+ A - یکشنبه 24 آذر 1392 - 01:41:21 چاپ
امتیاز به مطلب 29 نفر

اشک شوق رضا مهماندوست در روزهای سیاه تکواندوی ایران در منچستر

ورزش > دیگر ورزشها - درحالی که از 6 شرکت کننده ابتدایی ایران در بازی های جایزه بزرگ منچستر تنها یک عنوان سومی برای ایران بدست آمده ، رضا مهماندوست برای طلای شاگردش روی شیاپ چانگ اشک شوق ریخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ روزهای موفق مربیگری رضا مهماندوست در مربیگری تکواندو در کشور چین تایپه هم تداوم دارد و یکی از شاگردان او در شبی که مستعان نماینده ایران شکست تلخ 11 بر 2 برابر حریف کره ای را تجربه کرد توانست همین کره ای را با نتیجه 6 بر 5 شکست دهد و قهرمان بازی ها شود و 80 امتیاز کامل را برای چین تایپه بگیرد. اگرچه کارشناسان تکواندو و بسیاری از گوینده گان و مفسران تلویزیونی ارتباطی خوب و دوستانه با فدراسیون تکواندو دارند تا این موفقیت مهماندوست که به دلیل تلاش برای گرفتن حق و حقوقش از تکواندوی ایران حذف شد چندان به چشم نیاید ، ذوالقدر دبیر فدراسیون تکواندو و یکی از دلایل اصلی جدایی مهماندوست از تیم ملی ایران خود می پذیرد که شاگردانش در اولین مرحله از بازی های انتخابی المپیک دور از انتظار بودند و از مردم عذر می خواهد. او در روزی از ایرانی ها عذر خواست که مربی طرد شده اما پر تلاش تکواندوی ایران که مظلومانه بی آنکه حق و حقوقش پرداخت شود ، از ایران رانده شد ، توانست برای موفقیت بزرگ شاگردش روی شیاپ چانگ ورزشگاه شهر منچستر اشک شوق بریزد.

4141

کلید واژه ها: تکواندو -
نظرات 49
  • مهراد یکشنبه 24 آذر 1392 - 01:53:15
    467 12 پاسخ به این نظر
    چه نظری می شه داد؟این خانه از .... ویران است!
    • جمال دوشنبه 25 آذر 1392 - 00:31:44
      2 2
      بابا اسم قلعه نوعی را نیارین خند ه ام میگیره
  • صابر یکشنبه 24 آذر 1392 - 02:25:34
    595 7 پاسخ به این نظر
    متاسفانه هیچوقت قدر منابع انسانی رو که داریم نمیدونیم. (علمی ورزشی فرهنگی....) حالا اگه ایشون خارجی بود واسه آوردنش سرو دست میشکوندیم و پولشو جور میکردیم!!!
    • حسین یکشنبه 24 آذر 1392 - 05:07:24
      59 23
      تازه رسیدی به حرف قلعه نوعی که گفت بعضیا اجنبی پرست هستند. اگه اسم من قلعه نوویچ بود الان مجسم من رو هم ساخته بودند ولی چون ایرانیم زیرآبم رو میزنند.
    • ارش دوشنبه 25 آذر 1392 - 06:17:32
      38 3
      کاملا یادمه ناجوانمردانه حقو حقوقشو ندادن در حالی که از مشکل بیماری فرزندش دست تنگ بود ...شبیهه همین کارو هم میخوان سره کوروش باقری بیارن...بی لیاقتی و باند بازی تو ورزش ایران بیداد میکنه
    • حميد سه شنبه 26 آذر 1392 - 14:09:06
      3 4
      آرش جان گلم كوروش باقري خودش باند بازه .زده پدر وزنه برداري رو دراورده . فرق داره با اين بنده خدا .اصلا يه پيشنهاد كوروش باقري هم بره تو يه تيم ملي ديگه مربيگري كنه!!!!!
  • بهرام یکشنبه 24 آذر 1392 - 02:27:45
    209 9 پاسخ به این نظر
    دمش گرم.80امتیاز برای ایران بگیرد یا چین تایپه؟
    • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 07:26:57
      158 11
      آقاي مهماندوست مربي تايوان هستند.
    • امیر یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:37:21
      120 3
      چین تایپه و تایوان یکی هستند
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 02:49:49
    43 5 پاسخ به این نظر
    به امید روزی که هممون بریم خارج کسی داخل نمونه
  • امین یکشنبه 24 آذر 1392 - 03:29:03
    27 2 پاسخ به این نظر
    ماشا الله اقا رضا .. خوب جوابشونو دادی.
    • استاد دوشنبه 25 آذر 1392 - 01:42:21
      0 1
      جواب ملتشو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!افراط تا چه اندازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سعید یکشنبه 24 آذر 1392 - 04:46:09
    24 2 پاسخ به این نظر
    قدر زر زرگر شناسد .......
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 05:38:55
    3 11 پاسخ به این نظر
    جالب اینجاست که اگه این افراد رو نگه داریم ممکنه باعث به وجود آمدن باند بشه.چون این افراد منحصر به فرد هستن. اگرم نگه نداریم شخص دیگری رو نداریم که جایگزین کنیم.
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 06:26:12
    197 4 پاسخ به این نظر
    خیال نکنید این مورد ،یه مورد خاص و نادره ما تو تمام زمینه ها فقط به فکر منافع شخصیمون هستیم حتی به قیمت نابود شدن استعدادهامون
  • شروین یکشنبه 24 آذر 1392 - 08:10:45
    23 2 پاسخ به این نظر
    هم فدراسیون وهم ایران شده ملک خصوصی بعضی از اقایان؟
  • وازگن یکشنبه 24 آذر 1392 - 08:13:59
    20 2 پاسخ به این نظر
    افرین بر مهمان دوست
  • رامین یکشنبه 24 آذر 1392 - 08:57:21
    13 2 پاسخ به این نظر
    این خصلت ماست که چشم نداریم یکی از جنس خودمون ازمون سرتر باشه رو ببینیم ... این بدبخت مادر مرده ، رضا مهماندوست ، مزد تلاشش رو میخواست که بهش ندادند هیچی ، بیرونش هم کردند. رفت یه جایی که هم قدرش رو میدونن هم حق و حقوقش رو بهش میدند.
  • فرید یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:00:16
    12 2 پاسخ به این نظر
    حسادت.خودمحوری.مدیران بی کفایت و بدون تخصص باعث دورماندن اشخاصی مانند عابدزاده - بنا - مهماندوست . شمس و..... در وررش این مملکت شده اند.
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:19:01
    11 1 پاسخ به این نظر
    اینجا همیشه منافع شخصی است که حرف اول را میرند! با این اوضاع هیج کس نمیتواند معجزه کند...
  • از كاراته كاها یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:30:04
    20 3 پاسخ به این نظر
    خوش بحال پولادگر و ذوالقدر و همه ي كساني كه تو تكواندو روزي شاگردش بودند و مهماندوست بزرگشون كرد.معلوم شد كه فقط حرف و ادعاي الكي دارند و حرفهايشان پوچ و بي اساس هست . معلوم شد كه اين افراد جز تخريب و خراب كردن مربيان بزرگ هيچ نقشي ندارند.اينها ادمهاي كوچك و ضعيفي هستند كه چشم ديدن مربيان و ادمهاي بزرگ و بهتراز خودشون در تكواندو رو ندارند
  • امیر یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:40:27
    14 1 پاسخ به این نظر
    نگران نباشید امسال مهماندوست تو ایران زیاد داریم و تا این ورزش شیر میده میدوشند و بعد ولش میکنن.نمونش وزنه برداری که رضا زاده داره با باندی که درست کرده نابودش میکنه و واقعا پی بردم عشق وطن چقدر برا بهداد و دوستاش مهم بود چون تعداد بهداد و دوستاش اینقدری هست که یه کشور بتونه اونا رو جایگزین تیم ملی کشور خودش کنه و به نظرم اشتباه میکنن از ایران نمیرن چون نه مسئولین و نه مردم قدر شناسی داریم.پس اماده ی از دست دادن استعداد های بیشتری باشین
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:47:07
    40 2 پاسخ به این نظر
    آقای پولاد گر با توجه به اینکه فردی سیاسی است و اخوی ایشان هم نماینده مجلس میباشند فعلا بر خر مراد سوار هستند و هیچکس هم نمیتواند ایشان را مواخذه کند واقعا ننگ است عملکرد ایشان برای کشور!!!
  • ارتش سرخ آسیا یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:47:26
    140 6 پاسخ به این نظر
    تو این کشور هیچ چیز رو حساب کتاب نیست.یه روز فوتسالمون تو آسیا و حتی جهان آقایی میکرد اما حالا حتی به قهرمانی آسیا هم از قبل مطمئن نیستیم.همون بلایی که سر بنا آوردن سر مهماندوست هم آوردن.انگار موفقیت تو ایران مساوی با بی مهری مسئولین هستش.مطمئن باشید با ادامه این روند والیبال هم تا یکی دو سال دیگه به وضع قبل برمیگرده
    • علی یکشنبه 24 آذر 1392 - 11:35:18
      10 0
      چشم دیدن موفقها رو نداریم پس بهتر اونارو حذف، فراری یا خانه نشین کنیم از بس که حسودیم.
  • مجتبی یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:00:44
    208 4 پاسخ به این نظر
    دمش گرم دو تا بچه معلول داشت ماهی پنج میلیون میخواستند بهش زورشون میومد الان ضعیف ترین مربی فوتبال لیگ دسته سه 100میلیون میگیره خدا جای حق نشسته
  • کسری یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:07:07
    124 25 پاسخ به این نظر
    بنا- رسول- دایی- ولاسکو- کی روش- مهماندوست عاشقتونم. دم همتون گرم. خدا حفظتون کنه.
    • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 11:07:52
      25 21
      دایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قلعه نوعی زمانی که تیم ملی دستش بود بهتر نتیجه گرفته بود
    • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 11:21:43
      136 92
      دیگه دایی از کجا در اومد؟ حالا مثلا چه گلی به سره فوتبالمون زده؟ جز اینکه حاشیه سازی کنه.......
    • حمیدرضا یکشنبه 24 آذر 1392 - 16:00:25
      10 6
      پیاز اوردی قاطی میوه ها؟ دایی!
    • طرفدار یکشنبه 24 آذر 1392 - 16:31:51
      9 10
      بی نام خیلی قدر نشناسی ، دایی کم واسه فوتبال زحمت کشیده؟ کم باعث افتخارمون بوده؟ اگه استقلالی هستی مهم نیست ولی مردونگی به اینه که حق رو بگی!
    • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 17:15:52
      5 5
      جوان گرايي مي دوني كه چيه ؟!
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:20:48
    15 1 پاسخ به این نظر
    آقای پولادگر خیلی خودخواه هستش اینو منی میگم که یه جوری شاگردش هستم وبرای بودن تو قدرت از همه میگذره
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:31:17
    12 1 پاسخ به این نظر
    مهمان دوست دوست دارم حقدا خوردند
  • مهرداد یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:47:43
    14 2 پاسخ به این نظر
    خدا جای حق نشسته و دشو اینجوری دا ، نمیدونم این بابا پولادگر به کی وصله ؟ فکر کنم تا آخر عمرش رییس فدراسیون بمننه.... واقعا مملکت گل و بلبل که میگند ایرانه نه نه نه ا
  • مرجان یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:57:08
    14 2 پاسخ به این نظر
    ماشالله به این مهماندوست.
  • حسين یکشنبه 24 آذر 1392 - 11:38:56
    3 1 پاسخ به این نظر
    نظر من اينه اگر تو يه رشته اي مربي در حد جهان كه خودش قهرمان جهان بوده داشته باشيم مربي ايراني صدرصد جواب ميده البته با ثبات رئيس فدراسيون و خود مربي مثل كشتي وزنه برداري تكواندو همين زمان مهماندوست و تو رشته اي مربي جهاني نداريم باد از خارج بياريم مثل فوتبال بسكتبال واليبال و رشته هاي ديگه به همين صورت
  • ناشناس یکشنبه 24 آذر 1392 - 12:35:10
    5 0 پاسخ به این نظر
    خب بابا جونه من تامين اجتماعي يه پاداشم به ايشون مي داد ، راه دوري نمي رفت.....
  • کسری یکشنبه 24 آذر 1392 - 12:53:11
    4 0 پاسخ به این نظر
    آقای بی نام دایی از جایی در نیومد. کمی مودب باش. تا کی به بهانه اینکه حاشیه نسازیم باید چشم روی همه کثافت کاریها بست؟ اگر حق نمیگه چرا نمیتونن دهنشو ببندن؟
  • مسعود یکشنبه 24 آذر 1392 - 13:01:59
    4 3 پاسخ به این نظر
    همين آقاي دايي داره خدمت ميكنه به فوتبال‌، با يكسري جوون 6 تايي مي كنه. قلعه نويي خوبه كه هرچه آدم اسم و رسم داره جمع كرده فكر كردي خيلي كار بزرگي مي كنه؟‌ قلعه نويي تيم ملي ايرانو داره.
  • بی نام یکشنبه 24 آذر 1392 - 16:19:22
    7 1 پاسخ به این نظر
    مافیای هادی ساعی
  • آرش یکشنبه 24 آذر 1392 - 21:22:31
    2 0 پاسخ به این نظر
    خدارو شكر رضا مهماندوست تونست ثابت كنه كار بلده اونهم با كشوري مثل تايوان كه همه ميدونند تو ورزش ضعيفه.البته ناگفته نماند همين اقا رضا گرانترين مربي تكواندوي دنيا هم هست به كوري چشم بدخواهانش .اونها فهميدند ارزش اين مربي چقدر هست كه اين همه دست مزد بهش دادند پولادگر دستمزدشو بعد بهترين مربي جهان شدن نداد و كشيد بالا .پولي كه كميته ملي المپيك داده بود به مربيان المپيكي..البته بادمجان دورقاپچين هم دورو برش زياد بودنند نقش هادي ساعي كه به افغاني باخت ما يادمان نرفته اقاي فوق ديپلم دانشگاه ازاد اسلامشهر ، فريبرز عسكري ،بيژن مقانلو ذوالقدر و همه ي افراد كوچيك و ضعيف كه دور و بر پولادگر مغرور و جاه طلب بودند و هستند همشون نون و نمك آقاي مهماندوست رو خورده بودند بعد نمكدون شكستند.مردم ميشناستون
  • حامد ناصری یکشنبه 24 آذر 1392 - 21:48:31
    2 0 پاسخ به این نظر
    نمی دونم چرا ولی این نخبه کشی یه چیز عادی شده ؟ و چرا هیچ کس هم هیچی نمی گه .. از شمس گرفته تا مهماندوست، بنا و ....
  • حمید دوشنبه 25 آذر 1392 - 00:01:11
    2 0 پاسخ به این نظر
    من خودم تکواندو کارم میدونم چی به چیه.اقای پولاذدگر با عزل کردن استاد مهماندوست ضربه بزرگی به تکواندو ایران زد و تکواندو ایران رو نابود کرد و دارین میبینین دیگه همین تکواندو با مربیگری استاد مهماندوست قهرمان جهان شد و خود مهماندوست بهترین مربی جهان ولی چیکار کردن باهاش به خاطر 2میلیون که از شیر مادر واسه حلال تر بود ارزش داشت؟ البته ما ایرانی ها قدر ستاره هامون رو نمیدونیم مثل استاد مهماندست در تکواندو بنا در کشتی و غیره خلایق هر چه لایق....
  • بی نام دوشنبه 25 آذر 1392 - 01:03:48
    0 3 پاسخ به این نظر
    خیلی جالبه که این مدال و میچسبونن به مهماندوست این بازیکن قهرمان جهان بوده قبل از اینکه اقای مهماندوست بره تایوان این اقا نفره اول رنکینگ جهانی هم بوده خیلی خوبه‌ همینجوری به خودشون میچسبونن
  • بی نام دوشنبه 25 آذر 1392 - 15:10:28
    0 1 پاسخ به این نظر
    متاسفانه ما یاد گرفتیم قبل از اینکه به خودمون احترام بذاریم، به بقیه احترام میگذاریم :-(
  • پسران ابی اسیا دوشنبه 25 آذر 1392 - 16:40:34
    0 0 پاسخ به این نظر
    باسلام خدمت همه اونهایی که میبینند ولی کور تشریف دارن میشنوند ولی کر هستند خدمت از ما بهترون عرض ادب دارم خسته نباشید دیو چه بیرون رود فرشته در اید همیشه هم اینطور نیست دیدید که جای مار نشاندن عقرب کور خواهش خواهش خواهش برید کنار بزارید مهماندوست و مهماندوستها کارشون رو بکنن بزارید پرچم کشورمون همیشه بالا باشه با شما هستم اجنبی ها شما که مهماندوست وامثال انهارا فراری میدید بسته بسته ببینید وخجالت بکشید این مرد پاک با صداقت کار کرد وهرچه داره از لطف خدا وتلاش خودش بوده ابروش رو به دندان گرفته حرمت شکوندید تا وقت دارید حلالیت یادتون نره اقایان مسعول مهماندوست ومهماندوسها رو در یابید مگه نمیگید این پولها مال بیت المال هستش بیت المال خود ما هستیم از شیر مادر حلالتر برای مهماندوست وبنا...
  • کامران دوشنبه 25 آذر 1392 - 20:32:38
    0 0 پاسخ به این نظر
    ميگن که انقدر قوي باش که جاي خالي نبودنت احساس بشه ماشاله آقا رضا
  • مجید دوشنبه 25 آذر 1392 - 22:38:35
    0 0 پاسخ به این نظر
    کفاشیان با شانسی بردن تیم ملی به جام جهانی،پولادگر با از بین بردن استعدادها،رضا زاده با باندبازی،رییس فدراسیون پینگ پونگ که این ورزش رو به نابودی کشونده،واقعا مایه تاسفه که با پول بیت المال دارین عشق میکنید و انگیزه های جوانان رو میکشید جواب خدا رو چی میخاین بدین!!!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.