تسنیم نوشت:

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه از ارتش مصر در مبارزه با تروریسم تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای ضمن تمجید از عملکرد ارتش مصر در مبارزه با تروریسم اعلام کرد که فلسطین از مصر در مقابله با تروریست ها حمایت می کند.
ارتش مصر در پی عزل مرسی و آغاز تظاهرات طرفداران مرسی اعلام کرد کرد که برای مبارزه با تروریسم در کشور وارد عمل می شود و عملیات "طوفان صحراء" را آغاز کرد.
سخنگوی ارتش مصر اعلام کرد که یک ماه پس از آغاز عملیات طوفان صحرا در سینا 60 تروریست در این منطقه کشته شد.
گفتنی است که در پس از خلع مرسی حملات مسلحانه در مناطق مختلف مصر بویژه سینا تشدید شد به گونه ای که پس از عزل مرسی بیش از یکصد نظامی و غیر نظامی در این منطقه کشته شدند.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    1 0
    تو دیگه چی میگی فسقلی
  • بی نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    1 0
    بیا! هرچی نظام غیر مردمیه داره از ارتش حمایت میکنه!!!
  • ایران A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    2 0
    البته اسرائیل حق داره با شما این کارا را می کنه ! آدم های نمک نشناس .تا دیروز همراه اسد بودید الان مخالفش شدید .تا دیروز همراه و حامی مرسی بودید و حالا که از اسب افتاده دارید لگدش می کنید .واقعا این رفتار شرم آوره. شما از چی حمایت می کنید از کشتن مردم بی دفاع ؟ این جملات همانند جملات اسرائیل است که در مورد خود شما ها استفاده می شه .به کجا چنین شتابان !
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    4 3
    اینها خودگردانند دیگه بیشتر از این هم ازشون انتظار نمی ره ! باید هر روزی کاسه گدایی پیش یکی دراز کنند.دیروز ایران و سوریه و لبنان و مرسی ... حالا هم دولت کودتای مصر.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    5 3
    جهت تنویر افکار کاربران عزیز عرض کنم که چند سال پیش طی درگیری سه روزه گروههای فتح و حماس یکصدوبیست نفر از هردوگروه کشته شدند.خداییش اسرائیل طی سه سال یکصدوبیست نفر از اینها را کشته ؟ تروریست شمائید آقای عباس و نیز ژنرالهای مصر که مردم را به خاک و خون کشیدند .