+ A - یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:38:33 چاپ
امتیاز به مطلب 73 نفر

آیفون5S‌ و 5C به ایران آمد / قیمت نجومی و غیر واقعی است، نخرید

فناوری اطلاعات > سخت افزار - با ورود اولین آیفون 5C‌ و 5S‌در ایران توسط مسافر، قیمت عرضه شده توسط فروشگاه نجومی تعیین شده است.

 

به گزارش خبرآنلاین قیمت آیفون 5S با ظرفیت 16 گیگ حافظه در بازار ایران 3 میلیون و هشتصد هزار تومان، مدل 32 گیگی آن 4 میلیون و دویست هزار تومان و مدل 64 گیگی آن 4 میلیون و هفتصد هزار تومان به فروش می رسد.

این در حالی است که در فروشگاه اپل آیفون 5S در حجم 16 گیگی 649 دلار (با دلار 2900 می شود 1 میلیون و 882 هزار تومان)، 32 گیگی 749 دلار (2 میلیون و 172 هزار تومان)و 64 گیگی حدود 849 دلار (دو میلیون و 462 هزار تومان) به فروش می رسد.

یعنی آیفونی که قیمتش دو میلیون و 462 هزار تومان است را در بازار تهران 4 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسانند.

گفتنی است آیفون 5C‌نیز در حجم 16 گیگ در بازار تهران دو میلیون 840 هزار تومان تعیین شده که این گوشی نیز در اپل استور 549 دلار معادل 1 میلیون 592 هزار تومان است.

جدول مقایسه قیمت آیفون های جدید در ایران و خارج(قیمت رسمی در فروشگاه اپل)

 

آیفون فایواس 64 گیگ 

آیفون فایو اس 32 گیگ

آیفون فایو اس 16 گیگ

آیفون فایو سی 16 گیگ

بازار ایران

4.700.000 تومان

4.200.000 تومان

3.800.000 تومان

2.840.000 تومان

فروشگاه اپل

2.462.000 تومان

2.172.000 تومان

1.882.000 تومان

1.592.000 تومان

جالب اینجاست که فروشندگان عمده خودشان با حضور در فروشگاههای اپل در سطح اروپا آنرا به قیمت نصف آنچه می فروشند، خریده اند و یا با پرداخت مبلغی جزیی به مسافران، سود کلانی را در برابر این معامله به دست می آورند.

این در حالی است که قیمت دلار در حال سقوط بوده و علی رغم کاهش قیمت دلارف فروشندگان حاضر به فروش موبایل و تبلت خود به قیمت روز نیستند و سعی می کنند گرانتر هم به مشتری بیچاره بفروشند.

کارشناسان معتقدند خریداران ایرانی باید منتظر سقوط بیشتر نرخ ارز و ارزان تر شدن موبایل و تبلت باشند و اگر هم عجله دارند می توانند با رفتن به خارج از کشور و خرید از اپل (اجازه فروش به ایرانی ها داده شد است) در مجموع هزینه هایشان کمتر از قیمت تهران شود و یا اینکه صبر کنند تا حباب قیمتی در بازار تهران شکسته شود تا ان را کمتر از رقم امروز خریداری کنند.

آیفون 5 اس

 

 

5656

 

 

کلید واژه ها: آی فون - اپل -
مطالب مرتبط
نظرات 96
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:43:11
    1085 17 پاسخ به این نظر
    ایران تنها جایی است که هنگام گرانتر شدن اجناس، مردمانش در اسرع وقت اقدام به خریدن آن اجناس میکنند !
    • باقر یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:57:41
      2080 1003
      به نظر من ارزشش را دارد. چهار و نیم میلیون میدی ولی جدیدترین گوشی اپل را میخری. ممنون از خبرآنلاین بابت این مطلب و گفتن فیمت های جدید بازار. فقط کاش میگفتید رنگ اینایی که توی بازار ایرانه چیه. چون انگار در اروپا رنگ طلایی و نقره ایش بیشتر فروش داشته. میخوام عصر برم بخرم. دعا کنید طلاییش باشه. ممنون.
    • باقر هستم یک فروشنده یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:02:21
      773 1275
      ای آقا باقر شما خودت فروشنده ای .... بابا مارو دیگه رنگ نکن ... ندیدیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم ...
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:03:06
      495 376
      باقر جان اين طوري بدون اين كه بفهمي دارند پولت را مي دزدند
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:05:44
      570 85
      مردم واسه چه چيزهايي التماس دعا دارن......
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:19:36
      458 450
      4 تا آدم هستند که حال و روز ما اینه! و پراید رو بهمون میدن 18 میلیون !!!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:33:32
      203 175
      3 ميليون؟!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:43:07
      345 468
      فروشنده بد جنسي هستي. گرگي در لباس ميش
    • arash یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:20:52
      635 9
      فن بوی های اپل ریختن اینجا! هرچی بنویسید بی فایدس منفی میخوره! اینا 10میلیونم بود میرفتن میخریدن!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:24:47
      373 248
      مطمئنا یا یه فروشنده هستند این آقا باقر.. یا یه بچه مایه دار خود شیفته که پز پولهای باباشو میده...!!!!!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 18:15:45
      130 104
      "" آیفون 5 نیز در حجم 16 گیگ در بازار تهران دو میلیون 840 هزار تومان تعیین شده که این گوشی نیز در اپل استور 549 دلار معادل 1 میلیون 592 هزار تومان ""................................نمی دانم چرا کسی پیگیری نمی کند فقط آیفون اینگونه نیست در بازار کامپیوتر و لب تاب هم قیمت ها ارتباطی با دلار ندارند و با قیمت های نجومی عرضه می شوند. مسئولین کجایند؟ در خواب؟ یکی پیگیری کند.
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 18:23:43
      111 215
      دوست عزیز یک جای دیگر هم هست. چند وقت پیش شبکه خارجی یک مستند از مسکو درست کرده به این مضمون که پولدارهای روسی در مسکو در گران خریدن یک کالای مشابه از هر نظر در گران تر خریدنش تفاخر می کردند و اگر کالایی مثلا ۱۰۰۰ دلار بود و کسی به ۷۰۰ دلار آنرا می خرید مورد مضحکه دیگران قرار می گرفت که تو ارزان خریدی. داستان این آیفون هم همونه. کسانی هستن که فقط برای تفاخر و اینکه بگن من اول از همه بودم حاضرن ۲ برابر قیمت یک کالا را پرداخت کنن.
    • مسعود یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:18:24
      134 79
      یک عده ادم که فقط به ظاهرشون اهمیت میدن بری تو بطن زندگیشون میبینی شبا با نان و ماست سر میکنن ولی به خاطر کلاس میرن ایفون میخرن ///کاشکی حداقل به خاطر تکنولوژی میخریدن//متاسفانه اکثر ایکون هاش هم که تو ایران کارایی نداره!!!!!!!
    • محمد یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:22:43
      97 104
      مثبت منفي ها مشكوكه . بخ خصوص 0100 تاش
    • وب زی یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:30:00
      126 230
      آقا باقر، چند بار به خودت رای میدی. هزار رُ که پُر کردی. مرورگرت خراب نشه بابا!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 23:13:31
      61 91
      خبر انلاین نظارت کن رو مثبت و منفی ها.کاملا مشخص هست غیر منطقی هست و جاشون عوض شده.باور کنید یکی از دلایل تنفرم از اپل طرفدارای افراطی اپل و کاراو حرفاشون هست.به خدا عقل هم خوب چیزی هست.اپل رو کردن برای خودشون بت در حالیکه هیچی نیس.گوشی هاش مثل اسباب بازی هست
    • امیری دوشنبه 1 مهر 1392 - 18:04:59
      27 34
      خب این مشتری که انقد به این گوشی پول میده دیوانست.اگه هیچکس نخره اونوقت ببینم بازم فروشنده گرون میده.
    • جواد دوشنبه 1 مهر 1392 - 22:08:04
      44 35
      باقر حیا کن خبرآنلاینو رها کن باقر حیا کن بازار گوشی رو ول کن...
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:49:19
    437 6 پاسخ به این نظر
    هر چي به اين مغازه دار ها بگيد حق شان است. 2 ميليون بالاتر از قيمت واقعي؟ از گلويشان پايين نرود اين پولها.
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:58:34
      36 426
      چيه امو حسوديت ميشه نمي توني بخري اين حرفا ميرني خوشم مياد همتون اخرش به دست . پا مون ميافتيد مي تونم اين كار را مي كنم!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:58:39
      176 42
      فعلا که همچین از گلوشون پایین میره و به ریش ما هم میخندند !
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:59:48
      64 358
      بالاخره مغازه دارها هم زحمت می کشند. پول مالیات، آب و برق، شاگرد و غیره کم چیزی نیست. صنف موبایل فروشان از منصف ترین و کم توقع ترین اصناف ایران هستند.
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:21:13
      352 26
      صنف موبایل فروشان از بی انصاف ترین و گران فروش ترین اصناف ایران هستند !!!!
    • هفت یکشنبه 31 شهریور 1392 - 18:17:05
      94 5
      بی نام دوم بار کج هیچ وقت به منزل نمیرسه ،الان زورت میرسه میتونی یه روزیم میرسه که زور یکی دیگه بهت میرسه و دیگه نمینونی !
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 18:53:38
      91 162
      کشور جهان سوم یعنی همین ملت نون شب ندارن بخورن واسه چشم وهم چشمی تو دانشگاه و فامیل 4 میلیون پول گوشی میده بعد ماهی یه بار واسه خونش نیم کیلو گوشت میگیره..خداا کنه بتونیم دوباره خودمون رو پیدا کنیم
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 18:57:53
      103 18
      صنف موبایل فروشان حقیقتا خیلی بی انصاف هستند!! مردم نخرید تا روی جنساشون تار عنکبوت ببنده!! این اسمش حرام خوری هست... باید هم از تحریم ها بکشیم و هم از یک عده که دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن و سر هم وطنای خودشون را تا گردن کلاه میذارن!!!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:07:09
      51 21
      یعنی چی پامون بیفتید شخصیت یک نفرو چرا خورد میکنی آقای بی نام نظر دهنده!
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:53:00
    265 254 پاسخ به این نظر
    تنها راه نخريدنه
    • ضیایی مغازه دار یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:03:22
      204 106
      لطفا بگید آیپد5 کی میاد. دارم از انتظار می میرم. امکاناتش که سایت اپل معرفی کرده بی نظیره. اندازه صفحه نمایش هم در نوع خودش بهترینه. یه گزارش بذارید که بالاخره کی قراره آیپد5 بیاد بازار؟ قیمتش مهم نیست.
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:05:09
      126 78
      الان بايد بريزن فروشگاههاي گرون فروش رو تعطيل كنن تا ديگران سوء استفاده نكنن
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:25:26
      19 55
      تنها راه برای اینکه بخاییم بخریمش اینه که وایسیم تا یه مدل جدید تر بیاد!!! اون وقت قیمت میشکنه...جدی میگم؛الان بهترین گوشیای اچ تی سی وقتی یه مدل بالاترش میاد قیمتش بدجور میشکنه بعد راحت میری میخری!:دی
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:00:50
    171 190 پاسخ به این نظر
    نخریــــــد وقتی نخرید قیمت میاد پایین ولی وقتی همه هجوم میبرند برای خرید چرا بیاد پایین. انقدر تازه به دوران رسیده داریم که میخوان برند خودشون رو با این چیزها بالا ببرند که ده برابر این هم باشه میخرند. 100 نفر تا حالا دیدم که آخرین مدل موبایل دستشونه ولی بلد نیستند باهاش حتی شماره بگیرند
  • رضا یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:04:25
    116 198 پاسخ به این نظر
    تنها راه تعقله
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:21:10
      47 67
      ببین گیر کیا افتادیم که به تعقل هم منفی میدن. استغفرا...
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:11:54
    105 5 پاسخ به این نظر
    به خدا موندم قسم حضرت عباس رو قبول بكنم يا دم خروس رو؟!!!!!!!!!!!!!! من نمیدونم وضع اقتصادی خراب رو باور کنم یا این صف هایی که شنیدم امروز جلوی پاساژهای موبایل فروشی مردم وایسادن
  • ehsan یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:10:23
    93 37 پاسخ به این نظر
    مشکل قیمت دلار و اینجور چیزا نیست. مشکل ایران اینه که خیلیا گرگ صفت شدن و به جون ملت افتادن و فقط به فکر حروم خوری هستن
  • باقر ض هستم یک فروشنده یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:49:39
    92 135 پاسخ به این نظر
    آقا باقر دوباره که شمائی ...! پس اسمتون باقر ض هستش . مردم فکر کرایه خونه و نون هستن نه اینکه ببینن آیپد 5 کی میاد و کی میره ...
    • سینا یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:12:50
      29 31
      آیپد 5 :دی
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:04:39
      19 155
      بابا این باقر خودش از همه بدبختره.میاد اینجا نظر معکوس میزاره که بقیه بیان جوابش رو بدن اینم نوعی اظهار عقده های درونیه.که برا کسایی که پول یه گوشی ارزون رو ندارن اقا باقر وفروشنده خودتی .برو تو قسمت عقده ای های ورزشی کامنت بزار اونجا کل کلت میگیره .برو یه بار ابی شو یه بار قرمز
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:45:54
    88 149 پاسخ به این نظر
    باقر چه خبر ؟!
    • آقا باقر یکشنبه 31 شهریور 1392 - 16:52:41
      95 206
      هيچي داداش. چند تا مشتري اومدن. ما هم بهشون انداختيم. حالا داريم همه رو رنگ مي كنيم
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:13:17
    66 63 پاسخ به این نظر
    چينيش اومده يك بيستم قيمت باقر
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:50:51
    66 143 پاسخ به این نظر
    یه سر اومدم این خبر رو بخونم دیدم بد جاییه. اینجا مختص مرفهین بیدرده نه ما که موبایلمون رو 5 ساله داریم و حالا حالاها توان عوض کردنشو نداریم .
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:51:58
    60 90 پاسخ به این نظر
    دوزار نمی ارزه
  • واقع بین یکشنبه 31 شهریور 1392 - 18:45:17
    60 75 پاسخ به این نظر
    فروشنده های بیچاره از بیکاری دارن «تند تند» رای منفی میدن. ما هم راحت جای «قرمز» و «سبز» رُ عوض می کنیم. :)
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:07:24
    56 13 پاسخ به این نظر
    جاي بسي خوش وقتي است كه مردم دنيا براي تكنولوژي صف مي كشند. مردم ما هم بدليل فرهنگي كه دارند بايد صف نون و دلار و طلا و مرغ و گوشت را تجربه كنن. خلايق هر چه لايق
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:17:46
      16 69
      برای تکنولوژی صف میکشند؟ خب سامسونگ و اچ تی سی و سونی و نوکیا هم همین تکنولوژی رو دارن چرا برا اونا صف نمیکشند؟ مردم دنیا برای چشم و هم چشمی صف میکشند. فک کرده همه مردم دنیا فرشته ان ما ایرانیا بچه جن. نه عزیزم آدما سر و ته یه کرباسن
    • مسعود دوشنبه 1 مهر 1392 - 00:27:45
      8 31
      فکر کردن کار بدیه؟ چرا دوست دارید تو سر همه چی بزنید؟ چرا دوست دارید تو سر خودتون بزنید؟ تو اروپا و بیشتر آمریکا فقرا تو صف غذای اعانه نمی ایستند ؟ اون هم تکنولوژی است؟ تو ایران همه تو اون صفها که شما گفتی وایمیستند؟ من که تا حالا نایستادم وضعم هم تعریفی نداره! چرا یه عده ای القا میکنند ما بدبختیم؟ما مشکل داریم قبول ولی خودتون رودست کم میگیرید! هرکدوم از این امکانات از یه کشوری به وجود اومده بعد عده ای همشون رو جمع میزنن میگن خارجیا فلان ! بابا خارج که یک کشورنیست ! هرکسی یه چیزی داره ! چرا اصولا ما خودمون رو با امریکا و اروپا مقایسه میکنیم؟ با هم شروع کردیم ؟ قدرت های پشت پرده دست ماست؟ اونا هم تحریمند؟جنگی با میلیاردها دلار خسارت بهشون تحمیل شده؟ ما سزاوار بهتریم ولی انصاف چیز خوبیس
    • e شنبه 6 مهر 1392 - 23:51:25
      0 0
      خوش وقتی ؟؟ یا خوشبختی؟؟
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:10:08
    49 143 پاسخ به این نظر
    من 16 میلیارد تومان سرمایه دارم اما تابحال گوشی بالای 100 هزازتومان نخریدم
    • آرمان یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:29:48
      47 56
      تو خوبی!!!!! :))))) به فرض که سرمایه دار هم هستی داداش بقیه هم گدا گودول هستن اینجا.. اما مطمئن باش کسی که حداقل 1 میلیارد داره گوشیش کمتر آیفون5 و گلکسی اس4 نیس عــــــــــــــاره حاجی اینطوری عـــــــــــاس
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 20:06:51
      40 17
      چه اشکالی داره؟ عوض اینکه گوشی بخره بازی کنه فقط تو فکر افزایش سرمایه است
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:29:33
      53 6
      کسی که 16 ملیلارد سرمایه داره انقدر بیکاره که میاد اینجا کامنت بازی.آره ؟؟ :دی
    • علي دوشنبه 1 مهر 1392 - 16:11:49
      17 3
      خيلي ببخشيد ها ... عموي من خر پوله در حد لاليگا گوشي اش 1100 است ...
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:05:57
    48 16 پاسخ به این نظر
    منم میخوام بخرم ولی دست دوم اپل 4 رو. میخوام 5 میلیون بدم گوشی باهاش چیکار کنم؟ یکی منو توجیه کنه. شمایی که میرین 5 میلیون یا 3 میلیون میدین گوشی میخرین باهاش چیکار میکنین؟ یعنی انقد ضروریه؟
    • farhood یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:14:35
      15 14
      داااا!!!! آیفون دستت می گیری، گوشی ای که حتی حاضر نیستی زنگشو عوض کنی تا همه بفهمن آیفون داری. تو دستت می گیریش تا مردم ببینند. درسته که اپل شرکت عجیبی و حتی حاضر نمی شه اختراعاتشو با کسی به اشتراک بزاره. و همین طور سال ها تلاش کرده تا جیل بریک کردن رو غیر قانونی کنه (باسه آیپد توسنته). هر چند ماه یک بار سیستم عاملشو آپ دیت می کنه برای اینکه جلوی توانایی شما در تغییر دادن هسته ی نرم افزاریش رو بگیری. بجاش بهت گزینه ای می ده که بوسیله اثر انگشت قفلشو باز کنی و هیچکی غیر از خودتو اپل و اونایی که اسنودن لوشون داد نتونن بفهمن. البته یکی از آپشناش تو ایران کار نمی کنه. اگه بری سینما اونا می فهمن و گوشیت رو، اگه بخوای فیلم بگیری، خاموش می کنند. از راه دور. دیگه جا ندارم!
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:46:28
      22 19
      داداش وقتي طرف ماشين يك مياياردي زير پاشه و ساعت يك ميلياردي به دستش و كت وشلوار چند ده ميليوني به تنش ن موبايل 5 ميليوني ديگه افت داره ميره موبايل ورتو مي خره كه امكاناتش در حد موبايل 100 هزار تومانيه ولي فيمتش چند ده ميليونه
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:48:07
    47 157 پاسخ به این نظر
    4 میلیون بدی یه گوشی؟؟؟؟؟؟؟ واقعاً که. موبایل فقط باید بشه باهاش حرف زد و اس ام اس. تمام!
  • مهدی یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:29:14
    45 3 پاسخ به این نظر
    خیرآنلاین ساعتتو درست کن عزیز یه ساعت یکش عقب
  • مدیر اپل یکشنبه 31 شهریور 1392 - 17:32:30
    38 66 پاسخ به این نظر
    احتمالا این آیفونا باید با الاغ از راه زمینی و صعب العبور و با کلی تلفات، وارد شده باشن که این مقدار قیمت گذاری شدن! ☺
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 18:29:27
    32 14 پاسخ به این نظر
    مشتری بیچاره؟!!
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:18:48
    32 7 پاسخ به این نظر
    کارشناسان معتقدند خریداران ایرانی باید منتظر سقوط بیشتر نرخ ارز و ارزان تر شدن موبایل و تبلت باشند و اگر هم عجله دارند می توانند با رفتن به خارج از کشور و خرید از اپل (اجازه فروش به ایرانی ها داده شد است) در مجموع هزینه هایشان کمتر از قیمت تهران شود و یا اینکه صبر کنند این کارشناسان از کجا مدرک گرفتن؟!! واسه یه گوشی خرج هواپیما رفت و برگشت و اقامت بدیم بعد بیاییم ایران؟؟؟؟؟؟!!
    • احسان دوشنبه 1 مهر 1392 - 17:24:33
      9 2
      دوست عزیز اونا منظورشون مقایسه هست یعنی بری خارج این گوشیو بخری ارزونتر می افته هم فال وهم تماشا
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:34:06
    31 40 پاسخ به این نظر
    اين گوشى فقط واسه چشم و هم چشمى مناسب خريده يه سرچ تو اينترنت بزنبد اى دى تاچ اين گوشى با دست يه گربه هك شده ويديوش هم هست باتريشم ارتقا ندادن اما پردازندشو قوى تر كردن كه اين يعنى باترى اين گوشى سريع خالى ميشه، در ضمن ٤اس تمام بازى هاى ارائه شده براى اى او اس رو اجرا ميكنه پس اين ارتقا پردازنده براى يك تلفن همراه فقط جنبه تجارى داره نه كاربردى، حالا بازم با منفى دادنتون سطح فكر و سادگيتون رو نشون بديد!
    • مهدي دوشنبه 1 مهر 1392 - 05:36:36
      38 3
      دكتر جان اونكه با اثر انگشت يه گربه قفلش باز ميشه نشانه ي دقت و موثر بودن سنسور تاچ آي دي آيفونه. اينجا بحث قيمت بسيار بالا در روزهاي اوليه ورود كالا به بازار هست نه تكنولوژيه تاچ آي دي يا معماريه پردازنده ي ٦٤ بيتي
  • hamidreza دوشنبه 1 مهر 1392 - 11:00:33
    30 10 پاسخ به این نظر
    ملت غیور بارها ثابت کردن که گرونی حقشونه وقتی با یه شایعه گرون شدن هجوم میارن و میخرن ماشین مرغ برنج روغن شکر کره و ...
  • استیو جابز یکشنبه 31 شهریور 1392 - 22:26:57
    29 28 پاسخ به این نظر
    تن من در گور می لرزد از دست این گران فروشان
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:22:54
    28 18 پاسخ به این نظر
    بشه 100هزار تومن هم ندارم بخرم، به اندازه شارژ اینترنت پول دارم
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:34:06
    25 27 پاسخ به این نظر
    فقط صاایران
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 20:24:43
    24 33 پاسخ به این نظر
    می گن سبزی فروش سر کوچه مون هم یکی گرفته!!!!!
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:15:01
    23 10 پاسخ به این نظر
    من رفتم از ارمنستان خریدم آمدم با خرج هتل و راه و...باز 1 میلیون جیبم ماند
  • احسان یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:15:26
    22 17 پاسخ به این نظر
    خبرآنلاین عزیز چرا داری با دلار روز مقایسه میکنی مگه 1 سال پیش دولت نگفت ارز مبادله ای تعلق میگیره یعنی باید با دلار 2500 مقایسه بشه نه 2900
  • باقر دوشنبه 1 مهر 1392 - 17:54:04
    22 0 پاسخ به این نظر
    یه روزی با 4یا5میلیون پراید میخریدی الان باید گوشی بخری
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:34:04
    20 4 پاسخ به این نظر
    تو تبریز 5.200 میدن!!!
  • مهدی یکشنبه 31 شهریور 1392 - 21:36:54
    20 21 پاسخ به این نظر
    خبر آنلاین از شما بعیده اول اینکه شما که رفتی دیدی زمان تحویلشم رو دیدی ؟؟؟ مالیاتشم حساب کردی ؟؟ بعدشم چیزی که نوبر هست همینه
  • بی نام دوشنبه 1 مهر 1392 - 21:09:53
    20 5 پاسخ به این نظر
    بزودی با رفع تحریم ها ،اپل هم در ایران فروشگاه میزنه
    • بی نام دوشنبه 1 مهر 1392 - 22:49:12
      23 2
      ما دنبال توتال و استات اویل و رنو و تویوتا و سویفتیم که دوزار صنعت این مملکت تکون بخوره اوضاع ملت بهتر بشه ملت منتظر فروشگاه اپل. ایشالا یه روز با 5اس جلو در اپل تهران عکس بگیری بزنی رو دیوار فیسبوکت عقده ای از دنیا نری
  • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:27:33
    19 16 پاسخ به این نظر
    این گوشی ها قاچاق وارد شده اگر قرار باشد عوارض گمرکی بخورد گرانتر هم می شود
  • امیر دوشنبه 1 مهر 1392 - 10:08:43
    19 5 پاسخ به این نظر
    تو دبی هم تقریبا همین قیمت می فروشند و کمترینش سه ملیون و یا چهار میلیون هست و لی باید یکی دو ماه صبر کرد قیمتش عادی میشه.
  • جواد دوشنبه 1 مهر 1392 - 19:24:29
    19 0 پاسخ به این نظر
    یکی از بی انصافترین اصناف این موبایل فروشها هستند فکر میکنید به همین قیمتها نجومی هم قانع هستند؟ خب حالا با چه برنامه ای برات پروگرام کنم؟ برنامه بااااید بریزم 100 تومن هم اون میشه این لوازم جانبی هم باید بخری و... چرا نظارتی بر این صنف نیست؟
  • رضا دوشنبه 1 مهر 1392 - 08:35:52
    17 2 پاسخ به این نظر
    خداييش من هنوز اينجا از اپل أستور نتونستم بخرم. ميگن انلاين سفارش بده بيستروزه ميفرستيم. قيمت ١٦ ايفون ٥اس هم با ماليات ٧٩٠ دلار
  • علی زاغی یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:22:00
    16 24 پاسخ به این نظر
    بچه ها من یه دونه دست دومشو میخام 10%بالاتر از همه میخرم هر کی داره بگه
    • بی نام یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:30:58
      52 4
      خدا شفا بده...........
  • امیرحسین سه شنبه 2 مهر 1392 - 10:27:08
    14 1 پاسخ به این نظر
    یه خبر شنیدم مبنی بر احتمال حضور رسمی اپل و سامسونگ در ایران ، ان شالا صحت داشته باشه
  • بی نام دوشنبه 1 مهر 1392 - 13:09:25
    10 18 پاسخ به این نظر
    کسی نیست نظارت کنه اینا اینطوری ملت رو جیگر فرض نکنن؟؟؟؟؟؟؟!
  • سوران دوشنبه 1 مهر 1392 - 23:19:12
    10 5 پاسخ به این نظر
    زهي خيال باطل كه به اين زودي ها تحريم ها برداشته بشه
  • بی نام دوشنبه 1 مهر 1392 - 16:25:27
    9 10 پاسخ به این نظر
    آخه چه اهمیتی داره...چیه زندگی ما تو برابری تکنولوژی به اونا میخوره که حالا 4 میلیون بدی به جای 4 ، 5 دستت باشه...
  • بی نام دوشنبه 1 مهر 1392 - 14:52:02
    6 9 پاسخ به این نظر
    به قول گفتنی، بزک نمیر بهار میاد کمبوزه و خیار میاد. آیا فکر میکنید وعده هایی که میدن باعث بهتر شدن اقتصاد ما می شود؟
  • بی نام پنجشنبه 11 مهر 1392 - 15:02:12
    5 1 پاسخ به این نظر
    چرا شما ها انجوری میکنید ایفون 5 اس شگه هم 10 میلیون بود هم می ارزید من که یکی شو خریم خیلی خوبه برای مامانم هم ایفون 5سی خریدم ان هم خیلی خوبه
  • ساسان دوشنبه 1 مهر 1392 - 03:38:55
    4 2 پاسخ به این نظر
    دیواری یا رنگی؟؟
  • بی نام دوشنبه 1 مهر 1392 - 17:22:38
    4 4 پاسخ به این نظر
    بابا همون ایفون 5 خیلی خوبه گوشی فقط برای حرف زدن یا اس ام اس حالا هرکی کارش با گوشی اپله بره ایفون5 بگیره
  • بی نام سه شنبه 2 مهر 1392 - 03:08:17
    4 36 پاسخ به این نظر
    دوران اپل تموم شده.فقط سامسونگ
    • بی نام دوشنبه 22 مهر 1392 - 10:47:44
      1 1
      از کی تا حالا جنس بنجل درجه 3 اسیایی که با پلاستیک بازیافتی و دمپایی پاره و سرقت ایده و تکنولوزی از این و اون درست شده تونسته دوران اپلو به سر برسونه ؟! اپل مال بابام نیست منم اپل ندارم ولی خوبه ادم واقعییت رو بگه !
  • بی نام سه شنبه 2 مهر 1392 - 13:46:30
    3 0 پاسخ به این نظر
    امروز ....کالا 5c , 5s را 2259000 و 3159000 زده بود (حدود 700000 تومان ارزون کرده)
  • کریستیانو پنجشنبه 4 مهر 1392 - 16:50:14
    1 16 پاسخ به این نظر
    با سلام. لطفا قیمت گوشی سونی اکسپریا زد رو برام بذارید
  • آنيتا شنبه 23 فروردین 1393 - 01:14:26
    0 0 پاسخ به این نظر
    آخه چه دليلى داره با اين قيمت ها كه فقط مال دو هفته اوله پولمونو بريزيم تو جوب آب يعنى واقعا دو هفته صبر كردن بهتر از ضرر ٢ ميليوني نيست؟؟؟ اگر پولت تو جيبت أضافى كرده ببخش به يه مستحق اگر اهل بخششم نيستى برو باهاش آيپد ايرو و مك بوك جديد بخر يا بذار رو هم يه امكانات جديد براى خونت بخر مثلا با همين پول مى تونى برى بلندگو هاى جديد برا خونت بخرى و.... من خودم طرفدار اپلم و هميشه بهترين و جديدترين گوشى رو داشتم ولى به نظرم خريدن تو اوايل اومدن يه چيزى اونهم با اين قيمت پوز دادنو چشم و هم چشمى نيست
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.