دیدار دانشجوی مشروب خور درس عبرت همه ماست و اینکه همواره فرصت توبه هست و بزرگترین لشکر شیطان " یأس و نومیدی" است ، خود خدا بیش از آنچه ما تصور کنیم از توبه بندگانش شاد می شود... بیایید خدا را شاد کنیم .... حجت خدا و خلیفه او را شاد کنیم...

عقیق: دانشجو بود...دنبال عشق و حال، خیلی مقید نبود، یعنی اهل خیلی کارها هم بود، تو یخچال خونه ش مشروب هم میتونستی پیدا کنی....
از طرف دانشگاه اردو بردنشون قم...قرار شد با حضرت آیت الله العظمی بهجت هم دیدار داشته باشن..از این به بعد رو بذارید خود حمید براتون تعریف کنه...
وقتی رسیدیم پیش آقای بهجت...بچه ها تک تک ورود میکردن و سلام میگفتن، آقای بهجت هم به همه سلامی میگفت و تعارف میکرد که وارد بشن...من چندبار خواستم سلام بگم...منتظر بودم آقای بهجت به من نگاهی بکنن...امااصلا صورتشون رو به سمت من برنمیگردوندن...درحالیکه بقیه رو خیلی تحویل میگرفتن...یه لحظه تو دلم گفتم:""حمید،میگن این آقا از دل آدما هم میتونه خبر داشته باشه...تو با چه رویی انتظار داری تحویلت بگیره...!!!تو که خودت میدونی چقدر گند زدی...!!!""خلاصه خیلی اون لحظه تو فکر فرو رفتم...تصمیم جدی گرفتم که دور خیلی چیزا خط بکشم، وقتی برگشتیم همه شیشه های مشروب رو شکستم، کارامو سروسامون دادم، تغییر کردم، مدتی گذشت، یکماه بود که روی تصمیمی که گرفته بودم محکم واستادم، از بچه ها شنیدم که یه عده از بچه های دانشگاه دوباره میخوان برن قم، چون تازه رفته بودم با هزار منت و التماس قبول کردن که اسم من رو هم بنویسن...

اینبار که رسیدیم خدمت آقای بهجت، من دم در سرم رو پایین انداخته بودم، اون دفعه ایشون صورتش رو به سمتم نگرفته بود، تو حال خودم بودم که دیدم بچه ها صدام میکنن: "حمید..حمید...حاج آقا باشماست."
نگاه کردم دیدم آقای بهجت به من اشاره میکنن که بیا جلوتر...آهسته در گوشم گفتن:
- یکماهه که امام زمانت رو خوشحال کردی...
***************************************

ترک هرگناه=نشاندن لبخند بر لبان نازنین حضرت مهدی علیه السلام...
ترک هرگناه=برداشتن یک قدم در مسیر ظهور...


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 284
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضــا IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    با تشکر... وقعاً تحت تأثیر قـرار گـرفتم.
  • محمد جواد A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    یا الله
  • مهدی A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    مو به تنم سیخ شد.!!! تمام بدنم یخ شد... آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند... آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ؟
  • مجید IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    خدا رحمتشون کنه/ وجود امسال ایشون باعث خیر و برکت این نظام است
    • کیکابید A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      65 17
      وجود امثال ایشون
    • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      "امثال" درسته نه "امسال"
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    روح حضرت ایت الله بهجت عزیزشادباد
    • هی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      این چند نفری که منفی دادن یعنی چه؟؟؟ یعنی روح ایشون شاد نباشه!؟؟ ما ملت ایران انقدر بخیلیم که نمیتونیم آرزوی شاد بودن کسی رو بکنیم......
    • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      قُل لَّا أَقُولُ لَكُمْ عِندِي خَزَائِنُ اللَّـهِ وَلَا أَعْلَمُ الْغَيْبَ وَلَا أَقُولُ لَكُمْ إِنِّي مَلَكٌ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَىٰ إِلَيَّ قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الْأَعْمَىٰ وَالْبَصِيرُ أَفَلَا تَتَفَكَّرُونَ بگو به شما نمى‏گويم گنجينه‏هاى خدا نزد من است و غيب نيز نمى‏دانم و به شما نمى‏گويم كه من فرشته‏ام جز آنچه را كه به سوى من وحى مى‏شود پيروى نمى‏كنم بگو آيا نابينا و بينا يكسان است آيا تفكر نمى‏كنيد انعام(۵۰)
  • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    ترک هر گناه برداشتن یک قدم در مسیر ظهور .... عالی بود . یاعلی
    • ای بابا IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      دوستان برا چی منفی میدید آخه!!!!!؟؟ ......دست گذاشتید روچشاتون که حقیقتو نبینید و گوشاتونو محکم گرفتید که نشنویــــــــــــــد؟؟..........یعنی انقدر ایمانتون ضعیف شده که حتی حاضر به شنیدن حقیقت نیستید چه برسه عمل!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      اشتباهی منفی دادم :(
  • م A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    وای چقدر شعاری! حتما همه ما خوب میشیم
    • گنهکار IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      دقیقا نشونم بده کجاش شعاره....!؟؟ چی بهتر از اینکه یه روز بهت بگن امام زمانت ازت خشنود شده!!!
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      شاید شما خوب نشی اما من تلاشمو میکنم از امروز....
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    خدارحمتشون کنه. امیدوارم که ایشون سفارش منو به امیرالمومنین بکنه. باسیاست کاری نداشت چون میدانست سیاست یعنی دروغ و دغل
    • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      شما اگه محب اهل بیت باشی.... مادرمون فاطمه الزهرا سفارشمونو پیش خدا کرده از قبل
    • بی نام US ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      39 49
      منو یاد تفکر مسیحی ها میندازی که باور دارند مسیح بخاطر گناهان ما به صلیب کشیده شد تا ما مورد بخشش قرار بگیریم . :))) اگه به دینت ایمان داری باید بهت بگم تو جز دسته ای هستی که بهشون می گن ؛اکثرهم لایعقلون؛
  • محمد نور A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    ما که باور کردیم! علم غیب؟!!! با اعتقادات مردم بازی نکنید.
    • حسین IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      چرا چرت و پرت میگی؟ در ایات اول سوره بقره در ذکر ویژگی مومنین اومده که... الذین یومنون بالغیب .... یعنی کسانی که به غیب ایمان دارن.از نظر شما همه چی مسخره و دروغه ...پس چی راسته؟؟؟ گناه و کثافت کاری خوبه؟.. واقعا متاسفم برا کسایی که منفی هم دادن به این خبر.......
    • محمد A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      بی سواد برو قرآن بخون بعد از این حرفا بزن ما خلیفه خدا بر روی زمینیم . اگر نمی دونی خلیفه یعنی چه به خاطر بی سوادی خودته . ما می تونیم به آنچه خدا داره برسیم به غیر از خالقیت و استقلال . روح انسان می تونه اینقدر بزرگ بشه که به قول تو علم غیب پیشش هیچی نیست.
    • اااا IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      آره آقا پسر علم غيب ...اميدوارم يه همچين موقعيتي براي امثال من و شمايي كه اينا رو نوعي شعار و علم غيب مي دونيم بيفته تا باورمون بشه امام زمان وجود داره ،نه شعاره نه دروغ ونه .... دوست عزيز اگه باور نداري امتحان كن ......
    • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      78 97
      شما آیت الله بهجت رو میشناسی؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      علم غیب مگه خیلی چیز شاقیه که نتونیم قبولش کنیــــــــــــــم!! شما هم اگه افسار نفستو در دست خودت بگیری علم غیب که هیچ...... چیزهایی به شما داده میشه که فکرشم نمیتونید بکنید (طی الارض یک نمونشه)
    • ناصر IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      کجاش تعجب داره آقا محمد؟چرا اگه یه مرتاض هندی این کارارو بکنه همه ما بهش ایمان میاریم ولی اگه یه شخص مومن و دیندار و به شدت پاک مثل حضرت آیت الله بهجت ایکارو بکنه واسش اما و اگر میاریم؟
    • لیالی IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      83 30
      برادر عزیزم محمد جان شما اگه ""اعتقاداتتون محکم باشه هیچکس نمیتونه باهاش بازی کنه"" چه شیعه باشی چه سنی چه......
    • بی نام EU ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      آیت الله بهجت چشم برزخی داشتن
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      غرب داره از دروازه کهکشان هم رد میشه تو هنوز موندی تو علم غیب و طی الارض.
    • بی نام EU ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      خبرآنلاین مجبور نیستی هر نظری رو چاپ کنی که باعث تزلزل اعتقادات میشه اصلا شما که این نظر رو چاپ کردی چرا این خبر رو گذاشتی خودت هم نمیدونی چی کار میکنی
    • هدی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      84 86
      دوست عزیز الآن دانشگاه هاروارد که برای 3 سال پیاپی رتبه اول دانشگاه های جهان رو داشته روی متا فیزیک تمرکز کرده ، چرا انقدر برات عجیبه؟! یه کم مطالعاتت رو در این زمینه بالا ببر برات جالب خواهد بود
    • حائری A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      26 81
      خانم هدی ... متا فیزیکی که مد نظر شما و دوستانتان است از نوع متافیزیک مشرکان مکه است .
    • منصور نوين RO ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      37 72
      باور كردن هم لياقت ميخواد آقاي محترم، در ضمن از قول خودت حرف بزن...
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      30 9
      ببخشید اعتقادات به چی میگن اونوقت؟ شما اعتقادات خودتو اعتقاد همه مردم میدونی؟
    • علی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      36 24
      بینام 11:12:09 ...هر کس نظری داره و اتفاقا من هم نظرم روی عدم اعتقاد به این مسائله.همانطور که نظر شما محترمه و خبر "باید" انرا چاپ کند؛ نظر امثال من هم روی قاعده آزادی بیان محترمه و اتفاقا چاپ اون رسالت یک رسانه آزاده چون توش هیچ توهینی نیست.اعتقاد که زوری نمیشه برادر من...
    • سهراب IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      31 30
      پیشنهاد میکنم کتاب " عطش " سیر توحیدی کامل عظیم حضرت آیت الله سید علی قاضی طباطبایی رو بخونی دوست عزیز . آیت الله بهجت هم شاگرد ایشان بوده.
    • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      33 21
      خيلي از ماها آرزومون اينه كه كاش مشابه اين داستانها رو از نزديك ببينيم كه تحولي هم در ما ايجاد بشه اما هميشه بايد اينها رو جايي بخونيم، تاحالا شده خودتون چنين چيزايي رو به چشم خودتون ببينين؟ قطعا نه، چرا هيچ عكسي يا فيلم واقعي ثبت شده اي از اين موارد وجود نداره؟ اونطوريه كه حجت تموم ميشه نه فقط تو داستاني كه معلوم نيست واقعيه يا نه
    • آنلاین A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      16 6
      مطالعه کتاب "دنیای سوفی" مفید فایده است. میشود علت بوجود آمدن و اعتقاد به اسطوره ها را فهمید.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      16 10
      حسین جان در تمام تفاسیر اومده که منظور از غیب عیبت امام زمان(ص) است نه علم غیبی که شما به این و آن نسبت میدید!
    • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      12 16
      محمد جان ما خلیفه نیستیم بلکه خلیفه خدا پیامبران و 14 معصوم(ص) هستند. خلیفه یعنی جانشین، اگر شما حکمی از سمت خدا بیارید من هم قبول میکنم خداوند شما رو به عنوان جانشین خودش روی زمین معرفی کرده.
    • میلاد A1 ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      18 5
      جنابهای متفکر این بحثارو بزارید کنار.ثبوت پاکی آیت الله نیاز به این چیزا نداره و هرعقل سلیمی پاکی ایشون رو درک میکنه پس بحثو بزارید کنار.بهانه آوردن تا کی؟یعنی میخواید بگید ایشون پاک نبودن ودروغ میگفتن؟من خودم گناهکارم ولی هر گناهکاری ته دلش دوست داره ی لحظه جای ایشون باشه.خدا رحمتش کنه.با خدا و نبوت و امامت لجبازی میکنید ولی با خودتون لجبازی نکنید.
  • ابوطالب EU ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    ای خداااااا کاش این اتفاقات برای من هم بیفته که بتونم تغییر کنم....من با داستان تغییر نمیکنم....باید برام اتفاق بیفته و با چشم خودم ببینم
    • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      54 65
      دوست عزیز برات اتفاق می افته مطمئن باش... من بدتر از این حرفا بودم از امام زمانم خواستم تغییرم بده........یهویی انقدر تغییر کردم و بهتر شدم که هنوز بعد از گذشت 1 سال همه باتعجب بهم می نگرند
    • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      42 61
      منتظر باش زمانی که ملک الموت شرفیاب بشود حتما بیدار میشوید و لی این بیداری دیگه به درد خودت نمی خوره عزیزم
    • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      26 29
      پس شما قرآن رو هم قبول نداری دیگه ؟ چون تو قرآن کلی معجزه ذکر شده که شما با چشم خودتون ندیدی
    • سعید A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      19 6
      به قول عطار: گر مرد رهی میان خون باید رفت وز پای فتاده سرنگون باید رفت تو پای به راه در نه و هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت
  • بی نام AU ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    • بهراد IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      به دعای امام زمان دیگه چرا منفی میدید!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟
    • حامد A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      56 54
      یعنی واقعا اونایی که منفی دادن نمی خوان امام زمان (عج) بیاد؟
    • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      91 60
      میدونید چرا منفی میدن چون که اگه امام زمان بیاد واسه خیلیا بد میشه. چون جلو کثافت کاریاشو میگیره .
  • طراحی سایت IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
    • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      76 56
      ایشالا آقا امام زمان خودش به ما جونا یه نگاه کنه ..... دل ماهارو هم آروم کنه،
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    حمید چی؟ فامیلیش چیه؟ حمید خالی ...
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      41 59
      فقط فامیلیشو می خواهی آدرسی شماره تلفنی چیز دیگری می خواهی خجالت نکش بگو . خیلی زشت دنبال راستی آزمایی صحبت کسی که ترک گناه کرده باشیم
    • مهسا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      21 8
      برفرض این خالی بسته........شما که ادعات میشه چرا تهمت میزنی مومن.......
    • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      29 11
      خودت اسمشو نوشتی بازم میپرسی ؟باب همون حمید خالیبنده دیگه
  • ..... IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    سلام روحش شاد .
  • آراز A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    43 13
    من سکوت می کنم
    • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      13 13
      بهترین کا رو می کنی! آفرین!
  • خخخخخخخ A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    چی میگییییییییییییییییییییی؟؟؟ حتی حضرت محمد و امام علی هم همچین توانایی نداشتن!!!
    • هههههههههههه IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      تو خودت چیــــــــــــــــــــــــــی میگی!؟ الان حضرت مهدی درعین حال از احوال همه خبر دارند ، هم میدونند شما الان داری ذکر خدارو میگی هم میدونن من دارم تو خونم مشروب میخورم هم میدونن......
    • رضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      ببخشیـــــــــــــد پس امام حسین از کجا میدونست در عاشورا قراره شهید بشند که اصحاب رو جمع کرد و گفت : فردا همگی شهید می شوید ،، هرکس می خواهد در نیمه شب برود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام SE ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      دقیقا!! ترویج همین ادعاهای خرافاتی است که دین و ایمان مردم و مخصوصا جوانان رو تضعیف کرده!
    • هادی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      83 85
      رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند ... اگه ما نمیتونیم این اوصاف رو درک کنیم عیب و ایراد از خود ماست وگرنه پیامبران و ائمه که به جای خود، خیلی کسایی بودن و هستن اهل مکاشفه هستن. پس ما و شمایی که این چیزا برامون غیر باوره بریم به خدمون برسیم ببینیم چه به سر خودمون آوردیم که از طرف پیامبر و امام معصوم حرف میزنیم. یا حق
    • آرش IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      87 85
      وقتی امام رضا توانایی اینو داره که ضامن یه " آهو " بشه نه انسان.... و آهو میره بچشو شیر میده و دوباره بر می گردد .... اینا توانایی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکم تقوا پیشه کنید به خاطر خدا
    • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      خبرآنلاین یا نظرات وهابیها رو منتشر نکن. یا اگه میکنی پاسخ ما رو هم بنویس. این صفحه رو پر کامنت سلفی و وهابی کردی و پاسخ به نظرات رو منتشر نمی کنی. شاید هم چند تا سلفی نفوذی تو میون شما هستن. ان شا الله گردانندگان سایت شما چند وقت دیگه به عطا مهاجرانی در لندن ملحق میشن. انتشار بده . دوستان وهابی منفی دادن رو شروع کنند.
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      92 35
      دوستي كه گفت امام حسين(ع) از كجا مي دونستند، به نظرت مبارزه 72 نفر با يك لشكر چند هزار نفري چه نتيجه اي ميتونه داشته باشه؟!!!‌ امام حسين در اصل براي هدفش جنگيد اما پيش بيني شهادت كار سختي نبود
    • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      59 19
      استاد رضا کار امام حسین غیبگویی نبود عزیزم ایشون راهشون رو انتخاب کردند و گرنه برای اینکه کسی بفهمه جنگیدن سپاه 72 نفره مقابل سپاه چند هزار نفره چه نتیجه ای داره لازم نیست از غیب خبر داشته باشند. یکمی فکر قبل از حرف زدن و طلبکار شدن خیلی جواب میده.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      52 41
      وهابیون خیلی زود دست به کار شدن! مسئولان مذهبی سایت نفیس خبرآنلاین، مشاهده کنید شما مردم رو به چه سمتی سوق دادید که نمیتونن عقاید شیعه، وهابیون و اهل تصوف رو از همدیگه تمییز بدن. بخدا که همه ما در مملکت امام زمان مسئولیم. حتی منی که کامنت میزارم.
    • محمد IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      45 40
      امام حسین از اونجا می دونست عاشورا شهید میشه که قرار بود با کمتر از صد نفر جلوی یه لشکر چند هزار نفره بیاسته. طامات تا به چند و خرافات تا به کی ؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      26 43
      تو خودت اونجا بودی که فهمیدی این توانایی رو نداشتن؟!
    • احمد بیطرف A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      44 18
      در جواب ههههه باید بگم که بله امام زمان خبر دارن ولی خود آقا امام زمان فرمودن که هر کی ادعای رابطه با من رو داشته باشه، دروغ میگه! دروغ! میدونی گناه دروغ چقده؟! اوایلی که آقای بهجت به رحمت خدا رفته بودن یه عده ... میگفتن ایشون از اوتاد (میخها) بودن که باعث عدم نزول بلا بر سر انسانها میشن و با رفتن ایشون انواع و اقسام بلا بر سر ملت خراب میشه! این گروه یادشون رفته که ائمه اطهارو رو با اون وضع فجیع شهید کردن و هیچ اتفاقی نیفتاد. نمیدونم اینا با این داستانها میخان به چی برسن؟!
    • رضا IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      43 62
      بی نام 13:18 چرا راه دوربریم!!! جنگ ایــــــــــــــران و عراق .... ایران باید شکست میخورد چون عراق از نظر تجهیزات جنگی بهتر بود و ونیروهای بیشتر و قوی تری داشت و از طرف کشورهای غربی کلی ساپورت میشد..... پس چرا ایـــــــــــران شکست نخورد معلوم بود که باید شکست بخوره!!!!!!؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      25 27
      دوستانی که میگن این قضیا صحت نداره (امام حسین) اولا ایشون از کجا میدونستن 72 تا بیشتر براشون نمیمون دوما قضیه زائرانی که دور خانه خدا طواف میکردن بعد امام معصوم به یکی از اطرافیانشون فرمود از لای انگشتن من نگاه کن چه میبینی بعد اون نگاه کرد گفت و خر و خوک میبینم رو چطور توجیه میکنین؟
    • امیر A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      26 21
      خرافات!!!! مگه یکی و دوتاست اتفاقی که از آیت ... بهجت نقل شده؟ خب هستن کسانی که این طور جریانات رو از ایشون دیدن زیادم هستن برو باهاشون صحبت کن. ندیده و نشنیده حکم صادر میکنن خدایا نیار روزی رو که بخوام بدون اطلاع از همه جوانب یه موضوع راجع بهش قضاوت کنم
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      35 21
      حرکت امام حسین(ص) از شهر مدینه شروع شد. همونجا اعلام کردن که شهید میشن! اون موقع هم خبری از سپاه چندهزار نفری نبود. بلکه چندهزار نامه کوفیان دستشون بود. خواهشا بدون اطلاع حرکت امام حسین(ص) رو لوث نکنید.
    • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      39 21
      من تجربه شخصی مثل این در مورد مرحوم آیت الله بهجت و یکی دیگه از آقایون که به رحمت خدا رفتن داشتم بنابراین احتمال میدم که خاطره ایشون هم درست باشه. اما انتشار مطالب اینجوری در رسانه های عمومی رو در جامعه ای که از کلاس اول فقط نگاه خاص علم تجربی به دنیا رو به عنوان حقیقت آموزش دیدن، صلاح نمیدونم.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      40 17
      حضرت علی علم غیب نداشت توصیه میکنم نهج البلاغه رو حتما بخونید علی (ع) خبر از تسلط حجاج بن یوسف ثقفی بر مردم و ظلم او در كوفه و حتی از مقدار زمان حكومت اش خبر داده اند(1). اصحاب علی (ع) خبر دادند كه لشكر خوارج از آن سوی نهروان عبور كردند، علی (ع) فرمود «نه هنوز عبور نكرده اند» دوباره خبر تكرار شد علی (ع) فرمود «هنوز عبور نكرده اند». جندب بن عبدالله ازدی می گوید با خود در دلم گفتم اگر عبور كرده بودند و علی (ع) اشتباه می گفت، اولین كسی خواهم بود كه وقتی نزدیك نهر رسیدم، با او بجنگم دیدم سخن غیبی علی (ع) صحیح بود. علی (ع) فرمود امر برایت آشكار شد ای برادر ازدی، یعنی علی (ع) حتی از ضمیر و نهاد او خبر داشت (2) 1)ابن ابی الحدید، شرح نهج البلاغه، اسماعیلیان، چاپ اول، ج2، ص289، باب معرفت علی
    • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      45 7
      انکه شد محرم دل در حرم یار بماند انکه این کار ندانست در انکار بماند
    • مردی از تهران IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      37 31
      ماهواره خوب هویتتون گرفت که به اهل بیت هم ایمانتون کم شده.. راست میگن که گوهر کمیابه اگه کمیاب نبود انقدر باارزش نمیشد. درود بر کسانی که درمقابله با حیله های وهابیان پای امام زمانشون وایسادن یا علی
    • بی نام EU ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      18 3
      صوفیگری مخالف دستورات خداوند هست و ایت الله بهجت هم با اینها مخالف بودند. پاکی دل چیز دیگست
  • حمید IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    73 17
    زیاد عقلانی نیست. کسی که مشروب خور باشه صفر زیارتی بره به قم . بعدش هم بره دیدار آیت اله بهجت. حالا که ایشون فوت شده حرف و حدیث زیاد شده.
    • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
      4 6
      درست صحبت کن به خاطر اینکه عجیبه دارن میگن وگر نه گفتن نداشت
  • حامد A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    56 17
    یه جوری تیتر زدید انگار همه مشروب خورها، دانشجو هستن!
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    30 55
    ولي من هم از كسي كه سالها اونجا خدمت كرده شنيدم ايشون چشم برزخي داشتن و به همين دليل به خيليها نگاه نميكردن
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    87 39
    دوره گفتن قصه های شبانه گذشته !!!!!!!!!
  • رسول A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    25 46
    برای من هم شبیه همین اتفاق افتاده. بعدا فهمیدم جرا اول راهم نداد. یا صاحب الزمان ادرکنی
  • ملوك EU ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    38 35
    به به!اشكه شوقه...واقعاً ميشه منم ترك كنم؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      24 24
      همین که این حس و این فکر به ذهنت اومد یعنی خدا خیلی دوست داره....بسم الله
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    25 37
    چه داستان جالبی.
  • میثم IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    30 16
    من به دلیل این که وقت نداشتم نتونستم مطلب رو بخونم، ولی این نوع تیتر زدن توهین به دانشگاه و دانشگاهی هست، یعنی از اقشار دیگه کاسب، بازاری، طلبه و ... کسی نیست که به لحاظ اخلاقی مشکل داشته باشه. در سالروز انقلاب خوبه که از شهدای دانشگاه ها و از خدمات نخبگان سیاسی، علمی، اقتصادی یادی بشه. (شما دیگه سانسور نکن لطفا)
  • هادی US ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    17 63
    از این کرامات از علما زیاده یه کم همت میخواد و تحقیق برا کشف صحت. اگر کسی باور نداره پس معجزات ائمه و پیامبران رو هم باید انکار کنه چون نمیبینه. عقل هم چیز دیدنی نیست در اون هم شک کن. در مورد سیاسی نبودن ایشون هم بهتر صحبت های ایشون رو در مورد امام خامنه ای و امام خمینی بخونید. امام علی بزرگترین عارف عالم بود و رئیس حکومت و سیاسی و این کار رو از بزرگترین عبادات میدونست نه دروغ و دغل.
    • علی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      27 15
      شما ایشون رو با ائمه یکی میدونی؟یکم ارومتر عزیزم..!!...ایشان فرد بسیار محترمی هستند.عالم بزرگی هم بودند ولی دیگه بت تراشی نکنید خواهشا...لابد چند سال دیگه براشون کتاب الهی هم تدارک میبینید!!!
  • محمد A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    79 16
    من باورم رو این چیز ها زیاده ولی دانشجویی که مشروب خور باشه و عشق و حال به نظرت اردو قم میره؟باورش یکم سخته
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    27 51
    امام (ع): مرگ علما چنان رخنه ای در اسلام ایجاد میکند که با هیچ چیز قابل جبران نیست
  • مهدی IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    29 10
    حبر چان شما دیگه چرا؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    17 18
    باسلام با خوندن این مطلب گریه کردم که خداروزی مشود بینم امام زمان ظهورکند که مر مادن ستمد یده دنیا فلسطین سوریه و عراق ... نجات پیدا کنند دیگر چقدر شاهد ناعد التها در دنیا باشیم
  • محمد IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    19 40
    آیت الله العظمی بهجت مصداق جامع حدیث شریف اِذا ماتَ اَلعالِم ، ثلم فی الاسلام ثلمة لا یَسُدُّهُ شئ بودند خدا رحمتشان کند و مارا هم ببخشد و محشور کند با ایشان و بیامرزد بحق ایشان انشا الله واقعا از شما ممنونم که هر از چند گاهی خبری اینچنینی می گزارید یاعلی التماسدعا
  • دلسوز A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    59 16
    خواهش می کنیم با اعتقادات مردم بازی نکنید هرکس اندکی با روش و منش آیت الله بهجت آشنا باشد ساختگی بودن این قصه را متوجه می شود
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    داستان خنده داری بود.مربوط به فیلم های دهی شصت
    • آنلاین A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      94 28
      به صحت داستان این دانشجوی مشروبخوار!!! چقدر میشود اعتماد کرد؟
    • پیمان IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      62 81
      البته دست خودتون نیست این چیـــــــــــــــزارو نباید هرجایی مطرح کرد،، هرکسی جنبه درکشو نداره! منم یه دهه شصتی ام
    • جعفر EU ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      26 54
      من اطلاع دارم یکی از علما سابقه افراد را بهش میگفتن وقتی به افراد اون میرسید برای اونها غیب میگفت
    • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      22 75
      در تمام دنیا افرادی هستند که به آنها اسکنر میگویند و توانایی های مختلف و عجیبی دارند ، این موضوع ارتباطی به دین و مذهب این افراد ندارد ، یک استعداد ذاتی است .
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      28 30
      همون درک فیلمهای دهه شصتی واسه شما زوده شما برو فعلا واسه عمو پورنگ نقاشی بکش 18 سالت که شد بیا در اینباره باهم صحبت کنیم باشه عمو جون؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    85 39
    خدا وکیلی چه فکری راجع به مردم میکنید که اینارو چاپ میکنید؟.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    اگه این اتفاق واقعی باشه ۱- آقای بهجت یجوری گناهکار بودن اون دانشجو را برملا کرده که بنظرم هیج پسندیده نیست ۲- غیبگویی مساوی با حقیقت و درستی نیست
    • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      36 45
      کسی این وسط برملا نشده دوست عزیز...اتفاقا بهترین کارو آقای بهجت انجام دادن..... نهی از منکر بدون تذکر لسانی و بدور از توجه همگان......
    • محمد IN ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      9 1
      شما بچه بودی شیطونی میکردی مامان بابا بوست میکرد یا بهت اخم میکرد؟!گاهی تحکم در برخورد لازمه
    • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      50 8
      برملا !!!!! کدوم یک از دوستاش متوجه این تذکر شده؟؟ مثل گشت ارشاد ما خوبه؟
    • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      9 4
      الحق که گشت ارشاد لیاقت خودمونه!!!!!!!!!!!! آره داداش
    • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      13 4
      معلومه متن رو با دقت نخواندی،خود آقا حميد این واقعه رو تعریف کرده،در ضمن آیت الله بهجت این موضوع رو در گوشش گفته.
    • سامان IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      50 22
      سلام کجا برملا کرده در گوشی گفته
    • 123456 IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      16 6
      خبر آنلاين عزيز ميخ آهنين نرود در سنگ.......بعضيا انقدر قسي القلب شدن كه ديگه اين داستانا روشون تاثير نداره
  • سولکس A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    81 94
    نمی دونم چرا بعضی هاشون سرشون کردند زیر برف همون بهتر زیر برف باشند که هیچی نمی فهمند درک ندارند میگن با علم غیب واقعا باید براشون تاسف خرد /خدا رحمت کنه آیت ا... بهجت
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    23 74
    برای کسانی که نافشو نو با منفی بریدن واقعا متاسفم . خبرآنلاین و منفی های تکراری ...
    • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      28 5
      اشتباه نكن، درصد بسياري از اين ها توش پر از حرفه، همش الكي نيست
  • سعید A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    78 19
    شما ،خبرآنلاین، سایت خبر رسانی هستی یا سایت خبر پرانی با خبرهای بی اساس! بس دیگه، این جوری با ملت بازی نکنین. البته میشه حدس زد که خود نویسنده هم معلوم الحال هست!
  • علیرضا A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    68 25
    سایت خبریه یا حوزه ی علمیه ...یه سایت خبری حرفه ای داشتیم که اونم شد این...
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    12 7
    رضوان الله تعالي عليه
  • خداشناس A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    61 26
    چرا با اعتقادات مردم بازی میکنید؟کی اینارو میسازه؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    95 41
    هيچ انساني علم غيب نداشته و ندارد
    • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      13 38
      چون شما نمیفهمی باید نظر بدی؟
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      25 12
      الا باذن الله
  • بی نام CN ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    16 4
    خوب اگه این جوریه که ایشون خیلی اعلم بودن و شاید باید رهبر هم میشدند. الله اعلم
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    18 8
    حالا واقعا حضرت سلیمان با قالیچه پرواز میکرده ؟ در قرن 21 این چیزها کمی دور از باوره
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    28 25
    اگه چشماتو خوب وا کنی نوشته آهسته در گوشم گفت آبروی اونو نبرد.
  • عطا A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    89 18
    با این داستان پس حساب خداوند ستارالعیوب چه می شود. چرا باید از گناه من هرکس دیگری غیر خداوند باخبر شه !!!!
    • یسنا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      43 70
      عطا جان آیت الله بهجت هرکسی نبودند.... چشم برزخی به هر کسی داده نمیشود!!!
  • عباس A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    16 15
    ترو خدا اینهمه دروغ شاخدار تحویل مردم ندین .در فضای مجازی اغلب با قشر تحصیلکرده طرفید .پس مواطب باشید. این قشر اینگونه نوشته ها را توهین به شعور و معرفت خود میدانند . اندکی تامل .کمی دقت ....
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    16 3
    حالا این آقا حمید رو ما چطور باید پیدا کنیم؟این که نشد سند ،بیشتر شبیه داستان بود
  • دکتر رضا A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    26 28
    فاصله بین حق و باطل ،،، به اندازه چهار انگشت است ... حضرت علی(ع)... هر چند که می دونم خبرآنلاین منتشر نمی کنی...
    • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      11 20
      کاملا صحیح است . ان کنتم صادقین قل هاتوا برهانکم
    • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      6 19
      بی نام شما اول یاد بگیر آیه قرآن رو پس و پیش ننویسی بعد بیا نظر دکتر رضای وهابی رو تایید کن. این بابا برای اینکه متهم به وهابیت نشه یه حدیث هم از امیرالمومنین نقل کرده.
  • یه دوست NZ ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    87 7
    آیت الله بهجت عزیز و محترم هستند تو این بحثی نیست اما چرا نگارنده منبعی ارائه نمیکنه ، متاسفانه یکسری یا عمد یا غیر عمد با این داستان سازی ها در جهت تخریب تشیع گام بر میدارند حواسمون به اینها باشه.
    • با نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      30 5
      متاسفانه این داستان سازی ها برای یک عده نون و آب خوبی داره! کاش خیلی زودتر بفهمیم که این جور تعریف کردنها از یک شخص تنها و تنها کار صوفی هاست. اونها با این داستانها مردم رو به سمت ترک دنیا و گوشه نشینی میکشونن تا دور و بر خودشون یک عده مرید جمع کنن! متاسفانه رسانه های ما هم تو دام این افراد افتادن.
    • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      6 8
      میشه بگی این داستان تو رو به چی دعوت کرده؟ به ترک دنیا؟
  • مهدی A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    43 65
    آیت الله بهجت چشم برزخی داشت به همه چی آگاه و عالم بود یک مرد به تمام معنا بود روحش شاد یادش گرامی
  • رضا A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    وَلاَ تَدْعُ مِن دُونِ اللّهِ مَا لاَ یَنفَعُکَ وَلاَ یَضُرُّکَ فَإِن فَعَلْتَ فَإِنَّکَ إِذًا مِّنَ الظَّالِمِینَ ........... خواهش می کنم یکی از شماها برا من این آیه رو تفسیر کنید ....
    • علی A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      52 12
      غیر از خدای یکتا کسی را مخوان کسی که هیچ ضرر و نفعی به تو نمی رساند پس اگر این چنین کردند از ستمکاران خواهی بود.
    • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      16 30
      سلام. تفسیر کردن کار مانیست بلکه کار چهارده معصوم(ص) است. میتونی به تفاسیر البرهان، جامع، نورالثقلین، عیاشی، قمی و ... رجوع کنی!
    • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      19 32
      شما به تفسیرش کار نداشته باش. مهم اینه که به قرآن استدلال میکنی تا اندیشه وهابی رو تبیین کنی. میخوای بگی که کسی که به این آیه باور داره کرامت اولیا الله رو نباید باور کنه. احتجاجت به قرآن مصداق فرمایش امیرالمومنین است که فرمود. ;كلمة الحق يراد بها الباطل
    • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      35 16
      یعنی این که طبق آیه قرآن خدا از رگ گردن به شما نزدیک تر است ... پس دنبال واسط نباشید. همین ... می ترسی منتشر کنی خبرآنلاین هان....
    • لیالی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      20 8
      بسم رب مهدی...... ( آیه 106 سوره یونس) معنی: و به جای خدا ،چیزی را که سود و زیانی به تو نمی رساند،نخوان که اگر چنین کنی در آن صورت قطعأ از ستمکارانی. "تفسیر": ونیز به من دستور داده شده که خدایان دیگر را پرستش نکنم چون آنها نه سودی می رسانند نه زیانی. کدام عقل اجازه می دهد که انسان چیزی را پرستش کند که هیچ سود و زیانی ندارد و کمترین تأثیری بر سرنوشت انسان نمی گذارد؟ اگر چنین کنم از ستمکاران خواهم بود ، هم به خویش ستم کرده ام و هم به جامعه ام. التماس دعا......
    • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      9 4
      و به جای خدا کسی و چیزی را پرستش مکن و به فریاد مخوان که به تو نه سودی می‌رساند و نه زیـانی‌. اگر چنین کنی (‌و دعا و عبادت خود را بـه جای آفریدگار مـتوجّه آفریدگان سـازی‌) از سـتمکاران و مشرکان خـواهی شد.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      14 6
      تفسیر این آیه اینه یریدون لیطفؤوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون!!!!!!! .من که میدونم درد امثال شما چیه .روت نمیشه که بگی این آیه ظاهرا با توسل به اهل بیت مغایرت داره . اینه که مرحوم بهجت رو بهانه میکنی برای کامنت نوشتن. شما میگی "لا اله" اما "الا الله" را یا تعمدا و یا بوسطه جهلت حذف میکنی. "گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید" "گو که ما گوش به نادان و به احمق نکنیم"
    • اسما IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      6 3
      (آيه 106)- پس از اشاره به بطلان شرك از طريق فطرت، اشاره به يك دليل روشن عقلى مى‏كند و مى‏گويد دستور داده شده است كه «غير از خدا اشيايى را كه نه سودى به تو مى‏رساند، نه زيانى، پرستش مكن، چرا كه اگر چنين كارى كردى، از ستمگران خواهى بود» هم به خويشتن ستم كرده‏اى و هم به جامعه‏اى كه به آن تعلق دارى (وَ لا تَدْعُ مِنْ دُونِ اللَّهِ ما لا يَنْفَعُكَ وَ لا يَضُرُّكَ فَإِنْ فَعَلْتَ فَإِنَّكَ إِذاً مِنَ الظَّالِمِينَ).
    • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      14 2
      رضا جان من برات معنی کردم خبرانلاین عزیز نمیذاره
    • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      6 5
      جالبه .تفسیر کار 14 معصومه؟؟؟چرا کتابی ننوشتن در سالهای عمرشون که باقی مسلمانان استفاده کنند؟؟؟
  • بهمن A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    26 31
    يا مهدي
  • رضا ایرانی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    46 25
    آیت اله بهجت بهجت که اینقدر کرامات داشت چرا برای تورم دعایی نکرد؟
  • اصغر A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    12 5
    سوره یونس ::::: و ما انا علیکم بوکیل :::: خدا می گه به پیغمبرش که برو به امتت بگو من وکیل شما نیستم حالا...... اگه می شه این آیه رو کسی تفسیر کنه ضمن این که در جایی دیگر در همین سوره می فرمایند :::: وَلاَ تَدْعُ مِن دُونِ اللّهِ مَا لاَ یَنفَعُکَ وَلاَ یَضُرُّکَ فَإِن فَعَلْتَ فَإِنَّکَ إِذًا مِّنَ الظَّالِمِینَ :::::::: به مشرکان بگو ::::::::: فقل انما الغیب لله یعنی غیب مخصوص پروردگار است ...... حالا کسی برا من تفسیر کنه ... البته اگه خبرآنلاین منتشر کنه مچکر می شم .
  • محمدرضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    12 19
    من قبول دارم که ایشون یک انسان به تمام معنا و عالم ربانی بودن و شایدم چشم برزخی داشتن ولی نمی دونم چرا 12 امام حرفی از داشتن چشم برزخی نزدن یعنی میشه یک انسان بالاتر از حضرت علی(ع) یا سایر ائمه باشه؟؟پس چرا اون بزرگوارا نداشتن!!!!!
  • حسن A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    28 3
    حداقل یک خط آقای بهجت رو معرفی میکردیم تا ما که نمیشناسیم بدونیم ایشون کین و چیکاره هس؟
    • مسعود -ر A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      14 4
      (آیت اله بهجت مرد بزرگی بود) این هم یه خطی که گفتید!
  • امیر EU ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    35 6
    گناهان بسیار بسیار بسیار بزرگتری از مشروب خوری داریم مثل دروغگویی. چرا در مورد اون هیچوقت هیچ عالمی از این برخوردها نمی کنه؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      5 21
      شما از کجا میدونی هیچ عالمی هیچ برخوردی نکرده چون یه داستان راجع به مشروب شنیدی پس هیچ برخوردی راجع به دروغ و خوردن مال مردم و ... نکردن؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    36 15
    دروغ به این بزرگی !!! پیامبر با اون عظمتش تو غزوه احد که مسلمانان اول پیروز شدن بعد شکست خوردن علم غیب نداشت بجز واحی که بر مبامبر میشد اون وقت بهحت داشت بس بابا چقدر به خور این ملت میدین
    • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      13 9
      شما اشتباه میکنید. ایشان به نتیجه این غزوه پیش از وقوع آن واقف بودند. هر آنچه در این عالم از صدر خلقت تا انتهای خلقت اتفاق می افتد همه مظهر اسم اعظم پروردگار است و کسی چون رسول الله به تعلیم پروردگارش این اسم را آموخت. ایشان تاویل آدم در آیه شریفه " و علم ادم الاسماء کلها "هستند. به اذن خدا چیزی نبود در عالم تکوین که ایشان بر آن واقف نباشد. بله میدانستند که مسلمانها در نهایت شکست میخورن اما عالم به سر قضای الهی نباید از جهاد دوری کند که آنهم خلاف رضای الهیست.احتمالا شما منظورتان اینه که اگه ایشان میدانستند در جنگ شکست میخورن پس چرا جنگ کردن. احتمالا ایشان را قیاس به نفس کردید.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    43 5
    ظلم به ديگران از مشروب خوردن گناه بسيار بدتريه
    • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      8 18
      ارتباط با موضوع ؟
  • علی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    19 7
    خبر انلاین عزیز..!! خبر ساختی فقط هم نظرات موافقینتون رو چاپ میکنید؟فدات شم پس رسالت خبری تون به عنوان رسانه آزاد چی شد؟...حضراتی که قربونشون برم همه جور تفسیری از این نوع داستان ها دارند؛من به این چیزها اعتقاد ندارم.البته برای ایشون احترام قائلم ولی از این داستان سازی ها اصلا خوشم نمیاد چون وجهه دین رو خراب میکند.این جرمه؟توهینه؟ حالا شما بیای ایه قران بیار و بدون هیچ صلاحیتی تفسیر به رای کن و ارتباط بده به این داستان!! ادم باید صلاحیت یک کار رو داشته باشه بعد نظر بده...من اعتقاداتم اینطوریه و اتفاقا خیلی هم به خودم افتخار میکنم که مثل اکثریت چشمام رو نبستم و هر حرفی رو باور نکردم!!!
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    10 17
    هر انساني كه رياضت بكشه ميتونه يه سري كارهاي خارق العاده انجام بده اما علم غيب محاله، حتي پيامبر هم گفته كه من انساني ام مثل شما و فقط پيام آور پروردگارم و قدرتي كه داشتن بخاطر شرايط اون زمان اجتناب ناپذير و مستقيم از جانب خدا بود
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    29 14
    حالا چرا ايشان گفتند يك ماه امام زمانش رو خوشحال كرده بود؟ آيا خوشحالي پروردگار بهتر و عظيم تر نيست كه بهش تاكيد نكردند؟ ضمنا خوردن مشروب توسط يك جوان اينقدر ناپسند و وحشتناك است؟ پس دروغگويان و رياكاران چه؟!!!!
    • ضد وهابی A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      7 11
      ولی عصر در زمان ما مظهر رضا و غضب الهی هستند. رضای حجة ابن الحسن رضاي خداست و رضای خدا رضای ایشان. وهابی ها منکر حدیث " «اِن‌الله عَزوجل یَغضبِ بغضب فاطمة و یرضی برضاها» نیستند. معناش اینه که صدیقه طاهره هم مظهر رضا و غضب الهی هستند.
  • كيوان IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    10 2
    به جاي اينكه مردم رو به چالش بكشونيدسعي كنيد معرفت ديني مردم را پرورش دهيد كه خداي نكرده باعث توهين به هيچ طرفي نشود (مخاطب خبرآنلاين)به اميد اينكه خداوند لحظه اي مارابه حال خود وانگذارد
  • میرحسین از مشهد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    26 17
    به این منفی ها خیلی خندیدوم.اکثرا سر لج بازی مزنن.یکی بگه منفی نزنن بیشترین منفی رو موخوره :)) ای ملت شوخی که ما هستیم
    • سامیه IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      16 7
      میـــــــــــرحسین از مشهد میشناسمت از بچه های فرارو بودی :))
  • علی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    8 4
    خدا به پیامبر میفرماید:«قُل لَّا أَقُولُ لَكمُ‏ْ عِندِى خَزَائنُ اللَّهِ وَ لَا أَعْلَمُ الْغَيْبَ وَ لَا أَقُولُ لَكُمْ إِنىّ‏ِ مَلَكٌ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلىَ‏َّ قُلْ هَلْ يَسْتَوِى الْأَعْمَى‏ وَ الْبَصِيرُ أَ فَلَا تَتَفَكَّرُونَ» (الأنعام، 50) ترجمه: بگو من نمى‏گويم خزينه‏هاى خداوند نزد من است، و نيز نمى‏گويم علم غيب دارم، و نمى‏گويم فرشته‏اى هستم، من دنبال نمى‏كنم مگر همان چيزى را كه به سويم وحى مى‏شود، بگو آيا كور و بينا يكسان است؟ پس چرا تفكر نمى‏كنيد؟
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    10 33
    دوستانی که این جور داستانارو باور ندارین، خب باور نداشته باشین، هرکس اعتقاد خودشو داره! اما اعتقادات به حق دیگران رو هم خواهشا مسخره نکنین! آدمی که به دنیا فقط به عنوان توشه ای برای آخرت نگاه کنه، هیچ شکی نیست که به این درجات هم میرسه! اصلا حکمت حضور ما در دنیا همینه اما اکثر ما این حکمت رو فراموش کردیم که هیچ، میخوایم دیگران رو هم دچار این فراموشی کنیم! فکر کنید که فکر کردن از هفتاد سال عبادت هم بالاتره!
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    21 46
    من ایشون از نزدیک زیارت کردم.این داستان کاملا صحیح است.
  • حسن IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    قُل لاَّ أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلاَ ضَرًّا إِلاَّ مَا شَاء اللّهُ وَلَوْ كُنتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لاَسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَاْ إِلاَّ نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ بگو جز آنچه خدا بخواهد براى خودم اختيار سود و زيانى ندارم و اگر غيب مى‏دانستم قطعا خير بيشترى مى‏اندوختم و هرگز به من آسيبى نمى‏رسيد من جز بيم‏دهنده و بشارتگر براى گروهى كه ايمان مى‏آورند نيستم اعراف 188
    • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      به اعتقادات غلط منفی دادن بده به اعتقاد به امام زمان منفی دادن بده به اعتقاد به علم غیب دانستن آقای بهجت منفی دادن بده ... اما به آیه قرآن منفی دادن بد نیست!
    • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      53 67
      دوست عزیز این چیزهایی که شما از آیات قرآن استخراج می کنید قدیمی شده. بهتره یک نگاهی به آیات قبلی و بعدی بیندازید شاید که هدایت بشید.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      67 33
      دوست عزیز شما "شیر بیابان" را با" شیر خوردنی" یکی گرفتی. اشتراک لفظی دارن اما معنی متفاوته. غیبی که در این آیه به آن اشاره میکنه غیب مطلقه که فقط در حیطه علم پروردگاره. اما غیب نسبی هم داریم که در مقابل شهادت است. غیب نسبی به این معناست که ممکنه چیزی برای شما غیب به حساب بیاد اما برای دیگری مصداق شهادت باشه. بطور مثال من با محاسبه زمان کسوف را حساب میکنم و پیش از رخداد آن به شما از زمانش خبر میدم. جنابعالی که ممکنه از علم نجوم بی بهره باشی کار من برایت غیب گویی به حساب میاد در حالیکه برای من عین شهادته. با نظر به آیات قرآن هر دو معنا اعم از نسبی و مطلق برای غیب قابل استفاده است. غالب کامنتهای بدبینانه دوستان بخاطر خلط این دو معنای غیب است.
    • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      65 18
      عمرو عاص هم در صفين از قرآن براي نجات طاغوت استفاده كرد.... كلمة حق يراد بها الباطل .... منفي ها به آيه شريفه قرآن كريم نيست عزيز. به نيت گوينده است.
    • م.م IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      37 13
      ببخشید من اشتباها به این نظر مثبت دادم البته که آیات قرآن همیشه مثبت دارند اما استفاده در این زمینه فکر میکنم برای انکار حقیقت به کار رفته.حقیقت غیب و عالم معنا.چیزی که درک اون خیلی سخته و من به شخصه نمیتونم ادعا کنم اونو میفهمم اما برای عالمان و عارفان حقیقی که اهل مکاشفه اند احترام زیادی قائلم. خداوند روح پاک و مطهر آیت الله بهجت رو قرین لطف و رحمت خود قرار دهد.
    • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      12 7
      به خدا اگر به قرآن تمسك بجوييم گمراه نمي شويم ، فراموش نكنيد هر آنچه بانص صريح قرآن منافات دارد بدون هيچ ترديدي كذب است ، اينكه آيت الله بهجت كراماتي داشته و اينكه امام زمان بر همه احوال ما واقف هستند جاي مجادله نيست ، چرا از اينكه خدا بر اعمال ما ناظر است بيم نداشته باشيم .
    • بی نام EU ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      12 15
      روز قیامت به این عالم روحانی مدیونی نویسنده که باعث اینهمه تهمت شدی
    • شاهین A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      3 4
      اگه اینطوریه که شما میفرمایید که من برقکار نباید از جریان برق درون کابل برق خبر داشته باشم در حالی که دقیقا میدانم هنگام حرکت برق چه اتفاقی در سیم برق میافتد آیا این نیز علم غیبی تلقی شده و از دید شما منتفی است
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    12 5
    خبرانلاین لطفا پاسخ هارو چاپ کن که بعضیارو هوابرشون ندارد درغیر این صورت.......
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    13 8
    خبرانلاین اگه مردی اگه وجود داری پاسخ هارو بذار که جواب خیلی ها رو دادم با استناد به قران .....درضمن اصلا فکر نکن که منفی مثبت ها اشتباهه!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    30 4
    وَلَا أَقُولُ لَكُمْ عِندِي خَزَائِنُ اللَّـهِ وَلَا أَعْلَمُ الْغَيْبَ وَلَا أَقُولُ إِنِّي مَلَكٌ وَلَا أَقُولُ لِلَّذِينَ تَزْدَرِي أَعْيُنُكُمْ لَن يُؤْتِيَهُمُ اللَّـهُ خَيْرًا اللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا فِي أَنفُسِهِمْ إِنِّي إِذًا لَّمِنَ الظَّالِمِينَ و به شما نمى‏گويم كه گنجينه‏هاى خدا پيش من است و غيب نمى‏دانم و نمى‏گويم كه من فرشته‏ام و در باره كسانى كه ديدگان شما به خوارى در آنان مى‏نگرد نمى‏گويم خدا هرگز خيرشان نمى‏دهد خدا به آنچه در دل آنان است آگاه‏تر است من در آن صورت از ستمكاران خواهم بود (هود ۳۱)
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    8 5
    وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَيْبِ لَا يَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ وَيَعْلَمُ مَا فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلَّا يَعْلَمُهَا وَلَا حَبَّةٍ فِي ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا يَابِسٍ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُّبِينٍ و كليدهاى غيب تنها نزد اوست جز او آن را نمى‏داند و آنچه در خشكى و درياست مى‏داند و هيچ برگى فرو نمى‏افتد مگر آن را مى‏داند و هيچ دانه‏اى در تاريكيهاى زمين و هيچ تر و خشكى نيست مگر اينكه در كتابى روشن است (انعام ۵۹)
    • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      4 11
      شما میدونید تفسیر قرآن چیه؟ و ما یعلم تاویله الا الله و الراسخون فی العلم. سوره آل عمران آیه 7
    • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      9 3
      خبرآنلاین چرا نظر منو در مورد تفسیر منتشر نکردی؟!
    • علی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      3 6
      من یه سوال از شما دارم:شما همیشه قرآن میخونی؟ یا این جور آیه ها رو (که حتما باید تفسیرشو دونست)از بعضی کتابها و سایتهای ... که فقط هدفشون ایجاد شک و شبهه است مطالعه کردی؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    24 8
    اینا که میگن ایشان چشم برزخی داشت واقعا از کجا مطمئن هستند ؟! خودش گفته بود ؟
  • سحر IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    44 29
    مشروب بخورید ولی حق الناس نکنید ! مشروب بخورید ولی ماله یتیم بالا نکشید ! مشروب بخورید ولی دزدی و هیزی نکنید مشروب بخورید کم بخورید به قاعده باشد رستگار شوید !
    • رضا IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      22 34
      سحر خانم آدمی که مشروب میخوره توحال خودش نیست.... میره حق الناس انجام میده ...به ناموس دیگران حتی خودش تجاوز میکنه...د
    • مریــــــــــم IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      23 12
      سحرخانم شوهر یا پدرتون مشروب نخوردند که در حالت مستی دست روتون بلند کنند و زیر پاشون تمام وجودتون را له کنند.....اگه یه شب مثل من کتک میخوردی میدیدم بازم میگفتی مشروب بخورید یا نه
    • احسان A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      12 5
      این یه دونه مشروبشم نخوری دیگه نور علی نوری
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      12 19
      چرند نگو
    • مسعود -ر A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      14 6
      آیه 219 سوره مبارکه بقره: درباره شراب و قمار از تو مى‏پرسند بگو در آن دوگناهى بزرك و سودهايى براى مردم است ولى گناهشان از سودشان بزرگتر است و از تو مى‏پرسند چه چيزى انفاق كنند بگو مازاد بر نيازمندى خود را اين گونه خداوند آيات خود را براى شما روشن مى‏گرداند باشد كه بينديشيد.
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    32 8
    خبر یا حوزه انلاین!؟
    • مسعود -ر A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      11 18
      خبر ما دیانت ما، دیانت ما خبر ما.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    35 6
    نمیگم داستان دروغه ولی گزارش اینگونه داستانه ترویج خرافه گریس
  • علي IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    16 5
    خداوند ستار العيوبه و اجازه نميده ايرار انسانها لو بره
    • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      20 5
      ببخشید اگه قراره کسی لو نره پس بابک زنجانی و مرتضوی و...... نباید رسوا میشدن
  • ثقلین IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    14 33
    اینها مردم ایران هستند که این حرف ها رو زدند؟! این مثبت منفی ها را دادند؟! واقعا متاسفم. آیا اینها بودند انقلاب می کردند؟ هشت سال جنگ می کردند؟ بعید می دانم. فاین تذهبون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • مصطفی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    11 17
    سلام بر همه خیلی جالب بود برام داشتم نظرات نگاه میکردم دیدم یه تعداد آدمها حرفهایی میزنند که یاد حرفی افتادم که حسین ( ع ) رو منتظرانش کشتند ... آره منتظران آقا این بلا رو بر سرشون آوردن ... خدایی نکرده دوستانیکه حرفهایی میزنند که فهمیده یا نفهمیده دارن توهین میکنن ، اول مخالفت باراه رسم حضرت آیت ا... محمد تقی بهجت فومنی ( ره ) و دوم با آقا امام زمان ( عج ) خدا منو ببخشه با این حرفم ... بهوش باشید که واقعه عاشورا دوباره تکرار نشه و نشیم کوفی ... خدایا بهمون بیاموز که اگر حجت ابن الحسن ظهور کردند مثل کوفیان با ایشان برخورد نکنیم . آمین
  • احمد بیطرف A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    13 7
    حسین جان. کسی که علم غیب داره، نمیاد جار بزنه! آن که را اسرار حق آموختند، مهر کردند و دهانش دوختند
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    21 8
    اگر کسی با این افرادی که علم غیب دارند سروکار داره به راحتی میتونه هر هفته چند میلیاردی کاسب بشه فقط کافی شماره لاتاری هفته بعد (توتمام کشورهای غربی) را از اون فرد سوال کنه.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      10 18
      اتفاقا اگر قرار بود مثل شما فکر کنند هرگز به این مقام نمیرسیدن
    • بی نام EU ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      14 2
      :)))))))))
  • پوریا IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    20 5
    بسه دیگه بچه ها... بی خیال شین هر کسی آزاده و اختیار اینو داره که مسیر زندگی و دینشو انتخاب کنه بیاین به همدیگه و به اعتقادات همدیگه حالا هرچی که هستن احترام بذاریم... زشته به خدا این همه توهین و تهمت و افترا که به همدیگه میزنیم**
  • اسماعیل A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    7 18
    با سلام هر کس با توجه به اینکه چقدر به خدا اعتقاد داره و میزان یقینش به خدا چه قدر هست از خدا روزی میگیری و گرنه در عالم راز هایی هست که بنا به مرتبه انسانها نزد خدا ،انسانها از اونها آگاه میشن.حالا بعضی ها اونها را خیال و بعضی ها اونها را درست میدوند. با این وجود زنده کردن مردها توسط حضرت عیسن بن مریم(ع) و شفای نابینایان برای بعضی ها یقین به خدا و برای بعضی ها خرافات هست. ما باید ببینیم اعتقادمون و اعتمادمون به خدا چقدر هست هر وقت به میزان درک این موضوع دست پیدا کردیم و برامون روشن شد میتونیم بفهمیم که از این دست موارد که در بین بزرگان و عرفا بسیار هستند خرافه هست و یا حقیقت.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    19 4
    آخی چقدر موضوع مستند و متواتری دستتون دردنکنه . فقط عزیز بزرگوار دانشمند بی خیال . مردم که همه جیگر نیستند. خیلی راحت میتونی بگی اون بنده خدا هم یکی از بندگان خدا بوده و خیلی هم مواظب اعمال و رفتارش بخدا بهتر جواب میده تا اینکه داستانهای هری پاتری بسازی
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    19 13
    خدایا از شر شیطان به تو پناه میبرم
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    13 9
    دوست عزیزی فرمودن آیت الله بهجت که اینقدر کرامات داشت چرا برای تورم دعا نفرمودن / دوست عزیز خدا هم خیلی قدرتش بیشتر از آیت الله بهجته آیا باید هر رزو بشینه مشکلات اقتصادیه مارو حل و فصل کنه؟پس اگر همه مشکلات رو خدا بخواد حل کنه این دنیا میشه بهشت... بهشت و جهنم بی معنا میشه انتخاب بی معنا میشه اختیار بی معنا میشه
    • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      5 12
      کی میگه ایشان برای تورم دعا نکرده؟ ایشان دعا کردن. وقتی دعای ایشان مستجاب بشه باعث میشه که مردمی که از سر بی عقلی به آقای تورم رای دادن صاحب عقل بشن و فرد بهتری رو انتخاب کنن. آثار استجابت دعای ایشان را در 24 خرداد دیدیم. جدی دارم میگم.
    • اسماعیل A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
      2 7
      فرق در این هست که شما اگه همچین قدرتی داشتی در همه امور دخالت میکردی ولی ایشون در امور الهی دخالت نمیمکرد کسانی که به چنین درجاتی میرسن هیچ کار در کارهای خدا دخالت نمیکنن عزیز من.
  • ثنا A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    18 28
    آيت الله بهجت چشم برزخيييييييييي داشتن اون بيسوادايييييييييييييييييييييييي كه نميدونن برن يه كم تحقيق و مطالعه كنننننننننن روح ايشون شاد چاپ كنيد خبر آن لاين لطفااااااااااااااااا
  • محمد A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    11 8
    این جور مسائل را منتشر نکنید موجب اختلاف میشه و جای اثباتش هم نیست.فکر کنم حضرت علی در جایی فرمودند که حرفی که دروغ پنداشته میشود را نگویید.
  • ثقلین IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    12 8
    هویت باختگانی که به دعا برای ظهور حضرت حجت مهدی موعود منفی می دهند می خواهید به کرامات بزرگانی چون آیت الله العظمی بهجت منفی ندهند و به تمسخر آن نپردازند؟! کسانی که نهایت آمال و آرزوهایشان انتخاب در لاتاری است!!!!!!
  • نوشین AE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    22 19
    ای بابا. والله خود ایت الله بهجت هم راضی نیستن این دروغا پشت سرشون گفته بشه. علم غیب فقط مخصوص خداست.
    • عباس IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
      4 5
      بله علم غیب فقط مخصوص خداست که خداوند این علم را به اولیا و دوستانش میدهند
  • احمد ترابی زارچی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    9 16
    سلام. از بزرگانمون یادگرفتیم که هر سخنی که در اون علم و فایده هست را یاد بگیریم ولو از دهان کافر شنیده بشه و برعکس... و این رو هم باید بدونیم که هر چیزی که نمیدانیم را نباید انکار کنیم وباید جای تامل برای اون گذاشت.در مورد داستان آیت الله بهجت ره شما باید کمی فلسفه بخونید تفسیر بلد باشید روایات و ... و خلاصه علم اسلامیتون رو بالا ببرید و ایندفعه برای این مطلب کامنت منفی یا مثبت بذارید......... شاید شمایی که کامنت منفی گذاشتی رشته ات برق صنعتی باشه یا پزشکی و یا چیزی که ربطی به علم اسلامی نداشته باشه ..پس نباید بیای و بدون تخصص آیه قرآن بذاری و تفسیر بگی!! مگه ما در علم شما دخالت میکنیم؟؟ مگه ما نظر پزشکی میدهیم؟؟؟؟؟ مطلب بالا شایسته هزار مثبت می باشد...موفق باشید
    • ما IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      7 6
      شما و امثال شما نه تنها در مورد همه چیز نظر فنی میدید و همه فن حریفید بلکه بدون کوچکترین دانشی در کلیه علوم علامه و دانشمندید. شمایی که ادعای علوم مذهبی و اسلامی می کنید بد نیست از علوم خودتون استفاده کنیم و یادمون باشه که فرق انسان با فرشته های در اختیاره. لازمه اختیار تعقله. کسی که عقل داره و فکر میکنه باید هرچی رو که میشنوه سبک و سنگین کنه و با عقلش بسنجه ( در حد توان هر فردی ) اگر این کار رو انجام داد میشه اشرف مخلوقات و خلیفه خدا بر زمین حتی اگر تصمیم اشتباه گرفته باشه (بعدا جزاش رو پس میده). قرار نیست هرکی هرچی گفت ما قبول کنیم. این داستان بالا هم برای گوش من و شماست و احتیاج به علوم کافیه و وافیه نداره که ادم بفهمه فیلم هندی بیش نیست. حالا دوست داری سرتو بکنی زیر برف بکن.مختاری!
  • ایرانی A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    12 20
    آدم بعضی از کامنت هارو که میخونه یاد قوم بنی اسرائیل می افته ... واقعا جای تاسف داره . اگه فردا در مورد قیام امام حسین ( ع ) هم مطلب بزارین باز خیلی ها هستند منفی بدن و تریپ روشنفکری در بیارن . خدارو شکر تو این مملکت چیزی که زیاده آدم به اصطلاح روشنفکره !!!!!!!! یه خورده مطالعه و درک مسائل دینی هم چیز خوبیه اگه راجب چیزی که اطلاعات نداریم حرف نزنیم به خدا نمیگن طرف لاله ... خداوندا به تو پناه می بریم از شر مردمان آخرالزمان... خبر آنلاین تو رو به مولا علی چاپ کن و شیعه پرور باش
  • بی نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    22 6
    بچه ها نگران منفی مثبت ها نباشید زیاد بودن دلیلی بر برحق بودن نیست ما به را خود ادامه میدهیم اگر چه کم باشیم
  • بی نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    15 6
    آخه دروغ تا کجا !!!
  • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    2 28
    کاربرات خیلی داغونن! خدا روشکر شما ها حجت مایید.
  • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    13 6
    به این سوالات جواب بدهید: 1-چرا یک دانشجوی مشروب خور باید به قم برود؟ایشان نماز هم نمیخوانده اند چه دلیلی دارد قم برود؟ 2-اسم ایشان چرا منتشر نمیشود؟
  • بی نام A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    10 6
    بنیاد آموزشی جیمز رندی ، جایزه‌ای به ارزش یک میلیون دلار برای کسی که بتواند تحت کنترل دقیق و علمی هرگونه نشانه‌ای از مسائل غیر طبیعی، ماوراء طبیعی، نیروهای پنهان و یا اتفاقاتی که نشان از وجود چنین چیزهایی بدهد تعیین کرده‌است.تاکنون کسی موفق به دریافت جایزه نشده است. (مراجعه به ویکی پدیا)
    • بی نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      4 5
      من در کل باهات موافقم. میدونم منظورت چیه. خرافات رو هم کلا قبول ندارم چه مذهبی چه غیر مذهبی. اما خوب مشخصه تحت کنترل علم طبیعت نمیشه یک چیز ماوراء طبیعت رو ثابت کرد! جایزه سرکاریه
  • بهرام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 3
    مفاهیم عرفانی با بحث وجدل قابل اثبات نیست سکوت و عملکرد شما می تواند راه گشا باشد ،متاسفانه به دلیل اینکه عده ای به هر قیمت می خواهند عقاید خود را با تحکم به دیگران بقبولانند جواب منفی دریافت نموده وباعث جبهه گیری دیگران می شوند عرضه مفاهیم عقیدتی با زور جواب معکوس دارد این را تاریخ اثبات کرده.
  • آنتی وهابی A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    16 20
    مرگ بر وهابی و وهابیت.
  • makhmali A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 11
    چشم برزخی داشتن خوبه ولی یه چیز شخصی!آدم باید چشم. داشته باشه. که وقتی این همه ظلم میشه سکوت نکنه!!مرتازهای هندی که روی هوا میشینن و...یکم واقع بین باشیم نه احساساتی...
  • بابک IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    12 1
    جل الخالق. مایند فریک!
  • طرح توجیهی IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    8 3
    با تشکر از مطالب قشنگتان
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    7 4
    آقا جان هرگاه عکس مبارکت را می بینم ناخودآگاه دلم می لرزد وفاتحه ای نثار روح بر فتوحت میکنم هرچند می ددونم خوندن فاتحه من به چه درد شما می خورد آقا جان ...شما که دنیای کمالات هستید ...ولی باز می خونم به امید اینکه به واسطه آبرو و تدینی که داشتی خداوند به ما نیز رحمی کند وعاقبت بخیر شویم وکافر از این دنیا نرویم .انشالله . ودر آخر اینکه درک کردن شما آقا جان کار هر کسی همچون من گنه کار نیست ...
    • شیرین IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
      3 9
      آقا یا خانم بی نام جرا به افراد جایگاهی میدهید که مطمئن نیستید؟ من خوب بودن و انسان بودن آیت الله بهجت رو منکر نمیشم و چیز بدی هم ازشون نشنیدم. ولی چرا ایشون رو مقامی میدین که آسمانی و .. هستند؟ میشه بگین کتابای مذهبی چه اشخاصی رو مطالعه می کنین ناراحت نشین اینو واسه مطالعه خودم میپرسم، شاید من هم اشتباهاتی در عقایدم داشته باشم؟ تفسیر چطو؟ مرجع تقلید دارین؟ چه کسی هستند؟
  • بهنام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    7 2
    بر سر چه چیز مجادله میکنید ؟..............................بر سر مسئله پوچ و توخالی؟ داشتن علم غیب ویا نداشتن چه فرقی برای شما دارد. تمام حرکات و رفتار واعمالمون درست کردیم حالا گیر دادیم به عالم غیب دیگران. آیا تمام کارهای خوب بزرگان دین که هیچ ربطی به غیب نداره رو فراموش کردیم ........چرا از اعمال ورفتار نیک دیگران درس عبرت نمیگیریم .
  • شیرین IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    5 11
    حق با آقا بهنامه. متاسفانه امروزه خوب بودن مردم شده تو شمارش تعداد رکعاات نماز، روزه، غیب گویی، چادر، ... . انگار خدمت به دیگران، دل پاک، ریا نداشتن، .... به حساب نمی یاد. کسی منکر نماز و روزه نیست و باید حتما انجام بدیم. ولی ملاک سنجش ارزش انسانها شده غیب گویی و مراجع تقلید و چادر و ... . روشنفکری دینی معنا مناسفانه نداره. جای دکتر شریعتی، آیت الله بهشتی، آیت الله طالقانی وافعا خالیه ولی اگه هم بودند کلی افسوس می خوردند
  • العبد IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    12 7
    این تازه شاید یکی از قابلیت های ایت الله بهجت باشد..... ایشان قبل از سن 18سالگی به درجه اجتهاد رسیدند.....
  • vahid IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    10 2
    خوش به حالت کاشکی برای ما هم فرجی می شد
  • محمد... IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    13 1
    با خدا باش پادشاهی کن و.....
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    10 2
    خدا کنه من یکم راست و ریست شم حالم خرابه
  • فاضل IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    9 2
    یه راهنمایی برای عزیزانیکه به عالم غیب شک دارند . شما در اتاقی تنها نشسته اید هیچ صدایی هم نمی آید می توانید ادعایی کنید که صدایی نیست نه نمی توانید . چرا ؟ چون شما قابلیت دریافت صدا را ندارید ولی یک رادیو ی کوچک را باز کنید هزاران صدا پخش می شود پس نتیجه می گیریم که صدا هست ولی ما نمی توانیم بشنویم یعنی ما توانایی نداریم آ یا با روشن شدن رادیو ودریافت صداها باز می توانیم ادعا کنیم که صدایی نیست نه . چرا چون بی سیم توانایی دریافت بیشتری دارد و همین طور بگیر و برو در این عالم خیلی خبرهاست که ما بی خبریم می فرماید نطق خاک و نطق آب و نطق گل هست محصوص حواص اهل دل . یا اینکه می فرماید گر تو را از غیب چشمی باز شد با تو ذرات جهان همراز شد . اگر انسان موفق به تزکیه بشود حقیقت بر او کشف میشود
  • آزیتا A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    7 1
    به خدا پناه میبرم از این همه نادانی خودمون چه اهمیتی داره این موضوع که سرش بحث کنیم ؟ مگه مهم این نیست که خوب باشیم ؟ چرا منتظر یه موضوعیم تا نقدش کنیم ؟ که ایا بودست یا نبودست ؟ در ضمن یکی از نشانو های ظهور سطحی شدن افکار مردم . چقدر در اینجا میشه خوند.............
  • علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    9 2
    من دوست دارم گناه نکنم تا امام زمانم هرچه سریع تر بیاد واقعا کم اوردم برام دعا کنین
  • دوراهی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    3 2
    همه کامنتها را خوندم.من خودمم زیاد این چیزا را باور ندارم شایدم دارم زیادم مطمعن نیستم ولی دوتا چیزو خیلی مطمنم اولا که ما اصلا شناخت نداریم از کسی همینطورم مطاله ،اگه داریمم خیلی کم ولی خیلی خوب بلدیم نظر بدیم دوم اینکه قلبی که ازخدا دور شدو حرص دنیا افتادبه جونش این چیزای ماورایی رو باور نمیکنه
  • محمد A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    10 1
    باورکنید برای جمله اخر آقای بهجت یکماهه که امام زمانت رو خوشحال کردی...اشکم دراومد.امیدوارم امام زمانمون از ما هم راضی باشه.آمین
  • زی زی A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 2
    بین علما اختلاف ایجاد شده چه هیاهوییه اینجاااااا
  • محمداستانی A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    7 0
    خدابه شماخیرعنایت کند
  • رضا IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    9 3
    وقتی به چهرهش نکا میکنم آرامش پیدا میکنم خدایش بیامرزد
  • احسان A1 ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    18 2
    برچهرهی دلربای مهدی صلوات
  • سهیلا A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    3 4
    سلام روحشون شاد،گاهی واقعا از این اعتقادات غلط که البته خدا باعثشون رو لعنت کنه حالم بهم میخوره اعتقادات همه مال خودشونه ما اگه واقعا آدم باشیم به اعتقادات هم احترام میزاریم.لا اقل خدامون که یکیه البته بحث کافرین جداست ایشون هم اعد به تمام معنا بودن.یا محمد ص
  • سید A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    6 4
    من نمیدونم چرا این بحث های الکی را انجام میدهید اقا من خودم از چنذ نفر از همسایه هایمان که به دیدن ایت الله بهجت رفتن شنیدم که ایشون سید هایی که حتی کوچکترین نشانه ای از سیدی ندارند را و بدون شناخت تا می دیدند می ایستادند و ابتدا سلام میکردن و سید که رد میشد انگاه به راه خود ادامه میدادند ایا این علم غیب نیست بعدشم به قول دوستان ما قشر تحصیل کرده ایم اگر این مطالب دروغ بود یک ادم با اخلاص نبود که این دروغ ها را برملا کند و ایت الله بهجت را رسوا کند من شیعه هستم وقبول دارم که در مذهب ما کمی غلو میشود اما بعضی چیز ها غلو نیست کمی غیر عقلانی بنظر میرسد ولی محال نیست و امثال ایت الله بهجت قدرت هایی که داشتند همیشگی نبود بلکه در حالاتی خاص و در شرایطی خاص اتفاق می افتاد. علم غیب ایشان مطلق نبود
  • سید A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    7 4
    یه چیز دیگه میگم از لحاظ علمی چیزی به نام زمان برای خدا وجود ندارد چون محدود به مکان نیست و این کشش انسان در محیط سه بعدی و تغییرات اشیا را زمان میگویند تا درک بهتری از محیط پیرامون داشته باشیم یعنی زمانی که پیامبر به معراج رفته است انجا حوادث اینده را مشاهده کرده ایا رسول خدا به اینده سفر کرده نه پس علم غیب که حضرت داشتن بر اساس قوانین طبیعت بوده و خدا ان را به قلب ایشان الهام میکرده و یا مثل معراج به حضرت نشان میداده این را که گفتم حضم اش کمی سختس اما شما با کمی تامل میتوانید دریابید این گونه رفتار های ماورایی اگر به اذن خدا باشد اتفاق می افتد و رسول خدا و انسان هایی که به مقام روح القدس میرسند میتوانند با شرایطی به مکاشفه بپردازند و از حالات اشیا پیرامون خود خبر دار شوند حتی اینده انها.
  • ... EU ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    8 4
    تو جواب کسايي که دارن تمام سعيشون رو ميکنن که يک سري چيزها رو به بعضي ها بفهمونن بايدگفت:دلبندم کسي که خوابيد رو ميشه بيدارش کرد ولي کسي که خودش رو زده به خوابو نه..........واقعا باور کردنم لياقت ميخواد.
  • معین IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    9 2
    سلام به همه ی اینایی که نظرشونو کامنت کردن به نظرم بهتره واسه همه ی نظرها احترام قائل بشیم و سعی نکنیم نظرمون رو به کسی تحمیل کنیم . این دنیا پر از رمز و رازه و آدما یاد گرفتن تا چیزی رو به چشم ندیدن باور نکنن کسی که دلش با خدا باشه خدا بیشتر اون آدمو به سمت خودش جذب میکنه . بارها شده که خوابهایی دیدم و همون خوابها چند روز بعد تعبیر شده خوابهایی که خبر از آینده میداد شاید این واسه همه قابل درک نباشه ولی این چیزا وجود داره واسه آدمایی مثل من حدش قدر یه خوابه واسه اونایی که سراپا ذکر خدا رو میگن دیگه جای خود داره... اینایی هم که این چیزا رو خرافات میدونن رو ملامت نکنین شاید اینا از این تجربه ها نداشتن . و خدا هر کسی رو بخواد به خودش نزدیک میکنه این ماهاییم که ازش دوری میکنیم .
  • بی نام DE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    17 1
    گاهی اوقات دلم واسش تنگ می شه
  • محمد A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    7 3
    درست یانادرست بودن این مطالب رو خدا میدونه ولی به نظر من کلا گذاشتن اینطور داستانها بدون هیچ سندی اشتباهه چون قبول کردنش از لحاظ عقلی مشکله وباعث میشه به چنین شخصیت هایی بعضی از اشخاص توهین کنند. بهتره به جای اینطور داستانها مطالبی از نوع رفتار واخلاق عادی ایشون با دیگران بزارید. فکر کنم اینطوربیشتر تاثیر گذارباشه. قبول اینطورمثائل واسه خود منم سخته البته هیچ چیز از ادمی بعید نیست خدارحمتش کنه روحش شاد.
  • محمدروستایی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    14 1
    السلام علیک یا عبدالصالح المطیع لله الرب العالمین...
  • پیام نامجو IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    21 1
    واقعا نمیدونم چی بگم چون فعلا دارم گریه میکنم با دلم خیلی بازی کرد {یا امام زمان ادرکنی}
  • مهدی A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    17 0
    یاصاحب زمان روحی لکل فدا امی لکل فدا ابی لکل فدا برای سلامتی امام زمان وشادی روح بهجت عارفان صلوات بفرستید
  • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    18 1
    یا مهدی
  • گمنام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    9 0
    مرسی واقعاتحت تاثیرقرارگرفتم
  • الهام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    9 0
    سلام تشکر از مطلب خوبتون از مطلبتون استفاده کردم در وبم تشکر
  • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    5 0
    آیت اله بهجت یک فرشته زمینی بودند من حتی از تصویر چهره ایشان و فیلم هایی که از ایشان پخش میشه در دلم نوری از طرف خدا احساس میکنم چ برسه به بیاناتشان
  • زهرا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    7 1
    خدا روحشونو شاد کنه، من با اینکه آدم مقیدی نیستم ولی خیلی به ایشون ارادت دارم.بی حاشیه ترین مرد حوزه بود
  • z A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    20 1
    امام زمان دوستت دارم
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    11 1
    خدايا كمك همه ما كند خدايا ازسر گنهانمون بگذر
  • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    10 3
    لطفا کسانی که به این سایت اعتقاد ندارن نیان تو این سایت
  • منتظر مهدی A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    5 3
    سلام کسی هست به من جواب بده؟ اگر بخوام آیت الله بهجت رو ملاقات کنم باید چکار کنم؟ تو رو خدا راهنمایی کنین
    • علی A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
      5 0
      عزیز جان آقای بهجت چند سالی میشه به رحمت خدا رفتن...
  • علی اقا EU ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    9 0
    حضرت ایت الله بهجت شاگرد حضرت الله قاضی بوده و چنین کراماتی از ایشان بکرات مشاهده شده است
  • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    12 0
    گناهانت رو کم کن و واقعا از ته دل بخواه تا ببینیش
  • بی نام A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    18 1
    خوش به حال عاشقان خدا...
  • زينب IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    16 2
    ارزو ميكنم كاشكي منم مثل ايت الله بهجت بودم
  • امیر IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    4 0
    ببخشید من 15سالم بیشترنیست وتازه این راه نزدیک شدن به خدارودارم طی میکنم وخیلی هم این قصه زیبابودفقط من فکرکردم همه این نظرات مثبتن وبدون این که بهشون نگاه کنم به چندتاشون که درست قضاوت نکرده بودن نظر مثبت دادم.خلاصه ببخشید
  • سما A1 ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    6 0
    ایکاش منم می تونستم آقای بهجت زیارت کنم
  • هادی A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    3 5
    باسلام خدمت دوستان عزیزم:ببینین بچهاخداونددرقران میفرمایدلانکلف الاوسعهایعنی هرانسانی به اندازه ظرفیت وتواناییش پاسخگوخواهدبوددراین آیه یه نکته ظریف هست اونم اینکه مابایدفقط وفقط به وظیفمون عمل کنیم بقیش دست خداست مابایددرمسیرنورخداقراربگیریم حالاخداخودشاگه بخوادچشم برزخی بهمون بده یانه اصلافلسفه عبادت انجام وظیفس شایدمااگه درمسیرتوحیدقراربگیریم دیگه ازنورخدابدون استثنابرخوردارخواهیم بودخیلیاهستن درجهان که باریاضت تونستن به علوم متافیزیک وحتی علم جن گیری دست پیداکنن پس حتمانبایدبیایم درمسیرتوحیدبه اینادست پیداکنیم پس دروهله اول تکلیف ماانجام وظایفه بعدااگه خداخواست ماروبه این کرامات مستفیض میکنه حتی اگه تواین دنیاندادتوبرزخ این راه ادامه داره این توروایات هست .ممنون ازهمگی
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    3 9
    چرا باید بدون مدرک چیزی را قبول کرد.خرد چیز خوبیست
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
      6 0
      مدرکی بالاترازقران وروایات؟اگه قرارباشه خردفقط عقل باشه اونوقت میتونی باعقلت خواب دیدنتونشون بدی؟یاقدرت فکرتوکه چن برابرسرعت نوره باعقل بشری نشون بدی؟یاعذاب قبرونشون بدی؟عقل بشری درسته حجته امادرکنارقرانوروایات کامله وگرنه اگه باعقل فقط قضاوت کنیم به تعدادعقلهاحقیقت داریم این آیادرسته؟
  • حمید A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 0
    کاملا معتقدم و قبول دارم چون با یک نفر شبیه به ایشان که می تونه فکر آدم رو بخونه روبرو شدم . خیلی با خودم درگیرم تا بتونم درست زندگی کنم ضمنا سخته .....
  • امینی A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    4 0
    خدا قسمت منم بکنه زیارتشونو خیلی به ایت الله بهجت اعتقاد دارم
  • سما A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    6 0
    بدترین احساس زمانی ست که خودت می دونی از خدات دور شدی ..... برای فرج مولایمان حضرت مهدی عج صلوات
  • سیده فاطمه رحیمی IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    10 0
    بسم الله من به روح پاک آیت الله بهجت درود می فرستم و از خدا میخوام همه جوون ها رو هدایت کنه و بازهم از خدا میخوام به اون عزیزانی که چشمشون رو رو این مسائل بستن باز کنه آخه آدم عاقل برو تو قرآن ببین درباره عالم غیب خدا خودش چی گفته / عقل و شعور هم خوب چیزیه /یادتون باشه اونایی که مسائلی مثل عالم غیب و ... به شوخی میگیرید :خدا می بینه بدون کم و کاست هم می بینه برید توبه کنید .
  • عبدالله سلمانی A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    7 0
    خیلی جالب بود ولی چی بگم پشته مردحرف نزن خدا یکی دیگه بفرست به ماهم قسمت دیدار بده دعا کن
  • علي اكبر RO ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    12 0
    خدايا به ما توفيق ترك گناه در خلوت و جلوت عنايت فرما...
  • سید مجید IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 0
    قال رسول الله.العلما امتی کاالانبیا بنی اسرائیل.وای از این همه زهد وتقوا
  • بی نام A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
    5 0
    اگر همین الان هم چشم حقیقت‌ بین خودمون روبازکنیم خیلی از معجزات خدا ونظیر همین چیزها رو میبینیم