نظر فرمانده ناجا در مورد اجرای طرح زوج و فرد و فیلتر وی چت

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ستاد کمیته اضطرار نمی‌تواند برای مواقع غیراضطرار مصوبه‌ای داشته باشد و برای حل آلودگی هوا روش‌های بهتری نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در حاشیه دهمین جشنواره نظم و امنیت عمومی در مورد شایعات اجرای دائمی طرح زوج و فرد تا آخر سال، گفت: نیروی انتظامی مخالف اقدامات محدود کننده است و ستاد اضطرار آلودگی هوا نیز نمی‌تواند برای مواقع غیراضطرار دستورالعملی صادر کند و اگر قرار باشد این طرح دائمی شود باید در شورای عالی ترافیک این مسئله تصویب شود.

وی با بیان اینکه ما فکر می‌کنیم که به جای درمان‌های مسکن باید به روشهای دیگری فکر شود، گفت: طرح زوج و فرد مشکلات زیادی را برای مردم به وجود می‌آورد و دائمی بودن آن سبب می‌شود که مردم به فکر خریدن دو خودروها با پلاک‌های متفاوت بیفتند.

احمدی مقدم با بیان اینکه برای حل آلودگی هوا روش‌های بهتری نیز وجود دارد،‌ گفت: امسال شاهد کاهش 80 درصدی خروج خودروهای فرسوده از ناوگان بوده‌ایم که این مسئله نشان می‌دهد اگر 500 هزار خودروی فرسوده از ناوگان خارج شود بسیار بیشتر از طرح زوج و فرد جوابگو خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت خودرو، ارتقای کیفیت سوخت و افزایش سرعت خروج خودروهای فرسوده از ناوگان ظرف یکی دو سال آینده ما را به اهداف خود در زمینه کاهش آلودگی هوا می‌رساند، گفت: طرح زوج و فرد 15 سال پیش اجرایی شد و این در حالی بود که خودروهای آن زمان یک سوم الان بودند و نشان می‌دهد که این روش چاره ساز نیست. اما نیروی انتظامی اجرا کننده قانون است و در مواقع بحران ما نیز اجرای این طرح را تایید می‌کنیم.

احمدی مقدم همچنین در مورد شماره‌گذاری اسکانیا، گفت: زمانی برای رفع عیوب این خودرو تعیین شده است، اما اگر این عیوب رفع نشود شماره‌گذاری نمی‌کنیم و من توصیه می‌کنم خودروسازان به جای مقاومت و تکذیب عیب خودرو، آنرا قبول کنند، چرا که در گذشته آتش‌سوزی و عیب پژو نیز تکذیب می‌شد اما نهایتا آنرا قبول کردند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی موافق به مخاطره انداختن تولید و بیکاری کارگران نیست، گفت: اسکانیا بعد از یک نوع خودرو که اسم آن را نمی‌آورم، میزان تلفات جاده‌ای‌اش، دو برابر است.

احمدی مقدم همچنین در مورد فیلترشدن نرم‌افزار وی‌چت نیز گفت: شورای عالی فضای مجازی سه‌شنبه در حضور رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داد و در این جلسه به پیشنهاد نیروی انتظامی و حمایت وزیر ارتباطات مقرر شد کارگروهی در رابطه با نوسازی مصادیق مجرمانه و نوسازی فیلترینگ با روشهای نوین ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اگر وی‌چت خوبی‌هایی دارد، نباید کل سرویس مسدود شود، گفت: این کارگروه نسبت به شناسایی مضرات برنامه‌ها اقدام کرده و تنها بخش‌های مضر حذف می‌شوند.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    40 1
    وی با بیان اینکه اگر وی‌چت خوبی‌هایی دارد، نباید کل سرویس مسدود شود!!!!! نماینده شما رای داده که کلا فیلتر بشه....سردار عزیز با مردم صادق باشید
  • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    39 2
    همه شما میدانید که وی چت خوبه چرا رفعش نمیکنید
  • مهدی A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    157 4
    شما را ارجاع میدهم به خبری با این تیتر : " بمب خبری تیم کوک برای اپلی ها: ترکیه 10 میلیون آی پد برای دانش آموزان می خرد " در همین سایت خبرآنلاین ! همسایه ما برخوردش با تکنولوژی اینجوریه ! ما هم برخوردمون اینجوری !
    • بی نام EU ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      24 3
      اینم مثل همون گاز انبر زدن قالیبافه. که تو ویچت مردم با هم آشنا بن بعد نیرو امنیت اخلاقی بیرون بهشون گاز انبر بزنه.
  • ایمان A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    124 2
    آقا به نظر من در جهت صحبت های آقای احمدی مقدم و حل یکباره مشکلات آلودگی هوا و وی چت : وی چت رو زوج و فرد کنیم و آلودگی هوا رو فیلتر کنیم. بهتر نیست؟
    • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      4 1
      عالی بود
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    21 79
    واقعا فکر کنم وی چت رفع فیلتر شده باور کنید وی چت من درست کار میکنه دستشان درد نکنه
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    81 5
    من نمیدونم وی چت چه مضراتی میتونه داشته باشه. آسون شدن ارتباطات البته شاید برای بعضی ها خطر باشه. اما وی چت مثل سایت های غیراخلاقی نیست که هر چی سرچ کنی یه چیز بیاره که شما نگرانید. فقط واسه ارتباط با دوستانه و فوقش با همسایه های محترم! :)
    • مجید A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      سلام من مخالف تکنولوژی نیستم اما یه لحظه فکر کن دختر داری و دیگران به راحتی می تونن سوء استفاده کنن شعارهای : اگه اصلش درست باشه اتفاقی نمیفته و ... اینا حرفه مطمئنم با یه بار فکر به این موضوع تو هم محتاطانه تر راجع به وی چت و موارد دیگه حرف می زنی
    • ارش IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      39 3
      جناب مجید خان اصلا میدونی وی چت چی و چجوری کار میکنه؟
    • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      35 1
      اگر فرزندان را درست تربیت کنیم فکر نکم نگرانی وجود داشته باشه اینهایی که میگن این تکنولوژی ها مضر هستند برای جامعه دقیقا برای این هست که خودشون مشکل دارند .
    • ماني A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      38 2
      آقاي مجيد ما اصلا دوس داريم ازمون سو استفاده (به قول شما) بشه . به بقيه چه ربطي داره؟ فهميدي يا بفرستمت كلاس تقويتي ؟
    • ایمان A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      15 2
      مجید آقا مگه دختراچه شونه هان اااااااااااااا
  • jjj A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    61 1
    چرا اسکانیا که خصوصیه اسمش باید همه جا بیاد اما یه خودروی دیگه که همه میدونن پراید سایپاس اسمشونمیگید؟اسکانیا ایراد داره شکی نیست بایدم برطرف بشه اما چرا این همه فشارو به سایپای مطمئن وارد نمیکنید که پراید که شده ارابه ی مرگ ایرانی ها رو تولید نکنه؟اگه پراید تولید نشه سالی حداقل 2000 نفر کمتر کشته میشن
  • محمود IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    38 2
    راستش من فكر مى كنم بيشتر نفوذ شركتهاى مخابراتى باعث فيلترينگ وى چت شده و باقى قضايا بهونه س.من به واسطه شغلم و امكاناتى كه در ردوبدل سريع عكس و قابليت پاسخگويى با تمركز كه اين سيستم داره استفاده زيادى مى كردم و البته صرفه جويى قابل توجهى هم داشت كه متاسفانه در حال حاضر از ان محروم شديم...!
  • بی نام EU ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    8 27
    بهترین گزینه رسیدیگی به به روستاها است. آلودگی هوا هم چاره داره. کارت سوخت بخودرو بالای 15 سال رو توی تهران و بالای 20 سال توی شهرای دیگه باطل کنن. بنزینم بکنن 1000 تومن و سهمیه ماشینای 0-15 سال رو هم بکنن 100 لیتر 400 تومنی. ضمنا هر ماشینی که نرفت برا معاینه فنی کارتش باطل بشه.
    • ایمان A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
      8 4
      عجب
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    14 0
    آخه بندگان دانشمند خدا ویچت چه چیز قابل سو استفاده داشت؟ غیر از این بود که توی این گرانی کمر شکن مردم با هزینه کمتری می توانستند با آشنایان خود تماس بگیرند؟ والا منم استفاده کردم اگر ویچت خطر داشت و سیم کارت موبایل هم همین اندازه خطرناک است که با 5 هزار تومان قابل تهیه است . تماس و اس ام اس را با موبایل بدون وی چت هم میشه ارسال کرد .تنها تفاوت و مهمترین دلیل فیلتر شدنش اینه که آقاقی مخابرات چی چشم دیدن تماس ارزان قیمت را نداشت و ندارد . راستی انشاالله که میان چاقوها را از آشپزخونه مردم جمع کنند آخه ممکنه یکی اقدام به چاقوکشی کنه .خطرناکه هاااااااااااا
  • علی A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    22 0
    فیلتر شدن ویچت بیشتر از اینکه به نفع مردم باشه به نفع مخابراته
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    1 1
    - ماشینهایی هم که از خارج شهر میان روزانه جریمه سنگین کنیم هر شهری نه فقط تهران - اولویت استخدام و ادامه کار رو هم به افراد متولد همون شهر بدیم و افراد شهرستان های دیگه مزایا و حقوق بومیان رو نداشته باشن - مصداق اصلی استخدام در هر شرکتی بومی بودن و مسیر نزدیک منزلبه اداره نه خویشاوندی و آشنایی و کارمندان هم تراز با توجه به مسیر منزل تا اداره در شرکتها جابجا شوند و به امید فامیل و آشناشون نباشن - برای خدمت، استخدام و پذیرش دانشگاه اولویت بسیار بالایی جهت بومیان - مسیر تند روی اتوباهنها مختص به اتومبیلهای با سرنشین کامل و ممانعت تک سرنشین ها از تردد اتوبانها و لاینهای پر سرعت سرویس های مدارس و محل کارها همه موظف به استفاده از گاز یا بنزین سوپر
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    3 0
    این فقط به خاطر مخابراته.