۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

سردار احمدی مقدم اعلام کرد که رفتن سردار رادان از سمت جانشینی فرماندهی ناجا شایعه است و او هیچ کجا نمی رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس، گفت: حتی اخیراً در مورد رفتن من هم شایعه شده است و جابه‌جایی جانشین فرماندهی ناجا نیز از همین قسم شایعات است و نباید به آنها توجه کرد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه ما دارای 30 تا 40 فرمانده و معاون هستیم ادامه داد: هر چند وقت یکبار باید تغییراتی در آنها اعمال کنیم و تغییرات در ناجا نیز مانند تغییرات در سایر دستگاه‌ها امری طبیعی به حساب می‌آید.

نامه رئیس محیط زیست

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به نامه رئیس سازمان محیط زیست به نیروی انتظامی جهت جلوگیری از ساخت یک جاده مرزی، گفت: نامه خانم ابتکار به دست من رسید و من نیز بر روی آن دستور دادم.

وی افزود: به مرزبانی دستور دادیم تا با سازمان محیط زیست همکاری کند و ملاحظات زیست‌محیطی را رعایت کند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: اصل احداث جاده در مکان مربوطه اجتناب ناپذیر است اما باید در تعامل با محیط زیست خسارت‌های زیست‌محیطی را تا حد امکان کاهش داد.

وی در ادامه با اعلام اینکه نیروی انتظامی برای همکاری با سازمان محیط زیست در همه مناطق و همه زمینه‌ها آمادگی کامل دارد، گفت: من شخصاً از خانم ابتکار گلایه کردم که چرا این نامه را رسانه‌ای کردید که وی ضمن عذرخواهی به من گفت این نامه در استان مربوطه رسانه‌ای شده و ما نیز قصدمان رسانه‌ای کردن نامه نبوده است.

احمدی‌مقدم گفت: خراسان شمالی تنها استان کشور است که فاقد جاده مرزی است که ما باید برای احداث جاده‌های این استان تدبیری بیاندیشیم که کمترین خسارت زیست‌محیطی را در پی داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تفسیرهایی که از حرف‌های مقام معظم رهبری درباره صلح امام حسن و نرمش قهرمانانه می‌شود درست نیست.

وی گفت: ما باید مقابل تاکتیک‌ها و روش‌هایی که دشمنان مدام انرا عوض می‌کنند تاکتیک‌ها و روشهای خودمان را داشته باشیم.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    ابتکار متشکریم که رسانه ایش کردی!
    • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
      18 2
      این دست نامه ها و درخواست ها حتما بایستی رسانه ای شهر. تعجب میکنم از این گلایه آیا مدیریت نیروی انتظامی عوض شده است؟ خیر این اتفاق نامبارک در زمان شما اتفاق افتاده است. پس حتی الزام را نشان میدهد الاو بر درستی انتشار.
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    43 2
    رسانه ای شدن قدم به قدم اقدامات دولت و در جریان قرار گرفتن مردم از روند اداره کشور کار بسیار ارزنده و قابل تقدیریست
  • بی نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    52 3
    آقاي احمدي مقدم آگاه شدن مردم حق مسلم اوناست...
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    5 0
    باسلام اونی که این طلا ها راجابه جا میکردهمسایه مابودراننده تاکسی بود واقعامرددرستکاروآقای بودباحال وخوش اخلاق چندسالی برابازاری هاطلا میبردتهران واقعابهش اعتمادداشتن مردامانت دار ودرستکاری بودروحش شاد باعرض تسلیت به پسرایشان استادعباس