۳۱ مصدوم در آتش‌سوزی های سه‌شنبه آخرسال/ دست و پای ارشان ۳ ساله سوخت/ اخبار چهارشنبه‌سوری-۳

بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی اورژانس کشور حوادث چهارشنبه در سرایر کشور تاکنون 31 مصدوم برجا گذاشته است.

با پذیرش ارشان پسر ۳ ساله که به علت اصابت ترقه به دستش به بیمارستان شهید مطهری آمده است، تعداد مصدومان چهارشنبه سوری که در این بیمارستان پذیرش شدند به ۱۶ نفر رسید.
به گزارش خبرنگار فارس مستقر در بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری، تاکنون 16 نفر از از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در این بیمارستان پذیرش شده‌اند که از این تعداد 6 نفر بستری شدند و 10 نفر به صورت سرپایی در اورژانس این بیمارستان تحت مداوا هستند.
آخرین مراجعان این بیمارستان یک نوجوان 17 ساله است که نارنجک در دستش ترکیده و از ناحیه دست به شدت آسیب دیده است و یک کودک پسر 3 ساله که به علت اصابت ترقه از ناحیه دست و پا دچار سوختگی و آسیب شده است.

آتش‌سوزی یک خودرو در پارکینگ و گرفتار شدن 40 نفر از ساکنان
در اثر آتش‌سوزی یک خودرو در پارکنیگ ساختمان 5 طبقه 40 نفر از ساکنان این ساختمان گرفتار شعله‌های آتش شده بود.
به گزارش فارس، در ساعت 19 و یک دقیقه امروز سه شنبه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان سراج، خیابان سروش به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد.
دو گروه حریق، یک گروه نجات به همراه بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.
در یک ساختمان 5 طبقه 16 واحدی در طبقه منفی یک که پارکینگ بود یک خودروی سواری دچار آتش‌سوزی شده و دود زیادی طبقات این ساختمان را فرا گرفته بود و تعداد زیادی از ساکنین گرفتار شده بودند که همه این افراد به پشت بام ساختمان منتقل شدند.
ماموران آتش‌نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی و تخلیه دود 40 نفر از ساکنان را از طریق بالابر و راه‌پله‌ها از ساختمان خارج می‌کنند که تمامی آنها در سلامت کامل هستند.

شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در کشور به 31 تن رسید
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد: شمار مصدومان چهارشنبه آخر سال به 31 تن رسید.
آرزو دهقان در مورد آخرین آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال،به ایسنا گفت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی از سراسر کشور، شمار مصدومان چهارشنبه آخر ساله تا این لحظه به 31 نفر رسید.
وی با بیان اینکه متاسفانه در اراک به علت انفجار نارنجک دستی در دستان دو کودک، این افراد به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، گفت: آسیب‌های چشمی و صدمه به دست جزء مهم‌ترین علت مصدومیت افراد در این شب است.


۱۲مصدوم چهارشنبه سوری در اورژانس /۷ نفر به علت ترکیدن ترقه در دست
اورژانس تهران اعلام کرد: تاکنون ۱۲ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در مرکز اورژانس تهران پذیرش شده اند که این تعداد ۷ نفر به بیمارستان مطهری منتقل شدند و ۵ نفر سرپایی در محل درمان شدند.
حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به فارس گفت: تاکنون 7 مصدوم حوادث چهارشنبه سوری با آ‌مبولانس‌های 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری منتقل شده‌اند، همه این مصدومان پسران بین 17 تا 21 سال هستند و بیشترین آسیب نیز به علت ترکیدن ترقه در دست حادث شده است.
وی گفت: 5 مصدوم دیگر نیز شناسایی شدند که به علت همکاری نکردن آنها با ماموران اورژانس امکان انتقال آنها نبود و این مصدومان که دچار جراحت سطحی شده بودند، در محل به صورت سرپایی مداوا و پانسمان شدند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =