باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

سید‌عباس عراقچی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در خصوص اخبار منتشر شده مربوط به عزل و نصب‌های جدید در وزارت امور خارجه گفت: بنده به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه هیچ کدام از این خبرها را تأیید نمی‌کنم و بهتر است تمام خبرنگاران چند روزی را تحمل کنند تا اخبار تأیید شده و قطعی مربوط به عزل و نصب ها اعلام شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا "حسین موسویان" به ایران باز‌خواهد گشت، اظهار داشت: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم و وزارت امور خارجه هیچ نقشی در مورد سفر و بازگشت احتمالی وی ندارد.

عراقچی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اخبار منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها در مورد تشکیل گروهی در وزارت خارجه جهت گفتگو با عمان به عنوان کانالی برای ارتباط مستقیم با آمریکا، گفت: اینها داستان سرایی‌ها و فضاسازی‌هایی است که رسانه‌های خارجی برای تخریب فضای مثبت ناشی از تغییر دولت در ایران انجام می‌دهند که متأسفانه گاهی برخی از رسانه‌های داخلی هم در این فضاسازی‌ها گرفتار می‌شوند.

عراقچی در پایان خاطرنشان کرد: براساس این مهم بنده انتشار چنین اخباری را تکذیب و اعلام می‌کنم این اخبار صحت ندارد.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    4 1
    متاسفم برای دوستانی که دیروز کلی نظر دادن در مورد برقراری رابطه ی ایران با آمریکا!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    10 0
    ما فقط اخبار شما را دنبال خواهیم کرد و امیدوارم به اعتمادی که در حال شکل گیری است خدشه ای وارد نشود.
  • لیلی A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    1 1
    ترسیدید؟ از کی؟؟ از کسانی که تا قبل از انتخابات تیشه به ریشه تان می زدند؟ نه!! بترسید؛ ولی از کسانی که به شما رأی دادند و حالا از مواضعتان مثل ترسوها فاصله گرفته اید. این اقلیت افراطی در برابر نوزده میلیون نفری که پشت شما هستند کاری از پیش نمی برند، نوزده میلیون را ازدست ندهید.