وزیر آموزش و پرورش تکلیف تعطیلی پنج شنبه مدارس را برای سال بعد مشخص کرد و قرار شد که دیگر پنج شنبه ها مدارس تعطیل نباشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اصغر فانی وقتی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش انتخاب شد به طور ضمنی مخالفتش با تعطیلی پنج شنبه در مدارس را اعلام کرد.او گفت:قرار بود در روزهای پنج‌شنبه‌ برنامه‌های فوق برنامه و پرورشی در مدارس انجام شود اما هم‌اکنون عملا پنج‌شنبه‌ها مدارس تعطیل هستند در حالیکه پنج شنبه‌ها باید به انجام فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و تربیتی پرداخت؛ باید به تدریج مدارس را به سمتی سوق داد که در روزهای پنج‌شنبه به فعالیت‌های فوق برنامه بپردازند.
پس از اینکه فانی به عنوان وزیر رای اعتماد گرفت،حدس و گمانهایی برای تعطیلی پنج شنبه ها زده شد و حتی مطرح شد که ممکن است از سال بعد لغو شود، تا اینکه سرانجام او تکلیف تعطیلی مدارس در روز پنج شبه را مشخص کرد.


طرح جدید
سرانجام وزیر آموزش و پرروش امروز نحوه تغییرات در طرح تعطیلی مدارس را اعلام کرد. فانی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که در سال تحصیلی 93-94 تعطیلی پنج‌شنبه‌ها لغو خواهد شد و به جای آن یک روز جایگزین در هفته دانش آموزان بدون کیف ‌وکتاب به مدرسه می‌روند و فعالیت می‌کنند.
او گفت: از سال تحصیلی آینده مدارس یک روز از شش روز هفته را به غیر از جمعه پذیرای دانش‌آموزان بدون کیف‌وکتاب هستند که روز این برنامه آزاد در هر یک از مدارس به تشخیص مسئولین آن مدرسه است.
فانی با بیان اینکه در روز بدون کتاب دانش‌آموزان به فعالیت‌های هنری یادگیری مهارت های زندگی می‌پردازند گفت: کارگروهی از معاونت پرورشی آموزش و پرورش ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،معاونت تربیت بدنی، معاونت ابتدایی ومتوسطه ،در حال بررسی این طرح است.
او یادآور شد که این طرح در ابتدا برای مدارس مقطع ابتدایی و اول متوسطه اجرایی خواهد شد.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 183
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    از هم اکنون شکست این طرح اعلام می شود. یک طرح قابل اجرا باید ساده و برای همگان قابل فهم باشد. مثل تعطیلی پنج شنبه ها. ضمنا هیچ معلم و مدیری حاضر نیست دانش آموزان بی کتاب و دفتر را در مدرسه نگه دارد و کنترل کند. همینطور دیمی که نمی شود.
    • بی نام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      وقتی هم که سر دانش اموز به درس و کتاب گرم نباشه می افتند به جون همدیگه و......
    • بی نام US ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      47 72
      مهم بازگشت یک روزِ آموزش هست. بعد در مورد سنگینتر شدن محتواش هم میشه بحث کرد. حذف یک روز یعنی حذف 1/6 زمان آموزش. یعنی کلاه رفتن سر ملت. دانش آموزان الان بدلیل واضح تنبلی مخالف اینکار هستن. ولی بنفع شون هست و با سوادتر میان بیرون. و بعدم خودشون شکر میکنن بانیا این کار رو.
    • مادر دانش آموز IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      72 17
      لابد برنامه پنجشنبه ها نیز رفتن به اردو های بی برنامه و هدف است با خودروهای بی کیفیت و داغون . همینطور ورزش بدون امکانات و معلم ورزش ( البته با تحصیلات تربیت بدنی ) ، هنر بدون معلم هنر ، برنامه های مناسبتی در حیاط سرد مدرسه که دانش آموزان یا یک لنگه پا بایستند یا روی زمین سرد بنشینند و .....
    • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      86 10
      من خودم معلم ابتدایی ام . با 30تا دانش آموز پسر که مدام از سر و کول همدیگه بالا می رن . اونوقت تصور کنید بدون کیف و کتاب بخوان بیان مدرسه . چطور باید کنترلشون کرد الله اعلم.
  • حمید غفاری IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    ازاقای وزیر اموزش و پرور ش خواهش مییکنم با توجه به الودگی هوای تهران و مشکلات ترافیکی خاص که مربوط به مدارس است و ساعت حضور مدارس ابتدایی که خیلی زود است و دبستانی ها نیاز به استراحت برای تقویت قوا در یک هفته دیگر را دارند و خیلی مسایل دیگر تعطیلی پنج شنبه را لغو نکنند.
  • یک مادر تهرانی A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    به نظر من تعطیلی پنجشنبه ها خیلی هم خوب است .بچه ها زمان بیشتری کنار خانواده هستند و بیشتر وقت دارند درس های هفته را مرور کنند.مدرسه ها همان درس های اصلی را درست تدریس کنند ،فوق برنامه پیشکش!!!
  • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    دبیرستانی های الان 3 سال بعد ممکنه به روحانی رای ندهند .مواظب باش
  • مسلم A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    هرکی از راه میرسه فقط به فکر ضدحال زدنه، اونم فقط به مدارس ابتدایی....راهنمایی و دبیرستان که تو کیف و حال خودشونن و 2 تا 3 روز در هفته تدریس دارن اما ما آموزگاران دلمون به این یه روز تعطیلی خوش بود که اونم به لطف جناب فانی بزرگوار حذذذذذفش میکنن! به نظرم جمعه هام به تقلید از حسنی بریم مدرسه چرا که به نظر دیواری کوتاهتر از مقطع ابتدایی پیدا نمیشه!!!! هردم از این باغ بری میرسد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • مریم IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      53 63
      ببخشیدا٬ شما آموزش و پرورشی های محترم تعطیلی براتون کمه؟؟؟؟؟ ۲۰ روز عید و ۴ ماه خرداد و تابستون و آلودگی هوا و برف و بین التعطیلین و اجلاس سران و..... بازم کمه؟؟؟؟؟؟؟ خداییش روتون می شه این حرفا رو بزنین؟؟؟؟؟
  • يه مادر IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    اقا جان به جه زبونى به شما بايد حالى كرد كه در تمام دنيا دو روز در هفته مدارس تعطيل مى بأشد !!!! ٥ شنبه ها با يه معلم هنر و يه معلم ورزش ججورى ٤٠٠ تا. دانش اموز رو مى خواهيد اموزش بدهيد؟؟؟؟ انكًار فقط حاجى بابايي نبود كه با مردم ساز مخالف ميزد؟ هر كى كه ميشه وزير اموزش برورش با مردم سر ناسازكًارى ميزاره!!!!( تو رو خدا منتشر كن)
    • مهدیه12ساله IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      14 31
      مریم جان دمت ګرم بلاخره یکی پیدا شد یه کلمه حرف حساب بزنه من با تعطیلی پنجشنبه ها مخالفم، چون باید استعداد های غیر درسی دانش اموزان هم پرورش پیدا کنه .هر کی میخواد تعطیل باشه داره نشون میده فقط دوست داره بخوره و بخوابه نیست که معلما خیلی به استعداد های دیګه ی بچه ها اهمیت می دن تعطیلات رو هم زیاد کنید.والا مردم چه قدر................
  • بی نام US ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    اگرتعطیلی پنج شنبه هارالغوکنیدهمه شمارانفرین می کنندمخصوصادانش اموزان چون درطول یک هفته واقعادوروزاستراحت لازم است.
    • بی نام EU ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      93 98
      شنبه آلودگی هوا تعطیل یکشنبه بار شبرف و باران تعطیل دوشنبه برودت هوا و یخبندان معابر تعطیل سه شنبه صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل چهارشنبه بین التعطیلین تعطیل پنجشنبه ادارات و مدارس تعطیل جمعه تعطیل بچه تنبل برو درس بخون لطفا
    • احسان A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      به جای این کارا دوتا ماده درسی بنام بهداشت وزندگی و قانون وفرهنگ اضافه کنید از مقطع ابتدای تا آخردبیرستان به دانش آموزان آموزش داده بشه تا در آینده ملتی داشته باشیم که که هم به بهداشتش آشناست وهم به حقوقش که اینها اولین و اساسی ترین نیاز یک جامعه مدرن فرداست
    • بی نام US ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      55 45
      عزیزم آموزش از وظایف اصلی دولت ها هست و دولت قبلی سعی میکرد بار این وظیفه رو از دوش خودش کم کنه بخاطر پول و هزینه های اون. من یادمه زمان ما هم که 5شنبه رو هم مدرسه میرفتیم باز هم آخر سال یا آخر ثلث ها معلم ها وقت کم میاوردن. تنبلی رو بگذارید کنار. حذف یک روز اصلا کار درستی نیست.
    • بی نام IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      69 14
      روز بدون کیف و کتاب در مدرسه چطور خواهد گذشت؟!! این حرف در صورتی عملیه که برنامه جایگزین درداشته باشیم.... شما حقوق معلمها رو سروقت بدین خرج تراشی اضافه پیشکش.
    • بی نام TR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      61 15
      با نظر شما کاملا موافقم. فقط کافیه سیستم آموزشی تمام کشورهای اروپایی، امریکایی و .. در نظر بگیریم. مسلما اونها توی همون 5 روز بهتر از 1 ماه ما کار میکنن.
    • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      45 34
      شما از طرف خودت صحبت ميكني؟ من معلم چه گناهي كردم در 5 روز فشرده بايد با بچه ها كار كنم كه خسته و كوفته تا ساعت دو مجبورن سر كلاس بمونن و درسها رو گوش بدن؟
    • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      54 31
      روحاني جون نداشتيما !! اين ديگه داره روي حاجي بابايي رو هم سفيد ميكنه !
    • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      38 45
      اوفین! بچه مدرسه های تن پرور! حال کردم !
    • بی نام EU ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      30 43
      اخه نه که حجم مطالب درسیتون واقعا کمرشکنه و دانش اموزان این دوره خیلی خیلی هم سرشون تو کتاب و درسه؛باید هم دو روز استراحت کنید!!ما دهه شصتی ها با اون حجم از مطالب درسی و اون سختگیریهایی که در زمان تحصیل داشتیم دو روز تعطیلی نداشتیم و اصلا هم نمردیم!!تازه ما با اون وضع الان حال و روز خودمون و مملکتی که دستمونه اینه؛وای به حال روزی که نازنازیایی مثل شما بخوان تو این کشور کار کنند!!
    • واقع بین باشید A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      22 24
      دوستان بپذیریدکه یک روزبدون کتابودرس ومشق برای بچه هاباتعطیلی تفاوتی که نداره هیچ،فایده بسیاری هم داره به شرطی که آموزش وپرورش بابکارگیری نیروهاومربیان ومشاورین اصلح،آموزشهای ورزشی،فرهنگی، مشاوره برای کنترل سلامت روان دانش آموزان بدون درنظر گرفتن دولتی یا غیرانتفاعی بودن مدارس این خدمت بزرگ و به دانش آموزان ووالدینی که بدلیل عدم آگاهی ونداشتن دانش لازم نتونستن نیازهاوحمایتهای روحی و روانی فرزندشون و تأمین کنندوبچه داره ازلحاظ شخصیتی وتربیتی،اعتمادبه نفس وغیره دچارمشکل جبران ناپذیری میشه،این طرح آنقدربه بچه های ماونسل کنونی وآتی جامعه کمک میرسونه که شایدکاری جبرانش نمیکرد.معلمهای درسی هم نگران نباشند،تعطیلیتون خراب نمیشه چون اصلاقرارنیست ازشمااونروزاستفاده بشه،مربیان ومشاورین متخصص دراولویتند
    • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      29 7
      به نظر من در مجموع یک هفته آموزشی حتی به اندازه 2 روز هم برنامه ی مفیدی برای بچه های ندارن...اضافه شدن روزها و ساعات بیشتر به وقت مدارس قطعاً و قطعاً تاثیری بر افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان نداشته و نخواهد داشت
    • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
      20 11
      یه پنج شنبه ها می شد تو شهر رفت و آمد کرد و شلوغی ندید. اونم تیرتپر شد رفت پی کارش. آرامش به این مردم نیامده. اونم بابت چی بابت یک روز مزخرف و بلااستفاده باید هلک و هلک اولیا و کل شهر بسیج بشن چهار تا فینگیری برن مدرسه. اه
    • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
      10 26
      کار خوبی هست مردیم از بس تعطیلی دیدیم. آقا معلم شما هم بابت کارت پول میگیری خوبه منم بگم چه گناهی کردم هر روز شنبه تا پنج شنبه میریم سر کار مجانی که کار نمیکنید برادر همه هر روز کار میکنند
    • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
      28 8
      یعنی چه ما باید فقط درس بخونیم باید استراحت داشته باشم
    • محمد حسین IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      9 17
      حتما این طور باید باشه
  • معلم IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    41 10
    دانشجو معلمان تکلیفشان چه می شود
  • بی نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    48 7
    بعله به این میگن برنامه ریزی! حالا جا داره بازم از اون آمارهای معروف رو کنیم که شونصد کشور دنیا از برنامه ریزی ما الگو برداری کردن!
  • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    67 8
    حالا یک روز بچه ها بیشتر با خانواده هستند از آن گذشته با تعطیلی پنجشنبه ها می دانید چقدر از ترافیک آلودگی کاسته شده وهزینه آب وبرق وگاز ودیگر هزین های مدارس آن هم با آن بودجه های سنار وده شایی کاسته شده است .واقعا این وزیر طرح بهتری برای تحول درآ پ ندارد
  • معلم A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    47 7
    آقای فانی خواهش می کنم به این طرح بیشتر فکر کنید در حال حاضر معلمین ابتدایی نسبت به معلمین راهنمایی یک روز در هفته بیشتر تدریس می کنند وحقوقشان هم فرقی نمی کند حالا شما با اضافه کردن پنجشنبه یعنی حق معلمهای ابتدایی باز هم باید ضایع بشود
  • فدایی A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    64 19
    پس معلمای بیچاره چطور شش روز هفته رو به کارهای اداریشون برسن ارنا زندگی ندارن حتی نمیتونن طول هفته به کار بانکیشون برسن
    • كارگر A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      13 16
      لابد ما بيچاره ها كه كل سال رو كار ميكنيم ، زندگي نداريم ،كار بانكي نداريم ،خونه داري نداريم،لطفا" تمام كنيد اين ننه من غريبم بازيهارو .حالا بقيه اش بماند........
  • من خودم تنها A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    36 61
    طرح خوبیه ....البته با این طرح خیلیا که اهل مسافرت و گردش هستند ناراحت میشن
    • بی نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      52 17
      خوب تو اين أوضاع أحوال مملكت اكًر دو نفر هم دل خوش داشته باشند أشكالى داره؟!!!! به تو جرا زور مياد؟!!!!!!!!!!!!!
  • یک فرهنگی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    65 13
    تنها طرح موفق دولت قبل همین یه طرج بود که اونم به دست مبارک این وزیر جدید لغو شد. تو همه نظر سنجی ها اکثریت جامعه با طرح تعطیلی پنجشنبه ها موافق بودند. چقدر به نظرات اکثریت جامعه توجه کردند این وزیر مردمی دولت مردمی مون؟!!!!!!! جناب روحانی عزیز لطفا جلوی این استبداد رآی رو بگیرید. بچه ها به استراحت بیشتر و خانواده ها به بیشتر در کتار هم بودن واقعاً احتیاج دارند.
    • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      46 6
      واقعا درست گفتی . تنها طرحهای موفق دولت قبل 1- تعطیلی 5 شنبه های مدارس 2- تعطیلی ادارات بی کیفیت و بدون بهره وری و ساعت 2:30
  • هما A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    واقعا برای وزیر متاسفم
  • teacher A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    51 10
    من همین جا اعلام میکنم این طرح شکست میخورد... چون باید برای هر مدرسه تعدادی معلم پرورشی و تربیت بدنی و هنر استخدام کرد...که بعید میدونم دولت این اشتباه رو دوباره تکرار کند... لطفا خوب بررسی شود... روز بدونه کتاب نمی تونه اجرا شه لااقل در روستا ها... لطفا و بازم لطفا زیاد سریع و احساس تصمیم نگیرید...
    • علیرضا A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      11 1
      سلام نامردی تعطیل نباشیم اگه تعطیل کنید کسی به مدرسه نمیادد
  • حمید RS ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    کاش به جای این چرت و پرت ها مشکل حقوق ( حق التدریس ) ما فرهنگیان را حل میکرد ......
    • مورخ IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      27 26
      ببخشيد چه ربطي به اين بحث داره آخه؟ حقوقه شما با اين طرز نگاه كردن به قضايا اضافه كه نمي شه هيچي بايد به دنبال كار ديگه اي برا خودت بگردي با ايت نوع بحث كردنت/
  • a-r A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    57 8
    بازمدیریت عوض شد کل سیستم بهم ریخت درهمه دنیا مدارس ۲روز تعطیل هستند در همه چیز صرفه جویی میشود اب برق ترافیک بنزین واستراحت بیشتربچه ها ورسیدگی بیشتر به تکالیف .روزی نیم ساعت به ساعات درسی اضافه کنید تا پنجشنبه ها تعطیل باشد . قابل توجه جناب روحانی ریاست محترم جمهور که با تغییر دولت نباید همه چیز بهم بریزد وهر وزیری همه نظام را بهم بریزد مگر مردم مترسک هستند هروز یک قانون . البته بنده نه معلم هستم ونه دانش اموز ولی به عنوان یک شهروند دلسوز از اینهمه تغییر بیجا متاسف میشوم
  • بی نام A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    ما موش آزمایشگاهیم
  • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    82 28
    تدبیر و امید! این از عدم تعطیلی مدارس در امتحانها و حالا هم این صحتهای وزیر
  • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    68 92
    واقعا"چرا تعطیل شد؟؟معلمها کم تعطیلات دارند؟؟؟17-18 روز عید به دلایل مختلف مثل آلودگیها و بارش برف و ... 3ماه تابستان بعد حقوق هم کامل دریافت کنند پس آموزش بچه های مردم چی میشه؟؟؟مثلا"قرار بود فوق برنامه داشته باشند پنج شنبه ها .شده فوق تعطیلات
    • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      24 8
      میتونم بپرسم شغل شریف جنابعالی چیه ؟
    • علی IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      19 26
      قطعا شغل شریف ایشون به من و شما ارتباطی نداره.... ایشون حرف حق رو زدن و باید قبول کرد. مگر اینکه شما هم مثل بقیه آموزش و پرورشی های محترم بهتون فشاررررررررر اومده باشه.....
    • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      6 2
      البته همه ي مدارس در اين ٢ سال كه ٥ شنبه ها تعطيل بوده تعطيل نبوده و مدرسه ي خود من در اين ٢ سال همه ي ٥ شنبه ها را كلاس فوق برنامه داشته.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    38 10
    چرا این همه نوسان داریم؟؟/بابت این طرحها کلی کشور ضرر میکنه و با وزیر بعدی دوباره برنامه ها عوض میشه!!! اقای وزیر بروید و کار معلمهای خود را کنترل کنید به جای انجام این طرحهای غیر ضروری.تو همین 5 روز هم خیلی از معلمها کار خودشان را انجام نمیدهند.من 2 تابچه ابتدایی دارم روزی 3 یا4 ساعت وقت میذارم تا بجای معلم بهشون درس بدم.چون در کلاس بهشون خوب درس نمیدن و براشون دلسوزی ندارن؟؟؟
  • آبين IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    يك هزينه اضافي رو دوش والدين بيچاره - يعني يك روز آلودگي بيشتر هوا و هزار مصيبت
    • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      89 33
      دقیقا
    • راستین RO ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
      1 2
      اخه داشم کی گفته که پنجشنبه ها هوا الودست
  • بی نام A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    31 16
    خیلی مزخرفه!!! با طرح معلم بالای 20 سال عملا یک روز در هفته این عزیزان معلم به مدرسه نمیرن و اکثر دانش آموزان ترجیح میدن خونه بمونن، اگه میخواین کار مثبتی انجام بدین بیاین این طرح مزخرف بالای 20 سال رو کنسل کنین نه اینکه 5شنبه رو بریم کلاس، واقعا که.......
  • reza A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    24 10
    ميدونيد بدون داشتن برنامه ريزي درست فقط وقت بچه هارو تلف و به معلم ها فقط پول قرار بديد.همينجوري جمع بشن.خود معلم ها تصميم بگيرن؟؟؟تعطيل باشه بهتر...ميتونيد با برنامه اخلاق.احكام ديني.و مهمتراز همه فرهنگ درست ياد بچه بديد.كه بزرگترين نقص هاي جامعه ماست.
  • نازنین A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    40 9
    هردم ازاین باغ بری میرسد
  • حسن A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    تو همه جای دنیا بچه ها دو روز تعطیل اند چرا باید بچه های ما یک روز تعطیل باشند؟!
    • فرهنگی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      15 24
      فرهنگیان عزیز ما که کلا همش تعطیلیم 3ماه تابستون 14روز عید برودت و آلودگی هوا اعیاد مذهبی و....خودمونیم حساب کنیم چند روز توی سال میریم سر کار که الان داریم غصه ی 5شنبه ها را می خوریم تازه وقتیم میریم کل 6ساعت را کار میکنیم ؟؟؟
  • بی نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    22 6
    استخدام شدم و امسال دارم باز نشسته میشوم ولی هنوز طرح های جدید ارائه می شود....... ما که رفتیم ولی بدانید این آموزش و پرورش با تفکر سلیقه ای اشخاص به جایی نمی رسد بوی گندیدنش به مشام آنهایی که زکام نیستند می رسد
    • بی نام US ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      14 7
      واقعا گل گفتي.....
  • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    47 3
    خدا وکیلی اگر این حرفها رو حاجی بابایی میزد چی بهش میگفتید خبرآنلاین و ...؟
  • فاطمه سادات IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    51 9
    یک روز تعطیلی برای بچه ها مخصوصا در دوره ابتدایی خیلی خیلی کم هست.
  • بی نام A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    25 11
    ‏‎ ‎اکثر وزرا ایده هایی خوبی دارند اما ای کاش وزیر اموزش پرورش همون اقای نجفی میشد،این بنده خدا با توپ پر اومده اموزش پرورش
  • بی نام A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    24 6
    لا اقل ساعت موندن تو مدرسه رو کم کنن دانش اموز تا 2/3 ظهر تو مدرسه باشه هر روزم بره مدرسه از پا در میاد که
  • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    29 5
    وزیر محترم مطالبات چند سال فرهنگیان رو هم بدین شما که انقد به فکر آموزش و پرورش هستین !!!!!!!!
  • من A1 ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    9 33
    این کامنت های مخالفو اکثرا معلم ها وبرای از دست دادن یک روز تعطیلیشون نوشته اند. خجالت آور است اینها باید الگوی آینده سازان کشور برای تلاش وجدیت در کار باشند نه مثل شاگرد تنبل ها دنبال تعطیلی و از زیر کار در رفتن.
    • مادر IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      20 5
      دوست من کى گفته اين کامنتها رو معلمها گذاشتن خيلى از ما اوليا با اين موضوع مشکل داريم هر دولت و هر وزير ىه تصميم ميگيره و ما مجبوريم اطاعت کنيم.بدون هيچ تحقيق
  • فرزاد IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    9 33
    خداییش به چی فکر میکنین، ما در کل سال کلی تعطیلی داریم این پنج شنبه هم که تعطیل بود بعدها لطمات بسیار زیادی به علم کشور وارد میکرد، همش فکر در رو هستین، بزارین کودکان و نوجوانان ما علم رو بصورت بسیار عالی کسب کنن وقت برای استراحت بسیار زیاده.....
    • بی نام US ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      10 5
      دوست عزیز .نگاهی به محتوای کتابها بندازید.به روشهای تدریس.امکانات و تجهیزات مدارس.باور بفرمایید حق تقاضای کوچکترین تقاضا برای تدریس فعال رو نداریم.باید از جیب و وقت خودمون هزینه کنیم.وقتی برای نظافت کلاسم محترمانه از خدمتگزار مدرسه خواهش میکنم و با بی احترامی تمام از طرف خودش و بزرگتر مدرسه مواجه میشم....به شما حق میدم چون از واقعیات موجود مدارسمون اطلاع کافی ندارین.باشه تعطیل نکنن.برنامه درست بچینن و حمایت کنن.ما هم هستیم...صرف باز بودن مدارس بدون طرح و برنامه و ضمانت اجرایی چه مشکلی رو حل میکنه؟ کیفیت رو فدای کمیت نکنیم.همین ساعاتی رو هم که در مدرسه فرزندان معصوم حضور دارن به اندازه نیاز و شایستگیشون برنامه نداریم . نیست....
  • نسترن A1 ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    8 23
    بابا خودمونیم دیگه ... بعد می گید چرا ما مثل ژاپن تویوتا نداریم و یا مثل آلمان بنز! والا اونها انقدر تعطیل نمی کنند! والا بلا اونها انقدر از تعطیلی استقبال نمی کنند! دنیا به مردمان ژاپن لقب : " وورکو هولیک " داده است! یعنی ملتی که مست و معتاد کار کردن هستن! نه دنبال تعطیل کردن! تکلیف خودتون رو روشن کنید! با این وضع، 500 سال دیگه هم به ژاپن نخواهیم رسید که هیچ؛ ترکیه هم نخواهیم شد!!! تاسف داره بخدا
    • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      32 5
      سرکار خانوم، ژاپن و کشور پیشرفته شدن، عقل و تعهد و درستکاری میخواد، شما 7روز هفته که خوبه کل سالو مثله یه بولدوزر کار کن، اما عقلت کار نکنه، چشمت نبینه، کردارت درست نباشه، به هیچ جا نمیرسی!!! شما اول مشکلات و امکانات جامعه رو ببین، بعد اندیشه و جستجو کن، بعد کل جامعه رو بریز بهم!!! آخه تا کی صدباره کاری!!! آخه تا کی اول عمل بعد فکر!!! آخه تا کی هر شب یه خواب و فرداش اجرا !!!
  • بی نام IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    11 21
    یکی از موانع رشد جمعیت همین تعطیلی پنجشنبه هاست!!!!! باور ندارید امتحان کنید!!!!
  • بی نام DE ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 19
    این حرفا چیه ما شش روز مدرسه می‌رفتیم آلان هم سر مر گنده در آلمان مشغول به تحصیل اون که دلش به علم آموختن باشد خودش میره دنبالش
  • بی نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    30 6
    به نظر من به تنها چیزی که اهمیت داده نمیشه خواست و نظر مردمه وگرنه مسولین قبل از هر گونه تصمیم گیری جدی از طریق نظرسنجی از خواست واقعی مردم آگاه می شدند بعد براشون تصمیم می گرفتند...
  • رز A1 ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    28 5
    چرا از والدین نظرسنجی نمی شه فقط خودشون با خودشون شور میکنن. معلم و اولیا بچه ها محکومن به اجرا !
  • بی نام JP ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    8 37
    دمش گرم بسیار کار درستی انجام داده. از این پس معلمان هم باید مثل دیگران سر کار بروند و پول بگیرند نه تو خونه بخوابن
    • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      27 2
      ایا تو هم به اندازه مفید معلم ها تو ادارتون کار میکنید
    • نا شناس EU ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
      16 5
      عیب ندارد معلمان هم به مدرسه میروندحتی روز های جمعه فقط به انها نصف بانکیها پول بدن
  • بانو IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    33 7
    تا کى بايد شاهد باشيم با تعويض وزير و مدير کل برنامه هاى آموزش و پرورش بهم بخوره مسوولين تدبير يعنى اين؟
  • آران-م A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    32 6
    آیا وزیر میدانداین طرح سی سال طول کشیدتا 5شنبه تعطیل شد .نگران نباشیداگرقرارباشه همان زمان را برای اجرا تیاز دارد . مدرسه بدون کیف وکتاب مانند زمین بازی بدون توپ است .
  • علی A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    47 8
    بنده دو فرزند دانش آموز دارم و با این طرح صددرصد مخالفم
  • حمید A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    18 48
    اگر دانش آموزان پنج شنبه را به مدرسه بروند ، ما والدین می توانیم به خوبی به کارهای عقب افتاده ی خود برسیم و دلی از عزا درآوریم.
    • یک والدین IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      37 3
      دلی از عزا!!!منظورتون دقیقا کدوم کارای عقب افتاده است
  • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    36 7
    نه خیلی خوب درس میدن و برنامه ریزی مدیران عالیه...بعد میگن چرا دانش اموزا از درس و مدرسه متنفر میشن...خو همین کارارو میکنید دیگه....
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    32 4
    به عنوان یک معلم با 29 سال سابقه می‌گویم که این طرح جناب وزیر از هم اکنون شکست خوده است. ایشان یا معلمی نکرده‌اند یا اداره یک مدرسه‌ی بدون کتاب و کیف را ندیده‌اند. آقای وزیر لطفا این طرح‌های ایده‌الی را کنار بگذارید و از برج عاج خود خارج شوید. اگر پنجشنبه‌ها را می‌خواهید بگذارید با کتاب و دفتر و تدریس باشد و اگر نه آن را به حال خود رها کنید. سری که درد نمی‌کند را دستمال نبند.
    • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      4 1
      بچه های ما با لوازم ورزشی میرن مدرسه معلم ورزش ندارن حالا بدون کیف و کتاب برن به نظر تون .......
  • طاها IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    9 29
    بچه ها نباید ننر بار بیایند. حتی فقط حضور در مدرسه در روز پنجشنبه باعث میشود حد اقل بچه ها یک روز از تن پروری به دور باشند مگر نه اینکه از قدیم الایام به یاد داریم تنها جمعه روز تعطیلی هفته است و بس. وزیر محترم متشکریم.
  • صادق EU ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    39 7
    خیلی کاره اشتباهی است لطفا نظر سنجی بزارید
  • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    37 4
    مگه خانواده ها یویو هستند هر سال برنامه زندگیشون را یکجور بچینند. در ضمن قرار بود تعطیلی پنجشنبه ها عمومی باشه تا خانواده ها پس از 5 روز سگ دو زدن بتونن به خانواده و رفاه برسن.
  • بیکار الدوله ایرانی دنبال کار IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    13 9
    معلمان ما هم بیکار نیستند و اهل خبر چه خوب !!!!!بعضی ها که دم از صرفه جویی میزنند به خاطر اینها کل هفته تعطیل اعلام شود اب وبرق و گاز اصلا مصرف نشه بعضی دم از باخانواده میزنند پس این بچه ها شبها کجا میرند بعدم مگر شیفتی نشده مدارس شیفت دوم کجان طرح تعطیلی مدارس بهتره که معلمان ما کلا استراحت کنند با این همه تعطیلات تابستان و اعیاد باز دوست دارن تعطیل بشه
  • محسن GB ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    35 6
    کسی نیست جلوی این آقای وزیر رو بگیره؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    34 3
    ما خودمون کلاسهایی مثل زبان انگلیسی ، موسیقی و ... را برای پنجشبه های بچه هامون تنظیم کردیم راضی به زحمت شما نیستیم ، خواهشن دردسرسازی نکنید و برنامه های مارو به هم نزنید .
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    13 4
    سلام پس سند تحول بیست ساله آموزش وپرورش چه شد وزیر عوض شد تمام کار های قبلی هم لغو شد مگر آقای فانی قبلا نظری نداشت که الان به فکر تعطیلی روز پنجشنبه است باید به فکر حق التدریس معلمان و حقوق دبیران که از همه ادارات کمتر است باشد
  • معلم از دیار شرجی A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    29 5
    آقای فانی واقعا اجرای این طرح کارشناسه است؟ آیا به فشار جسمی روانی حاکم بر دانش آموز در طول شش روز فکر کردیت خصوصا در پایه ابتدایی؟ آیا به مشکلات فرهنگیان فکر کردیت که یک روز را برای انجام امورات درسی ودانشگاهی واداری خود اختصاص میداد؟ آیا به یک روز هوای پاک در روز پنجشنبه در شهرهای بزرگ اعتقاد داشتید؟ آقای فانی تدابیرتون واقعا غیر کارشناسه است.
  • محمد IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    13 4
    عزيز من شما كه اين طرح رو ميخواي اجرا كني مي تونم بپرسم با كدوم زير ساخت آيا امكانات لازم رو براي برنامه هاي فوق آماده كردي تو مدارس ما يه سالن ورزشي مناسب داريم ؟ يه زمين فوتبال استاندارد داريم ؟ ... من خودم شاهد بودم مدرسه واسه زنگ ورزش يه توپ درست و حسابي واسه فوتبال نداره كه بچه هاي بيچاره روي آسفالت فوتبال بازي كنن !!!! چه برسه به بقيه موارد
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    26 4
    آقایون صداشون از جای گرم در می آد و به معنای واقعی مشکل مردم را درک نمی کنند تا بوده همین بوده ...
  • سيد اصغر US ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    21 3
    واقعا متاسفم.آقاي وزير بجاي اين كارها برو دنبال سيستم آموزشي درست.الان در مدارس تدريس درست انجام نميگيرد و هرسال نظام آموزشي تغيير ميكند و همه سردرگم شده اند،ضمن اينكه بدليل عدم آموزش صحيح يك سري افراد بيسواد تحويل جامعه ميگردد.در سيستم نظام قديم سطح علمي ديپلم ايران به اندازه يك فوق ديپلم كشورهاي اروپايي ارزش داشت و معلم ها درست تدريس ميكردند و مدارس بسيار قوي مانند البرز و .... وجود داشتند اما حالا همه چي شده پول.دولتي ها پول ميگيرند و غيرانتفاعي ها كه سر به ميليونها گذاشته اند و ....... برو اينها را درست كن.....
    • بی نام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
      2 1
      پاسخ شما عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودددددددددددددددددددددددددددد
  • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    23 4
    من سوالم اینه وقتی اموزش و پرورش نه هیچ امکانات و نه هیچ برنامه ریزی برای این یک روز بدون کیف و کتاب دانش اموزان ندارد چرا نمیگذاره هر پدر و مادری خودشون برای وقت فرزندشون برنامه ریزی کنند. امکانات مدارس در حال حاضر به هیچ وجه پاسخگو نیست. بالاخره انچه واضحه پدر ومادرها صد در صد دلسوزترن و ثانیه های عمر فرزندشون براشون ارزشمندتره!!!!! توی شرایطی که از دست هیچ کس کاری برای حل مشکل ترافیک برنمیاد یه روز هم یه روزه. یه روز هم این هوای آلوده رو کمتر تنفس کردن یه روزه!
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    26 3
    یه روز رو اختصاص بدین به آموزش زبان های خارجی مثل انگلیسی و فرانسه. لااقل مثل بقیه کشورها بچه هامون یه زبان رو درست حسابی توی مدرسه یاد بگیرن
    • بی نام US ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      10 7
      کاملا با نظرتون موافقم.اکثر خانواده ها دارن بچه هاشون رو به کلاسهای اموزش زبان خارجه میفرستن.اگه اموزش پرورش این کار روبر عهده بگیره خیلی هم عالیه.البته به شرطی که کیفیت کارشون مثل اموزش دادنشون نباشه.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    11 38
    احســــــــــــــــــــنت.خداروشکر یکی عقلش رسید تعطیلی پنجشنبه دانش آموزان ورداشت....والله این همه تعطیلی هست تو سال دیگه هفته ای دوروزم تعطیل دانش آموزان چی یاد میگیرین!!!
    • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      19 8
      ببخشید... اشتباهی مثبت دادم... میخواستم منفی بدم... عذاب وجدان بدی گرفتم... میتونستم 1000 تا منفی میدادم...
    • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      8 26
      شمایی که عذاب وجدان گرفتی منفی دادی...بهتره به آینده ی بچه ها فکر کنی با تعطیلی های بیشمار اونوقت بدجور عذاب وجدان میگیری....بچه ها یا نوجوانان انرژی شون تو این سنین زیاده باید تا میتونن تلاش کنن نه از ابتدای زندگی هفته ای دو روز استراحت کنن و تنبلی یادشون بدیم!
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    11 3
    رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون... واقعا چی میشه گفت و چه باید گفت!!! این حرفو اگه یکی میگفت که سالیان سال در کشورهای پیشرفته و به روز جهانی زندگی می کرد و از ایران و امکاناتش و مشکلاتش خبر نداشت، شاید پذیرفتنی بود، آنهم باید به عقل و منطقش شک کرد چرا که وظیفه ی هر انسانی، قبل از دهان باز کردن، اندیشیدن و جستجوست... اما کسی که، یکی از مهمترین مسئولیتهای یه کشور، دراختیارشه و اینگونه بی اندیشه واژه پرانی کنه، باید گفت......
  • مخالف A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    22 5
    فکر میکنم همه بدونیم که تو روستاها و توی خیلی از شهرهای کوچک مدارس امکانات کافی (به خصوص در فصل سرد سال ) برای نگهداشتن دانش آموزان ندارند و بعضا فجایعی هم اتفاق میافته. حالا چرا باید توی همچنین مدارسی بدون امکانات و تهیه پیش نیازهای اولیه بچه ها رو بیخود به مدرسه بکشونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبه بدونن همه بچه ها با سرویس و ماشین شخصی به مدرسه نمیان. بعضی هاشون در روز باید مسافت زیادی رو پیاده روی کنند!!!!! توی گرما و سرما
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    10 3
    درخصوص بازنشستگی پیش از موعد پیشنهاد می کنم از همکارانی که حداقل 28سال خدمت کرده اندبا30روز حقوق وپاداش پایان خدمت کامل به خصوص در مقطع متوسطه اول موافقت نمایید.برای این که 2سال دیگر که سه پایه متوسطه اول شکل بگیرد ازنیروی دوره دیده ومتخصص بهتری استفاده نمایید.. اگر متقاضی کم بود بعداازنیروهای با سابقه کمتر دعوت بعمل آورید
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    7 21
    با تعطیل نبودن مدارس موافقم چون یکی از دلایل تنبلی دانش آموزاست ولی ترسم از اینه که اینم یه بهانه ای بشه برای گرفتن هزینه های برنامه های فوق برنامه و ... یه کمی به فکر دانش اموزای بی بضاعت هم باشید بد نیست.
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    12 3
    بهتر نیست که به جای اینکه این برنامه رو روی بچه های دبستانی پیاده کنید اول از مقاطع بالاتر شروع کنید.بچه های دبستانی واقعا نیاز به دو روز تعطیلی را دارند.در همه کشورهای جهان مدارس، ادارات و..دو روز تعطیل هستند.حداقل بگذارید یک پنجشنبه ترافیک و آلودگی نداشته باشیم.آقای روحانی شما ساعات کاری کارمندان را بدون در نظر گرفتن رفاه آنان افزایش دادید و حالا هم این طرح لغو تعطیلی مدارس ...
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    16 3
    آقای وزیر همه این حرفا پیشکشتون. مدرسه فرزند من که در کرج و همین بغل گوش پایتخت هست به معلمها ماژیک وایت برد نمیدن! بچه ها باید هرکدوم دوتا ماژیک به کلاس بدن برای نوشتن رو تخته. فکر کنین! مثل این میمونه که مدرسه گچ نداشته باشه! مدارس ما هنوز بدوی اداره میشه. با کمترین امکانات. وضعیت بچه هامون با دهه شصت که خودمون تحصیل میکردیم تفاوتی نکرده. حالا شما این یه روز تعطیلی رو میخواهید حذف کنید به امید واهی انجام فعالیتهای فوق برنامه؟؟؟؟
  • عرفان A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    12 4
    یک فکری به حال ما مادرای شاغل بکنید که بچه هامون کنار محل کارمون مدرسه می روند. اگه قرار باشه پنج شنبه ها بیان مدرسه با توجه به تعطیلی ادارات، ما مجبور میشیم پنج شنبه ها از همه کارامون بزنیم نصفه روز معطل این برنامه بی برنامه آموزش و پرورش بشیم. هر روز یه خواب جدید برای ما می بینند چقدر استرس رو باید تحمل کنیم هر لحظه باید منتظر یه اتفاق جدید باشیم که هیچ پایه و اساسی نداره و راه به جایی نمی بره بدم چهار سال دیگه یکی دیگه از راه می رسه و از روی دلخواه خودش یه تصمیم دیگه میگیره. خوبه که بیشتر به فکر مردم باشید.
  • بی نام US ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    15 3
    خواهشمند است بیشتر رسیدگی شود .با این امکانات کم مدارس روز 5شنبه بیان مدرسه چیکار؟امکاناتی که برای چاپ کاغذ باید یچه ها پول بیارن یرنامه فرهنگیش دیگه خنده داره !هزینه این برنامه هاشونو کی می خواد بده ؟فکر هزینه رفت وآمد ما معلمهای روستا رو هم بکنید. پس یک معلم به کار وزندگی خودش کی برسه ؟اگه کار بانکی داشتیم چیکار کنیم؟
  • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    18 2
    سلام .باز هم یه بی عدالتی دیگه که مصیبتش فقط گریبان معلمهای زحمتکش مقطع ابتدایی رو میگیره.همکارانم در مقطع ابتدایی با مدرک کارشناسی تمام طول هفته رو باید به بچه های نواموز تدریس کنن .که واقعا توانی براشون باقی نمیمونه.درحالیکه همکاران دیگه ای با همین مدرک تحصیلی سه روز در هفته میرن مدرسه در مقطع متوسطه.درصورتی که چقدر سختی کارشون کمتره.اما حقوق و مزایاشون یکیه.حقش بود حداقل معلمین ابتدایی که سه روز بیشتر کار میکنن حقوقشونم دوبرابر باشه.خواهشم اینه کمی عمیقتر و کارشناسانه تر تصمیم بگیرین.
    • بی نام US ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      17 4
      کاملا با نظر شما موافقم.اینها فقط معلمین مقطع ابتدایی رو بی انگیزه میکنن.درصورتیکه زحمتکش ترین قشر فرهنگی هستند .بچه های معصوم چه گناهی کردن که نه به اونها نه به معلمینشون توجه نمیشه؟دبیرها یک کتاب رو تدریس میکنن .اونم که تمام بچه ها و اولیا اونها دنبال کلاسهای خصوصین.کم کاری از کیه؟پاسخگوی این همه صرف هزینه های مادی و معنوی کیه؟اما معلم ابتدایی تمام ساعات و دروس رو باید با کودک نواموز تلاش کنه تا این مقطع رو بگذرونن.اما میره متوسطه بحال خودش رها میشه.خواهشا منصف باشید .معلمین مقطع ابتدایی رو دریابید.وگرنه اکثرشون دنبال فرصتن تا به مقطع متوسطه برن.برای معلمین ابتدایی ارزش قائل باشید.تمنا دارم....
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      13 2
      هيچکس زحمتها و رنج معلمين ابتدايي رو درک نميکنه.مظلوم و بي ادعا.کمي اقايان مسئول به خودشون زحمت بدن بزاي بازديد برن به کلاسشون سر بزنن و از نزديک شاهد باشن.بخدا کنترل يه بچه سخته چه برسه به 35 تا که اموزششون رو برعهده داشته باشي .بدون هيچ پشتوانه اي در حل مشکلات کلاس و دانش اموز.خدايا کمک....
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    15 2
    حالا چرا تعطیلی معلم ها خار شده رفته تو چشم بعضی ها؟ باید به این آقای وزیر گفت شما که ادعا میکنی چند هزار نیروی مازاد داریم از همون ها استفاده کن برای روز های پنجشنبه که گله داری کنن.
  • صادق IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    12 5
    به جای این کار مشکل معلمینی را حل کن که روزی 400 کیلومتر هر روزه برای رفتن به مدرسه می روند و بر می گردن
    • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
      11 3
      اضافه کردن کلاس بدون محتوا وامکانات هنر نیست بیشتر مدارس ما امکانات ورزشی وآزمایشگاهی ندارند اگر یک روز هم همه ی بچه ها ی یک مدرسه بخواهند فوق برنامه داشته باشند آیا به تعداد همه ی کلاس ها می توانند معلم تخصصی بگذارند یا فقط وقت وعمر بچه های مردم را تلف می کنند ودر پایان پز میدهند کلاس فوق برنامه گذاشتیم با کدام پول باید بروند اردو وبازدید علمی ، چرا مدرسه باید دستش دائم تو جیب اولیا باشه ، اقای وزیر محترم لطفا کار کارشناسی انجام بده وامکانات آموزش رایگان را فراهم کن .
  • هما A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    11 3
    روز بدون کیف وقتی معنی داره که حداقل امکاناتی مثل کتابخونه و ازمایشگاه تو مدارس باشه نه مثل مدرسه ما که دوتا کلاسمون تو کانکسه اخه ....بابا یکم فکر کنیم بعد تصمیم بگیریم
  • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    14 2
    آخه چرا ابتدائئ ها و متوسطه ها این طرح روشون اجرا بشه روی ما هفتم وششم را امتحان کردند کافی نبود . اه اه اه .....
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    7 3
    رئیس. از شنبه تا چهارشنه معلم ها تدریس کنند کافیه چه برسه به روز پنجشنبه برو ببین اگر کلاس خصوصی نباشه سطح سواد زیر صفر است برنامه شما فقط اتلاف وقت برای خانواده هاست فکر نان کن که خربزه ..........
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    9 2
    اخه تعطیل کردن یا نکردن فرقی به حال سیستم آموزش و پرورش نمیکنه سیستم آموزشی ایران کلا مشکل داره و این مطلب رو کلیه ی معلم ها هم تایید می کنند هر کس از راه میرسه یه ایده میده و توقع داره بهترین نتیجه رو بگیره در حالی اول باید در مورش تحقیق کرد روزی که قرار شد مدارس روز 5شنبه تعطیل بشه هدف این بود که بچه های مدت زمان بیشتری در کنار خانواده ها باشند ولی نتیجه ی عکس به دنبال داشت چراکه بچه ها برای جبران این تعطیلی مجبورند مدت زمان بیشتری تلاش کنند و معلم ها هم به خاطر همین از بچه ها توقع بیشتری دارند و کار های فوق برنامه ی بیشتری می دهند به علاوه با تعطیل شدن 5شنبه معلم بسیاری از درس ها زمان کمتری برای آموزش در کلاس دارند و این به معنی فوق برنامه در 5شنبه و هزینه ای اضافه بر دوش خانواده هاست
  • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    5 2
    الان با باز شدن مدارس به طور رسمی آموزش و پرورش به این فکرکرده که بچه ها باید چیکار کنند اگر قرار باشه که ساعت ورزشی اضافه کنند باید به فکر سالن ورزشی در مدارس باشند چون در سرما و یخبندان و همچنین روی اسفالت حیاط مدرسه که نمیشه ورزش کرد همچنین هزینه ی تهییه امکانات ورزشی هم روی دوش خانواده ها می افته یا اگر قرار باشه فعالیت های پرورشی اضافه بشه که بچه ها کار ها ی اضافه بر درس انجام بدهند که زمان درس خواندن آن ها گرفته بشه همون بهتر که اجرا نشه اگر هم قراره که کارهای هنری انجام بشه اموزش بدون معلم مربوطه که فایده نداره فقط سوزوندن وقت محسوب میشه در ضمن کسانی که ادعا می کنند دانش آموزان با تعطیل شدن مدارس در روز 5شنبه تنبل می شوند باید گفت که در ظاهر مدارس تعطیل اند ولی بیشتر مدارس باز هستند.
  • علی A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    4 16
    از اطلاع رسانیتون ممنون انقدر تعطیلی داریم که حذف پنجشنبه به چشم نمیاد نمیدونم چرا این همه انتقاد میکنن بقیه دنیا دو روز در هفته تعطیلی داشته باشن انقدر تعطیلی طی سال ندارن.
  • دبيرستاني A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    7 5
    پس تكليف سر من چي ميشه ، بي كلاه؟ برا من همون 5شنبه هاتعطيل به قوت خودش باقيه ديگه ؟ ؟؟؟؟؟ ما از 10 تا 14 كلاس المپياد داريم ........................................... آي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي
  • آلاله IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    4 7
    اگر وزیران و تدبیرگران محترم لطف کنن در مورد مسایل مهمی مثل تعیین تکلیف نیروهایی که به صورت آزاد, حق التدریس, شرکتی, پیش دبستانی و ماهیانه با 50 تا 100 هزار تومان حقوق در مدارس مشغول به کار هستند و واقعا در راه رضای خدا کار می کنند هم مناظره و جلسه بزارن و تدابیری باندیشند بهتر هست. دستشون درد نکنه!!!
  • روژان IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 2
    وقتی قراره که کیف و کتاب بریم دیگه چه معنی داره مدرسه بریم
  • نمیگم A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    19 2
    اخه چرا میخاید بچه ها مردمو خسته کنید ما عادت کردیم به 5شنبه ها
  • محسن زیارتی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    14 3
    به نظر من این سیستم خیلی غلت است وباید روز پنجشنبه تعطیل شود با تشکر از اقای زیارتی
  • نیما IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    17 3
    تورو خدا مدارس پنجشنبه تعطیل شود
  • پریسا IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    20 2
    توروخدا مدارس پنجشنبه تعطیل شود
  • ..................... A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    9 2
    از اقای فانی خواهش می کنم پنج شنبه ها را تعطیل نگه دارد . ان هایی که می گن تعطیل کنید خیلی اشتباه می کنند بچه خب به دو روز تعطیلی نیاز دارند معلما ام که ما شا الله مشق می گن چه جور.
  • ملیسی A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    17 2
    شما رو به خدا مدارس رو پنج شنبه تعطیل کنید
  • کتابی A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    8 1
    با سلام ، تمام مشکلات و معضلات آموزش و پرورش شده بحث روی تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس الحمدالله مشکل دیگری وجودندارد و همه مشکلات و معضلات دیگر حل شده ، خدا کند این یک مشکل و معضل دیگر هم حل شود تا مسئولین محترم آموزش و پرورش فرصت داشته باشند و بتوانند نسبت به رفع مشکلات دیگر وزارتخانه ها هم چاره اندیشی نموده و مشکل آنها را حل نمایند
  • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    12 2
    روز بی کیف وکتاب چه معنی دارد چرا می خواهید ما خانواده ها را اذیت کنید بسه به خدا خسته شدیم مگه معلما تو اون پنج روز با کیف وکتاب چه می کنند که تو این یک روز بی کیف و کتاب چه گلی به سر بچه های ما می خواهند بگذارند.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    22 2
    لغو تعطیلی پنجشنبه ها خیلی بد است چون بچه ها کمتر در کنار خانواده ها هستند
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    15 3
    اگه روز های پنجشنبه تعطیل باشد وقت بیشتری برای درس خواندن داریم و بیشتر می توانیم به همراه خانواده به تفریح برویم لطفا پنجشنبه ها را تعطیل کنید خواهشمندم
  • لالا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    2 8
    بسمه تعالی برای چی اموزش و پرورش کل مدرسه ها را بست خداحافظ.......................
  • مدیر IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    7 26
    اگرکیفیت درنظرگرفته بشه همان 5روزکافیست اگر وقت پر کنی باشه میشه پنجشنبه هم بچه ها را سرگرم کرد
  • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    11 3
    خیلی بد میشه من که نمیرم
  • دانش اموز A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    9 1
    من اصلا موافق نیستم چون اگر بچه ها جیزی برای مدرسه لازم داشته باشند که بخرند جمعه ها تمام مغازه ها بسته است وما نمی تونیم وسایل لازم را سر کلاس حاضر کنیم
  • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    8 0
    ما بچه های مدرسه ی خاص حتی روز های جمعه هم کلاس المپیاد میرویم پنج شنبه که سهل است فکری به حال ما دانش اموزان خاص بکنین که با این حجم درسی زیاد وقت استراحت نداریم صدای والدینمان هم در اومده چون روز های جمعه هم وقت استراحتشان را باید ما را به مدرسه ببرند نه تفریحی داریم نه استراحتی///////
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    10 1
    معنی نداره در هفته بدون کیف برن مدرسه. جز خستگی برای بچه ها چیز دیگری نداره. لطفا نظر خودتونو عوض کنید
  • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    15 1
    توی هفته 2روز مدرسه نمیریم اونم میخواین تعطیل کنین ؟اصلا ما که اون وقت 5شنبه رو میریم جمعه رو هم بریم دیگه .نه؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    8 7
    دستتون درد نکنه تعطیلی رو برداشتین . ما روزای پنج شنبه فقط درس می خوندیم معلما هم کلی مشق می دادن . تکلیف دوم متوسطه ای ها چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • على IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    5 13
    آدم از ديدن اين همه تنبل شرمنده ميشه ؛ يعنى روز بدون كيف و كتاب خيلى سخته ؟؟ من كه با اين طرح خيلى خيلى موافقم ....
  • طاها IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    8 9
    تورو خدا تعطیلی پنجشنبه هارو لغو کنید والا از درس هیچی سرمون نمیشه زنگ چهارم واقعا بیهودس
  • کریم احمدی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    11 6
    من خودم دانش آموز هستم و واقعا تو سال تحصیلی قبلی از وقتی 5شبه حذف شده ساعت های 12 تا2 یا همون زنگ مکمل هم ما خسته بودیم هم دبیرو در نتیجه بازدهی کلاس خیلی پایین اومده بود خواهشا به ری اموزش پرورش بگید 5 شنبه رو برگردونه
  • بی نام A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    6 1
    نه اخه چرا مردم هزارتا کار دارن
  • معلم پنجم A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    7 3
    من یک معلم هستم یک روز سر کلاس نبودم دخترای پنجم ابتدایی همدیگه رو خونین و مالی کرده بودن به طوریکه مدیر مدرسه همه اولیا را در مدرسه جمع کرد حالا فکر کن پنج شنبه بدون کیف و کتاب چه شود کی می تونه کنترلشون کنه
  • معلم دوم A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    2 7
    حداقل دانش اموزان بیاییند پنجشنبه مدرسه و معلمها استراحت کنند و به کارهای اداری خود برسند وخودشون را برای شنبه برای 35 دانش اموزی که من دارم آماده کنندوگرنه واقعا کم میارند
    • جواد بابای مبینا IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
      6 3
      خوب شما درست میگویید بچه ها هم باید برای یادگیری بهتر پنجشنبه و جمعه را استراحتکنند
  • بی نام EU ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    16 5
    ینی چی بچه ها نیاز به استراحت دارن
  • ی A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    7 4
    تکلیف هنرستانی ها چی می شه
  • از گناباد A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    10 7
    خواهش میکنم در تصمیم تون تجدید نظر کنید پنج شنبه ها می توانیم حد اقلا به مشهد بتوانیم برویم
  • ناشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    4 9
    به نظر من خيلي خوبه كه لغو بشه . بچه تنها بمونه تو خونه كه چي؟/؟؟
  • بنده خدا A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    6 5
    خیلی عالی میشه چون دیگه نیازی نیست دانش آموزان تا ساعت 2:30 در مدرسه باشند لذا برای همین با باز بودن مدارس در پنج شنبه ها دانش آموزان دیگر تا ساعت 1:00 در مدرسه می باشند.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    11 8
    به نظر من وزیراموزش پرورش بهترین کارو کرد
  • مریم عباسی A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    5 3
    خوشبحال شما ماچه تعطیل باشه چه نباشه با کیف وکتاب هرروز بایدبریم مدرسه
  • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    15 2
    آخه چرا ؟ 9 ماه مدرسه نباید 2 روزش تعطیل باشه خب اینجوری نه می تونیم بریم مهمونی /جایی یا نمی تونیم کلاس های انگلیسی و شنا.... را برویم . می توانید جواب مرا بدهید لطفا مر30 بای
  • کیان EU ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 8
    به نظر من روزای پنج شنبه رو اختصاص بدن به یه کلاس روانشناسی ومشاوره به دانش اموزان خیلی بهتر از اینه که بیکار توی کلاس بشیننن.
  • پدرام IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    18 1
    اخه انصافه ما توی زندگیمون خوش نداشته باشیم؟ اخه این چه طرحی هستش ما 9 ماه هر روز از خواب میزنیم میریم مدرسه میخوایم 2 روز حداقل از یک هفته رو توی خونه باشیم و راحت باشیم با این درسایی که الان تعلیم میدن نباید فکر ما حداقل دو روز راحت باشه ؟ بابا این قانون رو بردارید تو رو جون هر کی دوست دارید من یه پسر ایرانی هستم 15 سالمه نباید تفریح داشته باشم ؟
  • غزاله A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    3 8
    سلام خوبه که پنج شنبه ها هست چون زود تر میایم خونه در بقیه ی هفته تنبلا مثل اقا بهنام
  • بهاره IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    18 1
    ما که بدون کیف کتاب می ریم مدرسه خوب بمونیم خونه
  • گمنام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    12 1
    اینطور که معلما درس میدن بادرس ندادن فرقی نداره پس باید خودمون بخونیم پس بهتره پنجشنبه هاهم توخونه پی بدبختیامون باشیم.
  • یاسی A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    11 3
    من اصلا دوست ندارم پنجشنبه مدرسه برم تورو خدا پنشنبه رو از رفتن به مدرسه انصراف دهید
  • گمنام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    5 8
    به نظر من خیلی هم عالیه دوستان.
  • سولماز A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    5 0
    فکر نکنم کسی این نظرات مارو بخونه ولی به هرحال یه فکر درست حسابی یا مثل ادم بریم درس بخونیم یا اینکه کلا پنجشنبهها تعطیل باشه خیلی الودگیه هوا الودگیه صوتی کمه؟؟؟ من خودم دانش اموزم کارای فوق برنامه رو دوست دارم ولی با توجه به کشورمون به درد نمیخوره خواهشا یا خاکیه خاکی یا زنگیه زنگی با توجه به اوضای تهران و الودگیاش تجدیدنظر کنید از فوق برنامه
  • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    15 2
    تعطیلی ها برداشته نشود
  • مهدی توکلایی A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    9 2
    من پنجشنبه ها را فرصت مناسبی برای تفریح و همچنین درس خواندن می دونم اما الآن خوشحالم چون به مقطع دبیرستان رفتم
  • نیلوفر A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    9 10
    تعطلیلی پنجشنبه ها اصلا در نظر من خوب نیست
  • درسا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    11 3
    ما نمیتونیم یه پنجشنبه و جمعه را داشته باشیم بچه ها به استراحت نیاز دارن واقعا براتون متاسفم
  • ژینا IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    9 4
    بسیار خبر بی مزه ای وبیجایی بود برای من و خانواده ام
  • علی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    8 2
    شما فقط میخواین دانش آموزارو تو مدرسه نگه دارید؟مثلا ما پنج شنبه ها بریم مدرسه با این برنامه هاتون میخواین چیکار کنید؟اگر به فکر پیشرفت درس و نمرات مدارس هستید با این جور کارا نمیشه.امکانات مدارس هنوز خیلیاشون مناسب نیست.در ضمن اگر این کارو بکنید بچه ها از سرو کول هم دیگه میرن بالا.ابتدایی و دبیرستانم نداره.حداقل که تو مدارس پسرانه اینتوریه اگر میخواید 5 شنبه ها مدارس باز باشه دیگه این کارا چیه روز بدون کتاب و... یه روز عادی بذارید ولی بقیه روزای هفته مثلا ساعت 12 تعطیل بشن نه ساعت 14
  • معلم A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    3 3
    یعنی مدیر ومعاون ومعلم در اون یک روزبدون کیف ودفتربدبخت میشن .مگه میشه کنترل کرد.اگه پیش پدر و مادر میموندند خیلی بهتر میشد.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    8 3
    اگه فردا از دماغ یک دانش آموز در این یک روز بدون کیف و کتاب خون بیاد آقای وزیر و بزرگان چه کسی جوابگو خواهد بود ، فکر کنم مثل بچه های شین آباد جواب میدن ، شایدم بچه ها رابیمه گران می کنند ، کاش یه کم فکر می کردن بعد تصمیم می گرفتند
  • بی نام RO ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    6 0
    اولش می گین بدون کیف و کتاب اون موقعه باید برای تمرین کتاب های سخت کتاب ببریم
    • مهسا A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      27 3
      یعنی چی بابا توروخدا پنجشنبه ها تعطیل بشه بچه ها بیچارها استراحتی ندارن
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    11 0
    دیگه کلا یه روز استراحت داریم بیچاره شدیم رفت
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    14 0
    سلام ولی شما حجم کتابارو کم کن ما دانش اموزا جمعه هم میایم مدرسه فقط فقط حجم کتاب ها بااین همه حجم کتاب حالا میخواید پنج شنبه ها رو هم تعطیلی شو لغو کنید واقعا نکه
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    10 3
    بابا ما به این تعطیلات عادت کردیم و واقعا نیاز داریم به دوروز استراحت از یک هفته جون کندن
  • امیرحسین عیشی A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    2 0
    اقا این انصاف نیست