۰ نفر
۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

تیم ملی والیبال ایران در ست اول موفق شد لهستان را شکست دهد اما در ست‌های دوم، سوم و شکست خورد تا با نتیجه سه بر یک مسابقه را واگذار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سومین مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در حالی آغاز شد كه لهستانی‌ها بر خلاف دو مسابقه قبلی، میزبان این دیدار هستند. لهستان كه در دو مسابقه قبلی خود به ایران باخته و 6 امتیاز را از دست داده، برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها باید ایران را شكست دهد. اما از طرفی شاگردان كواچ هم با خیال راحت و بدون استرس پا به این دیدار گذاشته‌اند. شاگردان كواچ كه صعود خود به مرحله بعدی را مسجل كرده اند، در این دیدار بدون شهرام محمودی پا به میدان گذاشته اند و به جای او امیر قرا همراه با تیم به لهستان رفته است.

تصاویر رسیده به صدا و سیمای ایران كیفیت پایینی داشتند و به همین دلیل پخش مستقیم این دیدار با تاخیر انجام شد. زمانی كه شبكه سوم پخش مستقیم این دیدار را آغاز كرد، ایران با نتیجه 7-6 از حریف جلو بود. ایران امتیاز هشتم را پس از آن گرفت و دفاع ناقص ایران یك امتیاز نصیب لهستانی‌ها كرد.

ایران پس از این امتیاز، 3 بار توپ را در زمین لهستان خواباند تا فاصله خوبی از حریف بگیرد اما لهستان هم خیلی زود جبران كرد تا امتیاز 10 بالا آمد. ایران اما اجازه نداد لهستان بیشتر از این امتیازهایش را نزدیك كند و توسط عادل غلامی به امتیاز 12 رسید. سرویس محكم امیر غفور هم مدافعان لهستان را مجبور به دادن یك امتیاز دیگر به ایران كرد. یك آبشار بد از بازیكن لهستان هم امتیاز 14 را برای ایران به همراه آورد و پس از آن سرمربی لهستان برای تیمش وقت استراحت گرفت تا فاصله امتیازها بیشتر از 4 نشود.

لهستانی‌ها كه از حمایت تماشاگران بهره می‌بردند، پس از وقت استراحت هم یك امتیاز به ایران دادند تا فاصله به 5 امتیاز برسد. ادامه این روند، حذف لهستان از لیگ جهانی را به همراه داشت و به همین دلیل سرمربی این تیم دو تعویض انجام داد تا شاید تیمش را احیا كند. با این دو تعویض، سرانجام لهستان یك امتیاز گرفت. تصاویر تلویزیونی پس از این اتفاقات قطع شد و زمانی كه پخش زنده از سر گرفته شد، ایران با نتیجه 24 - 17 از حریف جلو بود. سرویس را بازیكن لهستان زد كه توپ او به بیرون رفت و ایران به امتیاز 25 رسید و ست اول را از آن خود كرد.

 

ست دوم:

با شروع ست دوم، باز هم ایران اجازه نداد كه لهستان خودنمایی كند. بازیكنان ایران از همان ابتدا اجازه ندادن كه لهستان جلو بیفتد و پا به پای این تیم جلو آمدند. گرچه مثل ست اول فاصله امتیازها زیاد نشد اما ایران خوب كار كرد و حداقل اجازه نداد كه لهستان امتیازهاش را بیشتر از ایران كند. دو تیم تا امتیاز 10 پا به پای هم بالا آمدند و آنجا بود كه كواچ به امتیاز لهستان معترض شد اما ویدئو چك هم رای به تصمیم درست داور در مورد دادن امتیاز به لهستان می‌داد. اشتباه میرزاجانپور امتیاز 11 را به لهستان داد ولی امیر غفور با یك آبشار زیبا توپ را در زمین حریف خواباند و ایران هم 11 شد.

سرویس ایران را عادل غلامی به آرامی زد كه لهستانی‌ها این توپ را به امتیازی برای خود تبدیل كردند. لهستان سرویس بعدی را زدی كه با دفاع خوب ایران و یك آبشار هوشمندانه از محمد موسوی، ایران را به امتیاز 12 رساند. 

همچنان دو تیم برابر بودند اما امیر غفور سرویس خود را مستقیم به بیرون زد تا لهستان به یك امتیاز برسد. اما موسوی سرویس لهستانی‌ها را با یك آبشار سرعتی تبدیل به امتیاز كرد. لهستان امتیاز 14 را گرفت تا سرویس به این تیم برسد اما ایران دوباره امتیاز گرفت تا با لهستان هم امتیاز شود. سرانجام محمد موسوی یك امتیاز دیگر هم گرفت تا ایران یك امتیاز جلو بیفتد.برتری ایران از همین جا حفظ شد و ایران تا امتیاز 19 بالا رفت و لهستان فقط می توانست نهایتا تا یك امتیازی ایران برسد. ایران 19 - 18 جلو بود كه سرویس لهستانی‌ها به خودشان آمدند و با گرفتن دو امتیاز، از ایران جلو زدند. 

لهستان امتیاز 21 را هم گرفت تا امیدوار به گرفتن این ست شود. سرویس بازیكن لهستان اما منجر به امتیازی برای ایران شد تا شاگردان كواچ فاصله را به حداقل برسانند. مهدی مهدوی زننده سرویس بعدی ایران بود اما بازیكنان لهستان از اشتباه ایرانی‌ها استفاده كردند و به امتیاز 22 رسیدند. سرویس اشتباه بازیكن لهستان ایران را به امتیاز 21 رساند و عبادی پور سرویس را زد. توپ برگشتی طی چند بار رفت و برگشت با دفاع خوب بازیكنان ایران همراه شد و دو تیم در امتیاز 22 برابر شدند. عبادی پور سرویس بعدی را زد كه توپ به بیرون رفت و سرویس لهستان هم به تور خورد تا دو تیم در امتیاز 23 مساوی شوند. 

آرمین تشكری سرویس بعدی را زد كه توپ برگشتی در زمین ایران خوابید. كواچ در همین لحظه تقاضای وقت استراحت كرد. پس از وقت استراحت، ایران امتیاز 24 را هم گرفت اما لهستانی ها خیلی زود امتیاز 25 را گرفتند. بازیكن لهستان سرویس بعدی را هم زد كه توپ با دریاف ظریف به زمین حریف برگشت و طی چند بار رفت و برگشت، لهستان امتیاز 26 را هم گرفت تا ست دوم به نام لهستانی ها ثبت شود.

 

ست سوم:

این ست از همان اول برای لهستان بود. لهستانی‌ها از همان لحظات اولیه این ست توانستند عملكرد خوبی ارائه كنند و از ایران فاصله بگیرند. هرچه می‌گذشت فاصله ایران و لهستان هم بیشتر می‌شد تا جایی كه مسابقه به نتیجه 12 - 6 رسید. فاصله امتیازها بیش از حد زیاد شده بود و لهستانی‌ها در حال جبران نتایج تهران بودند. البته ایرانی‌ها هم دو امتیاز دیگر گرفتند تا فاصله امتیازها به 4 برسد اما لهستان اجازه نمی‌داد این فاصله كم شود. ایران به امتیاز 9 رسید و پوریا فیاضی سرویس ایران را زد. اما ضربه او به تور خورد و لهستان 14 امتیازی شد.

فیاضی البته خوش شانس بود چراكه پس از او بازیكن لهستان هم سرویس را خراب كرد تا فاصله بیشتر از این نشود. بازیكنان ایران رفته رفته به خودشان آمدند و كاری كردند كه فاصله امتیازها به عدد 2 رسید. ایران با نتیجه 16 - 18 از حریف جلو بود و شاگردان كواچ تازه خودشان را پیدا كردند. البته سرویسی كه سعید معروف از دست داد امتیاز 19 را هم به لهستانی‌ها داد. امتیاز بیستم این تیم هم با ضربه هوشمندانه بازیكن آن‌ها به دست آمد. اما سرویس بعدی را بازیكن لهستان به بیرون زد و ایران 17 شد. خطای بازیكن لهستان، امتیاز هجدهم را برای ایران به ارمغان آورد. پوریا فیاضی سرویس بعدی را زد كه توپ با قدرت او دفع شد و در برگشت، توپ در زمین ایران خوابید. 

آبشار امیر غفور ایران را 19 امتیازی كرد و فاصله امتیازها دوباره به عدد 2 رسید. امتیاز بعدی به ایران رسید و فاصله امتیاز به یك رسید. لهستان امتیاز بعدی را گرفت و خود بازیكن این تیم هم سرویس را به تور زد تا ایران 21 شود. مهدوی به جای سعید معروف وارد زمین شد و سرویس را امیر غفور زد. اما ضربه او به بیرون رفت و لهستان 23 شد. لهستانی‌ها خیلی زود به امتیاز 24 هم رسیدند.

محمد موسوی با یك آبشار محكم امتیاز 22 را برای ایران گرفت و امتیاز 23 هم پس از آن به دست آمد. مربی لهستان درخواست وقت استراحت كرد. پس از وقت استراحت، لهستانی‌ها با یك آبشار به امتیاز 25 رسیدند و ست سوم را به نام خود زدند. با این نتیجه، مسابقه 2-1 شد و كار به ست چهارم كشیده شد.

 

ست چهارم:

با شروع ست چهارم، لهستان باز هم خوب كار كرد. آن‌ها از همان لحظات اول از ایران فاصله گرفتند و به امتیاز 10 رسیدند، در حالی كه ایران هنوز برای گرفتن امتیاز ششم تلاش می‌كرد. بازیكنان ایران زمانی به خودشان آمدند كه لهستان 13 امتیازی شده بود. اما نهایت تلاش بازیكنان ایران هم این بود كه اجازه ندهند فاصله بیشتر از 5 امتیاز شود. دو تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند و به نوبت امتیاز می گرفتند اما این شرایط به سود لهستان بود چراكه آن‌ها از ایران جلو بودند.

فاصله امتیازها همچنان حفظ شد و لهستان به امتیاز 17 رسید. امتیاز 18 هم با سرویس بد محمد موسوی برای آن‌ها ثبت شد. امتیاز 15 را هم امیرر غفور برای ایران گرفت. اما مهدی مهدوی سرویس ایران را زد كه آن را خراب كرد و امتیاز 19 را به لهستان داد. لهستانی‌ها كم كم به كسب سه امتیاز این مسابقه نزدیك می‌شدند و تماشاگران این تیم هم تشویق های خود را بیشتر می‌كردند. 

آبشار خوب عبادی‌پور برای ایران امتیاز 17 را به ارمغان آورد و سرویس را فرهاد قائمی زد. اما توپ برگشتی را لهستانی‌ها تبدیل به امتیاز كردند. ایران دو امتیاز دیگر هم گرفت اما فاصله زیاد بود و لهستان در امتیاز 22 قرار داشت.سرویس امیر غفور و پس از آن ضربه روی تور عبادی پور تبدیل به امتیاز بیستم برای ایران شد. در این لحظات تماشاگران لهستان به صورت ایستاده تیم خود را تشویق می‌كردند و شاید تشویق های بی امان آن ها بود كه تمركز بازیكنان ما را به هم زد. امیر غفور سرویس را خراب كرد و امتیاز 23 را به لهستان داد.

سرویس بازیكن لهستان هم پس از چند بار رفت و برگشت به زمین دو تیم، سرانجام به امتیاز 21 ایران تبدیل شد. عبادی پور سرویس بعدی را برای ایران زد كه توپ او به تور اصابت كرد و لهستان 24 شد. محمد موسوی امتیاز 22 را برای ایران گرفت تا كار برای لهستانی‌ها سخت شود.

ایران با خطای بازیكنان لهستان، به امتیاز 23 هم رسید تا سرمربی لهستان برای تیمش وقت استراحت بگیرد. محمد موسوی سرویس بعدی را برای ایران زد كه توپ او با فاصله زیاد به بیرون رفت تا لهستان با نتیجه سه بر یك ایران را شكست دهد و هر سه امتیاز این مسابقه را بگیرد. تیم ملی والیبال ایران با وجود این شكست، همچنان صدرنشین گروه خود است.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 76
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    آقا اين توهين به شعور ملته با اين پخش تلويزيون نميتونيد پخش كنيد برنامرو بديد به عادل ديگه
  • بی نام EU ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    کاویانی دیگه داره میره رو اعصابم،اخه چقدر تعریف میکنی بابا خودمون میدونیم
    • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      269 5
      بابا بنده خدا چکار کنه پخشیا دارن قیچی میکنن این بدبخت رو انداختن جلو
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    230 5
    به علت سانسور یا کیفیت پایین؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    185 6
    فعلا که کاتش کردند
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    بیچاره صدا سیما.. از بس تصاویر منکراتی داره بازی نمیتونه پخش مستقیم کنه
  • بی نام GB ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    437 9
    نمیدونم صدا وسیما مردم رو چی فرض کرده آخه تصاویر دیجیتال چطور میتونه کیفیت پایین داشته باشه مگه آنالوگه که برفک داشته باشه.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    235 5
    مگه میخوان آپولو هوا کنن که تصاویر بازی را تکه تکه پخش میکنن؟
  • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    انشاالله2 تا بازی را می بریم
  • سروش A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    295 7
    صداسیما داره رو اعصابون رژه میره
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    466 7
    این سانسور چیا شورشو درآوردن...
  • nazi IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    330 9
    الان آخر ست دوم رو کسی تو ایران اگه دید به منم بگه دوباره معلوم نیست تو این صدا و سیما چه خبره
  • عشقیان A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    واقعا کیفیت پخش مسابقه در سطح عالییییییییی است....
  • حمید رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    آدم از هر چه والیباله سیر میشه با این پخش زیبای صدا و سیما
    • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
      6 1
      ادم از دنیا سیر میشه با این بی احترامی که به مخاطب می کنن انگار با یک سری طرفن که خوب وبد خودشون رو نمی شناسن
  • بی نام A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    صدا وسيما کلا رو اعصاب رژه ميره.حال بهم زن.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    ما که همش تصویر اهسته دیدیم اگه شما والیبالی دیدی برای ما هم تعریف کنید..... صدا و سیما دیگه شورشو دراورده. الان دیگه مصمم شدم که برم یه دیش ماهواره بخرم
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    شما از کدوم کانال می بینید؟ شبکه سه که فقط داره صحنه آهسته پخش می کنه. نمی دونم تو سالن چه خبره که تلویزیون صلاح نمی دونه مردم ببینن ایراد فنی هم نیست چون گزارشگر میبینه و گزارش می کنه اگه اینقدر اونجا وضع خراب و غیر اخلاقیه چرا تیم ملی رو فرستادید تو همچین جایی
    • حمید IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      272 1
      شبکه...polsatsport...پخش می کنه.
  • nader IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    بابا بخش نکنید.بخدا راحتتریم
  • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    198 9
    چرا نظر های منو تایید نمیکنی خبرآنلاین بیام تعریف کنم خوب میشهههه؟ لطفا انتقاد پذیر باش یه کم
  • بی نام EU ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    یعنی ما آدم نیستیم که صدا و سیما اینجوری میره رو اعصابمون؟ کی میشه پول بیاد دستم از اینجا برم.
    • بریکینگ بد A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      از polsat sport میدیدی.. کلی کیف میکردی... چه کشور شاد و باحالی دارن این لهستانیا.... واسه صداوسیما متاسفم... این دینی که ازش دم میزنید...........
    • لام لام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      476 8
      نیستیم دیگه ، از ماست که بر ماست
    • بی نام IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      خیلییییییییی بی انگیزه بازی کردیم .......
    • لام لام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      ایکلش تمام دنیا رو زنونه مردونه میکردن ببینیم بعضی از این آقایون راضی میشن بالاخره یا نه
    • ncdbvc IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      پول دستت اومد ماهواره بخر ؛؛ :"
    • بی نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      چند تا چیر لیدر پشت زمین ما بودند که تاپ پوشیده بودند پدر خودشو در آورد صدا و سیما تا نشون نده اونا رو تا مردهای ایرانی که هیز و ... هستند تحریک نشن به گناه نیفتن وای
    • بیصدا... A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      میگفتید این علیخانی بیاد اون زمان هم بزنه اشک مملکتو دربیاره...تو این کار که استادیدبخدا از همه چی خسته شدم
    • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      چرا حرص میخورید؟ از الان به خودتون ریاضت بدید و خودتون را اماده کنین برای بازی های فینال که تو ایتالیاست : من اصلا از اینکه باختن ناراحت نیستما هر چند که میدونم اخرش بزریل از گروهمون میاد بالا و بعد بیچاره میشیم ولی یکی بپرسه از عمد ایران بد بازی کرد یا غیر عمد؟ دوباره همه پاسها عقب بود که باعث میشد اونها راحت تر دفاع کنن هر چن من اصلا بازی خوب از لهستان ندیدم با اینکه بردن جای خالی هاشونم که افتضاح بود همش تو دست بازیکنا بود تا تو زمین سرویس هم که چه عرض کنم
    • سروش A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
      41 3
      دوستان فرکانس polsat sport چیه، ما که دیگه حوصله صداسیما را نداریم
  • بی نام A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    کذوم والیبال ؟؟؟؟؟ همش تصویر اهسته بود . من که مصمم شدم برم دیش ماهواره بخرم...
  • rahim A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    خدایا آیا ما لیاقت دیدن یک بازی بدون صحنه آهسته را نداریم
    • بی نام A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      335 7
      نه نداریم . چون اعتراض ما به همین کامنت گذاشتن ها ختم میشه.
  • آوا A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    248 3
    یعنی واقعا نمی تونن یه مسابقه رو درست پخش کنن ،اصلا نفهمیدیم ست دوم چیشد تموم شد
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    به این صدا و سیما بگید خجالت بکشه با این والیبال پخش کردنش. اگر نمی تونن و معذوریت دارن اصلا پخش نکنن سنگین تره.
    • بی نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      502 6
      من که نفهمیدم امشب کی بازی بود کی تصویر آهسته ، به خدا سردرد گرفتم بس حرص خوردم
    • نابودمون کردید.بسته.... A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      367 6
      با این خرجایی که میشه چرا چند تا شبکه خصوصی پولی ساخته نمیشه تو این مملکت.... پوووووووووللل بدیمو با ارامش یه مسابقه ورزشیو ببینیم؟؟ ابنم تو انحصار مافیای ضرغامیه؟
  • يزدانيان A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    271 5
    تاثير تماشاچيان لهستان بسيار مشهود است .
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    خدا بگم چیکار کنه این زنای لهستانی رو. نمیدونن که با این کارشون ما نمیتونیم والیبال رو ببینیم.
  • علی A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    163 6
    من که بازی فردا را از ماهواره میبینم
  • نگین IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    بازی خیلی سختی بود بچه ها خیلی تلاش کردن اما خوب باختیم یکی از دلایلی هم که ما باختیم ممکن این باشه که اقای محمودی مسدوم بود اما خدا رو شکر هیچی از بازی نفهمیدم اینقد که صحنه اهسته بود وای خیلی اعصابم خورده اصلا نمیتونم باور کنم که ایران باخته
  • نیما RO ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    178 5
    من از همه دوستان درخواست میکنم با اطلاع رسانی فردا شب والیبال رو از تلویزیون نبینید تا صدا و سیما با فهمیدن از دست دادن میلیونها بیننده سر عقل بیاد. تا وقتی هر جوری بخوان نشون بدن و ما هم ببینیم هیچی درست نمیشه.لطفا اطلاع رسانی کنید.
  • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    یه سوال؟؟؟ سر بازی ایران بوسنی اینجوری توجیه کردن که بوسنی خیالش راحته حذف شده اومد بازیشو کرد حالا چرا ما که خیالمون راحت که صعود کردیم اینجوری بازی کردیم؟؟؟؟
    • فاطمه IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
      0 0
      خب معلومه ما مخصوصا باختیم که لهستان بیاد بالا چون ما از لهستان قوی تریم و میتونستیم توی ایتالیا راحت ببریمش و برای ما بهتر بود بجای برزیل لهستان بیاد بالا ولی متاسفانه برزیل مقابل ایتالیا پیروز شد و لهستان حذف.
  • یاسر A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    به نظرم بازی رو از قصد باختن.از نوع حرکاتشون معلوم بود.تا برزیل حذف شه و نیاد بالا به ایران بخوره این نظر منه
  • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    184 3
    حالم بد شد از این همه سانسور و این وضعیت پخش مستقیم صدا و سیما من که نفهمیدم چی دیدم شما فهمیدید؟
  • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    143 7
    وقتی بازی رو میبریم کاویانی حالمو به هم می زنه و لذت برد و کم میکنه .وقتی هم که میبازیم و کاویانی میاد یا باید شیشه تلویزیون بشکنه یا کله ی من یا اینکه وجودم از درون تکه تکه بشه که معمولا مورد آخر اتفاق میفته
  • بی نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    143 3
    واقعا تاسف از این نوع برخورد با این ملت.
  • سجاد حجازی A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    چیزی از ارزشهای بچه ها کم نمیشه ... امیدوارم از این بازی ها برای کسب تجربه بیشتر بین المللی استفاده کنند.
  • سحر A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    با سلام بنظر من ایران عامدا به لهستان باخت تا برزیل حذف بشه خیلی تابلو سرویس خراب میکردند اگه این موضوع واقعیت داشته باشه از منش پهلوانی به دوره و واقعا نامردیه تا نظر دوستان چی باشه
  • حمید رضا IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    بابا چرا اینقدر غر می زنید خودتون اگر بچه تون والیبال را نگاه کند بعد وسطش عکس یک زن خیلی بد حجاب بیاد و بچه تون ببینه راضی می شوید ؟ قبول کنید سخت است
    • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
      39 3
      چی میگی؟
    • بی نام EU ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
      43 5
      آره راضی میشیم قبول هم نمی کنیم که سخته شما برو کشتی با چوخه ببین که توش هیچ زنی پر نزنه
  • بی نام IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    249 5
    دختره اومده تو بازی رژه میره بعد مجریه میگه تصاویر بد میرسه اتفاقا تصاویر اچ دیه منتها غیر از ایران
  • محمد IN ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    245 8
    صبح اول وقت یه نصاب با تجهیزات رو پشت بوم خونمه
  • بی نام IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    213 5
    خواهشا به شعور ملت توهين نكنيد خيلي خجالت داره هي ميگه تصوير به دستمون نميرسه خوب نشون نديد بازي رو اه...
  • واليبال عشق بچگيهام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    111 6
    اون از پخش تصاوير نصفه نيمه و آهسته اين از نتيجه، واقعا بچه ها در حد خودشون نبودن خدا كنه بازي بعدي خوب باشن، هرچند براي دور بعدي اگه برزيل نباشه براي ما بهتره ولي كاش مي برديم
  • بی نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    تصاویر منکراتی................................................................
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    12 26
    غرور، آفت ورزشكاران ايراني بعد از هر برد
  • مهدیه IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    30 1
    خوب بچه ببینه مگه چی میشه بچه ای که با دیدن چند ثانیه ای منحرف بشه وواقعا باید برا خودش و پدر مادرش متاسف بود
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    30 0
    ما که دیشب بال بال زدیم تا وال وال ببینیم .
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    18 2
    چرا حرص میخورید دنیا که به اخر نرسیده فردا بازیکنان از دلتون در میارن
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    54 0
    یکی از معضل های ما اینه که به افکار عمومی اصلاً اهمیت نمیدیم. آیا کسی متوجه هست که پخش مسابقه والیبال با این همه سانسور چقدر اثر منفی داره؟ خود من اگر بدترین برنامه هم در مورد نظام ببینم نمی تونه منو اینقدری ناراحت کنه که سانسورهای بازی های تیم های ملی. بابا اینکار مردم رو عاصی می کنه چرا نمی فهمید. تو عصری که پر هست از عکس ها و فیلم های ... به دنبال اثبات چه چیزی هستید؟ حتی مجری برنامه هم متوجه نیست چقدر حرف میزنه. من بعد از بازی نمی خوام همش بشنوم تیم ملی چقدر خوب بود یا نه و حرف های حماسی بشنوم. می خوام کارشناس در مورد تیم صحبت کنه یه آدم مطلع. به این آقای مجری بفهمونید که رو اعصابی.
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    22 0
    نشون ندین بهتر از اینکه اینجوری نشون بدین حال همه رو می گرفتین .
  • یه نفر IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    9 25
    خیلی بد بازی کردیم. فکر کنم یه کم مغرور شده ایم. اگه بازی دوم رو نبریم چی؟
  • امير EU ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    26 2
    آقايانى كه از صدا و سيما حمايت ميكنن نگاه كنن ببينن نظر ملتو هزارتا راى منفى خورده كنار نظرتون
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    10 4
    فقط موشیچ، تمام ایران رو پیچونده بود و توی هر دو بازی ایران با لهستان، حرف اول رو می زد. ما هم که آقای محمودی رو نداشتیم و از این نظر و همچنین بخاطر اینکه سرویس زن خوب هم نداریم باختیم.
  • سارا IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    1 0
    نفهمیدم بازی چهارم ایران برد یا باخت لطفا بگین
    • سامان A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
      0 0
      برد بازی مقابل برزیل
  • باران A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    1 0
    ایران والیبالو میبرد ولی ان ها بازی رو به لهستان واگذار کردند
  • محمد رضا اسدی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    5 1
    سلام .. واقعا برای تیم والیبال متاسفم که از ترس برزیل برای حذف شدن برزیل بازی کردن و تعمدا به لهستان 6 امتیاز دادن دقیقا یاد بازی فوتبال بحرین افتادم کم مونده بود پرچم لهستان رو بگیرن دستشون. ولی خوشحالم که برزیل حذف نشد و دوباره با گروه ایران تو مرحله نهایی بازی داره امیدوارم انتقام این بازیه ناجوانمردانه رو از ایران بگیره..
  • محمدرضا اسدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    3 2
    سلام .. واقعا برای تیم والیبال متاسفم که از ترس برزیل برای حذف شدن برزیل بازی کردن و تعمدا به لهستان 6 امتیاز دادن دقیقا یاد بازی فوتبال بحرین افتادم کم مونده بود پرچم لهستان رو بگیرن دستشون. ولی خوشحالم که برزیل حذف نشد و دوباره با گروه ایران تو مرحله نهایی بازی داره امیدوارم انتقام این بازیه ناجوانمردانه رو از ایران بگیره..
  • بی نام US ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    4 0
    توی یه فیلمی دیدم موسوی غیرمستقیم گفت نمی خواستیم برزیل بیادبالاااااااااا...اصلا آدم سیرمیشه والیبال نگاه کنه بااین صد اسیمااااااایه فکری به حال خودشون کنن
  • ملیکا A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    حالا چه سانسور نمیکردن و چه سانسور میکردن هیچ فرقی به حال بقیه نمیکرد...ادمی که بخواد تصاویرو ببینه ...بالاخره میینه ولی ادمی که نخواد ببینه...نمیبینه...اینه اون دینی که همه دارن...بستگی به دین خود ادم داره...هرچند تو عصر امروزی دیگه همه از اینجور چیزا مطلع هستند
  • jojo A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    همینیه که هس میخوان ببینین میخوان نبینینصدا و سیما که با حرفای شما درست نمیشه اصن اهمیت نمیده ه ه ه ه ه ه ه ه