شوخی رضا عطاران در باره شلوارش و واکنش تند استاد مشایخی

برشی از برنامه صرفا جهت اطلاع پنج شنبه اول اسفند ماه

 

 

 

6464

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 244
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    درود بر رضا عطاران ... عیبی نداره چی گفته ولی هنرمند خوبی هستش
    • mahsa A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      یه لحظه یاد فیلم آسمان بی ستاره افتادم خوبه که افراد گذشته خودشونو از یاد نبرن والان نیان بشن استاد اخلاق...
    • پيمان IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      حرف نداره عطاران، دوسش دارم
    • رضا IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      امام علی (ع) : اگر امروز کسی را درحال گناهی دیده فردا به همان چشم به او نگاه نکن .شاید توبه کرده باشد
    • سپهر IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      خطاب به کاربر با نام رضا: آقا رضا حرف امام علی بسیار زیباست و درسته. ولی به شرطی که آقای مشایخی برای ما داعیه ی اخلاق مدار بودن رو نداشت و جوری حرف نمیزد که انگار از خودش تاحالا اشتباهی سر نزده! اصلا اگه بخوایم به این حدیث توجه کنیم شاید عطاران هم پشیمون شده بود از گفته هاش و این لحن بسیار تند جناب مشایخی اصلا اخلاق مدارانه نیست.
    • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      اقای مشایخی فکر کردن دیگه خدای شعور و علم و ادب و فرهنگن.همیشه از اون ور بوم میفتیم
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      من در جايگاهي نيستم كه قضاوت كنم.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      این کلمه‌ی استاد چیه که میچسبونین اول اسم هر بازیگر سال خورده‌ای؟
    • بی نام EU ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      حرف عطاران خیلی زشت بود که حاضر هست شلوارش رو پایین بکشه که مردم بخندند
    • ماني IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      متاسفانه هر كس يه نظري ميزاره همه بدون فكر كردن جوگير ميشن و كلي مثبت ميزارن. خنداندن مردم با حركات و حرفهاي ركيك كه هنر نيست اين كارها را هر كسي ميتواند انجام دهد. از مرحوم منوچهري گرفته تا كلاه قرمزي مگر با حركات بي ادبانه مردم را ميخنداندند . آقاي عطاران واقعا در سريالها و فيلمها شورش را دراورده مثلا به دستشويي علاقه زيادي دارد و يكي از سوژه هاي پركاربرد ايشان شده.
    • روحيه IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      استاد مشايخي ، با تمام احترام ، مردم در اين مملكت و زمانه ماشاالله بسيار روشن و بلند نظر مي باشند ، اجالتا ً اجازه بدين كه تصميم گيري درست و نادرست را به خودشان بسپاريم ، قدرت تشخيص سره و ناسره مردم در همه امور بالاست
    • رضا A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      81 20
      پاسخ به سپهر عزیز . برادر اول اینکه هیچکس معصوم نیست.اگر بنا بود فقط کسانی حق صحبت داشته باشند که گناه نکرده باشند که تکلیف روشن بود ، دوم هم اینکه این حدیث امیرالمومنین برای همه است ، که به هیچ دلیل آبروی کسی را نریزند.
    • بی نام EU ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      حالم از صدا و سیما به هم خورد که برای مقاصد کثیف سیاسی نه شرم می شناسه نه ادب نه طنز نه وجدان...
    • بی نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      29 8
      از همین جا که عطاران موقع ادای این حرف بین کلامش سکوت میکنه میشه فهمید که چقد از نظر خودش حرفش قبیه بوده حالا منظورش از به جایی رسیدم که حاضرم این کارو بکنم چی بوده مهمه چرا دنبال این قسمت حرفش نمیرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همش بچسبید به مشایخی و کیک و کیک برید ببینید هنر مندمون که فیلمای پر فروش داشته چه مشکلی داره و الان """به کجا رسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟""""هان؟
    • حامد IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      35 8
      خوبه خیلی ها فیلم های قبل از انقلاب را دیدند- استاد اخلاق باید در تمام دوران اخلاق مدار باشد
    • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      13 2
      بابا این بشر با همه کس و همه چی شوخی میکنه. یه بار توی خیابان باریکی گیر کرده بودیم. یه ماشین از روبرو میومد ازش پرسیدم چه خبره شلوغه ماشینا جلو نمیرن گفت: یه راننده ناشی دور میزد همهرا گیر انداخته بود. یه مرتبه دیدم آقای عطاران اند. سلام کردم و رد شدم . راه باز شد رفتم جلو دیدم ماشین دیگری نیست فهمیدم راننده ناشیه خودش بوده.
    • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      32 6
      آقای مشایخی شماها باید به خودتان زحمت بدهید نیم ساعتی در کنار پیاده روی پرتردد هر جای کشور که باشد فرق نمی کند بایستید و بعد به حرف زدن های مردم گوش کنید بعد از چند دقیقه حیرت زده می شوید مردم از چه کلماتی(به قول شماها رکیک)در بیان ساده ترین حرفها استفاده می کنند بعد آن را با دیالوگ فیلمها و سریالها و برنامه ها مقایسه کنید ادم احساس می کند با دو دنیای متفاوت سر کار دارد مردم جور دیگری حرف می زنند و فیلمها و سریالها چیز دیگری نشان می دهند اگر قرار بود این ادبیات تخیلی گفتگو رسانه ای به مردم درس اخلاق بدهد یا تاثیری داشته باشد پس کو؟! با ژست گرفتن و پنهان کردن واقعیات جامعه کاری که رسانه ها/فیلمها/سریالها می کنند اگر دردی درمان می شد تا به حال شده بود، برعکس راه آن آینه بودن رسانه از جامعه است
    • ناشناس A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      82 13
      آقای مشایخی اگه خیلی آدم اخلاق مدار و خوبیه،باید این حرفو به خود آقای عطاران میزد نه به دوربین و خبرنگارا پیرمرد میخواد بهش توجه بشه
    • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      104 9
      جالبه 20:30 حرف از اخلاق می زنه...... آقای استاد مشایخی ای کاش روزی که شخص اول مملکت رییس جمهور کشور آقای احمدی نژاد آنچنان حرف و مثال می زد که باعث خجالت ما می شد این چنین از کوره در می فتی
    • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      40 10
      بابا به خاطر اینکه جایزه اش رو به بازیگر فیلم عصبانی نیستم داده قاطی کردند.دمش گرم
    • علی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      10 34
      من خودم از رضا عطاران خوشم میومد ولی با صحبتی کرد مشخصه که دین پیش اینا معنایی نداره آقای مشایخی که برای زمان شاه داره اخلاق به بچه های انقلاب در میده مشخصه که در هر زمانی باشی مهم نیست خوده شخص مهمه درود بر استاد مشایخی
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    فیلمای قبل 57خودشو یادش رفته ظاهرا
    • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      توی کدوم فیلمش بی اخلاقی کرده بوده جمشید مشایخی؟ خجالت بکشید.شما نبودید که می گفتید احمدی نژاد فرهنگ و هنر مملکت رو نابود کرد. مشایخی توی فرهنگ و هنر قدیمی تره یا عطاران. البته قابل درکه که خیلی ها مشتاق آن هستند که عطاران را بدون شلوار ببینند
    • بی نام RS ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      75 5
      توی ...یوب یه سرچ بزنی بد نیست
    • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      35 85
      باهات موافقم بی نام دوم
    • بچه خوی A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      45 13
      من موندم چرا منش دولت قبل به دست فراموشی سپرده نمیشه! اینکه وقتی انتقادی میشه، به جای نگاه کردن به اینکه اون انتقاد وارد هست یا نه، سعی در تخریب و ترور شخصیت فرد انتقاد کننده میشه. بابا کل مساله اینه که هنرمندی از یه هنرمند دیگه رفتاری رو دیده و ازش انتقاد کرده ولو خیلی تند (فارغ از اینکه حرفش درست یا غلط باشه). بیایید سعه صدر خودمون رو بالا ببریم و انتقاد کننده رو با آغوش باز بپذیریم( ولو اینکه مطمئن باشیم طرف قصد تخریب مارو داره). بنده به شخصه ایرادی رو به آقای مشایخی وارد نمیدونم.
    • حداديان IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      88 6
      فيلم آب نبات چوبي
    • بی نام FI ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      37 8
      سوته دلان.
    • شیوا A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      15 2
      بنظرم ربطی نداشت!! ما نمیتونیم اینجوری در مورد کسی قضاوت کنیم. عطاران یه آدم بسیار شوخیه. ماییم که داریم بیش. از حد چیزی رو بزرگ میکنیم. شاید منم حرفایی بزنم و بعدشم زود پشیمون بشم. پس نباید شخصیت و گذشته ی یه فرد رو زیر سوال ببریم! عاشق فیلم هیچ شم....
  • بی نام EU ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    ببخشيدبه مشايخي چه عطاران هنرپيشه طنزه...اينا چراسنشون ميره بالا اينجوري ميشن....اي كاش ٤سال پيشم براي حرفهايي كه به هنرمندها ميزدن شما اينجوري جوش مياوردي...
  • محمد A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    متأسفم برای مسئولین فرهنگی که به یاوه گویی این مردک و به گستاخی ها و هتاکی های این بی ادب نسبت به مردم فهیم ایران هیچ واکنشی نشان نمی دهند وحتی در جشنواره به او نیز جایزه می دهند.این یعنی بی ارزشی جشنواره و به قول حاتمی کیای عزیز از قبل هماهنگ بودن این جشنواره که چه کسانی باید برنده شوند.
    • بی نام FI ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      حاتمی کیا هم با تمام احترامی که براش قائلم رفتارش و حرفاش همه قابل نقد هستند و جواب هم دارند .... هشت سال سکوت ایشون در برابر وضعیت فرهنگ سوالی است که اول باید تکلیفش معلوم بشه تا ریشه این دغدغه شناسایی بشه، نگرفتن جایزه (یا به قوا خودشون شیشه) یا فرهنگ به زوال رفته !!!؟!
    • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      حرف زشت عطاران با مثبت زدن طرفدارانش زیبا نمی شود. خدا را شکر که اخلاقی بودن یک عمل را با مثبت و منفی زدن در سایتها نمی سنجند. والا مشخص نبود که وضع ما ایرانیان چه می شد
    • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      43 4
      حرف عطاران بد بود...بله، درسته! ولی چرا صدا و سیما باید روی همچین حرفی مانور بده؟ یعنی کسی توی این مملکت حرف ناجور و بی جا نزده تا حالا؟ ادبیات رییس جمهور محبوبتون یادتون رفته؟ اون موقع برای فرهنگ متاسف نبودید؟
  • ایران IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    چون عطاران رفته پیش خاتمی می خواهند خرابش کنند .
    • یاحا A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      ایول.....زدی تو خال
    • ممدوح IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      اگر کسی به خاطر اینکه عطاران به پیش خاتمی رفته بخواهد ایشان را خراب کند کار زشتی میکنه و همینطور اگر کسی به خاطر اینکه عطاران به پیش خاتمی رفته بخواهد ایشان را تطهیر کند کار زشتی میکنه .
    • بچه خوی A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      من خودم دوست داره آقای خاتمی ام ولی خب چه ربطی داره آخه؟! حرف بد، بده. من نمیدونم چرا بعضی از هنرمندامون اصن توجه ندارن که اینجا ایرانه و فرهنگ و هنجارهای خاص خودشو داره و باید اونارو مراعات کنن. اگه عطاران تو یه جایی مث هالیوود یه همچین حرفی رو میزد، مطمئنن تا سه چهار روز رسانه هاشون به به چه چه را مینداختند که ببینین این هنرمند ما واسه شادی دل مردم چه کارا که حاضر نیس بکنه و از خودش مایه بزاره. ولی خب اینجا ایرانه و مردمش فرهنگ و اعتقادات و رفتارهای منحصر به فرد خودشونو دارن( چه خوشتون بیاد چه بدتون بیاد). و هنرمندی هم که برا این مردم کار میکنه باید خودشو تو همین فرهنگ تعریف کنه. توصیه میکنم کتابی در مورد جامعه شناسی حتمن بخونیم و بیشتر با چیزی به نام فرهنگ آشنا بشیم
    • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      چون عطاران رفته پیش خاتمی شما بابت هر کاری باید ازش تعریف کنید؟!!!
    • سجاد A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      85 18
      توهمتون خیلی بالاست . هر چیزی رو به هر چیزی ربط می دید .
    • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      29 11
      دقیقا همینطوره
    • مهرداد IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      13 8
      ببخشید که این حرفو میزنم ولی امکان داره این طرز عقیده رو هم خاتمی به عطاران دیکته کرده باشه که آزادی هر کاری بکنی برا خندوندن ملت ایران !! ولی نه اینطور نیست!! باید هرکسی رو بخاطر رفتار خودش قبول یا رد کنیم نه با واسطه !! عطاران جوگیر شده ی حرفی زده نباید بهش دامن زد چون با اینجور طرد کردن، چند سال دیگه هیچکس برامون نمیمونه ! من فکر میکنم خندوندن مردم باید ی جوری باشه که به هیچکس توهین نشه هیچکس و عطاران با این طرز فکر در درجه اول به شخصیت خودش توهین میکنه و بعد هم به مردم که فکر میکنه با اینکار اونا خوشال میشن و شاد.
  • بی نام IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    کاش از این واکنش های تند در هشت سالی که حرف های بسیار بدتر از این شنیده می شد "نه از حنجره یک هنرمند بلکه رئیس جمهور ! " صورت می گرفت ... بلاخره آقای عطاران رفتند به دیدار آقای خاتمی و حالا حالا ها کیهان و صدا و سیما باید از خجالتش در بیایند .
    • بی نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      17 12
      یعنی حرف عطاران قشنگ بود؟!
  • مجیدپرسپولیسی A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    جمشید مشایخی از وقتی گفتن برو با لیونل مسی صحبت کن شمشیر شو برای همه کشیده . اقا جون نگفته که لخت میشم گفته شلوار مو می کشم پایین ! توی خیلی سریالها و فیلمها حمید لولایی بارها این حرکت رو برای خنده مردم انجام داد . استاد فیلم طنزه فیلم درام و جدی نیست که طرف حتما باید اتو کشیده باشه!
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    من چند تا قیلم قبل از انقلاب استاد مشایخی رو دیدم وقتی هم سن و سال آقای عطاران بودند و کلی درس اخلاق یاد گرفتم از ایشون ..
    • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
      2 1
      افرین افرین
  • : IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    درود بر مشايخي . واقعا حركت به جا و سنجيده اي بود بعضي از هنرمندان بعضي وقت ها از روي نااگاهي هدف و ارمان خودشون را گم ميكنند و مسير را اشتباه ميرن و بزرگ ترها بايد تذكر بدهند .
    • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      واقعا « حركت » به جايي بود . عين جفتك وارو تو بازي شطرنج !!!
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    استاد گرامی کلا بحث طنز بوده شما اینقدر خودتون رو اذیت نکنین !!!
    • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 3
      ثروت و سن که بالا بره انتقادها هم زیاد میشه وآدم همه چی بدون
  • ساسان IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    آقای استاد!! شما با فوتبالیها چه میکنی؟ شما سفیر فوتبالی فتح ا.. زاده هستی؟
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    به قول اون دوستمون « اينا چرا سنشون ميره بالا ، اينجوري ميشن؟ » عطاران گفت « اگه مردم بخوان » و اين « مردم » خيلي مهمه . آقاي مشايخي ، با همه احترامي كه براي شما دارم ، مدتهاست شما از مردم رها شدين و آنها را نمي شناسيد. با مردم باشيد ، حتي اگر خواستند كه شما هم ( استاد مشايخي !!!! ) شلوارتان را پايين بكشيد . اين مردم بودند كه مشايخي ، مشايخي شد و گرنه يكي بوديد مثل همان « مردم »
    • فاطمه A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
      1 2
      آفرین
  • بی نام IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    آقای مشایخی علاقه مندند در هر موضوعی اظهار نظر کنند. قضیه مسی و آمادگی برای اعزام به عنوان نماینده صلح واقعا چه منطقی داشت؟ خود ایشان وقتی سن عطاران را داشتند در چه شرایطی بودند؟ در هنرمندی ایشان شکی نیست ولی بهتر است برای مطرح شدن در هر موضوعی اظهار نظر کنند. از هم سن وسالهای خودشان یاد بگیرند.
    • بهار IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      17 3
      چقدر خوب مفهوم رو رسوندین واقعا. مرسی
    • بهار IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      10 4
      چقدر خوب مفهوم رو رسوندین واقعا.
  • بی نام CA ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    راست میگه دیگه حرفش بسیار زشت بود. این آقای عطاران کلا کلاس کارش سبک است و علاقه زیادی هم به کارهای به این فرم و فرهنگ به اصطلاح چاله میدانی داره و فکر میکنه که مردم هم بسیار به او علاقه مند هستند. یادم نمی ره که در یکی از این سریالهای رمضانی اش دوربین را برده بود در داخل توالت و فیلمبرداری و فقط مانده بود که دوربین را زوم کند روی سوراخ توالت. به هر حال هر کس یک خمیره دارد یکی میشود هنرمند بزرگی مثل مشایخی یکی هم میشود این آقا. متاسفم برای آن هیئت داورانی که به این شخص جایزه میدهند.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      شما همین لایک ها رو ببین، میفهمی کی محبوب مردمه عزیزم.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    از این برنامه صرفا جهت اطلاع خیلی بدم میاد.
    • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      خب نگاه نکن کسی مجبورت کرده!
    • مهدی IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      از قلان برنامه بدم میاد، "خب نگاه نکن"، از اون یکی برنامه هم خیلی بدم میاد، "خب نگاه نکن"، و در مورد همه برنامه های تلویزیون من همین رو میگم و طرف مقابل هم همینو جواب میده. بعد میان میگن ریشه یابی کنیم چرا مردم میرن سراغ ماهواره !
    • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      19 88
      برو ماهواره نگاه کن. کسی جلوتو گرفته!
    • سعیده A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      116 5
      این برنامه ها و کلا تمام برنامه های صدا و سیما رو با پول من و شما می سازن. ما حق داریم در موردش نظر بدیم و حرص بخوریم که چرا پولمون صرف تبلیغ برای یه گروه خاص و تخریب یه گروه دیگه می شه!
    • بی نام A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      80 4
      میخواستم جوابتو بدم که سعیده خیلی خوب جوابتو داده بود!! این صدا و سیما اسمش ملیه و با پول بیت المال ساخته میشه! شبکه خصوصی نیست که اینطور طلبکارانه میگی خب نگاه نکن،وظیفشه که رضایت مردم رو در نظر بگیره.
    • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      9 5
      منی که سالی 10 میلیون مالیات میدم حداقل،نباید از 20 تا کانال تلویزیونی 1 کانال رو بتونم نیگاه کنم!حالم بهم نخوره حالت تهوع از دروغ و سیاست بازی نگیرم ؟ماهواره هم نمیخرم از اونا هم حالم بهم میخوره هم سریالهاش هم مجری هاش توقع زیاد ندارم! همون برنامه های دهه 60 -70 رو بزارن دوباره ببینیم .همون کارتونها و همون سریالها و فیلمها.خسته شدیم از برنامه کودک ماکارونی ،شبکه یک برنجی،سریالهای آبکی و خیانتی و بس محتوا و بازیگرای یک با مصرف و........
    • ایران A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 26
      چون دماغ خیلی هارو سوزونده
    • عباس IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      44 3
      این صرفا جهت اطلاع که مثلا داره از همه انتقاد میکنه اگه راست می گه یه بار هم از اصولگرایان انتقاد کنه.
  • بی نام EU ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    قصد توهین ندارم ولی افرادی که در این سایت کامنت میزارند و نظراتشو میخونیم مثل اینکه تعادل ندارند حالا ایسن شخص هرکی باشه .یه کم خودتونو کنترل کنید.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      14 52
      واقعاً گل گفتی
    • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      15 48
      اين از امراض كامنت زن هست كه بين تمام كامنتها اين درّ و گوهر ها را انتخاب مى كند!
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    درود بر عطاران دمت گرم ماکه با دیدن فیلمات در این ماتمکده شاد و خندون میکنی دوست داریم
    • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      3 22
      اگه این ماتمکده رو دوست نداری خوب برو با امثال خردادیانها شاد باش
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    آقای استاد سبک کار آقای عطاران طنز هست و این شوخی هم هیچ ایرادی نداره اگه باعث خنده مردم بشه شوخی شوخی هست . قرار نیست همه مثه شما استاد بشن دیگه بزارین یه دو تا هم اینطوری باشن
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    گفته شلوارمو چیز دیگه ای نگفته ..البته می تونس نگه واخلاقی هم بود که نگه ..ولی اقای مشایخی در سن عطاران چه وضعیتی داشته اند سعدی می گوید ....هیچکس بی جامه تر نیست اما دیگران ...باز می پوشند و ما بر آفتاب ا فکنده ایم
  • باقری A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    اتفاقا فیلم های زمان قدیم همه مردانه بود مرد نقش یه مرد بازی می کرد کدام فیلم های قدیم یک مرد شلوارش پایین آورد
  • بی نام FR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    بفرمایید بشینید ببینیم بابا!
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    رضا عطاران عاشقتممممممممممممممممم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    در سینمای طنز که با خیلی ها نمیشه ونباید شوخی کرد آخه از درخت رفتن بالا خنده داره ؟ یه قدری تساهل هم بد نیست استاد
  • مرتضي IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    به شخصه رضا عطاران را دوست دارم اما يه خورده شايد حرفش خوب نبوده باشه.بهتر بود جور ديگه اي مي گفت.براى کسى پوشيده نيست که رضا عطاران در کنار کار حرفه اى که داره ازش پول در مى اره مى خواد مردم شاد باشن. از صدا سيما انتقاد دارم که مى خواد از آب گلالود ماهى بگيره.رضا عطاران نمى خواد براى شما فيلم بسازه يا فيلمى بازى کنه که شما پخشش کنيد.دليلي داره بخواين خرابش کنيد؟نگاه کنيد...نجف زاده سه چهار بار گفت اخلاق....کار صدا سيما اخلاقى بود؟ استاد مشايخى را مى شناسيم و قبولشون داريم.استاد قبل انقلاب هم فيلم غير اخلاقى نداشته.اما شايد بهتر بود استاد در خفا اين تذکر دلسوزانه را به عطاران مى دادن نه در يک جمع خبرى.بلند فرياد زدن عيب و ابرو بردن اخلاقيه؟چرا همه شعار اخلاق مى دن؟
    • بی نام EU ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      احتمال میدم شما خیلی کم سن وسال باشی چون یه وقتی بود ایشون چهرتا چهارتا برای صدا و سیما فیلم می ساخت .و در اون زمان خیلی ها نمی تونستن حالا شما به عنوان یکی از طرفدارای ایشون بگید آیا ایشون از رانتی خاص در آن دوران بهره می بردند.
    • مرتضی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      70 5
      خبرآنلاین را داشتم چک می کردم و چون برام این قضیه خیلی جالب بود و داشتم نظرات را می خواندم که به پاسخ نظر خودم رسیدم. بنده به هیچوجه طرفدار ایشون نیستم.اصولا طرفدار بازیگر خاصی نیستم. اما کارهای آقای عطاران و خیلی از همکارانشون خنده بر لبان من اورده دوست عزیزی که احتمال دادن بنده کم سن و سال باشم در جوابشون باید عرض کنم نمی دونم! شاید در مقایسه با شما کم سن و سال باشم.بنده متولد 58 هستم ولی اولین کار عطاران که یادم میاد پرواز 57 ساخته مهران مدیری بود.در مورد اینکه آقای عطاران نمی خوان برای صدا و سیما کار جدیدی بسازن هم از خودشان شنیدم در یک جشنواره خیریه ...که از سال 88 به این ور قصد تولید فیلم برای صدا و سیما ندارن و شاید فقط بخوان به دوستانشون برای بهبود عملکرد فقط مشورتی بدن...
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      8 2
      منم بانظرشماکاملا موافقم
  • یلدا A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    آدم طناز را ازش بخواهی ایراد بگیری همیشه قابلیت اش هست یعنی همه حرفاشو جدی تلقی کنی
  • سينا A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    تو اين مملكت همه جا و همه كس آدمو نصيحت ميكنن .آقاي رضا عطاران نه مربي اخلاقه نه مامور امر به معروف و نهي از منكر يه آدم صاف و صادق و زلاله ،بخاطر همين پيشه مردم نصيحت زده عزيزه.
    • نسیم IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      6 24
      آقای عطاران لازم نیست مربي اخلاقه یا مامور امر به معروف و نهي از منكرباشه ،لااقل میتونه با حرفها ورفتارش آمر به منکر نباشه و بی حیایی رو از این بدتر باب نکنن. بعدهم آقای نصیحت زده همچین آدمهای دلقکی ارزونیه شما که تحمل شنیدن حرف حق رو ندارید.
  • رها A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    جالبه بعد از اینکه رفت خاتمی رو ببینه این حرفا مطرح شد
    • دانشجو IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      43 5
      اگر نمی رفت که مطرح نمی شد، این که معلومه. خواستن یه آتو ازش بگیرن برای تسویه حساب سیاسی. والا رییس جمهور قبلی بدتر از این حرفهارو می زد و هیچکس هیچی نمی گفت
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    هم استاد مشایخی وهم آقا رضا عطاران را دوست دارم. ولی استاد بهتر بود ملاحظات چنین روزهایی را تدبیر میکردندو با خود ایشان صحبت میکردند
  • ﻋﻠﯽ ۲ A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    42 62
    ﺍﯾﻦ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ . ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺻﻔﺮ ﻭ ﯾﮑﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ . ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺯﯾﺸﻢ . ﺍﻣﺎ ﺣﺮﻑ ﺑﺪﯼ ﺯﺩﻩ . ﺑﭙﺬﯾﺮﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻫﻢ ﮐﺎﺭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻭ ﻫﻢ درست ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ‌ﺩﻫﺪ .
    • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      25 6
      چه حرف بدی؟ گفت یکی از منتقدین گفته من هم می گم به این مرحله رسیدم
    • بی نام A1 ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      15 5
      دوست عزیز شما چرا برداشت بد از صحبت رضا عطاران میکنیدایشون گفتن یکی از منتقدها این حرف رو به من زدند منم الان به مرحله ای رسیدم که حاضرم این کارو انجام بدم یعنی ببینید مردم ما چقدر افسرده هستن که من حاظرم برای لحظه ای لبخندشان حتی چنین کاری بکنم! عطاران آدم ساده و روراستیه حرفهاشو راحت میزنه جناب مشایخی هم مسئله رو خیلی بزرگش کردن گویا فقط مشکل سینمای ما امثال عطاران هست !
  • اهوازی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    83 12
    کار هر سه خوب نبود اول اینکه عطاران نمی بایست اون حرف رو می زد و دوم اینکه آقای مشایخی اگه استاد هنرمندان هستند نیازی به جنجالی کردن این موضوع نبود و بدتر از همه سیمای ارزشی ماست که حاضر برای خراب کردن هر کسی هر کاری و هر چیزی را پخش کند
  • خواجه حافظ شیرازی A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    94 6
    دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند پنهان خورید باده که تعزیر می‌کنند ناموس عشق و رونق عشاق می‌برند عیب جوان و سرزنش پیر می‌کنند
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    آقا مشایخی احترامت واجب ولی قرار نیست راجع به هر چیزی نظر بدید که! هر کسی سنش بالا میره میشه ریش سفید زمین و زمان. به هر چیزی میخواد گیر بده! راستی حال مسی خوب بود؟!
    • مسعود A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      5 1
      سکسانی از قیصر !:احترامت واجب خان دایی اما حرف از مردونگی نزن که هیچ خوشم نمیاد.......
  • عدالت RS ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    60 11
    آقا من نگرفتم چی گفت اصلنم برا مهم نیست فقط یکی روشنم کنه این اقا چرا توپ فوتبال جلوش گذاشتن؟ بی خیال پدر من ، مثل اینکه بعد از رئیس جمهور سابق عادت شده که همه در همه جا در همه چی در همه وقت وقت و بی وقت و گاه و بیگاه اظهار نظر کنند، برحال فرهنگ این مملکت باید گرییست استاد فرهنگ
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    28 11
    به نظر من بایستی به هر دو نظر احترام گذاشت چون سبک کاری آنها متفاوت است طبیعتا چنین تضادی پیش می اید ولی در سال های اخیر صدا و سیما و سینما آنقدر به موضوع طنز پرداخته اند که بیشتر به سمت لودگی رفته تا طنز و طبیعتا در بخشی از رفتار هم خودش را نشان می ده شاید اگر هدف فقط پول نباشد بشه کارهای بهتری کرد و استاد هم اذیت نشه!!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    درود بر عطاران دوست دارم زیاد
  • بی نام EU ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    23 47
    خیلی ها باید برند و ابتدا فرق توهین و انتقاد رو بفهمند بعد بیان درباره بقیه نظر بدن به قول دوستمون عادت کردیم, صفر و یکی فکر می کنیم و نظر میدیم البته مقصر ما نیستیم شرایط ما اینطوری بار آورده. باید خیلی خیلی تمرین کنیم تا در یک فضای آزاد بتونیم انتفاد سازنده بکنیم. وقتی در کامنت ها میبینیم چطور به یه پیرمرد اهانت میشه متاسف میشم.
  • فتحی A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    73 16
    چرا ما مردم ایران دوست داریم همه مثل خودمون فکر کنن و رفتار کنن. اقای مشایخی فیلم های قبل انقلاب خودشون فراموش کردن. اقای عطاران هنرمند بزرگیه . کامنتی که در مورد حدیث امام علی گذاشته شده بود کاملا درسته ، کسی حق نداره جلوی دیگران کسیو نصیحت کنه مگه شما پیغمبر یا امامید که به خودتون حق میدید این گونه رفتار کنید. خدا خودش می دونه که بنده صالح خداوند چه کسیه و بس.
  • وحید GB ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    گفت به خاطر لبخند مردم همه کار میکنم این مهممه درود بر عطاران
    • بی نام EU ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      15 36
      پو پو لیسم!!!!!!!!!!!!
  • بی نامم IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    37 16
    قدیما نظرسنجی خبرانلاین برایم جالب بود ولی الان محلی شده که توش یه خط کشیدن و هرکس طرفشونه باید تحت هر شرایطی از اون حمایت کنن و طرف مقابل بزنن حتی اگر حرف درستی هم میزنه. این مصداق بارز افراطی گری هست که این افراد مخالفشن
  • بی نام EU ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    42 4
    مردمه در حسرت همه چی !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    44 8
    جشنواره فحشه؟
  • اسمانفر IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    ادبیات رضا عطاران خیلی سخیفه /تو این یکماهه در سه مراسم مختلف حرفهایی زده که واقعا دور از ادبه / هنر پیشه خوبیه من هم دوستش دارم ولی حرف نزنه بهتره
  • محمد جواد A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    23 6
    کسی که کمترین ارادتی به خاتمی داشته باشه باید منتظر عواقبش باشه . بر فرض حرف بدی هم زده باشه . رسانه ی میلی بایدآبروشو ببره !! همین 4 تا سریالی که عطاران ساخته بهترین سریالهای طنز تلویزیون بوده که بارها پخش شده و برای صدا و سیمای بی مخاطب ، بیننده جذب کرده حالا نتیجه ی زحمتشو بهش نشون دادن بی وجدانا !!
    • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      1 1
      به خاطر ديدار با خاتمي مطمئن باشيد ممنوع التصوير هم خواهد شد
  • سامان IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    34 97
    واقعا متاسفم خجالت نمی کشید این بی ادبی اقای عطاران رو تایید یا توجیح می کنید به جای اینکه به شخصیت استاد مشایخی توهین کنید به این به ظاهر هنرمند بفهمونید که داشتن ادب هم نوعی هنره خبر چاپ کن لطفا
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      33 6
      سامان جان عمو کلاس چندی؟؟؟؟؟؟؟ :::::: توجیح::::::: یا ««««««توجیه»»»»»»
    • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      24 5
      منظورت توجیه بود نه؟
  • فرید IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    38 1
    بی خیال بابا. مسی منتظرته
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    66 9
    کلا این یک نظرسنجی راجع به عملکرد این دو ارتیست بود قضاوت مردم نشان میدهد دوره نصیحت کردن پدر بزرگها به پایان رسید.
  • علي A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    33 4
    به نظرم اين ها همه بازيهاي پشت پرده اي است كه براي خراب كردن رضا عطاران انجام ميشه و ان هم به خاطر اينكه رضا عطاران صادقانه جايزه جشنواره را متعلق به هنرپيشه فيلم عصباني نيستم ميدانست و به مزاج مسئولان و طرافدران هميشه در صحنه خوش نيامد و نيز عكسي كه از رضا عطاران با خاتمي در سبكه هاي مجازي ممنتشر شد اين مسئله را تشديد كرد حالا تمام اين حرفهاي آقايان بايد از زبان يك هنرمند پيشكسوت بيان شود جهت تخريب اقاي عطاران اما به نظرم كسي انچنان تاثيري از گفتار اقاي مشايخي نگرفت و باخوردي نداشت اين ها همه سياست است كه آقاي مشايخي بازي خورد همانطور كه درباره ديدار با مسي بازيش دادند استاد مشايخي كمي به خود بياييد اكثر مردم از گفتار رضا عطاران برداشت بدي نكردند.
    • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      3 3
      ﮔﻞ ﮔﻔﺘﯽ ﺟﺎﻧﻢ ! ﺍﺯ ﻣﺸﺎﯾﺨﯽ ﻗﺮﺽ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﻋﻄﺎﺭﺍﻥ ﺭﻭ ﺑﮑﻮﺑﻦ ، ﺑﻌﺪ ﺍﮔﻪ ﻻﺯﻡ ﺷﺪ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﻗﺮﺽ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ ﻣﺸﺎﯾﺨﯾﻮ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﻦ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ ﻗﺴﻤﺖ ﮐﺮﺩ ﻓﺮﺻﺘﯽ ﭘﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪ ﺍﺯ ﻧﺼﯿﺮﯾﺎﻥ ﻗﺮﺽ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯿﻮ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﻦ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ کوبیدن ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﻣﺤﺒﻮﺑﻪ ! ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺻﺮﻓﺎ ﻫﻢ ﻣﺪﺗﯿﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﻭ ﺑﯽ ﭘﺮﺩﻩ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ، ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻃﻨﺰ ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﯿﺪ ﮐﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺤﻤﻞ ﺗﺮ ﺑﻮﺩ .
    • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      2 3
      ﮔﻞ ﮔﻔﺘﯽ ﺟﺎﻧﻢ ! ﺍﺯ ﻣﺸﺎﯾﺨﯽ ﻗﺮﺽ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﻋﻄﺎﺭﺍﻥ ﺭﻭ ﺑﮑﻮﺑﻦ ، ﺑﻌﺪ ﺍﮔﻪ ﻻﺯﻡ ﺷﺪ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﻗﺮﺽ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ ﻣﺸﺎﯾﺨﯾﻮ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﻦ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ ﻗﺴﻤﺖ ﮐﺮﺩ ﻓﺮﺻﺘﯽ ﭘﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪ ﺍﺯ ﻧﺼﯿﺮﯾﺎﻥ ﻗﺮﺽ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯿﻮ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﻦ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ کوبیدن ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﻣﺤﺒﻮﺑﻪ ! ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺻﺮﻓﺎ ﻫﻢ ﻣﺪﺗﯿﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﻭ ﺑﯽ ﭘﺮﺩﻩ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ، ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻃﻨﺰ ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﯿﺪ ﮐﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺤﻤﻞ ﺗﺮ ﺑﻮﺩ .
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    27 3
    عطاران رفت پیش خاتمی حالا سر هر چیز بهش بد میگن خودتونید!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    برای مردم بی تربیت خودمون متاسفم مردمی که از تربیت و فرهنگ بویی نبردند
    • جیم جارموش IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      20 8
      بی نام دومی ! شما ظاهرا بدجور به خودت شک داری ! طرف یه چیزی گفت شما چرا زود به خودت گرفتی ؟ البته بکار بردن کلمه " عوضی " در جمع خوانندگان قطعا نشان دهنده تربیت والای جنابعالی است !
  • عاشق رضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    48 6
    جناب استاد گرامی این آقا رضای ما هم شوخی کرد شما به دل نگیر
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    56 10
    به هر حال حرف زدن هر کسی به خودش مربوطه و به کسی ربطی نداره در ضمن مگه آقای عطاران میمونه که از بالای درخت بپره پایین حرف زدن شما که زشت تره شمایی که یک بازیگر قدیمی هستین!!!!؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    39 3
    این مشایخی هم جوگیر شده! شما اگه ادب داشتی 8 سال فضاحت در اوضاع سیاسی و فرهنگی کشور را تحمل نمی کردی و سکوت اختیار نمی کردی...
  • 1200 A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    143 8
    جناب آقای مشایخی مثلا استاد اخلاق!! من قبول دارم که حرف آقای عطاران خوب نبود اما فقط یه سوال رو پاسخ بدین؟ زمانیکه سلحشور زنان سینمای ایران رو مورد عنایت قرار داد شما کجا بودید. حیف که نمیخوام کلام به حرفای بد باز کنم. بترسید از خدا که نان را به نرخ روز می خورید
  • بی نام RO ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    42 6
    با تمام احترامی که واسه استاد مشایخی دارم ولی استاد خراب کردی خودتو خراابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    210 4
    زیر شلواری داره زیر شلوارش استاد عصبانی نشو
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    9 63
    رفتار دوتاشون در نوع خودش قشنگ بود.وپیامه خاص خود را داشت
  • بی نام RO ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    23 3
    مثل اینکه آقای مشایخی یاد نگرفتن که به نظر بقیه احترام بزارن یه روز به ورزش سرک میکشن با اون فضاحت یه روزم به کارای این بنده خدا فردا رو هم خدا بخیر کنه
  • آروین A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    34 2
    محتسب شیخ شد و فسق خود از یاد ببرد....
  • بی نام RO ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    70 13
    استاد مشايخي بعد از اين زحماتي كه كشيديد بهتر نيست مثل بقيه هنرمندان بيشكسوت دوران بازنشستكي تونو بيسرو صدا به اتمام برسونيد !!!! به نظر مياد كلا خيلي تو اين مساىل شركت داريد
  • احسان A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    85 14
    آقای مشایخی مراقب باش بازیچه ی جریان خاص نشیا
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    23 4
    اقای مشایخی بهتره گذشته کاری خودشون رومجددابررسی کنند.به قول اندیشمندی دررابطه باخطای انسان ها:اولین سنگ راانکس زندکه خودشرمسارگناهی نزدپروردگارش نباشد!
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    20 9
    از نظرات و مثبت و منفی ها معلوم است کیا تو دل مردم جا دارند کیا نه! آقای مشایخی شما چرا جوش میاری بزرگوار به هر حال آقای عطاران حداقل بعد از انقلاب کار کردند هرچی بودند هستند نه اینکه جوش بیارند و ... بگذریم حالا
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    23 5
    عجب حرفی زد عطاران! دمش گرم!!! یعنی جامعه اینقدر افسرده است؟
  • hosseinh A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    38 2
    همین آقای مشایخی در زمان قبل از انقلاب در چه فیلم های ضد اخلاقی بازی میکرده. حالا ایشون حق نداره بیاد به عطاران این حرف رو بزنه.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    22 4
    هر کسی حق داره نظر خودش رو بگه و هیچ کس حق توهین به کسی رو نداره؛ همانطور که رضا عطاران به هیچ کسی توهین نکرد. آقای استاد هم درگیر قضیه "تو میبینی و من پیچش مو" شدن. پرچم رضا عطاران بدجوری بالاست
  • سپهر IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    33 5
    فیلم های پیش از انقلاب شما از خاطر نرفته جناب استاد!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    17 40
    من کاری به این کارا ندارم. اتفاقا به نظر من اقای مشایخی خیلی هم خوب زد تو دهن عطاران . اگه اون هم نمی زد یکی باید پیدا میشد یه حرفی بزنه. ادم که همه جور حرفیو نباید جایی بزنه که همه نوع قشری از ادم نشسته و گوش می کنه. اقای مشایخی دمت گرم.
    • بی نام IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      34 8
      خودتو از درخت پرت کن پایین یکم بهت بخندیم
  • نیلوفر IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    23 3
    ما تا کی میخوایم تو کارای همدیگه دخات کنیم؟اقای مشایخی درسته که شما جزو پیشکسوتان سینمایید ولی اقای عطاران هرچی که گفته فقط به خاطر مردم گفته و تا همیشه و با هر حرکتی ما هواداران پشتش می ایستیم و این حرکت نه تنها موجب دلخوری ما از ایشون نشد بلکه به محبوبیت ایشون اضافه هم کرد. اقا رضا دوستت داریم زیاد
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    72 17
    یعنی استاد مشایخی با شصت سال سابقه بازی متوجه نیستند عطاران شوخی کرده؟
    • بی نام EU ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      21 7
      نه......
  • علی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    28 6
    آقای مشایخی آقارضا واسه خاطر خندان از آبروی خودش مایه گذاشت وگفت میتونم این کار وبکنم ولی تاحالا نکرده . شمابه خاطر چی فیلم های آنچنانی رو بازی کردید!!!!
    • نسیم IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 10
      این مایه گذاشتن از آبرو نیست ،این ازبین بردن آبروست ودرعین حال شکستن حرمت جامعه ،بعد هم ممکنه امثال شما به این حرف وحرک سخیف بخندن ولی در اصل این حرف تاسف داره نه خنده.
  • سارا زفره از اصفهان A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    35 6
    به خدا رضا عطاران یکی از بهترین کارگردانان و بازیگران طنز است قدرش را بدانیم. من خانه به دوش/ متهم گریخت/ بزنگاه/ ترش و شیرین ایشان را بارها دیده ام و در حق ایشان دعای خیر کردم.
    • وجیهه A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      11 4
      واقعا آقای رضا عطاران یکی از بهترین کارگردانان و بازیگران طنز است قدرش را بدانیم. من خانه به دوش/ متهم گریخت/ بزنگاه/ ترش و شیرین ایشان را بارها دیده ام و در حق ایشان دعای خیر کردم. نام
  • عرفان A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    19 4
    آقای بی نام احتمالا شما فیلم های استاد مشایخی رو قبل انقلاب ندیدی، پس …
  • علیرضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    40 6
    احترامت واجبه خان دایی ولی .... تو چکار به این کارا داری ... عطاران نشون داد که روح بزرگی داره ...
  • نمیگم A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    28 4
    استاد مشایخی استاد هستی احترامتو داریم ولی دیگه بعد این همه سابقه بازیگری نیاز نبود خودنمایی کنیااا... رضا عطاران منظورش در آوردن شلوار بصورت +18 نبود ، شما بیخیال :| راستی لازمه یکی برا شما متون آهنگهای خارجی رو که در سطح جهانی جایزه میگیرن رو ترجمه کنه ، اونوخ متوجه میشید عظاران چیزی نگفته :|
  • مهدی زمانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    40 5
    من عاشق رضاعطاران هستم وعاشق کارهای زیباشون هستم...
  • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم .......................درود بر رضا عطاران دوست داریم ......................
    • بی نام RO ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      3 6
      منظور رسوندی دیگه جو گیر نشو
  • نسیم A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    19 10
    به نظر من اینقدر زوم کردن روی حرف عطاران از طرف رسانه ها و استاد مشایخی یه کم غیر طبیعیه....رومسائل مهم تر از اینا هم اینطوری باشند بد نیستا،از طرفی فکر میکنم منظور آقای عطاران رو قسمت کشیدن شلوار زیاد نبود بلکه بیشتر کنایی بود و حرفشون این بود که دراین روزا انقدر مردم در تگنا وسختی ومشکلات مالی وفکری و... قرار گرفتند که امثال خیلی از لودگی ها ولوده هاکه هممون میدونیم کیا هستن،از نشوندن یه نیمچه لبخند رو لب های مردم عاجزند و اگه قرار باشه مردم بخندن حاضرم حتی این کار رو بکنم. چرا دوست داریم درک ایشون رو نسبت به قداست هنر زیر سوال ببریم؟؟؟"هروقت ایشون این کار رو کرن منم به شخصه میرم تو جبهه استاد مشایخی چون عرف ایران و فرهنگ غنی ما قبول نمیکنه"
  • اعظم IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    34 2
    هنرپیشه ها هم ظاهرا وقتی پیر میشن جوگیر میشن، با این حرفها محبوبیت رضا عطاران بیشتر میشه که کمتر نمیشه، جایزه مبارک وجود مهربونت عطاران عزیز
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    19 22
    واسه چی بی دلیل منفی میدین.... اصلا رفتار دوتاشون خیلی زشت بود.....
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    32 2
    یک کمدین برای خنداندن مردم خیلی کارها میکند یکیش هم شلوار در اوردن البته زیر شلواری هم داشته باشه فیلم های لورل هاردی که یادتون نرفته .......... زیاد قضیه رو جدی کردید
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    31 4
    ایشان استاد اخلاق هستند؟ مامور اخلاق فوتبال هستند؟ چی کاره هستند؟ در بهترین حالت می توانند استاد بازیگری باشند نه چیز دیگر عطاران هم می تواند یک طنز پرداز خوب باشد و تا الان بوده
  • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    15 1
    همه گزینه ها رو میزه..... رفتار دوتاشون عالی بود.... خوب بود... متوسط بود... بد بود.... خیلی بد بود........ کمی تا قسمتی ابری بود......
  • نقی A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    11 47
    استاد، حتما همه هنرمندان نصایح شما را گوش میدهند
    • عرفان A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      45 10
      نقی جان سریال های قبل انقلاب اتاد رو دیدی؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      12 3
      نقی ناهار نخوردیم....!
  • جاوید A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    20 4
    رضا عطاران حرف نداره.ظاهرو باطنش یکیه،نمیدونم چرا اینقد بین ظاهر و باطن ما ایرانیا فرق هست و شده یه هنجار و یه صفت مثبت اخلاقی که خودسانسوری کنیم و هر حرفی رو نزنیم و خودمونو شسته رفته نشون بدیم.استاد هم بهتره زیاد عصبانی نشن.برای قلب و قبلشون خوب نیست.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    19 4
    در همه دوران تاريخ جوانتر ها حرفهائي ميزنن كه به ذائقه مسن تر ها جور نمياد در حال كه ايشان كمدين هستن و نوع طنتز صحبت ميكنن در ثاني .... هيچي نگم بهتره
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    19 3
    هم رضا عطاران رو دوست دارم هم آقای مشایخی هردو بازیگر محبوب من هستند♥♥ولی دلم میخواست استاد مشایخی این شوخی رو درک میکردن!
  • باران IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    28 3
    حرف آقای عطاران در قالب یه طنز بوده .چیزی نبوده که آقا مشایخی اینطوری عصبی شدن.حرفه آقا یمشایخی بیشتر غیر منطقی بود اونجا که گفتن برو خودتو از درخت پرت کن پات بشکنه مردم بخندن،هیچم این خنده دار نیست.آقای مشایخی که یک بازیگر با تجربه هستن هنوز فرق طنز و جدی بودن رو نمیدونن
  • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    7 4
    بابا شرت داره ندیدین یکی بند تمبونش پاره میشه شلوارش می افته همه می خندن
  • ج اد A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    13 6
    اي دوستان عزيز خودتون رو اذيت نكنين اب هرز ميره
  • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    20 11
    دقیقا نمیدونم منظور عطاران چیه ولی دلیل نمیشه چون مردم میخندن هر کاری کرد.باید سطح فکر مردم برای خندیدن هم بالا باشه.به هر کار سطح پایین نباید خندید.
  • h A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    35 4
    من فقط میدونم که خیلی بدبختیم.. . . .
  • بی نام RO ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    19 14
    اگه حرف رضا عطاران زشت بوده بنا به اظهارات رضا عطاران یک منتقد در مورد ایشان این حرف را زده است و آقای مشایخی باید می گفتند حرف آن منتقد زشت بوده است و شاید عطاران برای نشان دادن حرفهای نادرست آن منتقد این مطالب را عنوان کرده است
  • بی نام A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    23 5
    عطاران قبل از هرچیز یک کمدینِ و کار کمدین هم خندوندنه هیچ کجای دنیا به همچین حرفی خرده نمیگیرن همین شماهایی که دارید انتقاد میکنین به حرفی که عطاران زده .دقیقا بارها همچین صحنه هایی که بازیگران طنز شلوارشون رو پایین کشیدن و زیرشلواری های گل منگولی شون رو دیدن قهقه زدید حالا اینجا اومدین استاد اخلاق شدید؟ کی گفته جمله عطاران به دور از ادبِ؟ اصلا دایره ادب چقدر و حد و حدودش برای یک کمدین چقدره؟ برخی از پیشکسوتان هم در عرضه هنر و فرهنگ و ورزش این روزها نون رو میخوان به نرخ روز بخورن و با سیاسیون عکس میندازن و....
  • بی نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    2 3
    سلام دوستان از هرزاویه ای به این جریان نگاه کنن حق دارن ونظرشون محترم ولی خواهشا سنگ کسیو به سینه نزنن و بازیچه نشنhadaia
  • بی نام FI ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    12 4
    آقای عطاران میگه یکی از منتقدا این حرفو زده چرا کسی از اون خرده نمیگیره ولی اینکه رضا عطاران میگه به خاطر خندوندن مردم حاضره شلوارشو بکشه پایین ستودنیه مگه تو آثار بزرگ طنز دنیا این اتفاق یا از این بدتر نیفتاده؟؟؟؟
    • بی نام EU ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      7 23
      تو سیرک شلوارها رو میکشند پایین برای خنده....کاشکی ایران هم سیرک داشت عطاران میرفت جای اصلی اش...سینما جای هنرمندانه نه دلقک ها
  • فرزین IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    13 6
    به نظر من عطاران فقط خواست علاقشو به مردم نشون بده که واسه خندوندن مردم حاضره دست به هر کاری بکنه و این مساله ربطی به مشایخی نداره که اظهاره نظره تندی میکنه .
  • علیرضا A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    8 4
    مردم امثال رضا عطاران ومهران مدیری رودوست دارن اقای مشایخی مسی منتظره..
  • ميلاد A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    5 3
    من از استاد تقاضا دارم قبل از سفر به آرژانتين يك سفر برن نيويورك !
  • رضایی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    7 3
    اقای مشایخی لطفا به فیلمهایی که قبل ازانقلاب بازی کردی رجوع کن بعد اینجوری معلم اخلاق شو ...
  • بی نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    6 5
    اقاب مشايخي حرص نخور والا فکر نکنم رضا عطاران همچين کاري کنه حالا يکي پيدا شده مردمو ميخندونه تو چرا حرص ميخوري خوب تو اين جامعه بعضي از بازيگران يا مجري يا که اسم نميبرم کاراي کثيف ميکنن اونا هيچي نيستن واسه يه حرف انقد عصبانيت !!!!!!
  • بی نام A1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    14 3
    چطور وقتی آقای رئیس جمهور سابق میگفت "آب و بریزید اونجا که میسوزه و یا ..." همه براش کف و هورا کشیدن حالا این گفته آقای عطاران که در حیطه کاریش حرفی کاملا معمول هست رگ غیرت بعضی ها رو متورم کرده . آقای مشایخی این راه ادب آموزی نیست, در ضمن اخبار حق جانبداری یا جهت گیری نداره باید فقط خبر بده.
  • مجید IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    12 4
    هیچ وقت یادم نمی رود که آقای مشایخی بخاطر پول در روزنامه همشهری برای کولر گازی تبلیغ می کرد با مضمون پیر ....
  • م. A1 ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 2
    اول و اخر بحث عطاران رو ول کردن فقط به یه جمله چسبیدن گفت منتقدی اینو به من گفته حالا که گفته منم میگم اره بابا واسه خندوندن مردم هر کاری میکنم فیلمش رو کامل ببینید بعد قضاوت کنید عطاران همیشه شادی و نشاط و زندگی واقعی رو نشون داده عاشق کارشیم . کاش یاد بگیریم تا سنمون بالا میره مثل اقا ناظم ها نشیم ..... خبر انلاین لطفا تایید کن
  • مهرداد A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    9 3
    آقاي مشايخي: ١-به شما و هيچ هنرمند ديگري نياز نيست كه به "مردم" درس اخلاق بده ، به فكر رفتار خودت باش٢- داد و بيداد و روش انتقاد شما خودش حركت زشتي بود، از نظر من كه خيلي بدتر از شوخي عطاران بود و به نوعي فرصت طلبي هم حساب ميشد ٣-رضا عطاران به نوعي به خودش انتقاد كرد و شما نفهميديد ٤- با تاكيدي كه كه بر كلمه " جايزه" كرديد اين احتمال مطرح ميشه كه از چيز ديگري ناراحت بوديد و موقعيت دست داد تا دلي خالي بفرماييد ٥- نميدانم رو چه حسابي به شما ميگند استاد
  • محسن IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    7 4
    درود بر آقای عطاران بهتر است آقای مشایخی حد و حدود خودش را بداند.
  • بی نام IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    12 6
    عطاران تقصیر نداره وقتی یه آدم مهم مملکت میگه آب بریزه جایش که داره می سوزه بابا حرف عطاران بدتر ازآن که بنود البته از این حرفها گذشته خوشحالم آقای مشایخی عزیر به ایشان تذکر دادند مسلما این حرف خوبی نبود که آقای عطاران زد اما جنبه های مثبت این شخص را هم نمی شه ندیده گرفت بالاخره جونه و ناپخته حرفی زد.
  • حمید IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    14 3
    بابا عطاران نگفته شلوارو با شورت که می کشه پایین مگه امیر جعفری تو اون سریال سه دونگ سه دونگ تو قطار شلوارشو باد نبرد و به طنز سریال کمک کرد کی پیدا شد که نخنده ها تازه چرا نقل قول عطاران را از اون منتقدی که این حرف را زده حذف می کنند و بقیه ی جمله را می گن بابا جمله ی دوم عطاران عطف و شرط به جمله ی اول او هست و نوعی جنبه ی تدافعی دارد نه واقعی که به اون استناد می کنند حالا اگر توی دعوا کسی گفت تورا می کشم حتما قصد کشتن داشته یا نوعی جمله ی احساسی و تدافعی بوده است رضا عطاران طنازترین کارگردان با دو سریال خانه به دوش و متهم گریخت و ... بوده است انتظار جدیت که نباید از او داشت وگرنه بازیگر طنز نمی شه در ثانی این آقای مشایخی چکاره است که جدیدا نخود هر آش می شود .
  • محمد IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    11 5
    سخن زشت ، یا بیانی که برداشت نامتعارفی از آن شود زیبنده ی انسان نیست . اگر از زبان هنرمند هم جاری شود بار منفی آن دو چندان می شود . برداشت و دیدگاههای برخی از دوستان شگفت آور است که با فراموشی اصل ماجرا تلاش می کنند دیدار با آقای دکترسید محمد خاتمی یا گذشته ی استاد را دلیل همراهیشان با آقای عطاران بیان کنند .
  • ارسلان IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    4 3
    با سلام به همه گلای ایران حرف رضا عطاران بد ولی مطمئنا بدون قصد و قرض ، اما یه چیزو نباید فراموش کرد ما داریم در مورد کسی صحبت می کنیم که با طنزهای هنریش لحظات بسیار شادی را برای خانواده های ایرانی فراهم کرده کاری که کمتر کسی تو این دوره زمونه میتونه انجام بده . پس استاد ( مشایخی ) خواهشمندم بساز که خراب کردن کاری سهل و ساختن کاری دشوار است .
  • امین IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    4 6
    استاد طنز ایران از شما انتظار نداشتم این حرف بزنید.......
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    6 3
    استاد مشایخی الان وقتشه بشینی خونه دیگه...بسه...گوشت تلخ
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    16 4
    فکر کنم استاد!!! وقتی با نظرات مرد مواجه بشن دیگه سکوت اختیار کنند و خود را ملعبه دست امثال بیست و سی قرار ندهند.در ضمن استاد!!!! تبلیغات کولر بخاط پول بدتره یا زدن یک حرف طنز؟استاد!!! باید یاد آوری شود قبل از این حرف آقا عطاران کسی در این مملکت بود که از ممه و لولو و آب را بریز تا نسوزه و پاره شدن قطعنامه دون صحبت میکرد،چرا اون موقع رگ گردنتون اینجوری بیرون نمیزد و گلو پاره نمی فرمودید؟!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    12 5
    اقای مشایخی عزیز بهتر بود تلفنی بهشون تذکر می دادید اینجوری بسیار بد بود.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    6 13
    وقتی تو یک جشنواره نظر هیئت داوران اعمال نمیشه سیمرغ به صاحب اصلی اش نمیرسه خوب معلومه نتیجه اش چی میشه؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    8 14
    طنز، بی ادبی و بی احترامی به زمین و زمان نیست، چیزی که متاسفانه تو جامعه ی ما خیلی باب شده و افرادی چون مهران مدیری و عطاران و ... از این باب خیلی سوءاستفاده ها کردند...
  • سحر IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    14 4
    آقای عطاران دمت گرم ما این حرف شما را حمل بر بی ادبی نمی دانیم
  • بی نام RO ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    14 3
    آقاي عطاران حرف منتقد رو باز تعريف كرد همين .... آقاي مشايخي بايد اول بره سراغ منتقد كه اين حرف رو زده بعد گير بده به عطاران !!!!
  • فرشاد IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    15 4
    جناب مشایخی 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد کجا بودید؟
  • احمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    13 4
    قرار نیست عطاران الگو باشد فقط طنز خیلی خوب کار میکند وهمین حرفش هم نوعی طنز بود کارش عالی و خودش هم دوست داشتنی
  • ايراني IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    8 3
    همه فتنه ها از صدا وسيما شروع شده و ميشود . پخش اينگونه واژه ها بخاطر خنداندن مردم و بي آبرو كردن يك عده هنرمند مي باشد . بهتر است به اينگونه خبرها واكنش نشان ندهيم . برنامه صرفا جهت اطلاع يعني صرفا جهت ريختن حيسيت و آبرو .
  • مجید A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 5
    گفتار رضا عطاران زشت بود بهرحال انسان در جمع باید عفت کلام داشته باشد کلام انسان نشان دهنده شخصیت انسان است
  • محمد A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    17 7
    متاسفانه صدا و سیما در پخش صریح و بی پرده صحبتهای آقای عطاران بدترین کار را کرد
  • علی GB ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    16 3
    با اون همه سریالهای طنز خوبی که عطاران برا تلوزیون ساخت اینطوری خراب کردنش خیلی گربه صفتیه واسه صدا و سیما.
  • ا IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 19
    عطالرن واقط که
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    13 5
    سالاری داش رضا .
  • آرش زارع خفری A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    13 5
    من میگم یه چهره محبوب و دوست داشتنی رو چرا باید این بلا رو سرش بیاریم اقای مشایخی مگه اقای عطاران چکارکرده بابا تو کمدی لورل و هاردی .وچارلی چاپلین هم شلوارشون درمیومد و تلوزیون ما هم نشون میداد فکر کردی بااین حرفا میتونی چهره دوست داشتنی اقای عطاران رو پیش ما سیاه کنی نه خیر ما عطارانو دوست داریم بابا بزارین کارشو با جون دل انجام بده شما که نتونستی مارو بخندونی. چرا حسودی میکنی استاد ادب واخلاق. ...عطاران دوستت داریم .عطاران دوستت داریم. منتظر طنز های بعدی هستیم .ما باید فکرمونو درست کنیم یکی به اقای مشایخی بگه که بابا زیر اون شلوار شورت هست خبری نیست
  • دریا IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    13 3
    آرامش و برخورد با طمانینه آقای عطاران نسبت به سخنان و لحن تند آقای مشایخی نشانه با اخلاق بودن اوست.به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست.
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    4 3
    عطاران هر چی باشه از اون مجری صرفا اطلاع شرفش بیشتره پیش مردم.
  • مسعود A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    7 4
    بابا به شما چه همانطور که مشایخی از عطاران انتقاد کرده لابد عطاران هم حق داره جوابشو بده شما لطفا تنفگها رو غلاف کنید بیخیییییییییییییییییییییییییال
  • بی نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    15 3
    کاش همه ی دردامون درد شلوار بود حالا طوری نشده..
  • ناشناس IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    14 6
    آقای مشایخی جوانی های خودشو فراموش کرده که چه فیلم هایی بازی کرده.آقا رضا دوست داریم
  • محمود A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    12 8
    فقط عطاران. من حاضرم رئیس جمهورم عطاران باشه. مرد ماندگار سینمای ما.
  • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    13 4
    دم عطاران گرم
  • نادر IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    من کار ندارم انتقاد به این حرف رضا عطاران از طرف کی بوده . ولی اگه من هم موقعیت اجتماعی داشتم حتما اعتراض میکردم . اینو نه به خاطر نسل های بزرگسال که همه به نحوی اسیب دیدیم به خاطر شرایط بلکه فقط و فقط به خاطر تربیت فطرت پاک بچه ها و نوجوونای این مملکت تا بفهمن حرف زدن از پایین کشیدن شلوار به هر نیتی واقعا زشته .
  • مرتضی A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    3 0
    ببین کیا دارن مثلا فرهنگ سازی میکنن
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    16 3
    جدیدا استاد مشایخی چقدر درس اخلاق میده؟ اون از مسی اینم از عطاران ... فیلمای خودشو یادش رفته انگار
  • بی نام EU ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 4
    وقتی مشهدی اسم در میاورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شلوار ت
  • جزیره ناشناخته IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    15 3
    تا قبل از پخش انتقاد آقای مشایخی، به شخصه کلام آقای عطاران را در حد یک شوخی (شاید اغراق آمیز ولی بداهه و مخلصانه) قلمداد میکردم ولی با شنیدن صحبتهای آقای مشایخی، زشتی های کلام آقای عطاران برایم بیشتر جلوه کرد. معتقدم اگر آقای عطاران سهواً خطایی کرده باشد، آقای مشایخی عمداً گناه کرده که آن خطا را بزرگ کرده و آن شخص را کوچک، و از همه بدتر تلویزیون جمهوری اسلامی ایران گناه کبیره کرده که قبح این قضیه را جهانی کرده است. امیدورام ما داعیان اخلاق اسلامی، کمی هم در عمل، اخلاق پسندیده را به جهانیان عرضه کنیم.
  • بی نام IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 2
    این همه عکس العمل رکیک تلویزیون و استاد (!) فقط برای یک شوخی؟!! مگه چی گفته؟! یادمون باشه که رضا عطاران فقظ حرف مردم را تکرار کرده. و این حرف خودش نبوده.
  • فرزاد IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 1
    جمشید مشایخی درحرفه وکسوت بازیگری آنهم نه در ژانرطنز پیشکسوت است و حق ندارد در سایرحوزه ها که تجربه ای ندارد دخالت کند.... اغراق نیست که رضا عطاران وامثال ایشان به تنهایی دارند گیشه وبازار سینمارا گرم نگه می دارند تا سینما ورشکسته نشود.رضا از این شوخی ها زیاد میکند نمونه اش در ترش و شیرین که شلوار پسرجهان رو دوبار کشید پایین تا شوک بده به مخاطب که طبیعیه زیرش شلوار داشت .الانم منظورش همینه استادنابغه والا یه مجنون هم خودشو جلوی مردم اونم مردم شریف وبافرهنگ وپوشیده ایران لخت نمیکنه.سخته فهمش؟؟؟؟
  • somebody A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 5
    1. کی گفته به آقای مشایخی بگین استاد؟ وقتی بیهوده کسی رو بزرگ می‌کنین همین میشه! ما فقط یه استاد داریم اونم استاد انتظامی! 2. اگر هر کس پیش وجدان خود تنها شود و قضاوت کند، در می‌یابد که اظهارات آقای مشایخی کاملاً جانبدارانه و تسویه حساب بود که تازه تسویه حساب شخصی هم نبود!!! 3. مدعی‌العموم یا استاد؟ 4. همه جای دنیا هنرمندای حوزۀ طنز، ادبیات و رفتار خاص خودشون رو دارن، مثلاً یکی موقع جایزه اسکار گرفتن از روی میزها رد میشه! این یعنی ایشون تربیت خانوادگی نداره؟ بس کنید دیگه! 5. آقای مشایخی پشیمان می‌شوند. تجربه ثابت کرده حتی اگر در دعوا حق با شماست، کسی که با عصبانیت برخورد کرده، پشیمان می‌شود.
  • محسن IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 2
    چند نکته تو حرف آقای عطاران نهفته بود . یکی اینکه ایشان گفتن کارم به جای رسیده ؟! که به نظر من حالت اعتراض گونه به طنز جامعه داره دومن حرف ایشان فقط ی طنز بود که با توجه به شخصیتشون خیلی بد بنر نمیرسه
  • مروا IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    3 2
    من هم با نظر فرزین موافقم ...وقتی یه منتقد به عطاران اونطوری میگن عطاران هم باید همین طوری جواب بده دیگه
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    3 7
    ننگ بر تو عطاران
  • محسن IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 2
    واقعا فکر میکنین اونا حرفای آقای مشایخی بود؟!!! فکر نکردین چرا بیست و سی این خبر و که اصلنم خبر مهمی نیست رو تیتر کرده بود؟!! یکم فکر کنین میبینین که صدا و سیما آقای مشایخی رو آورده بود اونجا نشونده بود تا اون حرفا رو از زبان اونا بزنه تا خبرش کنن بکوبن تو سر عطاران!! شما هنوز با بازی های سیاسی صدا و سیمای ملی آشنا نشدین!!!؟؟ مگه ندیدین چه آسون با ترور شخصیت میکنه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 2
    ما عطاران رو دوست داریم به خاطر اینکه با هرکدوم از کارهاش لبخند رو به خونه های ما اورده. موفق باشی رضا جان.
  • hosseinh A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 5
    شما برو تبلیغ کولر گازیت رو بکن!
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    3 1
    خوش به حالش چه دندوناي سالمي داره حسرت دندوناي سالمش به دلم موند
  • وجیهه از اصفهان A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    14 4
    کسانی این حرف آقای رضا عطاران را بد ومنحرف می دانند که فکر و ذهن و اندیشه و عمل و رفتارشان بد ومنحرف است. طنز پردازی چون آقای عطاران نه زاییده شده و نه زاییده خواهد شد. پس قدرش رابدانیم.
  • الناز IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 5
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. عطارن ناخواسته یه چیزی گفته . جو گیر شده. اقای مشایخی باید با لحن نرم و اصلاح پذیر امر به مروفش میکرد نه اینکه با لحن تند. هر دو مقصرند
  • مریم EU ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    3 0
    شوخی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جالبه. شوخی شوخی با ..... شوخی
  • وجیهه ز A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 0
    ز حق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی . و فقط آقای عطاران این بیت را درک کرده و به ان عمل می کند. طنز پردازی چون آقای عطاران نه زاییده شده و نه زاییده خواهد شد. پس تا زنده است، قدرش رابدانیم. باتشکر.
  • محیا A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 4
    همه ما میدونیم آقای عطاران خیلی آدم شوخی هستن اما اگر کمی با تامل حرفشو میزد خیلی بهتر بود. آقای مشایخی هم خیلی دیگه باهاش تند برخورد کرد .بالا خره هرچی باشه عطاران سال هاست تو تلویزیون داره کار میکنه نباید این جوری باهاش برخورد بشه.
  • محمود رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 2
    نجف زادع باید حرفای عطاران رو کامل پخش می کرد. درود بر عطاران.
  • مهدی A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 3
    توجه کردین این اقای مشایخی چقدر شبیه مایلی کهن هست -هی دوست داره بهش توجه بشه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    3 5
    اگه فیلم های قبل از انقلاب استاد را دیده باشی ،اون زمان هم استاد هیچ حاشیه مبتذل و...نداشته ،ولی انکار نمیشه کرد کار آقای عطاران درست نبود و کار استاد نیز در رسانه ......نیز درست نبود...
  • مهلا A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 4
    خاک برسر شون مثلا هنرمندند مثلا الگواند اگه این ها الگو بودند برامون که کلامون پس معرکه بود
  • عصمت A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    4 3
    آقاي مشايخي حرفهاي بدتر از اينا در جامعه هست اگه اينجوريه شما بريد جلوي همه مردم رو بگيريد و نصيحتشون کنيد .کارهاي طنز رضا عطاران رفتاري است که در جامعه وجود داره آدم طنز پرداز حرفاش و رفتارش هم طنزه
  • مسعود A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    0 1
    بنظر من اقا عطاران بر اساس دوره خودش حرف زد اقا مشایخی براساس تفکرات خودش نسلشان فرق میکنه ما نباید جزئی نگر باشیم اقا مشایخی
  • عاطفه IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    2 2
    آقای عطاران فرمودن یکی از منتقدین در مورد ایشون چنین نظری داشتن! درسته که خودشون حرف جالبی نزدن ولی جناب مشایخی به جای دعوا کردن آقای عطاران که جوان است و جویای نام بهتر بود اون منتقد رو دعوا کنن که واقعاً این چه مدل انتقاد از یک کار هنری و یا حتی یک هنرمنده؟!!!! من حرف آقای عطاران رو تأیید نمیکنم ولی خشم آقای مشایخی رو هم نسبت به ایشون نمی پسندم و میگم کاش آقای مشایخی اول ریشه یابی میکردن. هرچند در کار هنر اونقدر ظلم و ... هست که ناخواسته همه هنرمندان بسیار محبوب ما عصبی هستند و .... خدا به همه ما آرامش بده. چه اونی که خنده تلخ تر از گریه به لب داره (آقای عطاران) و چه اونی که به خاطر دفاع از هنر و جایگاه هنرمند از کوره در میره و همکار خودش رو دعوا میکنه (آقای مشایخی)...
  • بي نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    1 2
    من نيومدم كه دفاع كنم. فقط ميخوام بگم كه زمانه اي كه ما در آن هستيم به سمتي پيش ميرود كه حاظريم براي شهرت ، پول ، مقام و ... هر كاري انجام دهيم. و اين مختص يكسري افراد هم نيست. متاسفانه بنابر مشكلات اجتماعي و اقتصادي همه ما فقط ياد گرفتيم كه به هر چيزي چنگ بزنيم تا بالاتر رويم... بهتر است فراموش كنيم كه عطاران چي گفت و مشايخي چه برخوردي كرد بعضي حرفها و كارها را هر چي هم بزنيم بيشتر گندش درمياد. پس بهتر است فراموش كنيم...
  • مسافر IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    5 1
    اگر گفتار رضا عطاران زشت بوده کردار جمشید مشایخی زشت تر یود بابا نو خوبی جمشید ...... بزرگتر ها اینجوری بزرگیشونو نشون دادن که جامعه رو به گند کشیدن ...یادمون نره که ما کوچیکترها تربیت شده شما مثلا بزرگترها هستیم اینهمه کینه و عقده نیاز نبود عمو جمشید.....
  • عمو A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    5 0
    کلا اینا با هر کی محبوب باشه همین کارو میکنن من موندم صدا و سیما از آب گل آلود چه ماهیی میگرفت!!!! واقعا هنرمنده این عطاران
  • یادگار A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    7 0
    باسلام من توشهری زندگی می کنم که خیلی غریبم به خاطر شغل همسرم اومدیم فقط یاد خدامنواروم می کنه واینکه انقدر طنز هایی که اقای عطاران درستشون کردن ودوست دارم که هزازبار هم نگاه کنم سیر نمی شم و طعم غربت ویادم می بره اقای عطاران برادر گرامی امیدوارم همیشه سلامت باشیدودلتون مثل لباتون همیشه بخنده .
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    7 2
    ببخشيد استاد مشايخي شما كه دلتون براي اخلاق مردم ايران سوخته فيلم ماه عسل و ......فراموش كرديد؟اگه فراموش كرديد سي دي اش را تهيه كنيد و ملاحظه بفرماييد تا ديگه شيون و فغان راه نندازيد و ادب و فرهنگ رو بهانه كوبيدن ديگران نكيند. هرچند صحبت عطاران هم زيبا نبود.