ایسنا نوشت:

 

نیجریه در حالی در اولین دیدار جام برابر ایران به تساوی بدون گل رسید که در خیلی از دقایق بازی نمایش ضعیفی از خود ارائه داد.ریو فردیناند که یکی از کارشناسان اختصاصی بی‌بی‌سی برای جام جهانی 2014 است، پس از پایان این دیدار گفت: نیجریه توپ و میدان را در این دیدار در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم در خط حمله نمایش بسیار بدی از خود نشان دادند و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خودشان را به نمایش گذاشتند. نیجریه نتوانست از قدرت خود استفاده کند و توپ‌هایی که در خط هافبک در اختیار داشت را به گل تبدیل کند

فردیناند در ادامه گفت: نیجریه فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند سه امتیاز این دیدار را به دست آورد، به همین خاطر بازیکنان این تیم عجول بودند. ایران حریفی که نیجریه فکر می‌کرد نبود و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد.

فردیناند در ادامه گفت: کارلوس کی‌روش توانست از تیم ایران تیم قدرتمندی بسازد و تمام جزئیات بازی را به دقت مورد بررسی قرار داده بود. به جرات می‌توانم بگویم کی‌روش برای هر دقیقه از بازی برنامه داشته است. کی‌روش مربی بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته توانسته تیم ملی ایران را دچار تحول کند.

4141



 

مدافع سابق تیم ملی انگلیس در ادامه درباره دیدگاهش درباره بازی ایران و نیجریه گفت: نیجریه‌ای‌ها در خط هافبک بسیار پرتعداد هستند. بر فرض مثال جان اوبی میکل بازیکن تراز اولی است و بازی‌های اروپایی زیادی تجربه کرده اما در این دیدار تراکم خط دفاعی نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد. اوبی میکل در این دیدار من را ناامید کرد. او بازیکن قدرتمند و شوت‌زنی است اما در این دیدار نتوانست بازی همیشگی خودش را به نمایش بگذارد. در واقع او در بازی‌سازی نیجریه یک ناکام کامل بود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    86 0
    کروش همین که اتحاد و تلاش و در خدمت تیم بودن رو به ایران اضافه کرد مهمترین خدمتش به تیم ملی بوده فارغ از نتیجه که البته اون هم خوب بوده
  • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    0 26
    هندوانه
  • بی نام A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    43 1
    دیشب یک بازی متفکران و صبورانه از تیم ملی دیدیم بازی که بسیار کم درگیر احساسات بود و نشان داد یک مربی با تجربه چه کارها که نمیتواند بکند. همه میدانند که نیجریه بسیار قویتر از ایران است و کسی انتظار امتیاز گیری از آرژانتین را ندارد ولی بهره گیری از حداکثر توان در چنین تورنمنتهایی نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد که دیشب از کیروش دیدیم. آنچه یادآور سالهای اولیه موفقیت والیبال کشورمان بود در آن سالها تیم نوجوانان ایران چهارم جهان شد و کسی چنین انتظاری نداشت ولی بهره گیری از توان تیم موفقیت به همراه داشت موفقیتی که با تداوم استفاده از مربیان کاربلد حالا ما را تبدیل به یکی از قدرتهای والیبال جهان کرده است. در فوتبال هم تداوم استفاده از امثال کی روش لازم و ضروریست.
  • شهروندی از بوشهر IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    32 0
    زنده باد کارلوس کیروش، به امید سربلندی ایران و همچنین تمدید قرارداد این مربی بزرگ
  • شعبانزاد A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    13 39
    اگر روش بازي جلوي آرژانتين هم اين طور باشه، بايد منتظر يه باخت پر گل كنيد. تنها همين فرصتهايي كه نصيب نيجريه شد و با بي دقتي و بي مهارتي از دست دادند براي ارژانتيني ها كافيه. متاسفانه تيم ما هيچ امتياز و طرحي براي حمله نداره و فقط اومده سه امتياز از سه بازي بگيره. ايا چنين روشي براي فوتبال ايران مي تونه اعتبار به همراه داشته باشه؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
      0 0
      هموطن، غر نزن
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    20 1
    خبر چه ربطی داره به عکس؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    1 0
    الان این دایره هایی ک دور کله ها کشیدین چیه؟
  • علي A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 2
    چرت ترين بازي جام بازي ايران بود تو موقعيتهاي بدون فشار حريف هم نميتونيم حفظ توپ كنيم. تساوي اين مدلي به درد نميخوره
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    3 0
    بعضیا فقط بلدن ایه یاس بخوننو حریفای مارو گنده کنن. اولش نیجریه رو گنده کردنو گفتن حداقل سه چهارتا بهمون میزنه حالام شرط بستن ارژانتین سه چهارتا میزنه بهتون قول میدم بعد از بازی با ارژانتین میگن اونم تیم خاصی نبودو حتما بوسنی سه چهارتا بهمون میزنه متاسفانه این چند ماه اینقدر این ایه یاسو خوندن که حتی رو بچه های تیم ملی هم اثر گذاشته بود و اگه یه مربی مثل کی روشو نداشتیم معلوم نبود چه ابرو ریزی تو جام جهانی پیش میومد. امیدوارم ترس بچه ها بعد از بازی نسبتا خوبشون با نیجریه ریخته باشه......