۰ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۰

فارس نوشت:

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون فقط دو پالایشگاه به طور کامل بنزین یورو 4 تولید می‌کند، گفت: موج جدید سرطان و بسیاری از مرگ و میرها در کشور ناشی از آلودگی هوا است.

کمال‌الدین پیرمؤذن با تأکید بر ضرورت کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: موج جدید سرطان‌ در کشور ناشی آلودگی هوا است، ضمن آنکه آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا نیز بسیار قابل توجه است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: اهمیت پرداختن بر کاهش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه در مواردی گاهاً مشاهده می‌شود که به دلیل افزایش آلایندگی‌های هوا شاهد تعطیلی مدارس و ادارات می‌شویم.

پیرمؤذن با اشاره به جلسه فراکسیون محیط زیست خانه ملت با وزیر نفت، ابراز داشت: در این جلسه فراکسیون محیط زیست به جد پیگیر احداث کامل پالایشگاه‌های تولید سوخت یورو 4 بوده است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون از 6 پالایشگاه تولید بنزین فقط دو پالایشگاه تولید سوخت یورو 4 را در برنامه خود قرار داده‌اند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس متذکر شد: لازم است که تولید بنزین فاقد بنزن تسریع یابد چراکه این امر با سلامتی شهروندان در ارتباط است.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    23 0
    الان چند ساله میگن بنزین ما هیچ ایرادی نداره در حالیکه تو این چند سال مردم و کارشناسا میگفتن بنزین ایراد داره!!!!!!! چرا با جون مردم بازی میکنید؟؟؟!!!!!! بی در و پیکر شدن شهرها هم که بخاطر تمرکز هر چی شغل و راه کسب درآمد تو همین چدتاشهره مزید بر علت
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    10 1
    یکی از الودگی شهر های بزرگ مثل مشهد با ان همه مسافر وماشین و.. هم بگه فقط تهرانی ها انسانند و الودگی هوا ی تهران اعلام میشه اما بقیه نه تهران تعطیل میشه اما بقیه !!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
      1 0
      جناب این طوری نگو . تو تهران هم فقط کارمندهای دولت ریه دارن و تعطیل میشن ، بقیه نه!
  • اهوازی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    14 0
    بارها این را در نظراتمون گفتیم البته خبرآنلاین منت گذاشتند و آنها را درج نکردند که بر اثر آلودگی هوای استانهای غربی سرطان در این استانها بیشتر شده
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    4 0
    شماروخدا یه فکری به آلودگی هوا بکنید . مسئولین میگن آلودگی هوای تهران چاره داره چرا چاره اندیشی واقدامی صورت نمیگیره ؟.این مسئله خطرناک وهشداردهنده که جان وسلامت جامعه را دچار خطر ونابودی کرده که گروکشی برنمیداره.
  • ستايش IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    نميدونم ادمها تو استان تهران چطور زندگي ميكنن تو اون هواي ناپاك