چهارشنبه 24 مهر 1392 - 22:34:26 چاپ

تصاویر و مشخصات فنی تبلت جدید لنوو مجهز به ویندوز 8.1 را حتما ببینید و بخوانید

فناوری اطلاعات > سخت افزار - تبلت 8 هسته ای لنوو مجهز به ویندوز 8.1 به قیمت 299 دلار راهی بازار شد.

 

 

 

تبلت 8 اینچی موسوم به Miix2 همراه با قلم دیجیتالی، نمایشگر IPS داشته و پردازنده آن چهار هسته ای تعریف شده است.

پردازنده دستگاه اینتل از نوع Bay Trail بوده (با معماری Intel® AtomTM S) و با گرافیک اچ دی اینتل نسل هفتم سازگاری پیدا کرده است. حافظه دستگاه 128 گیگ تعریف شده و یک اسلات برای اضافه کردن حافظه نیز برای آن تعبیه شده است.

رزولوشن دستگاه 1280 در 800 پیکسل بوده و فناوری چند لمسی ده انگشته را پشتیبانی می کند. زاویه 178 درجه برای دیدن نمایشگر widescreen طراحی شده و ضخامت دستگاه 8.35 میلیمتر است.

دو دوربینه بوده و دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و دوربین جلو نیز 2 مگاپیکسل است. سیستم عامل دستگاه همانطور که گفته شد ویندوز 8.1 بوده که بسته نرم افزاری آفیس نیز از قبل روی ان نصب شده است.

بای پنگ مدیر عمومی کمپانی چینی لنوو می گوید بسیاری از کاربران حرفه ای م می خواهند تبلت کوچک داشته باشند و هم پرفورمنس را از دست ندهند و انچه که تبلت Miix2 عرضه می کند همین فاکتور مهم برای کاربران علاقمند به ویندوز است.

بلوتوث نسخه 4، وای فای و اسلات میکرو اس دی و پشتیبانی از نسل سوم 3G از دیگر ویژگی های این تبلت 8.48 در 5.18 در 0.33 اینچ است.

برای علاقمندان ویندوز روی تبلت و کاربرانی که قصد هزینه کردن پایین دارند، این تبلت توصیه می شود.

 

منبع: اسلش گی یر، لنوو

56502

 

 

 

کلید واژه‌ها : تبلت -
مطالب مرتبط
25 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 24 مهر 1392 - 23:03:16
    پاسخ
    84 17

    خودشه؛ من دنبال همچی تبلتی بودم که ویندوزی باشه، عالیه

    • بی نام
      یکشنبه 28 مهر 1392 - 11:22:20
      5 16

      جنس های چینی که بد بودند!

    • چانگ چینگ چونگ
      یکشنبه 28 مهر 1392 - 11:56:28
      11 10

      نه همشون؛ بستگی به بازرگانش داره!

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مهر 1392 - 23:13:00
    پاسخ
    60 9

    فوق العاده هست.

  • بی نام
    چهارشنبه 24 مهر 1392 - 23:22:23
    پاسخ
    58 13

    سرفیس پرو 800 دلار به بالاست البته بهتر هم هست اما اگه بشه با 300 دلار ویندوز داشت روی تبلت مگه دیوونه هستم که برم واسه سرفیس پرو؟

    • بی نام
      پنجشنبه 25 مهر 1392 - 17:25:33
      10 8

      حالا چرا پرو رو با تبلت مقایسه می کنی؟ پرو رو می تونی با یه نت بوک مقایسه کنی، حتی با نوت بوک. پرو فراتر از یه تبلته. سرفیس آر تی یک تبلته. قیمتش هم نصف قیمت سرفیس پرو است.

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 00:24:00
    پاسخ
    10 4

    قیمتش بدون در نظر گرفتن سود فروشنده و... حدود 897 هزار تومان میشه :)

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 02:27:51
    پاسخ
    34 7

    وای فکرشو بکن با دلار 1000 تومن میشه 300 هزارتومن یعنی مفت.یادش بخیر اون دوران که از این چیزا به این ارزونی نبود.

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 05:18:39
    پاسخ
    13 8

    دمش گرم چین.......

  • مرتضی
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 08:18:16
    پاسخ
    15 5

    128 گیگیش 299 دلار نیست. 32 گیگش 299 دلاره، 64 گیگیش 349 دلار

  • b نام
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 09:31:03
    پاسخ
    11 3

    3 دونه 8 اومده که یکیش غلطه: 8 هسته ای (در منبع اصلی quad-core)

  • روح الله
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 11:49:35
    پاسخ
    13 5

    خبرآنلاین!!!!!!!!بالا نوشتین۸هسته ای.خط پایینترش نوشتین ۴هسته ای.یا تصحیح کنین. یا تکلیف مارو روشن کنین.....

    • بی نام
      پنجشنبه 25 مهر 1392 - 12:01:57
      10 6

      4 هسته ای درسته

    • مرتضی
      پنجشنبه 25 مهر 1392 - 12:40:21
      18 2

      4 هسته ای درسته

    • بی نام
      پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 14:24:56
      1 0

      به درد نمیخوره

  • رضوانی
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 16:41:30
    پاسخ
    5 14

    منهای قیمتش که فکر کنم در ایران بالای یک میلیون بشه من یه توضیه بهتر برای همه تون دارم. ای کسانی که تبلت ویندوزی می خواهدی توصیه می کن شما را به ایسر مدی w511 سی پی یو 1.8 / 2 گیگ رم/ و .... + کیبوررد همراهیعنی در اصل شبیه یک نوتبوکه اما مونیتورش جدا می شه.ویندوز 8 داره . سیم کارت می خوره.دو تا باطری داره که بییشتر از 12 ساعت شارژ نگه می داره و کلی چیز دیگه.قیمت: دو ملیون و 400

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مهر 1392 - 20:20:23
    پاسخ
    19 3

    پوا همینشم نداریم

  • سعید
    جمعه 26 مهر 1392 - 00:12:13
    پاسخ
    6 11

    ویندوز روی پی سی نصب هست، تبلت یا اسمارت فون بگیرم ترجیح میدم سیستم عاملش ویندوز نباشه. همش اش که نمیشه تا آخر عمر با ویندوز کار کرد!!

  • کیارش
    دوشنبه 18 آذر 1392 - 00:26:46
    پاسخ
    8 1

    خیلی خیلی لنوو عالی.حتما بگیرین

  • مرجان
    سه شنبه 6 اسفند 1392 - 18:21:16
    پاسخ
    7 1

    دوست دارم از کارایی های تبلت های لنوو بدونم

  • مسیحا
    جمعه 9 اسفند 1392 - 12:25:46
    پاسخ
    5 2

    باسلام من لنووa3000دارم در زمان تایپ یک لرزش داره برای حذفش از کجا تنظیم کنم که درست بشه ممنون از تمام دوستان

  • مهندسپور
    سه شنبه 24 تیر 1393 - 02:36:46
    پاسخ
    1 1

    چینی درجه یک باشه بد نیس

  • کیوان
    دوشنبه 12 مرداد 1394 - 09:56:01
    پاسخ
    0 0

    من یکی از این تبلت های لنوو داشتم خاموش کرد وسوخت

  • آرام
    پنجشنبه 21 آبان 1394 - 12:31:42
    پاسخ
    0 0

    سلام يكي از آشناها اين تبلت رو داره ولي من هرچي مي‌گردم تو برنامه‌هاش برنامه سرچ اينترنتي نداره ميشه راهنمايي كنيد هركس كه اطلاعات داره لطفغ كن و از طريق ايميل راهنماييم كنه مرسي

  • آرام
    پنجشنبه 21 آبان 1394 - 12:33:51
    پاسخ
    0 0

    سلام توي اين تبلت چرا برنامه سرچ اينترنتي نيست من كه رهچه گشتم پيدا نكردم. هركس كه اطلاعات داره لطف از طريق ايميل راهنماييم كنه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700