نجفی برای تشریح برنامه های خود به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رفت .

روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش و تحقیقات رفت تا قبل بررسی رای اعتماد در صحن علنی مجلس،به سوالات کمیسیون تخصصی این وزارتخانه در مجلس پاسخ دهد.درباره جلسه دیروز با عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون گفت وگویی را انجام دادیم:


همانطور که اطلاع دارید روز گذشته،وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون حضور یافت.شما برنامه های ایشان را چطور ارزیابی می کنید؟
ایشان برنامه هایشان را در 13 فصل مطرح کرد.برنامه های خوبی دارند که سند تحول، مشارکت‌های مردمی، نهادهای صنفی،مدیریت رهبری، فعالیت‌های پرورشی، گروه‌های آموزشی،منابع انسانی، منابع مالی، برنامه‌های درسی، ، آموزش و تربیت فنی‌و‌حرفه‌ای، را شامل می شود.


اعضای کمیسیون وزارت ایشان را مثبت ارزیابی کردند؟
در جلسه روز قبل که اتفاقا خیلی هم طولانی بود،ایشان برنامه هایی که دارند را یک به یک توضیح دادند و به سوالات نمایندگان هم پاسخ دادند اما ادامه جلسه به روز یکشنبه موکول شد. اما نظر اعضای کمیسیون در روزهای آینده اعلام می شود.


بنابراین هنوز تا زمان بررسی رای اعتماد ایشان در مجلس،یک جلسه دیگر هم با آقای نجفی دارید؟

بله.ایشان برای پاسخ به مباحث به صورت تخصصی‌تر دوباره حضور می یابد.

23245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد عظیمی کردکندی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    4 1
    باسلام وعرض تبریک به وزیر محترم عاجزانه خواهشمندیم درمورد تعداد زیادی از فرهنگیان که منتظر باز نشستگی پیش از موعدهستند یه برنامه ای هم داشته باشند چون ازاین قانون هزاران نفر استفاده کرده اند ولی عده کثیری هم از این قانون بی بهره ماندندودرحق آنان ظلم شد تورا خدا به این بی عدالتی پایان دهیدبا تشکر فراوان
  • احمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    8 2
    من به عنوان یک فرهنگی معتقدم آقای دکتر نجفی بهترین وشایسته ترین وزیری است که میتوانستند معرفی شوند که آقای دکتر روحانی به بهترین نحو این کار راانجام داده است سابقه ایشان حتی در میان معلمینی که دوران وزارت ایشان رادرک نکرده اند نیز محرز است وازآقای نجفی به نیکی یاد می کنند
  • فردوس توسی A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    13 4
    انشاا... رای بیاره
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    6 0
    آقای نجفی انشاءالله رای آوردید به فکر بازنشسته های آموزش و پرورش که تورم کمر آنها را شکسته باشید .با این حقوقها واقعا چطور می شود زندگی کرد جز شرمندگی زن وبچه
  • محمد IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    5 1
    آقای نجفی در زمان شما فوق لیسانس ها و افراد دارای دکترا حق هم طرازی با اعضای هیئت علمی دانشگاه ها دریافت می کردند که از سال 88 و با اجرای ناقص نظام هماهنگ این بند قابل توجه از حقوق معلم ها حذف شد و سالهاست با ابداع شیوه ی نردبانی معکوس در بعضی موارد حقوق افراد با مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا از حقوق سرایدار مدرسه کمتر می شود!
  • البرزکوه US ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    2 2
    تاسیس مدارس غیرانتفاعی خصوصی‌سازی مدارس تغییر نظام آموزشی ویلاسازی در جنگل
  • صبوری A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    3 2
    با سلام اگر پنج شنبه ها تعطیل شد ولی ساعت کاری در روز های دیگر اضافه شد بنابراین خللی در روند آموزش بوجود نیامد من نمی دونم این که می گویند والدین نگران تعطیلی پنج شنبه ها هستند مگر مدارس مهد کودک است که وظیفه نگهداری از بچه ها را بر عهده داشته باشد ،در ضمن مگر چند تا خانم شاغل بین این والدین است. در ثانی انگار خبر ندارند که جلسات ،دوره های آموزشی و .....در همین پنج شنبه ها برگزار می شود و دیگه مثل قدیم برای یک جلسه از ساعت آموزشی نمی زنند. در ضمن معلم باید فرصت آزاد برای مطالعه داشته باشد که علم او به روز باشد .به خدا ماکه حتی تابستونم که دیگران غبطه اش رو می خورند مطالعه می کنیم یا برای بعضی امور به مدرسه می رویم.
  • سایه IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    4 0
    ما مربیان پیش دبستانی همگی امیدواریم که آقای نجفی رای بیاره چون واقعا حق مون در دوره ی پیش ضایع شد ما ازشون نمی گذریم امیدواریم خدا هم نگذره