وین دیزل و دیگر بازیگران هفتمین فیلم مجموعه سینمایی «سریع و خشمگین» پس از چند ماه وقفه برای ادامه فیلمبرداری این پروژه به ابوظبی می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت رسانه‌ای «توفور 54» که با حمایت دولت ابوظبی فعالیت می‌کند، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد «سریع و خشمگین 7» تولید شرکت یونیورسال ماه آوریل در پایتخت امارات متحده عربی فیلمبرداری می‌شود.

فیلمبرداری این پروژه دسامبر 2013 پس از مرگ پل واکر یکی از ستاره‌های فیلم در یک حادثه رانندگی، به حالت تعلیق درآمد. یک گروه نوامبر پیش صحنه‌هایی از «سریع و خشمگین 7» را در ابوظبی فیلمبرداری کرد.

انتظار می‌رود بازیگران فیلم شامل دیزل، میشل رودریگز و کریس بریجز ماه آینده برای از سر گرفتن فیلمبرداری به ابوظبی بروند.

ششمین فیلم «سریع و خشمگین» با 788.7 میلیون دلار ششمین فیلم پرفروش سال 2013 در دنیا بود. مجموع فروش شش فیلم مجموعه «سریع و خشمگین» در سطح جهان بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون دلار بوده است.

اسوشیتدپرس / 12 مارس / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    23 0
    نمیشه کاری کنید سریع و خشمگین 8 در ایران ساخته بشه
    • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
      7 1
      جک قرن :)))))))))))))))))))))))))))))
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    8 1
    چرا، فقط کافیه شمقدری لابی کنه!
  • فرزاد IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    پیمان ابدی بدلکاری بود که توی آلمان بدلکاری میکرد و حتی توی مجموعه هشدار برای کبری 11 بدلکاری میکرد وقتی یه همچین آدمی با چندین سال تجربه و علم و درسی که خونده بود توی ایران بخاطر مسائل خیلی ساده و کمبود امکانات جون خودش رو از دست داد اون هم فقط برای فرستادن یک اتوبوس ته دره شما جوک جدید طراحی میکنی که بیان ایران البته اگر بخوان توی ایران کار کنن با شرایط دلاری ما به نفعشون هست و خیلی هم خرجشون کمتر میشه