ویشکا آسایش را هم از این پس می توان یک ورزشکار حرفه ای نامید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ویشکا آسایش هنرپیشه با سابقه سینما و تئاتر ایران که نقش های به یادماندنی او در سریال امام علی(ع) ، ساحره ، گل یخ و ورود آقایان ممنوع را به یاد دارند حالا تجربه یک ورزش حرفه ای را هم دارد. او صبح یکشنبه همراه بااعضای یک تیم حرفه ای کوهنوردی در صعود به قله دماوند ، بلندترین قله کشورمان صعود کرده و می خواهد از این پس به صورت حرفه ای این رشته ورزشی را ادامه دهد. آسایش در این باره می گوید:« سراغ کوهنوردی نرفتم که ماجراجویی کنم یا از خودم قهرمان بسازم. کوهنوردی خیلی برایم جدی‌ا ست. اصلااین تجربه جدید را شوخی نمی‌گیرم. بدون حرف پیش،برنامه‌ام این است که هفته‌ای یکبار به طور حرفه‌ای کوهنوردیرا دنبال کنم. دیگران رانمی‌دانم اما من خودم دوست دارم مدام از آن چیزی که هستم یکی دو قدم جلوتر بروم چون دیگر بازیگری صرف، راضی‌ام نمی‌کند. یعنی دیگر بعداز بازی در یک نقش ،حس نمی‌کنم کار شاقی انجام داده‌ام یا مثلا موفقیت ها دراین عرصه برایم کافی نیست.»


هیجان صعود به بام ایران این قدر برای ویشکا آسایش زیاد بوده که می گوید:«دلم می خواهد کاری را که خیلی دوستش دارم دنبال کنم. اگر کاری را شروع می کنم ، تفریحی نباشد. یکسری از کارها برایم جدی است و خودم را مجبور می کنم درآنها به حد حرفه‌ای برسم. کلا هرچه کار سخت تر باشد برای من جذابیت بیشتری دارد. دوست دارم سختی بکشم و محدودیت هایم را بشکنم.»

4141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    12 2
    بیا پایین خودتو به کشتن میدی
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    8 25
    جلب توجه!!!!!!! حالا رفتی، آفرین، دیگه عکس چیه گذاشتی؟؟؟
  • سورنا A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    17 4
    دلت خوشه خبر آنلاین؟!؟
  • مینو IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    15 16
    اورست که نرفته !! دماوند رو همه میتونن برن .فقط قبلش باید چند ماه به کوه های دیگه برن و تمرین کنن مثلا توچال .
  • یک ورزشکار IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    6 7
    این روزها، رفتن به قله دماوند، بخصوص از مسیری که ایشان صعود کرده اند، کاری بسیار طبیعی است...خواهش می کنم با باد زدن ایشان، از این کار نچندان مهم، کوه نسازید و همچون هدیه تهرانی، ایشان را به ورزش نچسبانید...بگذارید حرمت خیلی چیزها، از جمله ورزشکار بودن، کمی باقی بماند! سپاسگذارم...
    • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
      8 1
      جناب : "ورزشکار" .. متاسفانه ادبیات شما به تنها چیزی که شباهت ندارد یک "ورزشکار" است. در 23 سال سابقه فعالیت خود در ورزش های مختلف و نشست و برخاست با بزرگان ورزش، ندیدم و نشنیدم که کسی از ورزش کردن انسانی هرچند یک قدم دو قدم تا قهرمانی به کوچکی یاد کنه !! حرمت را امثال شما میشکنید که به جای ترویج و تشویق و علاقه مند کردن افراد به ورزش، اینگونه برخورد میکنید. تگویید "ورزشکار" که الگوی بسیار نامطلوبی برای جامعه ورزشکاران میباشید.
    • نوید IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
      2 0
      با ورزشکار کاملا موافقم. فیل که هوا نکرده دماوند رو زده. شما حتی با تور های طبیعت گردی هم می تونین این کاررو انجام بدین. در ضمن سالی چند هزار نفر دماوند رو فتح می کنند چرا این یه نفر باید فقط دیده بشه؟ من و شما هم اگه به صورت مرتب این ورزش رو دنبال کنیم می تونیم دماوند رو فتح کنیم و کاری که ایشون کرده به هیچ عنوان کار خارق العاده ای نیست. من نمی دونم مگه این بازیگرها چی هستند که انقدر رسانه ها و مردم ما اونا رو بالا می برن و ازشون قدیس و فرشته می سازند؟
  • کوه A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    9 3
    متاسفم از این هم بغض و کینه !! از همه تنگ نظری ... متاسفم برای این همه حسادت .. متاسفم که همچنان با تحقیر و کوچک شمردن اطرافیان، سعی میکنیم احساس خوشایندی به خود داشته باشیم ..