در کنفرانس Build مایکروسافت وعده عرضه آفیس برای سیستم های لمسی داده شد و آنچه امروز مشخص شده این است که نسخه اندرویدی زودتر از نسخه ویندوزی قول داده شده به بازار می آید.

 

در حال حاضر نسخه لمسی برای آی او اس اپل عرضه شده و کاربران اندرویدی و ویندوزی منتظر نسخه مشابه هستند اما گفته می شود مایکروسافت علاقمند است تا نسخه اندرویدی زودتر عرضه شود.

این تصمیم شگفت انگیز با عقل جور در می‌آید  چرا که استراتژی جدید مایکروسافت که موبایل را در ردیف اول فهرست خود قرار داده تلاش می کند تا محبوبترین سیستم عامل را در اولویت قرار دهد و از آنجایی که اندروید محبوبتر بوده و فراگیری بیشتری نسبت به ویندوز فون دارد، بنابراین طبیعی است که نسخه اندرویدی زودتر بیاید.

بنابراین کاربران اندرویدی تا پاییز، آفیس مایکروسافت را دریافت خواهند کرد و ویندوز فونی‌ها هم سال 2015 نسخه جدید آفیس را دریافت می کنند.

نکته شگفت انگیز دیگر در بخش تصمیمات شگفت انگیز مایکروسافت، وعده بازگشت منوی استارت به نسخه به روز رسانی ویندوز در پاییز است که در کنفرانس Build مطرح شد اما اکنون صحبت از ورود آن در سال 2015 است که قرار شده نسخه جدید سازگاری موبایلی و دسکتاپی نزدیکتری داشته باشد و صفحه دسکتاپ از هر جایی قابل دسترسی شود.

نسخه آفیس تنها چالشی که دارد تبدیل شدن به نسخه‌ای لمسی تر و کاربرپسندتر است که باید برای صدها میلیون کاربر اندرویدی در جهان هوشمندتر عمل کند.

 

منبع: زد دی نت

56503

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    12 0
    منظور شما چیه؟ گوشی من ویندوز فونه. جدیدترین نسخه آفیس هم نصبه. هرچند روز هم داره به روز میشه. ما که نفهمیدیم منظور از آفیس لمسی چیه