ایسنا نوشت:

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از راه‌اندازی بازارچه فروش اجناس قدیمی خبرداد و گفت: پنج شنبه و جمعه بازارعرضه اجناس قدیمی در پیاده راه 17 شهریور از هفته گذشته کار خود را آغاز کرد.

مجتبی عبدالهی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در این بازار، اجناس قدیمی در غرفه‌های سیار که تنها در دو روز آخر هفته دایر می‌شوند به فروش می رسد. اجناس عرضه شده دراین بازار شبیه اجناس و کالاهایی است که در پاساژ پروانه به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه عرضه اجناس قدیمی مورد علاقه شهروندان است و به همین دلیل این بازارچه به عرضه این اجناس اختصاص یافته است، افزود: پاساژ پروانه که مقابل ساختمان پلاسکو قرار دارد و با نظارت ساماندهی صنایع و مشاغل منطقه در روزهای جمعه اجناس قدیمی در آن به فروش می‌رسد، در سالهای اخیر به دلیل استقبال گسترده شهروندان با ازدحام و شلوغی بسیاری همراه شده و به همین دلیل با راه‌اندازی این پنج شنبه و جمعه بازار تلاش داریم به حضور راحت تر شهروندان کمک کنیم تا با ازدحام کمتری مواجه شده و تردد بهتری داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ، حضور در بازار را نوعی تفریح برای شهروندان قلمداد کرد و گفت: مردم ما و شهروندان تهرانی بازار رفتن را نوعی تفریح قلمداد می کنند و از آن لذت می برند، راه اندازی این بازارچه نیز که با آرامش خاطر همراه است این شرایط را برای آنها فراهم خواهد کرد.

عبدالهی افزود: سیاست ما نیز گسترش فعالیت‌ها در این زمینه است تا بتوانیم به اوقات فراغت شهروندان نیز کمک کنیم.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، بازار عرضه اجناس قدیمی واقع در راسته پیاده راه 17 شهریور، بعداز ظهر پنج شنبه‌ها و صبح و بعد از ظهر روزهای جمعه فعالیت خواهد کرد. متروی ایستگاه میدان امام حسین (ع) و خط ویژه اتوبوس‌های تندرو دراین محدوده نیز به تسهیل رفت و آمد شهروندان کمک بسیاری خواهد کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میترا م A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    13 6
    میشه بفرمایند این همه هزینه که تو خیابان 17شهریور و میدان امام حسین کردند و دارند میکنند سودش چی بوده!؟ این بوده که ماشین از روی پیاده راه متری خداتومن رد شه؟؟
    • بی نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      4 0
      از همه بدتر اون سازه های عظیم فولادی تو میدون امام حسین، که وقتی می بینی به آدم احساس خفگی دست میده
    • قندنمک IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      0 4
      همه چیز نباید صرفا با سود مالی سنجیده شود، میترا من عابر پیاده هم حقی از شهر دارم.
  • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    3 0
    بابا آسایش مردم رو به هم نزنید. آخه وسط شهر، جای به این شلوغی و پر ازدحامی، جای فروش اجناس بنجله؟؟
  • لیلا A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    2 0
    سلام، به واقع به حق در مورد سازه های فولادی زشت و نا به هنجار اشاره کردند. میدان امام حسین هماننند سالار شهیدان مظلوم واقع شده و از قبل بدتر شده. به عنوان فردی که هر روز از این مسیر عبور می کنم نظرم این است که جز ضرر از هرجهت سودی به همراه نداشته است.