آئین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدجواد جعفری دبیر جشنواره و سیدمحمدهادی ایازی قائم‌مقام وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، ابراز امیدواری کرد این جشنواره همچنان در فرهنگسازی و جریان‌سازی فرهنگی موفق باشد.

جنتی عملکرد جشنواره امام رضا(ع) را در فرهنگ سازی و جریان‌سازی فرهنگی مثبت ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتواند خدمات ارزنده‌تری ارائه دهد تا آوازه این جشنواره نه تنها در تمام شهرها و روستاهای کشور، بلکه در مجامع اسلامی خارج کشور نیز بپیچد.

 

پوستر این دوره از جشنواره توسط حسین فیلی‌زاده گرافیست ۴۰ ساله کشورمان طراحی و به صورت پنج رنگ طلاکوب همراه با UV موضعی چاپ شده است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (دهه کرامت) برابر با پنجم تا پانزدهم شهریور 1393 در تمام استان‌های ایران و ۷۵ کشور جهان برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در شب میاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و طی آن از هشت خادم برگزیده رضوی در داخل و هشت خادم برگزیده رضوی در بخش بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به سایت «شمس طوس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه 30007888 و شماره تلفن‌ 05112283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =