تسنیم نوشت:

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: ملاک در تعیین استانداران سوابق، تخصص، کارآمدی، تعهد و در خدمت سیاست‌های دولت بودن است.

وی با بیان اینکه عجله‌ای برای تعیین استانداران جدید نداریم، افزود: درخصوص معرفی استانداران، در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

وزیر کشور همچنین از آغاز تغییرات ستادی در این وزارتخانه از دو هفته آینده خبر داد و گفت: هدف ما روشن کردن و بهبود وضعیت احزاب است و تلاش‌مان این است که احزاب حرفه‌ای در ایران فعالیت داشته باشند. امیداوریم خانه احزاب بتواند فعالیت خود را آغاز کند.

فارس هم نوشت:

رحمانی فضلی با بیان اینکه تلاش ما این است که بر مبنای رویکرد آقای روحانی تغییری در ساختار وزارتخانه ایجاد کنیم، گفت: یکی از شاخصه‌ها برای تغییرات، تقویت بخش توسعه محوری است که بر مبنای یک ارزیابی دقیق از دو هفته آینده تغییرات در ستاد وزارتخانه را آغاز خواهیم کرد.
وی درباره تغییر استانداران نیز افزود: در تغییر استانداران، اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن اصلا تاثیر ندارد بلکه متعادل بودن و سابقه مفید داشتن و برخورداری از نگاه اقتصادی ملاک است و بر مبنای شایسته‌سالاری عمل خواهیم کرد.
وزیر کشور در خصوص تقویت فرهنگ تحزب در کشور نیز، توضیح داد:‌ تلاش ما این است که در جهت قانون‌مند و شفاف‌ کردن و ضابطه‌مند کردن احزاب حرکت کنیم.
رحمانی‌فضلی افزود: واقعا نیت ما این است که احزاب حرفه‌ای در کشور قوت پیدا کنند و در برنامه‌ام نیز نوشته بودم که نشست‌های دوره‌ای با مسئولان احزاب خواهم داشت.

29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =