۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
پیشگویی درباره نابودی اسرائیل

دکتر رسول جعفریان در مطلب تازه خود در وبلاگ نخبگان با اشاره به کتابی فارسی که نویسنده آن با استناد به آیات قرآن سال سقوط اسرائیل را پیش بینی کرده، تحلیلی گذرا بر این قبیل پیشگویی ها ارائه داده است.

عضو هیأت علمی گروه تاریخ دانشگاه تهران در ابتدای یادداشت نوشته است:

« چند ماهی است که کتابی در قالبی ترکیبی از علوم غریبه و قرآن و ریاضیات نوشته شده و پیش بینی بلکه پیشگویی کرده است که اسرائیل در سال 2022 میلادی نابود خواهد شد. از این کتاب در یکی از مراکز فرهنگی شهر تهران رونمایی هم شده و بزرگانی هم در باره آن سخن گفته اند. سال 1444 قمری [1401ش = 2022 میلادی] سال زوال اسرائیل خواهد بود. نویسنده کتاب «1401 [ش] سال سقوط اسرائیل» (تهران، انتشارات علوم و فنون رازی، 1392] این مطلب را از یک محاسبه ظاهرا ریاضی از آیات قرآن بدست آورده اند. ایشان برای اثبات آن اول یک شاه کلید داده اند که مثلا در چند مورد قبل از این که یک سال معین شود، کلمات و یا حروفی به تعداد آن «عدد» بکار رفته است.
مثلا فرض کرده اند «بضع سنین» در سوره روم که عددی بین سه تا نه و میانه آن شش است، کلمات قبل از آن هم شش تاست و این یک قاعده است و شاه کلید. سپس با این شاه کلید به سراغ سوره اسراء رفته اند. عدد حروفی که قبل از آیه 104 سوره مزبور که خبر آمدن وعده دوم را به بنی اسرائیل و نابودی آنان داده ـ «فاذا جاء وعد الاخره» ـ 1444 تاست. این رقم به نظر ایشان سال قمری است. میلادی آن می شود سال 2022 و هجری شمسی آن می شود 1401. پس در این سال اسرائیل سقوط خواهد کرد!»
این عضو فعال وبلاگ نخبگان خبرآنلاین، نگارش این قبیل کتاب ها به نام قرآن را نیازمند بازبینی می داند و می نویسد:
«خوب، این آرزوی همه ما مسلمانان است که اسرائیل از بین برود. بسیاری از آزادیخواهان جهان نیز همین امید را می برند. این هم برای خود کتابی است، آن هم در امتداد یک علم ریشه دار و کهن که مهمترین خاصیت آن پیشگویی است. البته در این قبیل آثار، از دیرباز از نجوم و حروف ابجد و طلسمات و ریاضیات و اعداد و همه چیز استفاده می شد، اما این که این طور با قرآن رفتار شود، تحفه است. به نظرم جای تامل دارد و نیازمند یک بازبینی در نشر این قبیل آثار است که به نام قرآن و زیر سایه آن انتشار می یابد.»
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفا اینجا را کلیک کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ش A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    54 17
    کمونیستها هم راجع به سرمایه داری همین نابودی را پیش بینی میکردند . همش توهم و خرافات.
  • ناصر A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    30 24
    با توجه باینکه بزرکترین زراتخانه های هسته ای جهان در اسرائیل است و از طرفی همه یهودی های جهان به اسرائیل کوچ و یکجا جمع میشوند ؛ انشاءالله همه شان بنا به وعده خداوند بوسیله انفجار رادیو اکتیو هسته ای خودشان و بدست خودشان نابود خواهد شد.
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    44 8
    البته همه امیدواریم که از بین برود ولی اگر2022 شد و از بین نرفت و ما با تحریم و کلاهبرداری و افت شاخصها و گرانفروشی خودرو و دلار 3000تومانی از بین رفتیم در اینصورت ایشان را چگونه میشود بازخواست کرد و پاسخگوی 75 میلیون نفر خواهند شد؟ و ایا میشود در جهان اخرت ایشان را محاکمه کرد؟
  • آرش A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    5 7
    اگر صحت این ادعا ها اثبات نشده است پس چرا سایتهای که تمام ماهیتشان از این گونه پیشگویی هاست و اتفاقا هم سو با ... روز بروز در حال پیشرفت هستند و عضو گیری فراوان . مانند سایت zohoor.ir که چندین ساله است " بنظر من هم جای تامل دارد "
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    21 14
    به امید نابودی امریکا اسراییل وحامیانش
  • ناصر IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    8 14
    خدا امثال آقای جعفریان را زیاد کند انشاالله
  • علی A1 ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    8 8
    سلام نویسنده ی کتاب س.م.ر از سالها قبل به این علم دست یافته اند و قبل از سال 88 هم اخطار هایی داده بودند حداقل 4 سال است که مطالب ایشان را دنبال میکنم مطالب ایشان هنوز هم در ارشیو ها موجود است کافی است در اینترنت پیشبینی های مدیر سایت ظهور را جستجو کنید به امید روزی که افق نگاه ها از افق ها هم فراتر رود