شفاآنلاین نوشت:

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشوربا انتقاد از اعلام اسامی پزشکان زیرمیزی بگیراین اقدام را نوعی توهین به جامعه شریف پزشکی دانست.
دکتر مرتضی حیدری ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: ضرر و زیان چنین اقدام هایی بیشتر از همه متوجه بیماران و خانواده های آنان خواهد شد و نمی دانم از ایجاد و دامن زدن به چنین نگرانی هایی میان مردم دنبال چه چیزی هستیم؟
وی با بیان این که اعلام این گونه مسائل خطرناک است تصریح کرد :این اقدام ها جز خدشه دار کردن حرمت پزشکان(کسانی که جزء نخبه گان کشورهستند) و آسیب رساندن به نظام سلامت کشورنتیجه دیگری در پی ندارد.
عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران خاطرنشان کرد: در کشور بیش از 200هزار عضو نظام پزشکی و بیش از 130هزار پزشک داریم که بعضأ در بدترین نقاط ایران با حقوق های ناچیزی ارائه خدمت می کنند. بنابراین آیا درست است که با چنین اقداماتی پزشکان در نظر مردم به این شکل تخریب شوند؟
حیدری اذعان کرد: ممکن است پزشکی عددی را خارج از عرف تعرفه مصوب دریافت کند اما این امر دلیل نمی شود که میان مردم با بیان این که برخی پزشکان زیرمیزی می گیرند و با سلامت مردم بازی می کنند ایجاد نگرانی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که این گونه خبرها را منتشر می کنند یا منافع غیر مشروع دارند یا نسبت به اصل ماجرا جهل دارند.
وی با اشاره به این که متأسفانه تعرفه های نظام سلامت در کشور همیشه غلط تعریف شده و یک پایه ضعیف داشته افزود: هر ساله ضریبی به آن اضافه شده که به هیچ عنوان با نرخ تورم تناسب نداشته و حتی طی سال ها هم اضافه نشده است.
وی ادامه داد: زمانی که تعرفه های مصوب از اساس و ریشه مشکل دارد و هیچ تناسبی با واقعیت هزینه های خدمات کشور ندارد باید منتظر چنین پدیده هایی نیز باشیم.

حیدری تأکید کرد: اگر مدلی که برای پزشکان تعرفه گذاری می شود عینأ برای سایر صنف های کشور هم تکرار شود به طور قطع تخلفات آنها هزار برابر تخلفات پزشکان خواهد بود. ضمن این که تخلف پزشکان و جامعه پزشکی در رعایت تعرفه ها نسبت به مکانیزم های غلط تعرفه گذاری بسیار ناچیز است.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور در خصوص راهکار مقابله با پدیده دریافت زیر میزی به خبرنگار شفا آنلاین گفت: تعرفه گذاری حداقل در بخش های خصوصی حتمأ باید به سازمان نظام پزشکی بازگردد.چراکه این حق قانونی به صورت غیر قانونی و با جوسازی ازاین سازمان گرفته شد.
وی افزود: اگر این امر رخ دهد به طور قطع تعرفه ها به گونه ای تنظیم و از طرف سازمان نظام پزشکی نظارت می شوند که پزشکان- خانواده های نظام سلامت و همچنین بیماران ناراضی نباشند.اگر اختیار تعرفه گذاری بخش دولتی هم به سازمان نظام پزشکی داده شود تعرفه ها با روش های واقعی تعیین و نظارت دقیق بر آنها میسر خواهد شد.
دکتر حیدری درعین حال از دولت و مجلس خواست برای ترمیم بودجه های ناقص نظام سلامت کشور فکرهای جدی و اساسی کنند.
عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران اظهار کرد: هجمه ای که به طور خواسته یا ناخواسته بر علیه جامعه پزشکی و کارکنان خدوم نظام سلامت کشورصورت گرفته جای تأسف عمیق دارد. ضمن این که نباید فراموش کنیم جامعه پزشکی ما در سطوح مختلف جزء نخبه ترین نخبگان کشور هستند.
وی با بیان این که بی اعتبار کردن جامعه پزشکی و پزشکان بزرگترین لطمه به نظام سلامت است بیان کرد: به دنبال چنین اقداماتی خساراتی که هیچ وقت جبران پذیر نیستند ایجاد می شود و به طور کلی امیدواریم پرونده این گونه جو سازی ها و ظلم به نظام سلامت بسته شود.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    توی هر صنفی اگه بدونند افشا می شن دیگه خلاف کاری نمی کنند اقای حیدری.کار خوبی بود انتشار این اسامی.کاش برای مفسدای اقتصادی هم همین کار بشه یا همه ی اونایی که فکر می کنند می شه از سکوت و نجابت ایرانی ها سوء استفاده کرد.
    • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      10 0
      ولا انتشاری در کار نبود هیچ کس از لیست این اسامی پی به اسم واقعی این پزشکان نبرد
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    زود ناراحت شدند آقايان و خانمهاي پزشك. انجام ندهيد تا ديگران هم چيزي نگويند من خودم بشخصه براي عمل لوزه با داشتن بيمه تكميلي تامين اجتماعي رفتم خان دكتر فرمودند 300 تومان بايستي به حساب خودم بريزيد بجز بيمارستان و حتي حساب كارت خود را هم دادند حالا شما ناراحتيد باشيد پس ناراحتي ما چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام EU ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      300 تومان؟! چاه بازكني بيشتر از اين مي گبرند ها! حقش نبوده يعني ٣٠٠ تومان براي عمل لوزه؟! رنگ مو كم كم ٣٠٠ تومانه!
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    چطور وقتی مردم برای کوچکترین عمل باید حتما زیر میزی بدهند توهین محسوب نمی شود
    • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      349 9
      اقای دکتر من بدبخت خانه مسکونیم را فروختم و زیر میزی دادم به همکاران شما و بعد از 14 عمل و تعویض دکتر از سر ناچاری و نداری تازه متوجه شدم که همان عملهای زیر میزی وضع فرزندم را بدتر کرده اند و نبایستی 14 بار یک کودک را با چاقو جراحی کرد انهم کلیه اش را!!!! این را بهترین پزشک جراح کودکان کشور به من گفت و سری از روی تاسف که همکاران من ابرو برای ما نمی گذارند ... حالا من مانده ام و یک نوجوان همچنان بیمار و منزلی تبدیل شده بهتکه ای از ویلا یا بنز فلان دکتر
    • reza A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      با سلام لطفا پزشكان رو با حرف هاي حاشيه اي دلسرد نكنيد . اگر تخلفي هست همه جا هست . ميدونيد اگر فقط 1 روز پزشكان به نشانه ي اعتراض به بي احترامي بهشون اعتصاب كنن چي ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      189 4
      جامعه پزشکی یا غیر پزشکی همه در برابر قانون یکی هستند
    • حسین IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      149 6
      به نظر من اتفاقا معرفی چنین افرادی که لکه ننگ هستند باعث میشه که بقیه پزشکان سالم و زحمتکش، راحت تر کار کنند. و این باعث ارامش خاطر بقیه پزشکان است. اگر هم کسی جزو زیرمیزی بگیرها باشد حساب کار دستش میاد.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      77 8
      پزشکان اعتصاب کنند 10 برابرش را از هند میاریم تازه هم مجرب ترند هم با انصاف تر
    • محمد رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      49 3
      زیر میزی گرفتن توهین به جامعه محترم پزشکی است. پزشکان متعهد کشور باید تلاش کنند این لکه ننگ را از دامن جامعه پزشکی کشور پاک کنند.
    • يه مادر IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      9 3
      به خدا قسم من كودك شش ساله اى رو ديدم كه در اثر تصادف با مينى بوس دچار خون ريزى مغزى شده بود، و طبق نظر كميسيون پزشكى فقط يه دكتر مى تونست تو اون شرايط حاد بچه رو عمل كنه كه دچار معلوليت نشه و اون أقاى دكتر ١٤ ميليون دست مزد مى خواست و با ١١ ميليونى كه جور شده بود به هيج عنوان زير بار عمل نمى رفت...
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    حقوق ناچیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    باید اسامی منتشر شود چون آنگاه صره از ناصره قابل تشخیص خواهد بود که بیمار نزد چه کسی برود نزد چه کسی نرود
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    جالبه تو این چند روز کسانی که از اعلام اسامی نارحت هستند، اصلاً از اصل قضیه (زیرمیزی گرفتن) گله ندارند و این مسئله رو نقد نمی کنند و فقط میگن اعلام اسامی درست نبوده
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    جامعه پزشکی اگر شریف هستند (که هستند) نباید قانون شکنی کنند. گرفتن زیرمیزی خلاف قانون هست
  • رضا سبحانی... A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    خبر آنلاین یک مصاحبه با من ترتیب بده تا همه چیز رو روشن کنم براتون: وزارت خانه ای که با سلامتی 70 میلیون آدم سرکار داره از بالاترین مدیرش که وزیر باشه تا رئیس تمام درمانگاه های کوچیکش توسط پزشک ها اداره می شه!حالا من از شما سوال می پرسم یک پزشک در طول تمام دوران تحصیلش یه واحد مدیریت ،اقتصاد و یا علوم مربوطه رو می گذرونه؟! وقتی تمام قوانین و سیاست های، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی توسط پزشک ها طراحی می شه انتظار کدوم موفقیت رو دارین! کسی اینجا منکر زحماتی که یک پزشک می کشه تا به مقام طبابت برسه نمیشه اما ایشون زحمت کشیدن طبیب شدن نه مدیر نه سیاست گذار.... آقای دکتر حیدری عزیر اعلام اسامی پزشکانی که قوانینی که خودتون میشینین دور هم تدوین می کنید رو دور می زنن به سلامت مردم آسیب وارد نمی..
    • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      71 6
      حرف دل منو زدي
    • بی نام EU ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      16 65
      اولا مديران بيمارستانها اكثرا پزشك نيستند. به علاوه مثلا وزير صنايع و معادن آيا مديريت خوانده يا مهندسي؟! اين در تمامي سطوح هست. به علاوه بهترين حالات تربيت "پزشكاني" است كه دوره هاي تخصصي مديريت بيماريتاني و بهداشت عمومي گذرانده اند كه در حال حاضر انجام مي شود فقط بايد به زودي كار مديريت از پزشكان قديمي و بعضا اسم و رسم دار به آنان سپرده شود. افراد خارج از حيطه پزشكي عموما احاطه كافي براي تصميم گيري در مورد مسايل اين حوزه را ندارند
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    جنابان گرانقدر! رفتار ناشایست برخی پزشکان هم توهین به جامعه است!
  • علی A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    57 6
    ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد!!!!!!!!!!!.......!
  • بی نام EU ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    51 0
    مقوله درمان در کشور مان بسیار بیمار است وخود باید درمان شود .معضل زیر میزی فقط یکی از این مشکلات است و نادیده گرفتن ان به بهانه توهین و... پاک کردن صورت مسئله است.باید بدون حب و بغض و جانبداری نا موجهه با واقعیتهاو وضعیت کنونی درمان که همه از ان رنج می برند مواجه شد و درد ان را دوا کرد.
  • سعید IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    96 9
    اسامی که همه اختصاری بودند! اتفاقا اسامی پزشکان زیر میزی بگیر باید منتشر بشه تا مردم بدوند به کدوم پزشکان جهت درمان مراجعه نکنند جناب حیدری شما حساس نشو!
  • بی نام EU ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    42 0
    هر کس که به زور و به ناحق از مردم پول میگیره باید افشا و رسوا بشه. فرقی نمیکنه این فرد کی باشه و در چه پست ، سمت یا مسئولیتی قرار داره.... بازاری باشه یا شرکتی. دکتر باشه یا مهندس ....
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    40 3
    آقای حیدری همکاران شما ما را با چوب می زنند و قتی می گوییم آخ ، شما فریاد بر می آورید که به جامعه نخبه پزشکی توهین شده است!! باور کنید درد دارد!!
  • ali IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    40 3
    جان توهين!!!!!! الله اكبر مريض رو معاينه نميكنه ميگه بايد ٦ ميليون بدي بعد من برم معاينه بكنم بدونه هيچ گونه ملاحظه اي مبلغ دريافت ميكنه اصلا اهميت نداره براش كه اين يك انسان هست كه التماس ميكنه حالا تو اومدي از توهين حرف ميزني
  • منوچهر A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    50 1
    به قول اقای دادکان چرا الکی خط قرمز درست میکنید .خلافکار خلافکار است و اینکه مردم بدانند چه کسانی در حق آنها اجحاف میکنند حق مسلم آنهاست است. انتشار اسامی پزشکان خلافکار هیچ ربطی به جامعه پزشکی ندارد مگر اینکه اقایان خودشان پایشان گیر باشد. تا کی امیخواهد این پنهانکاری ها و مردم را غریبه دانستن ها ادامه داشته باشد.
  • مرتضی A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    14 44
    بخاطر پول ناچیزی که بیمارستان میده به دکتر این اتفاقات می افته
    • مهندس IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      20 3
      خوب بروند به بیمارستان اعتراض کنند. اگه پزشکان ادعایشان میشود که از نخبگان جامعه هستند که نباید قانون شکنی کنند، اگر هم اعتراضی دارند به صورت مدنی مطرح کنند تا بررسی شود. به علاوه، مگر سایر اقشار تحصیل کرده جامعه (مثل مهندسین) چقدر حقوق می گیرند که پزشکان با این حقوق های بالا سیر نمی شوند؟ مشکل این است که در ایران پزشکان را بیش از مقدار واقعیشان ارج می نهند.....
    • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      5 3
      پول ناچیز !من کارشناس آزمایشگاه از درآمد ماهانه بیمارستان 150تومن حداکثر میگیرم اونم یه سال طلبکارم اما پزشکان محترم 50 میلیون تومن...به ماها میدن که حق و حقوق اونا!!دلیل قانونی داشته باشه...حالا بیمارستان خصوصی چطوره نمیدونم
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    74 3
    نه تنها توهین نیست بلکه درس عبرتی هم میشه برای بقیه
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    42 2
    وادار کردن یک انسان بیمار و درمانده به فروختن خانه و کاشانه اش برای ثروت اندوزی هم توهین به انسانیت است
  • مسیح NL ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    11 38
    من فقط میگم میزان ردآمد یک پزشک متخصص ایرانی رو با یک متخصص پزشک پاکستانی که پاکستان مشغول به کار هست رو مقایسه کنید گفتم پزشک پاکستانی نه پزشکی که دبی مشغول به کار هست.خودتون متوجه میشید. خداوکیلی پزشکای ما ازنظر علمی سطح خیلی خوبی دارند این حقشون نیست
    • بی نام EU ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      9 27
      واقعا! اما اينجا فقط از پزشكا انتقاد مي شه اتگار هيچ كس در دندگي اش تا به حال پيش يك پزشك حاذق و با سواد و دلسوز كه زبر ميزي هم نگيره نرفته است!
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      19 1
      اگه اینجوریه حقوق یک مهندس ایرانی رو با یک مهندس تو همونجاها هم مقایسه کنید!! همه حقوقشون پایینتره اینجا، خون پزشکا که رنگینتر نیست! بهتره حقوق پزشکای ایرانی رو با سایر مشاغل (اساتید دانشگاه، مهندس و ...) در ایران مقایسه کنید، نه اینکه با دوبی و ...!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    22 1
    کل مهمتر از جزءه. کل جامعه مهمتر از جامعه پزشکی، مهندسی، کارگری یا امثالهم هستش
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    34 2
    برای 2 چیز درایران جبب مردم و خالی میکنند سلامت و تحصیل علم
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    55 5
    درآمد 1 دندانپزشک درایران 3 برابر درآمد دندانپزشک در آلمان است
    • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      10 26
      لطفا جک تعریف نکنید. فقط یک عصب کشی در خارج از ایران 1000 دلار قیمت دارد. خدمات دندانپزشکی و پزشکی در تمام دنیا گران است. منتها در ایران مردم توقع دارند که قیمت یک عمل جراحی که با جان آنها سر و کار دارد از قیمت رنگ کردن موی سرشان کمتر باشد. وقتی وزیر بهداشت سابق فرمایش می فرمایند که افتخار می کنند که قیمت ویزیت پزشک معادل قیمت بستنی چوبی بشود، دیگر بهتر است که اصلا درباره این مساله هیچ حرفی نزنیم.
  • پرهام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    44 8
    به خدا موقع به دنیا اومدن پسرم 400 تومن دکتر گفت بریزم به کارتش خیلی واسم سنگین بود مجبور بودم بدم رفتم زیر بدهی از گلوی زن و بچه م زدم دادم بهش مگه ما پوله بیمه نمی دیم چرا باید اینجوری باشه خدا ازشون نگذره
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    40 7
    آقای حیدری کاری نکن مردم باهات بد شن، شما همیشه در کنار مردم بودی سعی کن این بار هم باشی
    • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      14 1
      کجا کنار مردم بوده؟ 8 سال کنار احمدی نژاد می نشست و لبخند می زد...
  • آرش A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    17 1
    چرا این پزشکان اینقدر خودشونو نژاد برتر میدونن؟ ما تو فامیلمونم داریم .....اصلا انگار از یک سیاره دیگه اومدن و کلی ادا و ادعا دارن.......والا بخدا
  • امید A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    11 1
    به نظر من کار اشتباهی بوده به جای اون باید اسامی پزشکانی که زیر میزی نمیگیرند منتشر میشد که لیست کارآمدی میشد جهت استفاده بیماران بی بضاعت.
  • علی A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    10 1
    ضرر و زیان چنین اقدام هایی بیشتر از همه متوجه بیماران و خانواده های آنان خواهد شد این جمله آقای حیدری یک نوع تهدید نیست؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    17 0
    ایرادات بسیاری در فرمایشات ایشون وجود داره . اول از همه اینکه از 200000 نفری که گفتند 80درصد پزشک عمومی هستند که اصلاً امکان زیر میزی گرفتن ندارن . در مورد پزشکان متخصص هم زیر میزی اصلاً یک استثنا نیست و یک روند بسیار مرسومه کهمتاسفانه روز به روز هم در حال رشد کمی و کیفیه . در ضمن کسی که حلاف میکنه خلافکاره پزشک و غیر پزشک نداره و پزشکی که زیر میزی نمیگیره نباید از این مسئله ناراحت باشه . به زودی شاهد تحرکات زشتی خواهیم بود و پزشکانی خاص اقدامات بدی را شروع خواهند کرد .درحالیکه به عنوان کسی که 25 ساله توی سیستم درمان فعالیت میکنم میگم درآمد میانگین متخصصان در ایران از اروپا بیشتره و پزشکان عمومی سپر بلای آقایان شدند
    • بی نام EU ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      9 1
      ببخشيد مثلا پزشك متخصص اطفال يا داخلي يا روانپزشكي يا عفوني چه زير ميزي مي گيرند؟! به خدا ما متخصصان به تنگ اومديم از سوختن به پاي معدودي جراحان زيرميزي بگير!
  • شهروند IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    14 0
    حکومت از روی ناتوانی در بهداشت ودرمان مناسب برای مردم هراز چندگاهی این مسایل رو مطرح میکنه تا صورت مساله رو حل کنه وانتقادات رو از خودش دور کنه مثل قضیه سانسور قرعه کشی جام جهانی که عدهای موج ایجاد کردن وبه خانم لیما فحش دادن وصدا وسیما در امان ماند ونفس راحتی کشید
  • احمد A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    6 0
    بنده در این خصوص با برخی پزشکان با ایمان صحبت کردم حتی آنان میگویند کار خوبی کردند اسامی آنان را انتشار دادند بر عکس نظر آقای حیدری ، پزشکان با ایمان معتقدند که آنان آبروی ما را میبرند . مردم تشخیص میدهند چه کسی زیر میزی می گیرد!!!!
  • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    3 0
    از نظر بنده نيز اين كار صحيح نيست .حقيقتا پزشكان با وجدان زيادي داريم اما خود پزشكان راه حل عملي بدهند اقاي دكتر واقعا نمي دانند دكتر... براي عمل سرطان سينه 4-5 ميليون جدا مي خواهد؟ خدا پدر خانم دكتر ... بيامرزد كه 1-2 ميليون جدا ميگيرد .آيا كلا موضوع را انكار مي كنند؟ بسياري از بيماران آنها بايد زندگي خود را بگذارند براي چند دقيقه كار ايشان و البته چند روز هزينه بيمارستان جدا. لطفا توجيه نفرماييد .دلايلتان غلط است.
  • اميرحسين IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    5 1
    تا پاي منافع پيش ميآد و حرفي ميخوايم بزنيم چون منطقي پشتش نيست از مردم هزينه ميکنيم آقاي دکتر حيدري ميگن انتشار ليست اسامس باعث نگراني مردم شده!!آخه من موندم بين اين مردم جز يک عده ي قليل ذي نفع کي موافق زيرميزي گرفتن ه؟کي راضي ميشه دکتر بيشتر از تعرفه ازش پول بگيره؟ اتفاقا مردم خيلي هم از انتشار اين اسامي استقبال ميکنند تا بلکه باقي پزشکان جهت حفط آبرو هم که شده اين عمل زشت رو انجام ندن
  • محمدی US ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    6 1
    به عنوان یک پزشک معتقدم که اسامی را اعلام و جواز کارشان را برای طولانی مدت لغو کنید تا با مردم بی گناه این چنین معامله نکنند.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    2 0
    جالبه که بسیاری از بیمارانی که در ایران جراحی میشوند اصلا نیازی به جراحی ندارند و با درمان های غیرجراحی و غیرتهاجمی نیز درمان میشوند!! در اروپا و امریکا به سختی مریض را جراحی میکنند، اما در ایران با کوچیک ترین دردی میگن نیاز به جراحی داری!!
  • وحيد IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    1 1
    اگر در كشور ما هم هزينه هاي درمان عمدتا توسط بيمه ها پرداخت مي گرديد رابطه مالي بين بيمار وپزشك قطع ميگرديد واينگونه مردم در مقابل پزشكان جبهه گيري نمي كردند.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    1 0
    بسیار خوب است چون بدونیم پیش کدام دکتر برویم که با هزینه بالا سکته را هم زدیم؟.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    1 0
    نه بابا
  • سین IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    4 0
    بخدا این زیر میزی که پزشکان از بیماران میگیرند کاملا حرامه چون هیچکس ازدادن باج زوری راضی نیست خدا دیرگیر وسخت گیرست