش اعم از تهمت دروغ گویی غیبت ریا نفاق و حرام خوری زیر سوال میبره . به خاطر همین عرض کردم که در ارزش بانوان با حجاب در بخش حجاب تردیدی نیست. بحث اینه که دین مجموعه ای از اصول که نباید به خاطر 1 اصل جمع کثیری را از دین برونیم ..
    • محمد IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      5 9
      بی نام عزیز بسیار خوب و منطقی گفتی.کسی منکر ارزش های حجاب نیست.موضوع این یادداشت خبرآنلاین در باره رفتارهای ناهنجار بعضی از گشت های ارشاد با افرادی است که لاجرم به مذهب بی اعتقاد نیستن و در عین حال بسیاری از آنها خیلی هم معتقدن.همین.چرا مسئله رو قاطی می کنین؟
    • لطف IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      6 18
      آخه امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط حجاب هست؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    روایت شده که روزی یکی از صحابه بعد از نماز میره سراغ پیغمبر و میگه اون جوانی که توی صف ایستاده میاد برای نماز زناکاره چرا اجازه میدید همچین آدمی بیاد توی این جمع ....پیغمبر در جواب صحابه میگه یه روز همین نماز نجاتش میده ....دوستان عزیزی که کاسه داغ تر از آش میشید بهترین کاری که میتونین برای دنیا و عقبی خودتون بکنید اینه که بیشتر از اعمال بقیه و لاک زدن و نزدن چند سانتی متر بیرون بودن موی یک نفر به اعمال خودتون فکر کنید و خودتون رو به محکمه ببرید ...اینجوری باور کنید دنیا هم جای بهتری برای زیستن خواهد بود ضمن اینکه من باور دارم بهترین امر به معروف عمل به معروف است ...قدیما چه جوری مردم جذب اسلام میشدن ؟! دیدن همون ادمای به حقیقت نابی که اسلام به تمامی زندگی میکردند
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      بهت منفی میدیم بخاطر نتیجه گیری اشتباهت. نه بخاطر حدیث زیبا و نه بخاطر نام زیبای پیامبر.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    12 9
    این جماعت رو نگاه کن.به جای خواندن قرآن اونو رو سرشون می ذارن!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      4 9
      چرا بی ربط میگی؟شب قدره مثل اینکه ها.شب قدر قرآن رو روی سر میگذارن و آدابی داره.تو که چیزی نمیدونه حق نداری کسی رو مضحکه کنی.
  • 66 IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    9 127
    دلم میخواد سرمو بزنم به سقف . آخه شب قدر ....... حجاب .. خدا . قرآن ...... ما نفهمیدیم اینا چی میگن ..... خدا تو قرآن میگه حجاب داشته باش . بعد اینا میان تو این مراسم .......و....... خیلی چیز های دیگه. بعدش نظر میدن خدا به دل نگاه میکنه . اخه .
    • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      سرت انقدر بزن به دیوار که شاید مطلب جا بیفته بحث خوبی بدحجابی نیست بحث اینه که خدا قضاوت میکنه شما سکوت کن ...بحث اینه که خدا خونده این بنده رو ...کم نیستند آدمایی که این شب از دست میدن ... بحث اینه که از خدایی دو پله بیا پایین بگذار حساب بنده خدا با خدا بمونه !!
    • هادی A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      120 9
      اینو مطمئنم که خط کش و سنجش خدا برای اندازه گیری اعمال بنده هاش با معیارهایی که ما از خودمان درمیاریم و یا از مطالب بزرگان برداشت میکنیم از زمین تا آسمان متفاوته . پس لطفا خوب یا بد مواظب اعمال خودمان باشیم و برای خدا تعیین تکلیف نکنیم.
  • 66 IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    «وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَكَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّ
  • ناشناس IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    86 13
    اگه مردمو راحت بگذارن مردم وظیفه شناس هستند
  • amir IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    14 38
    اگه قرار باشه از بی حجابی و بد حجابی دفاع کنیم که خودمون هم قلبمون مریضه . بهتره بگیم خدا ان شاءالله اینهارو که قلبشون از محبته اهل بیت و حضرت زهرا سلام الله سرشاره هدایت کنه.امشب شب بیدار شدنه دیگه.اینها اگر بدونن که دارن قلب فاطمه زهرا سلام ا... رو دارن به درد میارن حتما درست میشن. اما چه کنیم که دانسته ها واعتقادات ما به وسعت دریا و عمق یک وجب است... یاد همه شهدا بخیر که بخاطر حجاب و اسلام عزیز جونشونو دادن
    • ایمان IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      80 15
      دوست عزیز شما از جبهه و جنگ چه میدونید؟ تا به حال صدای تیربار و توپ تانک شنیده ای که اینطور مینویسی؟ ما در جنگ شهیدانی از ادیان مختلف داشتیم آیا آنها برای حجاب رفتن ؟!!! واقعا کوته فکری است. بهتره بری و تصاویر انقلاب 57 را ببینی که خانوم ها و آقایان با چه وضعیتی به تظاهرات علیه شاه می آمدند اون زمان خوب بودند ولی الان بد شدند؟!!! مشکل ما چیز دیگری است. باید یاد بگیریم به ادیان و عقاید مختلف احترام بگذاریم.
    • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      11 49
      خدا حفظت کنه امیرجان. بعضی ها یه جملاتی میگن که آدم عشق می کنه. لذت بردم از این جمله ات: "دانسته ها واعتقادات ما به وسعت دریا و عمق یک وجب است". آدم وقتی نظر شماها رو می بینه، بی اختیار میفهمه راه شهدا ادامه داره.
  • مممم A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    48 9
    هر کسی بعمل خودش اونایی که مثلن اینقد متعصبن برید و ی نگاه به اعمال خودتون بندازید و تو کار خدا و بنده خدا دخالت نکنید
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    49 8
    با تشکر از خبرآنلاین برای مطلب و تصاویر بسیار خوبش♥متاسفم برای نظراتی که انقدر خودخواه و مغرورن که خدایی میکنن و ایراد میگیرن که چرا یه انسان قرآن میخونه و قرآن بر سر میگیره؟!به شما چه ربطی داره مگه خدا فقط مال شماست؟!در ضمن خدا خودش بهتر میدونه حاجت یه خانم کم حجاب بده یا نده....مسلمونی و مومنی که فقط به حجاب نیست خیلی خانم های چادری داریم که خیلی گناه زبان میکنن و اگه بدونین گناه زبان بدترین گناه هاست بهتون توصیه گناه دیگران نشورین و اظهار نظراتی که در حد شما نیست ندین
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    10 46
    یکی از این بایدهای دین اسلام، رعایت عفاف و حجابه، به گونه‌ای که خداوند متعال به دفعات مختلف در قرآن به این موضوع اشاره داشته است، با نگاهی در سوره‌هایی نظیر «نور» آیات ۳۰، ۳۱، ۳۳ و ۶۰ و سوره «احزاب» آیات ۳۵، ۵۳، ۵۵ و ۵۹ متوجه می‌شویم که زنان جامعه طبق نظر شارع مقدس ملکف به رعایت حجاب هستن. مراسم شب قدر، از بایدهای دین اسلام نیست. مستحب است و خیلی عالی اما باید نیست و واجب نیست. رعایت کامل حجاب، باید است و واجب است.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    اگه قرار باشه که با دید تسامح و تساهل به این واجب الهی یعنی حجاب نگریسته شود، معلوم نیست که در آینده حجاب در جامعه ما به کدام سو کشیده می‌شه.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    8 88
    تصاویری از دعای بدحجاب ها گذاشتید ولی یکی از مهم‌ترین شرایط استجابت دعا زنده شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است، نباید بی‌تفاوت از کنار صحنه‌های منکرات رد شد چرا که دعا در این شرایط مستجاب نمی‌شود.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    10 57
    بیایید همه دعا کنیم این عزیزان بدحجاب که عکسشان اینجاست و کل بدحجاب ها و بی حجاب ها در همین شب قدر، به راه درست هدایت شوند. اینها که عکسشان را انداخته اید، خیلی آمادگی دارند و هیچ کس انتظار ندارد یکدفعه همه چیزشان کامل شود. تعلیم و تربیت یک فرایند تدریجی است.
  • 66 IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    8 176
    اگه دین ما اسلام هست . اگه پیرو حضرت محمد هستیم. اگه پیرو حضرت علی و حضرت فاطمه هستیم ... خدا تو قرآن که کلام الهی هستش برای مومنان و پیروی از دستورات آن چی میگه.... ما در مورد کسی قضاوت نمیکنیم چون در جایگاهی نیستیم که قضاوت کنیم........ ولی ولی ولی ... آقا جان هر کاری یه اصولی داره ... من به عنوان یه آدم گناهکار برای اینکه خدا منو ببخشه به کلامش گوش میدم .... قرار نیست بیام تو این شبها شرکت کنم بعد که تموم شد دوباره همون آش و همون کاسه.بالاخره باید یه فرقی بکنم که نشون بدم آره این دفعه واقعاً دیگه میخوام آدم بشم....... هر چیزی یه آدابی داره ..... نماز خوندن یه زن چطوریه ....... اگه اینطوری باشه که تو این عکسا باشه که والا طبق اون چیزایی که اصول عبادت هست منافات داره ... حالا هی بگو دل
  • 66 IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    و به زنان مؤمن بگو كه چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار كه پیداست آشكار نكنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشكار نكنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همكیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود كه رغبت به آن ندارند، یا كودكانى كه از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت كه پنهان كرده‏اند دانسته شود. اى مؤمنان، همگان به درگاه خدا توبه كنید، باشد كه رستگار گردید.»
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    10 47
    اگه استدلال آقای مهدی تهرانی -نویسنده مطلب- صحیح باشه، پس این خانومها هرجوری که بخوان میتونن نماز بخونن و به هیچ کسی هم ربطی نداره. اما در اسلام از این مسائل نداریم. نماز خواندن آداب دارد. دعا کردن آداب دارد. قرآن به سر گرفتن آداب دارد. آقای مهدی تهرانی، بی حجابی گناهه برادر من. حجاب واجبه عزیز من. این مجالسی که عکسشان را انداخته اید مستحبه آقا جان. واجب نیست. واجب خداوند نباید ترک شود برای مستحب.
  • پروین A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    12 82
    این تصاویر مرا یاد خبری در مورد آکادمی موسیقی انداخت که از قرار معلوم یک دختر بدحجاب در مسابقه ی مطربی و خوانندگی شرکت کرده بود. این کارها دیگه چیه؟ کاش بجای این عکسهای بی حجاب ها و بدحجاب ها که قرآن به سر گرفته اند، عکس خیل عظیم خانم های دیندار را می انداختید. مظلوم تر از حجاب و باحجاب ها ندیده ایم؟
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    8 47
    واقعا صحیح فرمودید جناب. سهل گرفتن خیلی خوبه ولی نه در واجبات خداوند. نباید اینجوری باشه که واجب خدا رو رها کنیم (حجاب) و بچسبیم به یک مستحبی که شاید عدم رعایت حجاب اصلا باعث عدم پذیرشش بشه.
  • معصومه IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    این تیترهای احساسی دیگه چیه؟ آخه حجاب زن فقط مربوط به خودش نیست که بگه از حق خودم صرف نظر کردم. بلکه حجاب زن، حق الهی ست…حیثیت زن حریم خداوند است. این عکسها هم چیز زیادی را ثابت نمی کند. مگر اینکه چند وقت دیگر دقیقا از همین خانم ها دوباره عکس بگیرید و ببینیم به امر الهی (حجاب) پایبند شده اند.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    51 11
    طاعات و عبادات خدا قبول باشه کی گفته تو بی حجابی دعا مستجاب نمی شه مگه این آدماااا دل ندارن به خدا بهترین قاضی خداسسسسست ما حق قضاوت نداریم حجاب سفارش اسلامه و خیلی هم باید رعایت بشه ولی زوری نمی شه که.........بسپاریم دسست خدا والله علی کل شی علیم خداوند بر همه چیز داناست...
  • کژال IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    من خودم یک زن کردی هستم. میخوام بگم لباس بومی و محلی کردی بخاطر ویژگیهاش مثل پوشش های اصیل اسلامیه ولی متاسفانه این روزها از این لباس توی استان کردستان و سایر مناطق کردنشین استفاده نمیشه و به جاش استفاده از تولیدای خارجی جایگزین شده . این خودش باعث بروز بدحجابی در سطح جامعه شده. دیدم اینجا بحث دعا خوندن بی حجاباست، گفتم بی ربط نیست اینو بگم. در ضمن بنظرم یه آدم باید بدونه تکلیفش چیه. خانوما حجاب براشون تکلیفه. عکس های بی حجاب ها که دارن قرآن به سر میگیرن، توجیهی نداره. بهتره اول حجابشونو رعایت کنن.
  • مریم IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    شب نوزدهم، در حرم مظهر امام رضا از امام رضا(ع) پوشیدن حجاب خواستم و بس. امشب هم توفیق زیارت دارم. برای همه ی خواهران خودم، اسلام عمیق و درک فلسفه ی حجاب را آرزو خواهم کرد.
  • یاسر IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    5 7
    عشقت رسد به فریاد گر خود به سان حافظ قرآن ز بر بخوانی در چهارده روایت
  • شاکی A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    4 20
    سلام دوستان من یکی از این عکسها هستم اولا که اینجا قسمت زنانه است ثانیا تجاوز به حریم خصوصی است و حتما پیگیر قانونی میشوم
    • لاله IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      12 5
      سلام یکی از عکسا،موقعی که داشتی شکایت می کردی یادت باشه بگی از نظر تو مساجد و زیارتگاه و حسینیه و تکیه ها همگی مکان خصوصی هستن نه عمومی اصلا بگو استادیوم آزادی هم مکان خصوصی هست.
    • لادن IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      12 5
      علیک سلام حاج خانوم شاکی. قبول باشه طاعات عباداتتون. رحم بفرمائین.
  • مهسا A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    آدمای محترمی که به راحتی به خودتون اجازه قضاوت می دین ، اینو بگم که شما هیچگونه حق قضاوت ندارین به هیچ وجه ... استغفرالله مگه شما خدایین که انگار نشستین جاش و دارین همینطوری قضاوت می کنین ؟! این شبها برای همه است شاید همین آدمایی که شما دارین محکومشون می کنین خیلــــــــــــــــــی از شما پاک تر باشن خیـــلی ...
    • محمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      5 2
      بله من با نظر شما موافقم
  • امیری IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    من بدحجابی رو نوعی هنجارشکنی و عدم پایبندی به ارزشها و الگوهای اسلامی و عقلی میدونم. البته حضور در مراسمی که ازش عکس تهیه کردید، خیلی خوب است ولی مساله ی اصلی تر را حفظ درست حجاب میدونم.
    • بی نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      دیگه چیا میدونی؟
    • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      چیزای زیادی میدونه.مثلا اینکه افرادی مثل اون فقط میرن بهشت.
  • صادق A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    من از رفتار گشت ارشاد حمایت نمی کنم ولی نقد به گشت ارشاد هم دلیل به خوب بودن طرف مقابل نمیشه تا اونجایی که من می دونم مسئله ی حجاب هم برای خانوما و هم آقایون تو قرآن اومده ضمن اینکه چون کشور ما چیزی بالای 90 درصد مسلمون و توی همین مسلمون ها چیزی بالای95 درصد شیعه داره و باید حاکم شرع از این قانون قرآن تبعیت کنه پس اینکه بگوییم چرا باید حجاب داشته باشیم یا هر کسی هرجور دوست داره می تونه حجاب داشته باشه در واقع انتقاد به قانون جمهوری اسلامی نیست بلکه زیر سوال بردن یکی از ارکان دین اسلام است مثل اینکه بگویی چرا باید نماز خواند یا روزه گرفت فکر می کنم متن بالا تنه می زد به این امر اگر می خواهیم نقد کنیم باید نقد اجرا کنیم و عملکرد
  • بی نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    27 83
    بچسبید به اصل کاری (حجاب) و بعد اگر مقدورتان بود فرع را انجام دهید. این یعنی "اعتدال" در دین. این عکسها مصداق افراط و تفریط هستند.
    • صدیقه IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      شما هم بچسبید به دستکاری سیستم و کوکی های ویندوزتون تا در عرض 2 ثانیه بتونید 8 تا مثبت به نظرتون بدید.همینجوری قراره برید بهشت؟
    • بی نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      10 82
      خانم صدیقه -البته اگر نامتان واقعی باشد- ما از این کارها بلد نیستیم. اما شاید علاوه بر رعایت حجاب، لازم باشه دوستان "عدم تهمت زدن" را هم یاد بگیرند. خوب نیست آدم همین جور دهن رو باز کنه و هرچی بنظرش میرسه بگه. درسته مالیات نداره اما درست نیست. اگه بخوام به زبان خودتان بگویم، تهمت زدن "اخلاقی نیست"، خانوم.
    • منیره A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      19 80
      نخیر میدونی چه جوریه صدیقه؟ شما اون صفحه رو که باز می کنید خوب کلی آدم هم نشستن دارن می خونن و مثبت منفی می دن ولی دیگه همون لحظه که شما نمی بینی تا باز صفحه رو ریفرش کنی ببینی چن تا اضافه شده، وقتیم که شما مثبت می دی می خواد لود شه و مثبت شمارو نشون بده اون تعدادیم که قبل از شما مثبت دادن نشون میده دیگه خوب
  • بنده خدا IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    54 18
    آقایون و خامومای شاکی .... شما از دل این بنده خداها چه خبر دارین ؟؟؟؟ شاید اونا تو بهترین حالت ارتباط با خدا باشن... شما نشستین اینجا اونا رو محکوم میکنین ؟؟؟ شما چیکاره دین هستین ؟؟؟ به چه اجازه ای حکم صادر میکنین ؟ سعی کن به جای این تفکرات مریض خدا رو بیشتر بشناسی ...
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    50 12
    وحی آمد سوی موسی از خدا بنده ما را چرا کردی جدا؟ تـو برای وصل کردن آمدی نی برای فصـل کردن آمـدی تـا توانی پا منه انـدر فـراق ابغض الاشیاء عندی الطلاق هــــــــر کسی را سیـرتی بنهاده‌ایم‌ هر کسی را اصطلاحی داده‌ایـم در حـق او مـدح و در حق تو ذم در حق او شهد و در حق تـو سم در حـق او نـور و در حق تو نار در حق او ورد و در حق تـو خار در حق او نیک و در حـق تـو بـد در حق او خوب و در حق تـو رد مـا بـری از پاک و نـاپاکی همه از گرانجانی و چالاکی هـــمه مـــن نـکردم خلق تا سودی کنم بلکه تا بر بندگان جـودی کنم هـندیان را اصطلاح هـند مدح سندیان را اصطلاح سند مدح من نـگردم پــاک از تسبیحشان پاک هم ایشان شوند و در فشان ما بـرون را ننگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را
  • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    89 16
    آخه خدا به اینا وکالت داده تا از طرفش اعمال قانون کنن.سندش هم موجوده!
  • سوری A1 ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    80 57
    خداوندا تو رو به حق این شبای عزیز مردم کشورمو با هر نوع پوششی با هم مهربان بگردان و حفظ کن.
  • همتی IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    5 51
    بسمه تعالی سلام در داستانها آمده است که عارفی ابلیس را دید که بسیار سجده و عبادت میکند پرسید ملعون تو که رانده شدی چرا عبادت میکنی گفت اگر من لیاقت بندگی او را ندارم ولی او لایق خدایی است
  • بنده ی خدا A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    دردما ازانسانهایی است که نمیفهمند
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    45 89
    ببینید هرکار آدابی دارد. مثلا شما نمی توانید سوار ماشین اصفهان-نهران شوید و بعد بگویید من می خواهم مثلا همدان پیاده شوم ! درست. دعا و راز و نیاز هم آدابی دارد که انسان را به مقصد مورد نظر می رساند یعنی هم ظاهر انسان و هم باطن انسان باید مورد قبول حضرت حق قرار بگیرد. این دوستان که در این شبها می ایند حتما خداوند توفیق حضور در این جلسات را به آنها داده ولی بدانید هر کار یک آدابی دارد و نمی شود با یک منکر دینی صاحب فضیلت دینی در این شبها شد.
    • iman A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      79 13
      نمونه بارز استدلال آبدوغ خیاری
  • ho3in A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    79 12
    شماها جای خودتونم به زور هستید چه برسه به اینکه جای امام علی باشید که ببینید چی بهتره هرکسی هرجوری که بخواد و بتونه ارادتشو به امام علی و به خدا ثابت میکنه به امثال شماها هم ربطی نداره
  • m.i.l.a.d IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    منافق یعنی چی؟؟ یعنی کسی بیاد قرآنو سرش بزاره و ادعای مسلمونی کنه ولی به ابتدایی ترین قوانین دینش که یکیش حفظ حجاب هست اهمیت نده !! چون گفته ی خدارو اجرا نکرده!!و از خودش فتوا صادر کنه آره به ظاهر نیست به باطنه آدماست!! منافق یعنی خیلیا حرفمو قبول داشته باشن و خودشونو مسلمون بدونن ولی قوانینی که در در دین واجبرو نادیده بگیرن! اگه به باطن باشه اگه هرجور عشقت میکشه از دینت استفاده کنی و ندونی احکامش چیه لطفا اسم خودتو مسلمون نزار ! بی دین شاخو دم نداره که! اوناهم زندگیشون تقریبا همینطوریه هیچ قانون دینی ندارن! نمیدونم این حرفام چیز پیچیده ای بودن!؟
    • سردار IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      برای مسلمان شدن چادر در هیچ کجای اصول دین نیست برادر.و برای مسلمان شدن اصول دین کافیست.در ضمن کسی که تشخیص میدهد کی مسلمان انست کی نیست شما نیستید خداوند است
  • رضا A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    78 21
    فک کنم الان مسائل مهم تری نسبت به بی حجابی وجود داره که جرمش هزار برابر اینه مثل: کم فروشی، خیانت در امانت، دروغ و... که بعضی از اینا از مدیران سر زده.
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    44 11
    منافق بهتر از خوارجه.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      12 40
      اینقدر هردنبیل و خاله زنکی کامنت نذارید خواهشا. یعنی چی آخه منافق بهتر از خوارجه؟ این حرفا چیه؟ معلومه هردوشون باطل هستن. اگه میخوای حرف حق و حساب بزنی، بزن. اگه نداری، خاموش بودن خیلی بهتره والا.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      4 22
      بی خیال بابا
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    فك كتم دوستان ارزشی اومدن ديگه نظر اخريا رو دارن منفي ميدن اقاي عزیز! دل اينا خيلي از امثال شما پاكتره. شما برو خود را باش
    • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      اون آقای محمدعلی باب ملعون -بنیانگذار فرقه ظاله بهائیت- هم همینو میگفت. میگفت به دله، میدونم که شما به قصد نمیگی. اما حرف درستی هم نمیزنی. نه عزیزم. دین هم ظاهر داره و هم باطن. نمیتونی بگی من نماز نمی خونم ولی دلم با خداست. نمی تونی بگی من حجاب ندارم ولی دلم با خداست. نمی تونی بگی من هزارتا کار حرام میکنم ولی دلم با خداست. اگه به دل باشه که خیلی از اعمال دینی را باید تعطیل کنیم و بگیم اینا مهم نیست، مهم اینه که دلمون با خدا باشه!
    • بی نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      خدائیش جمع تون جمع جمع.خدا توفیق بده.بزنید منفی هارو.ولی به اطلاعتون برسونم که دیروز بود که مردم اینجا بودن و بحث داغ بود.حالا که خبری نیست شما هم خوش باشین.
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    43 79
    با خوندن کامنت ها و دیدن این همه اختلاف نظر که از ریشه و بن با هم مشکل دارند فقط یاد یه چیز افتادم و اینکه ما لیاقت نداریم که حجت خدا در بین ما باشه بمیرم برای دل پر خون عزیز زهرا(س)
  • آرش A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    40 20
    خیلی جالبه!یاد داستان حضرت موسی و چوپان افتادم!تو برای وصل کردن آمدی ...
    • شهاب م. IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      "آیا باغبانی (خدا) را سرزنش میکنید که چرا دور باغ خود حصار و پرچین (حجاب) کشیده است؟" بجای اینکه قوانین الهی (حجاب) را با حکایات یک شاعر (مولوی) زیر سوال ببرید، کمی فکر کنید./ در مسائل دینی، خودتان را درگیر اشعار مولوی نکنید./ در ادبیات می توان به او مراجعه کرد زیرا مثل حافظ و سعدی و فردوسی و اخوان، بی همتاست. اما در مسائل دینی، به مراجع تقلید مراجعه کنید./ در هر مساله، به استادش مراجعه کنید./
  • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    تعظیم شعائر از واجبات اسلامی است. حجاب یکی از بزرگترین شعائر هست. تعجب میکنم که کسانی از طرف خودشون فتوا میدن و میگن بی حجاب ها و بدحجاب ها دلشون پاکه پس هیچ نقدی به کارشان نیست. ملت ما بیدار است، از بدحجاب بیزار است.
  • محمدحسن A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    78 27
    آقای بی نام تو راست میگی حجاب خوبه اما اینا منافق نیستن و شاید از خیلی از باحجاب ها هم عبتدتشون بیشتر قبول باشه شعر موسی و شبان مولانارم که خوندی چند بیت آخرشو میذارم بخون و بشون فکر کن وحی آمدسوی موسی ازخدا : ...................بنده ما را زما کردی جدا تو برای وصل کردن آمدی.........................نی برای فصل کردن آمدی ما برون را ننگریم و قال را........................مادرون را بنگریم و حال را ملت عشق ازهمه دینهاجداست.......عاشقان راملت ومذهب خداست لعل راگرمهرنبود،باک نیست...........عشق دردریای غم غمناک نیست . . . . هیچ آداب و ترتیبی مجوی...................هرچه میخواهد دل تنگت، بگوی
  • لاله A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    55 3
    همه چی درست میشه اگه باهم مهربون تر باشیم ...
  • میم A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    پیامبر فرمودند: زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگویید که نمازشان قبول نیست. متن عربی: «اذا رایتم اللاتی القین علی رؤوسهن مثل اسنمة البعر، فاعلموهن انه لایقبل لهن الصلاة» . منبع : السنن‌کبری/234/2
  • محبوب A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    53 15
    اگر برای دل خودت کامنت می ذاری و یا احساس وظیفه میکنی که خدا بهت توفیق بده اما اگر کامنت میذاری که تاثیر گذار باشه برای مخاطب،اون وقع چه ارزشی داره که خودت مثبت و منفی ها رو کنترل کنی!این جوری شدی خود گویی خود...
    • صدیقه GB ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      78 6
      قابل توجه خواهر وظیفه شناس که با اسم های متفاوت لادن پروین کژال معصومه منیره و حتی با اسم های پسرونه کامنت گذاشتن و همه رو از دم تیغ گذروندن.غافل از اینکه ادبیات تمام این کامنت ها یکسان بود و تابلو بود کار یکنفره.حتی گفتن حرم امام رضا هستن و برای بقیه دعا میکنن ولی کامنت هاشون چیز دیگه ای بود.بابا جان اینجا نظرات بحث توجه به جوون ها و جذب اونها بود نه چیز دیگه وگرنه ارزش حجاب که جاش محفوظه.
    • محمد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      12 1
      اینکه چندتا نظر بدیم و یا بااسم و بی اسم به نظرم مهم نیست.مهم این هست که حرفها مون خداپسند باشه و خودمون رو فقط برحق ندونیم و به مخالفمون بی احترامی نکنیم و به وظیفه مون عمل کنیم.خدا همه جوون ها رو عاقبت به خیر کنه...
  • فریادکش A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    چقد منفی مثبت این کامنت آخریا اصلا مشکوک نیست. دوست و یا دوستان عزیزی که رگباری منفی مثبت می ذارید، حداقل برای طبیعی تر شدن کارتون هم که شده یکی دو تا منفی مثبت بر خلاف میلتون به کامنتا بدید. ملت که احمق نیستن
    • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      95 10
      فریادکش، حالا که به ضررته، شد بد و رگباری؟ چرا قدیم که از این خبرها بود، فریاد نکشیدی؟ جون به سودت بود؟!!
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    حدود حجاب به طور صریح در آیات قرآن بیان شده و هر بانوی مسلمان باید به رعایت آن سر نهد البته این سر نهادن برای کسی که با مطالعه و پژوهش فلسفه و مفهوم حجاب و پوشش را درک کرده باشد و آن را چشیده باشد آمیخته با لذت و افتخار و سر بلندی ست و می داند که حجاب در وهله ی اول به نفع خود اوست بعد به نفع جامعه و وقتی به این بینش رسد تحت هیچ شرایطی آن را رها نکرده حتی اگر در جامعه مقبول دید همگان نباشد و مطرود گردد زیرا برای او همین بس که خدا و ائمه علیهم السلام از او رضایت داشته باشند.تمام دستورات اسلام برای رشد و تعالی انسان قرار داده شده و این ما هستیم که انتخاب می کنیم حفظ ارزش و احتراممان را و یا سقوط به دره ی بی ارزشی ها.
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی دام تزویر مکن چون دگران قران را توبه و دعا اینجوری نمیشه ادم نباید خودش رو گول بزنه البته هیچ کس از باطن آدما خبر نداره امید اصلاح شدن برا همه هست اما خدا یی شب قدر این جوری نوبره
  • بی نام GB ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    فرقی نمی کنه کجا زندگی کنین.بین مسلمین باشین یا دیار فرنگ ولی به خدا قسم خود این افراد هم میدونن کارشون اشتباهه.بی حجابی گناهه.به خدا همه اینو میدونن.به خدا گناهه بی توجهی به حجاب.
  • یک دوست A1 ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    95 14
    دوستان عزیز تا کی میخواهیم به همدیگه توهین کنیم .من خودم ی چادری هستم واتفاقا خیلی هم رو چادرم تعصب دارم .ولی خوبه بدونید من چادری نو نبودم وده سال پیش بواسطه ی خواب تصمیم به حجاب گرفتم.طوریکه الان حتی در سفرهای خارج هم با همین حجاب نبنناست ای کاش به جای اینکه چکشی برخورد کنیم با حسن خلق وکار فرهنگی روی دوستانمان اثر بگذاریم و به جای خدا برای کسی تصمیم نگیریم .م خوب است به جای اهیچ کس از عاقبت خود خبر ندارد مگر حربن یزید ریاحی نبود که دقیقه نود رستگار شد وچه علمایی که بواسطه غرور بی دین دار فانیی را وداع گفتند .خوب است یاد بگیریم به هر سلیقه ودین وایمانی احترام بگذاریم چرا که هدایت دست خداست .دوستان عزیز ارشادی بهتر نیست شما هم تغییر روش دهید چرا که همیشه زور جواب عکس داده وبه جای برخوکشی
  • بی نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
    56 1
    این که در حال حاضر چه پوشش و اعتقادی داریم مهم نیست مهم اینه که آخر کار یعنی هنگام مرگ با دین کامل از دنیا بریم و خدا هرکس را بخواهد هدایت میکند. ان شاالله هممون عاقبت به خیر بشیم.
  • گوهر IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    20 5
    کسی که یه خط از قران رو نخونده ویا درک نکرده مشخصآ با همون حالت هم قران سر میگیره تا مستحب رو بر واجب مقدم بدونه!!!واقعآ متاسفم.
    • بهار A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      5 2
      میشه تو کار خدا دخالت نکنید؟
  • ناشناس A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    37 1
    جناب بی نام باهات دشمن نیستم فقط دوستانه بهت میگم یه کم در افکارت تجدید نظر کن.اون حرفایی رو که با لا گفتی رو میگم.اگه حجاب ظاهری ملاک نبود خدا روش تاکید نمی کرد و چیزی رو که خدا بگه درسته یقینا درسته و شکی توش نیست.اگه یه کم مطالعاتتو بیشتر کنی خواهی فهمید.مطمن باشید یه روز در برابر خدا حاضر میشیم و باید جواب کارامونو بدیم اون روز میاد به قول معروف دیر و زود داره ولی سوخت و سوز تداره.یه کم واسه یه لحظه فکر کنیم که اون روز چی میخواییم بگیم اون موقع فقط خودمونیم و خدا.هیچ بهونه ای هم واسه کارای احمقانمون پذیرفته نیست چون خدا راهو زیاد بهمون تو دنیا نشون داد و لی ما کوریم که نمیبینیم.سعی کنیم بیشتر خدا رو بشناسیم و اگه قلبا دوسش داریم پس حرفایی هم که گفته رو باید قبول کنیم .
  • الهه IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    5 1
    اینکه خدا دعاهاشونو برآورده میکنه یا نه واقعا مادرمقامی نیستیم که بگیم اما درمورد پوشش و حجابشون باید اگه واقعا اعتقاد دارن به این مراسمات لااقل وقتی میان تو همچین جای مقدسی ممطابق با دستور عمل کنن چوندرغیر اینصورت باعث میشن زمینه گناه واسه بقیه فراهم بشه درواقع مردای دیگه ایی که تو همچین مراسمی هستن نمیتونن که چشماشونو ببندن درنتیجه اون فضای روحانی به یه فضای غیر روحانی تبدیل میشه ویه چیز دیگه این کارشون به نوعی بدعت گذاری تودین محسوب نمیشه ؟؟؟؟مگه پیامبر نگفتن بدعت گذاری تو دین حرومه؟؟؟؟؟؟؟
    • یه دختر A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
      4 2
      الهه جان یعنی مادخترا بازم بخاطر پسرا از راحتی و نوع پوشش مورد نظرمون بزنیم و محجبه بیایم بیرون تا پسرا و مردا گناه نکنن. خوب اونا خودشون اگه خیلی مسلمونن یکم اراده داشته باشن و یکم در اون چشماشونو درویش کنن و کمتر نگاه کنن.من جلف نیستم ولی چادری هم نیستم.تیپم در حد متوسطه ولی دفاع هم نمیکنم از بقیه ولی خدایش این خیلی بی انصافیه که مادخترا همش خودمونو بپوشونیم تا یه وقت پسره چشماش چپ چپ نره......؟
  • بنده خدا A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    4 1
    توجه توجه دوستان ماآدما باید ب هر چی خدا گفته عمل کنیم وهمونجوری ک خود خدا میخواد همین وبس.
  • وحيد A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    7 2
    رشته من حقوق هستش و مدركم كارشناس ارشد حقوق جزا جرمشناسي هستش تو دانشگاه تدريس ميكنم تو قانون مجازات راجع به پوشش بد و گشت ارشاد چيزي نيومده همه ي اين حركات غير قانوني هستش و هدف پليس و نيروي انتظامي بايد ارامش و نظم و امنيت رو تو جامعه برقرار كنه نه اينكه باعث ترس و وحشت افراد بشه بدتر حجاب مسئله خصوصي و شخصي هستش الان فقر و اقتصاد جامعه ما خراب هستش نه مسائل ديگه
    • آزاده IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      2 0
      آقای وحید جنابعالی را ارجاع می دهم به کتاب مجموعه قوانین و مقررات پوشش در ایران نوشته شادی صدر! عجیبه که از این قوانین اطلاعی ندارید! اگرچه من خودم با گشت ارشاد موافق نیستم و خودم با فراگرفتن اصول و مبانی امربه معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر می کنم
  • ..... IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    3 4
    به نظر من درسته که دارن اینطوری اشک میریزن و انشاالله هم که خدا میبخشتشون ولی وقتی حتی اومدن در خونه ی خدارو میزنن بعد از یکسال گناه و با اینکه میدونن خدا توجه بیشتری بهشون داره توی اون لخظه حتی حاظر نیستند توی اون شرایظ هم حرف خدا رو گوش کنن چه حرفی برای گفتن میمونه ... کاش واقعا توبه میکردن از اون شکل و ظاهری که شاید خیلی از جوان های جامعه رو منحرف کردند. البته ما هیچ وقت نمیتونیم به جای خدا حرف بزنیم انشاالله که همه توی این شبا بخشیده شن...
  • مریم IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    3 2
    هر ادمی باید تکلیف خود شو مشخص کنه یا رومی رومی یا زنگی زنگی . من نظر خانم صدیقه هم موافقم که قران بر سر گرفتن طهارت میخواد . مثل اینه که یه ادم غربی بخواد با ظاهر ایرانی باشه .
  • انسان A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    2 2
    چقدر بعضی ازانسانها نظر بسته دارند انها که نظر بسته دارند میتونند خودشونو امتحان کنند برند اون دنیا ادما رو ببینند ونظر خدا رونسبت به اونا از نظر اعتقاداتشون ببینند وقضاوت کنند که خودشون کی بودند که برای همه نظر میدند کمی به خود بیاین ودل جوونها رانشکنید که خدادلتونو بشکننه
  • حامد A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    2 6
    وجه تسمیه منافق از "نفق" بمعنی نقب است که از راهی به دین وارد و از راه دیگری خارج میشود.
  • خودم A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    1 5
    دوست محترم شماکه ازدل بنده ها خبرنداری.لطفا درمورد انسانهاقضاوت نکن چون تنهاخداوند قاضی است وبس...درضمن شماهایی که دم از درستی میزنین بدونید که همین کارتون یعنی انتشار این عکسها کاربسیارزشتی است .مگه شما ازاین افراداجازه گرفتید؟؟؟حتی اگرکاراونها بد هم باشه شما که درحال نشر این عکسها هستید ،این خود ش خطای بزرگیست.پس به فکراصلاح خود باشید نه دیگران...
  • محدثه A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    3 5
    من تقریبانصف نظراروخوندم؛بانظرفاطمه جون هم کاملاموافقم که گفته حجاب واجبه وشرکت تواین مراسمات مستحب؛من ادعانمیکنم که خیلی باحجابم ولی بابیحجابی کاملامخالفم واینکه زنی بیحجاب باشه رودلیلشوفقط وفقط جلب توجه مردهامیدونم وبس؛
  • فلاني IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    4 7
    گشت ارشاد هميشه مياد سراغ ما با حجابا طرف اونا نميره در ضمن دين ب اين چيزا نيس هركس بخواد حجابشو رعايت ميكنه هركسم نخواد نميكنه
  • فاطمه A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    7 1
    خودتونو جمع کنیدبابا اینامارو مسخره کردن
  • هادی A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    1 3
    بنام ستار العیوب با سلام به همه دوستان،تمام نظرات را خواندم،همه نظرات محترم. واما سوال:چرا حجاب میکنیم؟مگر نه اینکه حجاب مصون ماندن از پلیدی وزشتی است؟مگر حجاب هم ستار العیوب نیست؟مگر حجاب اقتدار نیست؟ اگر با خودمان صادق باشیم جواب سوالات بالا وخیلی از سوالات مشابهی که در ذهن همه ماست "مثبته" حجاب خوبه،حجاب لازمه. باید ببینیم به اعتقادمان چیست و چه چیزی را باور داریم. آیا از اصول دور نشده ایم وبه فرعیات توجه نکرده ایم، خطا در عملکرد همه ما هست "از گشت ارشاد و دولتی ها گرفته،تا خود ما مردم عادی" چون هیچ کدام ما معصوم نیستیم. در تصاویر فوق ذات الهی وخدائی هر انسان نشان داده شده ولی همه ما میدانیم که هیچ مستحبی جایگزین عمل واجب نمی شود،آیا نمازم را خوانده ام که ...؟
  • شیدا IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    4 2
    محدثه جان من هم با این نظرت که بدحجابی صرفا برای جلب توجه مردهاست کاملا موافق هستم. و اینکه اگر کسی واقعا خدا رو دوست داره باید پا روی هوای نفسش بزاره باید زینب و زهرا وار زندگی کنه که اون هم لازمش حجابه.حالا هی یکی بگه من خدا رو دوست دارم ولی همش گناه کنه نمیشه که. خدا محجبه رو با بدحجاب یک جور دوست نداره
  • سامان A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    3 1
    من برخي نظرات رو خوندم و اين چند تاي اخير رو درسته كه هركسي حتي فرعون حق داره با خدا حرف بزنه چون مخلوقه و دوست داره با خالقش كه از مادر به او مهربان تر و از رگ گردن به او نزديكتره حرف بزنه قبول هم دارم كه ايمان به باور قلبي آدم هاست اما از كوزه همان تراود كه در اوست مثلا اگه يه آدمي بد اخلاق و بددهن و ... باشه اما ظاهر موجه ديني داشته باشه اين آدم منافقه و همينطور بالعكس اگه يكي فطرت پاك و وجود صيقلي و مهربون و يه عالم صفات خوب داشته باشه و ظاهرش با اون چيزي كه دين دستور داده منافات داشته باشه اينهم منافق يعني دو رو هست، پس هر دو حالتش بده و زشت ادامه در كامنت بعدي....
  • حسام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 3
    این عبادت ارزشی نداره معاویه هم 6 بار حج رفته بود
  • 2khi A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    2 0
    همین شب هایی مثل قدر باعث میشه که بی حجابـــ هایی مثل مَن به خدا نزدیکــ بشن و در مرحله ی بعدی ببینن خدا چی رو دوستــــ داره و همون کآر رو انجآمـ بدن مشکل اینه که همیشه به حجآبــــ به دید سیآسی نگآه شده! بی حجآبی هَمـ مثل دروغ گفتن و تهمتــــ و ... استــــ جرمـ نیستــــ که به دید مجرمـ بهمون نگآه بشه .... الان اگه از دخترا سوال بشه که چرا حجابــ رو رعایتـــ نمیکنی 90 درصدشون مثل من هاج و واج نگاهتــــ میکنن 9 درصدشون همـ میگن به خاطر اینکه نمیخوامـ از بقیه عقبـــ بمونمـ کمتر از یکــ درصدشون به خاطر لجاجتــــ با خدا ! پس اگه قراره اعمال زور همـ بشه باید فقط با اون یکـــ درصد بشه نه بقیه!
  • فاطمه A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    3 0
    نیاز نیست گشت ارشاد ببیند همین که خدا می بیند کافیست .کسانی که مخالف نظرم هستند شب معراج پیغمبر (ص)را سرچ کنند وببینند خدا دوزخ را چگونه مملو از زنان بی حجاب به پیغمبر نشان داده که باعث گریه آن حضرت بر سرانجام زنان امتش شده است . می گویند وقتی کاروان اسرابه شام رسید حضرت زینب فرمودند سرهای شهدا را از ما دور کنید تا به بهانه دیدن سر عزیزان پیغمبر نگاه نامحرم به ما نیافتد مهم عمل به دستورات قران است. قران بر سر بگذاری، بخوانی و ندانی که چه می خوانی چه ارزشی دارد ؟حجاب واجب و دستور صریح قران و توصیه ائمه اطهار است پس عزیزان بی حجابی یعنی بی اعتنایی به دو یادگار پیغمبر(قران و اهل بیت)و سرانجامش هلاکت و نابودی است.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    4 1
    خدا کنه تحت تاثیر قرار بگیرند و از بی حجابی توبه کنند چون شب قدر شب توبه و استغفار از درگاه خداست من خودم قبلا خیلی پایبند نبودم اما تحت تاثیر همین مراسم قرار گرفتم و توبه کردم و امروز حجابم کامل است انشاا... همه عاقبت بخیر شوند
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    1 4
    شما خدارو چی فرض کردین خدا مثل شما ومن نیست مگر خدا از عذاب بنده هاش چی بدستش میاد مگر خدا مثل ماست که تلافی کنه عذاب بده تا دلش خنک بشه بیشتر فکر کنیدپس باید 95درصد این کره زمین برن جهنم وفقط اون5درصد با حجابا بهشت شرف یاب بشن مطمئن باشین هر کس بدی وخوبی اعمال خودشو تو همین دنیا میبینه
    • فاطمه A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
      3 1
      بنده خوب خدا صفات خدا بر دوقسم است صفات جمال که رحمانیت و رحیمیت خدا را می رساند (که شما فقط به همین اعتقاد دارید)و صفات جلال که قهر و غضب خدا را نشان می دهد عدل خدا که جز اصول دین هست و همه به ان اعتقاد داریم حکم می کند که باید بین انسانی که یک عمر عبادت خدا را می کند با کسی که نافرمانی می کند فرق باشد.اگر قران را خوانده باشی متوجه می شوی که خدا بعد از نوید بهشت به بندگان مومن بنده های نافرمان را از عذاب دوزخ بر حذر داشته. خدا را باید همواره با بیم و امید خواند نباید امید به رحمت خدا باعث شود ایمان را زیر پا گذاشت و اصرار بر گناه داشت و نباید ترس از نپذیر فتن توبه انسانهای گناهکار را از رحمت خدا ناامید کند.(توصیه می کنم کتب مذهبی را بیشتر مطالعه کنید و برنامه های شبکه قران را گوش دهید)
  • ارشیا IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    1 1
    خدا از انها بگذرد
  • مریم IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 0
    خانم ها واقاییون هر کی یه نظری داره اما خداییی با این وضع قران سر گذاشتن یعنی خدارو قبول نداشتن اول قران وبخونن بعد رو سر شون بذارن :
  • حمیده انصاری A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    1 1
    به نام خداي بخشنده بعضي كامنت ها رو خوندم ديدم خيلي عجولانه در باره ي مردم قضاوت مي كنند يكي در باره ي دين يكي مردم يكي خدا ووو عزيزان همان خدايي كه ما را آفريده قوانين سعادتمند شدن ما رو هم فرستاده بله بي حجابي خلاف اين قوانينه ولي در خونه ی خدا براي همه بازه اين جووناي مسلمون عزيز قلبشون مثل آيينه پاکه چه بسا که محبت اینها به اهل بیت و دعاهاشون باعث نجاتشون بشه و خدا امرزنده است . می خواستم فقط عرض کنم که ایا تا حالا فکر کردید که چرا بی حجابی در ایران اسلامی اینقدر سرعت گرفته ؟؟؟ ایا دختر ایرانی غیر از این مد و لباس در بازار لباس ایران چیزی پیدا می کنه ؟؟ ایا توجه کردین که هر سالی در بازار مد داره یه قطعه از لباس خانوما کم میشه ؟؟؟؟؟ دامن استین وووو!!!!!کی مسئوله ؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 0
    ما کاری به مسلمون بودن یا نبودن بی حجاب یا بد حجاب نداریم فقط بدونین که امام زمان ما الان فقط ۳۱۳ یار واقعی ندارن که ظهور کنن
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    1 0
    خیلی بد!!!!!!!!!
  • يه دوست IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    2 1
    ببينيد دوستان اگر به قرآن مراجعه كنيم درست و نادرست را مي فهميم خدا يك كار ميكند به هزار دليل براي او هم نيت اعمال مهم است هم ظاهر اعمال....... فردي - چه مونث چه مذكر - كه شايد اعمالش درست نباشد به دليل فطزتش به خدا باز ميگردد كه اين قدم اول است او در قدم هاي بعدي بايد سعي در حفظ آن حالات روحاني داشته باشد كه اين هم جز به عمل به دستورات خدا ميسر نيست..... با اميد به اين كه هر كس در هركاري رضايت خدا را در نظر بگيرد....... يا علي...... يا فاطمه..... يا كربلاييان.........دوستت حقيرتان.......
  • فاطمه A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    3 1
    من اکثر نظر ها را خواندم و به تعداد نظرات منفی و مثبت نگاه کردم و واقعا متاسف شدم که نظرات خداپسند خیلی مورد پسند اکثر افراد نیست (نه در این سایت و این موضوع بلکه سایر موضوعات مشابه هم وضع همین گونه است ) واقعا چرا مردم ما در کشور ی که آزادیش را مدیون خون شهدا ست با دستورات دینی ساز مخالف دارند؟ چرا قدر امنیت خود را نمی دانند؟ زنان مسلمان در سایر کشورها بدلیل حجاب از فعالیتهای اجتماعی محروم می شوند اما حاضر نیستند حجاب را بردارند در کشور ما هم باید به زور حجاب را روی سر بعضی زنان شیعه انداخت . چرا؟خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر کن .اللهم عجل لولیک الفرج
  • آتوسا A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    3 3
    خدا بدحجاب ها را هدایت کنه شاید به خاطر همین دعاها دلشون آگاه شه و توبه کنند. و امیدوارم این ها خودنمایی نباشه...
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    شما به دل مردم و راز و نیازشون چیکار دارین اگه قرار باشه کسی با اونا مشکل داشته باشه اون خداست...برید خدا رو شکر کنید ظاهرشون هر چی هست، باطنشونم همونه و جانماز مثل خیلیا آب نمیکشن و دمشونم گرم که تو هر لباسی خدا باهاشونه. خدا کنه همه ادمای این تیپی واقعا یادشون از این مجالس بیاد.اینکه اونا با چه تیپی میان، به من و شما ربطی نداره. ارشادم بخواد اینجور ادما رو جمع کنه مطمئن باشید یک ملتو باید جمع کنه......................................................... .
  • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    1 4
    توجه به ظاهر و ظاهر سازی آدمارو سطحی کرده این آفت جامعه امروزه ، اینا باعث شده فقط اسمون مسلمون باشه ولی درستکاری ، صداقت ؟ اعتماد ؟ عدالت و..... کمرنگ شده
  • سجاد A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    1 2
    ههههههههه برو بابا دلت خوشه
    • milad A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      2 2
      سجاد تو راست میگی ایران ماهم دلشون خوشه به این حرفها
  • علي A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 1
    آقاي ashkanاگه اينا قلبشون از منو تو صاف تره وقتي قلب صاف باشه آدم به ظاهر هم نشون ميده يعني باحجابه و مومن اين قلب صافه .
  • بی نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 3
    من میگم ظاهر هر کس نشاندهنده ی باطنشه بقیش دست خداست
  • يك آدم A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 2
    به نظر من بي حجابي مثل دروغ ، غيبت ، تهمت و ... گناه هست . همه بايد سعي كنن گناه نكنن. ولي ما جز ائمه معصوم نداريم . اي با حجابها معصوم هستيد؟ هيييييييييييچ گناهي نكرديد و نمي كنيد؟ خوششششششش بحالتون ولي اگر گناه مي كنيد .... هر گناهي ،.... پس حق نداريد بگوييد بي حجاب محاربه با خدا مي كنه.... اينم يه گناهي مثل بقيه گناهها.... اميدوارم با خواندن قرآن ، به سر گرفتن قرآن ، شركت تو مجالس مذهبي مستحب همه امون به راه راست هدايت بشيم .... اجازه بديم همه به خدا نزديك بشن .... شايد از ما سبقت گرفتن.....
  • شهید گمنام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    2 2
    .قتی اینا حجابه خودشون زو ندارن و به دعا مشغولند یعنی با رهایی واجبات و انجام مستحبات مشغولند .از نشانه های انسان ها ی آخر الزمان است. به گشت ارشاد هم هیچ ربطی نداشت که توشتی این عکس رو ببینند
  • پریا A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    2 0
    بابا به شما چه مربوط که میری شب قدر دختر مردمو نگاه میکنی خودت اگه با نیت پاک رفته بودی فقط رازو نیاز با معبودتو میکردی دیگه دنبال سوژه واسه عکس انداختن نمیگشتی
  • مهرداد RO ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    3 0
    چه بسا آنهایی که حجاب کامل ندارن پیش حضرت دوست مقرب تر باشن
  • z A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 1
    من خودم بد حجابم ولی عذاب وجدان دارم و میدونم که کارم میتونه روی باطنم تاثیر بذاره عذاب وجدانم هم به خاطر اینه که مطمئنم که بدحجابی یا بی حجابی گناهه توی قران اومده و یکی از دوستان هم ایه ش رو خوندن درمورد لا اکراه فی الدین هم لطفا برید تفسیر قران رو بخونید و چیزی که خودتون دوست دارید رو به قران نسبت ندید دین داری که فقط به قران سر گرفتن نیست به عمل به دستوراتشه که یکی از دستوراتش هم حجابه شمایی که میگی ایا کشور فقط مشکلش اینهکه خانم ها چندسانت از موهاشون پیداست در جواب باید بگم که نه کشور خیلی مشکلات داره که یکی از اونا بدحجاب بودن خانم هاست و اینم باید مثل بقیه مسائل حل بشه و هیچ منافاتی نداره اینجا یه کشور اسلامیه پس باید دستورات اسلام رو مقدم بر هر چیز دیگه بدونن
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 0
    خدا کنه فقط جوگیر برای یک روز نشند ... به امید خدا توب شکنی نمی کنند
  • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    3 1
    آدم با هر نوعی می تونه به درگاه خدا بیاد چه با حجاب چی بی حجاب
  • رضا آواکیان A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    1 4
    به نظر من دارن اسلامو مسخره می کنند
  • حسین IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    4 0
    سلام
  • مسعود IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    3 2
    با عرض سلام. من در بعضی از سخنان دیدم حرف از منافق بود بعضی ها هم میگفتند شاید اینها که ظاهرشان اینجوری است شاید قلب شان پاک باشد اما اینطور نیست اگر قلب پاک باشد به خودی خود ظاهر هم درست میشود
  • بی نام A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    2 2
    سلام به همگی متاسفانه ماهاجوری شدیم که فقط به فرع اهمیت میدیم اصلمون گذاشتیم کنار درمورد چیزای الکی فکرمونوخراب میکنیم اصل دل ادم خدای باشه چه با حجاب چه بی حجاب همه خلقت یک خداهستند وبرای خدااحتیاجی نیست خودمون بپوشیم چون خودش افریدمون چیزای مهمتری هست که بایدبپوشیم ابرومون نره ظاهر مال این دنیای کوتاهه باطن ادمه که میره اون طرف...
  • لیلا IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    2 0
    بازم ایناوضعشون خوبه لا قل حرمت نگه داشتن،خیلیهاتواون لحظات هم چه کارا که نمیکنن.
  • من IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    3 0
    من چادریم ولی به نظرم اینایی که شما گذاشتی چرت و پرته. مگه اینا دل ندارن خشک مذهب
  • یزدان پناه A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    1 1
    با عرض سلام وادب به همه ی عزیزان . فقط یه جمله وبس بخدا قسم پاکی و خوبی به چادر و مقنعه نیست من به شخصه آدمایی دیدم که چادر سرشونه ولی فقط برای سپر و رد گم کنی اما از آدمای عوضی عوضی ترن ماها عادتمونه زود قضاوت کنیم . آهای شماهایی که کسانی روکه در تصاویر هستن رو منافق میخونین از کجا خبر داری؟ شاید این دلش از شما پاک تر باشه؟ من نمیگم پوشش اونا خوبه نه ولی دلیل بر این نیست که اینطوری برخورد کنیم وقتی برخورد م اینطوری باشه پوشش اونا هم باید اونطوری باشه . موفق باشید
  • دردونه IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    3 0
    بهتره مسایل رو باهم غاطی نکنیم این چه ربطی به گشت ارشاد داره اخه مگه همه کسایی که بد حجابن تو این مراسما شرکت میکنن ؟؟؟؟؟ اگه اینا تو این مراسم شرکت کردن واسه اینه که دوران کودکیشون تو محیطی گذشت ک ب این مسایل اعتقاد وجود داشت اما واقعا برای نسل های اینده ما هم با این محیط زندگی که واسشون درست کردیم امیدی هست /
  • سيد محمد طاها ميرسلطانى IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    1 2
    خدا خير يون بده
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    2 1
    مگه اشکال داره ؟
  • فریبرز IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    2 1
    واقعا درست میگن وقتی امام زمان ظهور میکنه خیلیا باهاش مخالفن چون میگن دین جدیدی آورده.کسایی که با دو متر پارچه فکر میکنن دیگه آخرشن و خدا اون بالا فقط داره اونا رو نگاه میکنه باید بجای اینکه هی بخوان دیگران رو نصیحت کنن به فکر تقویت ایمان و تقوای خودشون باشن که اینقدر نگن بد حجابی باعث ناپاک شدن دلهای پاک میشه .مطمئنید که امام زمان ظهور کنه اول به حجاب گیر میده؟؟؟یا اول به عقده ای بودن شماها که فکر میکنین همه چی مال خودتونه رسیدگی میکنه؟؟؟خدا به دادتون برسه چون عقیده هاتون با عقده همراه شده.....
  • رضا A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    3 0
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت--که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت///////من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش---که داند در پس پرده که خوب است که زشت
  • نیلوفر IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    بچه ها من خودم چادر میپوشم ومحجبه هستم ولی متاسفم برا طرز تفکر اونی که میگه اینا منافقن بخدا پرستش خدا به حجاب نیست؛بی نام همه ی ما قرآن خوندیم اصلا یه همچین حدیثی نیست که خدا گفته اگه منو دوست داری حجابتو رعایت کن ایراد تو و امسال تو اینه که فک میکنید چیزی که میدونید درسته شماها هستین که چهره اسلام وحشتناک میکنید به نظر منکه ایناخیلی نیت پاکتری دارن واقعا قبول باشه و تبریک میگم بهشون...
    • hjf IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      1 0
      درست میگی نیلوفر
  • محمدامین A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    2 1
    من فقط یه چیزی که برای خودم ثابت شده مینویسم من خودم بدحجاب بودم اما خدا بهم لطف کرد وباحجاب شدم خداروشاهد میگیرم اززمانی که چادری شدم خدا خیلی لطفها درحقم کرده که فقط یکیش رو مینویسم خدا سفر کربلا نصیبم کرد وواقعا ده روز شیرینترین لحظه های زندگی رو گذروندم بچه ها واقعا حجاب خوبه
  • من A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    3 0
    خداوند نور است و جایی که نور هست تاریکی نیست ؛ چشم و دلتان روشن ... سلام دوستان......من نصف نظراتو خوندم....واقعا نتونستم ادمه بدم ...آقا یا خانومی ک داری میگی باااااید حجاب داشت......تو و باقی افراد دلیلت چیه برای حجاب؟؟؟؟؟؟؟من خودم چادری هستم اما اصا این طرز برخوردو نمیپسندم.....همین کارا باعث شده اوضاع این باشه....و اما قبولم ندارم ک میگن دل باید پاک باشه....درسته در خوبی این افراد شکی نیست .....اما کی گفته الان مسیحیا حجاب نباید داشته باشن جناب؟؟؟؟شما برو تو تاریخ مسیحیت نگاه کن ببین چ بلایی سر کتابو دینشون اومده ...اما قران دست نخورده..مشکلمون اینه اول اید خودمونو درس کنیم بعد باید بیام امر ب معروف کنیم...گشت ارشاد بره ببینه اسلام چی گفته..با این کارشون با فرعیات گردن صلیاتو میزنن...
  • ساناز A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    3 0
    اينجاهمه 2تانظردارن 1بايددل پاك باشه2بدون حجاب نميشه به خدانزديك شد...من خودم تاديشب چادرسرم نميكردم..لاك ميزدم ...موهامم بيرون بود.ولي نمازميخوندم روزه ميگرفتم ذكرميگفتم...ولي بااين حال بخاطراون حجاب نميتونستم 100درصدباخداباشم...بايدبه اين درك برسي.خداحجاب براي دست پابستن مانگفته اصلااجباري هم خدانگفته..ولي حجاب فقط واسه محافظت ازخودمونه...واسه اينكه چيزي واسه حفظ كردنش داشته باشيم...اگه يه لحظه به غربي هانگاه كنيم ميبينيم چيزي واسه حفظ كردن ندارن...تنها حرف من اينه اول درك كنيم بعد عمل...الكي هم قضاوت نكنيم....
  • مهربون NL ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    2 1
    خیلی بد بود با قانون خدا که نمیشه احساسی برخورد کرد از تو بعیده خبر انلاین
  • جوونه ایرانی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    1 1
    سلام به همه....من همه نظرا رو نخوندم/ولی به نظره من دین یچیزه شخصیه واجباریم نیس/اونی که با این حجاب میره قران میخونه مطمعن باشید با تمامه وجودش داره این کارو میکنه/بیاید قضاوتارو بندازیم سطل اشقال وببینیم خودمون چی هستیمو کی هستیم/بخودمون اجازه ندیم در مورد کسی قاضی باشیم/تو نمیری خیلی خیته که تو دلت یچی باشه و تو ظاهرت یچی دیگه باشه......موضو اسن چادریو مانتوییو ریش دارو با ریش نیست بالاخره..........البته هم بالا خر داره هم پایین...........هر کسی خودای خودشو یجوری عبادت میکنه بکسی ام ربطی نداره
  • نبین که میگوید ...ببین چه میگوید IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    2 0
    بیاد ی داستان و شعر قدیمی................................انچه میگویی هستم ولی تو خود انچه که میگویی هستی؟
  • بچه ی ایران IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    3 0
    حکایته همون مستیه که در حاله مستی ی سلام به حرمه امام حسن میده........................................ یا اون بابایی که میره مسجدو از مسجد میندازنش بیرونو معصوم میاد بخوابه خادمه مسجدو میگه حق نداشتی بیرونش کنی...........ببینید حر موقع کسی با این حجاب خاست بیاد خونتون میتونید راش ندید..........ولی بکسی ربطی نداره کی چی میپوشه یا چطور عبادت میکنه///////بابا جانماز اب نکشید ناموسن اگه راس میگید تو جامعه باین تیپ ادما توجه نکنید تا براه بیان........نه این که هر کی بخواد دیده بشه یا مورده توجه یا اعتماد بنفس داشته باشه تیریپه انچنانی بزنه..........بابا بخودتون بیاد .............طرفو با لباس کار میبینن جواب سلامشو نمیدن
  • حامد A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    2 1
    اولا نبايد قضاوت كنيم چون ما كه خدا نيستيم دوما كي اهل جهنم كه خونش تو بهشته ما همرو جهنمي مي كنيم خودمون روبهشتي .دوست داشتن خدا به اين كه حجاب داشته باشي يا نداشته باشي نيست بعضي از ما اصل كارو كه خدا هست ول كرديم به فرع قضيه كه اين مسائل هست چسبيديم.
  • فاطمه A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    3 0
    خود درگیری بسه، در ضمن حفظ حجاب واجبه ، یک مورد دیگه شماهایی که میگویید دین به این چیزا نیست اگه یک آدمی که با دین مبارک اسلام آشنایی ندارد این تصاویر را ببیند و از شما بپرسد : آیا این خنجر از پشت زدن به اسلام نیست ؟ چی میخواهید بگویید ها نه واقعا چی میخواهید بگویید؟ ، این حرف شما مثل اینه که بگی من عسل دوست دارم ولی رنگش رو دوست ندارم ، من گشت ارشادی نیستم ولی خیلی زورم میگیره وقتی این حرفا رو میشنوم در جواب بچه ایران هم میتونم بگم امام به این امید داشته که اون نفر به راه راست برگردد نه این که مثل بعضی از خانوما امروز اونم با این وضع در مسجد و فردا با وضعی بد تر در خیابان بعدم اون نفری که شما میگید رو من زندگیشو برسی کردم اون نفر قبل از مسجد اومدن توبه میکرده و سرانجام هم به اسلام برگشته
  • کامران A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    2 1
    جالب بود!!
  • بی نام A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    2 0
    خداوند بنده هاشو هر جور که بیان پیشش قبول میکنه ما کی هستیم که به جای اون قضاوت کنیم.
  • با نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    4 1
    اصل کارش خیلی خوبه ولی حداقل لاک هاشو پاک می کرد که یه نماز هم می خوند اینو دیگه همه میدونن که برای دست زدن به قران برسرگرفتن قران و نماز خواندن باید وضو گرفت شاید وضو هم به نیت دله ............
  • محمد A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    4 1
    من ظاهر اسلامی و باطنی گنهکار دارم. تعدادی از نظرها رو هم خوندم، خیلیهاش درسته مصداق این بیت شعر هستش: هر کسی از ظن خودشد یار من. درسته که خدا به نیت دل آدمها نگاه میکنه ولی به نظرتون همان حضرت علی ع که شهید این شبهای قدر هستش حضرت فاطمه ک مادر شیعیان هستش برا چی شهید شدن؟ اگه حضرت علی هم فقط راز و نیاز و گریه میکرد شهید میشد؟ امام حسین ع اگه امر به معروف نمیکرد کسی بخاطر مراسم حج برای شهید کردنش شمشیر میبست؟ حضرت زینب برای چی به اسارت رفت؟ چون خواهر امام بود؟ یا چون عفت داشت ...به خواهش دلش گوش نمی داد... عزیزانم درسته که خدا مزد کار خیر رو میده درسته هر که بسمت خدا بره از رحمت خدا دوره ک جوابشو نده ولی این به معنی این نیست که خدا از ما راضیه.
  • بنده ی خدا IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    3 0
    اگه خدا گفته خانوما باید حجاب داشته باشن 100% دلیلی براش داره اونم از نوع علمیش پس به جای این همه نظر دادن برین ببینین چرا خدا گفته حجاب به نفعتونه؟ وقتی دلیلشو (دلیل علمیشو) پیدا کردین خودتون قانع میشین که خدا چقدر ما بنده هاشو دوست داره و خوشبختی ماها رو میخواد...
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    3 0
    اگه واقعا برای یاد خدا اومدن چرا با این وضع؟ باید دل و ظاهرت یکی باشه نه اینکه ظاهر دل پسرا رو ببری بعد بیای با خدات حرف بزنی. بچه ها با خدا باشین خدا همیشه باهاتونه.
  • محمد مبین A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    3 0
    با سلام به همه ما در قران کریم ایه ای داریم که می فرماید:هرکس که شعائر الهی را حفظ و رعایت کند دارای تقوای قلب است * که تقوای قلب نشانه ی هر مومن الی الله ومی توان گفت همین رعایت شعائر الهی حداقلی است برای خوب بودن تقوای خدا رو داشتن وبه قول گفتنی کف کار همه است وامیدوارم خدا همه رو هدایت کنه ومن این رو بگوییم که از روی ظاهر ادما نمیشه درمورد اونا قضاوت کرد اما اگر کسی می خواد تو راه بیفته باید شرط لازم رو داشته باشه
  • یک شرمنده A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    2 0
    متاسفم که من شیعه ام وهیچ غلطی نمی کنم
  • نیلوفر IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    3 0
    سلام اینها خوبه .ولی اینها توبه اگه باشه باید در ظاهر هم آشکار بشه چه جور توبه ایه که ما میکنیم ولی در زندگی تغییر ایجاد نمیشه ظاهر و باطن مانند شیشه میمونه ، اگر یکطرف شیشه تمیز و پاک باشه خوبه ولی بهتر اینه دو طرف پاک بشه که مورد پسند حضرت حق قرار بگیریم
  • عبدالله A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    2 0
    شمابه این بهانه دارید بی حجابی رو ترویج می کنید،اگه راست می گن اهل مناجات ودعا هستند در رفتار و ظواهرشون هم تاثیر بگذاره
  • xxx A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
    2 2
    از کوزه همون برون طراوت که در اوست، خودتونو خسته نکنین اینا آدم بشو نیستن....
  • ابوالفضل A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    2 0
    خوب والا . واجبات بیخیال ولی مستحبات اخه چرا اصل کار یادمون رفته اصل کار چیه
  • مهدی A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    2 2
    رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون..........آب کثیف نمیتواند پاکی به ارمغان بیاورد//حجاب حجاب حجاب و باز هم حجاب......خون بهای شهدا.............طرف لخت نشسته داره با کی مناجات میکنه ........روشنفکری تا کجا..........
  • ارشاد بروجرد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    2 1
    به نام خدا از نظر من نويسنده وآقاي بي نام اشتباه ميكنن اين موضوع از نظر من كه يك ارشاد هستم بي حجابي نيست اينها ميخاهند با اين كار ها يك نوع برتري به ديگران را نشان دهند
  • یه ادم A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    2 2
    اصل کار فقط همون کاردرستیه که به ذهنت میرسه حالاهرچی که باشه هرچی
  • کامیار A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    1 5
    اگه ما پسرها نباشیم کی این دختر ها رو نیگاه کنه؟؟؟!!!
  • برادرانه IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    1 1
    یعنی چی نه به اون حجاب چرتت نه به اون گریه ها نمیدونم شاید واقعی باشن حضرت زهرا هدایتت کنه ولی حالا که بهت اشک داداه با این وضع ظاهرت تو هم کم ندزار براش درس کن اخلاقتو
  • ح IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    2 0
    خوب با این تیپ امدن نماز و دعا و قران بخوانن اول بخوانن ببینن چی نوشته اداب قران خواندن چیه بعد بهش دست بزنن
  • هدیه A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    2 0
    سلام تاسف باره درسته که میگن دل مهمه اما اگه دل مهم بود توقرانم چرا باید مینوشت که حجاب واجبه اول برو کتاب قران رو به زبان فارسی بخون ببین چی نوشته بعد برو گریه کن من خودم حجاب دارم اما نه خشکه مذب که حال بهم زن باشم همون جور که اسلام گفته خیلی هم خوش تیپم با حجابم این خانوما که بی حجاب تیپ میزنن فک میکنن با کلاسن نه پیش خدا بی کلاس ترینن همون اقاهاکه نگاشون میکنن فقط برا لذته همین حرف زیاده اما کو گوش شنوا و...