یکی از مهمترین وظایف مدیر، نظارت و کنترل بر عملکرد واحد های تابعه است.ارائه گزارش عملکرد 100روزه فرصت مناسبی است تا رییس دولت خود برای راستایی آزمایی گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی اقدام کند.


یکی از اقدامات دولت یازدهم، ارائه گزارش 100 روزه دستگاه های اجرایی بود که به تناوب درسایت ها و نشریات و سایر رسانه ها اعلام می شود و همینطور در گفتگو های ویژه خبری به اطلاع عموم مردم می رسد.
نکته ای که ضروری به نظرمی رسد این است که آقای دکتر روحانی با اتخاذ شیوه مناسب برخی ازاین گزارش ها را راستی آزمایی نماید تا همه ما یاد بگیریم بهتر از قبل گزارش های صادقانه ارائه کنیم.
البته نمی خواهم بگویم که گزارش های ارائه شده، درست نیست.ولی از نظر مدیریتی و به منظور کنترل بیشتر بهتراست این اقدام انجام شود.
یکی از ایرادات آقای دکتر روحانی به مسئولین قبلی این بود که فاصله زیادی بین آمار و اطلاعات آنچه مسئولین دولت قبلی ارائه کردند و آنچه کارشناسان کارگروه های ستاد انتخاباتی و مشاورین ایشان ارائه کردند، وجود دارد.برای این که این نوع گفته ها بعد از ریاست جمهوری ایشان مطرح نشود، بهتر است از امروز ارائه گزارش ها واقعی باشند.
ارائه گزارش های نادرست یا عدد سازی ها موجب بی اعتمادی مردم نسبت به دولت می شود.در حالی که ارائه دلایل عدم تحقق برنامه های اعلام شده می تواند زمینه جلب اعتماد مردم را به دنبال داشته باشد.

www.mousavichalak.ir

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 5
    چی میگی واسه خودت؟!آمار دکتر روحانی خیلیم دقیقه رئیس مرکز آمارم تاییدش کرد
    • با نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      4 1
      این بیچاره کجا گفت که آمارش غلطه؟ میگه دقت کنید! تازشم این که می بینی 15 ساله که تنها مدیر آسیبهای اجتماعی کشوره که توی این زمینه تخصص داره. مثل بقیه نیست که حوصلشون از اتاق عمل سررفته باشه و اومده باشن برای تفریح توی آسیب های اجتماعی و مسائل اجتماعی میز بگیرن