۰ نفر
۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

فارس نوشت:

دادستان کل کشور از بازداشت بابک زنجانی خبر داد.

محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور اظهار داشت: امروز بابک زنجانی بازداشت شد.

روز گذشته نیز دادستان تهران از مفتوح بودن پرونده بابک زنجانی خبر داده بود.

چندی پیش جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به سران سه قوه، خواستار برخورد با پرونده فساد مالی بابک زنجانی شدند.

علیرضا سلیمی یکی از امضاکنندگان این نامه در گفت‌وگویی گفته بود که ما معتقدیم اگر برخورد لازم با پرونده‌های فساد مالی افرادی همچون بابک زنجانی صورت نگیرد، موجب سلب اعتماد عمومی می‌شود و ما نگران آسیب دیدن اعتماد عومی هستیم.

وی افزود: باید با دانه درشت‌ها مقابله شود تا شفاف‌سازی لازم صورت گیرد. در حال حاضر افکار عمومی در تردیدند. باید معلوم شود که این فرد مجرم است یا نه و مورد اعتماد هست یا خیر؛ چرا دستش در مسائل مختلف باز است و به تخلفاتش رسیدگی نمی‌شود؟

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: دغدغه و انتظار ما این است که هر سه قوه هرچه سریع‌تر نسبت به تنویر افکار عمومی در این رابطه اقدام کنند.

بابک زنجانی به گفته خودش دارای بیش از ۷۰ شرکت از جمله شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، "اولین بانک سرمایه‌گذاری اسلامی" (به انگلیسی: First Islamic Investment Bank) در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات و بانک ارزش تاجیکستان است. او همچنین شرکت‌هایی در دوبی، ترکیه و تاجیکستان دارد.

متن کامل نامه جمعی از نمایندگان مجلس به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادران ارجمند

سران محترم سه قوه

حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی

آیت‌الله آقای آملی لاریجانی

آقای دکتر علی لاریجانی

سال‌ها مماشات با فساد مالی، متاسفانه امروز کشور را به فساد سیستمی رسانده است.

ویژگی این مرحله از فساد آن است که دستگاه‌ها و نهادهای مسئول مبارزه با فساد، خود گرفتار مراتبی از فساد می‌شوند.

فساد مالی مزمن، به فساد سیاسی و جرائم یقه‌سفیدها دامن زده است. بدین معنا که سوءاستفاده از قدرت عمومی برای مقاصد شخصی، تباری و گروهی گسترش یافته و به رشد شگفت‌آور زراندوزان بی‌آزرمی منجر شده است که به عنوان مجرمان یقه سفید خریدار کالای سیاه از فروشندگان تکیه زده بر مصادر دولتی و حکومتی هستند.

این عناصر مشئوم که مرتباً تکثیر می‌شوند، در زمان‌های نسبتاً کوتاه به ثروت‌های افسانه‌ای دست می‌یازند.

این پدیده بدون همکاری دو طرف میز و در بستری از ساختارهای مستعد، قوانین و مقررات ناشفاف، سیاست‌های نامناسب و محدودیت‌های بی‌وجه رسانه‌ای، ممکن نیست.

یک مصداق که این روزها رنج مردم شریف را دوچندان کرده است، بابک زنجانی است.

بابک زنجانی 43 ساله که راست و دروغ، آغاز کار خود را به یکی از مقامات جمهوری اسلامی که به رحمت خدا پیوسته است، منتسب می‌کند، امروز به عنوان ثروتمندی همه‌فن‌حریف در صحنه‌های مختلف در جولان است و با تکبر و تبختر همه‌چیز را "خریدنی" نشان می‌دهد.

این نمونه‌ای از پدیده شگفت‌آوری است که تمامی نظام را به فساد متهم می‌کند و عجیب این است که رسانه ملی نیز، خواسته یا ناخواسته با نحوه برخوردش با این زرسالار، به "آدم شویی" مشغول است.

بزرگواران!

الان هرسه قوه نزد کثیری از مردم متهم‌اند. تعجبی ندارد؛ زیرا وقتی این فرد به تصریح مکاتبات نظارت بانک مرکزی با مدارک سجلی مجعول در بانک‌های مختلف حساب باز کرده ولی نه تنها مانعی نمی‌بیند، بلکه از آن‌ها تسهیلات می‌گیرد؛ هنگامی که وزارت اطلاعات و نهادهای اطلاعاتی دیگر به پشتیبانی از زنجانی متهم می‌شوند ولی به جای توضیح به مردم سکوت می‌کنند؛ وقتی با داشتن پرونده‌های متعدد قضایی که لااقل در دو مورد به محکومیت منتهی شده ولی حکم حبس اجرا نمی‌شود؛ هنگامی که چنین عنصری امین وزارت نفت شناخته شده و پول نفت فروخته شده را برای مدت‌ها پس نمی‌دهد و کسی هم با او کاری ندارد؛ وقتی آشکار می‌شود که وی با مفسد دیگری که مدیرعاملی سازمان بزرگی را غصب کرده، برای معامله‌ای چهار میلیارد یورویی به شکل غیرقانونی تفاهم‌نامه امضاء می‌کند ولی صدایی از هیچ دادگاهی بلند نمی‌شود؛ هنگامی که رئیس کمیسیون اصل نود که به معرفی هیات رئیسه و رأی مجلس برگزیده می‌شود، چنان موضع می‌گیرد که گویی در دفاع و تطهیر بابک زنجانی تلاش می‌کند؛ و ... چرا متهم نشویم؟

بر اساس اطلاعات موثق موجود، دلایل کافی برای تعقیب این فرد به اتهام فساد و افساد در دست است. چرا شما مسئولان محترم سه قوه که به امر رهبری خبیر در این مبارزه مسئولیت دارید، تحرکِ درخور به خرج نمی‌دهید؟ تعلل در برخورد با جرثومه‌های فساد به شیوع بیشتر آن منجر می‌شود.

اگر در همان سال‌های اول دوره سازندگی که جرائم یقه سفیدها، با سوءاستفاده معدودی از سیاستمداران آغاز شده بود، به هشدارهای دلسوزان توجه می‌شد، حالا به اینجا نمی‌رسیدیم که اعتماد مردم به نهادهای مسئول به حضیض برسد و افرادی با بی‌پروایی همه نظام و ارزش‌های آن را به سخره بگیرند.

ما از موضع خیرخواهی هشدار می‌دهیم که عدم برخورد با این عناصر شوم همه تلاش‌های شما و مدیران و کارکنان پاکِ هر سه قوه را برای خدمت به مردم و اسلام و ایران، ابتر می‌سازد و آبروی نظام جمهوری اسلامی را مشوه می‌کند. همه می‌دانیم شرط نخست پیشرفت و تامین عدالت، به تأیید دین و علم، مبارزه با فسادی است که نه تنها رشد اقتصادی و عدالت اجتماعی را به شدت عقب می‌راند؛ بلکه دین و اخلاق مردم را نیز برباد می‌دهد. جا دارد دو نکته بدیهی را نیز ذکر کنیم: نخست آن که این برخورد باید بدون تبعیض، سریع و قاطع صورت گیرد؛ دوم آن که برای ریشه کن ساختن این بلیه باید برخورد قاطع اداری و قضایی، با اصلاح ساختارها و روش‌ها، حمایت بیشتر از رسانه‌های آزاد و اعمال سیاست‌های عاقلانه و سازگار با مبانی اعتقادی و اقتضائات ملی تکمیل گردد تا زمینه‌های پیدایش این پدیده نامبارک تنگ شود و مصادیق مشابه بیش از این تکثیر نگردد.

آرزومند توفیق شما بزرگواران برای خدمت به ملت شریف ایران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی»

 حسین نجابت، احمد توکلی، غلامرضا مصباحی‌مقدم، اسماعیل کوثری، محمدرضا آشتیانی، احمد امیرآبادی، حسین ذوالانوار، الیاس نادران، محمد دهقان، مفید کیایی‌نژاد، احمد سالک و علیرضا سلیمی از امضاکنندگان این نامه هستند.

 

تسنیم هم نوشت: حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دراین باره اظهار داشت: بابک زنجانی با توجه به مسائل و اتهامات وارده در هفته‌های اخیر از سوی مراجع قضایی بازداشت شد.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اتهامات مختلف بابک زنجانی، از اعلام این اتهامات خودداری کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 152
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    80 19
    تکبیر
  • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    این دستگیری هیچ فایده ای برای مردم نداره.اگه میتونید پولای این مردم ازش بگیرید.
    • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      4 4
      فرصت طلب
  • بی نام FI ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    کورسویی در تاریکی
  • حسین A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    94 7
    امیدوارم منافع ملت و کشور رو فدای شخص نکنید.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    79 9
    بالاخره گرفتنش
  • مرتضي IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    متاسفم كه 19000نفز بيكار شدند..
    • یکی از هفتاد میلیون، نه از 19000 نفر! IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      56 15
      19000 نفر که هیچ، اگه صد میلیون نفر هم بیکار بشن، باید حق گرفته بشه...کجای دنیا قانون نوشته که چون یه عده دارن از کنار یه خلافکار نون میخورن، باید یارو رو به به و چه چه کنان، بالا برد و حلوا حلوا کرد؟! دوست داری نونی که میخوری و به حلق زن و بچه ات میریزی، از حلق دیگران بیرون کشیده شده باشه؟! مرام تو اینه؟! اینجوری فکر می کنی و به فکر نون حلال زن و بچه ات هستی؟!
    • بی نام NL ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      80 11
      با این فسادی که راه افتاده میلیونها نفر بیکارشدند عوض چندصدهزار شغل اونهم بیشترش ناکارآمد ایجاد شده. تازه اگر این پولها ازشون گرفته بشه و در راه درست وسالم خرج بشه، خیلی بیشتر اشتغال ایجاد میشه.
  • بی نام US ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    حسود هر گز نیاسود
  • علی آقا IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    8 10
    واقعا جای تاسفه ، همچین ادمی که تو بدترین شرایط به دولت کمک کرد نفتش رو بفروشه و از سر همین موضوع پولی بدست اورد ، مثل خیلی های دیگه نرفت پول و ثروتش رو تو کشور های دیگه سرمایه گذاری کنه ، بلکه اومد تو کشور خودش سرمایه گذاری کرد تا از کنار پروژه هاش عده زیادی به نونی برسن ولی خوب مثل اینکه تو این مملکت کسی نمیتونه زیاد ثروت مند شه مگه اینکه خودی باشه !
  • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    57 5
    هه ....
  • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    با 200هزار تومن جریمه نقدی آزاد میشه به حول قوه الهی
    • بی نام RO ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      197 4
      اقا نمیشه که!!!! مرتضوی 200 هزار تومن جریمه شد مستظعف بود این با این همه ثروت حقشه 250 هزار تومن جریمه بشه تا امثال ایشون که ماشالا کم هم نیستن حساب کار بیاد دستشون
    • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      اينقدر چوب لاي چرخ بابك كنيد تا كلاهشَم افتاد تو ايران نياد برداره ! سرمايه گذاريشم بره خارج از ايران انجام بده !!
    • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      نظرات دوستان رو تا آخر خوندم. جالبه که همه بالاتفاق زنجانی رو محکوم میکنن و خواهان اشد مجازات و ... هستن و از قوه قضائیه تشکر و ....... اما نه توی خبر و نه توی هیچ نظری هیچ اشاره ای به اتهام این آقا نشده !!!!فقط چون خیلی خیلی خیلی پولداره همه ازش متنفرن و حقشونو میخوان !! عجب جو عجیبی شده تو این کشور...
    • رامین A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      به چه جرمی؟؟؟؟؟؟ آخه مگه حالاکه پول داره باید حتما دزدی کرده باشه؟؟ بابا یک نفر داشت یکم برا این مملکت و مردم خرج میکردو به تفریحاتشون میرسد زدید گرفتید؟؟!!!
    • حمید A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      24 10
      اخه کدوم حق بعضیا خداد تومن بهشون بدی عرضه ندارن دوزار در بیارن فقط غر میزنن.
    • محمد IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      48 9
      دوست عزیز پولدار تو ایران زیاد داریم ولی خیلیاشو زحمت کشیدن سال ها کار اقتصادی کردن نون به مردم رسوندن باز با این حال سرمایشون یک صدم این آقا هم نمیشه مسئله مهم پولدار بودن این آقا نیست مسئله اصلی چگونگی پولدار شدن این آقاست.
    • بی نام A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      31 10
      اگر اتهامشو نمیدونی یعنی اصلا اخبار نمی خونی.یه فقرش واریز نکردن پول نفته.
    • م ع ح 30 ساله IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      17 17
      زود قضاوت کردن محتص آدم های ضعیفه. لطفا زود قضاوت نکنید،اجازه بدید ایشون هم حرفاشو بزنه.یکی هست چقدر پرونده داره و متهم به مسائل کهریزکه و 200هزارتومن جریمه شده و میلیاردها از تامین اجتماعی بذل و بخشش کرده و صاف صاف داره میچرخه و مصاحبه میکنه و شکایت روزنامه ها رو میکنه و یکی مث بابک زنجانی که ما فقط از پولدار بودنش مطمئنیم ولی داریم در موردش زود قضاوت میکنیم. من اگه ایشون یک ریال از این مملکت رو خورده باشه میگم باید مجازات بشه ولی امثال این آقا خیلی کارآفرینی کردند و شغل ایجاد کردند و توی کشوری که دهه 60یاش اکثرا تحصیلکرده و بیکارن چنتا آدم اینجوری بود مشکل بیکاری هم حل میشد. من نمیدونم اگه موسسین گوگل و اپل و امازون و .. تو ایران بودند به فرض محال ، بازم میتونستند رشد کنن؟
    • بی نام A1 ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      29 2
      امیدوارم هر چه زودتر به جرم های مسببین اصلی یعنی آقای احمدی نژاد و اطرافیانش هم رسیدگی شود.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      5 3
      اقا گول این کامنت های طرفدار بابک رو نخورید این یارو با پولی میشد برای چند صد هزار نفر شغل درست کرد فقط برای 17000 تا درست کرده که بیشترش هم خارجن اون 17000 هزار نفر حمله کردن به سایت ها میخوان از این دزده قهرمان بسازن گرچه همه میدونن بعضی ها اونقدر دارن میدزدن که اینا خردپا هستن
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    124 7
    یعنی چقدر باید وثیقه بذاره تا درش بیارن؟! 1 میلیارد؟! ... 2 میلیارد؟ ... 100 میلیارد ؟! ... دیگه به اندازه درآمد فروش نفت یه کشور که نمیشه!
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    67 13
    ایوووووووووووووووووووووووووووووووول
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    باید تکلیف حمایتهای ایشان از باشگاهها یا افراد یا ... هم مشخص بشه، باشگاه راه آهن متعلق به ایشونه و از باشگاه پیروزی و شخص رویانیان هم حمایتهای مالی زیادی کردن
    • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      10 11
      باشگاهی به نام پیروزی نداریم.
  • گراشی A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    اخ جون ما هم پورشه میخواهیم
  • کاظم IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    امیدوارم مثل شهرام جزایری باهاش برخورد نکنن و بصورت جدی مورد محاکمه قرار بگیره
  • بی نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    52 11
    آفرین
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    ما خواستار بازرسی از باشگاه پرسپولیس به دلیل رابطه ی رویانیان و زنجانی و حمایتهای زنجانی از پرسپولیس هستیم
    • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      17 33
      بچه ای
    • مجیدپرسپولیسی RS ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      مرد حسابی کجا رو به کجا ربط میدی؟! حمایت مالی کجا بود؟ اگه حمایت مالی میکرد باشگاه اینقدر مقروض نبود هنوز طلب بازیکنانش رو به لطف سنگ اندازیهای مدیرعامل تون در سازمان نتونسته پرداخت کنه!!! تنها کسی که کمک مالی کرد اونم فقط درقضیه خلعتبری حاج حسین هدایتی بود که ایشون هم کارخانه استیل آذین دارند و کوچکترین مشکل فساد مالی دامنگیر ایشون توی این چند سال حضورش در فوتبال و در کل ورزش کشور نبوده ! تو برو دنبال مشکلات سرمربی و مدیرعامل مافیایی تون باش که هرسال با لابی فصل رو به پایان نرسونن!!!
    • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      85 45
      یه خبری هم از انصاری بگیرید!!!
    • بی نام BE ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      24 23
      کاملا موافقم هم پرسپولیس هم استقلال....
    • محمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      59 6
      علی دایی هم که میگفت خیلی باهاش دوستم و رفاقت دارم..علی دایی رو هم بازداشت کنید! خخخخخ
  • امین A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    104 9
    بازداشتش فایده ای نداره باید هر چه زودتر محاکمه بشه
  • رضا ع IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    53 5
    عجب!!!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    آخ جون !اگه واقعیت داشته باشه هر چند که با وثیقه هاش میتون ایرانو بخره.
    • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      37 4
      فقط بصورت کاملا غیر منتظره از کانادا سر در نیاره شانس آوردیم!!!!!
    • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      18 2
      امیدوارم اون مسئولین دولت قبل که بابت رانت های اعطایی به زنجانی ازش چیز هایی! گرفتن هم دسگیر بشن.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      18 47
      بخاطر تذکر و دستور روحانی دستگیرش کردن.
    • سعید IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      36 3
      جوون بوده و خام !! اگه الان تجربه خاوری و داشت , وقتی اسمش اومد سر زبون ها باید هر چی داشت و نداشت میفروخت و میرفت !! اینجا ایرانه هیچ کس چشم دیدن کسی بالاتر از خودش و نداره
    • طالع IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      20 4
      شماها چقدر ساده اید!
    • بی نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      42 3
      حالا توكدوم هتل نگهش مىدارن؟
  • همينه A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    174 6
    تا شب آزاد ميشه
  • پدرام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    361 7
    احتمالا فردا با سلام و صلوات راهى خونه ميشه يا اينكه نهايتا ٢٠٠ هزارتومن جريمه ميشه اونم بصورت اقساط
    • مانی A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      5 1
      امشب ازاد میشه به فردا نمی رسه
  • بی نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    61 6
    چه عجب
  • امير هوشنگ IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    اين يه پاپوش جديده ، بايد فاتحه سرمايه گذاري تو اين مملكت را خواند .
    • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      13 2
      اسم ایشون سرمایه دار نیست ، و البته امیدوارم ایشون ماسک فرد دیگری نباشند
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    658 5
    یبار بابک زنجانی یبار ضراب یبار شهرام و.... باید دنبال کسی باشن که پشت این اسم ها و ادم ها مخفی میشه و ....
    • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      11 1
      گل گفتی ولی فراموش کردی اینجا مملکت کی بود کی بوده
  • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    708 9
    بابک احتیاج به کمی هیجان داشت.
  • امیر A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    این کار باید از روز اول انجام میشد البته الان هم دیر نیست ضرر را از هر کجا بگیری منفعت است
  • مهدي FI ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    احتمالا به نفرات دولت قبل هم ميرسند
    • مانی A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      امیدوارم
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      99 3
      اینا بازی سیاسی است یکبار کرباسچی یکبار جزایری والا زنجانی همیشه همان آش وکاسه است 10 سالی زندان بعد بخشش وآخرش هیچی
    • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      9 30
      ظاهرا در دولت اصلاحات شروع به کار کرده.
    • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      28 1
      انشا الله همه با 200 هزارتومان جریمه ی نقدی ! ، به سزای اعمالشان می رسند!!
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    اگر بابک زنجانی در دور زدن تحریم ها به نفع کشور نقش داشته است - ولو اینکه تخلفاتی هم داشته باشد - باید به جای محاکمه از ایشان تقدیر هم کرد .
    • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      14 4
      نظرت چیه بگیم یارانه هامون هم بریزن به حسابش؟
    • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      28 4
      خبر شورشو در اورديا فاصله اين دو دكمه فكسني رو بيشتر كن منفي ميدي مثبت ميخوره
    • بی نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      75 5
      خب اگه اینطوره به منم پول بدین این کار رو می کنم فقط 200 هزار میلیارد تومن می خوام
    • بی نام US ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      47 6
      خيلى ساده اى. اينها آب رو گل آلود مى كردند تا ماهى بگيرند. اينها باعث و بانى تحريم ها هستند.
    • بی نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      4 1
      خو داداش دیگران هم میتونستن از این کارا بکنن
  • بی نام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    دو روز دیگه ولش میکنند
    • بی نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      153 3
      با 200 تومن جریمه... آخ غذام سوخت!!
  • رضا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    خيلى ديره زودت بايد دستگير مي شد
  • مانی A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    امیدوارم با وثیقه ازاد نشود
  • بی نام RO ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    118 8
    من که باور نمی کنم واقعاًا!!!!!!!!!!!!!!
  • reza A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    77 4
    وثیقه رو برای اینجور افراد گذاشته اند
    • امین A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      7 1
      حالا رویانیان چی کار میکنه...
  • آرش A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    141 6
    احتمالا 125 هزار تومان جریمه نقدی میشه
  • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    9 3
    به امید ریشه کن شدن فساد در دستگاه های اداری چه در سطح مدیران و چه در سطح آبدارچی ها !!!
  • آرمين EU ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    13 2
    رويانيان بيچاره شد.
  • مرتضی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    6 9
    بابک که پول میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه دادستان بابک گرفت
  • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    3 2
    فقط حواسمون باشه ناعدالتی نکنیم تو جو زدگی و احساسات نادرست قضاوت کنیم
  • بی نام A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    5 2
    ريشه تمام بداخلاقي ها دلسردي ها ونابوديها فساد مالي است . كه مثل ويروس منتشر ميشود ... از ريشه بخشكانيد . اميد را به دل و بازوي فرزندان اي كشور بازگردانيد ... تا هر ناممكني ممكن شود ...
  • بازیچه EU ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    25 2
    همش بازیه واقعا باورتان میشه؟!!
  • کمانه IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    9 2
    من موندم اینا چطور متوانند تا چند سال راحت هرکاری بخواهند انجام بدهند و در یک مقطع خاص پرونده براشون تشکیل میشود !اگه یک کم دقت کنید منظورم را می فهمید خدادادو رفیق دوست و شهرام جزایری و مه آفرید !مشکوکه نه؟
  • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    5 4
    سلام خدا کنه دستگیریش سیاسی نیاشه اگه سیاسی نیست دستشون درد نکنه و به اشد مجازات برسوننش ولی اگه سیاسی باشه دیگه کدوم سرمایه دار حاضره سرمایه گذاری ای با این حجم که باعث اشتغال زایی میشه انجام بده؟الان سرمایه داران از ترس مطرح شدن پروژه های بزرگ انجام نمیدن و سرمایه هاشون توی کشورای دیگست!!!
  • علی A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    17 26
    این آقا اگر تخلفی هم کرده باشه به هرحال دست صدها نفر رو گرفته و اشتغال زایی کرده ، اگر همچین افراد سرمایه داری تو ایران نباشن که 90 درصد مرم بیکار میشن.
    • بی نام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      21 9
      خزانه مملکت خالیه پول ها دست امثال بابک زنجانیــه و ... است اونوقت شما میگی اشتغال زایی کرده؟؟؟؟؟؟ پس دیگه دولت میخوایم چکار؟ دولتی که کل بودجه اش به یک صدم سرمایه بابک زنجانی ها هم نمیرسه میخوایم چکار؟
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    46 54
    چرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    6 9
    بیا خوبی کن دیروز گفته بود حاضره هزینه درمان دانش آموزای شین آباد رو بده امروز گرفتنش! خدا عالمه.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      2 2
      اگه میخواست هزینه اش رو بده همون زمان سوختگی می داد نه برای مثبت کردن افکار عمومی درباره خودش بعد از این همه گند کاری
  • نوید IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    15 33
    مردم ما همه حسودند تا یه کارافرین هم پیدا میشه یا بهش میگن دزد یا چیز دیگه
  • هیوا IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    14 28
    باور کنید اون بیگناه چرا با افراد پولدار اینطوری برخورد میشه باید حتما از حزب خودتون باشند...
  • فرزاد IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    30 5
    نمی دونم چرا یک دفعه یاد حرف علی دایی افتادم که کلی از بابک خان زنجانی تعریف کرده بود و اون رو با مرام دست پاک خوانده بود.
  • حسین A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    18 1
    200هزار تومن جریمش کنید تا حساب کار دستش بیاد!!!!!!!
  • منشور گیلان A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    15 26
    الکی دستگیرش کردن .... بهتره از اینه که 30 هزار نفر از نون خوردن بیقتن . شما میتونی خرج اینا را بدی عرضه داشته کار کرده نوش جانش
  • محمد A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    16 40
    واقعا واسه این مردم متاسفم که به خاطر حسودی به این فرد چنین حرفایی میزنن . جهان سوم که میگن همینه
    • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      20 3
      ببينم شمااحياناعلي دايي نيستي؟
  • امیدی US ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    18 2
    دویست هزار تومن جریمش میکنن میاد بیرون... خواهشا ذوق زده نشین
  • m A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    16 5
    فکر کردم میخواستید بگید سربازی کم شد یا دلار ارزون شد یا گرونی کمتر شد..این چیزا زیاد مهم نیست..
    • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      21 4
      همین دیگه...همش دنباله "کــم شدن ســربــازی" هستــید به اصـــل مطلب توجه ندارید که یک نابغه ای مثل بابک زنجانی (بقول دوستان!!) از ســربــازی به اینجا رســــید و در عرض 6 سال به جایی رسید که ..... بی پول بی پارتی بی لابی بی هیچی!!!!!!!!!!! فقط از روی نابغه بودنش و رفتن سربازیـــش!!!!!! باور کن
  • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    19 2
    چرا نمی گید که تو دوره کدام دولت این ثروت را جمع کرده؟؟؟؟؟؟
  • بابک A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    10 1
    در این همه مدتی که ایشان احتمالا تخلف کرده اند، چرا هیچگونه بازداشت و بررسی انجام نشد تا امروز به یک غول تبدل شود!
  • ارسطو IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    18 1
    میره همونجا که شهرام جزایری ها رفتند...تکلیف بابک هایی که نمیشناسیم چی میشه؟
  • مهران A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    24 4
    امیدوارم با تعهد به رویانیان جهت کمک مالی به پرسپولیس آزاد نشه
  • مقیمی A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    10 2
    از ماه اردیبهشت برای یک طلب 600/2 میلیون توی دادگاها می دوم و محکوم تازه دادخواست تقسیط داده در حالیکه ماشین 20 میلیونی سوار میشه. با این رویه دادگاها ، کلاهبردارهائی که پول خوب و وکیل خوب دارند معمولاً قصر در میروند و مال باخته ها باید کفش آهنی بپوشند.
  • علی A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    15 2
    لطفا نوع ارزس که آقا بابک باید با آن جریمه نقدی خود را بپردازند انتخاب کنید : 1 یورو 2- دلار 3- ریال 4 - رینگیت مالزی
  • بی نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    35 1
    بابک زنجانیها زیادن نگران نباشید جاش خالی نمیمونه
  • بی نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    19 2
    مهم این است تا زمینه های اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی پدید آمدن و رشد آدم های مثل امیر منصور آریا و بابک زنجانی از بین برود.
  • بی نام US ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    22 32
    این بابک زنجانی و شهرام جزایرو خاوری امثال اینا انسانهای نابغه هستن نباید اینا بازداشت همین زنحانی 60 تا شرکت داره میدونی چند نفر دارن نون میخورن ازش کی همچین استعدادی داره 60 شرکت رو کنترل کنه هرساله هم بهش اضافه کنه همون خاوری اگه بود الان شهر ما یه کارخونه داشت 4000 هزار نفر هم سرکار بودن ولی الان چی شرکت به امان خدا ول شده همه هم بیکار
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    18 28
    عاقبت ادم موفق و زرنگ و فعال
  • بی نام SE ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    17 5
    شهرداری تهران چه ارتباطی با زنجانی داره؟؟؟
  • علي A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    17 32
    همين كارارو ميكنيم كه هيچ سرمايه گذاري جرات نداره بياد ايران!!
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    37 1
    دیگه بچه 2 ساله هم باور نمیکنه که این آقـا تنهایی و و با تک خوری به اینجا رسیده باشه.. اما ما که بخیل نیستیم... پول خوشبختی نمیاره اما بی پولی حتما بدبختی میاره... راضیم به رضای او
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    18 10
    دمشون گرم .تا تمام پول های این سرزمینا که خورده پس نداده ولش نکنید.
  • علی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    16 7
    من ازش کمک مالی خواسته بودم که بیاد آذربایجانشرقی- شهر اهرزلزله زده برا خانه های نیمه ساخته کمک مالی کنه تا بتونیم خانه هامون و تمام کنیم . از این چادر نشینی ومستاجری خسته شدیم.این آقا هم یارانه میگیره؟؟؟ یا سبد کالایی هم دریافت میکنه؟؟؟
  • بی نام US ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    31 2
    بازداشت مهم نيست. مهم رسيدگي عادلانه و دقيق است كه اميدي به آن نيست.
  • red boy IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    8 12
    نهههههههههههههههههههههه
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    30 16
    چطور اون موقع که ایشون تحریم ها رو واسه کشور دور میزد آدم خوبی بود؟؟ همه جای دنیا سرمایه داراشونو رو سرشون میذارن ولی ما چی؟ متاسفم که فقط دنبال یک نفر هستیم که دلیل همه مشکلات رو بندازیم گردنش
    • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      3 2
      آدمی که بلده تحریم ها رو دور بزنه، به نظر تو بلد نیست یک ملت رو دور بزنه؟! بلد نیست چه جوری بازی کنه که جماعت، باند بازی هاش رو، خدمت به خلق بدونن و بالا کشیدن سرمایه ملی رو، تلاش برای ساختن وطن؟!!!
  • حسین ظ A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    42 1
    چه عجب! ما که بخیل نیستیم! ولی فکر نکنم زیاد اون تو بمونه چون پول داره بالاخص پاررررررررررررررررررتی
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    97 1
    با سلام اقای مرتضوی پس چی شد چرا اونو دستگیر نمیکنن
  • معین :) A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    20 12
    بسم الله الرحمن الرحیم ....ومن الله توفیق
  • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    23 2
    راه آهن هم شد مثل داماش
  • سروش EU ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    14 46
    گنه کرد در شوش آهنگری زدند در بلخ گردن مسگری !
    • نیما DE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
      57 1
      بنیان شعر فارسی لرزید... گنه کرد در بلخ آهنگری..به شوشتر زدند گردن مسگری
  • بی نام ES ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    44 1
    اونایی که بزرگش کردن باید بازداشت بشن
  • ندا و آرمین 23 DE ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    39 2
    حالا چطور میخواهد جریمه 200 هزار تومانی اش را بدهد بیچاره؟؟!!!!!!!!!
  • علی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    26 1
    اگه اتهامش مشخصه چرا اعلام نمیشه ؟اگه مشخص نیست چرا بازداشت شده ؟ اینم یه سریال جدیده برای سرگرمی
  • حسام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    17 43
    چرا مردم نمیتونن بهتر از خودشون رو ببینن؟
  • بی نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    14 1
    من كاملا موافق بررسي كارهاي ايشون هستم ولي فك نميكردم انقدر مردم حساس باشن در اين مورد !! پس ايشون رو بايد خيلي زود تر واسه بررسي ميبرديد!!! باز هم كم كاري ...
  • بي نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    6 3
    حالا همه كنار نشستن و هي دارن به بابك زنجاني فحش مي دن و هي گن اشد مجازات!!!!غافل از اينكه اگه شرايط بابك زنجاني براي خودشون هم به وجود اومده بود همين كار رو بلكه بدتر و بيشتر هم مي كردن اين باز يه نفعي هم وسط كاراش رسونده...
  • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    15 1
    خوب چه فایده ؟
  • روح اله A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    12 11
    این آقا ظاهراً هنوز محکوم نشده و در مقابل اتهاماتش تو دادگاه دفاع نکرده ولی بعضی از دوستان طوری نظر دادن که انگار کاملا در جریان انجام اتهامات هستن.
  • محمدامانی A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    23 9
    پرسپولیسیها کجایین؟!؟!؟ ناجیتون کجاست؟!؟!اقای رویانیان نترس بابا هدایتی که هست !
  • علی FI ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    41 5
    اینایی که میگن این آقا جرمی نکرده و فقط چون خیلی پولداره گرفتنش... عزیز من آخه فهمیدن این قضیه که دیگه نه سواد میخواد نه شعور. یک شخص 30-40 ساله از چه طریقی میتونه اینقدر پولدار بشه؟؟ خروجی سرمایه گزاری این شخص چیه؟؟ نفعش واسه ماها و مردم چیه؟؟ بله منم قبول دارم یکی مثل بیل گیتس مولتی تریلیاردر هست ولی اون حسابش شفافه شفافه.. صاحب شرکتیه که تمام دنیا دارن ازش محصول میخرن. آقای زنجانی چی؟؟ چندتا از این بابک ها تو همین تهران وجود دارن.. خدا شاهده من بارها دیدم طرف مازراتی سوار شده و روی گردنش خالکوبی و جای چاقو بود.. فکر نکنم هیچ دکتر مهندس استاد دانشگاه رییس کارخانه و مدیر عاملی همچین قیافه ای داشته باشه... اگه امثال اینا با دزدی و مال مردم خوری پولدار نشدن پس چجوری پولدار شدن؟!!!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      4 6
      من از آقای زنجانی دفاع نمیکنم چون ایشون ابهام و اتهام زیادی توکارش هست. ولی در مورد دیگران نباید فکر کرد همه باید دکتر مهندس یا کارخانه دار باشند تا پول سالم بدست بیارن. اگر کسی بازرگان سالمی هم باشه میتونه با بازاریابی و صادرات کالاها یا با واردات کالاهای خوب و ارزان، هم به جامعه سود برسونه و هم خودش پولدار بشه. همنیطور کسی که تو کار پخش و فروش کالاست اینها هم اگر از راه سالم باشه کلی به جامعه خدمت میکنن. مثل دست اندرکاران شرکت آمازون یا ای بی. یعنی راه پول سالم زیاده البته راه دزدی هم...
    • سره مرد IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      4 3
      روشنه از طریق پولشویی در ترکیه پولدار شده. به نظرت چرا اینهمه جراوجنجال تو ترکیه سر همین آقا بوجود اومده؟
  • فرزاد69 IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    18 2
    ببرنش دادگاه فقط یه جمله میگه : همه با هم چند؟؟؟ فقط قیمت ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    14 3
    پول نفت مردم را برای خودش و همکارانش سرمایه گذاری کرده بعد بعضی ها میگویند استعداد داشته۰ از کی تا حالا رانت خواری و سرمایه گذاری با پول یک ملت در کشورهای خارج استعداد میشه۰ امان از دست بعضی ها۰ یک ده هزارم پولش را در فوتبال می آورد و طرفداران فوتبال می گویند سرمایه گذار خوبی بود۰ سرمایه گذاری در فوتبال خوب است ولی با پول خودش نه سرمایه یک مملکت۰
  • بی نام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    12 2
    انشالله به حلقه های دولت احمدی نژاد هم برسید...
  • زرین دشتی A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    16 4
    اعلام نام افراد قبل از اثبات جرم خلاف است
  • محسن A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    15 1
    یه نفرو هم بفرستین دنبال خاوری لطفا.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    14 1
    انطور که گفته اند ایشان 25000 میلیارد ثروت دارند و اگر از 25 سال قبل(9125 روزقبل و از سن حدود 17 سالگی)ایشان شروع به کسب تجارت کرده باشند بطور متوسط ایشان روزی2.7 میلیارد تومان (اگر 24 ساعت فعال باشندساعتی 114 میلیون -دقیقه ای1.9 میلیون تومان )در امد داشته نمیدانم برای طرفداران او بدون رانت خواری قابل قبول است؟؟
  • بی نام BE ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    5 1
    لطفا فاصله منفی و مثبت رو بیشتر کنید بشه رأی به نظرات داد...
  • بی نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    4 3
    منم ميگم چرا واقعا درسته كه ميگن نميذارن تو اين كشور كسي سرمايه دار باشه؟ يا سرمايه دار باقي بمونه!!!
  • ابوالفضل SE ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    4 2
    چرا قانون از کجا اوردی و مالیات بر در امد اجرا نمیشه شفافیت مالی جلوی این چیزا رو می گیره
  • حميد IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    6 2
    من نه اهل سياستم نه سياست ميدونم فقط يه چيزي ميدونم دوست دارم شما هم بدونيد شمايي كه سنگ بابك زنجاني رو به سينه ميزنيد بدونيد تمام اين پول هايي كه داره و براي خارجي ها سرمايه گذاري كرده پول من و شماست نمونه خيلي كوچيكش بردن يك كانتينر طلا از ايران به تركيه كه گندش در آمد
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    9 1
    بابک زنجانی ....رضاضراب...... لطفا درباره رضاضراب هم بگین اون روهم ترکیه به جرم پولشویی ازایران به ترکیه دستگیرکرده
  • بی نام DE ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    5 1
    من فقط یک سوالی برام پیش اومده ... آیا کسانی که نفت رو دست این آقا دادند نباید بازداشت و محاکمه بشن؟ نمیشه که آخه به یک نفر نفت بدن که از هر راهی بلده تحریم ها رو دور بزنه ... بعدم بازداشتش کنن!
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    5 5
    دستگیری بابک بعد از فساد ضزاب معنی داره.
  • پیروان خط امام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    2 3
    چرا پس نظر مارو ثبت نمیکنید؟شاید به دوستان عزیز همیشه در صحنه نظراتتون گوش دادین وما رو حذف کردین.بگید تا بریم پی کارمون.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    2 1
    با تاخیری 8 ماه بالاخره یه حرکتی در مورد این ادم شد ... کسی که بالغه بر 4/5 میلیارد دلار پول این مملکت خیلی راحت دست به دست کرد تا بتونه از کنار اون یه چیزی نزدیک به 150 میلیون دلار گیرش بیاد یاد خرید سبد شستا ( شرکت وابسته به تامین اجتماعی در بورس ) که ارزشی بالغ بر 50.000 میلیارد تومن داشت رو ایشون با شرایط وا با چک ضمانتی فقط 17.000 میلیارد میخرن و بعدش اخرین خبری که مثل بمب منفجر شد دستگیری رفیق و شزیکش رضا ضراب بود که ماهیت و کارهای این شخص کاملا نمایان میکنه
  • بی نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    3 4
    درباره رضا ضراب هم مطلب بنویسید............ که با بابک زنجانی درارتباط بودش
  • خانزاده IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    5 6
    آدم خوبیه.
  • میرک IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    1 2
    هر کشوری باید با پول زنده است باید به پول دارا احترام داشت