مهر نوشت:

محمدنبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به موج عظیم ضد جنگ در جهان اظهار داشت: جنگ‌طلبی آمریکا با مخالفت جهانی حتی در اردوگاه غرب روبرو شد و عملاً ماجراجویی باراک اوباما و دیوید کامرون به شکست انجامید.

حبیبی افزود: تروریست​ها در سوریه نفس​های آخر را می‌کشند و کمک آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آنها را نجات دهد.

وی گفت: پارلمان انگلیس، کنگره آمریکا، فرماندهان ناتو با این جنگ مخالف هستند. شورای امنیت سازمان ملل مخالف جنگ‌طلبی آمریکاست، اما با این حال رژیم صهیونیستی و پنتاگون بر طبل جنگ در منطقه می‌کوبند. البته آمریکا اگر آغاز کننده جنگ باشد بی تردید پایان دهنده آن نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: قطعا اقدام امریکا که با همکاری اسرائیل همراه است موجب آغاز جنگ جدیدی در خاورمیانه می شود که امریکا و اسرائیل را از آتش افروزی خود پشیمان خواهد کرد.

حبیبی با اشاره به کاربرد سلاح شیمیایی از سوی تروریستها در سوریه خاطر نشان کرد: مثل روز روشن است که تروریست ها در سوریه سلاح شیمیایی بکار برده‌اند اما آمریکا به همان بهانه واهی که به عراق حمله کرد می‌خواهد به همان بهانه به سوریه حمله کند.

حبیبی بیان داشت: ایران مظلوم‌ترین کشور جهان است که آماج حملات تروریستی قرار دارد. تروریست​هایی که مورد حمایت آمریکا و غرب هستند و متأسفانه سران آنها با اعضای کنگره آمریکا همواره در رفت و آمد هستند.

/29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    6 1
    قرار نیست ما یک پای جنگ نیابنی امریکا و روسیه باشیم. ما با همسایگان خود روابط خوب می خواهیم.
  • جهانی A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    2 3
    خبر خوش به اهل یمن و اهالی وطن دکتر بشار اسد کاندیدای جایزه صلح نوبل شد چرا که نه؟