هفته بیست و نهم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) هشت دیدار به طور همزمان برگزار شد. در حالیکه نگاه همه فوتبالدوستان به بازی تیم‌های مدعی خیره شده بود، در نقاط مختلف کشور مسابقات دیگری برگزار شد که در مهم ترین آنها سپاهان ملوان را از پیش رو برداشت، تراکتورسازی از سد استقلال خوزستان گذشت و ذوب آهن برابر داماش به برتری رسید.

ملوان 2 - سپاهان 3

در بندرانزلی تیم فوتبال ملوان میزبان سپاهان بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان زلاتکو کرانچار به پایان رسید. در این بازی سرجیو ون دیک (دقیقه 35)، محرم نویدکیا (دقیقه 56) و هادی عقیلی (دقیقه 90) برای سپاهان و مهدی دغاغله (دقیقه 43) و اسماعیل صمدی (دقیقه 63) برای ملوان گلزنی کردند. همچنین محمد علی احمدی در دقیقه 75 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا سپاهان دقایق پایانی را 10 نفره دنبال کند. با این نتیجه سپاهان 51 امتیازی شد و در همان رده پنجم باقی ماند. ملوان هم با 44 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

تراکتورسازی 1 - استقلال خوزستان 0

شاگردان تونی اولیویرا که پس از قهرمانی در جام حذفی انگیزه کافی را برای مسابقات لیگ نداشتند و نتایج قابل قبولی را به دست نیاورند، موفق شدند در خانه استقلال خوزستان را از پیش رو بردارند. تک گل این مسابقه را کریم انصاری فرد در دقیقه 14 به ثمر رساند تا با سیزده گل همراه با رضا عنایتی در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. بدین ترتیب تراکتور 42 امتیازی شد و پشت سر ملوان در رتبه هفتم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم با همان 29 امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر خیال هواداران این تیم بابت بقا در لیگ برتر راحت شود.

ذوب آهن 2 - داماش 1

نبرد بر سر ماندن در لیگ برتر را ذوب آهن به سود خود به پایان برد. در این دیدار که میزبانی اصفهان برگزار شد مهدی رجب زاده در دقایق 3 و 54 گلزنی کرد و در مقابل امین متوسل زاده تک گل داماش را به ثمر رساند. با این نتیجه ذوبی ها 26 امتیازی شدند و با دو پله صعود به رده سیزدهم رسیدند. داماش هم با همان 25 امتیاز بالاتر از مس در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

نتایج دیدار های هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

ملوان 2 - سپاهان 3

ذوب آهن 2 - داماش 1

مس 0 - صبا 0

سایپا 0 - فجرسپاسی 0

تراکتورسازی 1 - استقلال خوزستان 0

نفت تهران 4 - گسترش فولاد 1

پرسپولیس 2 - راه آهن 2

فولاد 0 - استقلال 1

 

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =