استخدام اولین مدیر ارشد دیتا توسط دولت سنگاپور

رگولاتوری سنگاپور با هدف توسعه و تحلیل دیتا اولین استخدام دولتی در این حوزه را انجام داد.

 

دولت سنگاپور در بخش آی تی با هدف توسعه دیتای هوشمند اولین مدیر ارشد دیتا را (پرابیر سن) به استخدام درآورد.

استیو لئونارد مدیر اینفوکام سنگاپور IDA در کنفرانس EMTECH که با حمایت دانشگاه ام آی در در سنگاپور برگزار شد گفت: تجزیه و تحلیل هوشمندانه دیتا و داده می تواند به ما برای رسیدگی به مسائل جامعه، به طور مثال در بخش بهداشت و درمان کمک فراوانی کند.

به گفته وی بر خلاف سایر منابع، دیتا و داده ها با اشتراک گذاری ارزشمند تر می شوند و برای رفتن به سوی هوشمندی جامعه اطلاعاتی تجریه و تحلیل داده ها نقش اصلی خود را نشان می دهد. ملت هوشمند از دل توسعه داده بیرون می آید و این موضوع روی سطح زندگی مردم و بهبود زندگی شهروندان تاثیر فراوانی دارد.

سازمان IDA سنگاپور سال گذشته سعی کرد با راه اندازی دیتاسنتر بزرگی در کشور با همکاری EMC مهارتهای لازم برای تجزیه و تحلیل دیتا را به تحلیلگران جوان آموزش دهد(با کمک دانشگاه ام آی تی) و همچنین رگولاتوری این کشور با هدف آموزش امنیت اطلاعات به کارکنان این حوزه حین تجزیه و تحلیل دیتا مرکزی PAN Innovation Centre با همکاری Palo Alto Networks راه اندازی کرد.

همچنین پرتالی با دسترسی به 8700 مرکز اطلاعاتی از 60 سازمان دولتی  ایجاد کرد تا کسب و کارها و سایر مراکز بتوانند اپلیکیشن های مورد نظر را تعریف و نصب کرده و کارهای تحقیقاتی خود در زمینه دیتا و داده را یکپارچه سازی کنند. به گفته مقامات IDA با توسعه چنین مراکزی با هدف اشتراک گذاردن دیتا و تجزیه و تحلیل داده، اقتصاد سنگاپور سالیانه 7.8 میلیارد دلار تولید ثروت بیشتر خواهد داشت.

منبع: زد دی نت

56502

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    17 1
    با این خبر اوج حقارت خودمون در آی تی رو به تصویر کشیده اید؟ سنگاپور نصف تهران هم نیست. حالا تو دنیا با ام آی تی قرارداد می بنده و می شه هاب منطقه.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    10 0
    خوب عوضش ما هم اینترنت 128 کیلو داریم!!! اونهم از نوع فیلترشده !!! تازه قراره ملی هم بشه!!!