این برای دومین بار است که هندبالی ها علیه رییس فدراسیون به وزیر ورزش نامه می نویسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هندبالی ها دوباره گرد و خاک به پا  کردند.یک ماه بعداز اینکه وزارت ورزش هیچ اعتنایی به نامه اعتراض آمیز بازیکنان ملی پوش نکرد،دوباره آنها دست بکار شدند و نامه دوم را نوشتند.نا مه ای انتقاد آمیز به سیاست های فدراسیون و عدم مدیریت سیدجلال کوزه گری  رئیس فدراسیون هندبال. نامه ای که ملی پوشان فکر می کنند با وجود آن شاید وزارت ورزش ترتیب اثری دهد و رئیس فعلی فدراسوین را برگنار کند.
میلا مسائلی بازیکن تیم ملی و ثامن الحجج  دراین باره می گوید:«هیچ اتفاقی نیفتاده. ما دیدیم وزارت ورزش در قبال نامه اول ما هیچ عکس العملی نشان نداد . دوباره نامه نوشتیم. چرا که هندبال شرایط بحرانی دارد. ان هم امسال که بازیهای آسیایی و جام جهانی را دارد. به نظرم باید به آن اورژانسی رسیدگی کنند.ما فقط خواستیم با نامه دوم وزیر از خواب بیدار شود.» او سکوت مسئولان ورزش را با نابودی هندبال برابر می داند:«اگر وزارت ورزش عکس العملی نشان ندهد هندبال نابود می شود.»شاید بیشتر دلخوری ملی پوشان از رئیس فدراسیون به بد قولی  اش برای پیگیری پاداشها ی آنها برمی گردد. مسائلی می گوید:«کوزه گری شاید آدم خوبی باشد اما مدیر خوبی نیست.او از پس قولهایی که داده برنیامده.همه پاداش ما از سومی آسیا و سهمیه جهانی پنج میالیون تومان بود. او قبل از بازی ها در بحرین می گفت برای قولی که  داده تا پای جانش می ایستد اما فقط قول بود.هیچ خبری از پاداشها نشد.حتی حواله ماشین را هم فراموش کرد.»

هرچند سید جلال کوزه گری  این روزها ترجیح می دهد حرفهایش منتشر نشود اما ظاهرا یک قسمت از آن جایی درز کرده و میلاد مسائلی با استناد به آن می گوید:«رئیس فدراسیون تنها علیه ما مصاحبه می کند.او در جایی گفته آقایان اول صبر کنند ببینند به تیم ملی دعوت می شوند بعد تهدید کنند که به تیم نمی آیند.این حرف او مثل این است که کفاشیان به  رضا قوچان نژاد،دژاگه و تیموریان که سهمیه جام جهانی را گرفته اند بگوید اول صبر کنید ببنید در تیم هستید بعد ... چه حرفی است که می گوید بعضی ها فکر می کنند مادالعمر ملی پوش هستند .»

با اینکه گفته می شود برای برکناری رئیس فدراسیون خط را افراد دیگری به ملی پوشان می دهند اما بازیکن گوش راست هندبال این مساله را رد می کند:«اصلا چنین چیزی نیست. ما فقط منتقد رئیس و سیاست های فدراسیون نیستیم.حتی پیشکسوتان هم  قبل از عید به وزارت رفته بودند.ما چیزی جز صلاح هندبال را نمی خواهیم.هندبال همه زندگی ماست. اگر شرایط جور نشود باید برویم راننده آزانس شویم.حتی نامه را هم خودمان نوشتیم.به هر حال ما درست است که بازی می کنیم اما اکثرا تحصیلکرده ایم.»در شرایطی که بازیکنان ملی پوش هر روز در مصاحبه هایشان با تهدید به کناره گیری،توصیه به کوزه گری برای کناره گیری دوباره جو هندبال را متلاطم کرده اند اما وزارت ورزش همچنان سکوت کرده. چرا که طبق سیاست هیچ وقت با این مسائل ضرب الاجلی اقدام نمی کند تا وقتی که مدت ریاست فدراسیون تمام شود.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =