فارس نوشت:

 

راننده بی‌احتیاط پژو یک کودک عزادار حسینی در میاندرود را مجروح کرد و متواری شد.
در مراسم عزاداری هشتمین روز از ماه محرم در روستای اسلام‌آباد شهرستان میاندرود راننده بی‌احتیاط پژو با یک کودک عزادار تصادف کرد و متواری شد.
به گفته شاهدان وی همزمان با رسیدن به هیئت عزاداران توجه کافی به شلوغی مسیر نداشت و پس از تصادف با کودک در هیئت عزاداران فرار را بر قرار ترجیح داد.
کودک 9 ساله از ناحیه دست دچار مصدومیت و شکستگی شد که وی را به مراکز درمانی منتقل کردند.
راننده پژو که با بروز تصادف تصمیم به فرار گرفته بود با هوشیاری انتظامات هیئت عزاداران در فاصله چهار کیلومتری از محل تصادف متوقف و به مراجع انتظامی راهنمایی شد.
یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی شهرستان میاندرود در سال جاری تجهیز هیئت‌ها به انتظامات آموزش دیده از بین خود عزاداران بود.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود گفت: در روز عاشورا تدابیر خاصی در نظر گرفته‌ایم که مردم و عزاداران حسینی در آرامش کامل به عزاداری خود بپردازند.
محمدرضا جانبازی با اشاره به تمهیدات پلیس در این شهرستان از اجرایی شدن طرح همیاران محرم ویژه کمک به نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: افرادی از هر محله به‌عنوان همیاران پلیس در روز عاشورا با کاورهای متحدالشکل در طول مسیر حرکت هیئت‌ها حضور دارند تا مراسم با نظم کامل برگزار شود.
نکته مهم اینکه هرچند این اتفاق به خطرات جبران‌ناپذیر سبب نشد اما احتیاط رانندگان در رانندگی‌های واقع در مناطق مسکونی و چاره‌اندیشی هیئت‌ها در پیش‌بینی و جلوگیری از خطرات احتمالی در روزها و شب‌های باقی مانده محرم مهم و تعیین‌کننده به نظر می‌رسد.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    53 2
    چیز عجیبی نیست. روزانه هزاران هزار تصادف این چنینی روی میدهد
  • صالحی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    87 7
    والدین کودک باید بیشتر مراقب می بودند
    • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
      37 7
      وقتی راه بندون می کنن این هم میشه نتیجش . عامل اصلی رو بگیرید نه اون راننده رو .
  • بی نام NZ ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    12 38
    ای وای بر ما
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    34 95
    خود آقا جوابشو میده
    • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
      5 27
      این منفیا الکیه.هیچ ادمی ! به این منفی نمیده
    • جیم جارموش IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
      22 1
      یکی از عللی که منفی میدن اظهار نظر احساسی و غیر کارشناسیه ! علت بعدیش قاطی کردن مسایل به هم است !
    • بی نام EU ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      2 0
      مطمئنا اقا جواب میده ولی جواب اونهایی رو که به اسم عزاداری و سوگواری چندین شبانه روز خیابانها و راههای عبور و مرور مردم رو مسدود میکنند و تو یه رقابت مضحک با سایر هیاتها با بکار گیری بلندگوها و امپلی فایرهای قویتر و بزرگتر سعی در پیشی گرفتن از هیاتهای رقیب میکنند و اسایش همه رو سلب میکنند..کی گفته عزاداری باید تو خیابون و همراه اذیت و ازار مردم باشه؟اون بیچاره ای که بیمار داره یا یه مشکل اورژانسی داره چه گناهی کرده که باید پشت دسته عزاداری منتظر بمونه؟!اصلا کی گفته عزاداری باید وسط خیابون و حتما با بستن راه عبور و مرور بقیه باشه؟اگه کسی دلش واقعا برای اقا بتپه و قصد سوگواری داشته باشه تو چادر خود هیات و تکیه هم میتونه بایسته زنجیر و سینه بزنه...همه دلیل اینهمه راه بندان و خودنمایی رو میدونند
  • تینا EU ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    43 53
    باید جریمه سنگین بپردازد و مجازات شود.تا هم درست رانندگی کند و هم در چنین موقعیت حساسی یک بچه مصدوم را رها نکند
  • دانشجو A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    14 70
    خدا جزاشو میده انشاالله!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    4 8
    بخدا همین اقا رو بگیرن و احیانا بیفته زندان میرن دنبال اولیا بچه و رضایت میخان و مردم هم میشن طرفدار راننده
  • رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    27 0
    برین به اون مادر و پدرش بگین که باید حواسشون به بچه هاشون باشه نه اینکه همینجوری بچه تولید کنن و ولش کنن تو خیابون به امون خدا
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    33 0
    خبرآنلاین عزیز پوشش خبر به این شکل کار درستی نیست. تصادف با عابر و رها کردن مصدوم و فرار کردن در هیچ شرایطی صحیح نیست. شما با این نوع خبر انگار اینگونه القا می کنید که چون این کودک عزادار حسین بوده این کار غیر اخلاقی تر از معمول است. اتفاقا شما اگر ببینید جوانان متعصب چه برخورد زشتی با راننده های پشت دسته مانده دارند می فهمی که شاید خودت هم بودی از ترس فرار می کردی.
  • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    35 1
    تمام خیابونها رو بند آوردن با دسته و علم و کتل، بچه ها رو ول میکنن وسط خیابون همین میشه دیگه. این همه هیئت های عزاداری تو هر کوچه و خیابون چندتا هست. چرا مثل قدیم نمیرن تو مساجد و هیئت ها عزاداری کنن؟ چرا الان همه دوست دارن تو خیابونها باشن. کلا باید سد معبر و عزاداری تو خیابونها ممنوع بشه
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    22 2
    اولا که اینم یه تصادفه ، به قدیس که نزده !! بهرحال فرارش خطا بوده ... دوما که این روزا کسایی که برا خوردن نذری یا عزاداری میان همه قوانین رو زیر پا میزارن همه جا بی دقت راه میرن پخش و پلا میشن وسط خیابون و ماشیناشونو هرجا میخوان میزارن ! راننده های بیچاره عبوری هم باید هی بوق بزنن و دور قمری بزنن تا بتونن برسن خونشون !
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    20 3
    اولاً خیابان محل تردد و مسجد محل عزاداری هست ولی چیزی که توو مملکت ما رعایت نمیشه، قانون هست. ولی حتی وسط بزرگراه هم نباید فرار کرد، شاید اونجا هیچ ماشینی برای رسوندن مجروح به بیمارستان نبود؛ البته شاید هم ناشی بوده و هل کرده بوده که برای خیلیا پیش میاد ولی از تقصیرش کم نمیکنه
  • بی نام TH ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    42 2
    من هم بودم فرار ميكردم ماشين بيمه داره وخسارت رو ميده ولى افرادى كه تو دسته عزادارى هستند تحريك ميشن و ممكنه راننده رو ضرب وشتم كنن قبلاٍ ديدم با يه برخورد كوچيك با يكى از اين دسته هاى عزادارى چنان چشم غره ميرن كه انگار شمر رو تو ماشين ديدن
  • عاشق حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    6 1
    سالهاست این مردمان به خودی و نا خودی تقسیم شدن یعنی تقسیمشون کردن. افراد بسیاری دیدم که سیاهپوش بودن تمام شیشه عقب و جلو ماشینشون رو کردن شعار ولی در همون حال به خاطر یک ثانیه دیر راه افتادن ماشین جلوئی 4تا جوان سیاهپوش پائین اومدن و بدترین فحشها رو به اون بنده خدا نثار کردن.حالا هم میتونید قانون بگذرانید هرکی تو هیئت بود دیه اش 2برابر بقیه باشه.قطعا راننده از ترسش این کار اشتباه رو انجام داده نگاه بعضیها رو دیده که دنبال شمر میگردن ترسیده نکنه اشتباهی بگیرن بکشنش.
  • ریبوار IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    4 0
    این خبر، ارزش خبری نداشت، چند روز پیش در سانحه ی تصادفی در شهرستان پاوه هفت نفر کارگر بیچاره جان باختند،شما کمترین اشاره ای به آن نکردید اما الان به دنبال دلایل شکستگی دست یک پسر بچه هستید
  • بانام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    2 2
    آقای بینام به نظرت بهتر نیست اعدامش بکنند یا حداقل ابد خوبه؟!!
  • غلام هالتر IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    0 5
    اخه رواني واجب ماشين بياريد تو شلوغي حالا با ماشين نري نميشه تو كه مرد نيستي تصادف ميكني وايسي نامرد پياده برو بيرون اگه من اونجا بودم حسابي ازم كتك ميخوردي بچه مردم رو ميزني در ميري بدبخت وجدان نداري كسي كه وجدان نداره رحم نداره از يزيد بدتره دم نيروي انتظامي گرم حتما بايد دادگاهي بشه بابت فرار از صحنه اونايي كه ميگن بابا بايد فرار ميكرده جمعيت رو ديده بچه خودشون رو هم زير گرفته بود اينطوري مي گفتيد
    • بی نام CA ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      4 0
      حالا شما خودتو خيلي عصباني نكن
  • مخلص حسین A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    1 0
    هالتر معلومه از اینهائی هستی که با آمپول بدن خودتو باد کردی بهترین جا برای خودنمائی هم همین مراسم است.اون بدبخت 4تا روانی مثل تو دیده فرار کرده ندونسته همش باده.کاش میشناختمت تا بهت نشون بدم کتک یعنی چی.مثلا الان تو تحت تاثیر هوای روحانی این ایام قرار گرفتی اینجوری حرف میزنی دیگه ببین حالت عادی چطوری هستی.از غلام هالتر بیشتر ازاین نمیشه انتظار داشت.