جمهوری اسلامی نوشت:

فرمانده مرزبانی ناجا به سخنان محمدکوثری نایب رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی درخصوص ضرورت تنبیه مرزبانان آزادشده، واکنش نشان داد.
سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی  با حضور در یک نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق افزود: امیدواریم در کشور ما هر کسی در چارچوب شرح وظایف و تخصص خود اظهارنظر کند، تا در حقیقت پاسخگوی افکار عمومی باشیم، اما در این مورد طرح بیش از حد، اثر منفی بر مرزبانان کشور دارد.
سردار ذوالفقاری با تاکید بر اینکه در کار ما قانون اجرا می‌شود و عملکرد هر کسی در حوزه تشویق و تنبیه بر مبنای حدود قانون و آیین‌نامه انضباطی و قانون جرایم نیروهای مسلح اجرایی می‌شود اظهار داشت: قبلا نیز عنوان کرده‌ام که آن بخشی که کم‌توجهی و بی‌توجهی در این راستا انجام داده‌اند، مورد تنبیه قرار گرفته‌اند اما قبول کنید که بیش از 8500 کیلومتر مرز توسط مرزبانان با روحیه و باایمان در محیط‌های سخت حراست می‌شود و حالا یک حادثه رخ داده است که در حد خودش باید مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین درخصوص آخرین وضعیت جمشید دانایی‌فر پنجمین مرزبان گروگان گرفته شده خاطرنشان ساخت: هیچ نقل قول را از کسی نپذیرید چرا که صرفا گروهک ادعا کرده است که این فرد شهید شده اما هنوز نه فیلم و نه سندی در این ارتباط ارائه نشده است و اقدامات مختلف تا حصول نتیجه ادامه دارد.
فرمانده مرزبانی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش به برگزاری رزمایش "اقتدار 3" از امروز در منطقه قصرشیرین در غرب کشور اشاره کرد و گفت: رزمایش "اقتدار 3" با هدف ارتقای توان نیروهای مرزی در مقابله با تهدیدات و ارتقای سطح هماهنگی و همکاری با دیگر نیروهای مسلح و مرزنشینان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه در این رزمایش تجهیزات نوین نیز آزمایش می‌شود، یادآور شد: ازجمله تجهیزات نوین که در "رزمایش 3" مورد آزمایش قرار می‌گیرد، می‌توان به پهباد، دوربین‌ها، بالون و خودروهای ضدگلوله اشاره کرد.
سردار ذوالفقاری با اعلام اینکه رزمایش "اقتدار 3" از امروز 24 فروردین‌ماه بمدت چهار روز در منطقه قصر‌شیرین با مشارکت 4 هزار نفر از نیروهای مرزبانی آغاز می‌شود، افزود: طراحی رزمایش از حدود یک سال قبل و با اتکا به ماموریت‌های مرزبانی و درنظرگرفتن سناریوهای مختلف ازجمله مقابله با تروریسم و قاچاقچیان طراحی شده است.
فرمانده مرزبانی اعلام کرد: مرزبانان به مدت سه ماه مشغول تمرین این مانور بوده‌اند و پیام این رزمایش به کشورهای همسایه، اهتمام به تامین هرچه بیشتر مرزهای مشترک و صلح و دوستی است.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 51
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریا IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    21 3
    لطفا به این نکته توجه کنید که مرز بانان ده ها برابر آنچه که برای تنبیه میخواهند در نظر بگیرند از نظر روحی تنبیه شده اند.
  • یه بنده خدا A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    28 4
    اگر بپذیریم که به فرض همه اون 5 نفر خواب بودن بازم دلیل بر تنبیه نمی شه چون باید دید در اون زمان چه شرایطی حاکم بوده و در چه موقعیت و ساعتی اتفاق افتاده ، آموزش سربازان برای این شرایط کافی بوده؟ فرمانده یا مسئول گروه کجا بوده؟ ضمن اینکه این مرزبانان با این 2 ماه اسارت حسابی تنبیه شدن اما یه سئوال؟ آیا برای چنین نقاط مرزی و خطرناکی ، نیروهای کارآزموده و دوره دیده می فرستیم؟ یا هر سرباز ساده و تازه اعزام شده ای را به این نقاط گسیل می کنیم؟
  • بهار GB ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    7 5
    جدا تا کی قرار است در کار هم دخالت کنیم.اگر بر فرض محال تنبیهی در بین باشد مدتی که در اسارت بودند کفایت میکند
  • حسن IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    6 15
    اقای کوثری منطقی ترصحبتشون هست تمام
  • علي GB ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    56 27
    به نظر من بايد تنبيه بشن. متاسفانه با اون وضعيتي كه غافلگير شدند جوري به آدم القاء مي شد كه انگار اينا اومده بودن پيكنيك. حتي يك نفرشون هم نگهباني نمي داده. واقعا تاسف آوره. آبروي نيروهاي نظامي كشور رو بردن با اين كارشون. اين طرز وظيفه شناسي رو ما در تك تك ادارات و سازمان هاي كشور هم مي بينيم. كارمندايي كه در طول دوره خدمتشون يا دارن با اينترنت كار مي كنند يا جدول حل مي كنند و يا روزنامه مي خونند و يا متاسفانه از ارباب رجوع باج خواهي مي كنند. اين مسائل اصلا به حق و حقوق هم ربطي نداره دوستان.
    • رضا A1 ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      20 3
      دوست عزيز خيلي‌ها در اداراتي كه با كاملترين امكانات هستش، حتي در وقت اداري كار نميكنند و داراي فساد مالي و... هستند. اينها را بي خيال شدي و اونوقت در خصوص 4 سرباز بدبخت در نقطه صفر مرزي كه حتي آب براي خودن ندارن، داري اينجوري نظر ميدي. اگر برادر خودت هم بود، باز هم اين نظر رو ميدادي. واقعاً تأسف باره كه ديدگاه شما و برخي افراد كه كمترين سختي رو نكشيدند، اينه
    • ماري IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
      11 5
      دوست عزيز فكر نميكني شايد فيلمي كه پخش شده درست نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// بايد جاي اونا تو اون شرايط باشي شايدم قبلش داروي خواب آوري چيزي ريخته باشن تو غذاشون و بعدش فيلم گرفته باشن . نميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • سردار بی مدال A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
      5 0
      شما هایی که ادعاتون میشه اگه راست میگی تو برو از مرز کشورت دفاع کن ..... سرباز بدبختو با یه ناخنگیر به اسم کلاش میفرستین تو دهن شیر شکار آهو بیارهواستون......من اونجا خدمت کردم ماهی یبار میری حموم میفهمی یعنی چی؟؟عمرا نفهمی
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    8 1
    خدارو شکر هنوز آدم با انصاف پیدا میشه
  • بی نام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    15 7
    باید به سربازان آزاد شده حق اسارت داده شود و از ادامه خدمت معاف بشوند چرا که از لحاظ روحی در مدت اسارت دچار مشکل شده اند باید رسیدگی در خصوص بهبود وضعیت روحی و روانی آزاد شدگان بعمل آید خوب چرا زمانیکه در برجک دیده بانی در حال پست بود مشکلی نبود خوب وقتی تو اسارت بودن بیشتر از اینها از سربازان حمایت میشد حالا که آزاد شده باید بهشون ارزش داد و افتخار کرد مانند اسیران آزاد شده جنگ تحمیلی
  • عبداله IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    8 6
    هوالبصير: سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اعلام داشته اند: عملکرد هر کسی در حوزه تشویق و تنبیه بر مبنای حدود قانون و آیین‌نامه انضباطی و قانون جرایم نیروهای مسلح اجرایی می‌شودآيا کم‌توجهی و بی‌توجهی در این راستا شامل شما و فرمانده ارشد منطفه مرزي كه مسئوليت فرماندهي مرزباني را عهده دار هستيد نمي گردد؟چونكه مرزداران را در ضعيف ترين و حداقل امكانات آنهم در يك چادر برزنتتي مسئوليت مرزي به آنها واگذار شده استالبته تا حدودي اينجانب با نظر سردار كوثري موافقم كه بايستي حداقل اين عزيزا ن به نوبت عهدار كشيك مي بودندنه اينكه هر پنج نفر در خواب غافلگيرشوند.هميشه اشنباه و ضريب خطا وجود دارد و تجربه باشد براي آينده، اميدواريم نكرار نشود.
  • جواد A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    8 16
    سردار جان کسی منکر زحمات شما و پرسنل زحمت کش شما نیست و ما از آزادی مرزبانان نیز خوشحال شدیم اما کسی که در محل پست به این حساسی بجای بیدار بودن و دفاع از مرز و بوم کشور می خوابد و به این همه قوانین بی توجهی می کند شک نکنید که می بایست تنبیه شود
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    30 4
    آفرین بالاخره یک نفر به این نمایندگان که در همه کار دخالت می کنند پاسخ داد. باید نشان داده می شد که ارتش از قوانین خودش پیروی می کند نه تمایلات افراد بدون صلاحیت.
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    30 1
    دمت گرم فرمانده. خوب از بچه هات دفاع کردی
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    14 29
    اگر این سربازان در پستشان نخوابیده بودند این حادث نمیشود
    • دوست IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
      5 1
      دوست عزیز اگه مرزبانان سر پستشان نخوابیده بودند همان موقعه به شهادت می رسیدند
  • معلم و کاملا بیطرف IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    39 1
    سلام.جناب کوثری: آیا شما بعنوان عضو کمیسیون امنیت ملی امکانات کامل مرزبانی به آنجا داده اید؟ آیا اینگونه بوده که تا کنون فرزندان افرادی چون شما در آنجا خدمت کنند؟ اگر فرزند شما جزو آنها می بود چه میکردید؟بجای این بیانات تند فکر خشکاندن ریشه در داخل خاک پاکستان باشید .این بیانات شما جمله کهنه :............که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است را تداعی و زنده میکندیا علی
  • امین GB ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    17 2
    مرحبا سردار... امیدوار شدم.حداقل یه نفر به فکر جوونای مملکت هست.
  • بی نام NL ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    107 3
    جناب کوثری،چرا در برابر چهار سرباز بی پارتی و با کمترین امکانات و تجهیزات، زبان به تنبیه گشوده اند اما در برابر کسانی که با بالاترین فروش نفت و منابع مالی در تاریخ ایران، وضعیت معیشتی مردم را به فلاکت انداخته اند سکوت کرده اند
  • استاد دانشگاه IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    7 13
    باسلام، اينجانب 18 ماه سرباز منطقه های کتيج، فنوج، چانف، پيپ و اورنک و 6 ماه مناطق مختلف زاهدان بودم، بهعنوان يک استاد دانشگاه موافق با فرمايشات سردار ذوالفقاری هستم، تشخيص تشویق و تنبیه بر مبنای حدود قانون و آیین‌نامه انضباطی و قانون جرایم نیروهای مسلح ، به عهده رئيس مرزبانی کشور و مسئولين مرتبط با آن است. همگی شاهد تلاش مضاعف عزيزان مسئول کشور برای آزاد سازی مرزبانان گروگان گرفته بوديم. دوستان غير مسئول، اجازه دهند، عزيزان مسئولين مرزبانی کارشان را انجام دهند. و در اين خصوص کم لطفی نکنيم.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    ای کاش یکی هم بود به تخلفات نمایندگان رسیدگی میکرد
    • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
      43 1
      100 تا لایک
    • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
      42 3
      واقعا موندم اونايي كه منفي دادن ميخوان چي بگن.خدايااااااااااااااااااااااااااااااااا اينا رو شفا بده
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    122 5
    اقاي كوثري شما لطف كنيد و تنبيه ويژه خواران در دولت قبل را پيگيري نماييد نه چهار سرباز وظيفه را.
  • hossein GB ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    آقای کوثری اگر بچه ی خودت بود نظرتون همین بود ؟
  • ریحانه IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    23 5
    تنبیه چرا؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    26 7
    خوب گفتی
  • بی نام US ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    42 5
    خیلی ممنون آقای سردار
    • رها IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
      0 7
      برو بابا چرت نگو خودت بودی الان داشتی سهم میگرفتی از دولت
  • رضا GB ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    22 3
    مشكل كشور اين است كه بعضي مواقعه نمايندگان مجلس بجاي دولت و ديگر ارگانها حرف مي زند و چه بسا از نظر بين المللي زير هجوم رساناي بيگانه قرار گرفته شود نمايندگان مجلس بهتر است در حوزه كاري خود حرف بزنند و جه بسا وظايف خودشان را از ياد بردند و بيشتر به حاشيه توجه دارند تا اصل موضوعات اصلي جامعه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    17 2
    همون روز اول که خبر آزادیشون اومده بود خوندم که گفته که جسد دانایی فر هم تحویل شده. حالا آیا نباید ایشون نسبت به حرفهای بی سندشون به مردم پاسخگو باشن.
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    15 7
    طبق قانون و مقررات نظامی با این افراد رفتار شود اگر استراحت این دوستان لب مرز قانونی بوده قطعا باید ازاده شناخته شوند و پاداش هم بگیرند اگر قانونی یست که باید اعمال قانون شوند و این دیگه بحث نداره اگر دوستانی هم هستد که به قانون اعتراض دارند باید از طریق نماینده ها و سایر مراجع به دنبال تغییر قانون باشند که استراحت کردن و بازیگوشی برای نظامیان ازاد شناخته شود و یا عده ای از مردم بروند خودشان داوطلبانه از مرز حافظت کنند. اونهایی هم که معتقدند قانون همه جا اجرا نمیشود اینجا هم نباید اجرا شود که دیگه پس قانون رو برای همه کنار بگذاریم مثلا بنده مالیات ندهم و...این چیزها اصلا بحث نداره قانون مشخصه فیلم گروگانگیری ابینها هم که هست.دوستان واضح بگویند که نظرشان چیست طبق قانون بحث کنید لطفا
  • فرهاد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    با سلام و خسته نباشید خدمت مرزبانان عزیز و جان برکف .سردارجان از سخنانت لذت بردم و به شما ها افتخار می کنم .
    • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
      4 28
      اتفاقا خود ایشون هم بعنوان مسئول اصلی و فرمانده باید جریمه بشن. آقای کوثری کاملا درست گفته.
  • فرزند ایلام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    43 13
    احسنت پاسخ بجا وشایسته ای بود از مقامات میخواهیم تمرکز خود را روی اموری که به انها مربوط است بگذارند از اقای کوثری هم میخواهیم که واقع ببن باشد واین سربازها را جای پسر خود بداند
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    11 0
    ممنون خبر آنلاين كه نظر مارو منتشرنكردي
  • عبداله IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    2 2
    اگر حساب و کتابی وجود داشته باشد باید آقای کوثری توسط مسولین امنیتی تحت پیگرد قرار گرفته و تنبیه شود و اینموضوع رسما در رسانه ها اعلام شود تا مردم بدانند این نماینده ناآگاه چطور مورد اغفال قرار گرفته و با یک خبرنگار ضد انقلاب فراری خارج نشینخانم مسیح علی نژاد مصاحبه تلفنی انحام داده است و از این مصاحبه دررسانه های مختلف ضد انقلاب بهره برداری شده است . انتظار می رود مسولین ذیربط در این رابطه اعلام نظر نموده و اقدام لازم را بعمل آوردند.
  • کریم RO ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    2 0
    کاش اقای کوثری در رابطه با تنبیه اقایونی که اجازه دزدی بیت المال را به صورت میلیاردی دادن هم احتمام داشته باشند نه چهار تا جوون که از قشر زحمت کش و مستضعف هستند 0 ممنون سردار هم هستیم
  • صابر A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    4 1
    اقای کوثری فکر میکنی تو مراکز اموزش جز رژه رفتن چی به این بدبختا یاد میدن که حالا انتظار داری در مقابل گروه های تروریست بایستن بجای تنبیه کردن این فلک زده ها فکری به حال حرفه ای کردن خدمت سربازی بکن البته اگه وقت کردید
  • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    8 2
    عده ی بخصوصی از نمایندگان کار وفعالیتشا نقطه ضعف گرفتن وکار شکنی به منخب ملت وچوب لای وسنگ اندازی وعیبجویی وبدگویی ووووواست، نه خدمت به ملت ، همانست که در 8سال گذشته کشور را به این روز آوردند وفریاد مردم را نمی شنوند که نان 3تومانی را به 500تومان می خوریم
  • مجید از مراغه IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    1 2
    هر چند از دیدگاه سیاسی کوثری و جناحش میانه خوبی ندارم ولی من هم با تنبیه سربازان حتی اگر فرزند یا برادر تنی خودم بود بشدت موافق هستم چون هنگام گروگان گیری در بیک نیک تشریف داشتن و در سر بست خود نبودند حتی یکنفرشان با لباس نظامی نبود دوستانی که خواهان مزایای تشویق هستند اگر این سربازان در حین درگیری نظامی مثل زمان جنگ تحمیلی اسیر شده و بعد ازاد میشدند چه خواسته ایی میداشتند ؟
  • ارتین A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    1 2
    خدارو شککر که. سالمند ولی امیدوارم این کارشون تکرار نشه و وظیفشونو خوب انجام بدند
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    2 0
    " امیدواریم در کشور ما هر کسی در چارچوب شرح وظایف و تخصص خود اظهارنظر کند"
  • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    2 1
    آقای سردار شما باید برای کشوری که دشمن خارجی دارداینگونه اتفاقات ناگوار راهمیشه درنظرگرفت بایدازبهترین امکانات دفاهی درمرزبرخوردارباشیم ما میگذاریم اتفاقی بیفتدبعددنبال درمانش هستیم نادیده نگیریم که دست افراد ناپاک داخلی وجود دارد باید حواسمان باشد که از افراد باتجربه درمرزها استفاده شود دشمن از بیتدبیری ما خوب استفاده می کند مرز را نیرو نگه نمی دارد بلکه ابزار وتیکنیک موفق نگه میدارد
  • طاهری IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    2 0
    سلام، به نظر من. مرزبانی مثل. درب منزل مي ماند فكر كنيد درب منزل. با بي توجي. باز بماند. ايا اوباش و.... به راحتي ورود به منزل نمي كنند...و ارامش و اسايش. مادر. وخواهر و فرزندتا ن به مخاطره نمي افتد... پس بنابرفف این درب منزل. با سهل انگاری باز بماند. تشوق زیبا نیست، بلکه توجه دقیق تر. لازم است. چون مادر و فرزندانمان. به امید. اینکه درب منزل. بسته. است استراحت می کنند ..... با تشکر از نظرهایتان
  • جعفر A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    2 0
    اگر مبنا فیلم منتشر شده توسط گروهک باشه و با رسیدگی دقیق ماوقع اصل ماجرااین وضع رو تایید کنه، در ارتکاب جرم خوابیدن سر پست شکی نیست و سهل انگاری گروه مزبور محرزه، هیچ توجیهی هم نمیشه اقامه کرد، اگر نماینده ای اظهار نظر کرده هم بحثش جداست،که آیادر حیطه وظایف نمایندگی بیان شده یا نه، درست وپذیرفته است که ضعف نظارت در ارکان تشکیلات اداری و حاکمیتی جرات متخلفین رو هم روزبروز بیشتر کرده و هربار شاهد رقمهای بزرگتری در اختلاس و تبانی و کلاهبرداری هستیم، ولی موقعیتی به دست گروهی سپرده شده تا با شیفت بندی و تجهیزات متعارف بخشی از سرحدات کشور پاسبانی بشه، این واکنش هادر مقابل سخن حق جز فرهنگ باری به هرجهت چیز دیگه ای رو نشون نمیده. بخصوص تعداد و تجهیزات هم در این اتفاق خاص کافی بوده.
  • جواد A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    6 3
    اقا شما بجاى نظر دادن اگه مىتونى ته ىک هفته بلکه بىا دو ساعت همان محل گروگانگىرى پست بده بعد اظهار نظر تنبىه شدن بده بىرون گود نشتى بى جهت نظر دارى
  • مهدي A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    الله اكبر
  • رضا A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    3 1
    سربازي كه 18 ماه در نقطه صفر مرزي اونهم در چادر زندگي كنه ديگر انگيزه اي واسش نمي مونه در مقابل سربازي در ستاد با لباس اتو شده با امكانات عالي خدمت مي كنه راست ميگن بيايند جاهاشون عوض كنن ببينن كه اون سربازهاي ستاد كه اكثرن با سفارش در ستاد خدمت ميكنن بعد يك ماه به گريه و زاري مي افتن اون سربازهايي كه در نقطه صفر مرزي خدمن ميكنن اكثرن بدون پارتي بودن كه افتادن به اونجور جاها . آقاي كوثري اونا در نقطه صفر مرزي تو خواب بودن گرفتن شماها را داخل مجلس در خواب خبرنگاران با عكس ميگيرن و آب از آب هم تكون نمي خوره ....
  • سعید A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 3
    هر کس که تخلفی انجام داد باید محاکمه بشه چه سرباز چه کادر.واقعا باید تاسف خورد که همه نیروها داخل چادر بخوابند واین اتفاق بیفته باید برخورد جدی بشه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    3 0
    خجالت نمیکشید تا حالا یه شب دور از خونتون خوابیدید