گل نوشت:

 

قائم مقام سابق باشگاه استقلال در مصاحبه اختصاصی با سایت گل در واکنش به مصاحبه امروز واعظ آشتیانی به بیان سئوالاتی پرداخت که در آن مسائل مهمی دیده می شود . علی نظری گفت :

به عنوان مثال طبق اطلاعات موئق می گویند که یکی از مدیران سابق فوتبال پرونده ای درباره شرکت واحد و محکومیت حبس در قوه قضائیه دارد . مدارک و مستندات این پرونده در قوه قضائیه وجود دارد و می توان درباره آن صحبت کرد اما ادعاهای آقای واعظ بدون مدرک و پر از شبهه است . !

این مسئول سابق باشگاه استقلال درباره دوره مدیریت واعظ آشتیانی گفت : « اگر به حرف و حدیث باشد که سئوالات فراوانی درباره دوران ایشان موجود است . ماجرای پیوستن کاپیتان مصدوم یک تیم شهرستانی در آخرین روزهای مدیرعاملی آقای واعظ چه بود ؟ همان بازیکنی که قراردادش بعد از استعفای آقای واعظ توسط مدیریت جدید فسخ شد ! آقای واعظ در همه این سالها اصلا به این سئوالات پاسخگو نبودند . ایشان که همه را به دلالی متهم می کند ، سکوت کرده و این موضوع را نادیده گرفته است .ایشان می گویند که افراد مشهور به صورت مستقیم به مسائل فوتبال ناپاک ورود نمی کنند و از طریق واسطه و کار چاق کن اقدام می کنند . آیا با همین منطق آقای واعظ نمی توان به این دلالی ها به گونه ای دیگر نگاه کرد ؟ آیا اگر روزی مشخص شود که یک مدیر غیر ورزشی پیش از حضور در فوتبال دچار تخلف شده است ، همه این ادعاهای او در فوتبال زیر سئوال نمی رود ؟ امیدواریم روزی آقای واعظ بدون فرافکنی و ناسزا پاسخ این شبهات را بدهند .ایشان می گویند که استقلال در فصل 87 برای مقام پنجمی و ششمی بسته شده بود . در همین فیلم آبی استقلالی که به کمک ایشان حتی الامکان سانسور شد قلعه نویی بعد از شکست مقابل صبا در قم و قبل از رفتن آقای فتح الله زاده در حالیکه تیم در رده هفدهم قرار داشت قول قهرمانی استقلال را داد . اگر آقای قلعه نویی مشکل داشت چه نیازی بود که برای سفر حج خود به دنبال حلالیت از ایشان باشید و کسی را واسطه کنید که قلعه نویی پاسخ تلفن شما را بدهد و بعد از حلالیت از آقای قلعه نویی ادامه این تهمت زنی ها با آموزه های دینی کدام مسلمانی جایز است ؟ شما بعد از همین ماجرایی که درباره رشوه به داور خارجی مطرح کرده اید به امیر قلعه نویی پیشنهاد تمدید قرار داد و لیست خرید برای فصل بعد دادید . اگر قلعه نویی مشکل داشت چرا برای تمدید قرارداد با او حتی در روزهای دعوا و مشاجره سقف زمانی تعیین کردید . رئیس کمیته حقوقی شما در آن مقطع یعنی آقای امیرحسین فتحی به چه دلیل به هتل استقلال آمد و ساعتها با قلعه نویی صحبت کرد که او را راضی به ماندن در استقلال کند ؟ این قلعه نویی بود که در آن مقطع حاضر نشد با این تضادهای رفتاری شما به کارش ادامه بدهد نه اینکه شما نخواسته باشید . در این مورد آرشیو اخبار وجود داد و می توان به آن استناد کرد . سئوالات فراوان دیگری هم وجود دارد که به وقتش مطرح خواهد شد !

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =